• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים סגנון גיבור אחר לנשגבי כוכבים.

super sorcerer

פונדקאי ותיק
ב"ה
לאחר מחשבה מעמיקה הגעתי למסקנה שסגנון הגיבור של נשגבי כוכבים הרבה יותר חזק מכל אומנות לחימה שמיימית אחרת. למשל נשגב שמש שלומד אותה ומשתמש בJOY UN ADVERSITY STANCE ביחד עם "התחמקות שבעת הצללים" יכול לחמוק באופן מושלם מהרבה מאוד התקפות אחת אחרי השנייה (כי כל פעם שהוא מצליח לחמוק הוא מחדש מהות).
אני החלטתי לבטל את הסגנון הזה והחלטתי לחפש סגנון או סגנונות אחרים ולהפוך אותם לסגנון גיבור.
אפשרות אחרת היא שפשוט לא יהיה לנשגבי כוכבים סגנון גיבור, הם גם ככה יודעים את רוב סגנונות הלחימה שקיימים בבריאה והם יכולים ללמוד בטבעיות כל אחד מהם.
מה דעתכם?
 
יש פאטצ' לרוב הצארמים של הסגנון פה.

וכהערת צד, רוב הצ'ארמים הסידרילים כתובים גרוע. הייתי ממליץ להמנע להשתמש בהם כד"שים.
או לחילופין, לבדוק את Loom 2.0

... או לעשות את מה שאני שוקל לעשות ולזרוק לפח את כל שיטת הצ'ארמים.
 
PeskyTiger אמר/ה:
יש פאטצ' לרוב הצארמים של הסגנון פה.

וכהערת צד, רוב הצ'ארמים הסידרילים כתובים גרוע. הייתי ממליץ להמנע להשתמש בהם כד"שים.
או לחילופין, לבדוק את Loom 2.0

... או לעשות את מה שאני שוקל לעשות ולזרוק לפח את כל שיטת הצ'ארמים.
איך?
 
זה דורש מהשחקנים לוותר על הפן הטקטי במשחק ולהתמקד בסיפור. למזלי, החבר'ה שאני משחק איתם אף פעם לא ממש התעניינו בזה בכל מקרה.
הרעיון, בגדול, הוא פשוט לזכור אם אתה יכול או לא יכול לעשות משהו "על טבעי" עם יכולת, בלי להתעכב יותר מידי על מה וכמה, ופשוט לנהל הכל עם הצלחות וסטאנטים.
 
כמו שחשבתי, אבל זה בעצם אומר שכן יש שיטת צ'ארמים אלא שהם פשוט שמות ותיאורי כוחות ואתם משתגעים עם הפעלול כדי לתת את ההשפעה הספיציפית (לדוגמא, כוח שאומר- "אני יודע להבעיר את הנשק שלי) , או שממש אין אפילו את זה ואתם מפשטים את זה למשהו יותר כללי (לדוגמא, כוח שאומר- "אני שולט באש")?
 
אפילו לא זה. יותר "אני יכול לעשות דברים מגניבים עם החרב". מכיוון שכולם שחקנים די ותיקים, מובטח לי שאני אקבל תיאורים שמתאימים תמתית.
כל הצ'ארמים הם טובים לשחקנים חדשים, שצריכים הכוונה למה אפשר לעשות עם צ'ארמים של כל מיומנות וכל סוג נשגב. ברגע שאתה מבין את זה, הם די חוזרים על עצמם ומיותרים לכל דבר חוץ ממשחק טקטי.
 
כן, אבל צריך (לדעתי), הפרדה מסויימת (גם אם קלה), בין ממש טוב בחרב ככה שאני יכול להכות 9 אויבים בשניה, לירות קרני מהות דרך החרב, או להגדיל אותה פי שלוש ולהילחם בעזרת בצורה מוגדלת...

כלומר, אם כולם טובים בחרב באותה צרוה זה עדיין משעמם, כי רוב הצ'ארמים חוזרים אחד על השני אבל עצי צ'ארמים שלמים קצת פחות (מבחינת ת'מה לפחות) לא?
 
ב"ה
למען האמת זה עדיין לא פותר את הבעיה שהצגתי קודם, אם כי הוריאנט קצת יותר מאוזן.
נראה לי שאני פשוט אתן להם לפתח כמה אומנויות לחימה באופן טבעי ללא מורה, הרשימה ההתחלית של סגנונות הלחימה שנחשבים טבעיים לנשגבי כוכבים תתחיל מכל הFOUR ARGUMENTS OF VITRUE, ומCELESTIAL MONKEY STYLE. סגנונות הדרקון יותר מדי קשורים לדמי דרקונים, אז אולי הם יצטרכו להתאמץ יותר בשבילהם, אבל מצד שני הם בבירור הומצאו על-ידיי נשגבי כוכבים. אני חושב שאת רוב שאר אומנויות הלחיה בספרים אפשר לקשור לסוגים אחרים של נשגבים שמימיים.
את הסגנונות שמבוססים על חיות אני משייך לנשגבי לבנה (חוץ מסגנון הנחש שבו רשום במפורש אחרת, וסגנון הקוף השמיימי שוא לא ממש בקטע של נשגבי לבנה) ובנוסף גם את SILVER VOICE NIGHTINGALE שרשום שנשגב לבנה יצר אותה ואת DREAMING PEARL COURTESAN STYLE (לאחר התלבטות בין שמש ללבנה הגעתי למסקנה שיותר מתאים ללבנה בגלל שינוי הצורה בתעצומה האחרונה וכל התעצומות שמשנות דברים) וכמובן סגנון גיבור הלבנה. לנשגבי שמש אני משייך את סגנון גיבור השמש, סגנון הנחש (אבל רק כי כתוב בספר), את סגנון השטן הצדקן (שזכור כנשגב שמש) ואת EBON SHADOW STYLE (שמוקדש במיוחד לקאסטת הלילה).
לנשגבי שאול אני משייך את שתי אומנויות הלחימה שבספר שלהם ואת סגנון הפצע הצוחק.
לנשגבי תופת אני משייך רק את סגנון הגיבור שלהם. אני צריך למצוא\להמציא עוד אומנויות לחימה של שדים או משהו. יש מצב שאני אשייך להם את EBON SHADOW STYLE עם סיפור על מתי הם העבירו את הסגנון לאל FIVE DAYS OF DARKNESS, שהעביר אותו לנשגבי השמש.

מה שנשאר זה FOUR ARGUMENTS OF VITRUE, CELESTIAL MONKEY STYLE וחמשת סגנונות הדרקון. אותם אני משייך לנשגבי כוכבים. הם מקבלים יותר אומנויות לחימה מכל שני סוגי נשגבים אחרים ביחד אז אני חושב שזה יוצא דיי הוגן.
 
חזרה
Top