עוד שבוע וחצי לדרקוניקון 2019
עוד שבוע וחצי דרקוניקון 2019, יומיים של משחקים וכיף והשנה יש לנו המון דברים טובים - קודם כל מפגש פונדקאים, אבל גם המון משחקי תפקידים, השקה ישראלית של פאת'פיינדר 2 ועוד. אם עדיין לא נרשמתם בהרשמה המוקדמת, מוזמנים להירשם כעת, או בקופות ביום הכנס.
http://www.dragoncon.co.il/games.aspx

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
מירטוקן
הודעות: 1696
הצטרף: 29 אוקטובר 2012, 15:45
תשובות: 1
מיקום: בגן העדן לדרקונים

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי מירטוקן » 11 אוקטובר 2018, 12:42

לאורי שולף את חרבו וממהר למעבר בין הקרונות. שם, איפה שהרוח שואגת באוזניו, יש מספיק חומר. הרונות על חרבו זוהרות בכתום וכחול, ובאיבחת חרב הוא חותך את האוויר. לפתע האוויר מתחיל להיות מוצק יותר, קל לראות את מערבולות האוויר ואת כיוון הזרימה שלהם. לא נוצר קיר, נוצר נהר של אוויר.
"זה אמור לספוג את ההדף של הפצצות", הוא ממלמל לעצמו.
סמל אישי של משתמש
Adran
הודעות: 1658
הצטרף: 06 דצמבר 2015, 14:53

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Adran » 12 אוקטובר 2018, 16:27

נוסעי הרכבת מחכים בדממה, דרוכים ומפוחדים. קצב תקתוק הפצצות כבר מהיר וברור, חודר את שאגת הרוח, הפיצוץ אמור להגיע כל רגע. ואז התקתוק מפסיק. שנייה שקטה חולפת.
"השבח לרוח, בסוף ל-"
קול פיצוץ נורא קוטע את פרנק, מחריש אוזניים. רעד חזק עובר לאורך הרכבת, מפיל נוסעים ושולחנות. גארט חובט את ראשו בקיר, לאורי נופל על הברך של מישהו, פינה של שולחן דוקרת את צלעותיו של רו. חלונות מסביב מתנפצים והצליל המחריד של מתכת שחורקת על מסילת ברזל נשמע. הרכבת מטלטלת מעט, אך נשארת על הפסים. הבלימה הפתאומית גורמת לה לעצור.
בכאב, הם קמים. לאחר מספר רגעים, כך עושים גם שאר האנשים. יש נפגעים - כמה שברים, מספר פציעות משברי הזכוכית. בנס, נראה שאין הרוגים. השלושה שמים לב שהאנשים מסתכלים עליהם שונה, אפילו על רו. הם יודעים מי הצילו אותם. המבטים שלהם הם שילוב כלשהו של תודה והפתעה. גיבורים הם לא מחזה נפוץ.
"גם אם אני לא אוהב את התוספות ששמת על הפיצה שהזמנתי, אוותר לך כי אנחנו צריכים לחסל את הטבעת האחת ביחד."
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2312
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Qurrion » 12 אוקטובר 2018, 17:34

גארט נופל על הרצפה ומפסיק לזוז. זה היה ידוע כי בני-כנף חלשים ופגיעים יותר מבני-אדם, וחבטה ישירה לראש הייתה קטלנית עבור גארט, קסם או לא קסם. הוא מצליח לאחוז בכמה שברים של הכרה, אך הוא מרגיש את הזעזוע שחטף הרגע. למזלו, שום דבר לא נשבר, למרות שזה מרגיש אחרת לגמרי.
"כ-כולם חיים?" הוא מתאמץ לבטא את המילים בצורה נכונה.
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
סמל אישי של משתמש
מירטוקן
הודעות: 1696
הצטרף: 29 אוקטובר 2012, 15:45
תשובות: 1
מיקום: בגן העדן לדרקונים

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי מירטוקן » 12 אוקטובר 2018, 21:29

לאורי קם, משפשף את ביטנו בכאב. הוא מעיף מבט מהיר בנוסעים, מוודא שכולם בסדר, לא בסכנת חיים.
הוא יוצא שוב מהקרון ומתחיל לטפס לגג, במטרה לרדוף אחרי השודדים, "הממזרים לא ייברחו ככה!", הוא צועק.
:devil: "Tell me, what is it that you desire?"
סמל אישי של משתמש
Adran
הודעות: 1658
הצטרף: 06 דצמבר 2015, 14:53

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Adran » 12 אוקטובר 2018, 22:09

כשהוא יוצא, לאורי רואה כמה נזק המטענים גרמו. מחצית מהרכבת הרוסה, הקרונות מעוותים ובוערים. אלו האחוריים, מה שנשאר מהם לפחות, בכלל לא נמצאים על המסילה. אנשים היו בקרונות האלו רק לפני דקות מעטות. אם אנדרו אכן תכנן להעביר מסר, הוא לא ניסה להיות עדין. לאורי מחפש את השודדים, מצליח לראות מעט סוסים נעלמים לתוך היער מדרום. הוא מתבונן לעבר הקטר ורואה את אלו שלא הספיקו לרדת. הם שרועים קרוב למסילה, כשבעה או שמונה מהם. הלוחם מתקדם ורואה בבירור את מה שקרה. המהירות בה הם התנגשו בקרקע, חלקם בעצים, הייתה עצומה. גופם מרוסק ומדמם. אחד משופד על ענף, לאחר חסרה רגל. נראה שהם מתים, אך הוא יצטרך להתקרב יותר כדי להיות בטוח.
"גם אם אני לא אוהב את התוספות ששמת על הפיצה שהזמנתי, אוותר לך כי אנחנו צריכים לחסל את הטבעת האחת ביחד."
סמל אישי של משתמש
מירטוקן
הודעות: 1696
הצטרף: 29 אוקטובר 2012, 15:45
תשובות: 1
מיקום: בגן העדן לדרקונים

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי מירטוקן » 12 אוקטובר 2018, 22:22

לאורי מרים את חרבו ומתקרב בזהירות. המראה לא מרתיע אותו, הוא ראה דברים גרועים יותר. הוא רק נזהר שלא יתקוף אותם פרץ שיגעון של אנשים גוססים. גם כאלו הוא ראה מספיק.
:devil: "Tell me, what is it that you desire?"
סמל אישי של משתמש
Adran
הודעות: 1658
הצטרף: 06 דצמבר 2015, 14:53

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Adran » 13 אוקטובר 2018, 16:28

לאורי
ספוילרהצג
קארפינן עובר בין הגופות. אחרי מספר בדיקות, הוא מוצא אחד מהם שעוד בחיים, חסר הכרה. מספר חבלות לאורך גופו ומרפק אחד מקופל לכיוון הלא נכון, אבל הדופק יציב.
קרון
ספוילרהצג
"ככה זה נראה," האיש הצעיר שדיבר ללאורי מקודם עונה בהפתעה. הוא קם, מתיישב על מושב מרופד קרוב. הבחור נראה אבוד למדי.
"איך... איך ידעת על המטענים?" הוא שואל את בן הכנף.
"גם אם אני לא אוהב את התוספות ששמת על הפיצה שהזמנתי, אוותר לך כי אנחנו צריכים לחסל את הטבעת האחת ביחד."
סמל אישי של משתמש
מירטוקן
הודעות: 1696
הצטרף: 29 אוקטובר 2012, 15:45
תשובות: 1
מיקום: בגן העדן לדרקונים

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי מירטוקן » 13 אוקטובר 2018, 16:37

לאוריהצג
לאורי "מעמיס" את האיש על כתפו, לוקח אותו בחזרה אל הרכבת. הצעד הבא יהיה להבין איך אפשר לתקן אותה כך שתמשיך ליסוע.
נערך לאחרונה על ידי מירטוקן ב 13 אוקטובר 2018, 17:15, נערך פעם 1 בסך הכל.
:devil: "Tell me, what is it that you desire?"
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2312
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Qurrion » 13 אוקטובר 2018, 16:43

"עליתי על גג הקרון כששמעתי צעדים, וראיתי את הפצצות. יש דרך בה אפשר לקרוא לתגבורת מהעיר? בוודאי מישהו ראה את הפיצוץ, נכון?"
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
yds
הודעות: 3033
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 4
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי yds » 15 אוקטובר 2018, 10:45

ספוילרהצג
רו מביט בגופה המדממת של הבריון ומושך בכתפיו, ואז מתיישב בכבדות ליד שלולית הדם, בעוד הוורדים שבוקעים מעורו נצמדים אליה ומתחילים לשאוב...ולשאוב...ולשאוב...עד שלבסוף לא נותר דבר. לאחר שהרצפה נקייה מדם, הוא נעמד בכוח מחודש, ומתחיל לטפס בזריזות במעלה הסולם, בעוד הוורדים נשאבים חזרה לתוך כלי הדם שלו.
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
Adran
הודעות: 1658
הצטרף: 06 דצמבר 2015, 14:53

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Adran » 15 אוקטובר 2018, 11:47

האנשים מפנים מקום למתאבק כשהוא מתקרב. רו שומע לחשושים מאחוריו.
"ראית מה הוא עשה?"
"...בטח ניסוי של הסיעה."
"מפלצת..."
אמא אחת מושכת את בתה אליה כשרו עובר. הוא שם לב שהשומרים מסתכלים עליו, אבל הם עייפים מכדי לפעול.
"לא נראה לי," הבחור עונה לגארט. "אנחנו עדיין רחוקים מדי בשביל זה."
רו פותח את דלת הקרון ורואה את לאורי מולו, נושא בריון חסר הכרה.
"גם אם אני לא אוהב את התוספות ששמת על הפיצה שהזמנתי, אוותר לך כי אנחנו צריכים לחסל את הטבעת האחת ביחד."
סמל אישי של משתמש
Adran
הודעות: 1658
הצטרף: 06 דצמבר 2015, 14:53

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Adran » 15 אוקטובר 2018, 16:34

לאחר דיבור עם צוות הקטר הוחלט לנסות לנטוש את הקרונות ההרוסים ולהמשיך בדרך. המנוע לא במצב טוב, אבל המשקל הקל יותר אמור להקל עליו מספיק כדי להגיע לאברלייט. הקרונות מנותקים וקיטור מתחיל להניע את הבוכנות שמתחתיהם. באיטיות ועם גלגלים חורקים, הרכבת מתחילה לנוע.

שעתיים מספיקות לעבור לפני שהם רואים את העיר במרחק. השמש כבר מתחילה לשקוע, צובעת את בכתום את מי הנמל של אברלייט. העיר עצמה היא מחזה מרהיב גם כן, עומדת בין השדות לים. אלפי נצנוצים של מנורות גז וחלונות בניינים מתחילים להציף את הרחובות, מצדיקים את שמה. מבנים מפוארים מקשטים אותה. לאורי מבחין בעיצוב המוכר של כנסייה - הדרך הייחודית בה נראה שזרמי שיש וזכוכית משתלבים אלו באלו ועולים מעלה, אל הרקיע. בניין אחר - בנוי באלגנטיות ובסימטריה ועשוי מפלדה ועץ - מזוהה כמבנה של סיעת ההנדסה. השמועה מספרת שחדריו וקירותיו יכולים לנוע, בדיוק של חלקי שעון. כמובן, בנוסף לבניינים מפוארים ומועדוני אצולה שאברלייט מלאה בהם, יש גם חלקים פחות יפים של העיר. לא קשה לזהות את הסמטאות הצפופות והרחובות המלוכלכים בהם מתגוררים רוב התושבים. מעל הכל נראה בבירור מגדל הברקת בקצה הצפוני של אברלייט - משכנה של הקיסרית איילין זיירוט.
כשהרכבת עוצרת בתחנה, מנוע הקיטור כמעט נאנח בהקלה. מתברר שהתיאור של פרנק היה נכון. התחנה היא אולם עצום, עמודי תמיכה מברזל מתנשאים מעלה ותומכים בתקרת זכוכית מלוכלכת מעשן. הרעש של הרבה מאוד אנשים מברך אותם כשהם יורדים מהרכבת. על רצפת הלבנים השחורה מתרוצצים עשרות אם לא מאות אנשים, לבושם מגוון ומשתנה מחליפות ומעילים יוקרתיים עד לבגדים הפשוטים של פועל. למרות שרובם בני אנוש, אפשר לראות כמה בני כנף, מעט סיראנים ואפילו דם דרקון או שניים בין האנשים. כולם ממהרים לתפוס רכבת.
"גם אם אני לא אוהב את התוספות ששמת על הפיצה שהזמנתי, אוותר לך כי אנחנו צריכים לחסל את הטבעת האחת ביחד."
סמל אישי של משתמש
מירטוקן
הודעות: 1696
הצטרף: 29 אוקטובר 2012, 15:45
תשובות: 1
מיקום: בגן העדן לדרקונים

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי מירטוקן » 16 אוקטובר 2018, 12:53

לאורי נרגש כשהרכבת נכנסת לעיר, "ראיתי בחיי הרבה ערים גדולות. זו העיר הכי גדולה לדעתי שהייתי בה עד כה".

"אז, מה הביא אתכם לעיר?", הוא שואל את גארט, פרנק, ואולי גם את רו. הוא עדיין מרגיש לא בנוח ליד ה...נוכחות הברוטאלית שלו.
:devil: "Tell me, what is it that you desire?"
yds
הודעות: 3033
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 4
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי yds » 16 אוקטובר 2018, 14:44

רו מושך בכתפיו "אין כמו הבית...אני מניח" הוא שוקע בשתיקתו העגומה, ואז מביט חזרה בלאורי ובגארט "עבודה טובה עם הבחורים ההם....בהחלט טובה יותר ממה שאני הצלחתי לעשות"
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2312
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

בין ערפל לקיטור - עץ משחק [חופשיטה] (3/3)

שליחה על ידי Qurrion » 16 אוקטובר 2018, 16:44

"חייתי בקרוואנים כל חיי, היה משעמם." גארט עונה ומהדק תחבושת מאולתרת סביב ראשו. הוא לא הסתחרר כבר והדם הפסיק לזרום, אך הכאב נשאר והוא הרגיש את פעימות ליבו כמו פטישים על רקתו.
"כדאי שנסתלק לפני שהשוטרים יגיעו. האנשים יקשרו אותנו כדמויות מרכזיות באירוע, ואני אהיה כנה, מלבד עדי ראייה אין לנו הוכחות לחפותינו. כדי שלא נהיה כאן בעוד כמה דקות."
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
שלח תגובה