כידוע, אני מתכנן משחק, בו השחקנים ישחקו שבטי ציידים לקטים, שיתפתחו בהדרגה לתרבויות (ביקשתי מרוי לקצר את תקופת הצינון לינואר). במשחק, אמורה להיות בהמשך המהפכה החקלאית (זה לא באמת ספוילר, כן?), וכן התפתחות הציוויליזציה. הבעיה היא... בענייני ידע אין ואאוט.
השחקנים הם לא ציידים לקטים בורים ופרהיסטוריים. הם יודעים כמה מועיל הוא כתב, והם ינסו לא משנה מה להמציא אותו. הם יודעים שלא משתלם להכחיד חיות גדולות, כמו סוסים וגמלים מאמריקה. הם יודעים את החסרונות של החקלאות. הם לעולם לא יסכימו לקבל המצאות של עיר אחרת-עיר דב''ש או ד''ש (המגדל הבודד-אני יודע שהאילירים ניסו לייצר בירה וכתב בעצמם). בקיצור, יש להם הרבה מאוד ידע חיצוני, שעלול מאוד לעזור להם בצורה לא הוגת או הגיונית.
מישהו יכול לעזור לי פה? כי אני לא רוצה לבוא נגד השחקנים, אבל במשחק הם משחקים בני אדם, לא שבטים של חוזי עתידות שאיכשהו תמיד יודעים מה משתלם ומה לא.
תודה מראש,
הח'אן הטטרי.
השחקנים הם לא ציידים לקטים בורים ופרהיסטוריים. הם יודעים כמה מועיל הוא כתב, והם ינסו לא משנה מה להמציא אותו. הם יודעים שלא משתלם להכחיד חיות גדולות, כמו סוסים וגמלים מאמריקה. הם יודעים את החסרונות של החקלאות. הם לעולם לא יסכימו לקבל המצאות של עיר אחרת-עיר דב''ש או ד''ש (המגדל הבודד-אני יודע שהאילירים ניסו לייצר בירה וכתב בעצמם). בקיצור, יש להם הרבה מאוד ידע חיצוני, שעלול מאוד לעזור להם בצורה לא הוגת או הגיונית.
מישהו יכול לעזור לי פה? כי אני לא רוצה לבוא נגד השחקנים, אבל במשחק הם משחקים בני אדם, לא שבטים של חוזי עתידות שאיכשהו תמיד יודעים מה משתלם ומה לא.
תודה מראש,
הח'אן הטטרי.