ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 8633
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 24

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי liorgonen3 » 27 אוגוסט 2019, 13:13

OUT
האמת שהצעתי עוד קודם שאואליס ילך עם טאלין "לצוד" קצת קזנתארים. אם זה מתאים לעוג והוא רוצה להצטרף לעלילה האישית של טאלין אני אשמח לעזרה.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
The Traveler
הודעות: 396
הצטרף: 18 נובמבר 2018, 18:42
תשובות: 1

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי The Traveler » 30 אוגוסט 2019, 21:28

OUT
בכל מקרה, כרגע נמשיך בשבוע (התוך משחקי) עם הספויילרים האישיים, ואת העלילה הראשית נמשיך מאוחר יותר. עוג, נדבר בימים הקרובים ביחד על איזו אפשרות אפשר לעשות.

אוכל חינם
ספוילרהצג
"אם אתה באמת חושב שאתה קשור אליו, שיש לכם עבר משותף... טוב, אוכל לאחל לך רק בהצלחה, ילד. ברכות האלים עליך." הכוהנת מחייכת, טופחת על כתפך, ומשאירה אותך לבד עם חצי האורק, שמנקה את הרצפה במונוטניות, מבלי להביט בך.

OUT
כמה היית אומר שאוכל חינם מכיר\זוכר את החברים בלב הקירין?
הולבר
ספוילרהצג
הולבר מזנק לאחת הסמטאות המוצלות ברחוב, וממשיך להביט דרך נאגה. נראה שהאנשים בברדס נפרדים אחד מהשני, ואז מתפצלים. הרחובות מול אחוזת קאסאלאנטר בנויים בצורת T - שניים מהאנשים הולכים ימינה, שלושה הולכים שמאלה, והשניים האחרונים הולכים ישר - כאשר הולבר נמצא בסמטה המתחברת לרחוב הישר, וקיימת הסכנה שהשניים ההולכים לכיוונו יראו אותו אם הוא לא יהיה זהיר מספיק. נאגה שואלת אותך טלפתית אם עליה לעקוב אחר אחת מהקבוצות.

OUT
רק כדי למנוע בלבול בהמשך, אני מזכירה שכל עוד אתה מביט דרך החושים של נאגה אתה עיוור וחירש לסביבתך. כלומר, אתה יכול לשלוח את נאגה לעקוב אחרי האנשים שהלכו ימינה או שמאלה, אך כל עוד אתה מביט דרכה לא תוכל לדעת מה האנשים שהולכים בכיוונך עושים.
אאוליס
ספוילרהצג
אתה מתחיל לחטט בין החפצים השונים בעליית הגג, בזמן שאליון לועס בשקט חתיכה של עור יבש. הדבר הראשון שאתה מוצא הוא תליון כסף יפייפה, אשר זרוק בצד החדר ליד קופסת מתכת מנופצת - משום מה יש לך הרגשה שאוכל חינם מצא אותו והחליט להשאיר אותו שם. החלק המרכזי בתליון ניתן לפתיחה, וכאשר אתה פותח אותו, אתה רואה בחלקו העליון פורטרט מצוייר בפחם של חצי אלף (או חצי אדם, כפי שהם נקראים בשבט שלך) בעל תווי פנים מכוערים במיוחד. בחלק התחתון טבוע קלף עליו כתוב "עבור סיף, יקירינו". אתה לא מבין הרבה בחפצי ערך, אך אתה יודע שאנשים רבים בעיר הגדולה מעריכים תכשיטים שכאלו, ואולי יהיה ניתן למכור אותו - אך אולי זה גם יעליב את רוחו של סיף.
רוב החפצים האחרים כאן אינם מעניינים, ואתה מתחיל לאבד עניין בחיפוש, כשלפתע אתה מוצא קופסת עץ מאובקת. על מכסה הקופסה רשום בדיו: "מסמכים של וינסנט טרנץ'. עפו בסופה. להחזיר אחרי שיפסק הגשם." אתה מניח שסיף היה... מעט שכחן. אתה פותח את הקופסה, והמסמך העליון מיד תופס את מבטך - כי למרות שרוב הדף קרוע ונראה שניזוק מאותה סופה, בקצהו השמאלי התחתון טבוע סימן ישן בחותמת... סימן הזהה לזה המופיע על מצחם של הרה ואליון.
טאלין
ספוילרהצג
אתה חוזר מסאנקה לגולגולת טרול, ורואה את ריינאר מחכה לך שם, שעון על צד הדלת. פניו נראות רציניות מהרגיל, אפילו עגמומיות. כנראה שגם הוא שמע על מה שקרה לפלון.
"טאלין." הוא אומר בשקט. "לראמאלייה יש משימה קטנה, ואין הרבה סוכנים פנויים כרגע. היא ביקשה ממני לבדוק אם יש לך כמה שעות פנויות. זה לא אמור לקחת יותר מדי זמן."
וירדו
ספוילרהצג
זהו הערב למחרת היום בו התאמנת עם האלם. אתה בדיוק חוזר מזירת פשע - מוכרת פירות צעירה נורתה למוות מקליע של רובה קשת. כוח אפור שלחו אותך למקום בחשד שאנשים של הסכין השחור הם אלה שביצעו את הפשע, אך אנשי המשמר תפסו חברי גילדת הקזאנאת'אר שהודו שירו לעבר זנתרים ופגעו במוכרת בטעות. המקרה היה עצוב ומכעיס, אך לא יכולת לעזור יותר, כך שהחלטת לחזור הביתה.
כשאתה עובר באחד הרחובות הקטנים, אתה שם לב שהוא... שקט. שקט מדי. אתה ממשיך ללכת בו, כשלפתע...

OUT
גלגל הצלת זריזות, עם חסרון.
".I cast grease. On the king and queen. They're the ones that I want"
סמל אישי של משתמש
גרגויל
הודעות: 347
הצטרף: 24 ינואר 2018, 18:12

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי גרגויל » 30 אוגוסט 2019, 22:12

וירדו
ספוילרהצג
גלגול 1
גרגויל גלגל 1d20+2 וקיבל תוצאה סופית של 4:
2

גלגול 2
גרגויל גלגל 1d20+2 וקיבל תוצאה סופית של 11:
9
צעק את תפילתך עכשיו, בן תמותה
רק הישאר במקומך כשתעלה העלטה
קפא ואל תזוז אל מול החשכה
כי אני הוא שעומד, מגן על גג ביתך
אני הוא השומר האחרון מאפלה
זו המטרה שנבניתי בשבילה
(גרגויל)
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12545
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
תשובות: 34
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 31 אוגוסט 2019, 15:25

אאוליסהצג
IN
בתחילה, אאוליס עסוק בלחשוב על למכור את התליון, אבל ברגע שהוא רואה את הסימן כול המחשבות שלו מתרכזות בסימן. זה היה המקום האחרון בו הוא ציפה לזהות את הסימן הזה, והוא מתחיל מיד לעיין במסמכים, לנסות להבין ולפענח מה הם, למי הם נועדו ומה כתוב בהם.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 8633
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 24

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי liorgonen3 » 31 אוגוסט 2019, 19:52

טאלין
ספוילרהצג
"דבר אלי." אומר טאלין, "יש לי טקס קצר לעשות, אבל אחרי זה אני פנוי לגמרי."
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
ג'וני
הודעות: 1429
הצטרף: 14 יוני 2016, 18:51

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי ג'וני » 31 אוגוסט 2019, 21:53

הולבר
ספוילרהצג
הולבר חושב מהר מה לעשות ומחליט שמה שעבד קודם יכול לעבוד גם עכשיו ולכן הוא מהר להחליט על מקום מפגש ניטרלי ואמר לנאגה בקשר הטלפתי "תישארי מעל הצומת עד שהזוג המתקרב אליי מגיע לפתח הסמטה, תודיעי לי ואז תתחילי לעקוב אחרי הזוג הפונה ימינה עד שהם מגיעים לביתם. בעוד שעתיים ניפגש מחוץ למסעדה בה התחיל המעקב ותוכי לומר לי לא הם הלכו. אם יש בעיה, אני אעקוב אחרי הזוג הפונה שמאלה."
הולבר עצמו מנסה לתאם את זה כך שיוכל לחלוף על פני הזוג בנקודה בה יהיה לו קל לחלוף על פניהם בזמן שיוכל לראות את תווי פניהם כדי לשנן אותם ולהתחיל לעקוב אחרי הזוג הפונה שמאלה.

מטה:
הונאה - הולבר: 12+5=17
מעקב הולבר (לא מיומן): 8+2=10
מעקב נאגה: 16+4= 20
סמל אישי של משתמש
dragonian
הודעות: 6358
הצטרף: 15 ספטמבר 2005, 21:07
מיקום: שם
יצירת קשר:

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי dragonian » 31 אוגוסט 2019, 21:56

אוכל חינם
ספוילרהצג
אאוט:
אני מדמיין שהוא הושאר במקדש שארס כשהיה בן 5-6 בערך.
יש לו זכרונות, אבל לא אמינים במאה אחוז.
וגם מושפע מהאגונצטריות המובנית של פעוטות.
אין:
הוא לוקח את התוף מרים, מתחיל לתופף ולקרקש, נכנס לקצב. דמעות עומדות בעיניו.
שר שיר שזכר את חבורת לב הקירין שרים. אולי בלבל איזה תו ומילה או שתיים.
"לב הקירין לב הקירין
הן אנו באים באים
בהרפתקה מהדרין
כי אנו לב הקירין לב הקירין!

רוע או חוצנים מולם ניצבים
בפלדה וקסם נתפאר
סכנה ודם אותנו מקרבים
עוד תעלומה תיפתר
כי אנו לב הקירין! לב הקירין!

ו..' אוכל חינם עוצר דמעות ממלאות את עיניו כשהוא מבין ששכח את ההמשך.
מרגיש כאילו במובן עמוק כלשהו רצח את הוריו וחבריהם



אבא סטאלין
ויש כאלה שחושבים שאני אמא
סמל אישי של משתמש
The Traveler
הודעות: 396
הצטרף: 18 נובמבר 2018, 18:42
תשובות: 1

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי The Traveler » 01 ספטמבר 2019, 01:59

וירדו
ספוילרהצג
אתה שומע לפתע מישהו מאחוריך, אבל אתה לא מספיק להסתובב בזמן. אתה מרגיש משהו כבד מכה בחלק האחורי של ראשך... והכל נהיה שחור.
כשאתה מתעורר שוב, אתה עדיין מרגיש את הכאב בראשך. אתה נמצא בחדר חשוך, למעט עששית שמונחת על שולחן מולך. אתה ישוב על כסא, ידך קשורות מאחורי גבך, ואתה לא מרגיש את חרבותיך שבדרך כלל קשורות על גבך. אתה מריח מלח, מה שגורם לך להניח שאתה נמצא קרוב לים, אולי ברובע הנמל. לוקח לראייה שלך כמה שניות להתפקס, ואז אתה מבחין באנשים שאיתך בחדר. מולך בצד השני של השולחן יושב דרו, אלף אפל. אם היית צריך להשוות את משך החיים של אלפים לזה של בני אדם, היית אומר שהוא נראה בשנות ה40 המוקדמות לחייו, עם חיוך גדול מרוח על פניו. אתה שם לב שיש רטייה על עינו השמאלית, והוא חובש כובע סגול ססגוני ששזורה בו נוצה. לימינו, עומדת לא אחרת מאשר רובי, ידיה שלובות מאחורי גבה והיא מביטה בך במבט רצחני. כמה מטרים מאחוריו נמצאת דלת היציאה, ומשני צדדיה עומדים שני אלפים אפלים אחרים.
"ברוך השב, וירדו סמית'סון! חשבתי שיהיה נחמד אם נקשקש מעט, אתה יודע, כמו שני חברים." הדרו מחייך אליך. "בוא רק נבהיר כמה דברים קטנים לפני שנתחיל. אתה מוזמן לנסות לצרוח - אף אחד לא ישמע אותך כאן. אם לא תשתף איתי פעולה, אני אכאיב לך. מאוד. ואם תנסה לעשות שטויות, להאבק, לברוח מכאן איכשהו-" הוא שולף משהו מחגורתו ומניח אותו על השולחן לידו, מעין קנה מתכתי מוזר. שמעת על כלי הנשק הזה מעט מאוד - זהו אקדח. " - אני אאלץ לשיר לך שיר ערש. יש מבין?" הוא מחייך חיוך מקסים בשנית.
אאוליס
ספוילרהצג
למרות שרבים מהדפים הרוסים חלקית, אתה מצליח להבין שאלו חוזים שנכתבו על ידי אותו וינסנט טרנץ'. בתמורה לתשלום או טובות מסויימות, נראה שהאדון טרנץ' מבצע חקירות פרטיות עבור לקוחותיו. אתה לא מוצא את הסימן המוזר באף אחד מהמסמכים האחרים, ועל כן אתה מניח שמי שחתם את הסימן היה אחד הלקוחות של טרנץ'.
טאלין
ספוילרהצג
"מצויין." אומר ריינאר. "אוזה סוליזף היא אישה זקנה שמוכרת ספרים, בבניין צר בעל שלוש קומות ברחוב סורן ברובע המסחר. היא טוענת שהיא לכדה מפלצת בחנות שלה וחוששת לשלמותם של הספרים שלה... והחתול שלה. אנשי המשמר לא מתכוונים לעשות שום דבר בנידון, שכן לגברת סוליזף יש מוניטין כזקנה משוגעת שנוטה להמציא סיפורים, אבל ראמאלייה טוענת שההרפרים חייבים לה טובה. היא רוצה שתגלה מה קרה שם ותוודא שגברת סוליזף בטוחה ושלמה. היא כרגע מתייפחת בפונדק בשם 'פלזאון הכסיל', שנמצא בפינה של רחוב סורן ורחוב סאלאבאר."
הולבר
ספוילרהצג
OUT
מה הכוונה במעקב? אתה מתכוון להתגנבות או הבחנה או משהו אחר?
ולא כל כך הבנתי - אתה מתכוון לחלוף על פניהם באופן גלוי?
אוכל חינם
ספוילרהצג
אתה שומע לפתע את המטאטא נופל על הרצפה, ורואה שחצי האורק מביט בך בפה פעור ועיניים נוצצות.
"ומול האפלה נעמוד איתן, כולנו יחדיו
ואת המבוך נחקור, נגלה סודותיו
ונגלה כל תשובה לכל מסתורין
כי אנו... לב הקי רין... לב... הקי רין..."

הוא משלים את הבית האחרון בשיר, אך נראה שהוא הופך לחלש, כאילו הניסיון להזכר לוקח ממנו כל כך הרבה מאמץ. הוא כמעט קורס, אבל אתה מצליח לתפוס אותו ברגע האחרון ולהחזיק אותו. "אתה... אתה הבן שלהם... אני זוכר עכשיו... חתלתול קטן... טאבאטי..." הוא לוחש באוזנך. "אסור לך לחפש אותם... היא תמצא אותך... היא תעשה לך... מה שהיא עשתה לי... אתה מוכרח לברוח, טאבאטי... לברוח רחוק מכאן..." הוא נאנח בכאב.
".I cast grease. On the king and queen. They're the ones that I want"
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12545
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
תשובות: 34
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 01 ספטמבר 2019, 02:03

אאוליסהצג
IN
אאוליס לקח לעצמו את המסמכים. הוא הרגיש שגם הדבר הקרוב שהוא הולך לעשות יידרוש ממנו את כול הכסף שלו, אבל הוא היה חייב לעשות את זה. עוד לא היו לו רעיונות, אבל אם הוא שמע נכון- אז יש לו מישהו שיוכל מיד לכוון אותו לכול הרמזים שהמסמכים האלו מעניקים לו. והאיש הזה נמצא ממש בקרבת מקום.

אאוליס החזיר את אליון להרה, שבדיוק התעוררה משנתה, ויצא בעצמו. הוא אפילו לא היה צריך לעזוב את הרחוב שלהם במי מצולות, הוא הלך אל המבנה "עין הנמר", אם הבלש הפרטי שנמצא שם הוא לא מזויף, הוא בבירור יוכל לסייע לו.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
dragonian
הודעות: 6358
הצטרף: 15 ספטמבר 2005, 21:07
מיקום: שם
יצירת קשר:

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי dragonian » 01 ספטמבר 2019, 07:41

אוכל חינם
ספוילרהצג
"מי עשתה לך, את זה?' שואל בדאגה ופחד.
"יש כאן עוד אחת מאיתנו-טאינה. אנחנו נדאג לך." מחבק אותו בכוח. "יש תקווה. יש לכם דור המשך. מי שזאת לא תהיה, אנחנו נתיצב מולה, ובשם שארס- נעשה את זה בחיוך רחב!'
אבא סטאלין
ויש כאלה שחושבים שאני אמא
סמל אישי של משתמש
ג'וני
הודעות: 1429
הצטרף: 14 יוני 2016, 18:51

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי ג'וני » 01 ספטמבר 2019, 08:24

הולבר
ספוילרהצג
OUT
הכוונה במעקב היא התגנבות, זה מה שביקשת ממני לגלגל עד עכשיו עבור זה.

וכן, הולבר מתכוון לחלוף על פניהם בגלוי כמו שעשה במקרה של הגמדה. כלומר להעמיד פנים שיש לו סיבה לגיטימית להיות שם (אין תיאור אז לא יכול להיות יותר ספציפי). לדוגמא, אם יש כניסה צדדית לאחד הבתים בסמטה להעמיד פנים שהוא יוצא ממנה, להיראות מופתע כאילו הוא לא ציפה לפגוש שם אנשים ולהתנהג כאילו הוא לא רוצה שאנשים יזהו מי יצא משם. דוגמא הרבה יותר פשוטה זה להעמיד פנים שהגיע מהקצה השני של הסמטה ומשתמש בה בקיצור דרך.
סמל אישי של משתמש
גרגויל
הודעות: 347
הצטרף: 24 ינואר 2018, 18:12

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי גרגויל » 01 ספטמבר 2019, 08:49

וירדו
ספוילרהצג
"שלום גם לך מר ----" וירדו מנסה לשמוע על אווירה רגועה למרות שהוא בפאניקה מוחלטת "ובכן, אני אדם עסוק. ואתה נראה לי כמו אדם שאפשר לדבר איתו. אז מה אתה רוצה ממני? אתה יכול לחסוך בהסברים על הגילדה, רובי סיפרה לי לא מעט בזמנו." בזמן שיורדו מקשקש עם הדרו, הוא מביט סביבו. מנסה למצוא סימן למיקום שלו, ובוחן כמה חזק קשרו את החבלים/ שלשלאות שבהם הוא קשור.
חקירה (מיקום)
גרגויל גלגל 1d20 וקיבל תוצאה סופית של 17:
17

חקירה (חבלים/ שלשלאות)
גרגויל גלגל 1d20 וקיבל תוצאה סופית של 1:
1
צעק את תפילתך עכשיו, בן תמותה
רק הישאר במקומך כשתעלה העלטה
קפא ואל תזוז אל מול החשכה
כי אני הוא שעומד, מגן על גג ביתך
אני הוא השומר האחרון מאפלה
זו המטרה שנבניתי בשבילה
(גרגויל)
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 8633
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 24

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי liorgonen3 » 01 ספטמבר 2019, 13:25

טאלין
ספוילרהצג
"אני אטפל בזה." הוא אומר, "יש לי אישור לקחת איתי קולגה? אני חושב שהוא מומחה בדברים האלה." הוא שואל, חושב על אואליס
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
The Traveler
הודעות: 396
הצטרף: 18 נובמבר 2018, 18:42
תשובות: 1

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי The Traveler » 04 ספטמבר 2019, 21:32

אאוליס
ספוילרהצג
אתה יוצא לרחוב ומגיע אל 'עין הנמר' - מבנה פשוט, שהפרט המעניין היחידי בו הוא שלט בצבעים כתום ושחור עליו מצויירת עין חתולית. אתה מצלצל בפעמון, ולאחר מספר רגעים מופיע בדלת אדם מבוגר בחליפת משרת. "אתה מעוניין בשירותיו של אדון טרנץ', אדוני? אחרי, בבקשה." הוא אומר בטון כנוע ומכניס אותך אל המבנה. המבנה הפנימי הוא דירה יפייפיה, אפילו מלכותית, אשר מקושטת בציורים ושטיחים. החלל כאן אפלולי, ומואר קלות רק ממספר מנורות שמן מרצדות. המשרת מחווה בידו לשולחן עבודה גדול, עליו נשרפת לאיטה קטורת בקערה, מפיצה ריח נעים בחדר. בצידו השני של השולחןיושב גבר בשנות ה40 לחייו, לבוש בחליפה מחוייטת היטב וחובש מגבעת מעור. אפילו באפלוליות החדר אתה מצליח לראות שיש משהו בעיניים שלו... מין ניצוץ של הבנה, או ערמומיות.
המשרת מחווה לך להתיישב על כסא עור יפה, ואז מסתלק מהחדר. האדון טרנץ' מביט בך מספר רגעים, ואז מחייך חיוך מקסים, ואומר: "אז מה מביא בן מבניו של הנץ הנוסק לעסק הצנוע שלי?"
אוכל חינם
ספוילרהצג
עיניו נפערות עוד יותר, והוא מתחיל להשתעל. "לא! לא, אתם... אתם מוכרחים... מוכרחים לברוח..." הוא צועק בקולי קולות, "מוכרחים... להסתתר..." ואתה מרגיש שהמנקה המסכן מאבד את הכרתו בידיך.
"מה קורה כאן?" הכהנת ממקודם ועוד מתלמד אחר רצים אל החדר כשהם שומעים את הצעקות. "לעזאזל, ילד, אמרתי לך לא להקשות עליו! אל תדאג, אנחנו נטפל בו - נמצא לו חדר במקדש." הם מרימים את חצי האורק חסר ההכרה וסוחבים אותו למקום אחר במקדש. לוקח לך רגע להתאושש מהבהלה, כשלפתע אתה שם לב שהבחור השאיר משהו בידך - טבעת לב הקי רין שלו.
הולבר
ספוילרהצג
OUT
אין בעיה, הסמטה אכן דו כיוונית כך שזה יכול להראות כאילו הוא סתם יוצא משם.

IN
אתה יוצא מהסמטה ומתקדם לעבר הדמויות, ונעצר בפתאומיות כשאתה קולט מי הן - גם הן נעצרות, והראשונה כמעט מחליקה ומועדת. באור המרצד של מנורות הרחוב אתה רואה תחת הברדסים לא אחרים מאשר אחיך ואחותך הבכורים - אורת'וס ולית'יס.
"הולבר? מה... מה אתה עושה כאן בשעה כזאת?..." מגמגם אורת'וס כשהוא רואה אותך.
וירדו
ספוילרהצג
"שמי לא משנה יותר מדי. רוב האנשים פשוט מכירים אותי בתור 'הסכין השחור'." הדרו מחייך באכזריות. "ואני רואה שאתה מעדיף להגיע ישר לעניין - כמה חבל. רובי שלנו עשתה את עבודתה נאמנה, ודיווחה לי שהחלטת לבגוד במטבע השחור. שעברת לצד של השומרים. לא ככה, רובי יקירתי?" רובי פשוט מהנהנת בשקט, לא מורידה את עיניה ממך. "ספר לי, וירדו סמית'סון, למה? למה לעבוד לצד החוק, אותו חוק שפגע בך במשך כל ילדותך - לאנשים שהתעלמו ממך, שבעטו בך וצחקו? למה לא לקחת מהם מה ששייך לך, למה לא לחיות את החיים האמיתיים באמת?" הסכין שואל אותך בסקרנות.
בנוגע למיקומך, אתה מצליח להרגיש רעידות ותזוזות קלות ברצפה - ייתכן כי אתה נמצא על ספינה? החבלים בהם אתה קשור מאוד עמידים, אתה לא מצליח למצוא דרך אפקטיבית להשתחרר מהם.
טאלין
ספוילרהצג
"בוודאי, אני לא רואה סיבה שלא." עונה ריינאר, "רק השתדל שלא לחשוף מידע רגיש מדי."
".I cast grease. On the king and queen. They're the ones that I want"
סמל אישי של משתמש
dragonian
הודעות: 6358
הצטרף: 15 ספטמבר 2005, 21:07
מיקום: שם
יצירת קשר:

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

שליחה על ידי dragonian » 04 ספטמבר 2019, 22:19

אוכל חינם
ספוילרהצג
הטבאקסי מתנשף נראה מזועזע, אישוניו רחבים. '...רק.. שרתי.. שיר.. ישן..." מוצא את עצמו מגמגם בתחינה.
זנבו נע מצד לצד והוא פורץ בריצה. "טאינה! טאינה!'
אבא סטאלין
ויש כאלה שחושבים שאני אמא
שלח תגובה