נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
yds
הודעות: 3638
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי yds » 20 יולי 2020, 11:07

ת'אן משתעל ומשתנק, ועיניו נפערות כשהוא רואה מולו את לארת'יס. הוא שולח יד לשרשרת שלו ומתחיל להניף אותה בסיסבובים, וכמעט מצליף לעצמו בעורף כשחוסר האיזון מהאלכוהול גורם לו למעוד. הוא מניח יד על הרקה שלו ופולט שריקה של זעם מבעד לשיניו החדות. "אם ככה זה מרגיש להיות שיכור באמת, אני לעולם לא אבין למה בני אדם נהנים מזה..."
הוא מרים את השרשרת שוב פעם ומתחיל לסחרר אותה, באיטיות, מבטו הלא יציב נעוץ באלף נושא הלהב שמולו.
meta
הטלת יוזמה (עם חיסרון, כי מורעל)
3+3 = 6
המשתמשים הבאים אמרו תודה ל yds על ההודעה:
Arkadius
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 8902
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
תשובות: 55
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Nextorl » 20 יולי 2020, 11:22

META
יוזמה: 2
IN
"אמא." קלפי מרימה את חרבה, היא ידעה שהקרב הזה יגיע במוקדם או במאוחר, הוא קיוותה לשני.
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 20 יולי 2020, 13:11

"שלושים ושבע" קירה אומרת בחיוך בעודה שולפת באיטיות את החרמש מגבה "חתכתי אותך שלושים ושבע פעמים לפני שמתת, שלושים ותשעה אם אתה סופר את האגודלים" קירה מגחכת "זה הולך להיות משעשע"
mate
יוזמה: 17
החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9888
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 31

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי liorgonen3 » 20 יולי 2020, 14:05

ברנרד מוציא מעט אוויר בעודו קם מכסאו, "בוא נסיים את זה." הוא אומר. מוכן לקרבב
META
1 טבעי, 3 סה"כ
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4222
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realm Of Hatred
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי amitf0123 » 20 יולי 2020, 16:02

תאזוס קם מכסאו, מחזיק את חרבו ומסתכל סביב, איך הוא הגיע לסיטואציה הזו הוא אינו יודע, אבל הוא יודע מי האויב. והפעם הוא לא מוכן להפסיד, לא משנה מה ייקרה.
META
יוזמה: 1 טבעי, 2 סך הכל.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 20 יולי 2020, 18:29

קירה מחייכת ואמרת "כמה חתכים נראה שתוכל לשרוד הפעם? אני מכוונת לחמישים" היא אומרת בעודה מניפה את חרמשה, חרמש נוסף זוהר באור סגול עמוק מופיע לצידו ומונף לעברו

mate
משתמש בכישרון מאיים כדי להחליף את אחת מההתקפות שלי באיום, זורקים זריקות מנוגדות של איום וInsight, בכישלון הוא מפוחד ממני עד סוף תורי הבא: 11+8=19
בנוסף הודות להילת הכיבוש שלי (10 פיט/2 משבצות) ליצורים שמפוחדים ממני בהילה המהירות יורדת ל0 ואם הם מתחילים את תורם בהילה הם לוקחים מזק השווה לחצי רמת הפלאדין שלי (4)
התקפה: 13: בפגיעה 12 נזק.
כפעולת בונוס אני מטיל נשק רוחני ותוקף אותו: 6 פיספוס
הצלת כריזמה על האשליות 22
משאבים
ספוילר
הצג
לחשים
4/4
2/3
2/2
תיעול שמימי: לא נוצל.

החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
סמל אישי של משתמש
dragonian
הודעות: 6853
הצטרף: 15 ספטמבר 2005, 21:07
מיקום: שם
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי dragonian » 21 יולי 2020, 00:16

"א..אבא." זאנק נרתע בבהלה, קם מניף ראש חתול כפול פנים מפוחלץ זהה לחתול החי.
החתול הזה היה המוקד הארקני שלו.
גור חתול שהציל וגידל עד.. שהרג בטעות. ולמאסה, לימדה אותו לתעל את המזל הרע לכישוף פחות או ייתר בשליטה מתוך הטוטם הזה, שהביע בתמצית את מהותו.
"...אני דרשתי שלא יפגעו בך. הם הפרו את הבטחתם?' שואל בדאגה, אבל ממלמל ליתר בטחון לחש, מניף את ראש החתול כפול הפנים- העין האמצעית זורחת לרגע באדום.

----

מורעל.
יוזמה בחסרון
19+2=21*
20+2=22

הצלה
16+8=24
15+8=23*

מטיל לחש האטה.
גלגול חוכמה כנגד 16
אבא סטאלין
ויש כאלה שחושבים שאני אמא
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 21 יולי 2020, 10:20

היסנס מביט בקירה. מניף את חרבו באדישות לפחד. ולפתע, הוא נעצר. החרב כאילו נבלמת באוויר, על ידי כוח בלתי נראה. כשקירה מביטה בעיניו של היסנס, היא מקבלת את התחושה שהפחד משפיע על גופו בלבד של היסנס. עיניו של היסנס ממשיכות להביט בה בכעס, בעוד הוא נאבק בפחד שמפעפע בורידיו.

כשזאנק מניף את הפוחלץ שלו, הוא מרגיש את חוסר המזל שלו, את העורקים הגמישים של הקסם שלו, מפעפעים וזורמים ממנו לעבר הפוחלץ. הפוחלץ מזדקף, ושואג בשאגה איומה, שאגה שמקורה בכוח הגמיש שהקים אותו לתחייה. הוא מזנק מייד על היסנס, מנסה לנשוך אותו בניביו הארוכים, עיניו מלאות בזעם, ובעצב.

בא בעת, זאנק מצליח להטיל את לחש ההגנה שלו על אביו ועל אשת התמנון, ותנועותיו של אביו מתחילות להיראות מדודות יותר, שקולות יותר, אף על פי שזאנק יודע שהדבר נגרם בעקבות הכוח הקסום שלו עצמו. לא נראה שמכשפת הים מושפעת מהלחש.

דובלין הים מסתער בצעקות אל עבר ת'אזוס, מכה בסיף שלו במיומנות. "ואני חשבתי שנפטרנו ממך, אה?" הוא צוחק, בפניו של ת'אזוס, בעודו מצליף בסיף שלו. "אבל אתה חוזר כמו הקלשון של פוסידון, ומציק כמו קוציו של קיפוד הים". הוא מגחך, בעודו חוזר אחורה, נעמד בתנוחה הגנתית. "תורך, מלך המצולות!"

יארל קנוט מסתער בשאגה עוצמתית אל ברנארד, מתעלם מצעקותיו של וולריק ("זה הממזר! אני מת עליו") בן האנוש החסון מצליב את גרזנו בנשקו של האורק, ודווקא כוחו של האדם הקטן נראה כגובר על האורק האימתני. הוא מכה, ומכה, ורצף המכות המהיר מתחיל להתיש את ברנארד. "סיל ת'ר פון קרטארק!" הוא צועק. (בקדמונית:בשם החלום)

לארת'יס מנצל את חוסר תשומת הלב של וולריק, ותוקף אותו בסגנון זמר הלהב העתיק. הוא מביט בת'אן, ומחייך. "וככה זה נגמר. שנים רבות אני מחפש אחריך, וכעת סוף סוף מצאתיך. התכונן למות, ילד. פרחח". הוא מתקיף את ת'אן בסיף, מסתובב בחינניות ומצליף בו פעם נוספת. והפעם, ת'אן יכול להרגיש את האוויר עצמו מפצפץ לצידו.

סאיורה, מחייכת, מביטה בשאון הקרבות, לפחות עד שהיא מבחינה בקלפי. "התקדמת יפה, יקירתי. אך אני עדיין יכולה לך". היא מניפה את ידיה, מזמרת בשפה קדמונית, יותר מהיבשה עצמה, יותר מההרים הגדולים. פרץ עצום של קור נובע מידיה, ומקיף את שדה הקרב הקטן, מצמיח תללים של כפור על הזקנים והשיערות של הלוחמים. ואף על פי כן, נראה שהפרץ כאילו התעלם מקלפי - קלפי עומדת, מוקפת ברצפה החלקה והקרירה, בעוד היא אפילו את הקור לא מרגישה.

אבא של זאנק, לכוד על ידי קסמו של זאנק, מניף את קשתו באיטיות, דמעות ניתזות מעיניו. "הם הכריחו אותי". הוא אומר, מדבר בעילגות. "מצטער". הוא יורה בקשתו, הקשת העתיקה של המשפחה, שזאנק מכיר כל כך טוב. החץ ננעץ בזאנק, קרוב לליבו, וגל ההלם שהוא משחרר הוא חזק כל כך, שהוא פוגע גם בקירה ובהיסנס.

וולריק מסתובב לעבר לארת'יס, חיוך על פניו, והודף בקלילות את התקפתו של לארת'יס. "תמיד רציתי לפגוש אותו". הוא מסביר לת'אן. "הקרב שלו כנגד הנסיך היה אחד מהקרבות המרשימים ביותר, אני יודע, הייתי שם. הוא לחם כמו גיבור, תמיד רציתי לראות אותו מקרוב". הוא מניף את הסיף שלו בהיסח הדעת, בקושי שם לב לפצע העצום שנפער ברגלו של לארת'יס.

meta
היסנס נכשל בהצלה כנגד קירה, הוא כעת מפוחד ממנה. ההתקפה של קירה פספסה.

אבא של זאנק נכשל בהצלה כנגד ההאטה, סאיורה הצליחה בהצלה. בנוסף, בגלל ה20 הטבעי של זאנק ביוזמה, החתול של זאנק הופך למציאותי. הוא מתגשם בצורת נמר, אשר פועל בתורו שלו, ומתקיף את המטרה הקרובה ביותר שהיא לא זאנק. זאנק בנוסף מסוגל להטיל לחשים דרך מיקומו של הנמר, כאילו שהנמר היה זאנק, ולאחר שהנמר הורג מישהו, ביכולתו של זאנק להשתמש בתגובה כדי לשגר את הנמר למרחק 30 רגל לכל כיוון. הנמר ישאר למשך דקה, ולאחר מכן יחזור כפוחלץ, ויפול במקומו של הנמר.

הנמר תוקף את היסנס בנשיכה:
התקפה - החמיץ

דובלין הים מתקיף פעמיים את תאזוס.
התקפה ראשונה - 21, 4 נזק חודר בפגיעה
התקפה שנייה - 13, 5 נזק חודר בפגיעה

יארל קנוט מתקיף שלוש פעמים את ברנארד, ומשתמש במנהיגות:
התקפה ראשונה - 1 טבעי
התקפה שנייה - 20 לא טבעי, 5 נזק חותך. בנוסף, ברנארד צריך להציל כוח בד"ק 15, או ליפול שרוע.
התקפה שלישית - 12 או 13 במידה וברנארד שרוע, 10 נזק חותך, וברנארד צריך להציל כוח בד"ק 15 או ליפול שרוע.
מנהיגות (טעינה 6) - לארת'יס,דובלין הים והיסנס יכולים להוסיף +2 לבדיקת יכולת,הצלה או התקפה אחת.

לארת'יס משתמש בbooming blade על מנת לתקוף את ת'אן, תוקף אותו פעם נוספת, תוקף את וולריק, ונכנס לזמר להב כפעולת בונוס:
זמר להב - לארת'יס מקבל +5 לדרג"ש, +10 למהירות, יתרון לבדיקות אקרובטיקה, ויתרון להצלות ריכוז.
התקפת להב מתפוצץ - 15 לפגיעה, 6 נזק חודר ועוד 6 נזק רעם, ובמידה ות'אן זז ממקומו, הוא סופג 15 נזק רעם נוספים.
התקפה שנייה (ת'אן) - 1 טבעי
התקפה שלישית (וולריק) - 13, לא פגע

סאיורה משתמשת בחרוט של כפור. כולם מלבד קלפי צריכים להציל חוסן בד"ק 19, כאשר הם סופגים 41 נזק קור בכישלון או 20 נזק קור בהצלחה.
כישלון - לארת'יס,וולריק(כולל ה+3),יארל קנוט
הצלחה - דובלין הים,היסנס

אבא של זאנק יורה חץ הודף לעבר זאנק:
התקפה ראשונה (חץ הודף) - 22 לפגיעה, 7 נזק חודר ועוד 11 נזק אש, ועוד 3 נזק כוח שקירה והיסנס סופגים גם הם.

וולריק נכנס לזמר להב, ותוקף פעמיים את לארת'יס:
זמר להב - וולריק מקבל +3 לדרג"ש, +10 למהירות, יתרון לבדיקות אקרובטיקה, ויתרון להצלות ריכוז.
התקפה ראשונה - פגע, 9 נזק חודר.
התקפה שנייה - פספס.

תור ת'אן,ברנארד

לעצמי
ספוילר
הצג
יארל קנוט - 109/150
לארת'יס - 29/79
סאיורה - 193/193
דובלין הים - 72/82, מנהיגות
היסנס - 101/124, מנהיגות
וולריק - 42/83
אבא של זאנק - 108/108, מואט
נמר - 37/37
yds
הודעות: 3638
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי yds » 21 יולי 2020, 11:29

ת'אן, עדיין דומע מהאלכוהול החריף, בקושי מספיק לראות את הסיף של לארת'יס מתקרב אליו. בהצלפה חדה הוא מניף את השרשרת שלו באוויר וטווה סביב עצמו תבנית בוהקת של פלדה, שמותירה אחריה שובל עדין של ברקים שהודף את הדקירה של האלף הגבוה. תאן מביט לכתפו וקורץ לעבר זיק, הלטאה האפורה.
"תסתכל טוב טוב, זיק, זה מה שקורה למי שמתעסק עם הסערה!"
ת'אן מתגלגל אחורה, מחוץ להישג ידו של לארת'יס, מסתובב סביב עצמו ומצליף קדימה עם הקרס שבקצה השרשרת שלו. תוך כדי תנועה, הקרס אוסף ניצוצות של אנרגיה חשמלית שמצטברים יחד, ובסוף מושלכים קדימה לעבר הזמרלהב שלקח מת'אן את הכל. הכדור מתפרש לרומח ארוך ודק של אנרגיה חשמלית, שחורך את לארת'יס ופוגע בקיר המרוחק שמאחוריו. מבלי לעצור את תנועתו, ת'אן ממשיך להתרוצץ הרחק מלארת'יס, מנסה לנצל את הרגע כדי להתנער מההשפעה של הבירה, לתת לאלכוהול שבדמו להתחלף באדרנילן, ובזעם.
תראשו של ת'אן מצטלל וראייתו מתבהרת, והסחרור של השרשרת בידו נעשה יותר ויותר מהיר. לא איך שהוא ציפה, ולא מתי שהוא ציפה, אבל הוא לא הולך להגיד "לא" להזדמנות להעביר לאלף השחצן הזה להב בגרון.
meta
פעולת תגובה - מטיל מגן, מקבל+5 לדרג"ש עד תחילת התור הבא שלי, הלהב הרועם מפספס
פעולת בונוס - משתמש בבריחה זריזה בשביל פעולת נסיגה, לא מעורר מזדמנות
תנועה - נע לB9
פעולה רגילה - מטיל קליע ברק, כלחש דרג 3.
הקליע פוגע בלארת'יס, ובקיר בU9.
לארת'יס צריך להציל זריזות בד"ק 16. בכישלון, הוא סופג 29 נזק. בהצלחה, הוא סופג חצי נזק. אם יש חפצים דליקים בקו של הברק (שנמשך מB עד U, שורה 9) שאך אחד לא נושא או לובש, החפצים האילו עולים באש.
ממשיך לנוע עד B12

הצלת חוסן
16+2 = 18
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9888
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 31

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי liorgonen3 » 21 יולי 2020, 14:07

הצלות - כוח נגד הנפילה - 16+9=25 הצלחה
כנגד החרוט - בזכות היכולת חוש סכנה אני מקבל יתרון להצלה הזו - 13 +6=19 - הצלחה


IN
ברנרד מרגיש את מכת הגזרזן של קנוט פוגעת בו, הוא מרגיש כיצד דם מתחיל לנזול מפצעו, הוא מגיב בעוצמה, מחזיר את כל כובד משקלו נגד הגרזן של אויבו המושבע, ואז מרים את המגן כדי לחסום את ההתקפה הנוספת במהירות, בעוד חושי הלוחם שלו מעירים את צומת ליבו לחרוט הכפור הנורא לעברו, והוא מספיק להרים את המגן ברגע האחרון כדי לחסום חלק מהנזק.
הוא עוד לא התחיל את הקרב וכבר הוא מרגיש מותש, מרגיש את דמו זורם, מרגיש את פעימות ליבו חוסמות את הראייה שלו.
"אני זקן מידי לדברים האלה" הוא פולט בזעף, בעוד הוא מרגיש כיצד הוא לא מצילח לגרש את התחושה, את הכאב, את התסכול. הוא נזכר בשדה הקרב, כיצד היה מתעלם מפיגעות חנית ישירות לחזה שלו, כיצד ספג חצים בגבו והמשיך לרוץ ללא בעייה, הוא נזכר כיצד שכח מהכל חוץ מהואיב שמולו, ואז הוא מאבד את עצמו.
הוא מכה פעמיים בעזרת הגרזן שלו, מנסה לשסע בקנוט כוח קדוש ואימתני.
META
פעולות בונוס- נכנס לזעם. - כל עוד אני בזעם אני מקבל יתרון לבדיקות כוח והצלות כוח, וכן בזכות טוטם הדוב אני סופג חצי נזק מכל סוג נזק שהוא לא פסיוני.
2 התקפות כנגד קנוט - משתמש בהתקפה חסרת זהירות כדי לקבל יתרון לראשנה.
15, 15 +9 = 24, מניח שפגעתי.
משתמש בסמייט ומנצל לחש מדרג 2 בשביל להוסיף 3ק8 נזק קורן להתקפה.
נזק- 11 נזק חותך, ועוד 21 נזק קורן.
התקפה שנייה -18+9 = 27, מניח שפגעתי
11 נזק חותך.


לחשים
דרג 2 -1/2
דרג 1 -4/4
נק"פ 54/79

יש יתרון בהתקפות כנגדי עד לתור הבא שלי.
אני סופג רק חצי מהנזק מכל מקור שהוא לא פסינוי.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
Arkadius
הודעות: 98
הצטרף: 15 מאי 2020, 11:13

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Arkadius » 22 יולי 2020, 08:57

לארת'יס צורח כאשר הברק פוגע בגופו, מותיר אותו מפוחם. לארת'יס נופל לרצפה, שהחלה להתלקח מהכוח החשמלי העצום, ונעלם, כאילו שמעולם לא היה שם. לא גופה, לא חרב, אפילו לא משקעים ברצפה. דבר לא נותר ממנו.

יארל קנוט, לעומתו, ממשיך להיאבק בברנארד, גרזן מול גרזן, אדם מול אורק. המורד אל מול השומר. קנוט זועק כאשר הגרזן פוגע בידו, מותיר בה חתך עצום בגודלו, אך ממשיך להיאבק, על אף הפציעה בידו. וכוחו, כך נראה, לא נפגם כלל.

היסנס, עיניו ממשיכות במבטם הזועם, מתקיף את קירה, ומעווה את פניו בתגובה לכוח הפסיוני שפוגע בו כאשר הוא מתקיף אותה. החרב שלו נעה בתנועות מפותלות, כמעט כאילו הוא אינו מסוגל לשלוט בזרועו. אבל כאשר הוא תוקף את קירה, היא חשה בכוח פסיוני שנובע מהיסנס עצמו, פוגע במוחה, ופוגע במוחם של כולם, בעת הם מעוותים את פניהם בתגובה אליו. הגל הפסיוני מעוות את התפיסה של הסובבים, וגורם להם לראות את המצב האמיתי של הפונדק. השולחנות ריקים, והבמה ריקה מרקדנים.

meta
לארת'יס יורד ל0 נק"פ, ונעלם מהמפה. קליע הברק מבעיר את הרצפה (מסומן בכתום). האיזור כעת נחשב סביבה קשה, והאש מצטרפת ביוזמה של 6(לפני ת'אן). בכל סיבוב שלא יעשה משהו עבור כיבוי האש, האש תמשיך להתפשט.

ברנארד פגע בשתי ההתקפות, הסב 43 נזק לקנוט.

היסנס סופג 4 נזק תודעה בגלל שהחל את תורו בהילה של קירה. בנוסף, הוא מתקיף אותה פעמיים, עם מחסר:
התקפה ראשונה - 11 לפגיעה, 17 נזק חותך
התקפה שנייה - 11 לפגיעה, 13 נזק חותך
בנוסף, הכוח הפסיוני שלו מסב 10 נזק תודעה לכולם מלבד לנמר.

הלקוחות (בירוק) נעלמו מהמפה, כמו גם הרקדנים. כעת, השטח הכחול כבר אינו נחשב שטח קשה.

תור קלפי,תאזוס,זאנק,קירה

לעצמי
ספוילר
הצג
יארל קנוט - 66/150
סאיורה - 193/193
דובלין הים - 72/82, מנהיגות
היסנס - 101/124, מנהיגות
וולריק - 42/83
אבא של זאנק - 108/108, מואט
נמר - 37/37
אש - שטח קשה
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 8902
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
תשובות: 55
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי Nextorl » 22 יולי 2020, 14:30

"את רוצה אותי." קלפי מרימה את חרבה ומסתערת קדימה, "לא היית צריכה לערב אותם." היא פורצת מבעד לחומת הלהבות, ושמן עולה מהרצפה מתחת לרגליה התמנוניות של אמה, שמן כמו זה שסאיורה משתמשת כדי לבדוק באש את חרבה.
"קיוויתי שיהיה לי יותר זמן להתכונן, אבל גם חתיכת מתכת שעוד לא עוצבה יכולה לחתוך." חרבה האדירה משספת פעם אחר פעם, מנסה לחתוך את הגורל שלה. גורל שהיא לא מוכנה לקבל.
META
פעולת בונוס: קלפי מטילה על עצמה expeditious retreat, מה שמאפשר לה לקחת את פעולת הריצה.
תנועה: אל F16, קנוט ודובלין הים מקבלים התקפות מזדמנות נגד קלפי.
action surge: קלפי מטילה grease בF19, סאיורה ואבא של זאנק צריכים לגלגל הצלת זריזות בד"ק 16 או ליפול שרועים.
רגילה: 14 נגד דרג"ש בהתקפה הראשונה (גלגול שני למקרה שסאיורה שרועה- 10), פספוס.
20 נגד דרג"ש בהתקפה השניה (גלגול שני למקרה יתרון- 23), 8 נזק בפגיעה.

אם סאיורה או אבא של זאנק נכשלים בהצלה, הם מקוללים על ידי קלפי עד סוף תורה הבא.
השמן מסומן בצהוב במפה, הוא נחשב כתוואי שטח קשה. יצור שנכנס לאיזור או מסיים בו את תורו צריך לגלגל הצלת זריזות בד"ק 16 או ליפול שרוע בכשלון.
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
dragonian
הודעות: 6853
הצטרף: 15 ספטמבר 2005, 21:07
מיקום: שם
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי dragonian » 23 יולי 2020, 00:30

זאנק גועה בכאב, שולח יד אל החץ לרגע.
"אתה לא חייב לעשות את זה! באמת שלא!" מתחנן
ומקווה להפתיע אותו דרך הנמר, עם קסם שינטרל אותו זמנית, בלי לפגוע בו- גירוש.
לפעמים אנשים בסביבתו של זאנק נעלמו פשוט למישורים אחרים, הוא למד לשלוט בכוח הזה.

-=--

מטיל גירוש (Banishment)
הצלה כריזמה כנגד 16


בנוסף הצלת חוסן
בחסרון-
dragonian גלגל 1d20+5 וקיבל תוצאה סופית של 6:
1

dragonian גלגל 1d20+5 וקיבל תוצאה סופית של 7:
2


הצלת כריזמה בחסרון
dragonian גלגל 1d20+8 וקיבל תוצאה סופית של 14:
6

dragonian גלגל 1d20+8 וקיבל תוצאה סופית של 23:
15
אבא סטאלין
ויש כאלה שחושבים שאני אמא
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4222
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realm Of Hatred
יצירת קשר:

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי amitf0123 » 23 יולי 2020, 02:09

"לא היית צריך לבוא לכאן" קולו של תאזוס, שנשמע צרוד ומחוספס במיוחד, נשמע כאשר הוא מוציא את חרבו מנדנה. להב חלוד אפרורי, אם כי אימתני, מוחזק בידיו ואז לפתע משחיר. בהנפה השחור מתחיל לנטוף מן החרב הדו ידנית וברגע שטיפה נוגעת ברצפה היא פורצת לענן דיו שמקיף את הסביבה. "אתה תשלם על מעשייך" נשמע שוב קולו של תאזוס, אבל הפעם שונה, עמוק יותר, אכזרי יותר, לא אנושי. קול שנשמע כמו החשכה בקרקעית הים, כמו מערבולת שמבטיחה אבדון מוחלט.
הדובלין לא רואה בכלל מה קורה לו כאשר שתי מכות חרב נוחתות עליו, בתוך הדיו תאזוס חושף את צורתו האמיתית, של יצור עם עור סגלגל, מחושי תמנון בוקעים מבין שיריונו וידו מחוברת אל להבו כאילו הם היו אחד. והחרב כבר לא חלודה, אלא שחורה לגמרי, שחורה כמו המעמקים. הדובלין לא ישרוד ונשמתו תילקח לעד על ידי המצולות.
META
כתגובה לכך שחטפתי נזק, משתמש בבריחת דיו. האזור בטווח 1 ממני מתכסה בלחש חשכה. אני לא מושפע מהלחש.
שתי התקפות על הדובלין, עם יתרון בגלל החשכה:
התקפה: 1 טבעי ו12 טבעי, 22 סך הכל.
נזק: 15 נזק חותך וקסום.
התקפה שנייה: 19 ו14 בקוביה, 29 סך הכל.
נזק: 13 נזק חותך וקסום.
הפצעים האלו לא יכולים להתרפא על ידי אמצעים קסומים.
בנוסף, אני פוצע את הדובלין עם החרב שלי. בתחילת כל סיבוב הוא חוטף 1ק4 נזק מוות והוא יכול להציל הצלת חוסן בד"ק 15 בשביל להעלים את הפצע. כפעולה הוא או מישהו סמוך אליו יכול לבצע בדיקת רפואה בד"ק 15 בשביל להוריד את הפצע גם כן.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 4216
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

שליחה על ידי tkhag1 » 24 יולי 2020, 00:00

mate
הצלה מהחרוט 1 טבעי כישלון.
התקפה ראשונה 24 בפגיעה 6+5 +25=44 נזק (סמייט דרג 3)
התקפה שניה 27 בפגיעה 4+5+ 18=35 (סמייט דרג 2)
מזיז את הנשק לf8 ומבצע התקפה כנגד דובלין הים
22 בפגיעה 7 נזק
in
קירה צורחת ביסורים כאשר פרץ הכפור מכה בה, ותנשפת לפני שעיניה נדלקות ברצח, היא מניפה פעמיים את החרמש שלה לעבר היסנס מכוונת לעבר בטנו, כאשר החרמש פוגע הוא פועם בעור סגול ושולח גלי אנרגיה בגופו של היסנס.





משאבים
ספוילר
הצג
לחשים
נקפ16
דרג 1 4/4
דרג 2 1/3
דרג 3 1/2
תיעול שמימי: לא נוצל.
נערך לאחרונה על ידי tkhag1 ב 24 יולי 2020, 16:03, נערך פעם 1 בסך הכל.
החיים אינם סידרה של אכזבות או הצלחות, הם פשוט סדרה של אירועים.
משמעות ואלוהות הם קונספט אנושי שנועדו למלאה תחושת ריק פנימית.
הפחד מהמוות הוא פחד מאי ידיעה, שהוא עצמו שורש הפחד.


ארבע לפנות בוקר הוא זמן נהדר להרהר במשמעות החיים... או לקשקש בחוסר הגיון.
שלח תגובה