שוב, בנוגע למשחק שאני מתכנן לפברואר.
אז לאחרונה, חשבתי על המכאניקה ונתקלתי בבעיה, ובעוד אחת קטנה יותר.
1) הבעיה הגדולה יותר היא בנוגע למעבר הזמן. המשחק אמור להציג התפתחות ציוויליזציות לאורך עשרות אלפי שנים, והמכאניקה של עידן המתכת (יום=עונה) לא תתאים כאן. מנגד, המשחק אמור גם לכלול דברים ''רגעיים'', כמו קרבות, פרויקטי בנייה, מחלוקות דתיות, תככים וכו'. איך אני אמור לשלב?
2) אני רוצה לתת לקרבות במשחק נופך יותר טקטי ומאתגר מאשר סתם גלגולי הגנה והתקפה. יש עצות איך לעשות זאת?
אז לאחרונה, חשבתי על המכאניקה ונתקלתי בבעיה, ובעוד אחת קטנה יותר.
1) הבעיה הגדולה יותר היא בנוגע למעבר הזמן. המשחק אמור להציג התפתחות ציוויליזציות לאורך עשרות אלפי שנים, והמכאניקה של עידן המתכת (יום=עונה) לא תתאים כאן. מנגד, המשחק אמור גם לכלול דברים ''רגעיים'', כמו קרבות, פרויקטי בנייה, מחלוקות דתיות, תככים וכו'. איך אני אמור לשלב?
2) אני רוצה לתת לקרבות במשחק נופך יותר טקטי ומאתגר מאשר סתם גלגולי הגנה והתקפה. יש עצות איך לעשות זאת?