אהלן,
אני ממיר הרפתקת Dark Conspiracy ישנה לעולמות פראיים. השינוי המכני זה לא האתגר, הבעיה היא שזו הרפתקה ישנה וההרפתקאות הישנות היו כתובות גרוע.
בהרפתקה המקורית הדמויות מוזהרות על ידי אדם עשיר בשם ריינולד וויסמן ("הרפתקן מקצועי ופותר תעלומות") שעוקבים אחריהם ועומדים להרוג אותם והם צריכים לעשות משהו בנידון. הדמויות אמורות למצוא מי עוקב אחריהם, להיפטר מהעוקבים ולעקוב אחריהם ולגלות שהעוקבים הם חברי חברת אבטחה פרטית שנשכרה על ידי הגרסה המרושעת של זק"א. אם הם ילכו לאותם זק"א וירחרחו יותר מדי העובדים במקום ינסו להמם אותם ולהעביר אותם לחדר המתים המקומי. בחדר המתים המקומי יש חייזר מרושע שחותך מוחות לאנשים ומחבר אותם לביו-מחשב ענק ומפלצתי, יש לו כמה בריונים שסרים למרותו ומצוידים בנשק שמשתק את הקורבנות ל-24 שעות.
סיפור הרקע הוא שהביו-מחשב פיתח תודעה ועזר כמה פעמים לריינולד לסכל את תוכניותיהם המרושעות של החייזרים, הבעיה היא שהולכים לשדרג אותו עם עוד מוחות מה שעלול לשבש את התודעה העצמית שלו. לכן הוא וריינולד בחרו בדמויות בתור המוחות הבאים בתור במטרה שהדמויות יצליחו להתנגד ביעילות, להשאיר את הביו-מחשב באותה קונפיגורציה ולבעוט לחייזרים קצת בישבן. כמובן ששום דבר מזה לא מובהר לדמויות בהרפתקה המקורית אבל בגרסה שלי הם עומדים לפגוש את הביו-מחשב בסוף שיספר להם את הסיפור.
יש לכם רעיונות איך אני יכול להנחות את הדמויות שילכו מזק"א לחדר המתים ולא בתור גופות? ולעשות את הקרב הסופי ליותר מעניין מלהתחמק מנשק הצל-או-מות? יש לכם עוד רעיונות לשיפור ההרפתקה?
אני ממיר הרפתקת Dark Conspiracy ישנה לעולמות פראיים. השינוי המכני זה לא האתגר, הבעיה היא שזו הרפתקה ישנה וההרפתקאות הישנות היו כתובות גרוע.
בהרפתקה המקורית הדמויות מוזהרות על ידי אדם עשיר בשם ריינולד וויסמן ("הרפתקן מקצועי ופותר תעלומות") שעוקבים אחריהם ועומדים להרוג אותם והם צריכים לעשות משהו בנידון. הדמויות אמורות למצוא מי עוקב אחריהם, להיפטר מהעוקבים ולעקוב אחריהם ולגלות שהעוקבים הם חברי חברת אבטחה פרטית שנשכרה על ידי הגרסה המרושעת של זק"א. אם הם ילכו לאותם זק"א וירחרחו יותר מדי העובדים במקום ינסו להמם אותם ולהעביר אותם לחדר המתים המקומי. בחדר המתים המקומי יש חייזר מרושע שחותך מוחות לאנשים ומחבר אותם לביו-מחשב ענק ומפלצתי, יש לו כמה בריונים שסרים למרותו ומצוידים בנשק שמשתק את הקורבנות ל-24 שעות.
סיפור הרקע הוא שהביו-מחשב פיתח תודעה ועזר כמה פעמים לריינולד לסכל את תוכניותיהם המרושעות של החייזרים, הבעיה היא שהולכים לשדרג אותו עם עוד מוחות מה שעלול לשבש את התודעה העצמית שלו. לכן הוא וריינולד בחרו בדמויות בתור המוחות הבאים בתור במטרה שהדמויות יצליחו להתנגד ביעילות, להשאיר את הביו-מחשב באותה קונפיגורציה ולבעוט לחייזרים קצת בישבן. כמובן ששום דבר מזה לא מובהר לדמויות בהרפתקה המקורית אבל בגרסה שלי הם עומדים לפגוש את הביו-מחשב בסוף שיספר להם את הסיפור.
יש לכם רעיונות איך אני יכול להנחות את הדמויות שילכו מזק"א לחדר המתים ולא בתור גופות? ולעשות את הקרב הסופי ליותר מעניין מלהתחמק מנשק הצל-או-מות? יש לכם עוד רעיונות לשיפור ההרפתקה?