האמת שהתשובות לפוסט הזה מעניינות גם אותי...
לגבי השאלה שלך על "מצבים" אני מדמיין אותם כמו חדרים במבוך שלכל אחד מהם אפשר להגיע רק אחרי שהגעת למצב שמקשר אליו - כלומר אם יש לי הרפתקה של 6 מצבים שבתחילתה אני מתמודד מול שודדים ובסופה אני צריך להביס את אדון הערפדים:
1. התחלה - הדמויות נתקלות בשודדים. אחרי הקרב יש לשודדים בכיס חצי מפת אוצר לא ממש ברורה, אבל יש 2 נקודות עליה שמסומנות בסימנים שונים. מוביל אותי למצבים 2,3
2. אחת הנקודות על המפה באמת מסמנת תיבת אוצר! כשהדמויות יגיעו הן יצטרכו לחפש את התיבה, אבל היא ריקה ובתוכה יש פתק שאומר שארגון זמרי התכלת לקח את תכולת התיבה אליו. זה מוביל אותנו למצב 4 - מפקדת זמרי התכלת
3. הנקודה הזאת על המפה היא האחוזה של אדון הערפדים ולא ברור מי האידיוט שסימן את זה כאוצר. באחוזה הדמויות יכולות למצוא רמזים שאדון הערפדים אחראי לתקיפות השודדים על האזור לאחרונה כדי למצוא את מפת האוצר ואת האוצר, אבל הוא לא נמצא כרגע באחוזה אלא בהר פוג'י במטרה לטבול במעיין שלרגליו ולקבל חסינות לאור השמש. מוביל למצב 5 - הר פוג'י.
4. המפקדה היא מבוך עם כמה אתגרים חברתיים, כאשר אתה "מנקה" חדר אתה יכול לעבור לחדרים הבאים, בדיוק כמו בתיאור המצבים. בסופו שך דבר מגלים שם בשיחה עם ראש הגילדה שאדון הערפדים הלך להר פוג'י.
5. הדרך להר פוג'י - אם תגיעו מהר להר אדון הערפדים לא יספיק לטבול במעיין ויהיה קל יותר להילחם בו. מוביל לתמונה 6
מרגלות הר פוג'י - שם נמצא אדון הערפדים, הקרב מולו מתחיל עכשיו. נצחו אותו.
רוב ההרפתקה פה ממש מוסללת, אז זו לא דוגמה טובה, אבל אתה יכול להוסיף הסתעפויות כמה שאתה רוצה.