לפני כמה ימים שיחקתי בפעם הראשונה בנשגבים 3, כולל קרב קצר להדגמת השיטה - סולאריים נגד בני-אנוש.
בשיטה החדשה הקרב הוא שונה לחלוטין מהנשגבים 2 (וגם מהראשון), כשגם הפעם הזאב הלבן/אוניקס ניסו מכאניקה חדשנית הקשורה ליוזמה. אם בנשגבים 2 היוזמה עבדה בטיקים, שהיה רעיון יפה אם כי בדיעבד לא באמת שינה המון, הפעם היוזמה למעשה הפכה לסוג של נק"פ. וכמובן ככל שנוספו עוד התקפות/הגנות מושלמות הקרב הפך למעיק.
בנשגבים 3 בקרב יש שני סוגי התקפות, Withering שזה מבטא שחיקה של היריב ובעצם אתה מוריד את היוזמה של היריב ומעלה את שלך.
הסוג השני הוא Decisive שבו אתה באמת גורם נזק מתמשך ליריב שלך ופוגע בנק"פ שלו.
הדינמאיקה היא שראשית אתה מנסה להעלות את היוזמה שלך ולהוריד את זו של היריב מתחת לאפס (ואז הוא הופך לCrashed). כשאתה מבצע התקפה מכרעת, ככל שהיוזמה שלך יותר גבוהה אתה גורם יותר נזק, אבל אחרי ההתקפה היוזמה שלך מתאפסת.
זה עונה בצורה מאוד יפה על השאלה התמידית מה נק"פ בדיוק מייצג, ונראה שפותר את הבעיה של ההתקפות/הגנות מושלמות מנשגבים 2.
יש לזה הרבה פוטנציאל, הבעיה בעיניי שהקרב נשגבים 3 עדיין כבד: המון קוביות (אולי לא 30-40, אבל כן 10-20), שני גלגולי התקפה (פגיעה ונזק), ולא מעט חישובים.
אבל בשורה התחתונה זה בהחלט נראה מגניב ונתן לי טעם לעוד למפגש הבא
השאלה גם איך צ'ארמים משפיעים על קרב, חוץ מאשר באקסלנסי לא באמת השתמשנו בתעצומות.
בשיטה החדשה הקרב הוא שונה לחלוטין מהנשגבים 2 (וגם מהראשון), כשגם הפעם הזאב הלבן/אוניקס ניסו מכאניקה חדשנית הקשורה ליוזמה. אם בנשגבים 2 היוזמה עבדה בטיקים, שהיה רעיון יפה אם כי בדיעבד לא באמת שינה המון, הפעם היוזמה למעשה הפכה לסוג של נק"פ. וכמובן ככל שנוספו עוד התקפות/הגנות מושלמות הקרב הפך למעיק.
בנשגבים 3 בקרב יש שני סוגי התקפות, Withering שזה מבטא שחיקה של היריב ובעצם אתה מוריד את היוזמה של היריב ומעלה את שלך.
הסוג השני הוא Decisive שבו אתה באמת גורם נזק מתמשך ליריב שלך ופוגע בנק"פ שלו.
הדינמאיקה היא שראשית אתה מנסה להעלות את היוזמה שלך ולהוריד את זו של היריב מתחת לאפס (ואז הוא הופך לCrashed). כשאתה מבצע התקפה מכרעת, ככל שהיוזמה שלך יותר גבוהה אתה גורם יותר נזק, אבל אחרי ההתקפה היוזמה שלך מתאפסת.
זה עונה בצורה מאוד יפה על השאלה התמידית מה נק"פ בדיוק מייצג, ונראה שפותר את הבעיה של ההתקפות/הגנות מושלמות מנשגבים 2.
יש לזה הרבה פוטנציאל, הבעיה בעיניי שהקרב נשגבים 3 עדיין כבד: המון קוביות (אולי לא 30-40, אבל כן 10-20), שני גלגולי התקפה (פגיעה ונזק), ולא מעט חישובים.
אבל בשורה התחתונה זה בהחלט נראה מגניב ונתן לי טעם לעוד למפגש הבא
השאלה גם איך צ'ארמים משפיעים על קרב, חוץ מאשר באקסלנסי לא באמת השתמשנו בתעצומות.