ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

הרפתקאת רשת בקלדאריה: שירת הברבור [ הסתיים ]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
לאו ירוק הגלימה
הודעות: 5365
הצטרף: 08 אוגוסט 2003, 16:49
יצירת קשר:

שליחה על ידי לאו ירוק הגלימה » 28 אפריל 2004, 16:57

תאודריך אוחז בחרבו, "ידעתי שמשהו ישתבש!" הוא לוחש בזעם "אבל אני עדיין מוכן להילחם בכל לוחם שיעז להילחם נגדי, אם אני אזדקק ליותר כוח אני אוכל להפוך לזאב בלהות או מקסימום להפגין כמה קסמי ברק" הוא לוחש ומביט על איש העסקים הנואם אילו רק הייתה לי קשת... הוא חושב אז הייתי יכול לסיים את העניין במהירות! אבל בגלל חוסר קשת יהיה עלי לחקות ולראות מה יקרה" הוא אומר ומתבונן באיימי ממקום המצאו "נראה מה יקרה..." הוא אומר ומעביר מבט חטוף על הדלת.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 28 אפריל 2004, 17:04

--- איימי, תאודריך ----

עיניו של ריצ'י גליידהולם ג'וניור בוהקות.
"עשרים ושבע שנים זה המון, המון זמן" הוא שב ואומר, ידו מחבקת את חברתו "אבל, חברי הטובים... זמן זה הגיע לסופו, אל סופו המוחלט. מצאתי לי דרכים חדשות, וזהו הזמן שלי להפרד מכולכם..."
אורפיקיי פוער את פיו בתמהון; החברה של ריצ'י אומרת.
"אבל ממוש, למה אתה מתכוון?
אבל ריצ'י מתעלם משניהם.
"מילים אחרונות, חברי הטובים!" הוא ממשיך.
ולפתע, איימי נאחזת בתחושה ודאית עד אימה, שמשהו נורא עומד לקרות.
בתאו של תאודריך, קונמארין הצעירה רועדת.
"סר..." היא לוחשת "א..אני מפחדת..." ונצמדת עליו. ואז, כמו בסיוט, נשמעת נקישה רכה בדלת התא.
"מילה אליך, האר תאודריך" לוחש קול צרוד מהצד השני "תפתח בבקשה".
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
Tom Bombadil
הודעות: 306
הצטרף: 20 אפריל 2004, 00:08

שליחה על ידי Tom Bombadil » 28 אפריל 2004, 19:18

לבית סילקברידג ?, היא רומזת לי שהיא זיהתה אותי ,היא כנראה שמעה על ההרפתקאות שלי ומעריצה אותי רובין מחייכת מתחת לפסל פוסטמות אני אראה להם פוסטמות, ומי לכל הרו.. זה בטח האח המטומטם שלי שנותן שיעבדו עליו שוב מתמתחת ומלקקת שפתיים מענין איך אבא יגיב לכך והשומרים האלו עוד ישלמו על איך שקראו לנו
רובין עוקבת אחרי הנרייטה השערות שלה מסומרות קצת מזעם על הערות השומרים,
לפני הרחבה ולפני שנתגלה ע"י זוג השומרים השני שורטת בעדינות את הרגל של הנרייטה, שולפת ציפורניים ,מחזירה אותם ומחוה תנועת שאלה עם הכף הקדמית.
לאו ירוק הגלימה
הודעות: 5365
הצטרף: 08 אוגוסט 2003, 16:49
יצירת קשר:

שליחה על ידי לאו ירוק הגלימה » 28 אפריל 2004, 19:35

תיאודריך מחייך כאשר זיעה קרה גולשת על מצחו. ישנם שתי בחירות, לסיים בלחישה או בצעקה הוא אמר לעצמו בלב ואחז בניצב חרבו, "תפתחי את הדלת, בבקשה" הוא לחש לקונמארין ושינן את לחש זאב הבלהות אם רק ינסו משהו! אם יאלצו להילחם בשיא כוחם כנגד זאב מרושע ועצבני מחשבה חלפה בראשו כאשר הוא הוריד בעזרת גב כף ידו את הזיע מן הפנים. תכנסו בבקשה" הוא אמר והדק את האחיזה בנידן חרבו הזאב הכי מרושע, עצבני ואכזרי שהן ראו ויראו חזר תיאודריך על מילותיו שוב ושוב כאשר הלחש היה מוכן.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 09:23

--- תאודריך, איימי ----

קונמארין שולחת בתאודריך מבט מפוחד, אבל מתקרבת בזהירות אל הדלת ופותחת אותה מהצד, ומיד קופצת אחורה, בדיוק ברגע האחרון בכדי להמנע מדקירה קטלנית שכוונה לעבר צוווארה.
היא צורחת בפחד ותופסת אגרטל גדול, ממש כאשר שני טיפוסים ברעלות שחורות, חמושים בחרבות הריגה נוצצות, מחליקים פנימה.
בזווית העין, אתה יכול לראות את סגולי הרעלות ששמרו על החדר מוטלים מתים לצד המשקוף החיצוני של התא.
"זהרה הישארון!" מלחששים התוקפים, כאשר הם עטים עליך.

בחוץ, ריצ'י מגביר את כולו.
"מילים אחרונות, חברי הטובים" הוא אומר, עיניו בוהקות "סוף-סוף, לאחר עשרים ושבע שנים, אני מבין את הנביבות בדרככם, ולכן אני נפרד מכם לנצח. שמש חדשה ולוהטת עולה, להטיל את קרניה היוקדות והצודקות על הארץ הזו... המוות, מותכם, יהיה עולה נאה לזאהארה הדגולה, קורבן מן הג'אהין החדש והמסור שלה..."
הוא מניף את ידו, והאולם רועד; השער המוזר, הבנוי כפני מפלצת סגולה, מתחיל להפתח במהירות. הבמה רועדת.
"שומרים... מכשפים!" צועק אורפיקיי; המג מתחיל להטיל לחש, בעוד השער נפתח, ומתוכו בוקעים פרשים מפחידים, בעלי שחורות וטורבאנים אדומים, מנופפים חרבות מעוקלות, וסמל של שמש יוקדת זוהר על בגדיהם.
"אין אלוהים מלבד זאהארה אקמירי, והאש היא שפחתה!" הם צועקים בקול איום.
המג משלים את הלחש, אולם הלה מכוון אל גבו של אורפיקיי; איל הבידור צורח, ומסתחרר למטה כשהוא עוטה להבות.
"זאהארה אקמירי!" צורח המג מלמעלה, מנופף ידו אל הפרשים.
הצעירים המופקרים והמבוהלים צורחים באימה, רומסים זה את זה כשהם מנסים להמלט מהפרשים... מהטבח שעומד להתחיל. מרבית השומרים סגולי הרעלה משליכים את נשקם ונסים לכל עבר.
"זאהרה אקמירי! דין השמש באש!" מהדהדת הצעקה מכל עבר. שניים מהפרשים דוהרים במהירות אל איימי עם רמחים שלופים, בכדי לשפד אותה משני כיוונים.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
אסף
הודעות: 799
הצטרף: 20 יולי 2003, 03:11

שליחה על ידי אסף » 29 אפריל 2004, 14:59

לפני התגובה- איך לורד פראנטלי מגיב? הוא נראה מופתע?
master pugur כתב:תעשיה גובלינית, שמעתי ממישהו באתר שאולי אתם תארגנו קנס, האם זה נכון?
MiNd ReaDeR כתב:קנס? יארגנו קנס?
מה זאת אומרת? יחנו בכוונה באדום לבן אדום?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 15:06

ooc: בוא ונחשוב על זה: פרשים עומדים לטבוח את כל הנוכחים, האולם סביב הופך לגיהינום, ושניים מהם הולכים לשפד את איימי. הדבר האחרון שהיא יכולה לבדוק או שמעניין אותה כרגע, זה מה עם לורד פראנטלי.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
לאו ירוק הגלימה
הודעות: 5365
הצטרף: 08 אוגוסט 2003, 16:49
יצירת קשר:

שליחה על ידי לאו ירוק הגלימה » 29 אפריל 2004, 15:55

תיאודריך קופץ הצידה ואומר למתקיפים "היי, אנחנו יכולים לצאת מזה בשקט, לא?" הדבר האחרון שהייתי צריך הוא הלוחמים האלה! חושב תיאודריך ומחזיק בחרבו. הוא מתרחק מהתוקפים ומוכן לקרב בכל מחיר. "נראה מי ינצח!" הוא אומר ומתרחק עוד יותר. עכשיו אני נמצא במצב מסוכן...אלחם עד מוות!" המחשבה האחרונה חולפת במוחו של תיאודריך והוא ומרחק ומתגונן.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 16:16

ooc: טעות פאטאלית. היית צריך להטיל לחש התקפה, לפני שהם סוגרים עליך.

ic: המתנקש הראשון עט עליך עם מטר מהלומות מהירות (Triplewhip), ששתיים מהן חודרות את הגנתך, ואתה נהדף לאחור ומצליח אך בקושי להדוף אותן, לפני שהן חודרות לתוך הבטן שלך.
כאב עצום פולח אותך, כאשר, בעודך עסוק במתנקש הראשון, מוריד עליך השני את חרבו במהירות עצומה, מקיז מדמך (Roarblow שפגע פגיעה לא רעה, וגרם 56 נקודות נזק).

ואז, צועד פנימה המתנקש השלישי, ונדמה לך שהוא מחייך מאחורי הרעלה השחורה שלו, כאשר הוא משחרר חץ מרובה קשת מורעל מטווח אפס.

הדבר האחרון שאתה שומע, הוא את צעקתה המבועתת של קונמארין ואת זמזום החץ, שננעץ הישר לתוך גרונך.

תאודריך נהרג :bones:
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
אסף
הודעות: 799
הצטרף: 20 יולי 2003, 03:11

שליחה על ידי אסף » 29 אפריל 2004, 16:26

ooc:כמובן שהתכוונתי לאיך שהוא מגיב בזמן ה"נאום", לפני שהפרשים מגיעים...
ועכשיו:
איימי מסתכלת על שני הפרשים בחשש. מכיוון שאין לה את כלי הנשק איתה, היא לא מתקיפה.
איימי נשארת במקום, ומנסה לקפוץ הצידה כששני הפרשים מגיעים, בתקווה שהם יתקלו אחד בשני, או לפחות יפספסו אותה.
נראה שגם סופי הגיע :twisted: :evil: .
master pugur כתב:תעשיה גובלינית, שמעתי ממישהו באתר שאולי אתם תארגנו קנס, האם זה נכון?
MiNd ReaDeR כתב:קנס? יארגנו קנס?
מה זאת אומרת? יחנו בכוונה באדום לבן אדום?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 16:34

איימי מנסה לזנק הצידה, ונתקלת באבן גדולה, כך שהיא מועדת באורח מסוכן.
הרומח הראשון חולף מעליה בקול רחש מפחיד, בעוד שהיא מנסה להתרומם; הפרש השני מאט את דהרתו בכדי לא להתנגש בראשון, שומט את הרומח, ושולף חרב מעוקלת גדולה, כשהוא מגחך.
"באראקון זאהארה, כופרת מלוכלכת שכמוך" הוא אומר מאחורי הרעלה שלו.
איימי מנסה להמלט, כאשר הסוס שועט בעקבותיה; ריצ'י צועק משהו; החרב מכה, מעיפה חתיכות אבן לכל עבר.
איימי מתנשפת, מנסה לשנות כיוון

ב-ו-ם

העולם מחשיך סביבה, כאשר היא משהו כהה, אולי הצד הכהה של נשק, ואולי לחש כלשהו, מכים בה והיא מאבדת את הכרתה.

הפרש נעצר, ומרים באחת את הזמרת חסרת ההכרה למעלה.
"זאהארה קאבילין!" הוא צועק, מניף את איימי כמו דגל, או סמרטוט רטוב.
"קאזון זאהאהרה, קורבן זהוב ללהבותייך יבוא במהרה!" קורא ריצ'י, פניו קורנות מנצחון "קחו אותה מכאן"

ooc: איימי נלקחת בכדי להיות מועלית כקורבן לאלת השמש.

------- End of Scenario ---------
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
אסף
הודעות: 799
הצטרף: 20 יולי 2003, 03:11

שליחה על ידי אסף » 29 אפריל 2004, 16:37

איימי Oh my god, you killed!
You bastard!
(אם אתה רואה סאות'פארק)
ואם לא:
טוב נו...
master pugur כתב:תעשיה גובלינית, שמעתי ממישהו באתר שאולי אתם תארגנו קנס, האם זה נכון?
MiNd ReaDeR כתב:קנס? יארגנו קנס?
מה זאת אומרת? יחנו בכוונה באדום לבן אדום?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 16:42

איימי לא מתה. איימי נלקחה בשבי.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 29 אפריל 2004, 16:50


ooc רשמי: החלק של איימי ותאודריך בהרפתקאה "שירת הברבור" תם. בחלק השני, אני זקוק לעוד מספר תגובות מוולקנה וטום בכדי לגמור שם את פרק א' ולנעול את העץ. אז, אני אחליט לאיפה אני ממשיך, כולל גיוס שחקנים חדשים לפרק המשך
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5155
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 30 אפריל 2004, 08:21

הנרייטה ממלמלת לחש, ככל הנראה על עצמה, ונצמדת לקיר; אזי, היא ממלמלת לחש נוסף ומכוונת אותו לעבר השומרים, נראית כאילו היא מפזמת בשקט לעצמה.
לרגע, לא קורה כלום, ואז השומרים מתחילים לפהק; אחד מהם מתיישב בכבדות, וראשו נשמט קדימה, בעודו מוסיף לאחוז ברומח שלו. שני מוסיף לעמוד, שעון על הקיר מאחור, אולם לפי נשימותיו, גם הוא שקוע בתנומה.

הנרייטה מבליעה חיוך וחומקת לאורך הקיר, אל עבר הדלתות והשומרים.

ooc: טום, תגובה בבקשה.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
נעול