• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מחפש דרך לתת לשחקן אפשרות לנצח

gguurr

פונדקאי ותיק
שלום כולם!

אני מחפש דרך לתת לשחקן את האפשרות לנצח בסצנה מסיוימת אני רוצה להיתבסס על נקודות אבל אין לי מושג איך לחלק אותם למי ומתי

תודה מראש לעוזרים
 
כדאי שתספר לנו קצת יותר. אתה יודע איזו סצנה זאת הולכת להיות? הנקודות הן חלק ממערכת מוכרת או משהו שאתה בונה? אתה רוצה שהשחקן ינצח בקלות או בקושי, ואת מה הוא צריך לנצח? (אויב, מכשול, מלכודת...)
 
איזו שיטה? ועוד מידע יועיל...
והעצה הכללית שלי מבלי להבין כלום - השחקן צריך להתאמץ, אחרת זה לא שווה את זה. הייתי נותן לו אפשרות לגלות רמזים למידע לפני העימות שבאמצעות השימוש של השחקן במידע שהוא חקר וגילה הוא ינצח.
 
The oldman אמר/ה:
איזו שיטה? ועוד מידע יועיל...
והעצה הכללית שלי מבלי להבין כלום - השחקן צריך להתאמץ, אחרת זה לא שווה את זה. הייתי נותן לו אפשרות לגלות רמזים למידע לפני העימות שבאמצעות השימוש של השחקן במידע שהוא חקר וגילה הוא ינצח.
מה שאני מנסנה לעשות זה צסנה של משחק דמות כוויכוח בין דמיות ככה שזה לא באמת משנה איזה שיטה
 
Nextorl אמר/ה:
במילים אחרות, אתה מחפש שיטת קרב חברתי מבוססת נקודות. למה דווקא נקודות?
לא חייב פשוט יותר נוח לפי דעתי
Mr. rules אמר/ה:
אתה רוצה שההצלחה תהיה מבוססת על המיומנות הרטורית של הדמות או השחקן? אם של הדמות, שיטה זה כן רלוונטי לדעתי.
של השחקן
 
אז למה לא פשוט לעשות את זה אין פליי לחלוטין? השחקן ידבר בשם הדמות שלו וינסה לשכנע אותךבתור הדב"ש שהוא צריך לשכנע.

דרך אגב זה משחק של שחקן יחיד?
 
Dodo אמר/ה:
אז למה לא פשוט לעשות את זה אין פליי לחלוטין? השחקן ידבר בשם הדמות שלו וינסה לשכנע אותךבתור הדב"ש שהוא צריך לשכנע.

דרך אגב זה משחק של שחקן יחיד?
אבל כאן הקטע הטריקי אני רוצה שהם ינסאו לשכנע אחד את השני
ולא זה לא שחקן יחד
TheKnightWhosaidKnit אמר/ה:
אאל"ט - לאקסלטד יש שיטת "קרב" בהתבסס על המיומנוית החברתיות, לא ?
לאיזה שיטה?
 
אז שאבין, מה שאתה רוצה זה שהשחקנים ישכנעו אחד את השני, או שהדמויות שהם משחקים ישכנעו אחת את השנייה? בסך הכל, אני לא רואה סיבה אמיתית לתת מכאניקה לדבר כזה. אבל אם אתה רוצה, יש כמה מכאניקות של קרבות חברתיים שאפשר להתבסס עליהן.
באיזו שיטה אתם משחקים בעצם? בוא נתחיל בזה.
 
Nextorl אמר/ה:
אז שאבין, מה שאתה רוצה זה שהשחקנים ישכנעו אחד את השני, או שהדמויות שהם משחקים ישכנעו אחת את השנייה? בסך הכל, אני לא רואה סיבה אמיתית לתת מכאניקה לדבר כזה. אבל אם אתה רוצה, יש כמה מכאניקות של קרבות חברתיים שאפשר להתבסס עליהן.
באיזו שיטה אתם משחקים בעצם? בוא נתחיל בזה.
אנחנו משחקים בגירסה מעובתת של עולם המבוך
 
אוקי, עולם המבוך היא שיטה סיפורית מאוד, שמתמקדת יותר במשחק הדמות מאשר במכאניקה. אז סה"כ, מה אתה בעצם רוצה שיקרה? אתה רוצה סצנה שבה הדמויות ישכנעו אחת את השניה? אתה רוצה שהשחקנים ישכנעו אחד את השני (שזה דבר שונה לגמרי)? אני צריך לדעת בדיוק מה אתה מחפש לפני שאוכל לעזור לך ברצינות.
 
Nextorl אמר/ה:
אוקי, עולם המבוך היא שיטה סיפורית מאוד, שמתמקדת יותר במשחק הדמות מאשר במכאניקה. אז סה"כ, מה אתה בעצם רוצה שיקרה? אתה רוצה סצנה שבה הדמויות ישכנעו אחת את השניה? אתה רוצה שהשחקנים ישכנעו אחד את השני (שזה דבר שונה לגמרי)? אני צריך לדעת בדיוק מה אתה מחפש לפני שאוכל לעזור לך ברצינות.
אני רוצה שהדמויות שיכנעו אחת את השניה
 
אוקי, ומה הבעיה? אני מצאתי שפשוט להושיב את השחקנים ולהגיד "תקשיבו, שחקו את הדמויות שלכם, אבל אני רוצה שהן ישכנעו אחחת את השנייה" עובד. אבל אני מניח שזה לא בדיוק העניין.
מה ההבדל בין הדעות של הדמויות? האם אתה מחפש שהן ישכנעו אחת את השנייה באופן מוחלט או שימצאו פשרה?
 
gguurr אמר/ה:
TheKnightWhosaidKnit אמר/ה:
אאל"ט - לאקסלטד יש שיטת "קרב" בהתבסס על המיומנוית החברתיות, לא ?
לאיזה שיטה?

אקסלטד - הנשגבים, אבל יש כאן כמה אנשים שמכירים אותה טוב יותר ממני ועדיין לא העלו את זה... אולי שווה לשאול בפורום המיועד ?
 
Nextorl אמר/ה:
אוקי, ומה הבעיה? אני מצאתי שפשוט להושיב את השחקנים ולהגיד "תקשיבו, שחקו את הדמויות שלכם, אבל אני רוצה שהן ישכנעו אחחת את השנייה" עובד. אבל אני מניח שזה לא בדיוק העניין.
מה ההבדל בין הדעות של הדמויות? האם אתה מחפש שהן ישכנעו אחת את השנייה באופן מוחלט או שימצאו פשרה?
דעות הפוכות לחלוטין
ואני מחפש אולי לא באופן מוחלט אבל שהיה צד שיהיה ברור שהוא נצח
 
חזרה
Top