• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק רשת ע"ב שיר של אש ושל קרח - פרק א' [הסתיים]

סטטוס
נעול לתגובות.
בעקבות הפרסום שלי בפתיל בפורום השולחן העגול:

https://www.pundak.co.il/forums/threads/4250

מדובר במשחק לקבוצה קטנה - 3 שחקנים, או לכל היותר ארבעה (אם לא תהיה ברירה), ויתקבלו רק כאלו שקראו היטב, שולטים ואוהבים את ספרין של מרטין.

בניגוד למשחק הרשת השני שאני עורך, "מלתעות היגון", המשחק הנוכחי הוא משחק רשת איטי, של השארת שלוש הודעות ביום על-ידי כל שחקן.
הסיבה: דווקא הצורה האיטית של משחק הרשת מתאימה למשחק כזה, שידרוש משחק תפקידים מושקע ומעמיק.

טיזר, על קצה המזלג

כאשר לורד טיווין לאניסטר החליט לשלוח את הגבירה ראיניס לשליחות מוזרה ומסוכנת, קשה לומר שמישהו בצוק קאסטרליי היה מופתע.
למען האמת, חיילי בית לאניסטר המוצבים בצוק לא התעייפו מעולם מלרכל, מדוע הכניס הלורד את הגבירה המסתורית והצוננת אל הטירה... הכל ידעו, כי ראיניס אינה נופלת בחוכמתה מהמלומד של הטירה; אלא שכמובן, בהיותה אשה, לא יכלה לשאת עליה שרשרת של מלומד.
כמו כן, הכל ידעו, כי בחודשים האחרונים שרר מתח ניכר בין הלורד רב העוצמה לבין ראיניס; איש לא ידע את מקורו, אולם השמועות זרמו כמיים.
שבוע לאחר שהתקבלה הידיעה, כי המלך רוברט רכב אל וינטרפל, פוקד לורד טיווין על ראיניס לעלות על ספינה, בכדי לחפש ספינה שנעלמה, ועליה קרוב רחוק של משפחת לאניסטר. כל זאת, כאשר אין היא זוכה אלא לליווי של משלחת חיילים קטנה, חלקם אנשי לאניסטר וחלקם מפה ומשם, אנשים, שלכל אחד ואחד מהם ישנה סיבה טובה לחשוש.
אי-מי לוחש, שהלורד יודע בדיוק מה הוא עושה, וכי ראיניס נשלחת למשימה ממנה לא תשוב יותר...

חוקים ונהלים
חובה לשלוט באורח משביע רצון ומעלה ב"שיר של אש ושל קרח" - במיוחד בספר הראשון, משחקי הכס. כל הדמויות, למרות שהן מקוריות, מתבססות היטב על ווסטרוז ועל השושלות שלה, ויש צורך להכנס אליהן ברמת רול-פליי גבוהה. הדמויות הן מורכבות, בעלות פוטנציאל גדול לקונפליקטים והשתלבות נאה באפוס של ווסטרוז; אנא נצלו אותן כראוי.
(ואגב, מרטין עצמו מאד אהב hack and slashers: הם תמיד היו הראשונים שראשם נתקע על מוט מעל איזושהי חומה, אז זהירות...)
מצד שני, אסור לעשות Abuse למידע, קרי: אסור לכם לעשות מעשה המתבסס על מידע שלא מצוי ברשות הדמויות שלכם, רק משום שאתם יודעים אותו מן הספר.

המשחק יערך בפורום של קלדאריה, בפתיל שיפתח לשם כך. כל אחד מהשחקנים מתחייב להשאיר שלוש תגובות ביום (לפחות בד"כ.

נתונים טכניים ישלחו לשחקנים לאחר שיחולקו הדמויות. ההבנה הטכנית שצריכים לגלות השחקנים היא מינימלית - בעיקר שליטה בתמרוני הנשק המיוחדים ובכשרונות של כל דמות.

כפי שאמרתי, מדובר ב-3 שחקנים, מקס' 4. לא ניתן לבחור בראיניס כדמות למשחק. הדמות/דמויות הנותרות ישוחקו על-ידי כדמויות בלא שחקן.

רשימת הדמויות למשחק
[ הערה: המשחק יערך בשיטה שלי, תוך התאמות לשיר של אש ושל קרח. כך למשל, אף אחת מהדמויות אינה בעלת יכולת קסם, ואינה מחזיקה חפצים קסומים (לפחות לא בהתחלה. מבחינתכם, המשחק לא יהיה שונה בהרבה מפריפורם, מאחר ואת הגלגולים הטכניים אני אעשה ]

אולריק טיר (סייר) - נתפס (דוקטור וואנג)
אולריק נולד בצפון הקלשון, לא הרחק מהתאומים של בית פריי. הוא נשלח למשמר הלילה, לאחר שנתפס מבריח סחורות בסירה דרך הנמל, בלא לשלם את המכס לאדון הגשר. במשך כ-18 שנים, שירת במשמר הלילה והיה סייר בכיר.
הוא הוכרז כנעדר, לאחר שהשתתף באחד הסיורים שנשלחו צפונה ולא חזרו; למעשה, הוא היה עד להתקפה של מתים מהלכים ושרד בקושי; הוא לא זוכר בדיוק כיצד ניצל, מלבד העובדה כי כאשר היה שרוע על השלג, שמע קול רך של אשה מדבר אליו בלשון מסתורית, ולאחר-מכן טולטל באלונקה בידי אנשים מוזרים (אולי ברבארים) אל סירה שהמתינה ליד מפרץ כלבי הים והשיטה אותו דרומה.
מפוחד מאד מהגורל הצפוי לעריקים, הוא נדד ממקום למקום בתחפושת, אחוז כולו פחד מוות מהסיוט שפקד אותו. בצוק קאסטרליי, התקבל לעבודה כצייד, ומצא עצמו נמשך מאד לראיניס. איכשהו, משהו בהופעתה וקולה הזכיר לו את הקול המסתורי ששמע בשלג.

דזמונד אסטרן (אביר) - נתפס, על-ידי mind reader
דזמונד, אביר צעיר ממשפחתו של אחד הואסאלים הזוטרים של בית לאניסטר, היה לוחם שאפתן ומבטיח, היה חניך בצוק קאסטרליי, והיה צפוי לו עתיד מזהיר בשירותו של האריה... עד אשר, כאשר שרת בקרב אדומי הגלימות השוהים במעלה-מלך עשה את טעות חייו ושם את עינו על סרסיי. בין אם היא קרצה לו ופיתתה אותו לשם שעשוע, ובין אם לא, הוא מצא עצמו נמשך באופן נואש למלכה היפיפיה והקרה... דבר אשר עלה לו ביוקר רב, כאשר אחיה, סר ג'יים, התחיל לחשוד בכך.
לאחר "שיחת הבהרה" קצרה, שהסתיימה בחרב מונחת על צווארו, והסבר מפורט כי רק בשל מוצאו נותר ראשו המטופש על כתפיו, ובפעם הבאה שיתפס, יאכלו העורבים את המעיים שלו, נשלח דזמונד בחזרה אל צוק קאסטרליי, ממורמר וחושש, כי נקמתו של ג'יים לא תסתכם רק בהשפלה גרידא. הוא מוסיף לחלום על סרסיי, והדבר מגביר את אומללותו. הוא חושש מאד, כי העובדה שהוצב כ"אביר המגן" של הגבירה ראיניס אינה אלא הוכחה, כי סופו מתקרב והולך.

לאריאנה (מתנקשת) - הוסרה מהמשחק לעת-עתה.
לאריאנה, יפיפיה ליסנית זהובת שער, היא דמות ידועה מאד בצוק קאסטרליי; באופן רשמי, היא עובדת כמשרתת בטירה, ומרוויחה מעט מטבעות נוספים בלילות, בעבודתה כרקדנית המופיעה לפני אדומי הגלימות הצמאים. מספרים, כי יש לה מאהבים רבים בקרב קציני הטירה והאבירים הצעירים. כאשר נשאלה על עברה, היא נהגה לספר בדמעות, כי נמכרה בידי דודה לפיראט ליסני אכזר, שהשליך אותה בבית בושת קוהורי, שם הסתבכה עם חבורת שכירי חרב שניסו להתעלל בה; במהומה מעד אחד מהם, איבני שעיר ומסריח, ושבר את המפרקת. לכן, כך היא מספרת בפחד מעושה, נאלצה להמלט על נפשה מחשש לנקמת דם.
מה שאיש אינו יודע, הוא שהבלונדינית המתוקה והמלאכית למראה אינה אלא מרגלת מתוחכמת, העובדת בעקיפין עבור בית סטארק; או, למען האמת, כך הסביר לה המפעיל שלה, אחד מאנשיו של רוז בולטון. כעת, כאשר באופן מפתיע היא מצווה לרדת לספינה בתור בת הלוייה האישית של ראיניס, היא חוששת כי המסווה שלה החל להסדק באופן מדאיג...

דיאנה פריי (סייפת) - נתפסה על-ידי Celima Volkana
דיאנה הצעירה, הפרחחית וחסרת-הרסן, היא אחת מאינספור נכדיו של וולדר פריי הזקן; מילדותה, התעניינה מעט מאד במאבקי הכח האינסופיים בתאומים, וגדלה כפרחחית שלוחת רסן, שניסתה להתחרות בבנים בכל דבר אפשרי... באופן מפתיע, סבה גס הרוח די חיבב אותה, והתיר לה למשך תקופה ארוכה לעשות כרצונה. כאשר החלה מתעניינת בחרבות, התיר לה לנכוח באימוני בניו הצעירים, כשהוא מעיר כי:
"אולי אני צריך לראות, אם גדלו לי כאן נכדים כל-כך מוכשרים, שנערה עולה עליהם בחרב. אולי באמת. חה!"
כאשר החלה שנתה ה-16 מתקרבת, החלה דיאנה מגלה שהתאומים נמאסו עליה יותר ויותר; עוד פחות מכך נעמה לה המחשבה, כי תושלך לאירוסים עם בן צעיר של אציל זוטר, שיתייחס אליה כפרת הרבעה. במתק שפתיים, השיגה מוולדר פריי אישור לרדת מערבה, בכדי לבקר ולהביא איגרת לקליאוס פריי השוהה בצוק קאסטרליי. דיאנה לא טרחה לציין, שאין היא מתכוונת לחזור בעתיד הנראה לעין... לפחות לא בלא הרפתקאה הגונה או שתיים. למעשה, היא כמעט היחידה בחבורה, שהצטרפה בחשק רב למסעה של ראיניס.

סר האריס קנינג (אביר) - נתפס (tanglewood)
סר האריס הזקן שירת במשך שנים רבות את בית לאניסטר, תחילה (בנעוריו) בשירותו של טייטוס השמן והטוב, ולאחר מכן בשירותו של לורד טייווין. למרות אהבתו הרבה למערב ולאריה המפואר, הוא ראה בזעזוע כיצד הולך בית לאניסטר ומסתאב; הוא יצא במילים חריפות, בזמנו, כנגד מינויו של גריגור קלאגן לאביר, ולאחר רצח אליה וילדיה במעלה מלך פרש מהשירות, והחל מוצא את מחייתו בנדודים בתור טרובאדור נודד, השר רומנסות אבירות מתוקות ועצובות.
האריס שב למערב לאחר חמש שנות העדרות, משום שקיבל מידע לפיו אחותו היחידה גוססת; אלא, שמיד לאחר שמתה ונקברה, זומן לראיון בטירה, והובהר לו כי בין אם ירצה או לא, עליו לשרת את בית לאניסטר בתפקיד נוסף אחד... תפקיד, ממנו אולי לא ישוב. הדבר היחיד שמעציב את האביר הזקן בכל העניין הזה, הוא כי לא יזכה, ככל הנראה, לראות את ראשו של "ההר הרוכב" מוקע על כלונס... חלומו מזה שנים ארוכות.

ולמעשה, הקבוצה נסגרה.
 
ובכך הקבוצה נסגרה.

Doctor Wang: משחק את אולריק טיר
Tanglwoogd: משחק את סר האריס
Celima Volkana: משחקת את דיאנה פריי
Mind Reader: משחק את סר דזמונד אסטרן

לאריאנה הוסרה מהמשחק. (ולמען האמת, זה לא במיוחד מטריד אותי. כל דמות אחרת שהיתה מוסרת היתה פוגעת לי בתוכניות הרבה יותר).

במהלך היום, תקבלו מעט מידע טכני (למרות ששוב, רוב הטכניקה תנוהל על-ידי ואתם חופשיים להתרכז בדברים האחרים) - בעיקר על סגנונות הלחימה של הדמויות ומכות נשק מיוחדות שמצויות ברשותן. כמו כן, כל אחד מכם יקבל מעט מידע נוסף לגבי הדמות, בהודעה פרטית.
כמו כן, תועלה הפתיחה (בפורום של קלדאריה) - ומשם, הכדור בידיכם.
 
שיטות הלחימה של הדמויות:

אולריק טיר הוא קשת מעולה, ומסוגל לירות במהירות ולמרחק גדול. כמו כן, הוא מסוגל להתקין בקלות יחסית חיצי אש ולהשתמש בהם. כאשר הוא נאלץ להלחם בחרב, הוא משתמש בחרב ממזרית, כשהוא אוחז אותה בשתי הידיים.

תמרוני הנשק המוכרים לאולריק הם בסיסיים יחסית, והינם כדלקמן:

Wildblow: (עלות 12) מכה מהירה וחזקה, שמקנה בונוס 2+ לפגיעה, ו-150% לנזק.

Bearblow (עלות 12): מכה חזקה ואיטית, שמקשה על הפגיעה ומוסיפה את מלוא ניקוד הכח לנזק.

Roarblow (עלות 20): שיפור של מכת הפרא, שגורמת לנזק של 200%.

Triple-Whip (עלות 20): הצלפה מהירה בנשק, ולמעשה גורם לסדרה של שלוש מכות מהירות בזו אחר-זו.

Cycle (עלות 24): סחרור של הנזק, שמסוגל לפגוע בעד 5 יריבים, אם הם מקיפים את הדמות.

סר דזמונד
לוחם בצורה הקלאסית לאביר, תוך שימוש במגן גדול ביד אחת, ובחרב חד-ידנית ארוכה ומשובחת ביד השניה.
הוא מסוגל להפעיל את אותן המכות של אולריק, מלבד ה-Cycle, וכמו כן מסוגל להפעיל את שתי המכות הבאות:

Abyss-Bane: סדרה של שתי מכות פרא (wildblows), שנוחתת על יריב אחד. (עלות 20)
Crush: שימוש במגן לחבטה שהודפת את היריב לאחור, ואם הדבר מצליח, נוחתת החרב על היריב במכה הדומה ל-Roarblow, שמוסיפה עוד 10 נקודות נזק מעבר להכפלה, עשויה לגרום דימום חמור והפלה על הקרקע. (עלות 26)

סר האריס
סר האריס משתמש בחרב דו-ידנית קטלנית, ובשל נסיונו הרב, מסוגל להגיע איתה לביצועים יוצאי-דופן. הוא רשאי להשתמש בכל המכות של סר דזמונד ואולריק, להוציא את ה-Crush ה-Triplewhip, ובנוסף לכך, זכאי להפעיל את שלוש המכות הבאות:

Blood Cycle: הסתחררות מהירה עם החרב, שמסוגלת לפגוע בעד 5 יריבים, ל-150% נזק כל-אחד. מלבד זאת, אפשר לסיים את הסיבוב ב-Roarblow קטלני על אחד היריבים, לפי בחירה.
[ עלות: 36 בלא המכה הסופית, 48 איתה ]

The Umabar Upblow: מכה רצחנית, שהיא שיפור של ה-Roarblow, וגורמת 250% נזק, ויכולה גם לזרוק את היריב לאחור או להפילו לעיתים על הברכיים [עלות: 28]

The Warlord Arch: למעשה, Roarblow כפול שמונחת על שני יריבים שונים כמעט בו-זמנית [ עלות 35 ] או על אותו יריב פעמיים [ עלות 38 ]

דיאנה פריי
דיאנה לוחמת בשתי חרבות קלות, ומתבססת על מהירות הרבה יותר מאשר על כח. אי לכך, היא מוותרת על שיריון כבד, ולוחמת עם שיריון מתכת קל בלבד. מלבד זאת, היא קשתית מצויינת (למרות שאולריק עולה עליה בהרבה בזה).

היא מסוגלת להשתמש בכל המכות הבאות:
מכת הפרא, דקירת-עומק (פועלת באופן דומה ל-Roarblow, אולם מבוססת על דקירה, ולא על תנופה), טריפלוויפ, וכן להפעיל את ארבע המכות הבאות:

Jumpcharge: זינוק מהיר ומפתיע שעשוי להתעות, ולהגיע במהירות ליריב עד 5 מטרים מהדמות. החרב הראשונה הולמת בו במשהו הדומה ל-Wildblow (תוספת 2 לפגיעה, 150% לנזק), ולהדוף לאחור או להפיל מהרגליים, והחרב השניה מצטרפת בעוד מהלומה רגילה.
[ עלות 18 ]

Candlabra O-Lore:
תרגיל מיוחד שנועד להלחם ביד אחת, כאשר היד השניה נאחזת בחפץ המתנודד מהתקרה (כגון נברשת או מטפס חזק היורד מעץ). התרגיל מסוגל להכות בעד 5 יריבים במכה רגילה, הזוכה לבונוס 1+ בגלל הגובה והמהירות, ובשלב השני לחזור אליהם פעם נוספת בעוד מהלומה, המסוגלת לפגוע פעם שניה בעד 3 יריבים.
מלבד זאת, אפשר לשלב בעיטה שתפיל אחד או שניים מהיריבים מרגליהם, ותעשה אותם פגיעים עוד יותר. (וכמה מבני פריי כבר למדות להכיר את התרגיל בדרך הקשה (אמנם עם חרב אימונים, אבל בכל זאת), כאשר התגרו בדיאנה יתר על המידה באולם הגדול של "התאומים").).
[ עלות: 38 ]

מלכודת מעידה:
תרגיל נבזי, שנועד להטעות יריב כאילו דיאנה מאבדת את שיווי משקלה, ולפתות אותו לצאת להתקפה פזיזה, החושפת אותו להתקפה מזדמנת קטלנית של הדמות. מאידך גיסא, אם היריב לא נופל בפח, הוא זכאי להתקפה מזדמנת אמיתית משלו, בבונוס 4+ לפגיעה
[ עלות 18 ]

דקירת ה-Titanbane
תרגיל מהערים החופשיות; התוקף משלח שתי חבטות סרק מהירות לימין ולשמאל, שנזקן האמיתי הוא מועט מאד, ולאחר שהיריב מתבלבל ומבזבז את החסימות שלו, הוא סופג דקירה קטלנית למרכז הגוף, שגורמת ל-200% + 10 נקודות נזק, וגם מועדת יותר לפגוע באברים קריטיים. [ עלות 36 ]
 
כשרונות מיוחדים של הדמויות

ניתן לצאת כי כל אחת מהדמויות יודעת, לפחות באופן בסיסי, להפעיל כשרונות סטנדרטיים כמו נסיון לשכנע, רכיבה, שחיה וכיוצא באלו.
לעניין קרוא וכתוב: אולריק אינו יודע קרוא וכתוב, דיאנה פריי וסר האריס יודעים ברמה בינונית ומעט למעלה מזה, ואילו סר דזמונד מסוגל לכתוב באורח רהוט ונאה, כולל בשפה גבוהה ובכתב-יד מסולסל ומרשים.

אולריק:
אולריק מיעט מאד לבקר בערים אף לפני שהצטרף למשמר הלילה. מרבית כשרונותיו, אם כן, כרוכים בגששות ובשאר האלמנטים הכרוכים בחיים ליד החומה הגדולה:

אתלטיקה ותגובה מהירה 4+
גששות מרחבים: 4+
גששות מערות: 1+
משא ומתן (עם דגש לברברים): 2+
רכיבה 2+
יד-יציבה (בכל האמור בקליעה מסוס דוהר או ממשטח לא יציב): 3+
מציאה ונטרול של מלכודות 2+
מכניקה 1+
התגנבות 2+
בישול 1+
פרוונות 1+


דיאנה פריי
דיאנה היא פרחחית חסרת תקנה, ששלטה מזה שנים במרבית הטריקים שאריה סטארק עוד לא הספיקה ללמוד - הכל תוך תחרות מוצהרת ומתמדת בהמוני קרובים שחצנים מבית פריי, תוך הבהרה כי "כל מה שאתם יודעים לעשות, אני יודעת לעשות טוב יותר".

רכיבה 2+
התגנבות 3+
מציאה ונטרול של מלכודות 3+
גששות מרחבים 1+
טיפוס 3+
חבלים 3+
פוליטיקה של ווסטרוז וכללי טקס 2+
אתלטיקה ותגובה מהירה 3+
שכנוע, סיפור סיפורים ופלירט 2+ (סה"כ, רצוי לדעת איך להרגיע את וולדר הזקן, לאחר שנתפסת בתעלול)
קנטור 2+
פריצת מנעולים 2+
האזנה וציטוט 3+

סר האריס: סר האריס הוא אביר ותיק, מנהיג מלידה בעל ידע הן בחוקי החצר והן בחוקי הקרב והמרחבים:

גששות מרחבים 2+
אתלטיקה ותגובה מהירה 2+
טקטיקות צבאיות 3+
מנהיגות 2+
פוליטיקה של ווסטרוז וכללי טקס 3+
רכיבה 3+
יד-יציבה (בעיקר במה שאמור להחזקת רומח יציב בעת טורנמנט) 2+
מכניקה ובליסטיקה של מצור 1+
משא ומתן 1+
שירה ונגינה: 2+
היסטוריה של האבירות ואגדות עתיקות 2+

סר אסטרן: סר אסטרן הוא אביר צעיר, שעיקר כשרונותיו מתמקדים בחיי החצר ובתחומים אחרים הקרובים לליבו:

גששות מרחבים 1+
אתלטיקה ותגובה מהירה 2+
טקטיקות צבאיות 0+
רכיבה 3+
יד-יציבה (לטורמנטים) 3+
כללי טקס ופוליטיקה של ווסטרוז 4+
שירה ונגינה (בדגש על רומנסות אבירים) 3+
כתיבה-תמה 2+
שכנוע, חיזור ופלירט 3+
התגנבות, האזנה וציטוט 1+
מקח וממכר 2+
 
שימו לב:
שלחתי לכל אחד מכם הודעה פרטית, ובה הנחיות וטיפים למשחק הדמות, כפי שאני רואה את הדמויות.
אנא אשרו את קבלתם, ושרשרו שאלות לגבי הפעלת הדמויות, אם צריך. (מבחינתכם, מעבר לשליטה במכות המיוחדות ובכשרונות, המשחק יהיה דומה לפריפורם - הגלגולים הטכניים עלי).
מי שאין לו יותר שאלות על הדמות או על המכות/כשרונות, שיכתוב שהוא מוכן. אזי, אוכל לכתוב את הפתיחה ונתחיל. (הפתיחה כבר הועלתה לרשת. אני זקוק רק לאישורים שלכם כדי לתת את הקישור).

והנחיה כללית למהלך המשחק:

כאשר הדמויות נקלעות לקרב, אל תסתפקו בהודעה על הפעולה הראשונה שלכם, אלא כתבו טקטיקה, המורכבת ממספר פעולות (שתספיק לי בכדי "להזין" שלושה סיבובים לערך בפעם אחת) - זאת כדי שלא נבזבז ימים שלמים על קרב אחד.
 
תשובה: לכל דמות יש סך כללי של סטמינה - כח למכות מיוחדות. כאשר הכח מגיע ל-0, היא מתעייפת ואינה מסוגלת להשתמש במכות מיוחדות עד שהיא נחה זמן מספיק.

הסטמינה הכללית של הדמויות:
אולריק: 135
סר אסטרן: 160
סר האריס: 180
דיאנה פריי: 240
 
עוד שאלה:
בספריו של מרטין בסדרה, הנערים אשר למדים להיות אבירים ומחונכים בחצר טירות, לומדים בין היתר טקטיקות צביאות, אז לא צריך שלדזמונד יהיה איזשהו מושג בדבר?
 
האם להאריס יש כלי ספציפי שהוא מנגן בו? ואם כן מהו?

חוץ מהשאלה הזאת אני מוכן.

סביר להניח, שמדובר בקתרוס, מהסוג הנפוץ אצל הזמרים בשבע הממלכות
 
ובכן, מאחר וכל השחקנים מלבד אחד הודיעו כי הם מוכנים, ומאחר ולא צפויים קרבות "על ההתחלה", אתם רשאים להתחיל. (דוקטור וואנג - אם יש לך שאלות, תשאל כאן או בפרטי, ואח"כ תצטרף).
ואני שב ומזכיר: נדרשות לפחות שתי תגובות ביום מכל שחקן, רצוי שלוש.
הפתיחה מצויה כאן:
http://www.members.pundak.co.il/world/ice/sce1.html

כעת, פשוט תמשיכו מכאן ותכנסו לדמויות שלכם - מרגע בו ראיניס מסמנת לכם לבוא אחריה. אתם רשאים ורצוי כי תוסיפו מחשבות, הבעות פנים וכל דבר של רול-פליי עמוק שבא לכם.

----------------------המשחק התחיל----------------------
 
אני קד עמוק בדיוק כמו הגבירה ראיניס. ומסתובב בעקבותיה, עיני ממשיכות להביט בסובבים אותי. 'לו רק הייתי רחוק, מאוד רחוק' אני חושב לעצמי, 'אי שם עם אהובתי, שהאחרים יקחו אותך ג'יים!'. ידו לופתת את ניצב חרבי עד אשר עור אגרופי מלבין לצבע סיד. 'אני עוד אנקום, רק תחכה, ארור שכמותך!'.
אני עוקב אחרי הגבירה שעליה הוצבתי כשומר, ממש כמו שהבטחתי.
האריה של לאניסטר המתועב מביט בי בעיניים יוקדות, 'אוררים כולם', אני חושב, 'ואני בראשם!'.
'לפחות נקמתי על ג'יים לאניסטר תהיה מתוקה כמו שפתיה של סרסיי, הו כמה מתוקה תהיה נקמתי!'. אני מעלה חיוך חצי זדוני חצי מלגלג על פניי, ומפנה אותו על חיילי לאניסטר אשר עומדים לצדיי.
אך למרות כל דברי הנקמה, הפחד לא סר ממחשבותי, סר ג'יים לאניסטר אני מזכיר לעצמי, אביר לא פחות טוב ממני או מכל בני פמליית הגבירה ראיניס.
'ארור אני'.
 
היא קדה בחן, ואז פונה אחרי הגבירה. ההליכה שלה כמעט טווסית, והיא נהנת מכל מבט יש לה חיוך מרוצה ובטוח כמעט מאוזן לאוזן. לעזזל זה לקח יותר מידי זמן היא מתאפקת שלא לרוץ קדימה ולהאיץ בהם. בדרך היא תופסת מבט של מישהו וקורצת אליו, סתם כדיי לנסות לגרום לו להסמיק.
מעניין עד כמה שונות ספינות בים מספינות נהר? אני מקווה שיהיה אפשר לכתוב שיר טוב על המסע הזה... או לפחות להמיס את אסטרן המחשבות שלה מתפזרות בכיוונים שונים ומשונים אבל רובן חוזרות בחזרה אליה ועל הסיפורים שתספר כשתחזור.
 
אולריק זוקף את הראש, ומשתדל לא לפגר יותר מדי אחרי ראיניס.
"יקחו האחרים את גוב האריות הזה, וכל השרצים השחצנים באדום וזהוב" הוא מהרהר, חש כיצד שיניו חורקות "משהו מסריח כאן... אני לא אוהב איך שהם מביטים בה, בגבירה שלי".
אולריק לוקח נשימה עמוקה, ונאבק שפניו לא יסגירו את התעוב שחש כלפי הכל: הטירה הזו, הלורד הארור שלה בעל פני הסלע, וכל הרוע המסריח שעומד כאן באוויר.
"אני רק מקווה שיהיה לנו יותר טוב אחרי שנהיה רחוקים מכאן, ושאף פעם לא נחזור למקום הזה" הוא ממלמל, ומשום מה, מוצא שקשה לו להאמין בכך. מעניין מדוע...
 
סר האריס צועד באיטיות; הוא שולח מבט אחרון, ארוך, לכיוון הבמה מאחוריו, מנסה לתפוס את עיניו של מי שהיה פעם ידיד. לשווא.
"אני זוכר עדיין את הזמנים בהם שררו שמחה וחמימות באולם הגאה הזה" הוא ממלמל, בעודו מפלס את דרכו החוצה "אולם כעת, האש עוממת והרוח הקרה נושבת בחוזקה, ונושאת עימה זדון קפוא... ואני זקן ועייף. ארור הרגע בו חזרתי לכאן" הוא מוסיף באנחה, מנסה לגרש את הזכרונות מראשו. הוא מקשיב לרוח הקרה הממשיכה לשרוק, ומדמה לשמוע ענף שהועף לגבוה, שהוטח בכח רב באחד מחלונות הטירה.
'החורף מתקרב' הוא ממלמל, ואז מטלטל את ראשו בצער. 'כמעט והפכתי לי לאיזה סטארק ארור' הוא מוסיף.
 
אתם חוצים את האולם, כשכל הנוכחים צופים בכם בדממה, או בלחישות שקטות; נדמה לסר האריס כי קוואן שולח אחריו מבט מהסס במעט... אולם מיד מסב את מבטו וחוזר לארשת הנוקשה הרגילה שלו.
לאולריק, לעומת זאת, נדמה כי הוא רואה את המבט הרב-משמעות המוחלט בין האחים לבית לאניסטר. או שמא הפחדים שלו החלו מתעתעים בו?
ראיניס פונה אל עבר הדלתות בתנועה קלילה, חיננית; השומרים סרים לצדדים ומניחים לה לעבור, מביטים בכם במבטים קפואים. ראיניס עוברת בין עמודי הלפידים הדולקים בכניסה, האור נוגה באורח מוזר על פניה החיוורות ואבן הספיר שבכותר המטה שלה. אתם הולכים בעקבותיה, ואז... כמעט נתקלים במשהו גדול ומשוריין שהעפיל במדרגות, ונעצר מולכם בפישוק רגליים בוטח, עם ארשת רעה מאד נוצצת בעיניו האפורות.
האביר העצום מתנשא לגובה רב מעליכם, ומגמד את ראיניס הניצבת מולו; אור הלפידים נוצץ על שלושת הכלבים החרוטים על שיריון החזה שלו.
שומרי לאניסטר שליד הדלת, אינסטינקטיבית, נרתעים מעט לאחור, כאשר גרגור קלאגן סוקר אותכם באותה ארשת מסוכנת, מתעלם במופגן מברכת השלום של ראיניס.
"ובכן, זקן" הוא פונה בגסות אל סר האריס "אני רואה שלא התפגרת עדיין, הא?".
שניים או שלושה בני לוויה עם סמלים דומים לשלו נעצרים מטרים מעטים מאחוריו, ומגחכים, צופים במחזה בשקיקה.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top