ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2742
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי dragonitzan » 12 נובמבר 2018, 09:22

מזכיר: להפריד ידע דמות-שחקן, אף אחד מכם לא יודע מה קרה באילהארה/את מה שקרה בטיזרים/כל מידע חוץ משחקי שהדמות לא יודעת.
תפרידו IN וOUT, במידה ואתם זורקים קוביות תכתבו את זה בMETA.
אתם מתחילים בנפרד ותפגשו יחסית מהר.

כולם לצרף דף דמות בהודעה הראשונה שלהם.
ריןהצג
בלילה לפני מועצת השבטים, חלמת חלום מאוד מוזר.
את לא זוכרת אותו במלואו, אבל כמה תמונות נשארו בזכרונך.
קריסטל ירוק, חצי קבור באדמה, בתוך עמק שומם לחלוטין.
עיר בוערת, קרבות מתחוללים בה, כשלפתע היא נמחקת בפיצוץ שחור ונעלמת.
אדם זקן, מת לחלוטין, שוכב על רצפת חדר וסביבו מגילות רבות, בהן כתוב כל כך הרבה שכבר אי אפשר לזהות מה כתוב בהן.
אדם שחור שיער, ארבע זרועות משונות בוקעות מכתפיו, קרניים בוקעות מראשו וצללים עוטפים אותו, מכסים אותו.
- - - - -
מועצת השבטים נאספה בעמק הדשא האינסופי. זה היה המקום בו תמיד נאספו מועצות שבטים מרובות שבטים, אבל מזמן כבר לא נאספה אחת כזו. בעמק היה ישוב קטן שהיה ידוע בכך שהוא כולל אנשים משבטים שונים, צהובים לצד ירוקים, ורודים לצד כחולים.
כל אחד שמר את נאמנותו לשבט ממנו הגיע, והמקום היה חשוב ללה-קן ולקן-לה שהם אחד במסחר.

בכיכר הכפר הקטן נאספו כמה מאות אנשים. שבטים מסוימים הביאו נציג יחיד, והיו כאלה שמרבית השבט באו לפגישה. את הגעת מטעם הלה-קן והקן-לה שהם אחד, איתך עוד ארבעה נציגים. הנציגים היו זקני השבט, שניים מכל שבט, אנשים חשובים שכבר היו בישיבות שבטים בעבר. את, לעומת זאת, הוכרחת כמעט לבוא לישיבה. מהרגע שלמדת לשלוט בחנית הכפולה השבט מכבד אותך מאוד, והם דרשו שתייצגי אותם במועצה היום.

אדם זקן, אדום עור, עלה לבמה שבאמצע הכיכר בה נאספה המועצה.
"היום אני מכנס את מועצת השבטים השלישית של הערבות," הוא קרא, "ואני שמח לראות שהיא גדולה יותר מהפעמים הקודמות. כל יום בני השבט השחור פוגעים בנו, הורגים בנו. הם באו משום מקום והכריזו מלחמה עלינו, וכעת עלינו להחזיר להם מלחמה. במועצה הקודמת עלתה האפשרות לצאת למשלחת כנגד השבט השחור, אבל הצעה זו בוטלה, הרי כדי להקים יחידה גדולה מספיק שתוכל להילחם בבני השבט השחור נאלץ לפגוע בשבטים. האם יש מתנגדים לבחירה זו, שהיו רוצים לנקים את המשלחת בכל זאת?"
OUT
אם יש לך משהו להגיד, תגיד אותו. אם לא, תכתוב מה אתה כן עושה.
ואשוהצג
בלילה הראשון אחרי שגילית שוואף יודע לדבר, חלמת חלום משונה. אינך זוכר ממנו הכל, רק מספר תמונות נשארו בראשך.
קריסטל ירוק, חצי קבור באדמה, בתוך עמק שומם לחלוטין.
עיר בוערת, קרבות מתחוללים בה, כשלפתע היא נמחקת בפיצוץ שחור ונעלמת.
אדם זקן, מת לחלוטין, שוכב על רצפת חדר וסביבו מגילות רבות, בהן כתוב כל כך הרבה שכבר אי אפשר לזהות מה כתוב בהן.
אדם שחור שיער, ארבע זרועות משונות בוקעות מכתפיו, קרניים בוקעות מראשו וצללים עוטפים אותו, מכסים אותו.
- - - - -
למחרת בבוקר אתה התעוררת ליום העשרים בירח ההבשלה שלך. זה היה יום רגיל למדי, כמו כל אחד מהימים בירח ההבשלה.
אבל עדיין לא מצאת את הטרף הדגול שלך.
כל אחד היה צריך לחזור עם טרף דגול אל השבט מירח ההבשלה. זו הייתה צריכה להיות חיה מיוחדת, שאיש לא ראה קודם, או חיה שראו והכריזו שהיא ראויה להיות טרף דגול.
ואתה עדיין לא מצאת כזו.

לקראת הערב, כשהחושך החל לרדת כבר, יצור מוזר התקרב לכיוונך. הוא נראה כמו זאב שחור, פרוותו עשויה מצללים, עיניו אדומות וזנבו זנב נחשי, שמצליף בקרקע בחוסר נוחות. אתה רואה אותו ממרחק, ולא נראה שהוא שם לב אליך.
הוא פונה לאחור ונכנס בעשב הסגול הגבוה, נעלם מאחורי עץ בעל גזע אדום כהה.
ואתה יודע שמצאת טרף דגול.
OUT
מה אתה עושה?
גורןהצג
בלילה חווית חוויה חדשה, מה שבני האדם מכנים 'חלום'. תמונות משונות שחוזרות על עצמן, שרואים כשאתה ישן.
קריסטל ירוק, חצי קבור באדמה, בתוך עמק שומם לחלוטין.
עיר בוערת, קרבות מתחוללים בה, כשלפתע היא נמחקת בפיצוץ שחור ונעלמת.
אדם זקן, מת לחלוטין, שוכב על רצפת חדר וסביבו מגילות רבות, בהן כתוב כל כך הרבה שכבר אי אפשר לזהות מה כתוב בהן.
ננס זקן, עומד במעבדה שרובה שבורה, ולצידו אתה עומד.
- - - - -
בבוקר קרא לך החייל הקבוע. קראו לו מרקו, לדעתך, והוא תמיד היה מעיר אותך בבוקר. מעולם לא באמת ישנת, אלא ישבת, חצי פועל, נותן למערכת הקסומה שלך לתקן את עצמה.
היום הוא קרא לך, אבל לא כמו תמיד לאימונים הצבאיים הרגילים.
"גורן, בוא." הוא קורא לך. "יש לנו משימה חדשה בשבילך, שאנו מקווים שאתה תצליח בה יותר מאחרים."

הוא לוקח אותך לחדר צבאי, שם יושבים מספר לוחמים ננסים חמושים ברובים טכנומאגיים, ולצידם יושב ננס אחד, שרירי יותר וקצת שמנמן, שמחזיק בידו סיר גדול. עם כניסתך החיילים מתכוננים לצאת לדרך, אבל הננס עדיין יושב ונועץ בך מבט חודר, כמעט כאילו הוא כבר ראה אותך.
OUT
זה נאוטי. תפנה גם אליו. בהודעה הראשונה שלך תתאר את עצמך.
ביאורןהצג
בלילה לפני המשימה שלך חלמת חלום מוזר. לא את כולו אתה זוכר, אבל מספר תמונות נשארו בראשך.
קריסטל ירוק, חצי קבור באדמה, בתוך עמק שומם לחלוטין.
עיר בוערת, קרבות מתחוללים בה, כשלפתע היא נמחקת בפיצוץ שחור ונעלמת.
אדם זקן, מת לחלוטין, שוכב על רצפת חדר וסביבו מגילות רבות, בהן כתוב כל כך הרבה שכבר אי אפשר לזהות מה כתוב בהן.
ננס זקן, עומד במעבדה שרובה שבורה, ולצידו עומד אדם רובוטי עשוי מתכת.
- - - - - - -
בבוקר אתה התייצבת איפה שקבעת עם המועצה - מול המגורים הצבאיים, וחיכית לחייל שיאסוף אותך. בהתחלה לא רצית לצאת למשימה הזאת, אבל ככל הנראה תהיה שם שימושי. כישורי הריפוי שלך, כך הם אמרו, יהיו יעילים ביותר במשימה. אתה סומך עליהם. הרי זה לא שהם רוצים להיפטר ממך, נכון?

חייל לקח אותך לחדר המתנה צבאי, שם אתה ישבת לצד מספר חיילים משונים שמחזיקים ברובים טכנומאגיים.
כשהתחלת להשתעמם, נכנס לבסוף החייל האחרון. כך לפחות חשבת, כי עם כניסתו קמו החיילים והתכוננו ללכת.
אבל אתה עדיין יושב, כי החייל האחרון מטריד אותך.
זה לא העובדה שהוא עשוי מתכת, או שהוא לא נראה לגמרי אנושי. הוא נראה לך מוכר.
כאילו ראית אותו פעם.
ואז אתה נזכר. הוא זה שהיה בחלום שלך בלילה היום, לצד הננס הזקן במעבדה.
OUT
זה אביעד, תפנה גם אליו בהודעה הבאה שלך. בהודעה הראשונה שלך תתאר את עצמך.
אומברהצג
בלילה חלמת חלום משונה. אתה לא זוכר את כולו, אבל כמה חלקים נשארו במוחך.
קריסטל ירוק, חצי קבור באדמה, בתוך עמק שומם לחלוטין.
עיר בוערת, קרבות מתחוללים בה, כשלפתע היא נמחקת בפיצוץ שחור ונעלמת.
אדם זקן, מת לחלוטין, שוכב על רצפת חדר וסביבו מגילות רבות, בהן כתוב כל כך הרבה שכבר אי אפשר לזהות מה כתוב בהן.
אמא שלך, נוקס, עומדת במרכז שדה שרוף, ומחייכת לכיוונך.
- - - - -
בבוקר קמת בבקתה הקטנה שאתה מתעורר בה. יצאת למשימה לקטול איזה שד בדרום היבשת, ולכן אתה מופתע שבתיבת הדואר הקטנה בבקתה הזמנית שלך אתה מוצא שלושה מכתבים.
הראשון חתום על ידי המועצה, ובו קוראים לך לחזור לבניין המועצה הראשית באופן מידי. הוא מכיל עליו רונת שיגור, בה אתה יודע להשתמש, שתעביר אותך במידי אל המועצה.
השני חתום בחותמת של ראש המועצה, ומיועד את 'אומבר', בלי פירוט נוסף. הוא מכיל חתיכה קרועה ממגילה, כך זה נראה, עליה כתוב קשקוש חסר פשר, שנראה כאילו מישהו כתב על עצמו שוב ושוב ושוב.
על המעטפה של השלישי לא כתוב דבר, ופיסת הדף שבו מכילה שתי מילים גדולות, שממלאות את כל הדף.
אני מתגעגעת.
OUT
מה אתה עושה?
בואו נתחיל!
נערך לאחרונה על ידי dragonitzan ב 13 נובמבר 2018, 09:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2635
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי tkhag1 » 12 נובמבר 2018, 09:59

ניצן
ספוילרהצג
רין הבלתי מנוסה במצבים כאילו ושאינה רוצה להביך את עצמה ושבטה פונה לעבר ארבעת זקני שבטה ולוחשת "אני מאמינה כי אין זה נבון לצאת להתקפה לפני שאנחנו אוספים מידע נוסף ומבינים מי הם ומה הם וגם אנחנו לא יודעים מה מתת השבט שלהם ומה הקשר שלהם למדבר השחור" היא מסתכלת עליהם "אתם נבונים ומנוסים ממני, התוחלו לשתף אותי בדעתכם?" היא מדברת בשקט ובכבוד, היא חונך לכבד את המבוגרים ממנו ולחפש בהם חוכמה.
דף דמות
ספוילרהצג
שם דמות: רין קן-לה
מין דמות: נקבה.
גיל דמות: 17
שם שחקן: אלישע.
מקצוע: אחר
מאפיין מקצוע: "חוזה" היכולת הזו מאפשרת ליצור חוזה בין בעל היכולת ליצור עוצמתי מספיק, רוב היצורי חסרים הכוח או הבנת מספקת בקסם בשביל ליצור חוזה, רק יצורים בעלי שליטה רבה יחסית בקסם או נשמות יכולות ליצור חוזה.
חוזה בדרך כלל פשוט, אחד היצורים מתחייב לבצע שירות והשני מתחייב לתת תגמול עבור השרות, אך זה יכול להיות גם חוזה החלפה פשוט.
אך בניגוד לחוזים רגילים ה"מטבעות" אינם יכולות לעבור בצורה חומרית פשוטה, חובה לתת או שירות נגדי או יכולת כל שהיא, לעיטים איפלו יכולת לזמן את היצור, ניתן גם לסחור בידע אך מדובר בהעברה או העתק של הידע (בהתאם לחוזה) ישירה מהמוחות של המשתתפים בחוזה, ניתן גם לסחור בידע בצורה של השמדתו.
חוזה יכול להיות גם מתמשך, בחוזים מתמשכים שלא הוגדרו "לנצח" או עד תקופת זמן כל שהיא אפשר לסגור כאשר שתי הצדדים "שווים" כלומר אם סכרתם ב"אתה יכול להשתמש ביכולת X פעם בY זמן" ושתי הצדדים השתמשו ביכולות אחד של השני כמות זהה של פעמים אפשר לגמור את החוזה.
לא ניתן לגמור חוזה בצורה זו כאשר זה לא חוזה הדדי, כלומר אם נתת את אותה "אתה יכול להשתמש ביכולת X פעם בY זמן" עבור שרות חד פעמי אתה לא יכול לשבור את החוזה.
ניתן גם לסחור באיברים המחוברים לגוף (הגשמי או הרוחני) של הצדדים.
יכולות שנלמדו משתמשות בכוח של זה שקיבל אותם כך שאם דרקון "לימד" אותך לנשוף אש העוצמה של נשיפת האש שלך טלוייה בך, אך אם חתמת על חוזה שאומר כי אתה יכול להשתמש בנשיפת האש שלו מספר פעמים מוגבל או פעם בפרק זמן כל שהוא העוצמה טלוייה בדרקון.
חוזה מאוד מצוי מאוד הוא חוזה זימון, החוזה בדרך כלל כמות פעמים בזמן מסוים או כמות מוגבלת של זימונים, זימון בדרך כלל מביא את היצור המזומן למזמן לפרק זמן מוגבל ואז שולח אותו חזרה למיקום ממנו נלקח.
שבירת חוזה דורשת בדרך כוח גדול יחסית (בהתאם לכוח החוזה) בייחוד אם החוזה כולל עונש במידה והפרת אותו, אך בכללי כוחות קוסמוס שונים ביניהם בעיקר רוחות ואלי סדר לא רואים בעיין יפה שבירת חוזה וזה עשוי להתנקם בך.
מה שניתן לעשות בחוזה תלוי בכוח שני הצדדים בחוזה, לא ממולץ ליצור חוזה עם יצור בעל כוח משמעותי ממך עקב הסבירות הרבה שהוא יוכל לשבור את החוזה .
עוד יכולת שהחוזה נותן היא לראות דברים לא גשמיים שמעונינים בחוזה ואינם רוצים להסתיר את עצמם, לדוגמה רוחות רפאים (חוזה ללא רווח בין נבחר לרוח מהשבט הסגול שרוצה למסור מסר או משהו דומה למשפחתו הוא דבר נפוץ ביותר).

יכולת בסיס:
חוזה (לא ניתן לחתום על חוזה כנגד רצון הצד השני, ניתן להחזיק עד שלושה חוזים במקסימום, מישור הפרא, היסודות והארצי בלבד, יצורים בדרגת כוח בינונית ומטה).
יכולות:
חוזה זול: יכולות המיקוח שלך עוזרות לך להשיג חוזים טובים יותר. יצורים פחותים יחתמו איתך על חוזים לא משתלמים להם, או אפילו על חוזים בהם אתה לא נותן דבר אם הם צריכים לתת משהו פשוט.
תכסיסי חנית:
סערה חודרת (לשעבר חיתוך משולש ודקירה): רין יכולה לסחרר את החנית המושלמת סיבוב וחצי וכך לתקוף במתקפת חיתוך שלושה פעמים, היא יכולה לבחור להדוף את היריב צעד אחד לאחור (נקרא לזה משבצת?) על כל התקפה מוצלחת, לאחר שלושת ההתקפות היא תוקפת באמצעות דקירה עם הראש שתקף רק פעם אחת, במקרה והיא לא הצליחה לפגוע עם אף אחת מההתקפות הקודמות היא סובלת ממחסר חמור להתקפה ולנזק, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעם אחת היא סובלת ממחסר רגיל לנזק בלבד, במקרה והיא הצליחה לפגוע פעמיים היא לא סובלת מחסר, במקרה והיא הצליחה לפגוע שלושה פעמים היא מקבלת יתרון קטן בנזק ובהתקפה.
התרגיל הזה קשה ודורש ריכוז ולכן משאיר אותה פגיעה להתקפות מצד כל יצור שאינו היצור הנתקף (היא מקבלת מחסר להגנה).

הד כפול (לשעבר שתי סיבובים, שתי חצאים ): רין אוחזת בנקודה של החיבור של אחד הלהבים ומסתובבת בעודה אוחזת את הלהב בתנוחה הזאת, לאחר מיכן היא משתמשת במומנטום בשביל לאחוז בקצה השני ולסובב גם אותו, בעצם היא תוקפת עם הלהב שלא אחוז בנקודת החיבור על ידי זה שהיא משעינה את המקל על עורפה, היא יכולה לבחור לנוע כעד שלושה משבצות בין מתקפה אחת לשנייה.
יריבים סובלים רק חצי נזק מכול התקפה מוצלחת, אך נזק הוא לא המטרה העיקרית של ההתקפה הזו, המטרה היא בעיקר ליצור את הצווחה המצמררת של הלהב כדי להוציא אותם מריכוז.
רמת ההשפעה של הצווחה תלויה בהאם הם היו בטווח של אחת או שתיים מההתקפות והאם הם פגעו.
אויב שהיה בטווח של התקפה אחת ולא נפגע לא ירגיש יותר מאי נוחות קלה בעוד אויב שנפגע פעמיים עשוי לסבול זעזוע רציני או להיבהל מאוד.
לצורך העניין יצרתי סוג של פרמטר כאשר להיות בטווח שווה לנקודה אחת ולהיפגע שווה שתיים.
נקודה אחת (לא נפגע ממתקפה אחת): אי נוחות קלה, כמעט תמיד אין השפעה אמיתית.
שתי נקודות (לא נפגע משתי התקפות): אי נוחות, עשוי לגרום למחסר קל כל שהוא.
שלושה נקודות (נפגעה ממתקפה אחת): צמרמורת קלה, גורם לחסר קל בהתקפה או בהגנה בהתאם להחלטת השה"ם
ארבע נקודות (נפגע מאחת וחמק משנייה): צמרמורת, מחסר בהגנה או בהתקפה או מחסר קל בשניהם
חמש נקודות (פגיע אחת ושתי חמיקות): צמרמורת קשה, מחסר רציני בהתקפה
שש נקודות (נפגע פעמיים): זעזוע,הוא לא יוכל לפעול בתורו הקרוב.
רקע: לפני 500 שנה היה שבט של סגולים ידוע בשמות לן ונל של סוחרים, השבט היה גדול ומשגשג וניהל יחסי מסחר עם השבטים האחרים ואף אם אנשים מחוץ ערבות המערב, שירות סוחרים סגולים יצאו מחוץ לגבולות הערבות וחזרו עם סחורה נדירה, עגלות שנוסעות בכוחות עצמן, חרבות שמתלקחות באש, בקבוקים שיכולים להכיל כמות נוזל של חבית ושאר טובין, השבט גדל ושגשגב מהירות בעודו סוחר עם כל השבטים האחרים, הוא מחר וקנה משבטים יריבים וסחר תוך כדי שהוא שומר על ניטרליות בקרבות השבטים, כאשר שבט אחר ניסה לתקוף אותם הם ניצלו טובות משבטים אחרים ואיימו להפסיק מסחר כדי לגייס בני ברית ולמנוע הזרמת סחורה לשבט התוקף, בדרך כלל כאשר השבט התוקף הובס הם לא השמידו אותו אילה החתימו אותו על חוזה מסחר בלעדי איתם וכך מנעו ממנו לגדול יתר על המידה תוך כדי יצירת תלות בו.
שמו של השבט לן נל היו שתי צורות הביטוי שאמרו את שם השבט, בשפת השבט הל עמד כקיצור לסוחר ונ כקיצור לאדם, פירוש השם בעצם היה "אדם סוחר" או "סוחר אדם". בתוך השבט החלו להיבצר לעט לעט מחלוקות לבין אילו שהאמינו כי יש להיות "סוחר אדם" כלומר קודם סוחר ורק אז אדם לבין אילו שהאמינו שיש להיות קודם אדם, בעוד שבשבטים אחרים וויכוח כזה יכל להידרדר לאלימות בשבט זה גם לפני האדם וגם לפני הסוחר הם היו השבט, אחים זה לזה.
בסופו של דבר לפני 300 שנה קראה "הפירוד" אילו שהיו נל "אדם סוחר" הפכו לסגולים בהירים ונקרוא "קן-לה" ואילו שהיו לן "סוחר אדם"הפכו לסגולים כהים ונקרוא "לה-קן", אך למרות הפירוד הזה הם לא התפרקו לחלוטין, במקום להיפרד איש מאחיו החליטו כי הם שתיים דרכים בשבט אחד, הם אחים זה לזה, הם נפרדו בשמם אך לא במשפחתם, זוג כהה ובהיר היה מחזה נפוץ.
שתי הצדדים הקימו כל אחד כפר לעצמו, כל כפר גדל והפך לדבר הקרוב ביותר לעיר בערבה כל אחד מהם קרא לעצמו על שם השבט שלו, חילופים בין הצבעים של הכהים והבהירים היו עניין שבשגרה ולעיטים קרובות עד דחופות שיירות הסוחרים היו גם כהים וגם מהירים ביחד.
אפילו היכולת הגדולה של הנבחרים "החוזה" לא הרתה שינויים מורגשים בין הכהים לבהירים.
"הנבחרים" בדרך כלל היו מגני השבט שנדדו ועשו מסחר ברמה העמוקה יותר, כאשר הקן-לה והל-קן שהם אחד היו בצרה נבחר שנשאר בכפר זימן עליו באמצעות חוזה את הנבחרים האחרים.
רין קן-לה הייתה בת לאב קן-לה (בהיר) ואם לה-קן שהתגוררו בעיר-הכפר קן-לה, מגיל מעיר גולתה רין כנבחרת ואומנה להיות מגנת השבט שהוא שניים-שהם-אחד, בנוסף היא למדה מעבר למסחר הרוחני את המסחר הגשמי כמו כל בני השבט.
היא הוכיחה את עצמה כבעלת כישרון מולד בנשק הקן-לה, חנית כפולת להב ששתי הלהבים שלה בקצה אחד, כל להב חד בקצהו האחד וכהה בקצהו השני, הקצה החד פונה כלפי חוץ בעוד הכהה כלפי פנים והלהבים מקבילים זה לזה כך שניתן ללחוד בניהם נשק תוקף, הלהבים ארוכים וניתן להשתמש בהם הן לחתוך והן לדקירה.
היא התקדמה במהרה ונהייתה אחת הנבחרות המבטיחות ביותר בחמישים השנה האחרונות.
כאשר הייתה בת 17 היא זומנה בזימון דחוף על ידי נבחר הלה-קן ששמר על הכפר הגדול של לה-קן, אך הזימון נכשל והיא ורק הקריאה לעזרה נשמעה, היא יצאה במהירות עם משלחת לוחמים מהקן-לה, כאשר הגיעו למרחק כמה קילומטרים מהעיר-כפר לה-קן נחרדו לראות שמישורי הערבה הסגול הפך למדבר שחור, הם רכבו ללה-קן במהירות המרבית אך מצאו רק מדבר שחור במקום בו נחה העיר המשגשגת בעבר, כאשר היא פתחה את עינייה כדי למצוא רוח שתסביר לה מה קרה כאן נחרדה לראות שאיפלו במקום בו נח בעבר בית הקברות שהמה רוחות לא נשאר דבר, רק רוח אחת נשארה בלב המקום בו בעבר הייתה לה-קן, כאשר מיהרה לעבר הרוח נחרדה לראות כי היא שחורה ומתפוררת ונאבקת בקושי להישאר שלמה, היא זיהתה את הנבחר של לה-קן שקרא בשמה וניסתה ליצור איתו חוזה אך זה בקושי יכל לדבר, בשארית כוחו הוא חתם את החוזה במשימה "'תחפשי את הצל של הראשונה" ולפני שהתפורר סופית נתן לה את יכולת השליטה בנשק הלה-קן, חנית שמשתי צדדיה יוצאים להבים ומחורצים ומרושעים המשמיעים צליל שריקה מקפיא דם, השליטה בחניתות הייתה דבר מקודש ואין ללה-קן וקן-לה ללמד ביניהם את מיומנות השליטה בחניתות השבט, רק פעמיים בהיסטוריה של השבט החזיק נבחר בחנית המושלמת ותמיד זה היה לפני אסון, שתי הדרכים היו שונות כל כך מהשנייה כך שנדרש ללמוד כל חייך את אחת מהן, ורק על ידי חוזה ניתן ללמוד אחת נוספת ולשלב ביניהם.
היא חזרה לקן-לה ועלתה למזבח העיר, היא אחזרה בידיה את החנית המושלמת הטקסית וסובבה אותה, ארבעת הלהבים השמיעו את צלילי הצווחה הנוראי שעד כו נשמעה רק פעמיים בהיסטוריה.
הקן-לה והל-קן, השתיים-שהם-אחד בסכנה, הסגולים קיבלו מידע על מקרים דומים בשער ערבות המערב ועל הופעת השבט שאינו שבט, השבט השחור. וקראו למפגש שבטים כולל.
שבטי הערבות בסכנה.

אופי: רין היא קן-לה, כלומר לפני שהיא סוחרת היא אדם והיא חונך להיות אדם טוב, לעזור לאחרים ולא לפגעו או לנצל אחרים, להיות הוגנת במסחר.
נשק: "חנית מושלמת" חנית בעלת סך כולל של ארבע להבים, שתי להבים בכל צד מחורצים בצורה זהירה כאשר החלק הכהה פונה כלפי פנים והחלק החד כלפי חוץ, ראש החנית גם חד והצורה הכללית מזכירה מעט קילשון בעל שתי שניים, העיצוב זהה גם בצד השני, האורך של כל אחד מהלהבים הוא 40 סנטימטרים ועורך המוט הוא מטר שלושים, העורך הכולל של הנשק הוא שתי מטר ועשרה סנטימטר ונועד הן להתקפה והן להגנה, החריצות על הלהבים גורמים לצליל מקפיא דם (לא קסום) שגורם לאי נוחות בהלה או פחד בקרב אנשים שלו אומנו לעמוד בו.
חניתות לה-קן רגילות משמיעות צליל חלש יותר והלהבים שלהן והאורך הכללי שלהן קטן יותר, חניתות מושלמות טקסיות משמיעות צלילי עצום אך לא נועדו לקרב עילה לטקסים כמו "הקריא של ארבעת הלהבים" שרין עשתה.
כרגע רין עדיין מתאמנת לשלב את שתי השיטות בראשה ואינה יכולה ליצור צליל חזק במיוחד מהחנית עילה אם היא מקדישה את עצמה לצליל ולא להתקפה או הגנה.
מיומנויות: סחר (כולל מקבץ מיומנויות שדרוש לסוחר כמו הערכת איכות ומחיר וזיהוי שקרים אך לא יכולת לשקר באופן יוצא דופן עקב היותה קן-לה ולא לה-קן), ניווט (כולל בתוכו ציור מפות), בנוסף היא מכירה מספר רחב יחסית של שפות (לבחירתך, היא אמורה לנדוד גם בעולם וגם בערבה מתוקף תפקידה כך שהיא אמורה לדעת יחסית הרבה שפות).
ציוד: חבל עם אנקול, מצפן, ערכת ציור מפות, תליון קטן של אבן חצי יקרה סגולה בהרבה גוונים כדי לציין את מורשת הסגולים.
מראה: גובה רגיל, מבנה גוף דק ואתלטי, עור בצבע סגול בהיר מאוד, שיער בצבע סגול-שחור בעל כמה גוונים שנעים על הספקטרום הזה, עיניים אדומות-סגולות שמזכירות צבע של יין.
היא לבושה במכנסיים רחבים בצבע שחור, חולצה לבנה צמודה יחסית וחסרת שרוולים, מין ווסט-מעיל חסר שחלקו התחתון מגיע עד לברכיה ופתוח מלפנים בצע כחול כהה וחגורת בד סגולה כהה שאוגדת את הווסט-מעיל החולצה והמכנסיים.
כסף: השבט יחסית עשיר ועל כל עסקה אתה מפריש לפחות 5% לשבט וככול שמשפחה עשירה יותר היא מפרישה יותר... אני מניח שהון עצמי (לא משפחתי או שבטי שבדרך כלל חלק לא מבוטל ממנו בצורת סחורה) הוא... נגיד 100 מבעות זהב?
תמונות להמחשה:
הבגדים שלה דומים לזה:
תמונה
אבל המעיל ווסט איינו מכמה חלקים וחסר שרוולים.
הראש של החנית דומה לזה (לחלק התחתון):
תמונה
אבל הוא לא עם זיזים או עיצוב ברק ושאר התוספות.
הלהבים הרבה יותר רחבים ויש יותר רווח ביניהם.

נערך לאחרונה על ידי tkhag1 ב 15 נובמבר 2018, 11:34, נערך 2 פעמים בסך הכל.
כדאי להכות ראשון אבל תמיד עדיף להכות אחרון.
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4186
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 12 נובמבר 2018, 10:01

ואשו
ספוילרהצג
ואשו איות׳ווא מתעורר מוטרד מהחלום. אין לו מושג מה הוא אמור להביע, והוא יתייעץ על כך עם השאמאן החונך שלו, ד׳וּפא-אָאכני, כשיחזור לשבט. אבל עד אז, יש לו משימה לבצע. הוא צריך להוכיח את עצמו כגבר. במהרה, הרוח השורקת והמלטפת של הערבה, ורשרוש העשב הסגול, משכיחים ממנו את החלום.

— — — — — — — — — — — — —

ואשו מחייך למראה הזאב השחור, אם כי ברכיו רועדות מעט. הוא צד באמת, צד חיה גדולה ותוקפנית כמו ביזון תלת-קרן, רק פעם או פעמיים. הוא עלול למות עכשיו.
הוא נושף אוויר בהתרסה, כמו תאו שעומד להסתער. הוא לא ימות. הוא גבר אמיתי, צייד ולוחם, בן גאה לשבט וואיו-ט׳הא, ירוקי העור. הוא יתעלם מהפחד. נחישות ואומץ גואים בו, עיניו בוערות.
הוא בא מתוך כוונה לנצח.

ואשו דורך את קשתו, וקורא בטלפתיה לוואף. רחרח, חפש אחר הזאב. כשתמצא אותו תרדוף אחריו ותחזיק אותו עד שנגמור אותו עם הקשת והאלה.

Out
וואף לא בדיוק מדבר. כרגע הוא אינטיליגנטי רק קצת יותר מהכלב הממוצע. הוא בעיקר מבין דיבורים פשוטים.
ד׳ופא אאכני - Dhufa Aechni. ה-dh נהגה כמו th ב-that, ה-ae נהגה כמו משהו בין ae ל-ay.
דפ״ד:
ספוילרהצג
שם דמות: וָאשוּ אָיוׁתְ'וָוא (Vashu Ayothwa), ''הזאב הירוק'' בשפת שבטו.

שם שחקן: הח'אן הטטרי.

גזע: בן אדם.

מאפיין מקצוע: תקשורת מופלאה עם כלביים שונים.

יכולת בסיס: וואף, כלב צייד (גודל בינוני, התקפות נשיכה, יכול בתורו לבצע פעולה אחת (להתקיף / לנוע / משהו אחר) כפעולה נוספת לתורך).

יכולות:
  • אדם לצד כלב: כאשר אתה ווואף עומדים זה לצד זה, שניכם מוסיפים 2+ להטלות התקפה. בנוסף, אם אתה מותקף ו-וואף לידך, הוא רשאי להתקיף את המתקיף (כמו התקפה מזדמנת). (פסיבי - תמיד פועל).
  • קשר טלפתי - אתה יכול לדבר עם וואף בקשר טלפתי של מחשבות ורגשות, שלא תלוי במרחק, שמיעה או יכולת לדבר. (ניתן לשימוש בכל עת).
רקע:

יללת הזאב תעניק לי כוח
להילחם ולהכות באויביי עד חורמה.
יללת השועל תעניק לי מוח
לכלכל צעדי בזהירות וחכמה.
כלהקת זאבים ננצח יחד
כתנים נסעד על גופות המפסיד.
כמו כלב נובח אזרע רעד ופחד
כי אויביי יקפאו, יחווירו כסיד.


שבט וואיו-ט'הא (Wayu T-ha) הוא שבט ציידים ידוע מערבות המערב, שאנשיו בעלי עור ירוק כזית. אנשי השבט ידועים כציידים מיומנים, שחולקים את חייהם עם כלבי הציד המהירים האימתניים שלהם, שנראים כזאבי ערבות מגודלים, מאסיביים ובעלי פרווה כמעט-ירוקה (כמו אצל חלק מהחתולים). אנשי השבט נודדים ברחבי הערבות, ומתפרנסים מציד ומלקט - הערבה עשירה בבעלי חיים כמו ביזונים תלת קרניים, אנטילופות אדומות עור, קפיברות שמנמנות בעלות 6 עיניים ועופות דודו טעימים בגודל תרנגולי הודו. השבט ידוע כאמיץ ומלוכד, וציידיו פועלים כאיש אחד ומצייתים ללא שאלות למנהיגם כשיש צורך, כמו כלבים נאמנים. השבט מקדש אומץ, כבוד, נאמנות וחתירה להצלחה, ותומך בחבר שבט שמנסה להשתפר. פחדנים, עצלנים ובוגדים מוקעים מהחברה.

ואשו נולד בשבט לפני כ-16 שנים, תינוק עליז, גדול מהממוצע וצווחני להחריד מדי פעם. אביו, לטו אויגה (Leto-Oyga), היה צייד מן השורה, ואמו האאת'לו (Haathlo) מלקטת ואשת משפחה רגילה. שניהם מאוד אהבו אותו, אבל הם חינכו אותו בקפדנות לסדר ומשמעת. אביו הצליף בישבנו בחגורת עור כל פעם שהתחצף, העליב את כבודם של מבוגרים ממנו, לא ציית למבוגרים, שיקר או עשה שטויות, ובמשך תקופת מה בחייו (גיל 7-9) ואשו ממש פחד ממנו. אמו היתה עדינה יותר. עם כל האהבה שהרעיפו עליו הוריו, היו להם ציפיות ברורות מאוד ממנו.

כמו כל ילדי השבט ואשו היה עם אמו ואחיותיו הגדולות עד גיל חמש, אז זקני השבט והציידים החלו ללמד אותו ואת חבריו את מסורות השבט, הריקודים המסורתיים, צעדים ראשונים בלחימה שבטית, אילוף כלבי הציד וכו', ומגיל 7 בערך גם התחילו ללמדם לצוד. ואשו היה עילוי של ממש, אבל גם היו לו אגו ויהירות מנופחים אפילו ביחס לילד, מה שגרם לו לחטוף הרבה פליקים עד שלמד צניעות. עוד מתחילת לימודיו ידע לצוד היטב ארנבות בעזרת מלכודות פשוטות, ומגיל 10 ידע להכניע קפיברות יחד עם כלב הציד הזקן של משפחתו, ''קוקו'' (השם היה בדיחה פרטית של אמו ואביו). הוא ידע לשנן את אגדות השבט בעל פה, לדקלם מזיכרון בתים שלמים מ''בלדת האבות'' השבטית, והוא היה מוכשר בקליעה למטרה, לחימה בכלי נשק מסורתיים והיאבקות - אך אם היה תחום בו לא היה שני לו, מדובר בכל הנוגע לכלבים. היתה לו גישה מיוחדת במינה אליהם, והיו שחשדו שהוא יודע לדבר איתם בטלפתיה. בזמנו, זה לא היה נכון.

בשבט כולם מכירים את כולם, כך שלואשו היו הרבה חברים וקרובי משפחה. חייו היו מאושרים מאוד, והוא לא הכיר אנשים רעים באמת. הוא היה נאיבי בצורה חמודה.
לפני שבועיים, ואשו הגיע לגיל 16 - הגיל שבו לפי מסורת השבט הוא נחשב בוגר. אך כמובן שהזכות לשאת אישה והחובה להשתתף במלחמות לא באות ככה סתם, ולפי מיטב המסורת ואשו יצא ל''ירח ההבשלה'', חודש בו הוא צריך לשרוד בטבע בנפרד מהשבט ולשנן את כל המסורות השבטיות. משיחזור ויוכיח את עצמו, יהפוך לבוגר רשמית. מלווה בברכות ואיחולים מכל השבט, הוא יצא עם קצת ציוד ועם כלב הציד האהוב שלו ''וואף''.

כשהוא היה לבד בטבע, ורק עם וואף, הוא דיבר אליו, בעיקר בדידות. הוא סיפר לו כל מיני דברים, ועם הזמן... עם הזמן הוא קלט שהם מתקשרים. כלב הוא לא מספיק אינטיליגנטי כדי לנהל איתו שיחה רצינית, אבל הם תיקשרו היטב. ואשו גילה שזה עובד גם על זאבים וכלביים אחרים (ככה הוא הצליח לגרש להקת תנים שהתנפלה על ביזון אותו צד). לבסוף, הוא הבין - הוא אחד מה''אחרים''.

מבודד משאר האנשים, הוא לא שמע על בוא השדים השחורים ועל פרוץ המלחמה. הוא עדיין מסתובב בנאיביות בערבות, משנן את מסורות שבט, מצפה לחזור הביתה ולספר לכול םבצעקות שמחה על ה''אחרות'' שלו.

נשק: ואשו מיומן בשני כלי הנשק המסורתיים של הוואיו-ט'הא:
- קשת ציידים שמיתרה עשוי מגיד ביזון, ואשפה מאה חצים בעלי ראשי אבן ועצם מחודדים.
- אלה ארוכה המגולפת מעץ קל אך איתן וחזק, ושאורכה בערך כאורך רגלו של ואשו. למרות משקלה המועט אורכה מביא לה תנופה אימתנית. האלה מכוסה בחריטות, גילופים וסימונים שאמאניים-שבטיים.

מיומנויות: ריצה, מעקב, התגנבות, התחבאות, הישרדות בטבע, ציד, היאבקות (גם קרבי, אבל לא נכנס בנשק...), צליית בשר, ריקודים שבטיים, מסורות שבטיות (אני מניח שנמציא כל מיני במהלך המשחק) וקשר עם כלבים.

ציוד: נרתיק עור ובו צלמית קטנה ומגולפת של ביזון (קמיע למזל טוב בציד), רגל מיובשת של חפרפרת (קמע נגד הצטננות), אבני צור להצתת אש וכל מיני עשבי מאכל, מרפא ותיבול שליקט בערבה; קשת וחצים; אלה ארוכה; ופגיון אבן לחיתוך בשר.

כסף: אני מניח שלשבט אין כסף, לפחות לא במובן המקובל של המילה.

מראה (למה זה לא סעיף בדפ''ד?): ואשו הוא נער גבוה, חסון ואתלטי, בעל עור ירוק כזית ירוק, שיער שחור כזית שחור ועיניים חומות כזית קלמטה. הוא לבוש במכנסי עור בלבד, והם כרוכים למותניו בשרוך עור חזק. הנרתיק ואשפת החצים תלויים על רצועה מכתפו, והאלה קשורה לגבו. לואשו אין קעקועים כיוון שלא עבר את טקס הבגרות, מלבד קעקוע מפותל ומוזר על כתפו השמאלית לזכר הציד הרציני הראשון שלו. שערו הארוך קשור בפקעת על קודקודו, ונעוצות בו לעיטור כמה נוצות לבנות. הוא לא חתיך על, אבל בהחלט לא נראה רע.

אופי: ואשו הוא צעיר אופטימי, נאיבי ונחמד, אבל החינוך הקפדני הטמיע בו את ערכי השבט - אומץ, נאמנות, מסירות, חריצות, צייתנות ושיתוף פעולה מלוכד. הוא יזנק אל אתגר אך ישתדל לא לפגוע בחלשים ממנו.

חיה מלווה: כלב ציד ושמו ''וואף'' (וואף-וואף), אימתני, שרירי ובעל שיניים חדות. וואף מציית לואשו היטב, בעיקר בגלל ה''אחרות''.
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Vae victis.
סמל אישי של משתמש
אביעד
הודעות: 1690
הצטרף: 02 מרץ 2014, 11:21

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי אביעד » 12 נובמבר 2018, 16:25

גורןהצג
גורן לא בדיוק נראה אנושי. הוא יותר מדי מכאני כדי להיחשב לננס רגיל, ויש בעיניים שלו משהו לא בדיוק אנושי. עוד משימה. זה מה שיש לעשות. זה הכל. הוא לא נראה נרגש במיוחד לקראת המשימה החדשה, וזה נראה שהוא אדיש למה שקורה סביבו. כשהוא נכנס לחדר הוא שואל את הננס, זה עם הסיר: "מי א-תה? מה זה ה-סיר שלך? אתה השותף שלי למ-שימה הזו? אני גורן, ט-וב לפגוש את כול-כם. מה הפרטים של המשימה?" הדיבור שלו לא מגומגים, אלא... מכאני כזה.
לא לקרוא את הדפ"ד בבקשה. אף אחד כולל נאוטי
רקעהצג
מורט "המטורף" היה ננס שעסק בטכנומאגיה אסורה - ניסויים מסוכנים ולא בטיחותיים שעלולים לגרום לנזקים חמורים לנסיין ולסביבתו. בנוסף, לניסויים שכאלה ישנו סיכוי גבוה להיכשל כך או כך. פעם הוא עבד אצל הצבא הלינגאי, לפני שתפסו אותו בכמה ניסויים שלא אזכיר כאן כי לא בא לי לקבל באן, ושלחו אותו לכלא לכמה שנים טובות, שלאחריהן הוא פתח מעבדה פרטית ולא קשורה לחלוטין לליגת הטכנומאגים (או לפחות כך הוא טוען, ייתכן שישנם בליגה כמה מנוולים שמוכנים לשתף איתו פעולה בעבור בצע כסף, או יותר גרוע – כדי לערוך ניסויים אסורים. הדבר אינו ברור), ומדי פעם ביצע אירועים חבלניים כנגד תושבי לינגאה. ידועה במיוחד הפעם בה הוא מכר בזיל הזול כדורי ביליארד מתפוצצים, וגרם לפציעות חמורות אצל ננסים רבים. נחזור לענייננו – אחד מהניסויים שמורט ערך בצבא היה יצירת החייל האולטימטיבי – חייל חזק יותר, עמיד יותר, מהיר יותר, חכם יותר, ומוצלח יותר מכל החיילים בכל תחום אפשרי. לצורך כך הוא לקח תמצית חיים/מוחות/משהו אחר שמתאים לך ממספר חיילים רב, והכניס אותן במכונה שנבנתה במיוחד לצורך כך. בהתחלה לא היה נראה שהניסוי הניב תוצאות, אבל לאחר כמה פיצוצים שהרסו מתקן צבאי שלם המכשיר התעורר לחיים, עם תודעה משלו, וללא ידע על יוצרו (איך הוא שרד את הפיצוצים? זה לא ברור, אבל משהו מסריח היה מעורב בתהליך). לאחר מכן הצבא מצא אותו, ולימד אותו את כל מה שהוא יודע. זה היה אחד מהניסויים הבודדים שהצליחו למורט "המטורף" – יצירת תודעה מלאכותית אוטונומית. לאחר שהתגלה על ידי הצבא הלינגאי המכשיר הזה קיבל ממנו את שמו: גורן, והפך לחייל מן המנין בצבא לינגאה, אם כי תחת פיקוח הדוק, כי מי יודע מה מורט שתל בתוכו.
גורן (למעשה גורן 3, הוא לא היחיד אבל הצבא והוא לא יודעים על זה) הוא מחושל קרב, שלמד את מיומנות הלחימה והטכנאות בצבא, והוא יודע להכניס את הקסם שלו בעצמו. גורן חבר בליגת הטכנומאגים ונאמן לצבא הלינגאי, אם כי הוא עדיין לא מבין לגמרי את המשמעות של המושג "חברים לנשק" שהננסים בצבא מרבים להשתמש בו. ואין לו את חוש ההומור המוזר של שאר הננסים. השאיפה הסודית שלו היא לגלות על עצמו את האמת – מי יצר אותו, למה, ואיך (גם הצבא מת לדעת את התשובות לשתי השאלות האחרונות, אבל שומר את זה בסוד, כמו את התשובה לשאלה הראשונה).
אז:
שם דמות: גורן (3)
גזע: מחושל קרב
מקצוע: טכנומאג
מאפיין מקצוע: גוף מכאני - חסינות לרעלים, מחלות, ריפוי, ועמידות לנזק חודר
יכולות מקצוע: פצצות, זרם חשמלי.
רקע ואופי: למעלה
נשק: יכולות הדמות מהוות נשק.
מיומנויות: הישרדות וניווט בטבע (לא בדיוק כמו בני אדם, הוא לא צריך מזון), מכונאות ומדעים מדויקים.
תמונההצג
הורד.jpeg
הורד.jpeg (2.61 KiB) נצפה 269 פעמים
דף דמות מכאני (יכולות כסף וכו')
https://docs.google.com/document/d/1N1 ... p=sharing
Hell lord
הודעות: 3551
הצטרף: 15 דצמבר 2015, 15:14
מיקום: בין הלימבו להלהיים

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי Hell lord » 12 נובמבר 2018, 17:30

אומבר
ספוילרהצג
אומבר פותח את המכתב הראשון, ואז מקמט אותו בבוז לתוך כיס, אומר "שיחכו קצת". את המכתב השני אומבר פותח בזהירות - אתה אף פעם לא יכול לדעת מה בדיוק שם לך מג חזק במכתב - ומקמט את מצחו בבלבול למראה הקשקוש. אומבר מקפל את המכתב בזהירות ושם אותו בתוך כיס אחר, בזהירות שלא יתקמט. הוא ישאל את ראש המועצה מה משמעות המכתב כשיפגשו לאחר הזימון למועצה. אחרון חביב הוא פותח את המכתב השלישי. אני מתגעגעת.
אומבר לא מהסס לשנייה. ישנם שדים רבים - רוב חייו נוקס לימדה עליהם את אומבר, והוא ידע שחלקם נהנים לשחק עם הקורבנות שלהם בצורה כזאת לפני שהם תוקפים, ואם מדובר בבדיחה חולנית כלשהי - עדיף להיות בטוח מלהצטער אחר כך. כך או כך, בתוך שניות אומבר היה בתוך הבקתה, על יד האח, מביט במכתב נאכל באש.
לאחר מכן אומבר מתכונן במהירות, לובש את השריון והחרב שלו, דרוך לקרב, ואם דבר לא קורה הוא מפעיל את השיגור של המועצה.
I am no nightmare, nightmares fear me
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2742
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי dragonitzan » 12 נובמבר 2018, 18:17

אומבר
ספוילרהצג
המכתב נשרף לאפר ונעלם באש. אתה שולף את המכתב מהמועצה, ומפעיל את הרונה.
רגע אחד אתה עומד מול האח הבוערת בבקתה הזמנית, ורגע שני אתה באולם הגדול של המועצה. נראה שאיתך קוסמים מבולבלים נוספים, ועוד קוסמים ממשיכים להופיע.
לאחר דקות ארוכות נראה שהאולם מלא לחלוטין, ויוצאת יושבת ראש המועצה, קוסמת להבות רבת עוצמה, שיערה הג'ינג'י הארוך מתמזג עם גלימותיה האדומות.
"אני נאלצת לבשר לכם, בצער רב וביגון עמוק, שראש המועצה קלאריוס אשר שירת בתפקיד עשרים ושתיים שנה נפטר. גופתו נמצאה בחדר העבודה שלו היום בבוקר. כעת נעמוד דקה לזכרו."
שקט משתרר באולם.
במחשבה לאחור, הקוסם המת מחלומך הוא ראש המועצה.
רין
ספוילרהצג
"תשתקי," אומר לך אחד מנציגי הלה-קן. "אסור לנו שידעו שהלה-קן נמחקו. זה יכול לפגוע במוניטין המסחרי שלנו. עוד הערה אחת כזאת ואת הולכת מכאן, לא משנה באיזה חנית את יודעת לשלוט."
את המשפט האחרון הוא אומר בקול קצת רם מדי, וכעת כולם נושאים עיניים לכיוונכם.
ואשו
ספוילרהצג
כן, אדון. אומר לך ואשו. יש קצת שקט, לפני שהוא ממשיך. כלב שחור מתרחק לתוך היער, אדון. לרדוף?
הל ואלישע - אנא הוסיפו דפ"ד להודעה הראשונה שלכם.
נערך לאחרונה על ידי dragonitzan ב 13 נובמבר 2018, 17:02, נערך פעם 1 בסך הכל.
nautti
הודעות: 626
הצטרף: 15 אפריל 2016, 12:40
מיקום: מוסקבה, רוסיה, נלחם בדוב בשם מרגריטה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי nautti » 12 נובמבר 2018, 18:32

אביעד
ספוילרהצג
ננס עם עיניים כחולות, קירח, קצת שמנמן ובכל זאת שרירי למדי בוהה בך. הוא האחרון שיושב, כשהוא מבין שכל היתר קמו הוא קם גם, ומתנצל בחצי פה. הוא עונה בחיקוי המוצלח ביותר שלו לול המכאני: "של-ום, קור-אים לי ביא-או-רן. זה הס-יר הק-סו-ם של-י, נר-אה ל-י שכ-ן. מצ-ט-רף לש-אלה"
Out
אני לא רוצה לעשות מהדמות שלך צחוק, ואני מתנצל, פשוט הדמות שלי די חסרת טאקט ודי מעצבנת, ואני מנסה לזרום עם האופי הזה.
אתה חושב שאתה יכול לאיים עלי? עלי?! אני שחקן בפונדק, חיסול דרקונים זה לא המקצוע שלי, זו דרך להעביר את הזמן
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4186
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 13 נובמבר 2018, 07:34

ואשוהצג
הנער מחייך. כן. בלי רחמים. בוא נצא לציד.
וואף מזנק למרדף ויוצא לרדוף אחרי הזאב, וואשו רץ מאחוריו, מהיר כמעט כמו הכלב. שנים של אימונים והכנה לציד, ושל עידוד ריצה כספורט לשעות הפנאי, עשו את שלהם. הוא מעדיף כרגע להשתמש באלה הארוכה שלו, כדי להמית את הזאב כשהכלב יתפוס אותו.
נערך לאחרונה על ידי הח׳אן הטטרי ב 13 נובמבר 2018, 07:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Vae victis.
Hell lord
הודעות: 3551
הצטרף: 15 דצמבר 2015, 15:14
מיקום: בין הלימבו להלהיים

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי Hell lord » 13 נובמבר 2018, 07:44

ספוילרהצג
ראש המועצה... כמובן, זה מי שראיתי בחלומי, והמכתב עם הג'יבריש... אני אצטרך לפענח אותו יחד עם שאר דבריו של קלאריוס
ברגע שנגמרת דקת הדומייה אומבר יוצא מחדר המועצה וניגש ישירות לחדר העבודה של ראש המועצה לשעבר.
I am no nightmare, nightmares fear me
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2742
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי dragonitzan » 13 נובמבר 2018, 09:36

ואשו
ספוילרהצג
זרוק בבקשה שתי קוביות, אחת להתגנבות אחרי הזאב בלי שישים לב לכם ואחת בשביל להשיג אותו בריצה.
אומבר
ספוילרהצג
האולם מלא לחלוטין, ובתום דקת הדומייה אתה יוצא דרך הדלת ומתגנב משם. מאחוריך באולם עולה אחד מיועציו של קלאריוס להספידו, אבל אתה כבר ממהר במעלה המדרגות, אל החדר העליון במגדל הגבוה ביותר במבנה המועצה. המגדל הזה כולו היה שייך לקלאריוס, אבל חדר העבודה שלו היה בקומה העליונה.
אתה עוצר בקומה העליונה, מתנשף. לעלות במעלה המדרגות עם השריון עליך זו פעולה מעייפת.
אתה פותח את הדלת, ולמרבה הפתעתך זו נפתחת בקלות. היית מצפה שתהיה נעולה.
החדר נראה נורא. שולחן העבודה של קלאריוס, כמו גם שאר הרהיטים בחדר נראו כאילו נשרפו. חצי מהשולחן הפך לאפר שחור, בעוד החלק השני עומד, עדיין רופף, כתמים שרופים מכסים אותו. ארון הספרים של קלאריוס נשרף לאפר עם מרבית הספרים, ורק שני ספרים נותרו שלמים, כנראה בזכות הקסם שאפף אותם.
גופתו של קלאריוס כבר לא נמצאת בחדר, אבל על הרצפה יש מספר חתיכות של מגילה קרועה, שבמבט מהיר נראה שגם הן מלאות בג'יבריש כמו חתיכת המגילה שקיבלת.
OUT
אתה עם השריון שלך עליך, נכון? לבשת אותו לפני שהשתגרת.
ביאורן וגורן (צריך לחשוב לכם על שם. מה אתם חושבים על ביגורן?)
ספוילרהצג
"גורן, זה ביאורן," אומר החייל שליווה את גורן. "הוא המלווה של המשימה מטעם מועצת לינגאה. זו הולכת להיות משימה מסוכנת במיוחד, והסיכויים שכולכם ישרדו הינם נמוכים. עם זאת, זו משימה חשובה. אתם יוצאים למדבריית המוות באילהארה, זו שנוצרה משום מקום לפני שלושה שבועות. עליכם לברר מה הגורם לתופעה זו, מה יצר את המדבר והאם גם ללינגאה נתון גורל דומה. בנמל הקרוב חונה סירת חץ בשם 'כוכב השחר', שם יחכה לכם המפקח מטעם מועצת הטכנומאגים. הוא ישיט אתכם עם הסירה אל אילהארה לשעבר, שם עליכם למצוא את הגורם ל... תופעה שקרתה שם.
יש לכם שבוע ויומיים למשימה הזאת. זמן השיט לשם הוא כיום, מהשמשאיר לכם שבוע באילהארה. אם לא תחזרו עד אז נשאר שמתתם. יש שאלות?"
OUT
סירות חץ הן סירות לינגאיות ידועות, הן קטנות יחסית אבל מהירות מאוד ונושאות עליהן בליסטרה קטנה ואיכותית ושני רובים קטנים שיוצאים מצידי הסירה. בנוסף, בחרטום שלה יש חוד מתכת ארוך ושיטת הקרב 'נקב וברח' בה הספינה מנקבת את הסירה הגדולה יותר ובורחת במהירות היא שיטת הקרב המועדפת על סירות חץ.
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4186
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 13 נובמבר 2018, 09:54

ואשו
ספוילרהצג
Meta
וואף וואשו רודפים אחרי הזאב, לא מתגנבים... זה לא אפשרי בו זמנית...
הח׳אן הטטרי גלגל 1d20 וקיבל תוצאה סופית של 2:
2
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Vae victis.
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2742
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי dragonitzan » 13 נובמבר 2018, 10:36

ואשו
ספוילרהצג
אתה יכול ללכת מהר מאוד תוך כדי התגנבות. אתה רוצה בכך, או שאתה לא מנסה אפילו שהוא לא ישים לב אליך?
nautti
הודעות: 626
הצטרף: 15 אפריל 2016, 12:40
מיקום: מוסקבה, רוסיה, נלחם בדוב בשם מרגריטה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי nautti » 13 נובמבר 2018, 10:52

ביגורן
ספוילרהצג
"אפשר לקבל מפה של אילהארה? זה יהיה יעיל" שואל הננס "ומה עם סירת מפרש קטנה? רק למקרה שנתקע שם"
אתה חושב שאתה יכול לאיים עלי? עלי?! אני שחקן בפונדק, חיסול דרקונים זה לא המקצוע שלי, זו דרך להעביר את הזמן
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4186
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 13 נובמבר 2018, 11:38

ואשוהצג
Out
בהתאם למידע החדש מתקן את הפעולה.

In
בסימן ממני, תתקיף את הזאב ותבריח אותו לכיווון שלי. אם המצב יסתבך אני אבוא לעזור, פוקד ואשו על כלבו. הצייד מתגנב חרישית לכיוון הכללי של הזאב, נגד כיוון הרוח. התוכנית היא שוואף יבריח את הזאב וואשו יפגע בו כשינוס.

Meta
התגנבות:
הח׳אן הטטרי גלגל 1d20 וקיבל תוצאה סופית של 7:
7
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Vae victis.
סמל אישי של משתמש
אביעד
הודעות: 1690
הצטרף: 02 מרץ 2014, 11:21

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (שיטה פרטית, פנטזיה) - התחלנו!

שליחה על ידי אביעד » 13 נובמבר 2018, 11:43

ביגורהצג
"המ-דבר נוצר לפני שלו-שה שבו-עות. איך א-תה חושב שתהיה להם מ-מפה?" שואל גורן. "ולמה א-תם חוש-בים שהמשימה תיקח ש-בוע?" "מה אנ-חנו אמו-רים ל-עשות כדי לב-דוק את ז-זה?"
שלח תגובה