מוח כוורת יקר, אני שוב צריך את עזרתכם.
הדמויות במשחק שלי החליטו לצאת לטיול בצפון קנדה הפוסט-אפוקליפטית. יש להם מכשיר ניווט מדוייק אבל מעט בוגדני, רכב שמסוגל לעמוד בתנאי שטח קשים, למרות שנראה שהוא בדרכו למגרש הגרוטאות. יש להם גם בדיוק מספיק אוכל, מים ודלק כדי להגיע ליעד. הם עברו את רצועת היערות (טייגה) ועלו על במת-הר ענקית וסחופת רוחות באיזור הטונדרה. התקופה היא סוף ספטמבר, השלגים באיזור עדיין קלים יחסית, והקור לא יהרוג את מי שלבוש כמו שצריך. אני רוצה להתקיל אותם בעוד מכשול או שניים לפני שהם יגיעו ליעד. אני מעדיף מכשול טבעי (כמו נהר שצריך לחצות) על פני מכשול על-טבעי (כמו זומבים). מכשולים אנושיים (כמו שדה מוקשים) הם גם סבבה, כל עוד האנשים שהפעילו אותם כבר לא נמצאים באיזור.
אפשר גם להציע מכשולים שאפשר לעקוף, כי הם יכריחו אותם לבחור בין התמודדות עם המכשול לבין התמודדות עם רעב וצמא.
אני אתחיל: מפעל נטוש לעיבוד חולות-נפט (Tar Sands) נטוש, עם משאיות בגודל של בתי דירות, מוקף בשדה טובעני ודליק של חולות-נפט מעובדים-למחצה (http://peakwater.org/wp-content/uploads/2011/06/tarsands3.jpg).
עכשיו תורכם.
הדמויות במשחק שלי החליטו לצאת לטיול בצפון קנדה הפוסט-אפוקליפטית. יש להם מכשיר ניווט מדוייק אבל מעט בוגדני, רכב שמסוגל לעמוד בתנאי שטח קשים, למרות שנראה שהוא בדרכו למגרש הגרוטאות. יש להם גם בדיוק מספיק אוכל, מים ודלק כדי להגיע ליעד. הם עברו את רצועת היערות (טייגה) ועלו על במת-הר ענקית וסחופת רוחות באיזור הטונדרה. התקופה היא סוף ספטמבר, השלגים באיזור עדיין קלים יחסית, והקור לא יהרוג את מי שלבוש כמו שצריך. אני רוצה להתקיל אותם בעוד מכשול או שניים לפני שהם יגיעו ליעד. אני מעדיף מכשול טבעי (כמו נהר שצריך לחצות) על פני מכשול על-טבעי (כמו זומבים). מכשולים אנושיים (כמו שדה מוקשים) הם גם סבבה, כל עוד האנשים שהפעילו אותם כבר לא נמצאים באיזור.
אפשר גם להציע מכשולים שאפשר לעקוף, כי הם יכריחו אותם לבחור בין התמודדות עם המכשול לבין התמודדות עם רעב וצמא.
אני אתחיל: מפעל נטוש לעיבוד חולות-נפט (Tar Sands) נטוש, עם משאיות בגודל של בתי דירות, מוקף בשדה טובעני ודליק של חולות-נפט מעובדים-למחצה (http://peakwater.org/wp-content/uploads/2011/06/tarsands3.jpg).
עכשיו תורכם.