ההודעה הזו עוררה בי את המחשבה מה התוכן שאני אוהב לראות בספרי משחק, בדגש על תוכן שימושי מול המון אפשרויות - או אולי יותר מדויק, בהשאלה מעולם מבוכים ודרקונים - האם התוכן בספר צריך להיות כזה שרוב התוכן יראה שימוש במשחק, במבוכים ודרקונים תוכן למשל לדרגות הנמוכות, או שצריך לשמור על "איזון" לכאורה ולהוסיף גם הרבה תוכן לדרגות גבוהות אפילו שרוב-רובם של השחקנים לא ישתמשו בו לעולם (לדוגמא לחשים בדרג 9).Envinyatar אמר/ה:אפשר להתייחס לרוב סוגי הלחימה כעץ אחד ענקי - מה שיש בדיאגרמה זה רק חלק קטן ממנו.
הלימוד הוא יחסית מהיר בהתחלה (תמרון חדש כל שתי הרפתקאות), ונעשה איטי יותר כאשר מגיעים לדירוג 3 (רמה 9 והלאה).
זה עלה בי כי אם בעצם מקבלים משהו חדש כל שתי הרפתקאות, ורוב הקמפיינים שאני מכיר נמשכים בין 5 ל-20 מפגשים, אז זה אומר שרוב התוכן לא יראה שולחן לרוב. לכן למשל אני אוהב את התוכן בספרי המשחק של מלחמת הכוכבים של FFG, שהתחושה שלי היא שחלק ניכר מהתוכן יראה שולחן בקמפיין ארוך טווח. לעומת זאת, במשחקים כמו מרבית הגרסאות של מבוכים ודרקונים וגם לעיל, זה תמיד נראה לי מקום מבוזבז, וגם מאמץ.
זה מתחבר לי גם לכך שאני עובד על שיטה קלילה למשחק עם הילדים, ואולי זה מקרה ספציפי, אבל מראש אני לא מתכנן יותר מדי תוכן לדרגות גבוהות אלא יותר ממוקד ל"דרגות נמוכות".
אז אני תוהה כמה זה מעניין אתכם לראות את התוכן לדרגות גבוהות/קמפיינים מאוד ארוכים, אפילו אם בסופו של יום אתם לא בהכרח משתמשים בו.