טוב, התחלתי להריץ קמפיין הואנור,והשחקנים מאוד מתלהבים ונהנים מהדמויות, יש רק שתי בעיות שמירידות אותי-
א.הראשונה, הסייר עלה לדרגה שנייה ובחר ביכולת האל שבשממה.בזמן שכל היכולות המתקדמות הן מגניבות ומוסיפות, היכולת הזו בעצם מאפשרת לו להטיל את כל לחשי הכוהן כאילו הוא כוהן בדרגה אחת פחות מימשהו. זה בעצם כמעט מכפיל בין רגע את המינעד של הדמות. אני יודע שבואנור הקטע הוא במגניבות ולא באיזון מכאני, אבל אני חושש מאוד שהסייר,שהוא גם ככה דמות מגניבה מאוד עם החיה שלו, יאפיל על שאר הדמויות ויהיה לא מהנה. האם התקלתם בבעיה? אישרתם לשחקנים לקחת את המהלך הזה?
ב.בואנור ניצברות נקודות ניסיון די במהירות.מצד אחד אני מחבב את הרעיון שכל כישלון הוא נקודת ניסיון, מצד שני זה אומר שבכמעט כל מפגש בו יש קרב רציני אפשר לעלות רמה היות שהדרגות לא דורשות משמעותית יותר ניסיון. איך אתם מתמודדים עם העניין?
א.הראשונה, הסייר עלה לדרגה שנייה ובחר ביכולת האל שבשממה.בזמן שכל היכולות המתקדמות הן מגניבות ומוסיפות, היכולת הזו בעצם מאפשרת לו להטיל את כל לחשי הכוהן כאילו הוא כוהן בדרגה אחת פחות מימשהו. זה בעצם כמעט מכפיל בין רגע את המינעד של הדמות. אני יודע שבואנור הקטע הוא במגניבות ולא באיזון מכאני, אבל אני חושש מאוד שהסייר,שהוא גם ככה דמות מגניבה מאוד עם החיה שלו, יאפיל על שאר הדמויות ויהיה לא מהנה. האם התקלתם בבעיה? אישרתם לשחקנים לקחת את המהלך הזה?
ב.בואנור ניצברות נקודות ניסיון די במהירות.מצד אחד אני מחבב את הרעיון שכל כישלון הוא נקודת ניסיון, מצד שני זה אומר שבכמעט כל מפגש בו יש קרב רציני אפשר לעלות רמה היות שהדרגות לא דורשות משמעותית יותר ניסיון. איך אתם מתמודדים עם העניין?