נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 24 יולי 2020, 09:27

שאון הקרב ממשיך להישמע, והלחץ על כתפיהם של גיבורינו גובר. הזירה מתנהלת כעת בשלוש חזיתות, כל אחת אכזרית יותר מהשנייה.

בחזית הראשונה, נלחמים קירה והנמר בהיסנס, שמנסה לפגוע בהם נואשות. פגיעותיה של קירה כבר מתחילים להתיש אותו, וצחנת הדם והזיעה מתערבבת בריח העור השרוף של אלו שנשרפו באש המתגברת. הקרב בשיאו, והפעם, נראה שהיסנס הצליח לשמור על אגודליו - בינתיים.

בזירה השנייה, נלחמים קנוט והדובלין בברנארד,תאזוס ווולריק, שבדיוק סיים את קרבותיו אל מול לארת'יס. יחד עם השלושה ניצב החרמש של קירה, זוהר באור סגול ואפל, ומתקיף את הדובלין באכזריות, מסייע לידידיו בקרב. אך הקרב עובר תפנית, כאשר ענן הדיו נובע מת'אנוס, ומעתה והלאה, הצעקות וצלצולי המתכת הם הרמזים היחידים לקרב האדירים שמתרחש בתוך.

וולריק, הדובלין וקנוט מצליחים לצאת מהחשיכה, ובעוד וולריק וקנוט ניצבים מיד לקרב קפא"פ, גרזן אל מול להב, בעוד הלהבות בוערות מסביבם, הדובלין מסתובב סביב החשיכה, מחכה לפרצה, לא מודע לחרמשה של קירה, האורב בצללים, מחכה להנחית את המכה הניצחת.

האש מתגברת, ווולריק וקנוט צועקים כאשר האש פוגעת בהם, אף על פי, ששיכרון הקרב של האחד וזמר הלהב של השני גורמים לגיבורים לתהות האם הם הרגישו בכלל את חום הלהבות.

בזירה השלישית, ניצבת קלפי אל מול סאיורה, בעוד אבא של זאנק, זאנק ות'אן מנהלים קרבות לחשים. קלפי מצליחה לפגוע במכשפת הים, שמועדת בעקבות לחש השמן של הדובלינית, ומסבה לה נזק אדיר. דם כחול מתחיל לפרוץ מגופה של המכשפה, שנופלת במפולת של זרועות וגפיים.

זאנק מצליח לגרש את אביו למימד אחר, אך פה מזלו הרע תקף אותו שוב, ושער מימדי נפער במקום בו אבא של זאנק שהה. השער המימדי מושך את כלל היצורים, וגורם לבלאגן שלם בשדה הקרב. הנמר והיסנס נמשכים שניהם לעבר הלהבות, והנמר נתקע בשריונו של האביר במהלומה שוברת שיניים ונופל שרוע. השער עצמו, שמהבהב באורות סגולים וכחולים, מעניק לזאנק חיזיון של אביו, באשר הוא רואה אותו שוכב, עיניו עצומות, בתא הכלא אליו זאנק זרק אותו.

האש מתגברת, השער נפתח, והקרב נמשך. בנקודה הזו, הדמויות שמות לב למאפיין יוצא דופן - אף על פי שהלקוחות של הפונדק והרקדנים נעלמו, הם עדיין שומעים את קולות הנגינה - נעימת הקתרוס, כפי שניתן לאמר.

meta
סאיורה נכשלת בהצלה, היא כרגע שרועה. אבא של זאנק הצליח בהצלה כנגד השמן. ההתקפה השנייה של קלפי פגעה.

הליידי קירה פוגעת בשתי ההתקפות, כמו גם בהתקפה כנגד דובלין הים.

תאזוס הטיל את הלחש חשיכה, מסומן בשחור במפה. ברנארד, דובלין הים, קנוט, ווולריק הם כעת עיוורים, עד שיצאו מהחשיכה. יש מפה מיוחדת עבור תאזוס, שאבקש שרק הוא יכנס אליה. כל יצור שנמצא בחשיכה יכול לנוע 5 רגל בתורו, לכיוון אקראי, ולהתקיף יצור אחד, עם מחסר (גם אם היצור נמצא גם הוא בחשיכה). לנשק הרוחני של אלישע יש גם מחסר להתקפות, כל עוד הוא נותר בחשיכה. תאזוס פוגע בשתי ההתקפות, ודובלין הים מציל חוסן - 16 הצלחה.

אבא של זאנק נכשל בהצלה כנגד הגירוש. בעקבות ה1 הטבעי של זאנק, לאחר היעלמותו של אבא שלו נפתח שער מימדי לתת המימד אליו הוא שלח את אבא שלו. כל יצור שמתחיל או מסיים את תורו במרחק 5 רגל מהשער צריך להציל הצלת כוח בד"ק 16 או להישאב אל תוך השער ולהיות מושפע על ידי הלחש גירוש. בנוסף, השער מצטרף לקרב ביוזמה של 15. בתורו, כל יצור צריך להציל כוח, או להימשך 0-20 רגל (בהתאם לתוצאה) לכיוון השער.

יארל קנוט זז בחשיכה, ויוצא ממנה לעבר קו האש, קירה זוכה בהתקפה מזדמנת נגדו, עם יתרון.

סאיורה, שהתחילה את תורה ליד השער, נכשלה בהצלה, ונשאבת לתוך השער.


השער מושך את כולם - על כל אחד להצליח בהצלת כוח, לפי הלוח הבא:
21+ - לא קורה כלום
16+ - היצור נמשך 5 רגל לכיוון השער
11+ - היצור נמשך 10 רגל
6+ - היצור נמשך 15 רגל
1+ - היצור נמשך 20 רגל
במידה ויצור נמשך למקומו של יצור אחר, הוא תופס את מקומו, היצור נדחף 5 רגל, ושניהם צריכים להצליח בהצלת כוח בד"ק השווה ל8 + הגודל של היצורים ביחד (קטן=2, בינוני=3, וכו') או ליפול שרועים.
הדבר קרה להיסנס ולנמר, הנמר נכשל בהצלה, היסנס הצליח (הנמר כעת שרוע)

הנמר משתמש בחצי מהתנועה שלו כדי לקום, הוא תוקף את היסנס, ומחטיא.

סאיורה נכשלת בהצלה, ונשאבת אל תוך השער.

וולריק מזמר בלהבו לעבר קנוט, ומקיים נגדו שלוש התקפות:
פוגע בשתי הראשונות, ומסב 15 נזק חודר.

האש מתגברת, וכל יצור שנמצא בה או מתחיל את תורו בתוכה סופג 4 נזק אש.

לעצמי
ספוילר
הצג
יארל קנוט - 45/150
סאיורה - 189/193, שרועה
דובלין הים - 42/82, מנהיגות
היסנס - 101/124, מנהיגות
וולריק - 38/83
אבא של זאנק - 108/108, מואט
נמר - 37/37, שרוע
אש - שטח קשה, 1ק4 אש
שער - משיכה 1-20, כוח 16, 5 מושפע מגירוש
yds
הודעות: 3638
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי yds » 24 יולי 2020, 10:18

עיניו של ת'אן נפערות לרווחה כשהשער הבין מימדי נפתח מולו. הוא מביט בלהבות המתפשטות, מרגיש את הכוח המושך מהפורטל, ומצחקק.
בזינוק פרוע, ת'אן דוחף את עצמו מהרצפה לעסר השער תוך שהשרשרת שלו מצליפה לעבר שולי החדר, מתלפפת סביב הרגל של אחד השולחנות.

הצחוק מתגבר כשהרוח שורקת בשערו של ת'אן, ואז, בהצלפה חדה, הוא מושך את עצמו הרחק מהשער, מרחף לרגע אחד מעל הלהבות ואז נוחת בתוכן, בין היארל לבין וולריק. הלהבות החורכות לא מציקות לו במיוחד בעוד הוא מתגלגל לעמידה, מסחרר את השרשרת במהירות גוברת והולכת. שריקת הרוח מתעצמת, והוא מצליח לתפוס את מבטו של וולריק ולצעוק ''סליחה!" לפני שפרץ רוח עז נפלט מקצה השרשרת שלו, הודף את שני הלוחמים לצדדים מנוגדים של החדר, ואז ממקד את ההוריקן הלכוד על היארל החמוש.

הלהבות שחרכו את ת'אן מטפסות במעלה השרשרת שלו, טוענות אותה באנרגיה. הוא צועק מבעד לשאגת הרוח בעוד הוא פוסע לאחור ''אני לא סגור מי אתה, בחור, אבל אתה תקפת את חבר שלי אז יש לך חשבון איתי!"

Meta
7 בהצלת כוח - נמשך 3 משבצות לעבר השער. משתמש בשאר התנועה בשביל לעמוד בין היארל לבין וולריק.

תגובה - מטיל שאיבת יסודות מדרג 1, ככה שנזק האש שאני חוטף מופחת בחצי ויש לי +1ק6 נזק אש להתקפה הראשונה שלי בתורי הבא.

פעולה רגילה - מטיל משב רוח לכיוון וולריק. הוא חייב להצליח בהצלת כוח או להידחף 15 רגל אחורה (ד''ק 16).

פעולת בונוס - מפנה את הרוח לכיוון היארל ודובלין הים. הם צריכים להציל הצלת כוח או להידחף 15 רגל אחורה. בנוסף לכך, אם הם רוצים לנוע לכיוון ת'אן בתוך הרוח, כל משבצת של תנועה שלהם עולה שתי משבצות תנועה.

בנוסף לכך, הרוח מכבה את הלהבות מB-R
האפקט המאט משפיע על 12 משבצות החל מהמשבצת שבה ת'אן עומד, בשורות 8-9
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9888
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 31

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי liorgonen3 » 24 יולי 2020, 12:43

META
בגגל שברנרד בזעם הוא מקבל יתרון להצלות כוח, 17+9=26, לא נראה לי יש טעם לגלגל את השני.
IN
ברנרד מקלל את החשיכה בחרש, בעודו צועד קדימה כדי לצאת ממנה לחלוטין, כשהוא מבין שקנוט רחוק מכדי שהוא יוכל להגיע אליו, הוא מסתער קדימה למטרה הקרובה ביותר - במקרה הזה הדובלין. הוא יקצור אותו ואז יקצור את קנוט.
META
יוצא מהחושך ונע לH7
תוקף את הדובלין בהתקפה חסרת-זהירוות.
16 בהתקפה הראשנה, מנצל סמייט של לחש דרג 1
אם פגע 16 נזק חותך ועוד 6 נזק קורן.
התקפה שנייה 17 בגלגול הגבווה 10 נזק חותך, מנצל סמייט של לחש דרג 1 בשביל עוד 11 נזק קורן.

נק"פ 44/79
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 27 יולי 2020, 09:05

פרץ הרוח העוצמתי שהגובלין הקטן שחרר כיבה את הלהבות בפונדק, ובתקווה מנע מהם לכלות את הפונדק כולו. פרץ הרוח גם הדף את השלושה הלוחמים שם - וולריק,הדובלין וקנוט, אף על פי שהלוחם העוצמתי הצליח להתנגד להשפעה, וכעת הוא עומד אל מול ת'אן, מגמד אותו בגודלו.

ההתקפות של ברנארד בדובלין הותירו בו נזק כבד, כבד יותר משגופו יכול לשאת, והדובלין מתנשף בכבדות, דם ניתז מפיו כאשר הוא נושם. משב הרוח של ת'אן הביא לו נחמה קטנה, והרחיק אותו מן הקרב.

היסנס, לכוד בין וולריק לנמר, פוצח מייד בסערת חבטות, כל אחת אכזרית יותר מהשנייה, ומותיר חתכים אכזריים בגופם של השניים. בה בעת, נראה שהכוח הפסיוני שמסב נזק ללוחמים מתגבר, והלוחמים מרגישים את מוחם מתפוצץ מכאב תחת ההשפעה של הכוח הפסיוני. הכוח הפסיוני מוחה חלקים שלמים מהקרב, מותיר חללים ריקים במקומם. בשניים מהחללים הריקים הללו, עמדו בעבר המינוטאור ודובלין הים. כעת, הם לא פה.

כשהמינוטאור מת, ההשפעות המאגיות שהוא תיעל עבור הקרב נעלמות גם הן, והחור המימדי שמשך את הלוחמים לתת המימד נעלם, סאיורה ואבא של זאנק בתוכו. יחד איתו, נעלם גם הנמר, מיילל ביללה אחת אחרונה.

meta
וולריק ודובלין הים נכשלו בהצלת הכוח, נדחפים 15 משבצות. הלהבות שבאיזור הרוח כבות, והופכות לשטח קשה (שברי עץ ורצפה הרוסה).

שתי ההתקפות של ברנארד בדובלין פגעו, 41 נזק סך הכול.

היסנס משתמש בסחרור, כך שכל יצור במרחק 5 רגל ממנו צריך להציל זריזות בד"ק 15 או לספוג 10 נזק חותך, חצי נזק בהצלחה. הנמר ווולריק נכשלו בהצלה. בנוסף, כל אחד בזירה סופג 10 נזק תודעה.

דובלין הים,הנמר, וזאנק מתו, השער נעלם.

תור קלפי, ת'אזוס, קירה

לעצמי
ספוילר
הצג
יארל קנוט - 35/150
היסנס - 91/124, מנהיגות
וולריק - 18/83
אש - שטח קשה, 1ק4 אש
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 8902
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
תשובות: 55
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Nextorl » 27 יולי 2020, 14:44

קלפי נוטעת את עקביה ברצפת העץ, מתנגדת למשיכתו של השער המסתורי. היא משחררת אנחת רווחה כשאמה נעלמת בתוכו, זמן נוסף לברוח, אבל תחושת הרגיעה שלה נקטעת באיבה על ידי כאב מפלח בתודעתה. סאיורה באה לכאן עם בני ברית, הסכנה עוד לא חלפה. היא מסתובבת ומסתערת חזרה על איזור השולחן, אוחזת את החרב העצומה שלה ביד אחת- ברקים נורים מידה השניה, מושכים את הטלפת לעברה- היישר אל חרבה המונפת.
META
22 בהצלת כוח נגד השער כשהוא נוצר, קלפי לא זזה.
18 בריכוז כדי לשמור על הנסיגה המזורזת, הצלחה.
תנועה לC10
מטילה lightning lure על היסנס: הוא צריך להצליח בהצלת כוח בד"ק 16 או להמשך למשבצת הסמוכה לקלפי ולספוג 2 נזק ברק. בנוסף, הוא נמצא תחת קללת הים.
בהנחה והוא נכשל בהצלה, כפעולת בונוס קלפי מבצעת התקפת נשק אחת- 17 נגד דרג"ש, 12 נזק חותך.
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4222
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realm Of Hatred
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי amitf0123 » 27 יולי 2020, 16:32

תאזוס יוצא מן החשכה, מנצל את העובדה שהם לא רואים אותו אך הוא רואה אותם. הוא מהלך ומגופו ספוג הדיו מתפרצים עשרות מחושים שנשלחים אל תוך החשכה, מכים ביארל שעומד בדרכם. הם תופסים את הקנוט ושואבים ממנו את כוח החיים שלו בעוד הם מרסקים את החזה שלו, גורמים לריאות שלהם להתרוקן ומאפשרים לו לחוות את הדבר הנורא של טביעה ביבשה. "אתה תמות תחת ידי" אומר תאזוס אל היארל בעוד הדיו מתפוגג, נותן לקנוט לראות את פני הרוצח שלו.
META
הצלה נגד המשיכה: 18+4=22, הצלחה.
תאזוס נע לF8 כתנועה.
כפעולה הוא מתקיף את יארל קנוט פעמיים, הוא מתקיף מחשכה אז יש לו יתרון.
התקפה ראשונה: 18 ו9 בקוביה, 28 נגד דרג"ש סך הכל.
נזק: 15 נזק חותך וקסום.
התקפה שנייה: 6 ו5 בקוביה, 16 נגד דרג"ש סך הכל.
נזק: 10 נזק חותך וקסום.
הפצעים האלו לא יכולים להתרפא על ידי אמצעים קסומים.
בנוסף, אני פוצע את היארל עם החרב שלי. בתחילת כל סיבוב הוא חוטף 1ק4 נזק מוות והוא יכול להציל הצלת חוסן בד"ק 15 בשביל להעלים את הפצע. כפעולה הוא או מישהו סמוך אליו יכול לבצע בדיקת רפואה בד"ק 15 בשביל להוריד את הפצע גם כן.
החשכה נעלמת.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 27 יולי 2020, 23:24

קירה אוחזת בראשה כאשר היסנס משתלח במוחה, מוסחת מכדי לשים לב לחרבו כשר הוא מסתחרר.
היא מביטה למטה ורואה את החתך בשריון שלה ומחייכת לעבר היסנס "ברכותי, בפעם השניה צלחת" היא אומרת לפי שהיא קורסת על ברכיה ודם פורץ מבטנה.
mate
הצלת מוות ראשונה: 15
הצלחות: 1
כישלונות: 0
החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 28 יולי 2020, 08:58

היסנס עוצר כאשר הוא שומע את ברכתה של קירה. "זה לא אני". הוא אומר, דמעות זולגות מעיניו. "זה לא אני". הלחש של קלפי מושך אותו, והוא נתקל בוולריק, שניהם מוטחים בעוצמה לרצפה, והוא ממשיך לבכות. "אני לא עשיתי את זה. אני לא". וולריק מנסה לתקוף את הלוחם הגדול, והרגיש, כך זה נראה, אבל שתי דקירות הסיף שלו נתקעות בשריונו של היסנס, שממשיך לבכות, ללא משים.

קנוט, הלוחם האגדי, נופל על ברכיו, מדמם, מעוצמת מכותיהם המשולבות של ת'אזוס,ברנארד ות'אן. "אני זוכר אותך". הוא אומר, מביט בת'אזוס. "החולם סיפר לי עליך, אתה יודע? המלך של המעמקים, שנבגד על ידי הדובלינים". הוא מגחך, משתמש בגרזנו כדי לקום. "ועדיין, אתה חלש מדי. לעולם לא תוכל להשתוות לי, הו מלך המצולות". הוא מכה בגרזנו באיבחה מהירה כנגד ת'אזוס ות'אן.

הוא חומק בזריזות ממכות הנגד של השניים, ורץ היישר לבמה שבמרכז הפונדק, עולה עליה בקלילות. לאחר מכן הוא משתטח ארצה, אוטם את אוזניו באמצעות ידיו, כאילו יודע מה מצפה לו. קול שאגה מצמרר נשמע, שאגה שמרעידה את הלוחמים, וגורמת לאוזניהם לדמם, בעת שהיא קורעת את עור התוף שלהם. הליידי קירה, כאילו בתגובה לזעקה, נעלמת, ולא נותר ממנה זכר.

קירה
ספוילר
הצג
הכאב. זה הדבר היחיד שקירה מסוגלת לזכור. בעוד היא מרימה את ראשה מידיה, היא נזכרת במוות שלה, או לפחות ככה נדמה לה.
גופה שוכב בתוך הריק, שרוי בכאבי תופת מהפגיעות והפציעות שספגה בקרב.
היא ראתה את חייה עוברים לפניה. היא ראתה את אביה המנוח, בטרם ההתפרקות של הנסיכות, משחק איתה בחצר.
היא ראתה את היסנס, וחוותה את הכאב שהוא חווה, כאשר כרתה את עשרים אצבעותיו. כל מכה בחרמש כאבה לה, וכל מכה בחרמש היא הרגישה מחדש, את ההרגשה שנשמתה נקרעת ממנה.
היא ראתה את החרמש של קמה. בוהק באורו הסגלגל.

וקירה קמה, לקולות השאון של הפונדק, כבלידה מחדש. הרקדנים עודם רוקדים על הבימה, הלקוחות עודם שותים מכוסות השיכר, והפונדק עודו שלם. הוא מעולם לא נראה יפה יותר בעיניה של קירה.
כשהיא מביטה סביבה, היא מבחינה באדם צעיר, בעל שיער צהבהב-שחור, זיפים מעטים, שמביט בה בעיני דבש גדולות. עורו של האדם שחום, ועליו ניכרים פגעי מזג האוויר. הוא ישוב במקומו של הנפח לשעבר, והוא מביט בחבורה בסקרנות, מקמט את מצחו כשהוא מבחין בקימתה של ליידי קירה. "בוקר טוב". הוא אומר, בקול יפה מאין כמוהו. לעזאזל, הבן אדם הזה נתברך בהכול. "את הליידי קמה, אני מבין.?"

meta
הליידי קמה חוזרת עם חצי מהנק"פ המקסימלי שלה, והיא כעת כבר לא חסרת הכרה.
meta

היסנס נכשל בהצלה, וסופג 2 נזק ברק. הוא ווולריק נמשכים שניהם לכיוון קלפי. ההתקפה של קלפי מחמיצה.

ת'אזוס פוגע בהתקפה הראשונה, מסב 15 נזק לקרנוט. ההתקפה השנייה מחמיצה. קנוט נכשל בהצלת החוסן כנגד הפצע, וספג 3 נזק מוות.

קנוט מתקיף את ת'אן ואת ת'אזוס יחד. 19 נגד דרג"ש, 17 נזק חותך בפגיעה, ועל כל אחד להציל כוח בד"ק 15, או ליפול שרוע.
הוא נסוג, עולה על הבמה, ונופל שרוע (מרצון).

שאגה נשמעת ומסב 4 נזק רעם לכל אחד שנכשל בהצלת כריזמה בד"ק 15, או חצי נזק בהצלחה. יצורים חירשים חסינים ליכולת הזו.
היסנס נכשל, וולריק הצליח, קנוט חסין.

וולריק תוקף את היסנס פעמיים, מחטיא בשניהם.

האש שבצד הפונדק מתגברת, ומתחילה להתפשט גם לעבר קירות הפונדק.

תור ת'אן,ברנארד

לעצמי
ספוילר
הצג
יארל קנוט - 17/150, שרוע
היסנס - 85/124, מנהיגות
וולריק - 16/83
אש - שטח קשה, 1ק8 אש
נערך לאחרונה על ידי Arkadius ב 28 יולי 2020, 11:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
yds
הודעות: 3638
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי yds » 28 יולי 2020, 10:50

ת'אן מושך בכתפיו כשהיארל תוקף אותו, מצחקק כשגלי הרוח הודפים את המתקפה לאחור ומנופף לשלום לגבו המתרחק של הלוחם, ואז פונה להביט בהיסנס.
''הבכי שלך מעורר רחמים, בחור גדול...'' הוא מזנק קדימה, ברקים מבזיקים בעיניו הצהובות והרוח שנושבת סביבו מתחזקת.
''אבל אף אחד לא פוגע בחברים שלי!".

ת'אן מסתחרר באוויר כמו כדור, ונראה שעוד רגע הוא נוגע בקרקע. ואז השרשרת מצליפה, ופיצוץ מהדהד של רעם נשמע בחדר, שולח גלי קול שמוטחים בהיסנס במלוא העוצמה.

ת'אן מופיע בפיצוץ זהה בעברו השני של החדר רגע אחר כך, נופל לעמידה וממשיך לגלגול הצידה שמכבה את שארית הלהבות עם משב הרוח שבוקע ממנו. לאחר מכן, ת'אן מפנה את מבטו חזרה לעבר שדה הקרב, והשרשרת חוזרת להסתחרר.

Meta
מטיל מגן כתגובה, ההתקפה של היארל מפספסת.
חוטף נזק רעם
מפעיל זמרלהב כפעולת בונוס, מקבל +תבונה לדרג''ש ולריכוז, +2 משבצות למהירות.
נע לB7.
ברנרד ותזאוס צריכים להציל כוח בד''ק 16 או להידחף 3 משבצות לאחור.

כפעולה רגילה מפעיל צעד רועם - כל היצורים בטווח 2 משבצות (היסנס) צריכים להציל חוסן בד''ק 16 או לחטוף 20 נזק רעם, 10 נזק רעם אם הם מצליחים בהצלה.
משתגר 18 משבצות, לR9
משב הרוח מכבה את הלהבות בשורות 8-9
משתמש בשארית התנועה שלי כדי לנוע לQ10, מכבה את הלהבות בשורה 10.
נערך לאחרונה על ידי yds ב 28 יולי 2020, 12:24, נערך פעם 1 בסך הכל.
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 28 יולי 2020, 12:00

ארקדיוס
ספוילר
הצג
קירה מביטה מסביבה, רגשות לא מוכרים מציפים אותה, זכרונות ילדו... סלש קירה מתנשמת בעוד יד מדממת קלות אחריה שהיא העבירה אותה על להב החרמש, כאב יכול להיות כלי לאיבוד הדעת אך גם להחזרתה, היא מנערת את ראשה ופונה להביט באדם יפה התואר מולה, בעודה מחניקה דמעות של תסכול, היא הפסידה, היא שונאת להפסיד.
היא צועדת לעברו כאשר חרמשה עדיין מוחזק ביד אחת.
"הנחת אותי באשליה, כפית עלי להילחם, וגרוע מכך להפסיד בקרב שבו ניצחתי בעבר" היא מניפה את החרמש ובולמת אותו, להבו של החרמש נושק לעורפו של הזר "החרמש נחשב לאחד מהנשקים מסובכים ביותר, רוב הנשקים דורשים תנועה קדימה אך כוחו של החרמש נמצא דווקא בתנועה לאחור" עיניה בורקות בזעם "משיכה של היד לאחור וראשך יתגלגל על הריצפה, יש סיבה שלא העשת זאת?" היא מחייכת בעודה מרגישה את השליטה חוזרת עליה "אובכן?"

החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9888
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 31

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי liorgonen3 » 28 יולי 2020, 12:12

הצלה נגד הרוח של ת'אן -20 טבעי (על זה אני מבזבז את ה20 טבעי שלי???)
הצלה נגד השאגה 6+9=15 הצלחה (חוטף רק חצי מהחצי נזק כי אני בזעם)
IN
ברנרנד עומד איתן מול השאגה ומול הרוח, נראה שדבר לא יכול למנוע ממנו להגשים את מטרתו, הוא נוקש ברגליו והכנפיים על המגפיים שלו מתעוררות לחיים, הוא מזנק קדימה לעבר קנוט, אבל לא יורד לאדמה עד שהוא נמצא על הבמה לצד קנוט.
META
בזכות המפגיים אני מקבל מהירות תעופה ששווה למהירות התנועה שלי עף לI13
מתקיף פעמיים את קנוט, בגלל שהוא על הרצפה אני מקבל יתרון להתקפות ולא צריך להפעיל את התקפה חסרת זהירות
התקפה ראשנה 18+9=27, מנצל את הדרג 1 האחרון שלי בשביל סמייט
11נזק חותך ועוד 13 נזק קורן.
התקפה שנייה 11+9=20,
10 נזק חותך.

נק"פ 31/79
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 28 יולי 2020, 12:56

קנוט נופל בזעקה אחרונה, מביט בבעתה באורק המרחף, שתפס אותו לא מוכן. שתי פגיעות גרזן לאחר מכן, ודמו של קנוט ניתז על הבימה, מכתים את העץ המלוטש. היסנס, בראותו את בן בריתו האחרון נופל, תופס את החזה שלו, ונופל לקרקע. קלפי ווולריק, הצמודים אליו, מסוגלים לראות את עיניו של בן האנוש הגדול משתנות, מלבינות. כעת, עיניו של היסנס חסרות אישונים, והוא קם.

כאשר הוא קם, ניתן לשים לב שהדמעות שהיו קודם על פניו של היסנס חרטו סימנים על פניו, אשר הפכו למצולקות יותר משל ברנארד וקנוט. הוא מביט בלוחמים בעיניו החלביות, וצוחק. "אז אתם אלו שאחי בחר. הגיבורים של היום הם לא הגיבורים של אתמול, מה?" הוא מפנה את להביו בסחרור לעבר קלפי ווולריק. "וולריק הודף את הלהבים בקושי בחרבו. "ת'אן, הבנתי!" הוא צועק. "הבנתי מי זה החולם. זה-" קולו נקטע בשיעול גדול, בעוד דמו של וולריק נשפך מהפלט.

קירה
ספוילר
הצג
"וואו. בחורה קשוחה". אומר העלם, מביט בך בעיניו. "אבל בכנות, לא נראה לי שהחרמש שלך רוצה לפגוע בי. לי ולחרמש של משפחת קמה יש היכרות ארוכת-שנים, והצלתי את האוחז בו לא פעם ולא פעמיים".
עיני הדבש שלו הופכות לחלביות לגמרי, בעודו מביט מעבר לקירה, או לפחות, ככה היא מניחה, באשר קשה לה לאמוד את מבטו של העלם כשהיא לא רואה את עיניו. "או. נראה שאחי החליט לצאת מהמחבוא שלו סוף סוף. יש לחברייך מזל שהוא בחר בגוף חלש כזה. וגם לי, אני מניח".
meta
הצלת חוסן להיסנס - 1ק20 + 7 = 11, כישלון, היסנס סופג 20 נזק רעם
פרץ רוח - האש שנותרה בשורות 8-10 כבה, מותירה אחריה שטח קשה

kill - ברנארד הרג את קנוט

סחרור להבים - היסנס מקיים התקפת קפא"פ בודדת כנגד כל הסובבים אותו (קלפי, וולריק). עליהם להציל זריזות בד"ק 11, כאשר הם סופגים 7 נזק חודר בכישלון, או 3 נזק חודר בהצלחה. במידה ואתה נכשל בהצלה, אתה נופל שרוע, ואתה נדחף 5 רגל לאחורה ללא קשר לתוצאת הקובייה.
הצלת זריזות לוולריק - 13, הצלחה, הוא סופג 3 נזק חודר.
הילת ה"חולם" - היסנס משחרר גל של הרס פסיוני. כל יצור בפונדק סופג 10 נזק תודעה.

תור ת'אזוס, קלפי

לעצמי
ספוילר
הצג
היסנס - 65/124, מנהיגות
וולריק - 3/83
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 28 יולי 2020, 14:32

ארקדיוס
ספוילר
הצג
קירה משדרת לחרמשה האם זה נכון? מי... לא מי, מה הוא האדם הזה? אך לא מניחה לספק להופיע על פניה "אני מציע שתתחיל להסביר, או שתיאוריה שלך תעמוד למבחן"

החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 8902
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
תשובות: 55
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Nextorl » 28 יולי 2020, 15:35

META
הצלת כריזמה 16 (עם יתרון מהגזע)
הצלת ריכוז ראשונה: 20 טבעי
הצלת ריכוז שנייה: 20 טבעי
IN
"אין לי מושג מי אח שלך." קלפי אומרת, חרבה חותכת את האוויר, "ואם אתה חושב שאני גיבורה, אתה הוזה." חרבה יורדת פעם נוספת, ופעם נוספת משספת את האוויר במקום בו היסנס היה לפני רגע.
META
להב רועם: 8 נגד דרג"ש, פספוס.
פעולת בונוס- קסם מלחמה: קלפי מבצעת התקפת נשק נגד היסנס. 12 נגד דרג"ש, פספוס.

היסנס לא מקולל יותר.
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4222
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realm Of Hatred
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי amitf0123 » 29 יולי 2020, 02:22

תאזוס מתקדם אל עבר היסנס, "אל תכריח אותי להפוך גם אותך לאויב שלי" הוא אומר בעוד הוא מנחית עליו את החרב מלמעלה, חודר את הכתף וגורם לדם רב לצאת. הדיו של החרב נכנס בפצעים ונראה שמתחיל לזרום בדמו של היסנס וגורם לכך שדם שחור יתפרץ מפיו. "האויבים שלי לא שורדים זמן רב".
META
נע ל- B8.
תוקף פעמיים את היסנס.
התקפה ראשונה: 18+10=28 נגד דרג"ש.
נזק: 11 נזק חותך וקסום.
התקפה שנייה: 7+10=17 נגד דרג"ש.
נזק: 13 נזק חותך וקסום.
בנוסף, אני פוצע את היסנס עם החרב שלי. בתחילת כל סיבוב הוא חוטף 1ק4 נזק מוות והוא יכול להציל הצלת חוסן בד"ק 15 בשביל להעלים את הפצע. כפעולה הוא או מישהו סמוך אליו יכול לבצע בדיקת רפואה בד"ק 15 בשביל להוריד את הפצע גם כן.
החשכה נעלמת.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
שלח תגובה