מתארגן מפגש פונדקאים לקראת תחילת הקיץ, לפרטים ולבחירה של המועדים הפנויים, השתתפו בסקר: מפגש פונדקאים - סקר

משחק רשת ע"ב שיר של אש ושל קרח, פרק ב' [הסתיים]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
Celime-Volkana
הודעות: 378
הצטרף: 18 מרץ 2004, 19:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי Celime-Volkana » 13 אפריל 2004, 12:30

עיניה של דיאנה מרחבות והיא מתקרבת אל הארון בצעדים זהירים "מה, מי זו?". היא נעמדת מאחורי דזמונד "אתה מכיר אותה?" היא שואלת לאור התנהגותו. אישה בארון זכוכית, מה לכל הרוחות?! היא שולחת את ידה ונוגעת קלות בכתפה של האישה, רק כדיי לוודא שהיא אמיתית.
Always remember the Babylon 5 saying: “Ivanova is always right, Ivanova knows better, I will always listen to Ivanova, Ivanova is God, and Ivanova will reap your lungs out if you wont listen to her!”
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5070
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 13 אפריל 2004, 12:36

אכן, המגע אמיתי.
ראיניס רוכנת עליה, ולופתת אותה בעדינות, כשהיא מרימה אותה מתוך הארון. שפתיה של האשה נעות מתוך שינה טרופה, ובפניה ניכרים פחד וסבל.
"קר לי..." היא לוחשת "בבקשה, כל-כך קר לי..." ומתעלפת.
ראיניס מרימה אותה, ומרחיקה אותה מהארון. ניכר בראיניס, כי זעמה בוער בה.
"ארורה תהיי, מליסנדרה" היא ממלמלת בלחש.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
tangelwoogd
הודעות: 3422
הצטרף: 16 אוקטובר 2003, 10:59

שליחה על ידי tangelwoogd » 13 אפריל 2004, 12:36

האריס מתקדם באיטיות אל כיוון הארון מנסה למקד את מבטו.
'סרסיי?, אבל היא...' ואז הוא אומר בקול חלש ומבולבל "הליידי חוששני שהערס של היצור ההוא השפיע עליי יותר משחשבתי, אני רואה דברים שלא יתכנו".
הוא שם יד על ראשו וממלמל משהו לא מובן בקול חלש.
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 13 אפריל 2004, 13:06

"הליידי," דזמונד אומר לראיניס, עוקב אחרי כל דבר שהיא עושה לסרסיי, "אני לא רוצה להשמע גס, אבל אני חושב שכולנו רוצים לדעת מה בשם החרים קורה פה?"
מליסנדרה.... הוא חושב לעצמו, השם נשמע לי מוכר, אבל הוא גם נשמע רע...
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5070
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 13 אפריל 2004, 13:42

ראיניס פוסעת לאט, יוצאת מהנקבה ופוסעת לעבר האולם עם האובליסק.
"עדיף יהיה" היא אומרת בחומרה "שלא תנקוב בשם של האחרים במקום הזה..." היא נאנחת ומוסיפה "האשה שאתה רואה אינה סרסי לאניסטר, לפחות כפי שאתם מכירים אותה"
נראה שהיא בוררת את מילותיה בקפידה.
"הדברים אליהם נחשפתם לא היו אלא חלק קטן ממזימה גדולה, אשר אני יכולה רק לשער את מהותה... ואלו שעומדים מאחוריה הם חסרי מעצורים במידה כזו, שלורד טיוויון נראה לעומתם כמו ספטון תמים. שלא לדבר על חזקים..." פניה מתעוותים "וכוחם גובר עם כל לילה עולה. כבר כעת קורים דברים רבים, בצפון ובמזרח"
ראיניס משתתקת לרגע ארוך, ואז ממלמלת בניב צפוני.
"אכן, החורף קרב ובא" את יתרת דבריה אינכם יכולים להבין; היא מניחה את האשה חסרת ההכרה בזהירות על הרצפה, ומעבירה מעליה יד עדינה, קורנת באור זהוב קלוש. נראה כאילו היא מדברת אליה בלשון רכה, קולה לעיתים גובר, ולעיתים מתרחק ושוקע בעלטה.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 13 אפריל 2004, 15:44

"לעזאזל..." דזמונד ממלמל לעצמו.
הוא מביט בראיניס בעודה ממלמלת.
זו סרסיי, הוא אומר לעצמו... סרסיי
אז הוא נזכר... "זו לא הסרסיי שאתם מכירים," הוא חוזר במוחו על מה שראיניס אמרה, אז איזו סרסיי לאניסטר זו יכולה להיות!?
קורים דברים בצפון? הוא שואל את עצמו, סרסיי בצפון... ופה, היא פה.
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
אולריק טיר

שליחה על ידי אולריק טיר » 13 אפריל 2004, 16:14

אולריק רועד, מקור ומפחד כאחד.
"אחרים..." הוא ממלמל, נסוג לאחור ומביט סביב, כמצפה שמשהו נורא יקפוץ עליו בכל רגע. "שלוש... שלוש תקיעות אלו היו, הגבירה ראיניס. כל המקום הזה מקולל!" הוא מרים מעט את קולו, מביט באשה זהובת השער בחשדנות "מכושף בכשפים עתיקים ורעים. אנחנו חייבים, חייבים להסתלק מכאן!"
אולריק שב ומתבונן סביבו, מבט של פחד כמעט מטורף בעיניו.
הם כאן הוא מהרהר, חש כיצד עולה תכולת מעיו אל תוך גרונו הם כאן, הם צפו בנו... והם ינקמו".
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5070
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 13 אפריל 2004, 18:11

ooc: זה התאור האחרון של הפרק. אחריו, שכל אחד מכם ירשום תגובה אחרונה ומסכמת.
כמו כן, אלו שעוד לא ענו להודעה הפרטית שלי על פרק ג' מתבקשים לעשות זאת (כולל לשאלה אם מישהו התעייף ורוצה לפרוש).

IC: ראיניס מוסיפה לרגע ארוך ללחוש מילים, ידיה מאירות באור זהוב; נראה, כי ככל שהיא ממשיכה, נשימתה של האשה על הקרקע מתחזקת, והחיוורון החולני על פניה נחלש. אזי, ראיניס מכתפת את המטה על גבה, ומרימה בזהירות את האשה חסרת ההכרה בידיה.
"כעת, בואו נצא מכאן, לפני שהמלחים ישתגעו מרוב פחד" היא אומרת, ומתחילה לצעוד מן האולם והלאה, אל אפיק הנחל שם לחמתם במפלצת, ומשם לעבר המדרגות הארוכות המטפסות במעלה הצוק, מעלה-מעלה-מעלה.
בפעם הזו, המקום שקט מאד; אינכם שומעים צעקות גסות של היצורים, או תקיעות שופר נוספות. רק הד קלוש, מאיים, ומדי פעם בפעם, נדמה לכם שאתם שומעים עדיין תוף רחוק, הולם במעמקים, נשמע נבוך ואבל.
"טרומממ-דום, טרומממ-דום".

האד מתגלגל, ודועך לאיטו במעמקי הנקבות מתחתיכם.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 13 אפריל 2004, 19:39

דזמונד היה כל כך שמח לצאת משם, שהוא כמעט חייך, אבל היה את העניין עם סרסי.
טעות אחת... והחים שלי נופלים לזבל, הוא אומר לעצמו, אני לא יודע מי, אבל או שהשבעה או שהאלים הקדומים, צוחקים עליי.
הוא חייך.
רגלו תופפה בקצב של תוף.
"אין כמו לעזוב מקום שנוא..."
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 13 אפריל 2004, 21:41

"קדימה מהר יותר" אולריק מזרז את עצמו ואת האחרים, קשתו דרוכה בידו והוא רץ כפוף מעט, מחכה לאויב מאחורי כל פינה. 'אני לא אתן להם לתפוס אותי, לא עכשיו'. פעמיים הוא ירה על צללים שהתגלו כעצמים דוממים לא מזיקים, אך נשאר ערני לתנועות חשודות כל הזמן, הרגשתו ומרצו מתגברים ככל שהוא התקרב ליציאה
Rats live on no evil star
Celime-Volkana
הודעות: 378
הצטרף: 18 מרץ 2004, 19:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי Celime-Volkana » 14 אפריל 2004, 13:58

אני לא יכולה לחכות, אני חייבת לספר את זה! דיאנה חושבת לעצמה. בזמן ההליכה מבטה נע מיסביב ספק מסקרנות ספק מחשש. סבא יהיה גאה בי החיוך חוזר אט לפניה. ככל שהם מתקרבים יותר ליציאה היא נראת יותר נינוחה ויותר סקרנית, מפעם לפעם היא מגניבה מבט אל ראיניס, תוהה.
Always remember the Babylon 5 saying: “Ivanova is always right, Ivanova knows better, I will always listen to Ivanova, Ivanova is God, and Ivanova will reap your lungs out if you wont listen to her!”
tangelwoogd
הודעות: 3422
הצטרף: 16 אוקטובר 2003, 10:59

שליחה על ידי tangelwoogd » 14 אפריל 2004, 15:10

האריס הולך די לאט מנסה להסתיר את הבלבול שעולה בו.
'סוף סוף עוזבים את המקום המקולל הזה...אנשי ברזל מטומטמים'
ואז הוא פונה אל ראיניס בקול ממורמר קלות "האם את חושבת שאנשי הברזל עדיין על האי...הליידי?, המלחים עלולים להיות בסכנה, כדאי שנמהר"
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5070
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 14 אפריל 2004, 15:17

--------------End of Scenario---------------------

הפתיחה לפרק הבא תועלה לרשת מיד, בפתיל נפרד.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
נעול