דף 1 מתוך 1

משחק ארוך

נשלח: 27 ינואר 2020, 09:48
על ידי dark one
הי אני dm חדשה , הקבוצה שהתחלתי להנחות רגילה לסשנים ארוכים של 4 שעות ואני מתקשה להגיע לזמן כזה
אז השאלה שלי איך יוצרים סשן ארוך?

משחק ארוך

נשלח: 27 ינואר 2020, 13:41
על ידי פלאפי
4 שעות זה ארוך? :lol:
you-gotta-pumpthose-numbers-up-those-are-rookie-numbers-memegenerator-net-51150852.png
you-gotta-pumpthose-numbers-up-those-are-rookie-numbers-memegenerator-net-51150852.png (144.64 KiB) נצפה 529 פעמים
אבל עכשיו ברצינות - עדיף לא לתכנן סשן כיחידה העומדת בפני עצמה. אם כל סשן אתה יודע מראש איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר, לא תהיה לך הרבה גמישות. יכול להיות שאתה מרגיש שזה ארוך מדי כי הגעת לסוף התכנונים שלך, לפני שהגעת לסוף הסשן.
מה שיותר חכם לעשות זה להכיר טוב את כל ההרפתקה שאתה מריץ (או לפחות הסגמנט בהרפתקה שבו אתם נמצאים), בין אם זה הרפתקה שאתה כתבת או מודול שאתה מנחה. אם ההרפתקה היא למשל באורך 8-10 סשנים, להכיר את כולה יחסית טוב אומר שאתה יכול להתחיל ולעצור בכל נקודה לאורכה, בהתאם להתקדמות של השחקנים. ככה יש לך תמיד עוד דברים מוכנים במידה והסשן התארך מעבר למה שהתכוננת אליו.
אם זה קשה מדי להכיר הרפתקה שלמה מראש, אפשר גם להתכונן לסשנים כך שיהיה לך תכנון למשל שניים או שלושה סשנים קדימה, אפילו אם זה ברמת הרעיונות הכלליים ולא ההתקלויות הספציפיות שיהיו. ככה יש לך תמיד באפר שאם הדמויות מתקדמות מעבר למה שציפית, יש לך רזרבות של זמן משחק מוכנות.

משחק ארוך

נשלח: 27 ינואר 2020, 13:51
על ידי The oldman
עוד דבר הוא להשתמש בשחקנים כהשראה - מה הם רוצים לעשות? איפה הם רוצים לחקור? אילו דמויות הם פגשו שהם רוצים לדבר איתם.

יכולת אלתור והתבססות על הרעיונות של השחקנים היא חשובה. לא ברור לי מה סגנון המשחק, אבל אם את זורמת עם הרעיונות של השחקנים זה מעשיר גם אותם וגם אותך.
יש ספרון שמדבר בדיוק על זה - https://slyflourish.com/lazydm/lazy_dm_preview.pdf

משחק ארוך

נשלח: 31 ינואר 2020, 18:19
על ידי המפקד האלמוני
dark one כתב:
27 ינואר 2020, 09:48
הקבוצה שהתחלתי להנחות רגילה לסשנים ארוכים של 4 שעות ואני מתקשה להגיע לזמן כזה
אם סשן ממוצע שלך נמשך שעתיים, תכיני חומר לעוד סשן קדימה ותשחקי את שניהם ברצף.
או שתגידי להם שיש לך עוד דברים לעשות בזמן הפנוי שלך אז שיתרגלו לסשן יותר קצר.

משחק ארוך

נשלח: 08 פברואר 2020, 18:56
על ידי Sayeg
אם אין לך הרבה זמן לתכנן סשנים מלאים בעלילות מתפתלות ותכסיסים של מכאנית המשחק, פשוט תעודד את השחקנים לעשות אפילו עוד יותר רול-פליי (וזה כבר קצת תלוי בהם). בקמפיין שלנו השחקנים יכולים להעביר חצי מהפגישה בשיחות שהם מנהלים בזמן שהם חוצים את היער לעבר המערה

משחק ארוך

נשלח: 11 פברואר 2020, 15:10
על ידי BadBug
וואו, לי יש בעיה הפוכה, יותר מדי תוכן שאני לא מצליח להכניס ל 3-4 שעות.
מה שאני מציע לך - שילוב אלמנטים במשחק - מה הכוונה - תדאגי שיהיה מבוך לחקור (כבר יגרור קרבות של שעות), דמויות בלא שחקן ליצור איתן אינטרקציה ולקבל מהן מידע (רולפליי וזמן שיחות מובטח), חקירה (רמזים, כתבים עתיקים, שבילים, עקבות ועוד).
קרב בוס גדול שיקח זמן + אילתור והכנסת תגבורת למקרה שהקרב קל מדי.
אבל הכי טוב - להכניס דילמות ומצבים מעורפלים שגורמות לשחקנים להתווכח - מבטיח לך שזה יקח שעות :)