היי,
נרוביאן ואני עובדים על התאמות לשיטת DW כדי להתאים אותה לעולם המערכה שיצרתי ("ניצוץ תקווה ואש" שפורסם כאן).
עמ;לק - אחת השאלות שאנחנו מתלבטים בה היא איך להתמודד, מבחינה מכאנית, עם מצב שהקבוצה נדרשת לעבור מרחקים ארוכים מבלי להקדיש לכך יותר מדי זמן משחק.
קצת יותר בפירוט: המרחקים ביבשת המרכזית גדולים מאוד, ומצריכים עשרות ימי רכיבה ע"ג סוס עד שהסביבה משתנה דרמטית. מצד אחד אני רוצה שהשחקנים יחוו מגוון רחב של סביבות בלי יותר מדי עיכובים ומריחות באמצע; מצד שני, אם נעשה פאסט פורוורד ונגיד שעברו תשעים יום מאז ההרפתקה הקודמת - יש לכך כל מיני השלכות לא רצויות כי מדובר בהרבה זמן. מה קרה בינתיים לדב"שים? למצב הפוליטי? למתחים בין הדמויות שהתגלו בסשן הקודם? אפשר לחשוב על אמצעים לקיצורי דרך, למשל שערי מעבר קסומים, אבל כיצד הם משתלבים בעולם? האם לכולם יש גישה לאמצעים האלו, ואם כן יש גם לכך השלכות לא רצויות - למשל, האם תנועות גדולות של הצבא יכולות להתבצע דרך השערים הללו?
אשמח לשמוע על שיטות שמתמודדות עם הקושי הזה, בדגש על יצירת תחושה אצל השחקנים שהדמויות שלהם עברו מסע, מבלי לבזבז זמן משחק עליו.
נרוביאן ואני עובדים על התאמות לשיטת DW כדי להתאים אותה לעולם המערכה שיצרתי ("ניצוץ תקווה ואש" שפורסם כאן).
עמ;לק - אחת השאלות שאנחנו מתלבטים בה היא איך להתמודד, מבחינה מכאנית, עם מצב שהקבוצה נדרשת לעבור מרחקים ארוכים מבלי להקדיש לכך יותר מדי זמן משחק.
קצת יותר בפירוט: המרחקים ביבשת המרכזית גדולים מאוד, ומצריכים עשרות ימי רכיבה ע"ג סוס עד שהסביבה משתנה דרמטית. מצד אחד אני רוצה שהשחקנים יחוו מגוון רחב של סביבות בלי יותר מדי עיכובים ומריחות באמצע; מצד שני, אם נעשה פאסט פורוורד ונגיד שעברו תשעים יום מאז ההרפתקה הקודמת - יש לכך כל מיני השלכות לא רצויות כי מדובר בהרבה זמן. מה קרה בינתיים לדב"שים? למצב הפוליטי? למתחים בין הדמויות שהתגלו בסשן הקודם? אפשר לחשוב על אמצעים לקיצורי דרך, למשל שערי מעבר קסומים, אבל כיצד הם משתלבים בעולם? האם לכולם יש גישה לאמצעים האלו, ואם כן יש גם לכך השלכות לא רצויות - למשל, האם תנועות גדולות של הצבא יכולות להתבצע דרך השערים הללו?
אשמח לשמוע על שיטות שמתמודדות עם הקושי הזה, בדגש על יצירת תחושה אצל השחקנים שהדמויות שלהם עברו מסע, מבלי לבזבז זמן משחק עליו.