• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ הרשמה [5/5] (חצי-חופשיטה,פנטזיה) - משחק המשך לבני המפלצות

קישור לעץ ההרשמה של ההרפתקה הקודמת: https://www.pundak.co.il/forums/threads/38569
קישור לעץ המשחק של ההרפתקה הקודמת: https://www.pundak.co.il/forums/threads/38596
זהו משחק המשך של 'בני המפלצות'. עם זאת, גם מי שלא שיחק/קרא את בני המפלצות יכול להצטרף למשחק, וקריאת המשחק הקודם זה בגדר המלצה בלבד. עם זאת, אני ממליץ לכם בחום לקרוא את העמודים האחרונים של המשחק, כדי להבין את המקום בו העולם עומד יותר טוב.

בראש המגדל הגבוה ביותר במועצת הקסמים העולמית, ישב ראש מועצת הקסמים וקשקש על מגילה. לפני כמה רגעים היה ניתן לזהות את הטקסט שנכתב, אבל כעת למביט מהצד היה ברור שראש המועצה, הקוסם הדגול ביותר בעולם, השתגע סוף-כל-סוף.
אבל הוא לא השתגע. הוא היה בטוח בזה. הזמן שלו היה מוגבל, והוא היה חייב להעביר את זה הלאה. את המראות הללו, המסר מיצירה.
האור בחדר החל להתעמעם, אם כי השמש עדיין עמדה במרכז השמיים.
הוא גלגל את המגילה, וחתם אותה בחותם שעווה. ההגנות שלו עצמו היו חלשות מדי, אבל המגילה תוכל להחזיק נגדו.
הוא הזדקן, הוא ידע את זה. הוא ממילא התכוון לפנות את מושבו בקרוב.
הוא נמצא למחרת, מת לחלוטין, ומלבד מגילת קלף אחת כל ציודו התפורר לאפר שחור לחלוטין.
- - - - - - - - -
שבט טגאהאנגה היה השבט הגדול ביותר בערבות המערב. לפחות כך הם חשבו. הם לא הכירו שבטים רבים אחרים. עורם היה כחול בהיר, והקעקועים שעיטרו את רובם היו בצבעי כחול וסגול. הם הכירו כמה שבטים אדומים ושבט ירוק כהה, אבל הם היו השבט הכחול היחיד באזור והתגאו בזה.
ועכשיו הגיעו בני העם השחור. אותם יצורים משונים למראה, גופם שחור ובלתי מוחשי ועיניהם אדומות וחסרות אישונים, התקיפו אותם ללא סיבה ופתחו במלחמת שבטים ללא הטקסים המקובלים קודם. אפילו המורשת השבטית של שבט הטגהאנגה לא השפיעה עליהם. המורשת של בני השבט השחור, הצללים המשונים, טבחה בשבט הטגאהאנגה.
משלחת בת כמה שבטים החלה להתאגד כנגד בני השבט השחור. היום, המועצה החליטה ששבט הטגהאנגה יצטרפו גם הם למשלחת.
הגיע הזמן לטפל באיום הנצחי הזה.
- - - - - - - - -
קוואריוס ג'ינסלורגיון היה אחד מהטכנומאגים הידועים ביותר בלינגאה. הוא יצר את טנק המלחמה 3.121487, את ספינת הקרב 5.42 המבוססת על מנוע הקריסטלים המתברג, את היד המכאנית 'blaster hand 2,850' ואת הרגל הממוכנת הרב-שימושית שמהווה את רגלו.
מפת אילהארה הונחה מולו, והוא היה עסוק באותה עבודה כמו בשלושת השבועות האחרונים - לגלות מה גרם להרס הזה באילהארה. בהתחלה הוא חשב על נשק קסום שהשתבש, אבל הרעיון בוטל לאור זה שאילהארה לא היו מתקדמים כמו לינגאה מבחינה טכנומאגית. הוא חשב שאולי משהו בטקסי הגלאים השתבש, או שארגון המרד פעל בצורה לא אחראית, אבל אף אחת מהאפשרויות לא הייתה גורמת לעיגול של הרס טהור ברדיוס של עשרות קילומטרים מאילהארה. אפילו הים לצד אילהארה השחיר, אם כי המים לא התפוררו.
מסקרן.
ואז אתמול השליחים שלו חזרו. חלקם. שניים מהם מתו במסע, למרבה הצער. אבל הם הצליחו לקלוט חלק מהילת האנרגיה שאפפה את האזור ולכלוא אותה, כבקשתו, בקריסטל.
הקריסטל הכיל אנרגית צללים מטורפת.
ולקוואריוס לא היה שום מושג מה המקור שלה.
הוא נחת על מיטתו, ונרדם במהירות. הוא ימשיך עם המחקר מחר.


אז, ברוכים הבאים להרפתקה צילו של הצל. המשחק מתנהל בעולם המערכה אותו אני בונה כבר הרבה זמן, והוא ממשיך מהנקודה בה המשחק הקודם נגמר - הצל משתחרר, אילהארה מושמדת למדבר מוות והעולם מתחיל לקרוס. לא נראו סימנים מהצל מאז האירוע, אבל שדים, צללים ואל מתים מתחילים להופיע ברחבי העולם.
אתם הולכים לשחק אחד משלושה מקצועות - טכנומאגים מלינגאה, קוסמים ממועצת הקסמים העולמית או אחרים מהמערב.
אין את האפשרות לשחק בני מפלצות, אבל אם מישהו ממש יתעקש אולי אני אסכים לו. אל תבנו על זה.

רקע על העולם:

לינגאה:
איי המזרח הם אזור ההתרחשות של בני המפלצות. אמנם אילהארה ובאלאד-סום נמחקו עם השתחררות הצל, אבל לינגאה, ארצם של הננסים שבצפון, נשארה שלמה ובטוחה.
הננסים מסוגרים מאוד ולכן אין עליהם כמעט מידע. אבל ידוע שהם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת יותר מבאילהארה, שמושלת שם מועצת עם והחיים שם טובים, פליטים מעטים מאילהארה ובאלאד סום מגיעים ללינגאה, אבל המעטים שמגיעים חיים שם בטוב. לננסים צבא קטן אך מיומן, ובכללי אוכלוסייתם והשטח עליו הם שולטים קטן בהרבה מאילהארה ובטח שמבאלאד סום. אך הצי הימי שלהם יעיל וחזק, וצבא שירצה להתקיף אותם יצטרך לעבור דרך הצי, שרשרת ההרים שמקיפה את האי שלהם ורק אז יוכל להילחם נגדם.
אך המנהיג העכשווי שלהם פרנואידי מאוד מפני התקפה של אילהארה, בגלל בני המפלצות שהם מגינים עליהם, ולכן הוא מונע מרוב המהגרים אליהם להגיע, ואת רובם הצי מטביע. לאחר ההשמדה הטוטאלית של אילהארה כל מאמציה של לינגאה הופנו למחקר בנושא, וכל דרכי ההגירה נחסמו לחלוטין מחשש שמה שלא קרה שם יקרה גם ללינגאה.
הטכנומאגים של לינגאה
לינגאה ידועה בטכנומאגיה שלה - מכונות שונות הפועלות על אנרגיה קסומה. המידע על הטכנומאגיה סגור בפני העולם הרחב, אבל מעט מידע ידוע. הטכנומאגיה היא דרך תיעול קסם רבת עוצמה, בה בונים מכונה שפועלת על בסיס קסום. בנוסף למכונות שונות שהטכנומאגים בונים, ל אחד מהם מסתובב עם המכונה האישית שלו שמהווה את מרבית כוחו - מיד מכאנית עד רובה קסום או כלב רובוטי, אותם הם משפרים ומחזקים כל הזמן.

היבשת:
היבשת היא יבשת עצומה בגודלה, שמהווה את כל העולם המוכר בערך. גם בה - הצפון קר ולא מוכר, בדרום שבטי אורקים מאיימים ובמערב ערבות המערב לא מיושבות, אבל מרבית הציוויליזציה חיה ב'יבשת'.
היבשת היא אזור מאוד גדול, כמעט גדול מדי. למעשה, כל הגזעים האפשריים חיים בה, בממלכות קטנות ומשונות שנלחמות זו בזו על שטויות. הארגון הגדול שמארגן את היבשת הוא מועצת הקוסמים העולמית, שמחזיקה במרבית הקוסמים ובעלי כוחות הקסם ביבשת ודואגת לסדר בעולם.
בכל עיר תוכלו למצוא בניין גילדה אחד לפחות של המועצה, בו מגייסים קוסמים חדשים ומפקחים על העיר. כל מטיל לחשים חייב להירשם אצל המועצה, ולרוב גם להצטרף אליה, כדי לסכל אפשרויות למרידות קסומות והשארת הכח הקסום העיקרי אצל הקוסמים.
מלבד זאת, יש ארצות שונות ומשונות ברחבי היבשת. מי שסיפור הרקע שלו מתרחש ביבשת, רשאי להמציא ארצות, ממלכות ומקומות שונים ומשונים, כי אני ממש לא הולך למפות את כל המקום העצום הזה.

ערבות המערב:
מבין שלושת האזורים בהם תתרחש ההרפתקה, ערבות המערב הוא האזור המוזר ביותר. שדות עצומים בגודלם של דשא סגול כהה, עצים סגולים כהים יותר ופרחים בצבעים של כחול וסגול, שנפרסות לאורך רוב קו החוף המערבי של היבשת.
איש לא יודע מדוע ערבות המערב נראות כמו שהן נראות, אבל ההנחה היא שלתוך המקום הזה יש דליפת אנרגיה מתמדת ממישור הקסם, שמציפה אותו באנרגיה קסומה ובצבע סגול. האנשים בארצות הללו הם הדבר הצבעוני ביותר שתמצא בערבות - הם לובשים בגדים שעוצבו לרוב בקסמים, ועל כן הם פחות סגולים (כן יש דברים בצבעים נורמליים, זה פשוט שסגול הוא הצבע השולט העיקרי. במכרות תת קרקעיים, למשל, תמצא מתכות אפורות ורגילות) אלא שצבע העור של אנשי המערב משתנה לפי השבט אליו אתה שייך. אנשי המערב חיים בשבטים קטנים ומסוגרים, בהם כל אחד הוא סוג של גזע משל עצמו, והם מופרדים זה מזה על פי צבעי העור שלהם - יש שבטים כחולים, אדומים, ירוקים, צהובים וכו'. הצבעים היחידים שאין אלו שבטים לבנים ושבטים שחורים, ועל כן הכינוי לשדים שמאיימים על האזור הוא 'בני השבט השחור'.
איש לא יודע מה המקור לצבעים הללו, אבל הוא ללא ספק לא בדם, משום שיש עדויות של אנשים שעברו משבט אחד לאחר ובכך שינו את צבעם, או בן אדם מהיבשת שערק אל שבט מהערבות ועורו שינה את צבעו לצבע השבט.
אבל הצבע של השבטים זה לא הדבר המוזר ביותר, אלא האחרים.
האחרים הם בני מערב עם כוחות על טבעיים ולא מוסברים. יום אחד בחייהם הם גילו שהם אחרים (גם במקרה הזה, זה לא קשור בדם - אדם רגיל שערק לשבט יכול לגלות שהוא אחר) ובעלי הכוחות השבטיים שלהם. לכל שבט יש כוח שבטי מסוים, אותו חולקים כל האחרים שחיים בשבט. זה יכול להיות הכוח לדבר עם צמחים, להצית להבות, יכולת ריפוי פסיבית או לקרוא מחשבות, אבל זה אותו הכוח כמו כל שאר האחרים בשבט. אחר שנוטש את השבט שלו ובוגד בו יאבד את כוחות האחר שלו, אבל אם יערוק לשבט אחר הוא יוכל לקבל כוחות חדשים.

היסטוריה מקוצרת של העולם
זהו מידע על עידן האלים. זה טקסט קצת ארוך, אבל חובה לקרוא אותו. המידע בו קריטי להרפתקה.
בראשית היו ארבעה מישורים: מישור הקסם, מישור הצללים, מישור הפרא ומישור הצללים. ואלת היצירה. מכוחם של ארבעת המישורים היא יצרה את המישור הפיזי - ואת האלים האחרים.
בתחילה האלים חיו בשלום זה עם זה, אך במהרה נוצרו ביניהם הבדלים - אלי הטוב, שנוצרו בעיקר ממישור הקסם, אלי הרוע שנוצרו ממישור האופל, ואלים הניטרליים, שנוצרו ממישור הפרא בעיקר.
מלחמות עזות היו בין אלי הטוב ורוע, בעוד האלים הניטרליים מתקנים את הנזק שנעשה, אך אלת היצירה לא הייתה באף צד, וכל הצדדים - אל אף שהיא שיצרה אותם בעצמה - שנאו אותה, על כך שהיא ראתה בהם את הכל: באלי הטוב את הרוע, באלי הרוע את החלקים ממישור הקסם, ובאלים הניטרליים את נטייתם לצדדים השונים.
אבל היא בראה אותם. הם לא יכולים לפגוע בה, נכון?
אבל היה אל אחד ששנא אותה יותר מכל. קראו לו הצל. הוא היה אלם של השדים והצללים.
הוא תיעב את אלי הטוב, ושנא את הניטרליים.
הוא החליט להרוג את אלת היצירה.

ביום בו התרחש הקרב ששינה את פני ההיסטוריה, יצירה הייתה בעמק הקרוי דרייקג'אר. בקע המוות. רק שבאותם ימים, הוא היה גבעה. הצל התקיף אותה בהפתעה, והיא הייתה חלשה יותר משהייתה אחרי יצירת העולם והאלים, והשמירה עליו. הצל היה אחד האלים החזקים ביותר, והוא התקיף אותה בהפתעה.
איש לא יודע את מהלך הקרב, רק את סופו.
אלת היצירה כלאה את עצמה בקריסטל, כדי להגן על שארית כוחה מפני הצל, והטמינה את עצמה במעמקי האדמה.
מקום הקרב הפך למכתש מעשן, שמאות שנים אחר כך עדיין לא קיים חיים.
הצל נהפך לשד. אמנם השד החזק בעולם, אך עדיין חלש בהרבה מהאל שהיה. בנוסף, הוא נכלא במישור הצללים, ומשם הוא לא הצליח לצאת.
ומאנרגיית היצירה והצללים שנשלחו לאוויר, נוצרו האלפים האפלים הראשונים.
הגזע החושב הראשון.

בתחילת העולם, האלפים האפלים היו חזקים בהרבה ממה שהם בימינו.
הם הצטרפו למלחמה בין האלים, לטובתם של האלים האפלים. והם שינו משמעותית את המלחמה. האלים האפלים אט אט טיפסו, ניצחו במלחמות הבלתי מנוצחות, כבשו שטחים מהיבשת.
הם קראו לאלפים האפלים פלאים, על שם הפלא שהם הביאו לאלים האפלים.

אלי הטוב החליטו שהם זקוקים לגזע משלהם. ליצור משלהם שיעזור להם.
הם יצרו את האלפים - יצורים שבנוים כמו הפלאים, אך הפוכים מהם - נטייתם טובה, עורם לבן וקסמיהם קדושים. והם נקראו אלף, כהיפוך האותיות של פלא.
שנים רבות אחר כך, כשהאלפים שלטו בעולם, שונו שמות הפלאים לאלפים אפלים.

האלים הניטרליים יצרו גם הם יחדיו את הגמד - גזע שנוצר כדי להסתתר עמוק בקרקע ולהיות נמוך קומה, לא לבחור צד ולהסתתר במלחמות.
המלחמות בין האלים ניטשו כעת בעוצמה רבה בהרבה. אם בעבר המלחמות חצבו עמקים והעלו גבעות, יצרו אגמים והקימו חורשות, כעת הרים, אוקינוסים, תהומות אדירים וג'ונגלים פראיים היו תוצאות המלחמות הללו.
העולם כפי שהוא בימינו החל להיווצר. איי המזרח נוצרו במלחמה אחת, הופרדו במלחמה אחרת, הרי לינגאה נוצרו במלחמה שלישית ושאר תווי השטח במלחמות נוספות.

נקודת השוני הבאה קרתה כאשר הגמדים מצאו את אבן היצירה - האבן בה הייתה כלואה אל היצירה.

במהלך חפירתם באדמה, הם הגיעו לעומקים שאלת היצירה לא תיארה שמשהו יגיע אליהם. עומקים בהם היא קברה את עצמה.
אבל הגמדים שנגעו באבן לא היו עוד גמדים - הם נהיו הננסים ובני המחצית הראשונים. שלושת גזעים אלו קרואים ברואי גמד.

הננסים ובני המחצית לא אהבו את התנאים בתחתית האדמה. הם עלו לפני השטח, ולקחו איתם את האבן. אבל שם האבן התגלגלה אל האלפים, וכשהם השיגו את האבן נוצרו בני האדם ובני הפיות. אלו הם ברואי האלף. אך כשאלים הרשעים שמעו הפלאים על האבן, הם התחילו מלחמה שלמה להשיגה. בסופה, האבן הגיעה אליהם, ומהם נוצרו אלפי הלילה והאורקים.
כל הגזעים היו חזקים בהרבה מן המוכר לנו. האורקים היו חזקים הרבה הרבה יותר.
האורקים הכריזו במלחמה נגד האלים.
וניצחו.
האלים כולם נסוגו מן העולם, ושאבו כח מהעולם כדי ליצור מימד חדש - מימד האלים. בשאיבת כח זו הגזעים כולם נהיו בעוצמה שהם כיום, והעולם התקבע כמו שהוא בימינו.
באותו רגע הגזעים קיבלו רצון חופשי. מאותו רגע העולם לא היה רק שחור ולבן, הנטיות הברורות של האלים, הגזעים והעולם התערערו. זה היה סופו של עידן.

זהו היה סוף עידן האלים ותחילת עידן השבטים, בו אתם משחקים.
אבל מאז, קרו כמה אירועים חשובים שיש להזכיר.
מרבית הגזעים התקבצו ביבשת הגדולה, בהרבה ערי מדינה קטנות, כשלרוב כל עיר מכילה בני גזע אחר. כל ערי המדינה האלה, או כמעט כולן, כפופות תחת השלטון של מועצת הקסמים העולמית, ארגון ששואף להיות מייצג של כל הגזעים, ודואג לשלום ולכל בני העם שתחת שליטתו. איש לא רוצה לפתוח במלחמה עם עיר אחרת, משום שאז הקוסמים יתערבו - ולקוסמים יש כח.

האירוע האחרון שיש לציין הוא לא בדיוק היסטוריה. אילהארה, ממלכה קטנה באיי המזרח שלא הייתה כפופה לקוסמים משום שמנהיגם, אינגילמור, עסק בקסם אפל ובגד במסדר. לפני כמה שבועות, אילהארה הושמדה. נמחקה מעל פני העולם. היא, וכל האזור ברדיוס של כמה עשרות קילומטרים סביבה, הפכו למדבריית מוות שחורה.
שלושה אירועים ליוו את ההשמדה.
הראשון, הוא התקף חזיונות שפקד אנשים שונים בעולם. כולם ראו את אותן התמונות, חלקם קוסמים דגולים וחלקם אנשים פשוטים, והכוהנים הגדולים טוענים שיצירה עצמה היא ששלחה את החזיונות.
[תיאור החזיון מופיע בבני המפלצות, מעט לפני הסוף, למי שמתעניין].
השני, הוא עלייה ברמת ארגיית הצללים בעולם. שדים מתחילים לפלוש, האנרגייה החיובית בירידה, ומשהו קורה. בלי שאף אחד ידע למה.
האירוע השלישי הוא הופעת מדבריות מוות קטנים במקומות שונים ביבשת. איש לא יודע למה, או לחזות איפה זה יהיה עכשיו, אבל בכל מקום מותקף כל מה שהיה נמחק לחלוטין לאפר שחור לגמרי, מלבד כמה אנשים שנותרים חיים ולא פגועים באמצע המדבר.

המישורים
יש חמישה מישורים מלבד המישור הארצי, מהם ניתן לשאוב קסם:
- מישור הקסם, הוא מישור האנרגיה הטהורה ומקור הקסם בכללותו. קסמים של מישור הקסם מבוססים על אנרגיה טהורה.
- מישור פרא, הוא המקביל למישור האסטרלי. הוא חופף למישור הארצי, והוא מעיין השתקפות משונה שלו. קסמים של מישור הפרא הם קסמים רוחניים, שעובדים עם נשמות ורוחות טבע.
- מישור היסודות, שמכיל את האנרגיות היסודניות - אש, מים, אוויר, אדמה, חום, קור, אנרגיה (וחשמל) ומתכת. קסמי מישור היסודות הם מישורים יסודניים, ולרוב קסמי הרס ונזק שייכים לו.
- מישור האלים, הוא המישור שהאלים בנו והסתגרו בו אחרי שבני התמותה גירשו אותם. קסמי ריפוי, חיזוק וחבריהם מקורם במישור האלים.
- מישור הצללים, הוא המישור שמכיל את השדים ושאר הצללים הלא נחמדים. קסמים של מישור הצללים הם קסמי מוות, פחד, זימון שדים ושאר הקסמים האפלים.

השיטה
מלבד ריבוי המקצועות, השיטה היא אותה השיטה כמו בבני המפלצות.
יכולות
מרבית כוחכם נובע מהיכולות. כל עליית רמה, ניתן לבחור בין שתי יכולות, שכתובות כך:
יכולת 1/יכולת 2

ואז מתחת הסבר על היכולות:
יכולת 1: ~~~~~~~
יכולת 2:-----------
ואתם בוחרים יכולת אחת מבינהן.
בנוסף, את המשחק אתם מתחילים עם שלוש יכולות. שתי רגילות (אני מציג שני זוגות של יכולות. אתם לא יכולים לבחור זוג, אלא אחד מכל זוג יכולות) ובנוסף אתם מקבלים את היכולת הבסיסית שלכם - יכולת שכל עליית רמה משתדרגת לבחירתכם. בעליית רמה אני כותב לכם שני שדרוגים ליכולת בסיסית, מתוכם אחם בוחרים. לדוגמא, בהנחה שהיכולת הבסיסית שלכם היא כדור אש - תוכלו לבחור אם הא יפגע ביותר אויבים או יפגע יותר בכל אויב, אם הוא ישאיר נזק מתמשך, אם הוא יתכוון על אויבים או שהוא ידחוף אחורה את הנפגעים.
עליית רמות:
בכל פעם שאתם עושים פעולה שמתחברת עמוק יותר למפלצת שבכם, ותהיו יצירתיים בנוגע לזה, אתם עולים רמה. בעליית רמה אתם:
  • תקבלו יכולת
  • תקבלו שדרוג ליכולת הבסיסית
  • תקבלו מאפיין מקצוע נוסף - ההבדל העיקרי בין המקצועות זה מאפייני המקצוע שלהם.

המקצועות
לעומת בני המפלצות, כאן יש לכם אפשרות לשחק שלושה מקצועות שונים:

טכנומאג
הטכנומאגים הם ננסים (לרוב) מאילהארה, שמשתמשים במכונות קסומות יחודיות להם כנשק, חבר לעבודה או כלי שימושי לחיים שלא עוזב אותם. הם מסתובבים עם המכונה לכל מקום, ובזמנם הפנוי משפרים אותה עוד ועוד.
היכולות של הטכנומאגים הם מכונות קטנות/כלים לבניית מכונות גדולות במהלך קרב, בזמן שהיכולת הבסיסית שלהם זה החפץ הקבוע שלהם שמשתפר בכל רמה, ומאפייני המקצוע הם שיפורים שונים שהטכנומאגים מוסיפים לגופם, כמו עין מכאנית, כנפיים מכאניות שבוקעות מגבם או תותח קסום שיוצא מהרגל של הטכנומאג. את המאפיין אתם כותבים ואני צריך לאשר, בעוד הדברים האחרים אני מציע לכם אפשרויות ואתם בוחרים. האפשרויות יהיו לפי החפץ הבסיסי (אותו אתם בוחרים עם בניית הדמות) ותיאור הדמות שלכם.
קוסם
קוסמים הם האנשים אשר מקדישים את חייהם ללימוד השליטה באנרגיות הקסומות של המישורים. כל קוסם מתמחה לפי מישור אחר, ובפרט על סוג קסם ספציפי - זימונים, קסמי אש, חיזוק עצמי בקסם. שימו לב לכך שאתם לא חייבים להיות קוסמים שבריריים וחלשים - אתם יכולים להיות קוסם קרח שנלחם עם חרב אדירה או שמאן שרירי (שמאנים ודרואידים הם למעשה קוסמים של מישור הפרא) עם שתי אלות כבדות.
ככל שאתם תתמקדו יותר בסוג קסם מסוים, כך הקסם שלכם יהיה חזק יותר ומגוון פחות. קוסם של מישור הקסם בכללותו יכול לקרוא מחשבות, להזיז דברים עם טלקינזיס ולידות חצי קסם. קוסם שממוקד בקריאת מחשבות יוכל גם להתקיף אויבים מוחית ולקרוא מחשבות ביתר קלות, אבל האפשרויות האחרות יהיו חסומות בפניו.
היכולת הבסיסית שלכם היא לחשון פשוט שמשמש אתכם הרבה, ולרוב הוא גם יהיה רב שימושי. שאר היכולות יהיו קסמים שונים שתלמדו, בעוד מאפייני המקצוע הם דברים שונים שמשנים את הקסם שלכם.
אחר
אחרים הם מקצוע מוזר. אתם בוחרים משהו מאוד ספציפי ממגוון נורא גדול, ומתמקדים בו. היכולות יכולות להיות לזמן נשק רוחני, לקרוא מחשבות, להפוך לבלתי נראה, אבל זה דבר ספציפי יחיד.
עם זאת, עם הזמן הכח שלכם יגדל. בעליות רמה הבחירה שלכם תהיה בין התפתחות במורשת ה'אחרת' שלכם, מה שישפר את היכולת ה'אחרת' שלכם, לעומת אימונים קרביים שיתנו לכם פעולות לוחמניות מגניבות.
מאפייני המקצוע שלכם והיכולת הבסיסית גזורים גם הם מהתכונה הבסיסית שלכם כאחרים, שלאט לאט תשתפר ותתחזק.

הגזעים
הגזעים בעולם שלי מחולקים לשלוש מחלקות: ברואי אלף, ברואי אלף אפל וברואי גמד. ליד כל גזע אכתוב ב"א (ברוא אלף) בא"א (ברוא אלף אפל) או ב"ג (ברוא גמד). ההסבר על החלוקה הזו הוא בהיסטוריה הכללית, שכתובה מעט למטה יותר.

בנוסף, שני גזעים יכולים להתרבות זה עם זה רק אם שניהם באותה מחלקה (ברואי אלף/ אלף אפל/גמד). לכן אפשר להיות למשל חצי אלף-חצי אדם, או חצי גמד-חצי ננס, אבל אי אפשר להיות חצי אדם-חצי גמד, או חצי אורק-חצי אדם. אם אתם רוצים זאת, בבקשה תכתבו גם איזה מההורים הוא מאיזה גזע. (כמובן שאפשר גם להיות גמד עם סבא ננס או משהו דומה).

גזע יחודי לעולם שלי נקרא בן פיות. בני הפיות נמוכים מאוד (בין 120-140 ס"מ בממוצע) אל אף היותם ברואי אלף. הם גזע שמקושר מאוד למישורי הפרא והקסם, והם מיומנים מאוד בקסמים, רוחניים ורגילים. מראם כשל אלף קטן, וצבע עורם הוא בגוונים של ירוק עדין מאוד ובהיר עד ירוק כהה יחסית.
שיערם דומה בצבעו לטחב, ועל כן באזורים רבים הם נקראים 'בני טחב'. בני הפיות מהירים וחכמים, אם כי חלשים מאוד פיזית.

הגזע היחודי השני הוא אלף לילה. הם דומים לאלפים אפלים במובנים מסוימים, אבל בעוד אלפים אפלים הם בעלי שיער בהיר ועור כהה (סגול כהה-שחור, לרוב), אלפי לילה הם חיוורים-לבנים ברמה מפחידה, עם עיניים לרוב אדומות-סגולות והם שולטים היטב בקסמים הרסניים ואשליות.

לעומת בני המפלצות, כל הגזעים ניתנים לשיחוק ביבשת ובערבות המערב (אם כי לא יאהבו ברואי אלף אפל), בעוד שברואי אלף אפל כמעט ולא קיימים בלינגאה.
הגזעים:
  • בן אדם [ב"א]
  • אלף [ב"א]
  • בן פיות [ב"א]
  • גמד [ב"ג]
  • בן מחצית [ב"ג]
  • ננס [ב"ג]
  • אלף אפל [בא"א]
  • אורק [בא"א]
  • אלף לילה [בא"א]
- - - - - - -
דף דמות:
שם דמות:
שם שחקן: (אני צריך את זה כדי לאם אני אעשה רשימה מסודרת של הדפ"דים איפשהו, אז אוכל לראות איזה דפ"ד שיך למי).
גזע:
מקצוע:
מאפיין מקצוע: תחום הקסם שלכם אם אתם קוסמים, מכונה לטכנומאגים ויכולת שבטית לאחרים.
יכולת בסיס: (אני כותב לכם, תדאגו לרשום בדפ"ד את העדכונים ליכולת שלכם)
יכולות: (אני כותב לכם, תדאגו לרשום בדפ"ד את היכולות החדשות שלכם)
רקע: (תשקיעו. אני אנסה, ואתם יכולים לנסות גם, להכניס אלמנטים מהרקע שלכם לסיפור. ככל שהרקע יהיה טוב יותר וארוך יותר כך טוב יותר. מבחינתי תכתבו מגילות, העיקר שתשקיעו. אם אני אבקש לשנות משהו בסיפור הרקע, זה בגלל שזה מתנגש עם העולם בצורה קריטית. בעצם גם אז לרוב הרקע יאושר אם הוא טוב מספיק). הרקע של קוסמים צריך להסתיים בכך שהם חברים במועצת הקסמים, הרקע של טכנומאגים צריך להסתיים בלינגאה והרקע של אחרים צריך להיגמר בזה שהם אחרים.
אופי: מה קוו האופי הכללי של הדמות שלכם? כמובן שהוא יתפתח, אבל קו אופי בסיסי כללי.
נשק: נשק או שניים שאתם מיומנים בלחימה איתו, ויש לכם אותו. לא נשקים קסומים.
מיומנויות: דברים לא קרביים ולא קסומים שהדמות שלכם יודעת לעשות. לצייר, לרקוד, לעקוב אחרי עקבות, ידע כלשהו - אבל לא 'מיומנויות בידוי כדורי אש' או 'לחימה משופרת בגרזן'.
ציוד: בחרו עד חמישה פריטים התחלתיים. הציוד צריך להיות ציוד לא קסום ולא מכאני מיוחד. המכונה של הטכנומאגים לא נחשבת כציוד. (אפשר יותר מחמישה חפצים אם תתרצו זאת בסיפור הרקע).
מראה: איך אתם נראים?
כסף: קוסמים מתחילים עם 50 מטבעות זהב, טכנומאגים עם 1,000 מטבעות כסף לינגאים ואחרים מתחילים עם כסף לפי השבט בו הוא חי.
- - - - - - -
תיאום ציפיות:

כדי להתקבל למשחק, יש כמה תנאים שעליכם לבצע:
- ראשית, לקרוא את כל מה שכתוב בעץ ההרשמה הזה. כתוב הרבה למדי, אני יודע, אבל אני לא סתם מעמיס עליכם מידע. אם תצאו למסע בלי לדעת על האזור בו אתם חיים, או את ההיסטוריה של העולם, יהיה לכם קשה להסתדר. עם זאת, אני סומך עליכם להפריד ידע דמות-שחקן: אתם לא יודעים על האזורים האחרים בעולם שאתם לא שייכים אליהם, או על המקצועות האחרים.
- שנית, להגיש דף דמות מושקע. אם יהיו יותר משישה שחקנים שירצו להשתתף, אני אבחר לפי רמת ההשקעה בדפי הדמות.
- שלישית, וזה תנאי שחשוב לי שתבצעו, זה שתעשו חושבים עם עצמכם אם אתם תוכלו להתמיד במשחק. אני מוסיף את התנאי הזה בגלל מה שקרה בפעם הקודמת במשחק שלי, שם שחקנים נעלמו אחד אחרי השני. אם אתם לא חושבים שתצליחו להגיב ולהתמיד במשחק, אל תגישו התמודדות. (כמובן שדברים יכולים להשתנות, וברור שיכולות להיות סיבות שתנטשו את המשחק באמצע בכל זאת - אבל תקפידו להודיע לפני שאתם נוטשים, ורצוי גם להסביר מדוע).

בנוסף, כמה דברים חשובים:
- המשחק יתחיל לפחות כאשר אתם מחולקים לקבוצות לפי המקצוע שלכם. אם אתם רוצים לבנות סיפור רקע משותף עם מישהו, רצוי שתהיו באותו המקצוע, אחרת אתם באזורים שונים של העולם.
- אני מתכנן להגיב פעם ביום יומיים. לעיתים אגיב לפני שכל מי שבקבוצה מסוימת פעל, או אגיב לקבוצה שפועלת מהר מהר יותר מקבוצה מהירה. רצוי לציין לצד דף הדמות את הקצב בו אתם חושבים שתוכלו להגיב.
- המשחק הזה הוא משחק ההמשך של בני המפלצות. מומלץ לקרוא את בני המפלצות (או לפחות את החלקים של פריטיגר וקאגה, הם הדמויות הבאמת חשובות), ומומלץ ביותר לקרוא את העמודים האחרונים של המשחק (קרב הסוף נגד אינגילמור), וחובה לקרוא את עמוד 157 (אחד לפני האחרון), לשתי מטרות:
  • הראשונה היא לדעת איך נראה קרב, ואיך אני מנחה. שתדעו את הסגנון. בנוסף, מדי פעם אני אשתמש במערכת של "כל אחד לעשות מהלך מגניב", אז שתראו איך זה נראה.
  • כדי שתבינו איך המשחק נגמר, ולמה הצל מסתובב חופשי בעולם.

בנוסף, אסור להסתכל בספוילרים של אחרים (אלא אם אני אומר לכם שמותר), ומי שלא יגיב במשך שבועיים או יותר בלי להודיע על כך מראש יצא מהמשחק, גם כדי להכניס שחקן ספסל חדש וגם כי הוא דופק את הקבוצה שלו.

ההרשמה תגמר עוד שבועיים, ביום שישי 9/11/18. אין זאת אומרת שלא תוכלו לשלוח דפי דמות מאוחר יותר - אם לא יהיו מספיק שחקנים המועד ידחה, ובנוסף שחקני ספסל תמיד מקובלים אצלי.
 
נשמע מעניין,
אז אם אני מבין נכון (עוד לא קראתי לעומק הכל) הדמיות חייבות להיות "קסומות" בדרך כזו או אחרת (מתוך 3 המקצועות), השאלה שלי האם יש "קוסמי פרא" (צר לי עם זה רשום ופספסתי). אני מתכוון לקוסמים שלא רכשו הכשרה דרך המועצה? אם לשאול במונחי מו"ד, האם כל הקוסמים הם אשפים (בדרך ההכשרה שלהם) או שיש מכשפים (סורסררים) שלא עברו את ההכשרה הפורמלית?
בנוסף, מה דינו של קוסם שמחליט לנתק קשריו מהמועצה?
 
דפ''ד!
שם דמות: וָאשוּ אָיוׁתְ'וָוא (Vashu Ayothwa), ''הזאב הירוק'' בשפת שבטו.

שם שחקן: הח'אן הטטרי.

גזע: בן אדם.

מאפיין מקצוע: תקשורת מופלאה עם כלביים שונים.

יכולת בסיס: וואף, כלב צייד (גודל בינוני, התקפות נשיכה, יכול בתורו לבצע פעולה אחת (להתקיף / לנוע / משהו אחר) כפעולה נוספת לתורך).

יכולות:
  • אדם לצד כלב: כאשר אתה ווואף עומדים זה לצד זה, שניכם מוסיפים 2+ להטלות התקפה. בנוסף, אם אתה מותקף ו-וואף לידך, הוא רשאי להתקיף את המתקיף (כמו התקפה מזדמנת). (פסיבי - תמיד פועל).
  • קשר טלפתי - אתה יכול לדבר עם וואף בקשר טלפתי של מחשבות ורגשות, שלא תלוי במרחק, שמיעה או יכולת לדבר. (ניתן לשימוש בכל עת).

רקע:

יללת הזאב תעניק לי כוח
להילחם ולהכות באויביי עד חורמה.
יללת השועל תעניק לי מוח
לכלכל צעדי בזהירות וחכמה.
כלהקת זאבים ננצח יחד
כתנים נסעד על גופות המפסיד.
כמו כלב נובח אזרע רעד ופחד
כי אויביי יקפאו, יחווירו כסיד.


שבט וואיו-ט'הא (Wayu T-ha) הוא שבט ציידים ידוע מערבות המערב, שאנשיו בעלי עור ירוק כזית. אנשי השבט ידועים כציידים מיומנים, שחולקים את חייהם עם כלבי הציד המהירים האימתניים שלהם, שנראים כזאבי ערבות מגודלים, מאסיביים ובעלי פרווה כמעט-ירוקה (כמו אצל חלק מהחתולים). אנשי השבט נודדים ברחבי הערבות, ומתפרנסים מציד ומלקט - הערבה עשירה בבעלי חיים כמו ביזונים תלת קרניים, אנטילופות אדומות עור, קפיברות שמנמנות בעלות 6 עיניים ועופות דודו טעימים בגודל תרנגולי הודו. השבט ידוע כאמיץ ומלוכד, וציידיו פועלים כאיש אחד ומצייתים ללא שאלות למנהיגם כשיש צורך, כמו כלבים נאמנים. השבט מקדש אומץ, כבוד, נאמנות וחתירה להצלחה, ותומך בחבר שבט שמנסה להשתפר. פחדנים, עצלנים ובוגדים מוקעים מהחברה.

ואשו נולד בשבט לפני כ-16 שנים, תינוק עליז, גדול מהממוצע וצווחני להחריד מדי פעם. אביו, לטו אויגה (Leto-Oyga), היה צייד מן השורה, ואמו האאת'לו (Haathlo) מלקטת ואשת משפחה רגילה. שניהם מאוד אהבו אותו, אבל הם חינכו אותו בקפדנות לסדר ומשמעת. אביו הצליף בישבנו בחגורת עור כל פעם שהתחצף, העליב את כבודם של מבוגרים ממנו, לא ציית למבוגרים, שיקר או עשה שטויות, ובמשך תקופת מה בחייו (גיל 7-9) ואשו ממש פחד ממנו. אמו היתה עדינה יותר. עם כל האהבה שהרעיפו עליו הוריו, היו להם ציפיות ברורות מאוד ממנו.

כמו כל ילדי השבט ואשו היה עם אמו ואחיותיו הגדולות עד גיל חמש, אז זקני השבט והציידים החלו ללמד אותו ואת חבריו את מסורות השבט, הריקודים המסורתיים, צעדים ראשונים בלחימה שבטית, אילוף כלבי הציד וכו', ומגיל 7 בערך גם התחילו ללמדם לצוד. ואשו היה עילוי של ממש, אבל גם היו לו אגו ויהירות מנופחים אפילו ביחס לילד, מה שגרם לו לחטוף הרבה פליקים עד שלמד צניעות. עוד מתחילת לימודיו ידע לצוד היטב ארנבות בעזרת מלכודות פשוטות, ומגיל 10 ידע להכניע קפיברות יחד עם כלב הציד הזקן של משפחתו, ''קוקו'' (השם היה בדיחה פרטית של אמו ואביו). הוא ידע לשנן את אגדות השבט בעל פה, לדקלם מזיכרון בתים שלמים מ''בלדת האבות'' השבטית, והוא היה מוכשר בקליעה למטרה, לחימה בכלי נשק מסורתיים והיאבקות - אך אם היה תחום בו לא היה שני לו, מדובר בכל הנוגע לכלבים. היתה לו גישה מיוחדת במינה אליהם, והיו שחשדו שהוא יודע לדבר איתם בטלפתיה. בזמנו, זה לא היה נכון.

בשבט כולם מכירים את כולם, כך שלואשו היו הרבה חברים וקרובי משפחה. חייו היו מאושרים מאוד, והוא לא הכיר אנשים רעים באמת. הוא היה נאיבי בצורה חמודה.
לפני שבועיים, ואשו הגיע לגיל 16 - הגיל שבו לפי מסורת השבט הוא נחשב בוגר. אך כמובן שהזכות לשאת אישה והחובה להשתתף במלחמות לא באות ככה סתם, ולפי מיטב המסורת ואשו יצא ל''ירח ההבשלה'', חודש בו הוא צריך לשרוד בטבע בנפרד מהשבט ולשנן את כל המסורות השבטיות. משיחזור ויוכיח את עצמו, יהפוך לבוגר רשמית. מלווה בברכות ואיחולים מכל השבט, הוא יצא עם קצת ציוד ועם כלב הציד האהוב שלו ''וואף''.

כשהוא היה לבד בטבע, ורק עם וואף, הוא דיבר אליו, בעיקר בדידות. הוא סיפר לו כל מיני דברים, ועם הזמן... עם הזמן הוא קלט שהם מתקשרים. כלב הוא לא מספיק אינטיליגנטי כדי לנהל איתו שיחה רצינית, אבל הם תיקשרו היטב. ואשו גילה שזה עובד גם על זאבים וכלביים אחרים (ככה הוא הצליח לגרש להקת תנים שהתנפלה על ביזון אותו צד). לבסוף, הוא הבין - הוא אחד מה''אחרים''.

מבודד משאר האנשים, הוא לא שמע על בוא השדים השחורים ועל פרוץ המלחמה. הוא עדיין מסתובב בנאיביות בערבות, משנן את מסורות שבט, מצפה לחזור הביתה ולספר לכול םבצעקות שמחה על ה''אחרות'' שלו.

נשק: ואשו מיומן בשני כלי הנשק המסורתיים של הוואיו-ט'הא:
- קשת ציידים שמיתרה עשוי מגיד ביזון, ואשפה מאה חצים בעלי ראשי אבן ועצם מחודדים.
- אלה ארוכה המגולפת מעץ קל אך איתן וחזק, ושאורכה בערך כאורך רגלו של ואשו. למרות משקלה המועט אורכה מביא לה תנופה אימתנית. האלה מכוסה בחריטות, גילופים וסימונים שאמאניים-שבטיים.

מיומנויות: ריצה, מעקב, התגנבות, התחבאות, הישרדות בטבע, ציד, היאבקות (גם קרבי, אבל לא נכנס בנשק...), צליית בשר, ריקודים שבטיים, מסורות שבטיות (אני מניח שנמציא כל מיני במהלך המשחק) וקשר עם כלבים.

ציוד: נרתיק עור ובו צלמית קטנה ומגולפת של ביזון (קמיע למזל טוב בציד), רגל מיובשת של חפרפרת (קמע נגד הצטננות), אבני צור להצתת אש וכל מיני עשבי מאכל, מרפא ותיבול שליקט בערבה; קשת וחצים; אלה ארוכה; ופגיון אבן לחיתוך בשר.

כסף: אני מניח שלשבט אין כסף, לפחות לא במובן המקובל של המילה.

מראה (למה זה לא סעיף בדפ''ד?): ואשו הוא נער גבוה, חסון ואתלטי, בעל עור ירוק כזית ירוק, שיער שחור כזית שחור ועיניים חומות כזית קלמטה. הוא לבוש במכנסי עור בלבד, והם כרוכים למותניו בשרוך עור חזק. הנרתיק ואשפת החצים תלויים על רצועה מכתפו, והאלה קשורה לגבו. לואשו אין קעקועים כיוון שלא עבר את טקס הבגרות, מלבד קעקוע מפותל ומוזר על כתפו השמאלית לזכר הציד הרציני הראשון שלו. שערו הארוך קשור בפקעת על קודקודו, ונעוצות בו לעיטור כמה נוצות לבנות. הוא לא חתיך על, אבל בהחלט לא נראה רע.

אופי: ואשו הוא צעיר אופטימי, נאיבי ונחמד, אבל החינוך הקפדני הטמיע בו את ערכי השבט - אומץ, נאמנות, מסירות, חריצות, צייתנות ושיתוף פעולה מלוכד. הוא יזנק אל אתגר אך ישתדל לא לפגוע בחלשים ממנו.

חיה מלווה: כלב ציד ושמו ''וואף'' (וואף-וואף), אימתני, שרירי ובעל שיניים חדות. וואף מציית לואשו היטב, בעיקר בגלל ה''אחרות''.
ניצן
אני מקווה שאין יותר מדי חפצים. ההנחה שלי היא שהקמעות והנרתיק לא נחשבים (הקמעות לא בהכרח עובדים, אבל ואשו מאמין שכן).
אתה מאשר חיה מלווה?
אני מקווה שהקטע בו הוא גילה שהוא ''אחר'' כתוב טוב.
 
המועצה לא מלמדת, המועצה מסדרת. אתה יכול להיוולד עם הקסם או ללמוד אותו, להיות בעל כשרון מולד או להשקיע שנים בכוח שלך. בהחלט יש גם מכשפים, ולא רק אשפים.
קוסם שנטש את המועצה לרוב ירדף על ידי המועצה, שכן הוא מהווה איום ליבשת. אם הוא לא רב עוצמה הוא יוכל לחיות במחתרת, אבל במקרים אחרים המועצה תקדיש הרבה משאבים כדי לתפוס אותו ולהחזיר אותו/לטפל בו.
אינגילמור הוא קוסם שכזה, שנטש את המועצה אחרי שהם לא הבינו את 'חכמתו', אבל הצליח לברוח מהיבשת ולהקים צבא קטן של גלאים.
נראה לי הוא דוגמא טובה ללמה המועצה מנסה לשמור את כל הקוסמים תחת שליטתה.

הוכנסו שינויים בדף הדמות, נא להסתכל.
 
קראתי את הדפ"ד שלך, מגיב עכשיו.

חאן
ממש אהבתי. מבחינתי, וואף הוא כח האחרות שלך - לעלות רמות יחזק את וואף, את הקשר שלך איתו וכו'.
אם כך, תכתוב את וואף כיכולת בסיס.
אכתוב תשובה מפורטת יותר אחר כך.
 
tkhag1 אמר/ה:
אני לא רואה בעץ הזה משהוא מיוחד על הדמויות שלי ושל ח'אן... קרה להם משהו מעניין? כי אנ שוקל ליצור דמות שעוקבת אחרי קאגה מסיבה זו או אחרת.
פריטיגר התאבד, ואת הדמות שלך אני שומר. לא יודעים לאן היא נעלמה, זה כן.

הח׳אן הטטרי אמר/ה:
מה תהיה רמת הגסויות והאלימות במשחק? והאם היא תהיה בהתאם לשחקן?
תהיה מותאמת לשחקן, ברמת העיקרון. אם תעבדו ביחד, אני אתאר בערך באותה הרמה כמו בני המפלצות, ואם תרגישו שזה יותר מדי/פחות מדי תעירו ואנסה לתקן. בעיקרון אני מעדיף שזה יהיה פחות מדי לכולם מיותר מדי לאדם אחד, אבל אלמד יחד אתכם איך לתאר את ההרפתקה.
 
ביבשת - כתבתי את זה, היבשת כמעט לא בנויה. כל דבר שאתם ממציאים ליבשת יתקבל בברכה.
לערבות המערב - תמציאו את השבט שלכם איך שבא לכם.
לינגאה - בגלל שזה מקום קטן, יש לכם יד חופשית אבל תאשרו את זה אצלי קודם.
 
שדים - הם חיים במישור הצללים, ישויות של אנרגיה אפלה וצל. כדי לזמן אותם יש צורך בטקסים מיוחדים, ורצוי גם פנטגרמות ואבני חן מלאות באנרגיה.
שדים פחותים יכולים לבוא בהמוניהם וחסרי יחוד, שדים מתוחכמים יותר הם מיוחדים ומגניבים. כל השדים תבוניים ברמה זו או אחרת, יש כאלה שפחות ויש כאלה שיותר. רוב השדים הם אינדיווידואליים ומיוחדים.
יש סיבה ספציפית שאתה שואל על זה? יש לך שאלות יותר ספציפיות?
 
הל לורד
אם תכתוב את זה טוב מספיק, קוסם צללים א[יכול להיות מזמן שדים. אבל זה בעייתי ביותר להיות כזה. אני יכול לאשר לך את זה, אבל זה יהיה מסובך.
 
דפ"ד
שם דמות: ביאורן גיובריק החמישי
שם שחקן: nautti
גזע: ננס
מקצוע: טכנומג
מאפיין מקצוע: סיר קסום שמייצר חומרים פשוטים (מים, מרק, מיצים למינהם, משכאות אלכוהוליים וכו')
יכולת בסיס:
יכולות:
רקע: לפני 35 שנה הבעלים של בר וחברה במועצת הטכנומאגים התחתנו, תוך זמן קצר נולד להם בן. ילדותו של ביאורן הייתה נטולת אירועים משמעותיים. מי שהיה עשוי לבצע תחזיות על עתידו של ביאורן בהתבסס על ילדותו, ככל הנראה היה מניח שבבוא היום הוא היה יורש את העסק המשפחתי, בטח ובטח לא צופה שבבוא היום אותו ננס יישלח למדבר ענק על ידי מועצת הקוסמים של לינגאה בתקווה שימות שם. בנעוריו חווה אהבת נעורים ככל הנערים, ועזר לאביו בניהול הבר. זכורה במיוחד נערה אחת עם תלתלי זהב, לה כתב בלדות ארוכות ושירי אהבה. זו ככל הנראה הסיבה שהיא עזבה אותו. ובכל זאת, צופה מהצד שהיה עוקב אחרי חייו עד לנעוריו לא היה מצליח למצוא רמזים להרפתקה שצפויה הייתה לבוא.

האירוע המשמעותי הראשון בחייו של ביאורן
קרה בגיל 16, אמו החליטה לנסות לפתוח בפניו אופקים חדשים והציעה לו לנסות מעט טכנומאגיה. ביאורן הסכים ללא הרבה התלהבות ואמו שאלה אותו איזה חפץ קסום הוא ירצה להכין. ביאורן ענה שהוא רוצה "חפץ שימושי, לא צעצוע שעושה הרבה פיצוצים וקולות רועשים ובסוף מוציא למשהו עין". לבסוף הם החליטו להכין סיר קסום במחשבה שגם אם הוא לא יאהב טכנומגיה הסיר עצמו יהיה יעיל אם נניח, ייגמרו להם המשקאות במחסן. האירוע המשמעותח השני בחייו של ביאורן קשור האביו של ביאורן, ביאורן גיובריק הרביעי. אביו של ביאורן שנא את מועצת הקוסמים של לינגאה (משהוא בקשר לקללה שהטילו על סבא שלו). יום אחד, אחרי ויכוח רציני בין ביאורן לאביו, ביאורן החליט להצטרף למועצת ה2וסמים, רק בשביל לעצבן את אבא שלו. הוא הלך למועצה ושם גילה שראש המועצה חולה מאוד במחלה לא ידועה ואין אף ננס במועצה שיודע איך לרפא אותו. ביאורן הבין שהתסמינים שתוארו הם כולם תסמינים שחווה פעם אחד מהלקוחות בבר. הוא היה לקוח קבוע שתמיד שילם על המשקאות שלו ופעם בשבוע גם שילם על סיבוב בבר. הוא ואביו הבינו שמותו של הלקוח יפגע באופן קשה בעסקים אז אביו ניסה להכין תרופה. אחרי חודש של עסקים חלשים ביאורן ואביו מצאו שהתרופה הייתה בסך הכל מים עם מעט וניל. כשביאורן הבין שזו ככל הנראה אותה המחלה הוא סיפר את הסיפור על הלקוח החולה למועצה. חברי המועצה אומנם לא סמכו על ביאורן אבל בגלל שרכיבי התרופה היו כל כך פשוטים ולא נראה ששום צרה לא תצמח משתייה של קצת מים ווניל הם החליטו לנסות בכל זאת. התרופה עבדה באורך פלא וראש המועצה נרפא. בעקבות התקרית ראש המועצה מינה אותו למומחה בשיקויים במועצה ונתן לו גישה לכל המגילות שקשורות בשיקויים. מאותו יום הוא בא כל שני וחמישי בשעה 6 בערב לפגישות המועצה, אבא שלו לא ממש יכול היה להתלונן אחרי שריפא את ראש המועצה עם התרופה שלו והביא פעם בשבוע הכנסה של חודש הביתה. אחרי אוסף של פיצוצים שהרסו לא מעט מכשירים יקרים, וכן חוסר תרומה כמעט מוחלט למועצה תוך כדי מה שנראה כמו אגו מוגזם וביטחון שהוא, ברמן, יודע יותר טוב מכל מועצת הקוסמים של לינגאה גם יחד, ביטחון שלא פעם ולא פעמיים כם התגלה כנכון, הוא הצליח להפוך להשניא את עצמו על המועצה. אחרי התקרית באילהארה המועצה הבינה שהם סופסוף מצאו דרך להיפטר ממנו והצביעו פה אחד לשלוח את ביאורן בראש משלחת מחקר עצמאית שכללה ננס אחד לבירור המקרה. הוא הסכים בתנאי שירשו לו לקחת את מגילות השיקויים של המועצנ. במשך 3 ימים עבדו קשה מאוד חצי מהשוליות של המועצה בשכפול במגילות ואחרי שזה בוצע שלחו אותו לתוך מדבר ענק וריק. זו הייתה תחילתה של הרפתקה.
אופי: רציני, שונא סטריאוטיפים, חסר חוש הומור, לא חברותי ומאוד, מאוד, מאוד מעצבן
נשק: 2 סכיני קצבים
מיומנויות: הכנת אוכל, שתייה, כתיבה יוצרת.
ציוד: מחבת, סט סכינים, כוהולייה, אלכוהול ואת סט המגילות מראש המועצה
מראה: ננס בגובה מטר שעשוי כולו משרירים, בעל עיניים כחולות, קיריח
כסף: 1,000 מטבעות כסף
אני יודע שזה בטח לא יאושר, אז בבקשה תשלח לי תיקונים.
 
חזרה
Top