פוני קטן לא ניסיתי, אבל כן, פחות מתאים לזאטוט המדובר. הוא מאוד מגדרי בגישה שלו כלפי הסדרות שהוא רואה (נשבע שזה לא ממני)
לגבי המכניקה, אז ככה, המכניקה שלו דומה במקצת למכניקה של MininalD6 וגם היא מבוססת על D6 ללא צורך בפעולות חיבור.
לכל דמות ישנן ארבע תכונות שמיוצגות באמצעות צלמית: כוח (חרב), זריזות (קשת), חוכמה (שובל קסם, או משהו כזה) ומגן. כל אחת מהתכונות מקבלת בין 0 לשלוש קוביות.
התכונות גם מייצגות את כישורי הקרב (חרב לפנים מול פנים, קשת לצליפה ושובל הקסם לקסם כמובן). במהלך הקרב השחקן מגלגל קוביות כמספר הקוביות המוצמדות לתכונה וזוכר את המספר הגבוה ביותר שיצא באחת מהקוביות. ליריב מגלגלים קוביות כמספר הקוביות שמיוצגות כהגנה שלו (מגן). במידה והמספר הגבוה ביותר הוא זהה או נמוך משל התוקף הוא מאבד נקודת פגיעה אחת (לדמויות יש שלוש, לרוב המפלצות אחת או שתיים ולבוסים שלוש או ארבע).כמובן שיש להם שיקויים שמאפשרים להם להרפא לחלוטין ואין מתים באמת במשחק אלא רק מעולפים.
היפה הוא שאותן תכונות משמשות גם לצורך גלגולי הצלחה. כלומר, אם מצויינות שתי קוביות ליד צלמית הזריזות (קשת) והוא צריך לחמוק ממפולת שלגים הוא מגלגל שלוש קוביות (קובייה אחת תמיד ועוד כמספר הקוביות לתכונה).
אפשר גם להוסיף ציוד (חבל, עשבי מרפא...) וכישורים (ראיית לילה, ידע בהיסטוריה, יכולות דיבור), כאשר גם הם מצויינים באמצעות צלמיות ברורות ומשפיעים גם כן על גלגולי הצלה ויכולת.
לכל דמות מוגדרת גם התקפה רגילה, מיוחדת והתקפת בונוס. פה מוגדר טווח הפגיעה (גרידים במפות) אבל גם דברים נוספים כמו יכולת לעבור מעל מכשולים, אפשרות לחלק התקפה בין שני יריבים (קובייה לכל אחד) או קובייה נוספת כנגד יריב שפגע בך בסיבוב הקודם.
אני הוספתי לקרבות בדיקת יוזמה אבל חוץ מזה המערכת עובדת מצויין והילדים השתלטו על זה בקלות. הם מתקנים אותי הרבה פעמים
.
מגוון הדמויות שמקבלים הוא מאוד גדול בבאנדל. יש גם דברים נוספים נחמדים כמו חיות מחמד שהילדים מאמצים ועוזרים להם בקרבות וחפצי קסם שונים. כל אחד מגיע עם כרטיס משלו שאפשר לגזור ולתת להם לשמור.
מעורבת הכנה לפני כל מפגש. צריך לקרוא את ההרפתקה ולהדפיס את המפות והגזירים ולגזור ולקפל אותם. הורדתי קצת מזה כשעברתי להשתמש באפליקציה של 3D Virtual Desktop. אני מעביר לשם את המפות והדמויות ועכשיו אנחנו משחקים מעל טאבלט עם מסך גדול את הקרבות.
הדבר היחידי שחסר לי זה יכולת להעלות את הדמויות דרגה. אני חושב שזה אלמנט חשוב בהנאה ואני מנסה לעשות את זה באמצעות הוספת קוביות וכישורים אבל מרווח הפעולה הולך ומצטמצם.