[ברור שאפשר גם לענות למה לא, לגיטימי לגמרי]
אני חושב שההסבר-של-מישהו אחר שהכי התחברתי אליו, היה הנימוק של הבחור שכתב את "קונאן הברברי".
הוא נורא רצה לכתוב משהו היסטורי עם קרבות בימי הביניים, אבל אז הבין שזה דורש המון "שיעורי בית", ואם משהו מסויים לא קרה באיפה שהיום לונדון בשנת 1117 אז יהיה די קשה לתפור הסבר סביר איך לתקוע אותו שם. במקום זה, הוא לקח כל מיני מקומות בהיסטוריה בתקופות שלדעתו הם היו מגניבים במיוחד, שינה להם את השמות, ועשה מהם עולם דמיוני. עכשיו, כל מה שהוא רצה שיקרה, יכל לקרות שם. כולל גם דברים שלא יכולים לקרות כמו מכשפים מצריים שמסתובבים בעיר שנראית כמו פריס.
אני חושב שההסבר-של-מישהו אחר שהכי התחברתי אליו, היה הנימוק של הבחור שכתב את "קונאן הברברי".
הוא נורא רצה לכתוב משהו היסטורי עם קרבות בימי הביניים, אבל אז הבין שזה דורש המון "שיעורי בית", ואם משהו מסויים לא קרה באיפה שהיום לונדון בשנת 1117 אז יהיה די קשה לתפור הסבר סביר איך לתקוע אותו שם. במקום זה, הוא לקח כל מיני מקומות בהיסטוריה בתקופות שלדעתו הם היו מגניבים במיוחד, שינה להם את השמות, ועשה מהם עולם דמיוני. עכשיו, כל מה שהוא רצה שיקרה, יכל לקרות שם. כולל גם דברים שלא יכולים לקרות כמו מכשפים מצריים שמסתובבים בעיר שנראית כמו פריס.