שלום. (דרך אגב, חזרתי לפורום!)
אני רוצה להתחיל לשחק עם קבוצה במשחק תפקידים כלשהו, וראיתי שמאוד ממליצים על וושו. זאת תהיה פעם ראשונה שלי ושלהם. (שלי - להנחות, שלהם - לשחק).
קראתי (את התרגום לעברית), וזה נהדר אבל יש בזה משהו נורא... חופשי. חופשי מדי. אתה לא אוהב משהו? תשנה. רוב המדדים הם לפי רצון המנחה וזה מעולה - אבל לא בשביל מנחה מתחיל. גם הרפתקאות מוכנות לא ממש יהיו לי ויש כמה הגבלות נורא מטופשות (לטעמי) כמו:
1. בריונים נועדו למות בהמוניהם! (אוקיי, נגיד ש...) קבע להם דרוג איום, תחליט כמה הצלחות יאנג יש להם כל סיבוב ושחק! (מה, זה יהיה קרב נגד לטאות?)
2. העיסוק הוא רק בקרב. יש מכאניקה אחת קטנה ולא מעניינת לכל השאר (גלגול מחופף).
3. השחקנים נועדו להיות סופר חזקים יותר מדי. (הם ליטרלי יכולים לעשות כמה התקפות שבא להם בתור!)
4. אין שום הבדל בין להיות עם חרב או עם היד.
5. רק נבלים יכולים להיות כמו שחקנים בערך ולשחק נורמלי, והם מחייבים דו קרב. גם המכאניקה שם לא מובנת.
6. איך מכינים דפ"דים? תמציא מה שבא לך?
7. מה אם לשחקנים בא להם פשוט להגיד וטו על כל דבר?
בקיצור, אשמח אם תנסו לענות על כל זה. אני לא אומר, וושו היא שיטה נהדרת והרואית נורא, אבל זה פשוט שיטת קרבות. בלי ממש תוכן אחר.
אם וושו לא מתאים, אשמח לשיטה אחרת אבל היא תצטרך להיות דיי ספציפית:
חינמית, עם תרגום, קצרה יחסית (אני לא יכול למרוח את הקבוצה עד שאסיים לקרוא), וגם כיפית. כרגע אין כיוון ספציפי אז תתפרעו. אני אעדכן אחרי התיאום ציפיות.
אני רוצה להתחיל לשחק עם קבוצה במשחק תפקידים כלשהו, וראיתי שמאוד ממליצים על וושו. זאת תהיה פעם ראשונה שלי ושלהם. (שלי - להנחות, שלהם - לשחק).
קראתי (את התרגום לעברית), וזה נהדר אבל יש בזה משהו נורא... חופשי. חופשי מדי. אתה לא אוהב משהו? תשנה. רוב המדדים הם לפי רצון המנחה וזה מעולה - אבל לא בשביל מנחה מתחיל. גם הרפתקאות מוכנות לא ממש יהיו לי ויש כמה הגבלות נורא מטופשות (לטעמי) כמו:
1. בריונים נועדו למות בהמוניהם! (אוקיי, נגיד ש...) קבע להם דרוג איום, תחליט כמה הצלחות יאנג יש להם כל סיבוב ושחק! (מה, זה יהיה קרב נגד לטאות?)
2. העיסוק הוא רק בקרב. יש מכאניקה אחת קטנה ולא מעניינת לכל השאר (גלגול מחופף).
3. השחקנים נועדו להיות סופר חזקים יותר מדי. (הם ליטרלי יכולים לעשות כמה התקפות שבא להם בתור!)
4. אין שום הבדל בין להיות עם חרב או עם היד.
5. רק נבלים יכולים להיות כמו שחקנים בערך ולשחק נורמלי, והם מחייבים דו קרב. גם המכאניקה שם לא מובנת.
6. איך מכינים דפ"דים? תמציא מה שבא לך?
7. מה אם לשחקנים בא להם פשוט להגיד וטו על כל דבר?
בקיצור, אשמח אם תנסו לענות על כל זה. אני לא אומר, וושו היא שיטה נהדרת והרואית נורא, אבל זה פשוט שיטת קרבות. בלי ממש תוכן אחר.
אם וושו לא מתאים, אשמח לשיטה אחרת אבל היא תצטרך להיות דיי ספציפית:
חינמית, עם תרגום, קצרה יחסית (אני לא יכול למרוח את הקבוצה עד שאסיים לקרוא), וגם כיפית. כרגע אין כיוון ספציפי אז תתפרעו. אני אעדכן אחרי התיאום ציפיות.