העוג הברברי אמר/ה:
היכולת מערערת הזיכרון של המפלצת לאו דווקא חייבת להיות רק על בני אדם. מצלמות גם הן יכולות פתאום להפסיק לעבוד או לעבוד גרוע בנוכחותה, עם הרבה הפרעות בהקלטות או בצילום, לרמה שלא ניתן כמעט לזהות ממנו כלום.
(שוד בנק שקרה באמצע היום מול עשרות אנשים שלא זוכרים שעה שלמה מהזמן שלהם בבנק? או רצח?) הוא רמז אליה.
סצנת אתגר כזו, שהקבוצה יוצרת מכול מה שהם השיגו מלכודת מחוכמת למפלצת, כאתגר מיומנות או אפילו כקרב מנטלי מסוים כנגד המפלצת (אפילו אם היא לא שם) שמתבסס על כול מה שהם יודעים עליה
לתת לשחקנים למצוא דרך להתנגד לשכחה. או לפחות לאיבוד הזמן. זה כנראה אמור להיות תעלומה בפני עצמה
אולי החוש שדרכו היכולת של המפלצת משפיעה הוא ראייה, ולכן ערפל כבד נותן סיכוי להיאבק בה
אהבתי את כל הרעיונות האלה. תודה!
ג'וני אמר/ה:
הדמויות איבדו כמה שעות, בסדר. למה הם צריכים להבין שהייתה שם מפלצת והם צריכים לרדוף אחריה?
זה לא היה הרעיון. הרעיון שלי היה: טריגר (למשל רעש בשיחים), השחקנים יוצאים לברר מה זה, הם מוצאים את עצמם לא בדיוק באותו מקום ועם כמה דקות חסרות של זיכרון (הם מצאו את המפלצת בשיחים, אולי ניסו לרדוף אחריה והיא ברחה) תוהים מה קרה וממשיכים לחקור את האזור, מוצאים את עצמם במקום אחר עם איבוד של עוד כמה דקות זיכרון, וכן הלאה.
ג'וני אמר/ה:
מה אם אחת הדמויות תחליט שהיא תתן לאחרים לחקור את השיחים ולפיכך לא תושפע מהתופעה?
זאת אכן תהיה בעיה. מצד שני אולי זו לא בעיה, אלא דרך בשביל השחקנים לקבל קצת מידע (הברנש שנשאר מאחור שומע מה קורה, אבל לא רואה) שאיתו הם יכולים להמשיך ולחפש. קצת כמו שאתה אומר בהמשך, אם אני מבין נכון.
עריכה: במחשבה שלישית, כן זו בעיה, בגלל שהם יכולים לדבר והברנשים שרואים מה קורה יתארו את העניין לזה שלא רואה, והוא יזכור את ההסבר. המממ... אולי לא ניתן להשמיע צליל בקרבת המפלצת? מצד אחד זה נשמע "נוח מדי" לטובת המפלצת, מצד שני זה פתרון מעניין, ואם השחקנים ישימו לב שהם נלחמים ואולי מנצלים יכולות כשהם לא זוכרים, אבל לא משתמשים בלחשים אף פעם (בגלל הרכיב הקולי שנדרש להטלה), הם ירגישו נורא חכמים שהם קלטו דברים מרמזים כאלה. (וגם מזה שהם כנראה יקליטו את עצמם ויקבלו הקלטות ריקות)
ג'וני אמר/ה:
משהו אחר שקורה בזמן הזה (למשל, שוד בנק או פריצה ורצח או כל מה שהעוג כתב למעלה.) והשחקנים הם החשודים העיקריים, הם אפילו לא יכולים לספק אליבי והאמת, אין להם מושג אם הם אשמים או לא.
החקירות והלחץ מצד החוקרים, ההתקרבות לאשמים האמתיים, תגובות מצד האשמים וניסיונות הפללה שלהם יכולים למנוע את התסכול, הרפיטיטיביות וגם לשנות קצת את הקלימקס שיהיה עימות מול האשמים האמתיים אחרי שהם גילו על המפלצת...
העלילה הזאת יכולה להיות מאוד מעניינת בסטינג יותר קלאסי, אבל מאחר ואני משתמש בסטינג מודרני, אם חושדים שעשית עבירה זה אומר שאתה עצור, ואז אתה לא חוקר את האשמים ובייסיקלי העלילה הזאת לא עובדת.
ג'וני אמר/ה:
יכול לעזור לנו להציע דברים אם תתן יותר פירוט.
בשמחה.
כמו שאמרתי, הסטינג הוא עולם מודרני (או אולי לפני שנים בודדות), כשמה ששונה הוא העובדה שבלי ידיעת רוב האנושות, רוחות רפאים הם אמיתיות, וכן מפלצות. כשאני אומר כאן מפלצות הכוונה היא ליצורים עתיקים, נבונים ורבי עוצמה שהיו קיימים לפחות מאז שהיו בני אדם. בני האדם צדו אותם במהלך הדורות עד שכיום נותרו מאות בודדות בעולם. בדרך כלל מפלצת היא ייחודית ויש סט לה יכולות שאופייני רק לה. השחקנים מגלמים אנשים שנחשפו במהלך חייהם לעל טבעי או שגדלו במנזרים או שבטים נידחים ברחבי העולם שמודעים לקיומו של העל טבעי.
כמו שאמרתי בהודעה הראשונה, רק עלתה לי ההתחלה של הרעיון, כך שהגעתי לעלילה הלא מעניינת הזאת: הברנשים נמצאים בכפר שהאנשים בו ראו את המפלצת והמוח שלהם נמחק כל כך הרבה פעמים שהם בקושי זוכרים מי הם ובמה הם עובדים. הברנשים רודפים אחרי המפלצת ומאבדים כל פעם את הזיכרון, הברנשים הורגים את המפלצת ויכולים ליצור חפצי קסם מהגופה (גם זה חלק מהסטינג- "קסם" הוא התגשמות של היכולות של מפלצות.)
עכשיו עם הרעיונות שלכם אני כנראה אגיע לסיפור הרבה יותר מעניין.
Nextorl אמר/ה:
זה יכול להיות מעניין בהתחלה, אבל קשה לשמור על התעניינות בזה- כי זה פשוט... לא כזה פרקטי לטווח ארוך.
אני מסכים. אני לא חושב שזה יהיה יותר מone shot (או כנראה שני מפגשים בגלל לחצי זמן של השחקנים שלי, אבל זה כבר עניין אחר)
Nextorl אמר/ה:
נבל שפשוט מטיל לחש מחיקת זכרון בסיבוב האחרון של הקרב יעבוד יותר טוב
אבל אז אני נותן לקוביה להחליט את כל מהלך העלילה. אם ככה יצא, הדמויות ישר מצליחות להציל נגד הלחש וההרפתקה מסתכמת ב"הברנשים נתקלים באוייב והורגים אותו."
Nextorl אמר/ה:
אולי אם הדמויות יצטרכו למצוא דרך לכלוא את המפלצת קודם כדי שהיא לא תוכל לברוח כמו שהיא כנראה ברחה קודם. ואז זה אומר שהם יצטרכו לבדוק את זירות הקרב הקודמות כדי לראות איך המפלצת ברחה כל פעם, ורק אם הם מצליחים לוודא שהיא לא תוכל לברוח, הם יוכלו להלחם בה במשחק. אבל שוב, מסובך, ויכול לשעמם אחרי כמה פעמים שאתה פשוט קופץ קדימה.
אני דווקא חושב שזה באמת רעיון טוב כל עוד המפלצת לא בורחת 800 פעם. זה כמו להגיע לזירת האירוע כמה דקות מאוחר מדי ואז לחקור אותה. זה מעניין.