היי, אני רוצה רוצה להריץ משחק שמבוסס על וואן פיס וחשבתי להעזר פה במשתמשים כי אני לא מצליח לגבש רעיון כמו שצריך . השיטה שחשבתי עליה היא עולם המבוך (אם יש לכם הצעות לשיטות אחרות יתקבלו בברכה אני לא מכיר הרבה שיטות). כמובן צריך לשנות חלק מהגזעים ומהמקצעות אבל על זה עוד לא ממש חשבתי לעומק. חשבתי שפירות שטן יהיו מקצוע הרחבה. כלומר מי שאוכל פרי שטן כשיעלה דרגה יוכל לבחור את המהלך ההתחלתי של המקצוע דוגמא למהלך כזה הוא היכולת להפוך לאש ובכך להיות בלתי פגיע לדמויות שלא משתמשות בהאקי או בדרכים אחרות לפגוע בך. חוץ מזה יש עוד שני מהלכים שאפשר לבחור את שניהם בלי סדר מסוים ויש את מהלך ההתעוררות שדורש את כל שלושת המהלכים האחרים. חשבתי גם על זה שתיהיה לך תכונה חדשה שתיקרא פרי שאין לה ערך אלא רק מתאם שתעלה כל פעם כשאתה לוקח מהלך ככה שכשאתה לוקח את המהלך ההתחלתי מתאם הפרי שלך יהיה 0 וכשאתה לוקח את המהלך האחרון המתאם כבר יהיה 3.
חשבתי גם על איך האקי יבוא לידי ביטוי יהיה ניתן לצבור נקודות האקי צריך עזרה באיך בדיוק יהיה אפשר לצבור אותן ואז יהיה אפשר להשקיע נקודות בבוסושוקו (האקי הקשחה) שיעלה לך את השריון והנזק וכמובן יאפשר לך לפגוע במשתמשי לוגיה. האושוקו שיתן לך את האפשרות לעלף מספר יצורים שסך נקודות הפגיעה שלהם לא עולה על מכפלת ערך ההאושוקו שלך עם חצי מערך הכריזמה. לגבי קנבושקו הרעיון שלי מאוד כללי תוכל לבצע בדיקות קנבושקו ממש כמו כל תכונה אחרת כדי להרגיש נוכחות של דמויות אחרות, לבחון את עוצמת ההאקי של דברים, לחמוק ממתקפות ולחזות את העתיד.
זה בעקרון מה שחשבתי עליו עד עכשיו ואני ממש אשמח לעזרה.
חשבתי גם על איך האקי יבוא לידי ביטוי יהיה ניתן לצבור נקודות האקי צריך עזרה באיך בדיוק יהיה אפשר לצבור אותן ואז יהיה אפשר להשקיע נקודות בבוסושוקו (האקי הקשחה) שיעלה לך את השריון והנזק וכמובן יאפשר לך לפגוע במשתמשי לוגיה. האושוקו שיתן לך את האפשרות לעלף מספר יצורים שסך נקודות הפגיעה שלהם לא עולה על מכפלת ערך ההאושוקו שלך עם חצי מערך הכריזמה. לגבי קנבושקו הרעיון שלי מאוד כללי תוכל לבצע בדיקות קנבושקו ממש כמו כל תכונה אחרת כדי להרגיש נוכחות של דמויות אחרות, לבחון את עוצמת ההאקי של דברים, לחמוק ממתקפות ולחזות את העתיד.
זה בעקרון מה שחשבתי עליו עד עכשיו ואני ממש אשמח לעזרה.