DMG עמוד 84, תחת "The Adventuring Day".
זו בחירה מוזרה שלא תואמת קמפיין אמיתי בדרך כלל, אבל כל השיטה מאוזנת על ההנחה של 6-8 היתקלויות בינוניות או קשות ביום.
הטבלאות אכן מסודרות לפי ד"א. למשל, קרב בד"א 0-4 מעניק 3ק6 מ"ז (אם נניח שאתה לא רוצה להשתמש במטבעות מסוג אחר). מה שמוביל לחישוב שלי שהיתקלות 1 מתוך 3 ביום תתן בממוצע 21 מ"ז, שנראה לי הרבה אבל אני לא בטוח. זה למה אני לא "הולך לפי ההיגיון"; כי אין לי ניסיון בשיהום ואין לי עדיין את ההיגיון, ואני לא רוצה לתת מעט מדי או יותר מדי, כדי שהמחירים של דברים בעולם יתאימו לכמות הכסף שאמורה להיות לדמויות.
באותו אופן אני לא יודע כמה חפצי קסם לתת פר דרגה. ה"שיטה" שכתבתי למעלה היא פשוט משפט שאלתרתי כדי לתת דוגמא. היא לא באמת משהו שאני יכול להשתמש בו.
ושוב, הרבה פחות הגיוני לי לתת תגמול לפי קרבות מאשר לפי רמה, במיוחד כשאני כנראה אשתמש בmilestone leveling, אז יכול לקרות מצב שהשחקנים עוברים הרבה קרבות לפני שהם עולים רמה, ולא נראה לי הגיוני שבגלל שהם נלחמו הרבה יהיו להם חפצים אגדיים ברמות נמוכות, או שבגלל שלהגשמת יעדים מסויימים לא נדרשו הרבה קרבות, הדמויות יגיעו לרמה גבוהה בלי יכולת לקנות או להשיג ציוד שהשיטה מצפה שיהיה להם ברמות הגבוהות יותר.