דף 1 מתוך 1

[פאת'פיינדר] Brawler מגן וBrawler’s Flurry

נשלח: 12 אוקטובר 2019, 03:00
על ידי tkhag1
שאלה: ברולר שמחזיק מגן עדיין יכול להשתמש בBrawler’s Flurry בלי בעיה? זה נראה לי הגיוני בגלל שברולט שולט המגנים ויכול להשתמש במכה הלא חמושה שלו גם כאשר הידיים שלו מלאות, אחרת אני מתקשה להבין למה המקצוע קיבל שליטה במגנים

[פאת'פיינדר] Brawler מגן וBrawler’s Flurry

נשלח: 12 אוקטובר 2019, 10:48
על ידי the Nerubian
"A brawler may attack with fists, elbows, knees, and feet. This means that a brawler may make unarmed strikes with her hands full. "

כן. יכול ללכת מכות גם עם מגן ביד אחת.זה מכוון.