יש לנו תגים חדשים בשבילכם!
ההצבעה לגל השני של התגים הסתיימה והתוצאות כאן: תגים למשתמשים - הגל השני זמין עכשיו.
ניתן להוסיף את התגים לפרופיל שלכם דרך לוח הבקרה למשתמש -> פרופיל -> ניהול תגים

שיר של אש ושל קרח, פרק רביעי [ הסתיים ]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סר האריס קנינג
הודעות: 20
הצטרף: 20 מאי 2004, 22:50
מיקום: חבל המערב של ווסטרוז

שליחה על ידי סר האריס קנינג » 22 מאי 2004, 14:08

הצלחתי , עמדתי במבחן האריס עומד מעל גופת הענק נושם בכבדות כשהוא שומע את דברי סנדרין לא !, זה לא הגיוני האריס נראה מזועזע לרגע הממזרה המסכנה כנראה מעריצה את גיים,זו הסיבה ואז נרגע.

"אולריק צודק ,כדאי שנמשיך בדרך, אולריק אני אקח את החוד תהיה מאחורי וחפה"
"ודרך אגב אולריק ידידי, בית לניסטר לא צריך לקלל בקרב ,אנו מוכיחים את כבודנו עם אלון ופלדה". ונסה לא לקלקל את הילדה עוד יותר

האריס פונה לסנדרין ומתחיל להגיד משהוא אך משנה את דעתו מי אני שהעיר לה ?, היא רק ממזרה ואפילו לא שייכת לבית אלא לסטארקים העלובים.
"שמעו את שאגתי!"
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5024
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 22 מאי 2004, 17:17

דזמונד:
דזמונד ממשש בכעס את הפצע שספג; לאחר רגע, כאשר הוא בטוח שהפציעה שטחית ולא מסוכנת, הוא בועט בגופתו של הקשת המסומר לקיר, ונפנה בעקבות האריס וסנדרין למטה.
"אל תדאגי, יקירתי" הוא אומר, ומעביר יד בחיבה על כתפה של סאנדרין "כל דבר שהחתלתול המנופח הזה הזה מסוגל לעשות, את תעשי טוב יותר" חיוך מעוות עולה על פניו.
אם רק ינסה להתקרב אליה, אני אהרוג אותו. אני לא יודע איך, אבל אני אהרוג אותו.
אזי, הוא תופס את מקומו מאחורי סאנדרין.
"הם לא היו כאלו קשוחים, אחרי הכל" הוא מעיר בבוז "מגדלי החרקים, כוונתי..."

תאור כללי של המצב (במקביל לדברים של דזמונד)
אתם יורדים במהירות למטה; לעת, עתה, אינכם מבחינים במרדף שיוצא אחריכם; המנהרה נעשית רחבה, לחה ומסריחה יותר ככל שאתם מתקדמים, ואתם נאלצים להדליק לפידים בכדי לראות את הסביבה.
לאחר דקה, מסתיימת הירידה; מישהו פרץ כאן דרך לא מזמן, וביקע קיר אבן, שמעבר לו משתרע מה שנראה כאחד מצינורות הביוב הראשיים של העיר, שרוחבו היה מספיק בהחלט לפיל לעבור כאן בנוחות. המעבר מוצף במיים רדודים שמגיעים עד לברכיים, ובשוליו המיים נמוכים עוד יותר. ריח רע, של צואה ושל דברים מגעילים אחרים, מכה באפיכם.
סנדרין מושכת בכתפיה "ומה עכשיו?" היא שואלת "מה הם השיגו בפריצה הזו של צינור הביוב?"

כעת, כאשר אתם נכנסים למעבר, אתם מבחינים שנכנסתם למעשה למעין צומת "טי"; הזרם זורם באיטיות לצד אחד, ככל הנראה לעבר הנהר, ושם הצינור נעשה רחב מעט יותר, וצמחי מיים רבים מאד גדלים לאורך הקירות שלו. מהצד השני, נגד כיוון הזרם, משתרעת חשיכה עמוקה.

ooc: סבב תגובות מכולם (אתם יכולים להתייחס גם לשיחה ממקודם, וגם למצב עכשיו, ותחשבו טוב - מכאן, הזמן (זמן המשחק) מדוד ומוגבל - ועל כל סבב (זמן פעולה) שלכם, המצב בביוב ומחוצה לו משתנה.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 22 מאי 2004, 19:39

אולריק סותם את אפיו בשאט נפש. "נסו לשמור על השקט, והקשיבו היטב. אין טעם שהם ירחיבו את המנהרה רק כדי לצאת אל הנהר נכון? הם בוודאי חיפשו משהו בעיר. אז נתקדם פנימה." הוא אומר, וכורה אוזניו לכל משהו חשוד
Rats live on no evil star
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 22 מאי 2004, 20:29

דזמונד מתקדם באיטיות, ונותן לפער קטן להפתח בינו לבין השאר, הוא רק רוצה לראות את כל מה שהאחרים רואים, ולא את גבם.
אוזניו מקשיבות ללחש ומחפשות סימן לכל דבר חשוד, הריח מפריע, הגועל נפש.
הוא מודה לשבעה על כך שחרבו שחורה היא, ולא נראית היטב בעלטה.
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
סר האריס קנינג
הודעות: 20
הצטרף: 20 מאי 2004, 22:50
מיקום: חבל המערב של ווסטרוז

שליחה על ידי סר האריס קנינג » 22 מאי 2004, 21:24

האריס בוחן בקצרה את האזור.
"אכן, רוב הסיכויים שהמנהרה היא המטרה שלנו"
"אבל כדאי להתקדם בזהירות ולהזהר מפני התקפה מהגב, דזמונד פקח עיניים ואוזניים היטב".

[/i]
"שמעו את שאגתי!"
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5024
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 22 מאי 2004, 22:09

אתם מתחילים להתקדם לאורך מנהרת הביוב הגדולה, שנוטה בהדרגה לכיוון צפון-מערב; טיפות מיים דלוחים דולפות על ראשיכם, ומדי פעם, בורחת מכם להקת עכברושים.
"יייקק..." רוטנת סנדרין "קודם המנה שחטפתי מלורד סטארק, ועכשיו זה... ואני דמיינתי הרפתקאה קצת יותר אבירית. אני מקווה שאביר הצל הוא יהיה שווה את המאמץ"
מדי פעם, מתפצלות מנהרות ביוב קטנות צפונה ודרומה, רובן המכריע צר מאד, כך שאדם בודד יכול להדחף לתוכן בקושי רב.
(ooc: המנהרות האלו מתפצלות כל הזמן, כך שאני לא אחזור ואתאר אותן כל-פעם, אלא אם כן יהיה משהו חריג. אני כן אתאר התפצלויות יותר גדולות).

פה ושם, אתם שומעים הדים מוזרים, באים מלפנים ומאחור, וקשה לדעת אם מדובר בתעתועי דמיון, או במשהו רחוק שמשוטט בביוב. המנהרה ממשיכה להתקדם, ואולריק חש שהנטיה שלה צפונה הולכת וגדלה באיטיות ככל שאתם מתקדמים.
אזי, אחרי משהו כמו חצי שעה של הליכה זהירה, אתם מבחינים בזרימה המעידה על התפצלויות גדולות יותר;
ממש לפניכם, מתפצלת מהנתיב הראשי מנהרה צרה יותר, אך רחבה הרבה יותר עדיין מהמנהרות הקטנות, והיא פונה בחדות לכיוון צפון-מזרח. מעט גחליליות מוזרות מרחפות כאן באוויר, ומאירות את הפתח האפל, וכן עוד פתח שנקרע בדופן המנהרה, כעשרים-שלושים מטרים הלאה: עוד מנהרה, בעובי דומה לזה של הפיצול הראשון, שבוקעת מן המנהרה הראשית ופונה הישר דרומה. מעבר לכך, המנהרה הראשית ממשיכה בדרכה, לכיוון צפון-מערב.
"ובכן, ובכן, ובכן..." מעירה סנדרין, מסתכלת את שני הפיצולים "אכן, משחק 'צוד את העכברוש'... מה אתם חושבים?"
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סר האריס קנינג
הודעות: 20
הצטרף: 20 מאי 2004, 22:50
מיקום: חבל המערב של ווסטרוז

שליחה על ידי סר האריס קנינג » 23 מאי 2004, 21:40

האריס מסתכל מסביב מקום מאוס, לא מקום שמתאים לאביר
"אולריק מה דעתך ?"
האריס פונה לאולריק ,תוך הכרה ביכולותיו כסיר.
"שמעו את שאגתי!"
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 24 מאי 2004, 16:06

OOC: קצת תקעת אותנו, העדפתי לראות מה אחרים עושים

IC: "טוב, אני לא רוצה שנתפצל, אבל נראה שאין ברירה. אני אלך צפונה עם האריס, דזמונד וסנדרין ילכו דרומה."
Rats live on no evil star
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5024
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מאי 2004, 16:17

ooc: הרמז האחרון שאני נותן לכם. תחשבו; אביר הצל, כשהיה לבד, כמעט הרג את אביר הפרחים בקרב פנים אל פנים, שלא לדבר על דברים חמודים אחרים שמשוטטים להם בביוב. אתם בטוחים שאתם רוצים להתפצל? שלא לדבר על זה, שלביוב יש עוד מספיק פיצולים.
העניין הוא לנסות ולקרוא טוב-טוב את התאורים שלי, ולנסות לחשוב להיכן אתם הולכים, מה אתם מחפשים, איך ומדוע. אם תפעלו על עיוור... אתם גמורים :bones:
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 24 מאי 2004, 16:25

"טוב, התחלנו בלהתקדם צפונה, נמשיך להתקדם צפונה". צפונה it is

יש שתי דרכים שמוליכות צפונה!

(kos guide my way :orcteeth: )
Rats live on no evil star
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 24 מאי 2004, 17:26

דזמונד מהנהן בראשו, "אני עם אולריק," הוא אומר, "עדיף שנשאר בקבוצה אחת" (מישהו היה צריך לומר את זה, לא?).
דזמונד מחכה לראות תזוזה נוספת של הקבוצה, כדי שיוכל להתקדם.
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5024
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מאי 2004, 17:55

ooc: תקראו, ותקראו טוב, משום שהמצב כאן נמאס עלי. קודם, צריכים לחכות יומיים לתגובות. אח"כ, כשהן מגיעות, הן של 1-2 שורות, ("צפונה"). מילא שאתם סתם מנחשים בלי לחשוב, אבל אתם עושים את זה בצורה שמראה שלא קראתם בכלל את התאור שלי (יש שם שתי דרכים שמוליכות צפונה!).
מוגזם לבקש תגובות ראויות לשמן?
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 24 מאי 2004, 20:33

OOC: שמע, רמזים נורמליים אולי יעזרו.. אני מבין שההרפתקה ברמה גבוהה, אבל זה קצת מוגזם אתה לא חושב?

רמז נוסף כבר יתן לכם את הפתרון. הפתרון לא נמצא במילה ספציפית בתאור, אלא במשהו כללי יותר
Rats live on no evil star
סר האריס קנינג
הודעות: 20
הצטרף: 20 מאי 2004, 22:50
מיקום: חבל המערב של ווסטרוז

שליחה על ידי סר האריס קנינג » 24 מאי 2004, 21:50

האריס בוחן את 2 המנהרות המובילות צפונה שהשבעה ינחו את דרכי

"אני מציע שניקח את המנהרה הצפון מזרחית, מה שאביר הצללים עושה בביוב ,לא יכול להיות רחוק מדי מהבסיס שלו"

האריס מציע ואז מסתובב לעבר סנדרין עלי לתת לה דרך בריחה מכובדת מכאן ,זה לא מקום לאשה " " האריס מתחיל לדבר אך לא אומר כלום זה לא מקומי, היא רק ממזרה ,זה לא ראוי שהגן עליה, והיא עוד לא רוצה בזה בבירור
"שמעו את שאגתי!"
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5024
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 25 מאי 2004, 08:59

סנדרין בוחנת את הפיצולים במבט מוטרד.
"יופי, אלו בוודאי לא האחרונים... השאלה, מה ידידנו בעצמו מחפש כאן, מלבד עכברושים". היא מחזירה בחצי גיחוך "עכברושים נושפי אש?"
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
נעול