• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עד כמה המערכה שלכם היא מסורתית

קודם כל לכל אלו שאינם שחקני פנטזיה, אז מצטער :)

מה שרציתי לדעת זה עד כמה המערכה שלכם מציירת את הגזעים בדמותם הקלאסית: אלפים טובים, אורקים רעים.... בנוסף עד כמה יש לכם גזעים שאינם סטנדרטיים.

לדוגמא אצלי יש כמה שינויים:
אין חצאי דברים, או כמעט ואין. מבחינה ביולוגית אצלי זה מאוד מסובך. יש מתי מעט בודדים.
על פי-כן החצי אורקים הפכו לאורקים. הם קצת כמו בני אדם רק פחות טכנולוגיים ופחות LAWFUL.
הזוטונים הפכו לגזע אחר - עדיין נמוכים, אבל יורדי-ים מרושעים וקשוחים. אתם לא רוצים לפגוש אחד. משהו גמדי אבל יותר מרושע.
אין כמעט גזעים מיוחדים בחלק העולם שהשחקנים מכירים, בעיקר על מנת לאפשר לי ראש שקט.

וקצת שונה אבל אקטואלי, אין פלדינים יש לוחמי קדוש - כל אחד יכול להיות לוחם קדוש של אל מסויים ולקבל חובות וזכויות. למען האמת אף פעם לא אהבתי פלדינים.
 
כנראה שלא יותר מידי.

עולם המערכה האחרון ששיחקתי (ועדיין זוכה לone night stands פה ושם) נכתב מתוך המאסות טוטאלית של ז'אנר הפנטזיה עלי. זה הלך בערך ככה - הקבוצה הישנה שלי התפרקה (או יותר נכון לומר פורקה, אבל זה סיפור שלא ניכנס אליו כאן) אחרי שנה של משחק בעולם פנטזיה חסר מעוף לחלוטין. שניים מהשחקנים האחרים בוא אלי ואמרו "אוגמיוס, אנחנו רוצים לשחק. אתה GM". אני עניתי "אחלה, אבל אני לא משחק פנטזיה". "כן, אתה כן" הם הודיעו לי חד משמעית. אחרי וויכוחים מרים ונוקבים ושוחד שאין זה מכבודו של הפורום לפרט כאן נשברתי, אבל הודעתי להם שמחשקים "פנטזיה, אבל כמו שאני רוצה אותה".

בגודל, מה שעשיתי היה לקחת את כל מה שלא אהבתי בעולם של הקבוצה הקודמת ולזרוק אותו לאלף עזאזל וקיבלתי עולם פנטזיה אפלולי, כמעט אנטי-אפי "פנטזיה עם אופי של סייברפאנק" כמו שאחד מהשחקנים שלי הגדיר אותו.

אלים? אין. או אולי יש. אף אחד לא יודע. מה שבטוח הוא שהם לא משפיעים ישירות על עולם המשחק, בטח לא בצורות מגוכחות כמו קסם כוהני. כמובן שזה לא מפריע למלחמות דת לזרוע הרס ומוות ברחבי העולם המתרובת.

אלפים טובים אורקים רעים? לא אצלי. אצלי האורקים הם שבט של דמויי אדם שכל חטאם הוא שהטכנולוגיה שלהם קצת פחות מפותחת מזו של הגזעים ה"נאורים" - אלפים, גמדים ובני אדם. כיוון שנדחקו מהאדמות הפוריות יותר ע"י הגזעים בעלי הכח הצבאי העדיף, מידי פעם שבט אורקי מסכן על סף רעב מגיע למצב שבו הוא חייב לפשוט על עיירה אנושית סמוכה כדי לשרוד את החורף הקשה של קווינטרה. משלחות העונשין של מסדרי האבירים המקומיים לרוב שורפות עד היסוד את עשרת הכפרים האורקים הקרובים ומוכרת את הניצלים המעטים לעבדות.

אבל עם כל הכבוד לעוצמה הצבאית של מלך זה או אחר, הכוח השולט בקוונטרה הוא ללא ספק הקסם. בהיעדר אלים או יישויות עליונות כלשהן, הפכו המכשפים את עצמם לאלים עלי אדמות. חלקם אנשים סימפטים למדי, אבל רובם הגדול רואה את עצמו כנשגב מבני התמותה הפשוטים ומייחס לחייהם ערך משני לעומת צבירת עצמה אישית, עושר ואפילו השגת עשבי תה מוצלחים.
 
לרוב שיחקתי במערכות אופיניות של פנזיה:

סיפורה של חבורה מסויומת, שנודדת מקום למקום, חוקרת תעלומות ויוצאת לקווסטים, בעולם של "ממלכות נשכחות"- מערכות די מסורתיות.

הקמפיין החדש שאני בונה יכול להחשב לפחות מסורתי, או אולי יותר (למה? חכו ותראו)

אני אכן משנה את הגזעים ונטיותיהם.

אצלי לא כול האלפים טובים...
אבל מצד שני, מי אמר שבמערכה מסורתית כל האלפים טובים?!
טולקין, אבי קונספט האלפים המודרני כתב בהחלט על אלפים רעים, כמו פיאנור טובח ההמונים, או מיגלין הבוגד שנתן את עירו בידי האורקים, שטבחו ב(כמעט) כולם.

כך שלמעשה, אני לא מנפץ מסורת,אלה מחזיר עטרה ליושנה 8)

טוב, אני מניח שצריך לפתוח פתיל בנושא כי אנחנו סוטים מן העניין.


אורקים אצלי יהיו יותר כמו האורקים בוורקפט 3, דהינו יותר גזע לוחמני מאשר גזע רצחני, בעלי סוג מוזר של אחוות לוחמים וכבוד בשדה הקרב, או אם תרצו: יותר דגש על תוהניות, פחות על רשע.

בהחלט יתכנו אורקים טובים, אבל מסיבות שונות (יחס הסובב,חינוך,ואפילו הורמונים)
הם יהיו נדירים להחריד.

הזוטונים יהיו עדיין יצורים חביבים שאוכלים שש ארוחות ביום ובעלי תרבות פצפיסטית, אולם הודות לכישוריהם החקלאיים, ובעיקר בתחומי גידול צמחי מותרות נדירים (קפה, עלי מקטרת, סוג מיוחד של כותנה, ואפילו שוקולד) הם מהווים כוח כלכלי חשוב, בניגוד לתדמית המתבודדת הרגילה שלהם.

באשר לגזעי כלאיים:

חלקתי את זה למחלקות.
יצורים יכולים להתרבות רק בתוך המחלקה שלהם.

מחלקה 1:בני אנוש, אלפים ,זוטונים
(במצבים בהם יש זיווג בן בן אנוש לזוטון, גזע הילוד הוא לפי האמא.
בזיווג בין אלף לזוטון, אם האם היא אלפית יוולד חצי אלף סטנדרטי, אם האם זוטונית הזיווג עקר, שכן אצלי הגוף הזוטני מכיל אנרגיות אנטי קסומות, וחצי אלף לא יוכל להתפתח שם)

מחלקה 2: אורקים, הובגובלינים, גובלינים, קובלדים.
כל זיווג מחוץ לגזע (אבל בתוך המחלקה) יוליד קובלדים.

(אצלי הקובלדים הינם גזע מאוד לא אחיד- אחדים ממנו גבוהים וחזקים, אחרים נמוכים וזריזים, וכיצא באלו)

מחלקה 3:גמדים לסוגיהם.

מחלקה 4: (ג)נומים לסוגיהם.


באשר לאווירה:
אני רואה שמתייחסים למערכה האפית כמערכה המסורתית...
נו טוב, לי אף פעם לא יצא לשחק בקמפיין אפי...
עד עכשיו... ;)

בקמפיין הזה שאני מתכנן יש אלמנטים אפיים רבים, אולי פחות במובן הירואיות דבילית, אבל כן במובן השפעת הדמויות על העולם הסובב אותם, ואחריות המואצלת עליהם (אני מתכנן שבהתקדמות הקמפיין חלק אולי יקבלו תארי אבירות או אצולה, ויחד איתם אדמות- דבר שיבטיח שהם יתאמצו אף יותר לשמור את הממלכה שהעניקה להם אותם על כנה...).
 
פחח... אם אני אתחיל להסביר איפה נגמרים הגזעים הרגילים בעולם שלי ומתחילים החדשים והמסורתיות שלהם... אני לא אסיים לעולם (אני מדבר על משהו בסגנון 17 גזעים, לפני שאני יורד לתתי זנים עיקריים) - אני רק אומר שבכל המדובר לכמה זה מסורתי... זה לא.

האלפים הפכו יצורים אלמנטאליים, בני האדם הפכו לגזע נדיר ומסכן יחסית, הגמדים חיים בעומק האדמה ועל קרקעית הים (כן כן, על קרקעית הים) והזוטונים נמחקו להם.

אינפרנל, מחיקת גזעים.
 
Infernal Mercy אמר/ה:
אינפרנל, מחיקת גזעים.
- שועשתי :D
אגב, Infernal, למה הכוונה שהאלפים אצלך הינם אלמנטלים?
אשמח לפרוט... 8)

Ogmios אמר/ה:
אלדריון אמר/ה:
מחלקה 4: (ג)נומים לסוגיהם.

נומים. נומים. מדהים איך טעות של מתרגם אחד (בועז וייס אולי?) שלא יודע כיצד יש לבטא G שקטה (Gnomes) הוליד דור שלם של טעויות...

ובכן, כן, אני יודע שאמורים להגות כ/nomes/ אבל כתבתי בסוגריים כי אני מניח שיש אנשים שיכירו את המילה בגירסתא כ"גנומים" בעוד אחרים יכירו כ"נומים"...
 
אלדריון אמר/ה:
Ogmios אמר/ה:
אלדריון אמר/ה:
מחלקה 4: (ג)נומים לסוגיהם.

נומים. נומים. מדהים איך טעות של מתרגם אחד (בועז וייס אולי?) שלא יודע כיצד יש לבטא G שקטה (Gnomes) הוליד דור שלם של טעויות...

ובכן, כן, אני יודע שאמורים להגות כ/nomes/ אבל כתבתי בסוגריים כי אני מניח שיש אנשים שיכירו את המילה בגירסתא כ"גנומים" בעוד אחרים יכירו כ"נומים"...

בדיוק! מה שמרגיז אותי הוא שיהיו אנשים שיזהו אותם כ"גנומים" - מילה שקיימת רק במוחו הקודח של המתרגם...
אוף :devilish:
 
האלפים של נקסורין - אלמנטאליסטים בעל כורחם?

פעם, לפני *ממש* הרבה זמן על הבלטה הענקית הזאת שקוראים אותה נקסורין, קצת אחרי בריאת האדם בערך משומקום, יצירת הגמדים ועוד כמה גזעים שבאותה עת היו חסרי שם לחלוטין נוצרו קצת ממזרח לאימפריות האדם שהיו אז בערך במצב של המונגולים לפני הגיעו של ג'ינגיס חאן נוצרו מהחומר הלא מעוצב של יערות המזרח הגדולים אוסף גדול למדי של ישויות פסאודו-אנושיות שנבעו מתוך המישורים של רוחות הטבע הגדולות, לעתיד - היצורים האלו יקראו הדיונא'אל, או האלפים.
מבנם הגופני היה שונה מבני האדם והגמדים - נמוכים מהאנשים, אך לא רחבים כגמדים בעלי חזה החבית, בעלי תווי פנים עדינים המפוסלים בחום בריא של גזעי עצים צעירים ושיער כסף בוהק כצידו התחתון של עלה צפצפה, היה להם את החן של ענפים המתנפנפים ברוח סערה ואת הקולות המלודיים של נחל איטי מהרי הבזלת שאבדו לפני זמן כה רב. אלו היו הראשונים בהחלט של גזע האלפים של נקסורין, וכשם שהאש בוערת בדמם האדמה והשורשים היו לעורקיהם והרוח לנשימת אפם כן נפוצו במרחבים המעורפלים של גן העדן העתיק, חלקם התיישבו ליד מעונה של הייליה גבירת הלהבות בצד הרי געש זועמים ועורם קיבל את גוון הברונזה ושיערם את שחור הפחם, גופם נעשה חזק ורגליהם קלילות כדי לחמוק מפצצות הלבה המועפות תמיד ליד לוע ההר.
אחרים, מצאו שלווה בנחלים ובאגמים הגדולים והיו לאלפי המים עם אנדין ליידי הנהרות והיו ליצורים כחולי עור וירוקי שיער אשר עיניהם אם הפנינה ואצבעותיהם קרומיות כאלו של דברים. היו עוד רבים, אלפים עירוניים שהתיידדו עם רוח האדם, אלו שטיפסו אל לונה ובהו בירח עד שנהיו לאלפים של רמות הכסף של הירח הגדול מתוך השבעה, עיניהם כסף מותך ועורם שנהב חמים, חיציהם מעוטרים באבן ירח, ואלו רק חלק קטן - בכל מקום בו באו האלפים היו לאנשי המקום וקיבלו את מאפייניו ושרדו ושגשגו עד שהיו לחברה המאוחדת במעורפל שאוחדה סביב "דרך הרוח" שנוסדה ביערות המולדת של האלפים בידי כוהנת אחת, טיאמארה "הנשגבת" כך קראה לה ההסטוריה בתור האלפית הראשונה שגילמה בתוכה את תמציתו המקודשת של קיידראיס, העליון. היא, היא האלפית הגדולה הראשונה - הדאר-דיונא'אל שנולדו לתוך האלפים בתור מסדר פנימי. לפני חורבן האלים - מספרים האלפים לפי אגדות עתיקות אפילו יותר מהזקנים ביותר שחיים כיום שהיו אלו הם שלימדו את רואה האמת, בן האנוש היחיד שהיה גדול יותר מכולם גם יחד - את תורת אלוהויות הרוח ואת הקשר של הטבע לכל הדברים ובקבלם אותו פתחו את עיניו למסע האמיתי אחרי הראייה המושלמת של היקום.
בסופו של דבר, לאחר שהחריב את האלים, לקח אותם איתו אל מעבר לים אל מעבר לזעמם הגוסס של האלים הישנים אל היבשת החדשה שם הקימו ממלכה יחד עם בני האדם בארקורה הגדולה ולקחו לעצמם נחלה בארץ הזרה, המיושבת בגזעים אחרים - כה זרים ומוזרים שאף 1000 שנים של התיישבות טרם גילו רבות על הארצות שמעבר לרכס הרי האודם.

עד כאן ההיסטוריה והתיאור הכללי של האלפים, לקחתי לעצמי גם קצת מהחופש להראות לכם את התורה הקסומה של האלפים (בנקסורין לכל גזע יש כוח אחר לחלוטין):

דרך הרוח -

האלפים, כעם, הם גזע מאוד מאוד מגוון בעולם של נקסורין, בנים למורשת האלמנטאלית של רוחות הטבע הגדולות -לפיכך החלטתי להפוך אותם מגזע של שוכני עצים יפי נפש כמו שהם הופיעו שרומח הדרקון לגזע אחר, עם קשר חזק בהרבה לטבע האלמנטאלי של הסביבה שלהם. העיבוד הזה הניב מגוון רחב מאוד של אלפים שחיים במגוון מקומות גדול מאוד - כיוון שהמהות האלפית היא מהות שמקורה במישורים האלמנטאליים (בניגוד למהות האנושית, שמקורה במישורים אחרים מרוחקים יותר) ההתאמה בינם לבין האלמנטים המצויים בסביבתם נוטה להיות גדולה יותר ולייצג זאת בצורה פיזית יותר. ובגלל כל זאת הקסם של האלפים מנקסורין נובע מהאלמנטים הארכניים שייצרו בהתחלה את הגזע שנודע כאלפים (או הדיונא'אל בשפה הקדומה של העולם) - הם לא מפעילים בעצמם כוחות על טבעיים ומשנים את חוקי היקום - הם פונים לאלמנטים שיעשו את העבודה בשבילם.
ככלל, כל אלף, שמתיישב במקום חדש ישתנה תוך 3-5 דורות ויקבל את המאפיינים האלמנטאליים של האיזור - אלף מישורים (אלפים גבוהים וחסונים, אשר צבע עורם נוטה לאדמדם ושיערם ארוך וכהה) אשר יתיישב בארץ וולקנית יהפוך תוך בערך 4 דורות (דרך צאצאיו כמובן) לאלף להבות (אלף בעל עור אדום ברונזה, שיער שחור קצר ומבנה דק וקליל יותר) - בגלל השפעת הקירבה של יסודות אלמנטאליים - ככל שהאלף שוהה יותר זמן בקרבת היסודות, ככה המהות שלו משתנה והמראה החיצוני של הדור הבא יציג יותר את היסוד הזה.
הקסם עצמו נעשה בעזרת פנייה ומניפולציה של היסודות - בעיקרון, היסודות מיוצגים בעזרת היצורים החושבים מהדור השלישי (לצורך השוואה, בני התמותה, על כל צורותיהם הם יצורים חושבים מהדור ה-15 בערך) - היצורים הללו, בכלליותם מכונים רוחות טבע גדולות.
רוחות הטבע האלו, המורכבים ממועצה של 5 מפקחים כל אחד על מישורו שלו ומתערב במישור הביניים (המישור של השחקנים, בו כל המישורים מצטלבים) כפי רצונו בגלל הקרבה הרצינית והמעברים הטבעיים של האנרגיה בין המישורים.
המועצה הזאת מורכבת מהישויות שנקראות 5 הרוחות הגדולות:
גרונקס (מבוטא Gronex) - אדון האבנים, רוח האדמה הגדולה השולטת בשטחים היבשים של העולם, ומשכנה בעיקר בהרים החשופים והקרים בהם אומרים שהוא מבלה עם אהובתו סילפיי.
סילפיי (מבוטא Sylfey) - מלכת הרוחות הלבנה - השולטת באוויר וברוח, מיוחסת לה מתנת הנשימה שכולם נושמים והיא בכל מקום משגיחה על כל היצורים שנשמה באפם ורוח בליבם, היא נסגדת בעיקר על ידי שבטי המיגור (מבוטא Maigor, שהם יצורים שהינם חצי ציפור וחצי אדם), היא נחשבת גם לאהובתו של גרונקס ומקדשיה נמצאים בעיקר במנהרות נשובות רוח הנפוצות בהררי האודם שבדרום מזרח היבשת החדשה.
אנדין (מבוטא Andain) - גבירת המים המכובדת, שגופה, כך אומרים, הוא ים הריקנות הענק שבין ג'יאר ליבשת החדשה - ועיניה הם כל האגמים שבעולם - מספרים שניצוץ העיניים הלחות של התמימות הוא שלה ועובדיה הם אנשי המים בכל אשר הם, שוכני היבשה ושוכני הים כאחד מעלים תפילותיהם לענקית המים הגדולה.
הייליה (מבוטא Heilya) - רוח האש והזעם, ברונית לכאב ולכוח הבוער בשרירים המיוסרים היא המושלת בדוכסות הקרבות ועבדיה הרבים הם שיכורי הקרב שניצוץ האש והזעם הלוהט בעיניהם וכוח אדירים בשריריהם - וכשקריאתם להייליה נשמעת למרחקים נאמרת האמרה העתיקה 'when a berseker passes, only corpses remain' ותפילות למען נשמותיהם של אלו שבדרכו של השיכור נאמרות - כי הייליה היא השוכנת בלהבות ובזעם ובכאב, וכוח לה עשרות מונים על כל לוחם.
בת לוויתה היא אנדין, אהובתה ובת זוגתה, שכן אף אחד מן הניגודים אינו קיים ללא היפוכו.
קיידראיס (מבוטא Keiderais) - הינו אדון הנשמות הנצחי, היכן שניצוץ החיים קיים, קיים גם הוא, צבעו המלכותי הוא אודם הביצות של הדרום הרחוק, היכן שמאמיניו כותבים בכתוביהם העתיקים שכל הגולא'אר הגדולים של העולם נולדו. רוח החיים החמקמקה, הסודית ורבת העוצמה היא החלק החמישי במחומש הקסמים של אדוני המאגיה של המגיוסארי והשליטים בני האנוש - היכן שחסר שלטונו של קיידראיס מת העולם.
עכשיו, איך האלפים בכלל משתמשים בכל הקשר הזה שלהם לטבע? הם פשוט מדברים עם הרוחות.
כל אלף למעשה, יכול בעזרת אימונים מספיקים לפתח את הכוח הרוחני הדרוש כדי לדבר עם הרוחות - בגלל התודעה העליונה שלהן, הן יכולות להתעסק בכל מקום לפי רצונן, התודעה שלהן לא מוגבלת למקום אחד כמו ישות הממורכזת בגוף אחד.
הרוחות האלו משאילות את כוחן לאלפים בתמורה לאמונה שלהם - מה שהופך את האלפים לכוהנים לפי ההגדרה - אבל הקשר של האלפים נמתח מעט מעבר לאמונה גרידא - בגלל הכוח האלמנטאלי של האלף, ככל שהמהות שלו נחשפת יותר לכוח הטהור של הרוח - ככה לא רק הצורה החיצונית שלו משתנה, אלא גם היכולת שלו - אלפים מסויימים גילו יכולת לעקם את חוקי הפיזיקה ולגרום ליסודות שלהם להופיע או לבצע דברים בלי עזרת הרוחות - האלפים האלו מכונים דאר-דיונא'אל - או בתרגום, אלפים גדולים (Great Elves).
שלא כמו במקרה של בני האדם, שאז הגורם הוא גנטי וידוע - הדאר-דונא'אל נוצרים בגלל שהמהות של ההורים שלהם נחשפה לאורך השנים לכמות מוגזמת של כוח אלמנטאלי ולעוד גורם לא ידוע וכאוטי שגורם לדברים האלו להופיע.

זאת המאגיה האלפית על קצה המזלג - יש עוד הרבה להסביר עליה ועל הגזע עצמו, אבל האצבעות שלי יפלו בסוף... אז בפעם אחרת :)
 
א.
למה אתה לא מעלה את זה על הרשת פעם אחת לאתר משלך? נראה שאתר על נקסורין יהיה פופולרי מאד.
ב.
האם עיינת פעם ב-"העולם הידוע" של ג. אורבך?
ג.
אומנם הרעיונות יפים מאד אבל האם אתה מוכן לתת מתווה להרפתקה שהתרחשה בנקסורין? הרי קשה מאד להבין איזה דמויות יקחו השחקנים ובאיזה מרחב הם פועלים(לך ברור מאד מכיוון שאתה המצאת את נקסורין. לשחקנים לא ברור כי עליהם להסתגל למערכת חדשה של מושגים).
 
תשובות...
א. כי אין לי לא שרת ולא את הידע הדרוש למבצע כזה, אולי חבל, אבל נכון :)

ב. לא, אתה מוזמן להפנות אותי.

ג. אני אתן לך את אחד הרעיונות הכלליים לקמפיין שיש בעולם - ת'כלס, העסקים מסתובבים סביב מדינה גדולה למדי (אימפרייה של ממש אם להיות כנה) הנקראת ארקורה והיא למעשה המדינה היחידה עם רוב אנושי מוחלט בעולם הידוע, היא גובלת בצפונה במישורים מתים לחלוטין המורכבים מאדמת מלחה עתיקה מאוד, בדרום יש יערות אשר לאט לאט ככל שמתקרבים לקצה הדרומי היערות הופכים לג'ונגלים של ממש ובדרום מזרח ישנה ביצה ענקית הידועה בשם "ביצת האודם" בגלל הצבע האדום העז שיש לקרקע הבוצית, ממערב ישנם הרי ענק שהינם תוצאה של התפרצות וולקנית ישנה גם כן ושם מאוכלסים הגזעים האחרים שהגיעו ליבשת הזאת (הגזעים המהגרים, שכוללים את האלפים, בני האדם, הגמדים והאובסידימן נקראים כסכום כולל "שינארי") - ולמעשה מרבית החלק המערבי של היבשת הגדולה מאוכלס על ידי השינארי ושאריות של שאר הגזעים שנשארו שם. אבל נחזור לאימפריה - הגובלת בהרים במערב, בנהרות הגדולים והשוצפים שבמזרח (באופן רשמי בלבד. למרות שהגבול המזרחי לא ממש ברור, כי היערות והשטחים השונים נמוגים לבסוף לתוך גבעות חסרות חוק ושלטון שאינן מיושבות למעט שבטים של דראקוג'אן (גזע חדש שאני כתבתי) - בסופו של דבר, ממזרח למערב האימפריה היא משהו בסגנון חצי שנה של הליכה ברגל, או מספר חודשים נאה של רכיבה - מצפון לדרום המרחקים עוד גדולים יותר.

באימפריה שולטת המועצה הגדולה והשושלת המלוכנית של רואה האמת (כן כן, אותו אחד שמחק את האלים הישנים) - הקמפיין מסתובב סביב 3 צרות שונות שמופיעות סביב האימפריה:
1. פלישה של אלפי מלח (המקבילים לאלפים אפלים) מאדמות המלחה השוממות שבצפון בעקבות סיבה דתית לא ידועה (למעשה מדובר בגניבה של עתק שהם מחזיקים בידי מג שאפתן במיוחד מהמועצה העליונה של המאגיסיטים).
2. היחלשות לא צפוייה בעוצמה של הזקיפים (פסלי ענק שנוצרו בעידנים קדומים במטרה להגן על האימפריה מהפשיטות הרצחניות של גזעי הגרומד והדראקוג'אן) שמציבים את האימפריה כולה בסכנה.
3. ורק כדי לתבל את העניין, הופעתם של מספר מגים אפורים בעולם (המגים האפורים הם הניגוד המושלם של הכל, מגים שקיימים רק כדי להשמיד בצורה האפוקליפטית ביותר שאפשר לדמיין את העולם, כמה חבל שהמטרה הזאת מעניקה להם כוח רב).
הקבוצה צריכה לתמרן בין הזרמים המסוכנים שבמועצה המאגיסטית העליונה ולשכנע את דורניוס קיימאראן, היורש הנוכחי של רואה האמת, שהסכנות כולן אמיתיות ושיש לפעול בהקדם האפשרי.

זה קמפיין שמתוכנן לקחת דמויות (במונחי D&D) מדרגה 1 לדרגה 20, דרך כל העסקים כשהוא מסתיים בקרב אפי וסופני וחשיפת העתק שאיפשר לרואה האמת למנוע מהאלים לשוב לעולם בני התמותה ואז קליימקס משני שמדבר על טבעם של האלפים בעולם ועל הופעת האלמתים הראשונים בעולם בסוף הקמפיין.

אינפרנל, עסקים רציניים, פעם בביגור הראשון הייתי עסוק במשך 14 שעות להרצות לכמה חבר'ה על העולם הזה... קשה לי לסכם הכל.
 
חזרה
Top