• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ליבשת המלאה בדם [חופשיטה, עולם פתוח, עולם חדש 0/5]

thewolf

פונדקאי ותיק

לאחר שנים ארוכות של מלחמות עקובות מדם, שליטים אכזריים ומהפכות של מלחמת אחים העולם התעייף.
לכן מדינות העולם העדיפו להוביל על שאר המדינות בדרכים אחרות. דרכים כמו: מדע, אומנות, תרבות, דת
וחקירת אזורים חדשים.
מרבית האזורים שנגלו היו איים קטנים, עד שיום אחד נגלתה יבשת עצומה שהמגלים שלה קראו לה "לימדן" על שם גיבור מלחמה עתיק.
במהרה התחרות על מי ישלוט על יותר שטחים, משאבים, אנשים, יפיץ את תרבותו, את דתו, בלימדן נהפכה לתחרות של ממש בין המדינות.
ובנוסף היבשת החדשה נהפכה להיות מקום מפלט של כל הפושעים, הלא רצויים, והמהגרים שבורחים מן השליטים שרואים בהם רק כלי משחק אך ישנם אנשים אשר מגיעים לימדן מכיוון שהם רוצים ששמם ייחרט בדפי ההיסטוריה.
מי ישלוט בסוף על לימדן, האם זה יהיה נסיכויות הצפון? האם זה יהיה היושבים הראשונים של לימדן אשר לא מוכנים לוותר על ארצם? או שמה זה יהיה המנהיג החדש והאכזרי של טווליר, רקואו דה ווילן ? או שזה יהיה בכלל כת הקוסמים המסתורית.
זהו המאבק אשר יסמן לעולם עידן חדש, שבו מי שינצח יהיה הכוח העולה החדש של העולם ויהיה המעצמה הגלובלית החדשה.
ובתוך כל המאבק הזה אתם נמצאים.

אז לאחר כל הפתיח הארוך הזה אני גאה להכריז על המשחק הראשון שלי.
המשחק יתרחש בעולם שלי כירנמיז בתקופה שמבחינה תרבותית אפשר לתאר אותה כמו המאה ה16 בעולם שלנו.
העולם הוא כמו פצצה מתקתקת, בידכם הכוח להחליט כל פעולה שלכם תגרום לפעולה גדולה יותר שבעצם תשפיע על היחסים בין המדינות ותגרום לאירועים, מי ינצח? מי יפסיד? כל זה בידיים שלכם.
=====================================================================================
המשחק יתרחש רק בשתי יבשות, ביסלו ולימדן. כמובן שיש עוד מקומות בעולם אך אלו הם המקומות החשובים ביותר בשביל המשחק הזה.
ביסלו-
יבשת ביסלו היא היבשת הגדולה ביבשות כירנימז. היא היבשת המרכזית בעולם ובתוכה נמצאים הדברים החשובים ביותר בעולם. יש שני ממלכות עיקריות בביסלו, נסיכיות הצפון גילאט, וטווליאר. מבחינה גאוגרפית מרביתה שטוחה ומלאה ביערות עבים, ההר היחיד הוא הר הרונות שממנו חוצבים את אבני הרונות, ולידו חיים רק אגודת הקוסמים שכורה ממנו רונות. ההר נמצא באזור המזרחי ביותר ביבשת.

גילאט-
מידע כללי -
גילאט או נסיכיות הצפון כשמם נמצאים באזור הצפוני ביותר בכרימנז, הממלכה מתפקדת כמעין רפובליקה של מונרכיה. שתפקיד מייצג האזור נקבע על פי מונרכיה, ועובר מאבו לבן אלא אם הבן אינו מכבד את הדת. גילאט היא ממלכה דתית ביותר, שמאמינה שאהבת הדת היא הדבר החשוב ביותר ואין דבר חשוב יותר ממנה. לכוהן הראשי יש סמכות גדולה בהרבה מן המלך והוא זה שבאמת שולט על הממלכה. גילאט היא קולוניאליסטית והיא משתלטת על שטחים ומוחה תרבויות שלמות רק בשביל להפיץ את הדת. שאת זה היא רואה כמעשה החשוב ביותר.
היסטוריה -
ההיסטוריה שלה מתחילה כאשר הגיעו קבוצת נוודים בני אדם אל האזור במטרה למצוא מקום קריר כדי לחמוק מן הקיץ הקשה, אך כאשר הם הגיעו לאזור שבעתיד יקרא גילאט, לפתע קבוצה של אלפים תקפה אותם. הנוודים שכמעט ומתו אחרי הבליץ' שהאלפים עשו להם, ברחו לתוך מערה. במערה הם בכו על מר גורלם והודו לצמח שהסתיר אותם מאויביהם. בבוקר למחרת הם ראו מחזה מרהיב האדמה הרסה לאויביהם את המבנים, המים הטביעו להם את הלוחמים, הרוח הבריחה להם את בעלי החיים, ואש שרפה את האוכל שלהם. כך תושביה הראשונים של גילאט נהפכו למלכים שכן שאר התושבים באזור נכנעו להם ועבדו תחתיהם. ובגלל הניצחון הזה
כיום -
כיום לאחר גילוי לימדן, גילאט נחושים בכל כוחם לשעבד כמה שיותר אדמות ואנשים לדתם. המלך של גילאט הוא פדרין השלישי לבית טוברול הוא תמיד שיכור ולא עושה הרבה רושם, אשתו האהובה מתה לפני 10 שנים ולכן הוא משתכר בשביל לשכוח אותה, אבל לא יודעים. אם זאת הכוהן הראשי של גילאט קוריך אוקר הוא עושה רושם, הוא אדם שמן ויש לו עין אחת. הוא איש קר ואכזרי ורואה בתושבים הקודמים של לימדן עבדים, צעצועים ועוד אלו יכולים להחשיב עצמם ברי מזל שכן כמה מן האנשים הוא לוקח למטרות סודיות שרק הוא והקומץ שלו יודעים למה הם. לא אכפת לא מכלום מלבד לאיך הוא יכול להקדם את הדת ואת האימפריה דתית שלהם.
החברה בגילאט
עשיתי את זה רק בשביל לרשום שאנשי גילאט אינם רעים, אלא רק מאמינים בדברים כמו קולוניאזם, אם אתה בוחר לשחק מישהו מגילאט אתה יכול גם לשחק גם אדם טוב.

טווליאר
מידע כללי -
טווליאר היא האימפריה הראשונה שגילתה את לימדן, יש לה יותר תושבים מגילאט והיא ידועה בכך שבערים הגדולות יש הרבה שחיטות ופשע אך עם זאת אנשים עשירים ומצליחים. בעברה היא הייתה המעצמה של הקסם אבל עכשיו לאחר המהפכה של רקואו דה ווילן הקסם אסור שם ומכשפים נשלחים להרוג. גיאוגרפית הם כמעט אי שלם מלבד חלק יבשה צר שמחבר ביניהם לבין גילאט, מרביתה מחושה ביערות גדולים, כאשר העיר המרכזית לרנין נמצאת על הגבעות הצפוניות ביותר אלו שמחברות אותם עם גילאט. לפני המהפכה השליט היה המכשף הכי מיומן אבל עכשיו השליט הוא רוקאו ולאחר שהוא ימות אחד מיועציו יהיה בעל השליטה, בינתיים לא ידעו איזה יועץ יהיה הבא בתור. הרוב אומרים שזה יהיה או ולידין שהיה ראש הצבא בזמן המהפכה או שזה יהיה טריגל שהיה ראש המרגלים של רקואו.
היסטוריה -
התושבים הראשונים של טווליאר היו קבוצת אלפים אשר ברחה מאימפריית הגמדים שנקראה קורנשיה. האלפים אשר הגיעו למקום ראו בו מקום מסתור מצוין שכן היערות העבים ושטח האדמה הצר מנעו מצבא גדול לעבור דרכו והגבעות שנמצאו בצפון נתנו לאנשים לראות איפה נמצאים אויביהם, לאחר כמאה שנים של שלום הקמתה של גילאט יצרה אויבות חדשה וגם חברות חדשה. בין האימפריות יש יחס של איבה אהבה. אומנם אף פעם לא הייתה מלחמה בין השתיים אך הם גם לא אוהבים אחד את השני יותר מידי. חזרה להיסטוריה גילאט וטווליאר התחרו ביניהם בהרבה דברים כמו: ספרות אומנות וקסם. אפשר לומר שהניצחון היה שלהם לאחר גילוי לימדן, מלבד גילוי לימדן הם גם היו הראשונים להתיישב שם עם העיר אגילם.
כיום -
לאחר המרד של רקואו המון מכשפים ומכשפות עזבו את טווליאר ללימדן, מכיוון ששם החיפוש של רקואו הוא פחות מחמיר. מרבית הערים בסדר עם המרד ודי בעדו שכן המכשפים השליטים התייחסו בזלזול לשאר האנשים שלא היו כמוהם. אך עם זאת התנהגותו הקרה והצבאית של רקואו לא מוצא חן בעיני האנשים, אך זה פחות מטריד את האנשים מכיוון שמאז שמצאו את לימדן הרבה עוזבים את טווליאר לטובת היבשת החדשה בשביל למצוא מחדש את מקומם החברתי. אך לאחרונה יש שמועות שרקואו מורה על צבאו להכין צבא למלחמה למרות שלא נראה שיש איום באופק. והיחסים עם גילאט נותקו ואין אפשרות מעבר בין הגבולות.

לימדן
מידע כללי -
לא הרבה ידוע על לימדן, יודעים רק שבאזור בו הקימו את השלוחות יש מזג אוויר ים תיכוני. ידוע גם שיש המון שבטים נפרדים בשטח שם חוץ מזה לא הרבה ידוע. כן עוד דבר אחד שידוע זה שיש שם הר שהוא יותר גובה מהר הרונות.
היסטוריה -
שוב לא הרבה ידוע.
כיום -
בלימדן הידועה יש שלושה שלוחות שניים של טווליאר ואחד של גילאט. אם זאת יש כמה שבטים של "הקדומים" ככה מכנים אותם אנשי השלוחה, שבטים של אנשים שהיו לפני שגילו את לימדן. טווליאר וגילאט שניהם פוגעים מאוד בקודמים, גילאט מפיצה את דתה בכל השבטים ומי שלא מוכן לקבל את הדת שלה היא הורגת אותו. וטווליאר לוקחת לעבדים את הקודמים לאימפריה שלה. השבטים היו מפורדים עד שקם מנהיג ואיחד אותם למרד מסודר, את המנהיג מכנים "עין צהובה" על שם העין הצהובה שלו. למרות שהוא לא כל כך מצליח במרד עוד ועוד שבטים מצטרפים להנהגה שלו.

ארגונים ומקומות
אלו הארגונים והמקומות החשובים שכדי שתדעו עליהם, כמובן שיש עוד ערים אבל הם פחות חושבים.
מקומות בגילאט:
עיר הבירה, פילרוקן- עיר צבעונית ידועה בשוק הגדול שלהם, יש המון פסלים של לוחמי גילאט מנצחים את אויביהם. כמו גם העיר בה מתרחש הפעילות הדתית הגדולה ביותר.
העיר שוכנת על הגבול בין גילאט טווליאר, אוילן- העיר משמשת בעיקר בתור מחנה צבאי גדול שנמצא שם בשביל לפקח על טווליאר לראות מה הם עושים. בקיצור לרגל אחריהם ובמקרה הצורך לאכלס צבא.
העיר של המסחר, טורביאה- עיר מסחר שם שוכנת המטה הראשי של צי הספינות של גילאט גם המקום המרכזי בו מתרחש כל הפעילות התרבותית.
ארגונים בגילאט:
ארגון המסחר- הארגון האחראי על המסחר של גילאט, נמצא גם בלימדן. הארגון כפוף בצורה מאוד חזקה לכוהן הראשי.
ארגון הצבא- הצבא של גילאט מורכב רובו מקוסמים ומכמה חילי פרשים, ראש הצבא הוא הלוחם הוותיק ביותר.
ערים בטווליאר:
עיר הבירה, רקואו סיטי- העיר נקראה בעבר כ"קרדיף" ושימשה כעיירה קטנה אבל לאחר המהפכה השתנה השם ובעיר הפכה לעיר המרכזית במדינה. היא עיר די כפרית שהבניין המרכזי בו הוא מרכז הפרלמנט בו יושב רקואו.
עיר העושר והעוני, וויטלי- עיר מלוכלכת מזהמות ושורצת פושעים, אם זאת בפרוורים שוכנים האנשים העשירים ביותר בביסלו. מקום טוב לקוסמים שבורחים משלטונו של רקואו.
עיר הים, מזריט- עיר ימית יש לה את הנמל הגדול ביותר בבסילו. העיר היא עיר שוקקת חיים וידועה בתור עיר שמקבלת המון חומרים אקזוטיים מארצות אחרות.
ארגונים בטווליאר:
המחסלים של רקואו- ארגון המחסלים מומחה במציאת קוסמים וחיסולם, מרכזו נמצא וויטלי, ראשו הוא טריגל שהיה גם ראש המרגלים בזמן המרד.
ארגון הסחר- בניגוד לארגון הסחר של גילאט, הארגון של טווליאר אינו קשור בכלל לממשל. מרכזו נמצא באגילם והוא סוחר בכל החומרים כולל עבדים.
ארגון הצבא- אירגון הצבא של טווליאר הוא מורכב מרובו מחיילי חי"ר ומצי ימי גדול, הצי הימי שלהם הוא הצי הימי הגדול ביותר שהיה בעולם.
מקומות בלימדן:
אגילם- עיר חדשה יחסית, אך כבר בזמן הקצר שלה היא הספיקה לעשות שמות. היא עיר שמחה תוססת שהמוטו שלה היא :
"כולם מקבלים הזמנות שנייה". כמו שהמוטו אומר העיר היא באמת הזדמנות שנייה, המון מוכרים, סוחרים, שייטים ועוד בעלי מקצוע היו בעברם פושעים, בנוסף לאחר צייד המכשפים של המרד המון מכשפים עזבו לאגלים.
ריבר- השלוחה של גילאט, משמשת בתור בית הכלא של גילאט, או איך שהם מחנים את המקום "מקום לחינוך מחדש". שם הם מראים לתושבים הקדומים את הדת שלהם, ובעצם מבצעים בהם שטיפת מוחות.
אריין- זאתי לא שלוחה, היא העיר הזאת היא מרכז המרד של עין צהובה. עיר מדברית, הם לא מכבדים את מרבית האנשים שהגיעו מביסלו. הם מכבדים רק את מי שמתנהג אליהם יפה ועוזר למרד שלהם. על העיר עצמה אין הרבה מידע חוץ מזה שהיא במדבר.
ארגון המכשפים והר הרונות
ארגון המכשפים שידוע בשמו הנוסף כ"הארגון הידוע הכל" הוא ארגון כלל עולמי. יש להם סניפים בכל המקומות כולל לימדן. לא הרבה ידוע על הפעילות שלהם, ידוע רק שיש להם צבא חזק מאוד ושהמיקום של המטה המרכזי שלהם נמצא בהר הרונות שנמצא בגבול של גילאט וטווליאר ושהם כורים ממנו את הרונות. הם כל כך חזקים עד כדי כך שאפילו רקואו שמנהיג ממשלה שמתעבת קסם לא הורסים להם את החנויות.
בכל תחנה שלהם המכשף יכול לקבל רונות עד 50 בתנאי שהוא לא רשום אצלם לרעה, להפך אם הוא רשום אצלם לטובה אז הוא יכול לקבל עוד דברים.

גזעים
הגזעים היחידים שניתן לשחק הם:
גמדים - אין הרבה גמדים בביסלו רובם נמצאים באימפריה שלהם במזרח, אם זאת יש בערך 1000 גמדים שחיים בטווליאר, רובם עוסקים במחקר ובמסחר אם זאת הם ידועים גם בתור לוחמים מצוינים.
אלפים- מרבית האלפים חיים בטווליאר, כך גם האנשים החשובים בעיר כמו רקואו הם אלפים. האלפים ידועים בתור טקטיקנים מצוינים ובעלי כישרון של דיבור. מצוי גם בלימדן, בלימדן יש להם שיער קצר והם גבוהים יותר ובעלי צבע עור לבן יותר.
בני אדם- כמעט כל בני האדם גרים בגילאט, הממלכה של גילאט מאוד גזענית כלפי שאר הגזעים אבל עדיין יש כמות קטנה של שאר הגזעים בגילאט. מצוי גם בלימדן, בלימדן הם נמוכים מהממוצע ויש להם שיער ארוך.
בהתחלת המשחק הגזע לא משנה יותר מדי אך בהמשך זה משנה.

דת
לכל מדינה יש דת משלה:
גילאט מאמינה בטבע, היא מקריבה קורבנות ומתפללת למען הטבע.
טווליאר לא מאמינה באלים כי זה קסם וקסם אסור אצלה, למרות זאת האנשים אצלה מתפללים לאל כללי.
בלימדן יש המון שבטים רובם מתפללים לשלושה אלים:
ארכנם - אל האור והיום , השלום, הגנבים, המשפחה והאש. ראש האלים האב של כולם.
טוביריה- אלת החושך והלילה, המלחמה, הטקטיקה והחברה, בתו הבכורה של ארכנם.
בורינין- אל הצמיחה והאביב, האומנות והמסחר בנו הצעיר של ארכנם.

מכאניקה:
המכאניקה שאני משתמש בה בשביל קרבות ומיומנות היא ק20, כאשר ניתן להוסיף תוספים בהתאם להתמחות של הדמות ולחפצים שלה.
בקסם המכניקה היא 2ק6, כאשר 12 זה התוצאה הטובה ביותר והקסם פועל בצורה חלקה ושירוד עד סיום ההתקלות או סיום הפעילות,8-11 הקסם פועל אבל שורד סיבוב אחד, 6-4 הקסם פועל בצורה חלשה מאוד, לא יכול לבצע את כל הפעילות שלו ושורד רק סיבוב אחד. 2-3 הקסם לא פועל.
בקרב ניתן להשתמש בכל יכולות שעולה לכם לראש, תהיו יצירתיים. כמובן שזה מוגבל במציאות לכן גם תחשבו בהיגיון.

קסם בעולם-
מערכת הקסם שבא אני משתמש היא מבוססת על רונות, לכל מכשף יש מספר מסוים של רונות שהוא מתחיל איתם, ומספר מסוים של מילים שהוא מתחיל איתם הוא יכול להוסיף עוד כאלו במהלך דרכו. המילים של המכשף הם בעצם שורשים וכל דבר שיש בו את השורש של המילה הוא נכלל בתוכה לדוגמא:
צ.מ.ח = לצמוח (אלמנט), צמיחה (אלמנט).
יש 5 סוגים של רונות-
יצירת אלמנט: מייצר אלמנטים בצורה בסיסת (סלע, להבה, זרם מים, משב רוח וכו') אלא אם משולב עם משהו אחר.
יצירת חיי: יוצר בע"ח או יצור תבוני שנשלט על ידיך
יצירת דומם : מזמן חפץ דומם או צומח.
יצירת דבר לא מוחשי (רגש או אשליה),
ובסיס: בסיס הוא המפתח לפעילות המלאה של הרונות.
למשל: אם מישהו ישתמש ברונות של-
זרועות (בסיס) מים (אלמנט) ייווצרו זרועות של מים. שיכולות לעשות כל דבר על פי השולט.
יש שני סוגים של מכשפים דרואדים ורגילים, אין הבדל ממשי אבל זה חשוב לי, בשביל שאני יוכל לתת לכם את המילים (דוראידים מקבלים יותר אלמנטים וחיי בעוד שרגילים מקבלים יותר דומם ולא מוחשי)
השחקן יתחיל עם 60 אבני רונות ועם 20 שורשים.

דפ"ד
אני אבחר את חמשת הדפדי"ם המושקעים עוד שבוע, הדפ"ד צריך להיות כתוב כך:
שם דמות:
שם שחקן:
גזע:
מוצא: גילאט, טווליאר או תושב קדום לימדן.
מקצוע: צריך שהמקצוע יהיה קשור ברקע, מלבד קוסם שה המקצוע היחידי שמוגדר מה הוא יכול לעשות, כל שאר המקצועות הם מה שאתם בוחרים.
רקע: תשקיעו, זה המאפיין החשוב בשביל שהמשחק ילך טוב.
מטרה וסיבה: מה המטרה של הדמות שלך, מה היא רוצה לעשות, חלומות, תקוות וכו'. ומה הסיבה שלה, למה היא עושה מה שהיא עושה?.
מיומנויות: מותר עד שלושה, אפשר יותר בתנאי שזה קשור לרקע.
נשק וציוד: עד שני נשקים ועד חמישה פרטי ציוד.
מראה: תתארו איך הדמות שלכם נראית.
כסף: אתם מתחילים אם 50 מטבעות זהב.
==============================================================================
תאריך ההגשה האחרון הוא ה11.4, אם יהיה בעיה בדפד"ים אני יעזור ועם זאת אני אומר בהצלחה.
 
אנשים, לא לקרוא את הספוילר.
אלוון סילו.
שם – אלוון (נהגה בצירה) סילו לוחם החופש.
גזע – בן אנוש.
קוסם, לוחם חופש, פעיל חברתי.
מוצא – טווילאר
אלוון נולד במזריט למשפחת סילו, משפחת אצולה משנית. אביו שירת בצי של רקואו בדרגת רב חובל (מקביל לרב-סרן). בלפני המרד של רקואו הם עסקו באומנות הכישוף, אך במהלך המהפך הם לא נקטו צד, ומעמדם ירד - אביו ירד מדרגת רב החובל לדרגת חובל ראשון (מקביל לסרן). לאחר המרד של רקואו הם נשבעו לו אמונים והחביאו עמוק את ספרי הכשפים ואת הרונות, אך לא רצו לשרוף אותם. אלוון לא ידע שמשפחתו עסקה בעבר בכישוף. אלוון בילה את שנות ילדותו כשהוא צופה בעבדים שהגיעו מלימדן. למד מהם על דתם ועל מנהגיהם, ופיתח סלידה מהעבדות. הוא הלך לנאום בפונדקים ובכיכרות הערים בגנות העבדות, ולאחר שצבר מספיק תומכים, הפיץ כרוזים בכתב במקומות מרכזיים, וארגן הפגנות. כמובן, פעילות כזאת, שלא עולה בקנה אחד עם המדיניות השלטונית, ערערה עוד יותר את מעמד משפחתו, אבל לא ממש היה לו אכפת, ואביו גם כך לא הורד מדרגתו. תוך כדי פעילות חברתית אינטנסיבית (והוא היה גם ג'נטלמן מהמעלה הראשונה, ובילה ב"מועדון הקדמה" של החברה הגבוהה, למרות גילו הצעיר יחסית לשאר באי המועדון, גברים בגיל העמידה.) גילה אלוון את הקסם, כאשר הלך להביא יין לאורחים מהמרתף, ומעד לתוך בור נסתר ברצפה. בין החביות העתיקות, בתוך הבור המסווה (עד כה) מצא אלוון ספר מאובק, כרוך בעור אדם, בכריכתו משובצת עין וחור ריק. והעין מצמצה. אלוון נבהל, אך ידע מה יעלה בגורלו עם יוודע לציידי המכשפים על הימצאות ספר שכזה במרתף ביתו... הוא עלה חיוור להגיש את היין, ואחרי שהאורחים הלכו הוא הלך לטפל בספר (כמובן שלפני כל בדיקה הוא החביא את הספר מחדש, זהירות קודמת לכל.). כאשר נגע אלוון לראשונה בספר, עבר סימן זוהר, שלושה קווים החגים סביב מרכז בצורה ספירלית, לגב ידו הימנית. אז התחיל אלוון ללמוד בספר את אומנות לחשי האוב. ככל שהתקדם אלוון בלימוד הספר, הוא רזה והכחיש, ואיבד אט אט את הראייה בעין שמאל, אך הוא השיג שליטה טובה יותר בלחשים הרשומים בו, ובתורת המאגיה. ביקוריו במועדון הקדמה פחתו, אך לא ברמה כזאת שלא יהיה מעודכן בכל החדשות החמות באמת. לאט לאט הקסם בספר חלחל אליו, ופעם אחת כשפתח את הספר הוא ראה פה שנפתח בסימן שעל ידו, ותולעת יוצאת מתוכו! אבל הוא ראה את זה דרך העין שבספר... הפה נסגר בלי להשאיר סימן, ואלוון מחץ למוות את התולעת בבהלה, אך בעשותו כן חש כאב עז בידו, כאשר נפתח בה פצע מדמם. (לאלוון כמובן היו גם ספרי קסמים מלבד הספר הרואה, והוא מצא, מאוחר יותר, גם את הספר המדבר, בו לא כתובה מילה, אך הוא מדבר איתך ומלמד אותך את הקסמים שרשומים בתוכו, כמובן רק אם הוא מחבב אותך... הספר הסביר לאלוון על יכולות הקסם שלו ושל הספר הרואה, וששימוש ממושך בהם יגרום לו לאבד את יכולות הדיבור ואת הראייה בעין אחת, כי נעקרה בעבר עין מהספר הרואה. מאז אלוון התייעץ איתו מעט, כי הוא לא רצה לאבד את כושר הדיבור. כמו כן הספר המדבר סיפר לאלוון גם על הספר השומע, שלא נמצא איתם יותר – אתה מדבר אל הספר והמילים נכתבות בו מעצמן.) אלוון הלך להתייעץ עם הספר המדבר, ולמד על הקללה הנסתרת של הספרים – גופו כבר הפך למשכן לתולעים, והן אוכלות אותו ל-א-ט. אלוון לא פרש מלימודי הקסם הנסתר, אך היה עליו להסתיר זאת היטב. בינתיים הצטרף אלוון לצי הסוחר האזרחי, ועלה בדרגות בקצב איטי אך בטוח, וקרנו עלתה אצל חברי מועדון הקדמה. מצד שני, הרשויות אינן אוהבות את אלוון, המפיץ עמדות המתנגדות לעבדות הנהוגה.
מטרה וסיבה – אלוון רוצה לגרום לשחרור העבדים בטלוואר, אך לא מתנגד לקולוניאליזם או להקמת מושבות בלימדן בפני עצמן. מטרה נוספת של אלוון היא למצוא מרפא למחלתו לפני שהתולעים יחסלו אותו סופית, ולשם כך הוא מחפש את הספר השלישי, בו אולי כתובה דרך הריפוי (בפגישות דיסקרטיות של מועדון הקדמה מדברים על קסם, אבל זה לא שידוע לאלוון שמישהו מהם אכן קוסם.). אלוון גם רוצה להגיע לדרגה בכירה בצי הסוחר, ולהתיר בחוק את הקסם. אלוון פועל מתוך תחושת צדק (סדר נייטרלי), ואינו יכול לסבול עושק או פשע, והוא אתיאיסט – אינו מאמין בקיומם של האלים.
מיומנויות – ידע דת ברמה נמוכה (רקע ילדות, וכמו כל המלחים הוא מאמין באמונות תפלות. הידע שלו לגבי קסם רק מאשש אותן לצערו). לחימה ברמה בינונית (מועדון הקדמה), יכולת בין אישית ברמה גבוהה (פעיל חברתי), ידע מאגי ברמה גבוהה (ספרי כישוף בבית), חובלות ברמה גבוהה (מלח מקצועי בצי הסוחר, לחימה ימית ברמה בינונית בגלל אביו).
נשק וציוד – חרב ארוכה, פגיון במגף או אקדח (רובים הומצאו במאה ה16, השאלה היא אם אתה מרשה). ספרי הלחשים (מצויים בבית).
לאיזה סוג של פריטים התכוונת? לפריטים נדירים, קטנים, גדולים, כאלה שיש לו בכיס? אני פשוט לא יודע מה לכתוב לו.
מראה – אלוון גבוה לגילו, מגדל זקן שחור ועבות. מאז התקרית עם ספר הלחשים הוא הכחיש וקרום לבן מכסה את עינו השמאלית, אך הסימן הקסום שעל ידו הימנית אינו נראה אלא כאשר הוא קרוב מאוד לספר, זורח כאשר הוא קורא בו או משתמש בלחשים. בעבר אלוון גידל שיער ארוך, אך כיום הוא מסתפר לעיתים קרובות.
כסף – חמישים מטבעות זהב.
 
רילקין רנקנס
שם דמות: רילקין רנקנס (לרוב מכונה "רי")
שם שחקן: tkhag1
גזע: חצי אלף (אם הם אפשריים בעולם שלך)
מוצא: טווליאר.
מקצוע: רוקח וקוסם (דרואיד) .
רקע: רילקין רנקנס נולד לאלדריק רנקנס בטווליאר, אימו עזבה מיד אחרי הלידה. אביו לא הסכים לספר לו דבר מלבד זה שהיא הייתה אלפית שהגיעה מלימדן.
מלבד העובדה שלא הייתה לו אמא רילקין גדל באופן טוב יחסית. אביו היה בעל בית מרקחת קטן באזורים היותר טובים של מזריט ולימד את רילקין את סודות העשבים והצמחים ותוך מעט זמן הוא ידע להפיק רעל קטלני ותרופה יקרת ערך מאותו שורש.
רילקין נהנה מהחיים בעיר ותמיד אהב את הלילה כאשר העיר נודמת והירח מאיר.

המצב היה די טוב את שהוא הגיע לסביבות גיל 14...
אביו לא היה רק רוקח עילה מכשף שירד למחתרת ושמר על פרופיל נמוך, הוא לא סיפר לבנו על כך מעולם והפסיק לעסוק בקסם לפני הרבה זמן. למרבה הצער זה לא מנע מהמחסלים של רקואו לאתר אותו בסופו של דבר.
באותו יום עגום שתי אנשים מהמחסלים צעדו באמצע הלילה לתוך החנות והודיעו לאלדריק שהוא עצור כאשר הם היו באמצע סידור החנות, אלדריק הגיב מהר ובאותו לילה רילקין ראה את אביו משתמש בקסם בפעם הראשונה כאשר הוא גרם לדמו של הראשון להתאדות ולשני פוצץ את הריאות. אלדריק טפס את בנו והתחיל לרוץ בניסיון נואש לברוח מהעיר אך המחסלים כבר טמנו לו מלכודת וסגרו עליו. במהלך הקרב חץ של אחד המחסלים פגע בראשו של אלדריק וגרם לפציעת ראש חמורה, המחסלים שחשבו שהוא מת עזבו את המקום והשאירו את הבן אוחז בגופת אביו, או לפחות זה מה שהם חשבו...

למרות פציעת הראש הנוראית הוא שרד את זה ובנו הצליח לייצב אותו אך הוא נותר חסר הכרה, בדרך לא דרך רילקין הצליח להביא את שניהם לוויטלי, עד אז אלדריק התעורר מתרדמתו אך הוא לא התעורר אותו אדם, הוא מילמל לעצמו כול הזמן ולא דיבר עם איש, אפילו לא עם בנו, הוא היה חיי בעולם אחר משלו ולא תקשר עם אף אחד.

רילקין ללא ברירה נאלץ למצוא לעצמו ולאביו דרך לחיות בחלקים הגרועים ביותר של העיר, למרות הסיכויים הנמוכים שלו לשרוד הוא נאבק והודות לידע שלו בצמחים הוא הצליח להתקדם ואף ללכוד את העיניים של אחת מראשי הכנופיות באזור.
הכינוי שלה היה "העורבת" ואף אחד לא ידע את שמה והיא ניהלה כנופיה בשם "הקן" שעסקה ברוב התחומים הפלילים, היא פרסה את חסותה על רילקין ונתנה לו את הכינוי "רי", רי עבד עצלה בכול דבר כמעט, הוא עשה בשבילה דברים רבים, הכל מקביעת איכות הסחורה של עשביו הפלקו (סם בעל השפעה הזייתית) ועד להרעלת האויבים שלה, תוך זמן קצר הוא למד את רוב המיומנויות של חבר כנופיה טיפוסי ואף כמה מיומנויות התנקשות, אך כאשר הוא גילה את הקסם שלו היא זו שהדריכה אותו.
"העורבת" הייתה גם היא קוסמת ולימדה את רי את הבסיס של הקסמים.

כאשר רי הגיע לגיל 18 אביו וברגע האחרון של חייו הצטלל מוחו והוא סיפר לו שאמו הייתה מלימדן והייתה כוהנת של טוביריה, שמע היה לימרה והיא נהרגה מסיבה לא ברורה לפני 10 שנים, הוא נתן לבנו שרשרת עם הסמל של טוביריה שהייתה שייכת לאמו ונמך את נשמתו.

לאחר מכאן רי החליט לעזוב את העיר ולהפליג למלימדן בשביל ללמוד על השבט של אמו ועל טוביריה.

מטרה וסיבה: ללמוד על השבט של אמו ועל האלה שלה, ולמצוא את היעד הבאה שלו בחיים.
מיומנויות: ידע בצמחים, רוקחות/אלכימיה, מיומנויות רחוב (פריצה, תרמית וקדומה) .
נשקים: אקדח קשת נטען וחרב קצרה. ערכת רוקחות.
ציוד: ערכת אלכמיה/רוקחות, חגורת כיסים המכילה מגוון צמחים ועשבים, תיק גב עם ציוד בסיסי, ערכת פריצה, חבל עם אנקול.
מראה: עור לבן ובהיר. עיניים ירוקות. שיער שחור. מבנה גוף רזה ושרירי.
כסף: 50 מטבעות זהב.
בבקשה לא לקרוא (ואני חושב שזה צריך להיות ברור מעילו)
 
אורגוריק בן קוכוליין
שם הדמות: אוֹרגוֹריק בן קוֹכוֹליין, ״חנית הזעם״.
שם השחקן: אל תשאל אותי...
גזע: בן אדם.
מוצא: תושב קדום מלימדן.
מקצוע: לוחם; אביר קודש של ארכנם; אלוף ושליח שבט האבורונים.
רקע:
כבוד, חופש, ניצחון.
אורגוריק נולד לפני 19 וחצי שנים בלימדן, במעבה יערותיו של שבט האבּוּרוּנים, כמה שנים אחרי הפלישה של אנשי ביסלו. הוא היה בנו השביעי של ראש השבט, והיה ברור לו מגיל קטן שלא יזכה במטה השלטון. תחת זאת, הוא התגלה כלוחם חזק ונחוש, ואביו החליט כי יהיה אלוף השבט - מי שיוביל אותו לקרבות ויצא להילחם עבורו לבד, כהרפתקן. הוא אימן אותו בנוקשות, מלמד אותו טקטיקה ואסטרטגיה, לחימה במגוון כלי נשק, היאבקות ורכיבה - ובהכל היה הנער מצטיין. בילדותו היו לאורגוריק הרבה חברים, איתם היה יוצא לטיולים ביערות ובהרים, אך יום אחד כמעט נתפסו בשבי בעת טיול ביערות, ומאז אסר עליו אביו לצאת איתם. אורגוריק היה נער פופולרי גם אחר כך, ואביו הועיד לו נערה אחת, בתו של אחד מהכוהנים, לאישה כשיגדל.
כשהיה בן 16, בוגר לפי דיני השבט, הכריז אורגוריק קבל עם ועדה כי הוא יהיה אביר קודש (לוחם שנלחם בשם האל, לא כמו במו״ד) לארכנם. הוא החל מייד באימונים המפרכים. הוא ניצח בקרב שמה את טובי הלוחמים, גבר על טובי המתאבקים, רכב טוב יותר מטובי הפרשים, ניווט טוב יותר מטובי הנווטים. ולבסוף, הוא הוכתר ביום הולדתו ה-19 כאביר קודש לארכנם, ויצא על סוסו מהשבט במטרה אחת בלבד: למגר ולגרש את הפולשים בשמם של האל ארכנם ושבט האבורונים.
מיומנויות: רכיבה על סוסים, לחימה בחנית (90%) ובגרזן (75%), היאבקות, טקטיקה, אסטרטגיה, סיירות ומסעות בטבע, כריזמטי למדי.
אופי ומטרות: אורגוריק הוא גבר צעיר ונחוש, לוחם אימתני, שדבר לא יסיט אותו ממטרתו. הוא נאמן ובעל כבוד, והוא מייחס לכבוד חשיבות רבה, יותר מלחייו. הוא לא אוהב לפגוע בחפים מפשע אך לא יהסס לעשות זאת למען מטרתו. הוא ערמומי, אך אין לו ידע רב והוא מודה בכך. הוא גם גאה וגאוותן משהו.
נשק: חנית באורך שני מטרים עם להב פלדה, ניתנת לשימוש רגלית, רכוב וכמקל הליכה; גרזן קטן ויעיל, כלי עסודה המשמש לקטיעת ענפים למדורה ולעבודות.
ציוד: פגיון שימושי למגוון מלאכות, פחות יעיל כנשק; תרמיל עור; צידה; מים; סוס על ציודו (אוכף, ארכוף, רסן וכו׳).
מראה: אורגוריק רוכב בדרכים על סוסתו, סערה - סוסה גזעית ויפהפיה (כמו סוס ערבי) בעלת פרווה מבריקה וחומה-אדמונית. לבושו הרגיל הוא טוניקה מעוטרת ברקמה בשוליה, כשכלי העבודה בחגורתו, הצידה בתרמילו, המגן תלוי על גבו והחנית אחוזה בידו. על ראשו מצנפת. בעת קרב הוא מוציא מהתרמיל את שריון השרשראות והקסדה, אוחז בחניתו ותולה את מגינו על היד. אשלח לך בווטסאפ ציור.
כסף: 50 מ״ז.
 
שאלות שלך tkhag1
1.רמת הטכנולוגיה של המשחק אפשר להגדיר אותה באמצע, בערך כמו תקופת הרנסאנס.
2. הקצב בעיני זה תגובה ליום. אם מישהו לא מגיב שבוע בערך אז הוא מקבל אזהרה לחודש אם במהלך החודש הזה הוא מקבל שתי אזהרות, הוא מועף. אלא אם יש לו סיבה הגיונית למה הוא לא כתב (טיסה, מחלה וכו').
3. המשחק יתחרש בהמון מקומות, המון פעמים הקבוצה תפרד וברגעים חשובים היא תחזור להיות ביחד.
עכשיו אני יעבור על הדפד"ים שלכם
אביעד
ד''פד מגניב מאוד, בעיני אפשרי שהוא לא יהיה קוסם ושהספר יתן לו כוח רב ומידע, אבל כל פעם שהוא ישתמש באחד הספרים הקללה תחמיר. חוץ מזה הדפ"ד מצוין.
tkhag1
דפ"ד יפה, דמות שנשמעת מעניינת, מזיכרה לי את מרקו אבל קוסם. אני אתן לך את השורשים שלך בהמשך היום.
ח'אן
דפ''ד יפה, הייתי רוצה לשמוע עוד על שבט האבּוּרוּנים. אבל היו לי כמה בעיות.
1) למה חילקת למיומניות אחוזים
2) יש לדמות שלך המון מיומנויות, יותר מידי.
 
וולף
כתבתי בפירוש שהקללה תתחזק בכל פעם שהוא ישתמש בספרים. גם ככה הוא לא יחיה לנצח. והוא כן קוסם. זה הידע שהספרים נותנים.
ולגבי קסם בעולם
thewolf אמר/ה:
[post]699135[/post] בקסם המכניקה היא 2ק6, כאשר 12 זה התוצאה הטובה ביותר והקסם פועל בצורה חלקה ושירוד עד סיום ההתקלות או סיום הפעילות,8-11 הקסם פועל אבל שורד סיבוב אחד, 6-4 הקסם פועל בצורה חלשה מאוד, לא יכול לבצע את כל הפעילות שלו ושורד רק סיבוב אחד. 2-3 הקסם לא פועל.
זה אומר שקסמים פועלים בצורה חלשה מאוד בעולם:
1/36 שהקסם לא יעשה בעיות,
14/36 שהוא יתפוגג מוקדם,
12/36 שהוא יפעל חלש מאוד,
3/36 שהוא לא יעבוד בכלל,
6/36 שלא יודעים מה יקרה כי לא ציינת מה קורה בתוצאה של 7.
השיטה מעודדת לחשים מיידיים כמו כדור אש, אבל לא לחשים מתמשכים כמו זימונים או שינויי צורה זמניים.
 
thewolf
תודה, אומנם לא כיוונתי למרקו אבל אם אתה אומר...
בקשר לשורשים: אילו מילים בשפת הקסם שאנחנו לומדים והן בעלות כוח (כמו ארגון) או שאילו מילים רגילות שאנחנו מקבלים את היכולת למזוג לתוכם קסם?
אם זה המקרה השני השורשים מתקשרים לאופי של הדמות או למורשת שלו? או שזה בכלל אקראי?
 
וולף
האבורונים?... שבט רגיל, אני מניח. מגדלים כבשים, עזים, סוסים, אולי בקר. לוחמניים, חיים על הגבעות. מגדלים גפנים, חיטה, זיתים. I don’t know...
א) כדי לתאר בערך כמה הוא טוב בזה.
ב) זה הגיוני, ומסתדר עם הרקע. אני יכול להוריד את הלחימה בחרב וגרזן, אם זה מפריע. פרש לוחם שגדל בשבט ברברי ופשוט אמור להיות טוב בדברים כאלה.
 
ווארט' גילאן
דפ"ד
אני מבקש ששחקנים אחרים לא ייקראו, בינתיים.
שם דמות: ווארט' גילאן
שם שחקן:אתה יכול לקרוא לי הדוקטור
גזע:אלף
מוצא: טווליאר
מקצוע:מתנקש

רקע: ווארט' מגיע ממשפחת אצילים שטענה שהיא מצאצאיו של מנהיג משלחת האלפים שגילתה את טוואליר, לפני המהפכה הוריו היו מן המכשפים הגדולים ביותר בממלכה, עוד כשהיה תינוק הוריו זיהו בו חוזק גדול בקסמים ודאגו שילמדו אותו גדולי המכשפים, ואכן הוא היה המצטיין ביותר בין כל כיתתו, אך יום אחד, בגיל 7, הוא התעורר בלילה לרעש צעקות, הוריו פתחו את דלתו וכמעט העיפו אותה ממקומה וצעקו לו, בוא מהר המהפכה הגיעה לעיר, הוא שמע על המהפכה אך לא האמין שבאמת תגדל ותגיע עד לביתו, פתאום, מבעוד נגרר על ידי הוריו לראש המגדל הוא הריח בשר שרוף, הוא הסתכל על ידו וראה שהיא עולה באש, הוא התחיל לצעוק ואימו כיבת את האש אך הזנק כבר נעשה, ידו נשרפה לגמרי והוא אינו מרגיש דרכה עוד כלום, ברגע שראה זה התחיל לרוץ כפליים יותר מהר אך באחת מן המדרגות הוא מעד ואביו עצר להרים אותו ואז, כאשר הוא זורק אותו קדימה הוא רואה משהו יוצא מאביו, ועוד אחד ועוד אחד ופתאום הבין שהמורדים רצחו את אביו ושיפדו אותו, הוא המשיך לרוץ עד שהגיע לקומה האחרונה של המגדל, שם אימו חסמה את הדלת חיבקה אותו ואמרה לו, אל תדאג, אנחנו תמיד נהיה איתך, קח אתה הפיגיון הזה, זה פיגיון מכושף שאני ואביך הכנו במיוחד למפקד המשמר, קח אותו והוא ישמור עליך, ובמילים אלו היא שיגרה אותו משם וכאשר הוא מתגשם מחוץ לעיר הוא רואה את המגדל ששימש אותו כל חייו, שבו נולד, התחנך, למד וגדל, המגדל ששימש את משפחתו מאות שנים מתפוצץ לחתיכות.
בבוקר שלמחרת הוא מתעורר לשמה רעשי סוס ועגלה, הוא מנסה להתחבא אך בטעות דורך על מקל וזה נשבר בקול פיצוח, הסוחר שמע אותו, הוא מתחיל לרוץ אך לא מבין שכבר נתפס, הוא נתפס בידו הימנית, השרופה, ולכן בכלל לא הרגיש שנתפס, כל מה שהרגיש היה כאב ועצב, הסוחר ששם לב לבגדי האצולה שלו ולידו השרופה תופס אותו עוד יותר חזק ומושך אותו, אז הוא אומר לו, אל תדאג, אני לא אפגע בך לרעה,אל תדאג... והוא נופל ישן.
למרת הילד מתעורר לקולות כלים זזים והוא רואה שהוא נמצא בבגדים בלוים ומלאי טלאים, הוא קם ישנוני ויוצא, רואה את הסוחר מנסה להדליק אש ללא הצלחה, הוא ממלמל משהו והאש נדלקת, הסוחר קם מסתכל עליו בפרתוף זועף ומלמל בקול כמעט בלתי נשמע, אוי כמובן, ואומר לו, כל עוד אתה איתי אסור לך להשתמש בקסם, זה ייגרום לשנינו להיתפס, לא משנה מה קורה אל תשתמש בו, גם אם המצב ייראה אבוד אל, יירצחו אותך ויהרגו אותך, ויותר גרוע, יהרגו אותי, עכשיו קום כבר חתיכת שק בטטות מהלך ותעזור לי להכין אוכל, אם תתנהג יפה אולי גם תקבל חלק.
וכך הוא הקשיב לסוחר הזקן ועשה מה שנאמר לו, לאחר מחצית השעה המרק היה מוכן והוא חולק בינהם, הזקן התיישב ואמר לו, לי קוראים אדמונד גילאן, לך? הילד שותק, טוב זה לא משנה מעכשיו יהיה שמך ווארט' גילאן, נאמר שאימצתי אותך לאחר שמצאתי אותך לבד, זה יהיה הדבר היחיד שתאמר אם יישאלו אותך ואתה לא תדבר אלא אם כן אני אומר לך מובן? הילד מהנהן. וכך עברו הימים, הלילות והשנים, ווארט' התבגר עם אביו המאמץ אדמונד ואלו נדדו בדרכים, עד שיום אחד בערך בגיל 11 אדמונד קרא לו ואמר: ווארט' תזיז את התחת שלך לפה ותארוז את הדברים, אנחנו הולכים ללימדן, ווארט' שאל למה ואדמונד צעק לו שיש לו שם עסקים ושהוא יירויח מכך הרבה, ווארט' מציית ולאחר אריזה וסידור קצר הם יוצאים בדרכם ללימדן, כאשר הם נוחתים על החוף (בספינה) הם רואים מכשף שאומר: אדמונד, לא ראיתי אותך מזה שנים! האם זה הילד שסיפרת לי עליו? כן כן, אבל אני מקווה שאתה מבין שהוא לא למכירה ושאם אתם רוצים לדבר איתו אתם תשכנעו אותו.
טוב אין בעיה, בואו אחרי נפגש בביתי, הם עוקבים אחריו ומגיעים לחנות חצי נסתרת, הם נכנסים והוא נועל את הדלת, בתוך החדר יש כמות גדולה של רונות וחפצים אחרים, המכשף קורא להם ואומר בואו, הוא מלמל כמה מילים ודלת נפתחת מהקיר, ווארט' מסתכל על אדמונד וזה מהנהן לו כאומר הכל בסדר ודוחף אותו קידמה, שם הם יושבים, המכשף מביא להם מעט תה ואומר, ווארט', אתה האדם היחיד שלא רשום עליו פה כלום, אתה מוכן להסביר לי איך? יש לנו רישומים של כל בן אדם שקיים, ובטח עם כוחות קסם כמו שלך.
אדמונד עונה במקומו, זה לא עניינך, אמרת שתוכל ללמד אותו לשלוט בכוחות שלו ולהתחזק, תתחיל בזה.
אבל בזה התחלתי, העבר הוא ההתחלה של הכל, אם הוא לא יידע את זה הוא לא יוכל לשלוט בכוחות שלו, אדמונד תופס את ווארט' ואומר למכשף, אנחנו גמרנו פה, בוא , הולכים ווארט', הם קמים ומבעוד שהם יוצאים המכשף אומר להם, אתה עוד תחזור אלינו ווארט', מי שלא תהיה.
למחרת, אדמונד אומר לו עזוב אותם, ניסתי לעזור לך להתחזק, אתה ראוי ליותר מאשר לרמות את פשוטי העם ולמכור דברים פשוטים, אל תדאג אני אמצא לך עזרה יותר טובה מטרח זקן כמוני, ווארט' לא מגיב וממשיך ללכת איתו, בשעת ערב לאחר שכבר ייצאו לדרך על סוסיהם ראו המון אבק וחול עף לעינהם, הם המשיכו אך לאחר דקה הגיעו אליהם שודדים, השודד הגדול ביותר בא ואומר תן לנו את כל הזהב שיש לכם, או שאהרוג אתכם, הוא אומר טוב טוב קח, וממלמל קללה, השודד נראה מעוצבן זה כל מה שיש לך?! הוא מרים את האלה שלו, ווארט' שרואה מה שעומד לקרות רץ קדימה אך לא מספיק והאלה נוחתת ומוחצת את ראשו, ווארט' צורח צרחה מקפיאה ואומר רצף של מילים, באותו רגע כל אחד מהשודדים נהרג בדרך שונה, אחד נבלע בחול השני מתפוצץ ואחר פשוט נופל דומם על החול, היחיד שלא קרה לו כלום הינו מנהיג השודדים שנופל על ברכיו ומתחנן לרחמים, אבל ווארט' לא שומע, עיניו זוהרות באדום והוא מתקדם אליו ואז בדיוק כשהמנהיג מתחיל לבכות ואומר שיש לו אב ואם שהוא צריך לטפל בהם, עיניו של ווארט' חוזרות לצורתן, בליווי כאב ראש שגורם לו להתעוות, השודד מזה את ההזדמנות, מוציא את החרב שלו מכוונה לווארט' מניפה וטראח, זרם דם יוצא, אך לא של ווארט', הוא יוצא מגרונו של השודד שמסתכל עליו ואומר: מה אתה?

לאחר המקרה ווארט' מתחיל לגנוב מאנשים בשביל לשרוד ובמהלך השנים הוא גדל לצייד ראשים ומתנקש שמנסה להתחזק לצבור כוח, ניסיון וציוד, כיום, לאחר שאדמונד שהיה כאב בשבילו נרצח כנראה בידי הארגון יודע הכל הוא מפחד מקסמים וברוב המקרים ינסה לרצוח קוסמים קודם
מיומנויות: התגנבות
תרמית
שימוש בפיגיון
רקיחת שיקויים
נשק וציוד: פגיון מעוקל מכושף שלא ברור כל העוצמה שלו, קן נשיפה, סוגים רבים של פטריות וצמחים, תיק

מראה: גבוה גם יחסית לממוצע האלפי, רזה, תווי פנים קשים אבל יכול להיות שזה כבר קשור לאופי

כסף: 50 מ"ז
הערה:
מצטער שזה כל כך ארוך ולא בצורת מידע טהור, אני פשוט נוטה להיגרר מדי פעם ותמיד חשבתי שסיפור מביא יותר מידע מאשר אותו אורך של מידע טהור, אם אתה מבין למה אני מתכוון
 
בנוגע לקסם, לא מצאתי משהו יותר טוב ולא רציתי להרחיב את המכניקה יותר מידי. אם יש לך עוד רעיונות תרשום לי בפרטי.
tkhag1
שילוב של שניים, אנשים רגילים יכולים לומר את השורש ולזרוק רונה אבל אז לא יקרא דבר, קוסמים יודעים לשלב מארג הקסם בתוך המילה אך עם זאת לא כל מילה שאתה יודע אתה יכול להשתמש בה אתה לומד לומר אותה במצורה מסוימת שמלבת קסם. אני ינסה להתאים את הרונות לאופי ולרקע של הדמות.
השורשים שלך הם:
ר.א.ה (בסיס)
ר.פ.א (בסיס)
ר.ח.ף (בסיס)
מ.צ.א (בסיס)
איל (חי)
עורבת (חי)
נחש (חי)
כנפיים (חי)
צבתות (חי)
קן נמלים אדומות (חי)
רעל (אלמנט)
מים (אלמנט)
קרח (אלמנט)
צ.מ.ח (אלמנט)
צל (אלמנט)
אש (אלמנט)
בגד (דומם)
כלי כתיבה ונייר (דומם)
ח.ל.מ (לא מוחשי)
אמונה (לא מוחשי)
ח'אן
סתם רציתי לדעת עליהם, מוצא הדמות הוא משהו חשוב בעיני. זה מוסיף לרקע ף, אבל זה גם טוב בלי זה.
תוריד או את החרב או את הגרזן זה נראה לי יסדר את זה.
דוקטור
הדמות יפה, הייתי רוצה שתערוך קצת את הסדר של הרקע שיהיה מסודר יותר. אך יש לי שני בעיות עם הדפ"ד שלך
1. התחלת עם יותר מידי ציוד טוב (פיגיון מכושף ותיק קסום) תבחר רק אחד.
2. אין לדמות שלך מטרה, אם אתה רוצה שהדמות שלך תיהיה טובה תן לה מטרה כללית זה ישפר את הדמות שלך מאוד.
אביעד את הרונות שלך אשלח בהמשך, אני צריך קצת לחשוב עליהם כי הדמות שלך מעניינת מאוד.
 
thewolf
מתוך המחשבה הזו ציינתי שהוא מאוד מחבב את הלילה (הוא מעדיף את שעות החשכה כבר מילדות וגם את רוב העבודה שלו עם "העורבת" הוא עשה בלילה), אבל זה לא בוער אם אתה חושב שהרונות האלה מתאימות יותר אתה לא צריך לשנות אותם. וזה די אשמתי שלא הדגשתי את זה בצורה שקל לזכור (חצי שורה של הערה צדדית לא בדיוק תופסת את העיין בסיפור מהסוג הזה).
בכול מקרה במידה ואתה מחליט לשנות את הרונות אני רוצה להדגיש שהוא לא חושב על הלילה בצורה האפלה שלו בסגנון "זוועות עורבות בחשכת הלילה".
כשהוא חושב על הלילה הוא חושב על בילוי בגג נחמד מואר באור ירח בעוד הוא משקיף על הפנים החדשות של העיר כאשר היא שוקעת בשינה, הוא מסוג הטיפוסים שישקיפו על פסטיבל בלילה מהגג עם כוס משקה וחיוך קטן.
נ.ב. זה רק אני או שזה נשמע קצת נשי מדי?
 
ח'אן
סבבה, זאתי הדמות שלך מה גם שגרזן יכול לעזור לכם גם בדרכים אחרות (כריתת עצים וכו')
tkhag1
זה לא נשמע נשי, זה דווקא משהו מאוד גברי-רגיש. להתבודד לבד בחושך לראות את האחרון האורות נכבה, שותה משקה חריף ומחייך שהוא רואה את שמחת החיים של העיר. סוג של היפסטר מתבודד. אני ישנה את הרונות למשהו שיותר מתאים לך אם אתה אומר.
 
וולף
ברור, אבל קישוש עצים הוא לא לחימה עם גרזן, והגרזן שלי ממילא קטן ועלוב משהו. זה גרזן עבודה קטן שאפשר לתחוב לחגורה.
 
thewolf
תודה, אני אשמח לראות את הרונות החדשות.
בכללי אני חושב שהמשחק יהיה מאוד נחמד, אבל יש משהוא אחד שלו הבנתי זה כשציינת את המילים "לזרוק רונה" זה אומר שהרונות הם חד פעמיות? ואתה מוגבל למספר הרונות הזמינות לדמות?
 
tkhag1
תודה רבה שאתה מחמיא למשחק.
הרונות הם לא חד פעמיות הם מנוצלות ולאחר כל פעולה של הרונה נדרש זמן לרונה לחזור לשימוש. העניין הוא שבעתיד שהקרבות יהיו יותר קשים אז המון רונות ינוצלו במהירות ובגלל זה הקוסמים יצטרכו עוד רונות.
 
tkhag1
זה תלוי במנוחה של הדמות, אין מצב שבהתקלות רונה תחזור. אבל במנוחה של בערך רבע שעה דגש על מנוחה כל הרונות יחזרו לשימוש.
ברור, המטרה היא שתצליחו להרכיב משפטים או צירופים. ככל שהצירוף יותר ארוך כך גם היכולות שלו חזקות יותר.
שיניתי לך את הרונות.
 
לא ממש הבנתי איך קסם עובד.
נניח יש לי את הרונות מים, אדמה, פרח, חרב, אהבה, ביקוע, ושלילה.
אז אני יכול ליצור
בוץ (מים+אדמה)
בולענים (ביקוע+אדמה)
בולענים מלאים בבוץ (מים+אדמה+ביקוע)
בולענים מלאים בחרבות (אדמה+ביקוע+חרב)
חרב עוצמתית במיוחד (חרב+ביקוע)
פרח שאם מריחים אותו פועל כמו שיקוי אהבה (פרח+אהבה)
פרח קוצני (פרח+חרב)
פרח ששואב את כל המים מאזור (פרח+מים)
שדה פרחים (אדמה+פרח)
שנאה (אהבה+שלילה)
איחוי (ביקוע+שלילה)
חרב שמאחה במקום לחתוך (חרב+ביקוע+שלילה)
שדה של פרחי שנאה (אדמה+פרח+אהבה+שלילה)
שדה של פרחי שנאה קוצניים (אדמה+פרח+חרב+אהבה+שלילה)
וכן הלאה?
כי אני חשבתי שזה יעבוד כמו באלכימאי המתכת.
אשלח לך את הרונות שלי בה"פ.
 
חזרה
Top