• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 56 ] אבן, ציפור האבן

נחשו את המקור.
ומספרים,
מעבר לשירת ההרים המתקמרת
נצב מקדש תפארת,
זאת אומרת, שכמוהו, עוד עינך לא ראתה...

( מילים - רחל שפירא, לחן אריאל זילבר, קישור למילות השיר המלאות - https://shironet.mako.co.il/artist?type=lyrics&lang=1&prfid=268&wrkid=2328

אני לא חושבת שיש מה להוסיף לסיפור עצמו, מיתוס על ציפור אבן שכשהיא תעוף.... הכל יהיה בסדר, אבל איך אפשר לשלב את זה במשחק ?

1. בתור התחלה, ליווי של דמות עולת רגל אל אותו " מקדש תפארת", הדרך היא ארוכה ומלאת סכנות , ולכן גם ליווי של דמות שצריכה להגיע לשם ובחזרה יכולה להיות הרפתקאה אחרת.

2. הריסת האבן - ברור לכם שהשיר הזה נכתב על ידי מישהו מסויים שיש לו הגדרה מאוד מסויימת ל"לא יהיו עוד בעיות " : האם זה יהיה המלך הטוב ששומר על נתיניו ( ואז יש לנו אינטרס שהיא תעוף.... מה מביא את הדמויות למצב שזהו הפתרון היחיד ?) או הוא המלך הרע שהדמויות מעוניינות להעיף מהכס ( ואז השאלה היא :" איך הורסים את האבן?").
 
ואם כשציפור האבן תעוף יסתיים שלטונו של המלך המרושע, מן הסתם שהוא יגנוב את האבן וינעל אותה במרתף העמוק ביותר שלו. ואז זו הופכת למשימת חילוץ (שקל להפוך לנבואה שמגשימה את עצמה, וזה תמיד נחמד).

אני ממש מחבב את ההצעה הראשונה, יש משהו מיוחד בעלייה לרגל (או מאמצים גדולים בשביל משהו זעיר אך משמעותי) והיא העבירה את התחושה הזאת יופי. אני ממש מדמיין ליווי עולה לרגל, שאחרי שנלחמים במפלצות, צולחים תהומות ושורדים מפולת או שתיים מגיעים למקדש, והוא משאיר מנחה קטנה ועוזב. לא צריך יותר.
 
חזרה
Top