כידוע (או שלא ידוע) אני מנחה בפורום משחקים מקוונים משחק ניהול בשם ״עידן המתכת״, בו השחקנים מובילים ומנהיגים את עיר המדינה שהמציאו.
כרגע, אחד השחקנים שלי-אחד עוצמתי למדי עם 3 ערים, צבא גדול וכמות משאבים נכבדה מאוד, הטיל מצור על עיר בירה של אימפריית גמדי הרים חזקה קצת יותר ממנו, והקרב ביניהם שקול. גמדי ההרים שלחו משלחת כדי לחפש שכירי חרב ובני ברית לקרב, כי אין להם ערובה לניצחון בטוח. ״במקרה״ המשלחת התגלתה בידי שחקן אחר, עם עיר מדינה קטנה למדי אך לא חלשה. המשלחת מנסה לשכנע את השחקן להצטרף לצידה, והוא דורש שהם יהיו וסאלים שלו.
הם מספיק נואשים כדי להסכים לכך, אך הם לא יתכוונו להישאר כאלה הרבה זמן. נשאלת השאלה-האם כדאי לי לעשות אותן כאלה שפשוט מפרים נדר ווסאלים? להתחכם איכשהו? דרך אחרת למשוך את השחקן לקרב?
כרגע, אחד השחקנים שלי-אחד עוצמתי למדי עם 3 ערים, צבא גדול וכמות משאבים נכבדה מאוד, הטיל מצור על עיר בירה של אימפריית גמדי הרים חזקה קצת יותר ממנו, והקרב ביניהם שקול. גמדי ההרים שלחו משלחת כדי לחפש שכירי חרב ובני ברית לקרב, כי אין להם ערובה לניצחון בטוח. ״במקרה״ המשלחת התגלתה בידי שחקן אחר, עם עיר מדינה קטנה למדי אך לא חלשה. המשלחת מנסה לשכנע את השחקן להצטרף לצידה, והוא דורש שהם יהיו וסאלים שלו.
הם מספיק נואשים כדי להסכים לכך, אך הם לא יתכוונו להישאר כאלה הרבה זמן. נשאלת השאלה-האם כדאי לי לעשות אותן כאלה שפשוט מפרים נדר ווסאלים? להתחכם איכשהו? דרך אחרת למשוך את השחקן לקרב?