היי, אני מנחה שמחפש שחקן או שניים להנחות לו/להם משחק ניהול מקוון, רצוי בדיסקורד אבל אפשרי גם בוואטסאפ או כאן.
למעוניינים, אפשר לשלוח לי הודעה פרטית או לענות פה בעץ.
אז לבקשת אביעד, הנה המידע על המשחק באופן מרוכז:
העולם הוא מקום בוסרי ובתולי, כמעט לא מוכר. בתי הקבע הראשונים נוסדו לפני זמן מה, וכבר השבטים התארגנו בערים.
אבל, על מנת להתקדם בעולם, יש לבחור נתיב, שיאיר את דרכך בעולם החשוך. ואכן, נתיבים נבחרו: שבטים התנגשו בשבטים, ערים הוחרבו ודגלים הונפו. לצד זה החלו אנשים לעבד את האדמה ולגלות את עושרה. סיפורים סופרו, אלים נסגדו ואמנות נוצרה. היד המושטת של השליח היום, יכולה להפוך לאגרוף קפוץ שיכה בחומות העיר מחר.
ומעל הכל, העולם מתנהל בצורה משונה, וסימנים מוזרים משפיעים על האנרגיה הארוגה באדמה.
כל הנתיבים האלו משתלמים.
השאלה האמיתית היא-למי?
המשחק יתנהל כך-השחקן יבנה לעצמו עיר מדינה (כולל היסטוריה, מיתולוגיה, דת, שלטון וכו'), וינהל אותה.
עיר המדינה תתפתח בכמה קריטריונים (שאת נקודות המוצא שלהם השחקן יבחר מתוך נקודות בחירה שהוא מקבל):
כלכלה
לחימה
תרבות
מדע
דיפלומטיה
קסם.
כל קריטריון גם יתחלק לקטגוריות משנה, שייתנו לו בונוסים ומינוסים לפי בחירותיו לאורך המשחק.
איך הנתיב משפיע על העיר שלך?
למשל, נתיב הכלכלה ככל הנראה יקדם אותך למדינה עשירה וסוחרת, שככל הנראה תחזיק יותר שכירי חרב מאשר לוחמים מבני עמה (מעין קרתגו).
נתיב הלחימה יוביל אותך למדינה המשליטה אימה בדרך הקלאסית-גדודי לוחמים המטילים אימה בכל מקום בו הם עוברים באמצעות ביזה, כיבוש והרס. נתיב זה הוא היעיל ביותר להתפשטות מהירה, אבל הוא גם הנתיב המהיר ביותר לעימות מול כוחות שווים לך או אפילו חזקים יותר.
נתיב הקסם יקדם אותך למדינה שמתמקדת בפיענוח סודות העולם, התעסקות עם יצורים על טבעיים וכו'.
נתיב המדע יכול לקדם אותך כמעצמת ידע שמשתמשת בכישוריה כדי להכין לאויביה "הפתעות" בשדה הקרב, ולקדם את עריה באמצעות טכנולוגיה משוכללת.
נתיב התרבות יכול למקם אותך על המפה כמעצמה משפיעה. מי אמר שצריך לשלוט בעולם בכוח, אם במילא מדינות רבות משתמשות בכתב שלכם, מאמינות באותה דת כמוכם וחוגגות את אותם חגים?
נתיב הדיפלומטיה יכול למנף אותך לעוצמה באמצעות בריתות, שקרים חלקלקים ומניפולציות. תוכל לנצל ערים לשירותך, רק כדי לזרוק אותן מחר לכלבים. או לחלופין, תוכל לכרות בריתות וליצור פדרציה עם בעלי בריתך, לכבוש את העולם באמצעות מילים בלבד.
השחקן עצמו לא ישחק את כל העיר, אלא רק את השליט שלה. כך שמרידות והתנגשויות עם העם הם דברים שבהחלט יכולים לקרות.
המשחק יתרחש בעולם שההתפתחות התרבותית שלו רק החלה. השבטים השונים עברו מלהיות נוודים ליושבי קבע, וערים נוסדו. אין אימפריות או משהו כזה, לפחות לא בהתחלה.
הדגש הגדול במשחק הוא הכיוון של השחקן. גם אם לי מאוד לא תתאים הדרך שהשחקן מכוון אליה, ואני אחשוב שדווקא כיוון אחר הוא מגניב יותר, אני לא אסליל את המשחק לכיוון הזה, אלא אלך עם השחקן. לא שזה אומר שלא יהיו קשיים במשחק, אבל לא יהיה מצב של להילחם איתי ראש בראש.
כמה הסברים:
מכאניקה:
משאבים:
מיקום:
קסם בעולם:
דף הרשמה:
הנהלים של המשחק עצמו הם כאלו:
קצב תגובות נדרש הוא לפחות פעמיים בשבוע, על מנת שהמשחק ירוץ.
אני מצפה לתגובות ולדף דמות מושקעים, כדי שאני אוכל לכתוב גם לכם תגובות מושקעות-בקיצור, שיהיה לי מה לעבוד איתו.
אם שחקן יפרוש באמצע, הוא ידוב"ש, לא יימחק מהמפה.
למעוניינים, אפשר לשלוח לי הודעה פרטית או לענות פה בעץ.
אז לבקשת אביעד, הנה המידע על המשחק באופן מרוכז:
העולם הוא מקום בוסרי ובתולי, כמעט לא מוכר. בתי הקבע הראשונים נוסדו לפני זמן מה, וכבר השבטים התארגנו בערים.
אבל, על מנת להתקדם בעולם, יש לבחור נתיב, שיאיר את דרכך בעולם החשוך. ואכן, נתיבים נבחרו: שבטים התנגשו בשבטים, ערים הוחרבו ודגלים הונפו. לצד זה החלו אנשים לעבד את האדמה ולגלות את עושרה. סיפורים סופרו, אלים נסגדו ואמנות נוצרה. היד המושטת של השליח היום, יכולה להפוך לאגרוף קפוץ שיכה בחומות העיר מחר.
ומעל הכל, העולם מתנהל בצורה משונה, וסימנים מוזרים משפיעים על האנרגיה הארוגה באדמה.
כל הנתיבים האלו משתלמים.
השאלה האמיתית היא-למי?
המשחק יתנהל כך-השחקן יבנה לעצמו עיר מדינה (כולל היסטוריה, מיתולוגיה, דת, שלטון וכו'), וינהל אותה.
עיר המדינה תתפתח בכמה קריטריונים (שאת נקודות המוצא שלהם השחקן יבחר מתוך נקודות בחירה שהוא מקבל):
כלכלה
לחימה
תרבות
מדע
דיפלומטיה
קסם.
כל קריטריון גם יתחלק לקטגוריות משנה, שייתנו לו בונוסים ומינוסים לפי בחירותיו לאורך המשחק.
איך הנתיב משפיע על העיר שלך?
למשל, נתיב הכלכלה ככל הנראה יקדם אותך למדינה עשירה וסוחרת, שככל הנראה תחזיק יותר שכירי חרב מאשר לוחמים מבני עמה (מעין קרתגו).
נתיב הלחימה יוביל אותך למדינה המשליטה אימה בדרך הקלאסית-גדודי לוחמים המטילים אימה בכל מקום בו הם עוברים באמצעות ביזה, כיבוש והרס. נתיב זה הוא היעיל ביותר להתפשטות מהירה, אבל הוא גם הנתיב המהיר ביותר לעימות מול כוחות שווים לך או אפילו חזקים יותר.
נתיב הקסם יקדם אותך למדינה שמתמקדת בפיענוח סודות העולם, התעסקות עם יצורים על טבעיים וכו'.
נתיב המדע יכול לקדם אותך כמעצמת ידע שמשתמשת בכישוריה כדי להכין לאויביה "הפתעות" בשדה הקרב, ולקדם את עריה באמצעות טכנולוגיה משוכללת.
נתיב התרבות יכול למקם אותך על המפה כמעצמה משפיעה. מי אמר שצריך לשלוט בעולם בכוח, אם במילא מדינות רבות משתמשות בכתב שלכם, מאמינות באותה דת כמוכם וחוגגות את אותם חגים?
נתיב הדיפלומטיה יכול למנף אותך לעוצמה באמצעות בריתות, שקרים חלקלקים ומניפולציות. תוכל לנצל ערים לשירותך, רק כדי לזרוק אותן מחר לכלבים. או לחלופין, תוכל לכרות בריתות וליצור פדרציה עם בעלי בריתך, לכבוש את העולם באמצעות מילים בלבד.
השחקן עצמו לא ישחק את כל העיר, אלא רק את השליט שלה. כך שמרידות והתנגשויות עם העם הם דברים שבהחלט יכולים לקרות.
המשחק יתרחש בעולם שההתפתחות התרבותית שלו רק החלה. השבטים השונים עברו מלהיות נוודים ליושבי קבע, וערים נוסדו. אין אימפריות או משהו כזה, לפחות לא בהתחלה.
הדגש הגדול במשחק הוא הכיוון של השחקן. גם אם לי מאוד לא תתאים הדרך שהשחקן מכוון אליה, ואני אחשוב שדווקא כיוון אחר הוא מגניב יותר, אני לא אסליל את המשחק לכיוון הזה, אלא אלך עם השחקן. לא שזה אומר שלא יהיו קשיים במשחק, אבל לא יהיה מצב של להילחם איתי ראש בראש.
כמה הסברים:
מכאניקה:
המכאניקה של המשחק תעבוד בעיקר באמצעות מה שאתם תכתבו. לא יהיו גלגולים ל"שכנוע", אלא יכולת השכנוע שלכם תלויה ביכולת שלכם להציע הצעות מפתות. גם לא יהיו גלגולים לחיפוש מכרות עשרות פעמים-פעם אחת לסריקת השטח מספיקה, אם לא כבשתם עיר כלשהי, ואז גם אין צורך לגלגל.
בקרבות, אתם תגלגלו נגד האויב, והנזק שייגרם לשני הצדדים תלוי בתוצאות הקובייה.
אני אוסיף מפות כדי להוסיף מרבד טקטי ללחימה, אבל הכל יהיה תלוי ברצון שלכם. לא כל קרב קטן יהפוך להטלות קובייה חוזרות ונשנות.
הקובייה תהיה ק20.
בקרבות, אתם תגלגלו נגד האויב, והנזק שייגרם לשני הצדדים תלוי בתוצאות הקובייה.
אני אוסיף מפות כדי להוסיף מרבד טקטי ללחימה, אבל הכל יהיה תלוי ברצון שלכם. לא כל קרב קטן יהפוך להטלות קובייה חוזרות ונשנות.
הקובייה תהיה ק20.
במשחק יש כמה משאבים קבועים שאיתם מתחילים:ברזל ואוכל.
ברזל משמש ליצירת כלים ונשקים לאנשי העיר.
אוכל נאכל על ידי התושבים ביחס של 1 למאה.
חוץ מהם, לכל שחקן יהיו משאבים נוספים, שיתווספו לו בהתחלה בהתאם למיקום של העיר שלו ועיסוק אנשיו.
כמובן שלאחר מכן תוכלו לאסוף משאבי יוקרה אחרים.
בתחילת המשחק, יש שישים נקודות לחלוקה למשאבים (הקבועים וגם המיוחדים).
ברזל משמש ליצירת כלים ונשקים לאנשי העיר.
אוכל נאכל על ידי התושבים ביחס של 1 למאה.
חוץ מהם, לכל שחקן יהיו משאבים נוספים, שיתווספו לו בהתחלה בהתאם למיקום של העיר שלו ועיסוק אנשיו.
כמובן שלאחר מכן תוכלו לאסוף משאבי יוקרה אחרים.
בתחילת המשחק, יש שישים נקודות לחלוקה למשאבים (הקבועים וגם המיוחדים).
את המיקום אתם קובעים, ואשמח גם לתיאור מפורט שלו. בהתאם למיקום תקבלו משאבים נוספים, בונוסים ומינוסים.
רמת הקסם בעולם היא די בסיסית. חוץ מאלו המתעסקים בנתיב הקסם, כולם יודעים קסמים מאוד בסיסיים של חיזוק כלי נשק או כלים, חיזוק הגוף ושליטה מועטה באיתני הטבע.
שם העיר/שבט:
שלטון ומעמדות חברתיים (אצילים? מלך? דמוקרטיה או כל דבר אחר):
מיקום:
דת וסיפור הבריאה (במה העם שלכם מאמין? באילו אלים או רוחות קדמוניות? איך העולם נברא והעם נבחר?):
תרבות (מה המנהגים של העם שלכם? חגים, טקסים מסויימים ומנהגי היום יום? נימוסים וגינונים יתקבלו בברכה.):
צבא (מקצועי, מגוייס אד הוק או בכלל שכירי חרב? שימו לב שככל שהצבא יותר מקצועי, הוא פתוח לחלקים קטנים יותר באוכלוסייה.):
משאבים (אתם מקבלים 80 נקודות לחלוקה):
נתיב (מאלו הרשומים למעלה. בחרו היטב את הנתיב, כי הוא ישפיע על העתיד שלכם בעולם):
גזע ומראה (אני אישית מעדיף שלא תבחרו גזעים מוזרים, ובני אדם הם הבחירה המועדפת. כמובן שהם יכולים להיראות איך שאתם רוצים. גם אם אתם מעדיפים גזעים אחרים ולא בני אדם, זה בסדר. רק שימו לב שהבונוסים והמינוסים שלהם יהיו יותר קיצוניים):
אוכלוסייה (1000 אנשים. ציינו כמה מכל מעמד):
שם בדיסקורד:
שלטון ומעמדות חברתיים (אצילים? מלך? דמוקרטיה או כל דבר אחר):
מיקום:
דת וסיפור הבריאה (במה העם שלכם מאמין? באילו אלים או רוחות קדמוניות? איך העולם נברא והעם נבחר?):
תרבות (מה המנהגים של העם שלכם? חגים, טקסים מסויימים ומנהגי היום יום? נימוסים וגינונים יתקבלו בברכה.):
צבא (מקצועי, מגוייס אד הוק או בכלל שכירי חרב? שימו לב שככל שהצבא יותר מקצועי, הוא פתוח לחלקים קטנים יותר באוכלוסייה.):
משאבים (אתם מקבלים 80 נקודות לחלוקה):
נתיב (מאלו הרשומים למעלה. בחרו היטב את הנתיב, כי הוא ישפיע על העתיד שלכם בעולם):
גזע ומראה (אני אישית מעדיף שלא תבחרו גזעים מוזרים, ובני אדם הם הבחירה המועדפת. כמובן שהם יכולים להיראות איך שאתם רוצים. גם אם אתם מעדיפים גזעים אחרים ולא בני אדם, זה בסדר. רק שימו לב שהבונוסים והמינוסים שלהם יהיו יותר קיצוניים):
אוכלוסייה (1000 אנשים. ציינו כמה מכל מעמד):
שם בדיסקורד:
הנהלים של המשחק עצמו הם כאלו:
קצב תגובות נדרש הוא לפחות פעמיים בשבוע, על מנת שהמשחק ירוץ.
אני מצפה לתגובות ולדף דמות מושקעים, כדי שאני אוכל לכתוב גם לכם תגובות מושקעות-בקיצור, שיהיה לי מה לעבוד איתו.
אם שחקן יפרוש באמצע, הוא ידוב"ש, לא יימחק מהמפה.