• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 הוספת יכולת לחפץ אישי

התשובה הטובה ביותר
האשף יכול להוסיף תכונות קסומות לחפץ גם בלי כשרון יצירת חפצים, בתנאי שהוא בדרגה שבו הוא יכול היה לקחת את הכשרוו הדרוש.
הוספת תכונה קסומה עובדת בדיוק כמו יצירה של חפץ חדש לחלוטין, חוץ מזה שלא צריך לשלם את העלות על חפץ רגיל מעשה-אומן ושבסיום התהליך החפץ מקבל תכונות.

שים לב שאם החפץ כבר קסום, עלות היצירה היא ההפרש שבין ליצור חפץ חדש לחלוטין ובין מה שכבר הושקע.
לדוגמה, אם הפגיון של הוא כבר קסום 1+, ואתה רוצה להפוך אותו לקסום 2+, אי אפשר לשלם את העלות של חפץ 1+ כדי לתת עוד פלוס אחד מעבר לקיים. עלות ההקסמה שלו צריכה להיות שווה לעלות של יצירת חפץ קסום 2+ פחות העלות של יצירת חפץ קסום 1+.
האשף יכול להוסיף תכונות קסומות לחפץ גם בלי כשרון יצירת חפצים, בתנאי שהוא בדרגה שבו הוא יכול היה לקחת את הכשרוו הדרוש.
הוספת תכונה קסומה עובדת בדיוק כמו יצירה של חפץ חדש לחלוטין, חוץ מזה שלא צריך לשלם את העלות על חפץ רגיל מעשה-אומן ושבסיום התהליך החפץ מקבל תכונות.

שים לב שאם החפץ כבר קסום, עלות היצירה היא ההפרש שבין ליצור חפץ חדש לחלוטין ובין מה שכבר הושקע.
לדוגמה, אם הפגיון של הוא כבר קסום 1+, ואתה רוצה להפוך אותו לקסום 2+, אי אפשר לשלם את העלות של חפץ 1+ כדי לתת עוד פלוס אחד מעבר לקיים. עלות ההקסמה שלו צריכה להיות שווה לעלות של יצירת חפץ קסום 2+ פחות העלות של יצירת חפץ קסום 1+.
 
התשובה הטובה ביותר
חזרה
Top