הושלם שדרוג תחזוקה לפורום
שדרגנו את הפורום לגרסה עדכנית של PHPBB. אם אתם נתקלים בבעיות, זה המקום לדווח: שדרוג תחזוקה לפורום - ספטמבר 2019
בנוסף אנו שוקלים בטווח הארוך יותר לשדרג את מערכת הפורומים למערכת מודרנית יותר ונשמח לשמוע את דעתכם. זה הנושא בו אנחנו מציגים אפשרויות שונות: אז EnWorld עדכנו את האתר שלהם

אמנות לחימה חדשה - Quivering Hand Style

הנשגבים הוא משחק פנטזיה ואנימה אפי בעברית שחולק מכאניקה עם עולם האפלה - משחק אימה של ערפדים, אנשי-זאב ועוד.
סמל אישי של משתמש
TaleOfSorrow
הודעות: 130
הצטרף: 28 אוגוסט 2007, 15:41
יצירת קשר:

אמנות לחימה חדשה - Quivering Hand Style

שליחה על ידי TaleOfSorrow » 20 ספטמבר 2007, 18:09

אומנות הלחימה הומצאה בשלב מאוחר של ה"עידן השני", ע"י אמן הלחימה Li Shi Zen, בתקופה בה בני דם הדרקון היו עסוקים במריבות פנימיות יותר מאשר ברידפת נשגבי השמש.
הטכניקה הבסיסית מאחורי האמנות היא תיעול המהות של האמן דרך ידיו , באופן שיהדהד דרכה ובתוכה בתדרים שונים , להשגת אפקט מקסימלי.
את הרעיון קיבל לי שי זן כאשר ביצע מדיטציה ארכוה בתוך מערה מלאת קריסטלים. במהלך המדיטציה שם לב לי שי זן שהקריסטלים מהדהדים עם מהות שנבעה ממנסת אדמה שהיתה במערה. לאחר כמה נסיונות , למד שי לי זן שהוא מסוגל לשנות את תהודת הקריסטלים השונים בעזרת תיעול מהות לתוכם.
לי שי זן פיתח שני מסלולים שונים לשימוש בטכניקות:
מסלול היד הפתוחה , שמתמקד בפיזור המהות בעת הפגיעה במטרה כדי להדוף ולנטרל אותה,
ומסלול הארוף הסגור שממקד את המהות בנקודת הפגיעה כדי להגביר את הכוח מאחרוי המכה.

לי שי זן אסף מסביבו חסידים ותלמידים שרצו ללמות את האמנות היחודית הזו , ואת הפילוסופיה העומדת מאחוריה. שני התלמידים הראשונים , והמובילים היו באי דו קו ולין מנג.

לין מנג, האגרסיבית מבין השניים, נמשכה באופן טבעי לפילוסופיה של האגרוף הסגור, בעוד שבאי דו קו
השליו והרחמן יותר דבק בפילוסופית היד הפתוחה.

במהלך הזמן , התלעגו מחלוקות בין שני התלמידים המובילים, וקבוצת התלמידים שהיתה פעם מאוחדת התפצלו לשני מחנות. מחנה אחד , מונהג על ידי באי דו קו , למד רק את היד הפתוחה, והמחנה השני בראשות לין למד רק את האגרוף הקמוץ.

שיא המחלוקת הגיע ערב אחד , לאחר שלי שי זן עזב את האולם הראשי בעת ארוחת הערב כדי לקבל את פניו של תלמיד חדש.
ויכוח נוסף פרץ בין שני המחנות , חמור הפעם מהשאר. כאשר לי שי זן חזר לחדר עם התלמיד החדש, הניצים היו על סף אלימות.
פניו של המאסטר הזקן קדרו. "לין! באי! אני מתביש בכם. אבדתם את דרכם. שכחתם שהיד והאגרוף אחד הם."
המהומה שככה , וכולם פנו להביט בבושה בסיפו.
לי שי זן המשיך: "אני עוזב, ואני לוקח איתי את התלמיד הבודד שמוחו לא נוגע עדין. אתם לא תלמידי יותר". לאחר זאת, הסתובב ועזב , כשהתלמיד החדש הולך בעקבותיו.

כיום , קימים שני בתי ספר המלמדים את האמונות הזו, אבל כל אחד מהם מלמד רק אחד מהמסלולים ומסרב ללמד תלמיד שלמד את המסלול השני.
עקבותיו של לי שי זן מעולם לא נמצאו.

אמנות היד הרועדת היא אמנות לחימה שמימית , המציעה שני גרסאות שונות לרוב הצ'ארמים שלה.
דמות שלמדה גרסא אחת של הצ'ארם יכולה ללמוד את השניה בחצי מהזמן והנק"ן.
דמות שלמדה את שני הגרסאות של צ'ארם העמידה יכולה לעבור בינהן בצורה רפלקסיבית, אחת לפעולה.

נשקים מותרים : אין.(ורק אגרופים מותרים)
שריון מותר : קל.




Essence Palm Technique
עלות: 4 מוטס
דרישות: א.לחימה 2 , אססנס 1
סוג: רפלקסיבי
מילות מפתח: combo ok
משך: מיידי
צארמים קודמים: אין.

תאור: עם טכניקה זו אמן הלחימה לומד את הבסיס של יצירת ותיעול ויברציות מהות דרך ידיו.
כאשר המהות אגורה בידיו, היא מחזקת אותן , וכאשר היא משתחררת עם פגיעה בנשק היריב
היא גורמת לו לאבד אחיזה במקרה של היד הפתוחה , או שיווי משקל במקרה של האגרוף הסגור.

מכאניקה : הצ'ארם מאפשר לחסום נזק קטלני בידיים חשופות

היד הפתוחה : חסימה מוצלחת של התקפה גוררת בדיקה מצד היריב של כשרון נשק + זריזות אל מול מהות אמן הלחימה או לאבד את נשקו.

האגרוף הסגור : חסימה מוצלחת של התקפה מובילה להתקפת נגד.


Body Resonating Strike
עלות: 3 מוטס
דרישות: א.לחימה 3, אססנס 2
סוג: מתווסף
מילות מפתח:crippling , combo ok
משך: מידי
צארמים קודמים: essence palm technique

תאור : עם הטכניקה הזו , אמן הלחימה לומד לשלוט במהות שלו כך שתגרום לרזוננס בגופו של מישהו אחר, וכך לגרום לרעידות לא נשלטות אצל יריב שנפגע.

מכאניקה : הצ'ארם מתגבר התקפה שחייבת לפגוע אבל לא חייבת לעשות נזק.
היריב מתחיל לרעוד מפגיעת האסנס ומקבל 2- (פנימי = קוביות) לכל הפעולות שלו לכשרון א.לחימה בטיקים.
זהו אפקט crippling.

Quivering Hand Form
עלות: 5 מוטס
דרישות: א.לחימה 3, אססנס 2
סוג: פשוט
מילות מפתח: combo ok
משך: סצנה
צארמים קודמים: essence palm technique, body resonating strike

תאור: עם הצ'ארם הזה , הדמות מגיעה להבנה מספקת של דרכי מיקוד מהות כדי לגרום לאפקט משמעותי בעת פגיעה ביריב. כל מכה של הדמות מהדהדת עם אנרגית מהות מאחוריה. במקרה של היד הפתוחה, בעת הפעיגה האנרגיה מתפזרת בגום היריב כדי להדוף אותו לאחור. האגרוף הסגור, לעומת זאת , לומדים למקד את האנרגיה בנקודה אחת , וכך לגרום לפגיעות חמורות יותר.

מכאניקה : לשארית הסצנה הנשגב יכול לחסום נזק קטלני עם הידיים, ומוסיף 2 לנזק הבסיס שלו.

היד הפתוחה : כל מכה פוגעת גורמת לנוק-באק עם קושי של מהות ולמרחק של א. לחימה מטרים.

האגרוף הסגור : התקפות לא חמושות ע"י הנשגב עושות נזק קטלני ובנוסף הנשגב מוסיף את האסנס לנזק.


Blow from Within
עלות: 4 מוטס
דרישות: א.לחימה 3, אססנס 2
סוג: מתווסף
מילות מפתחcombo ok :
משך: מידי
צארמים קודמים: Quivering Hand Form

תאור : ע"י שימוש במהות הזורמת בידיו אמן הלחימה מסוגל להפריע למהות הבסיסית שזורמת בגופם של כל היצורים החיים.
עם טכניקה זו, אמן הלחימה לומד איך לגרום למהות לזרום דרך חומר אורגני ולהדהד בתוכו בתדר שיפגע בו ויפרק אותו מבפנים.

מכאניקה : הצ'ארם מתעלם מחסימת נזק טבעית. הצ'ארם לא משפיע על ישויות לא מוחשיות ואוטומטה.

Essence through Matter
עלות: 5 מוטס
דרישות: א.לחימה 3, אססנס 2
סוג: מתווסף
מילות מפתח:combo ok
משך: מידי
צארמים קודמים: Quivering Hand Form

תאור: עם טכניקה זו, אמן הלחימה לומד איך לגרום למהות לזרום דרך חומר לא אורגני ולהדהד דרכו, ובכך גורם לעוצמת המכה לעבור דרכו כמעט כאילו לא היה שם.

מכאניקה: ההתקפה נעשית חודרת שריון , ואם אמן הלחימה תוקף חפץ דומם,אל מתים מוחשים או אוטומטה, הוא מוסיף את כישרון א.לחימה לנזק.

Flow Disrupting Touch
עלות: 6 מוטס
דרישות: א.לחימה 4, אססנס 3
סוג: מתווסף
מילות מפתח combo ok ,touch :
משך: מידי
צארמים קודמים: Blow from Within

תאור: לאחר שלמד לגרום למהוד להדהד דרך חומר אורגני, עם טכניקה זאת , אמן הלחימה לומד כיצד לגרום למהות שלו להפריע לזרימת המהות של היריב, בצורה שתגרום לזרימה לא טבעית של מהות שתגרום לו לאי סדרים בנשימה או לנזקים פנימים. הצאר'ם הזה לא עובד על יצורים לא מוחשים, אל מתים או אוטומטה.

מכאניקה :

היד הפתוחה : אם ההתקפה עושה נזק 1 לפחות היא גם פוגעת בריאות של היריב גורמת לו להשתנק
ולקבל מחסר פנימי של 2- למשך כשרון א.לחימה * מהות טיקים. זהו אפקט crippling.

האגרוף הסגור: אם ההתקפה עושה נזק 1 לפחות המהות המהדהדת בגופו של הקורבן תפרוץ שוב עם כל מכה נוספת וגורמת לו לקבל עוד נזק אחד אוטומטי בכל מכה שעושה לפחות נזק אחד, למשך כישרון א.לחימה * מהות טיקים.

Forceful Essence Attack
עלות: 5 מוטס
דרישות: א.לחימה 4, אססנס 3
סוג: פשוט
מילות מפתח: combo basic
משך: מידי
צארמים קודמים: Essence through Matter

תאור:
אחרי שלמד איך להקרין את מהותו דרך חומר לא אורגני, אמן הלחימה לומד לשגר את מהותו דרך ידיו אל האויר עצמו ולשחרר גל של אנרגיה המכה בכל אלו העומדים לפניו.

מכאניקה: מבצעים התקפה כרגיל (כישרון+תכונה+התמחות), הנזק של ההתקפה הוא אסנס+כישרון א.לחימה, ההתקפה עושה נזק לא קטלני באזור באורך של א. לחימה*2 מטרים וברוחב של א. לחימה. ההתקפה מפעילה נוק-דאון מול קושי של אססנס על כל מי שנפגע וקיבל נזק אחד לפחות.

Essence Wave Defense
עלות: 5 מוטס 1 כוח ר.
דרישות: א.לחימה 5, אססנס 3
סוג: פשוט
מילות מפתחcombo ok :
משך: סצנה
צארמים קודמים: flow disrupting touch, essence through matter

תאור : המהות שזורמת בידיו של הנשגב כבר אינה מוגבלת לגופו הפיזי בלבד אלא משפיעה על העולם שסביבו, וכופה על כל מה שמנסה לפגוע בו לחצות את שדה המהות קודם, ובכך מאיטה או חוסמת התקפות על אמן הלחימה.
היד הפתוחה לומדים ליצר שדה יציב , בעוד שהאגרוף הסגור לומדים ליצור פעימות מהות שיכולות להחזיר קליעים לאחור.

מכאניקה :
היד הפתוחה : מוסיף את המהות לד"מ חסימה מול התקפות קפא"פ, ומהות*2 לד"מ חסימה נגד קליעים.

האגרוף הסגור : מוסיף מהות לד"מ חסימה ומאפשר להחזיר התקפות קליעים שהחטיאו ליריב בעלות של 2 מוטס.
התקפת קליעים מתבצעת ככישרון א.לחימה+ מס ההצלחות שבה ההתקפה החטיאה.


Mind & Body Dissonating Touch
עלות: 7 מוטס, 1 כ. רצון
דרישות: א.לחימה 5, אססנס 4
סוג: מתווסף
מילות מפתח combo ok, touch :
משך: מיידי
צארמים קודמים : Essence Wave Defense

תאור : הצ'ארם הזה מרכז בתוכו את כל מה שאמנות הלחימה הזו מלמדת. אמן הלחימה לומד לרכז את כל מהותו ורצונו מאחורי מכה אחת ,
שבאה בעוצמה שלא ניתנת להסטה או חסימה.
בנוסף, המהות המשתחררת בעת הפגיעה מהדהדת דרך גופו ותודעתו של היריב , גורמת לו לחוסר אונים (בגרסת היד הפתוחה) או לנזק חמור ביותר (בגרסת האגרוף הסגור).

מכאניקה : ההתקפה אינה ניתנת לחסימה אלא רק להתחמקות בלבד.
היד הפתוחה : אם ההתקפה עושה נזק, היריב הופך ללא פעיל עד שהד"מ שלו מתחדש פעמיים.
האגרוף הסגור: ההתקפה עושה נזק aggravated עם תוספת של כישרון א.לחימה*2


חלק מפרויקט "שחר חדש" להעלאת פוטנציאל המגניבות של הסולארים.
נערך לאחרונה על ידי TaleOfSorrow ב 27 ספטמבר 2007, 00:03, נערך 2 פעמים בסך הכל.
The problem with the Realm is there are too many lizards that think they're dragons....

אתר הבית שלי http://www.dicur.co.il
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 20 ספטמבר 2007, 19:21

אהבתי! לקחת השראה מjade empire? בכל מקרה מגניב מאוד, חן חן, וברוך הבא :P
Rats live on no evil star
ran-newman
הודעות: 3366
הצטרף: 19 ינואר 2004, 15:13
יצירת קשר:

שליחה על ידי ran-newman » 20 ספטמבר 2007, 19:59

מאוד מגניב, אבל נראה קצת עוצמתי מדי ביחס לאומנויות לחימה עם פחות או יותר אותן דרישות. הדבר הראשון שקפץ לי זה שני הצ'ארמים הראשונים - מאוד יעילים. בד"כ הצ'ארמים שלפני הform חלשים יחסית, אבל יכול להיות שעשיתם את זה בכוונה. גם אם כן, הדרישות של המהות וא. לחימה (אהבתי את הקיצור ^^) לא נמוכות מדי?
כשיהיה לי יותר כוח אני אבדוק למה זה נראה לי ככה גם עם חלק מהצ'ארמים האחרים P:
PeskyTiger כתב:מזכיר לי את הפעם ששחקן שלי ניסה להגן על עצמו מלחשי ברקים על ידי הארקה
סמל אישי של משתמש
The oldman
The Rainbow Archmage
הודעות: 18535
הצטרף: 09 נובמבר 2002, 19:21
תשובות: 12
מיקום: Somewhere over the rainbow
יצירת קשר:

שליחה על ידי The oldman » 21 ספטמבר 2007, 17:17

Essence palm - ואו, מגניב, אבל בהחלט עוצמתי ביחס למתקבל. ביחוד שניתן לשלב עם קומבו וזה רפלקסיבי, הופך את זה לצ'ארם חובה בערך. התקפת נגד ו/או פרוק נשק מיריב. הייתי אולי הופך את זה למשהו מוחלש, בסגנון מחסר גדול יותר ל DV.

Body Resonating Strike - האם הוא גורם להשפעה רק אם השחקן לא גורם נזק? או שהשחקן בוחר לא לגרום נזק?

Quivering Hand Form - סבבה, אבל הייתי מנסה לגוון, גם האגרוף הסגור וגם הבסיס מוסיפים לנזק. אולי שאחד יוסיף לנזק והשני יעשה ??? (משהו אחר)?

Essence through Matter - הייתי מעלה דרישת קדם לאסנס 3

בגדול, אחלה עץ של אומנויות לחימה :) אהבתי מאוד :)
בעלים, הפונדק הוצאה לאור
מנחה: פאת'פיינדר (מורדי הגיהנום - מערכה של פאת'פיינדר)
משחק: מבוכים ודרקונים 5 (גלגול גורלי), משחקי לוח בכל הזדמנות :)
סמל אישי של משתמש
idansh
הודעות: 4589
הצטרף: 19 אוגוסט 2005, 22:27
מיקום: באוזבקיסטן מקלל גובלינים נק"נ פורום: 100
יצירת קשר:

שליחה על ידי idansh » 21 ספטמבר 2007, 17:29

עץ מעולה, אהבתי
סמל אישי של משתמש
TaleOfSorrow
הודעות: 130
הצטרף: 28 אוגוסט 2007, 15:41
יצירת קשר:

תודה על התגובות

שליחה על ידי TaleOfSorrow » 21 ספטמבר 2007, 21:16

לשאלותכם:
- סתם משהו שיצא מהראש, אבל אני מניח שקצת מ"מלחמת הכוכבים" והפורס השפיעו על היצירה של האומנות.

-Essence P. אומנם נפרק יריב מהנשק אבל לנשגבים וחבריהם לא יהיה קשה במיוחד, יותר מיועד כ"קול-פקטור" נגד אקסטרות וחיילים מאומנים יותר.

-Body Resonating מצריך פגיעה ביריב אבל לא חובה לעשות נזק.

-Quivering Hand F. אומנם מוסיף נזק לשניהם אבל צריך לזכור שאומנות הלחימה הזאת מוגבלת מאוד (ידיים בלבד), בהשוואה לשיטת הנמר (שחזקה בנזק ובספיגה)
יוצא שבאומנות הזאת הד"מ גבוה יותר אבל נזק בסיסי/ספיגה נמוכים יותר ככה שנראה לי שהיא די מאוזנת.

-בגדול הכוונה היתה שהיא תצא חזקה אבל לא יותר מדי כי מי שקרא את הספר של אומנויות הלחימה די התאכזב מהשטויות שיש שם... (או דברים חסרי תועלת או חזקים מדי..)

בכל מקרה צפו להמשך הפרוייקט שלי ושל PESKY עם עוד סטיילים לנשק
Heaven's Guardian -סטייל למגן
Golden Kenshin - חרבות
Unconquered Might - נשקים דו ידניים
Thorns Of The Sun - כידונים/חניתות
The problem with the Realm is there are too many lizards that think they're dragons....

אתר הבית שלי http://www.dicur.co.il
סמל אישי של משתמש
PeskyTiger
The Annoying Archmage
הודעות: 8300
הצטרף: 18 מרץ 2007, 23:38
מיקום: פתח תקווה
יצירת קשר:

שליחה על ידי PeskyTiger » 22 ספטמבר 2007, 18:50

יכול להיות שהדרישות קצת נמוכות. יתכן ושכחנו לעדכן אותן אחרי שחיזקנו את הצ'ארמים. :D

בקשר לצ'ארם הform , בהתחלה האגרוף הסגור הוסיף לנזק והיד הפתוחה העיפה אחורה.
אחרי שהורדנו את האפשרות לבעוט עם הסטייל הזה, החלטנו לתת להם צ'אנס לעשות נזק ולכן תוספת הנזק הכללית.
I calculated the odds of this succeeding versus the odds I was doing something incredibly stupid... and I went ahead and did it anyway.
סמל אישי של משתמש
The oldman
The Rainbow Archmage
הודעות: 18535
הצטרף: 09 נובמבר 2002, 19:21
תשובות: 12
מיקום: Somewhere over the rainbow
יצירת קשר:

שליחה על ידי The oldman » 26 ספטמבר 2007, 10:51

ראשית, מחכה בקוצר רוח לשאר הסגנונות :) ספר פורום לנשגבים, מישהו אמר?

הייתי משנה את הניסוח של Body Resonating Strike

הצ'ארם מתגבר התקפה שצריכה לפגוע אבל לא לעשות נזק , היריב מתחיל לרעוד מפגיעת האסנס
ומקבל 2- (פנימי = קוביות) לכל הפעולות שלו לכשרון א.לחימה בטיקים זהו אפקט crippling.

ל-
הצ'ארם מתגבר התקפות על יריב בעל מהות. אם אגרופו של אמן הלחימה פוגע בגופו של היריב, הוא מתחיל לרעוד מפגיעת האסנס ומקבל 2- (פנימי = קוביות) לכל הפעולות שלו לכשרון א.לחימה בטיקים זהו אפקט crippling.
אין חובה להוציא הצלחות בגלגול הנזק בכדי להפעיל צ'ארם זה.
בעלים, הפונדק הוצאה לאור
מנחה: פאת'פיינדר (מורדי הגיהנום - מערכה של פאת'פיינדר)
משחק: מבוכים ודרקונים 5 (גלגול גורלי), משחקי לוח בכל הזדמנות :)
סמל אישי של משתמש
TaleOfSorrow
הודעות: 130
הצטרף: 28 אוגוסט 2007, 15:41
יצירת קשר:

ותודה לאיש הזקן

שליחה על ידי TaleOfSorrow » 27 ספטמבר 2007, 00:13

העלתי קצת את הדרישות של האומנות , בעיקר את רמת הכישרון עצמו.

תיקנתי את הצ'ארם Body Resonating Strike שיהיה יותר ברור,
אבל דגש קטן לצ'ארם, הכוונה בצ'ארם היא לא שליריב תהיה מהות שתהדהד אלא שלמכה
של אמן הלחימה מתווספת המהות שלו עצמו והיא זו שמהדהדת ביריב.

תודה על התגובות כולם.
The problem with the Realm is there are too many lizards that think they're dragons....

אתר הבית שלי http://www.dicur.co.il

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
שלח תגובה
  • נושאים דומים
    תגובות
    צפיות
    הודעה אחרונה