ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2426
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי Qurrion » 30 ספטמבר 2019, 09:17

ארכיון מזנקת אחורה בקלילות, התקפות האורקל והחיילים שלו רק גורמות לה לצחקק קלות. האורקל היה שוטה שאינו יכל להתמודד עם ריבוי המשימות שכלל לשלוט בגוף המושאל שלו, ובעוד ארבעה חיילים. היא ניהלה מאה נשמות שונות, והוא עוד נתן לה גוף חי אשר היה מסוגל להכיל את כולן בהרמוניה מושלמת והיא ניצלה את מלוא הפוטנציאל שלה למטרת חיסול האורקל.

טבעת האור סביב ראשה התחילה לגדול ולהסתחרר, אוגרת אנרגיה פסיונית במרכזה. לאחר מספר שניות, ארכיון יורה את האנרגיה על שדה הקרב, ויוצרת בום על-קולי אשר סודק את גופם הקריסטלי של החיילים והאורקל, אך חולף דרך אלכסנדר ודורן מבלי להשפיע עליהם.

META
פעולת תנועה: פוסע מ-D10 ל-D11.
פעולה משנית: Living Missile, חלק ב'. מחליק את האורקל מ-E7 ל-E9, והוא מתנגש כנגד החייל המסומן באדום. 26 נגד תגובה, 16 נזק בפגיעה והוא נופל שרוע. האורקל סופג 8 נזק ונופל שרוע.
פעולה רגילה: Mind Blast, 29 נגד הרצון של כל אויב בטווח פיצוץ 5 (שזה כל האויבים). בפגיעה, הם משותקים (הצלה לסיום). בפספוס, הם הלומים עד סוף תורי הבא.
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9221
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 28

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי liorgonen3 » 02 אוקטובר 2019, 00:16

בזכות עמדת המוצא שלו, ובזכות הכוח של ארכיו, מצליח האח אלכסנדר להסיר ממנו את ניסיון השליטה של האורקול, בתגובה, הוא שוב מערבל את הצ'ארקה שלו, יוצר סערה המקיפה אותו, ותוקפת את חיילי הקריסטל ואת האורקל.

פעולה רגיךה - חמש סערות.
כנגד כל אויב בפרץ 1 נגד תגובה
התקפה נגד חייל בדולח שמעל אלכסנדר - 28
התקפה נגד האורקל - 27
התקפה נגד חייל הבדולח מימן לאלכסנר - 20.
בפגיעה
11 נזק
ללא פעולה- סערת חבטות מרוכזת, האורקל סופג 7 נזק ומוחלק לE8.

פעולת תנועה- כחלק מהמהלך אני יכול לפסוע 2 משבוצת פוסע לE11.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4075
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realem Of Hatred
יצירת קשר:

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי amitf0123 » 03 אוקטובר 2019, 06:54

דורן זז ממקומו, חושף את עצמו להתקפות מה יצירי הקריסטל. לא אכפת לו מלהיפגש עכשיו, הוא הולך להרביץ. הוא נעמד בנקודה שבה הוא מוקף אויבים ואז הוא שואג. אגרוף מכוון אל אחד מחיילי הקריסטל, הוא תופס אותו וזורק על שני. הוא מסתער על האורקל ונוגח בו בעוצמה ואז לוקח את חייל הקריסטל האחרון ומרסק על הרצפה את ראשו. לא אכפת לו שהוא מוקף, הוא מעדיף כמה שיותר אויבים בטווח שלו שהוא ככה עצבני.
Meta
פעולת תנועה: נע לדי9, חוטף שתי התקפות מזדמנות מחיילי בדולח.
פעולה רגילה: אחד נגד רבים.
דורן תוקף כל אויב בפרץ 1, אני אבצע התקפות מצד שמאל לימין(שני חיילי בדולח, אורקל ועוד חייל בדולח).
התקפה נגד חייל הבדולח הראשון: 19+17=36 נגד דרג״ש.
התקפה נגד חייל הבדולח השני: 13+17=30 נגד דרג״ש.
התקפה נגד האורקל: 1 טבעי, פספוס.
התקפה נגד חייל הבדולח השלישי: 18+17=35 נגד דרג״ש.
נזק: 20 נזק.
דורן מסמן את כל האויבים שהותקפו בסימון קרבי.
השפעה: עד סוף ההתקלות, דורן מקבל תוסף 1 להגנות כל עוד הוא סמוך לשני אויבים או יותר. בנוסף, אם הוא לא צמוד לבעלי ברית, הוא מקבל תוסף כוח 1 לגלגולי התקפה.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
yds
הודעות: 3256
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי yds » 06 אוקטובר 2019, 20:44

פרץ ההתקפות הסוער של השלשה משתלב בהרמוניה מושלמת. דורן דוחק את עצמו קדימה בזעם טהור, התסערותו הפראית נותנת פתח לבעיטותיו החלקות של אלכסנדר, שפוגעות בחיילי הבדולח, בעוד שברים ורסיסים מתחילים לעוף מהם, והם מתקרבים לסף פירוק.

האורקל פולט שאגה, וגלים של ערפל מתחילים להקיף אותו מכל עבר, לכסות אותו בהילה סמיכה, ואז הם מתערבלים למחוש ערטילאי וננעצים בבטנה של ארכיון.
''את נגועה בכוחי עכשיו, ואין דרך חזרה! כל מכה שיכו בי, תפגע בך כפליים! את...חלק ממני'' הוא מלחשש באיום, וארכיון מרגישה את הגשוש המנטלי מנסה לשאוב עוד ועוד רסיסים ממחשבתה, להחליש אותה

הוא מניף את ידו, ואחד החיילים שולח התקפה משסעת נגד המאגית , מנסה לקרוע את גופה החדש והשברירי לחתיכות.
בינתיים, שאר החיילים מנסים להשיב מכה שערה נגד התקפותיהם העוקצניות של אלכסנדר ודורן, לחסל אותם סופית


Meta
התקפות מזדמנות של החיילים נגד דורן

20+9 = 29 (פגיעה קריטית)
נזק - 19 נזק תודעה ודורן מסומן על ידי חייל הבדולח הראשון

3+6=9 (פספוס)

האורקל מציל נגד כוח הקליע החי של ארכיון
אלכסנדר פוגע בכל ההתקפות חוץ מהחייל מימין
דורן פוגע בכל ההתקפות חוץ מאשר נגד האורקל

שבועת סבל משותף, התקפה של האורקל (נגד קשיחות)
13+14=27

בפגיעה
1ק6 + 4 = 5 נזק תודעה, וארכיון תחת השפעת הכוח עד סוף ההתקלות.


התקפות של החיילים (נגד דרג''ש)

נגד ארכיון (e10)
6+3=9 (פספוס)

נגד דורן (d8, c8)
3+3=6 (פספוס)

19+6=25
אם פגע -
1ק10 + 9 = 15 נזק תודעה, ודורן מסומן עד סוף תורו הבא

נגד אלכסנדר (f10)

2+6=8 (פספוס)
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 9221
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12
תשובות: 28

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי liorgonen3 » 16 אוקטובר 2019, 20:04

אלכנסדר שוב מתכנס בתוך עצמו, הוא נושם עמוק בעודו מחליק בין החיליים והאורקול עד שהוא שוב נעמד במרכזם, ידיו מכות באדמה בחוזקה ויוצורת פעימה של אוויר המאיימת לפגוע בכולם.
META
חמש סערות
פעולת תנועה- פוסע 2 משבצות לE9
פעולה רגילה- התקפה כל אויב בפרץ 1
אורקול (אני מקבל יתרון קרבי בגלל שהחקלתי אותו סיבוב קודם הודות לכישרון, ועוד תוסף 1 ליתרון הקרבי נגד אויבים שהחלקתי הודות לכשירון השני) 27 נגד דרג"ש
חייל בדולח שליד האורקל 26
חייל בדולח שמתחת לאלכסדר 24
חייל בדולח מימין-למטה לאלסכדר 24
בפגיעה
16 נזק.

ללא פעולה- סערת חבטות מרוכזת, האורקול סופג עוד 7 נזק ומוחלק לF8
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
yds
הודעות: 3256
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי yds » 18 אוקטובר 2019, 15:37

גלי האוויר ההודפים מרסקים את החיילים לאחור, גורמים להם להתפרק ללא יותר מאשר שלדים גבישיים שאוחזים בחרבות, והאורקל פולט זעקת תסכול, בעוד התקפותיו המנטליות נחלשות מרגע לרגע
Meta
פגיעה של אלכסנדר על כולם
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
amitf0123
הודעות: 4075
הצטרף: 13 יוני 2012, 22:38
מיקום: The Burning Hells, Realem Of Hatred
יצירת קשר:

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי amitf0123 » 20 אוקטובר 2019, 14:08

דורן צועד קדימה, הוא נותן לאורקל בעיטה ישר לחזה שלו, מעיף אותו על הקיר. "אתה חושב שאני לא יכול לשבור אותך?" הוא תופס את הצוואר של הגביש ומרסק אותו בתוך האבן, "תפסיק" הוא מרסק אותו "לעצבן" הוא מרסק אותו "אותי!" הוא מרסק אותו שוב בתוך הקיר. ואז שולף את הסיף שלו, תוקע אותה ישר בחזה, מעביר אותו דרך האורקל ובתוך החומה של הזירה, הופך את האורקל לעיטור על הקיר, או כמו שדורן רואה אותו, לשק אגרוף. דורן ממשיך לשחרר אגרופים על גוף הבדולח, מרסק כמה שהוא רק יכול.
META
פעולה תנועה: דורן פוסע לE8
פעולה רגילה: התקפה אוחזת.
התקפה: 11+20=31 נגד דרג"ש. האורקל מסומן.
נזק: 6+10=16 נזק והאורקל אחוז. האחיזה מסתיימת אוטומטית בסוף תורי הבא. אם ההתקפה מפספסת הוא חוטף 5 נזק.
פעולה חופשית: נשק מצמיד, האורקל נטוע עד שהוא לא צמוד אליי יותר.
נקודת פעולה: פרץ מרסק.
התקפה: 16+17=33 נגד קשיחות. מכיוון שדורן מסיים את ההתקפה שהאורקל צמוד לקיר האורקל חוטף את מתאם הזריזות של דורן כנזק(שוכלל בחישוב נזק)
פעולה חופשית: הסתערות חייתית, דורן מוסיף 1ק8 לנזק.
נזק: 1+8+10+5= 24 נזק, האחיזה על האורקל מסתיימת והוא נופל שרוע.

סיכום תור: 40 נזק לאורקל, הוא נופל שרוע, הוא נטוע עד שאני לא צמוד אליו יותר והוא מסומן.
“I am the righteous shield of Moradin and a sword
in his mighty hand! I fear no evil!”
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2426
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי Qurrion » 20 אוקטובר 2019, 18:21

"אתה צודק, אין עבורי דרך חזרה, מכיוון שאתה יכול להמשיך להיות תקוע בעבר שלי, בעוד אני אמשיך ללכת קדימה לעבר עתיד זוהר שמחכה רק לי!" ארכיון צועקת, יוצרת גביש קריסטל לבן בידיה, ומשליכה אותו לעבר האורקל. הגביש עובר דרך גופו של דורן מבלי להרע לו, אך מתנפץ בעוצמה נגד גוף האורקל, מראה לו חיזיונות נוראיים על העתיד והעבר, בעיקר מה היה קורה אילו ארכיון הייתה משחררת את כל העוצמה העצורה בה, אילו היא לא הייתה עוצרת בעצמה.

"הפסק להילחם, שוטה." היא מורידה את ידה וקולה, "אתה משתמש בכלי אשר לא נועד עבורך ולא נועד לשמש כנשק. אינך מסוגל לנצח, לא משנה כמה כוח תאגור מולנו."

META
Dishearten, ומנצל 2 נקודות פסיוניות. 20 טבעי, 22 נזק תודעה, והוא סופג מחסר -4 לכל ההתקפות עד סוף תורי הבא.
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
yds
הודעות: 3256
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 5
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

שליחה על ידי yds » 24 אוקטובר 2019, 11:50

תחת מבול ההתקפות, האורקל נסדק ונדבר, עד שנותר ממנו רק ענן של גבישים מרחפים, בצורה מעוותת שמזכירה במעורפל את הגוף הקודם שלו. חיילי הגביש מתפוררים לאבק והוא פולט צעקה אדירה ומשתנה לגל של להבים נוצצים, שמטיח את עצמו לכיוון ארכיון



לפני שמישהו מספיק להגיב, דמות בשריון חלוד מזנקת בין ארכיון לבין המוות. יאקן שירת לילה, כוכב הארד נוצץ על חזהו, סופג את המכה בצעקה נוראית, וגל של אור כתמתם בוקע ממנו, הודף את האורקל לאחור.

הוא שוכב על הקרקע, השריון שלו שבור ומקומט לתוך חזהו, משתעל ומשתנק, יורק דם לכל עבר, ומסמן לקבוצה להתקרב ''אין לי...אין לי הרבה זמן. האורקל יברח עכשיו, החלשתם אותו, אבל הרוח שלו שוכנת בשאר הרסיסים. הרסיסים האחרים מוגנים בצורה הרבה יותר טובה מהלהב שלכם. מצאו אותם, ו...השמידו אותם, או שהוא ימשיך לקום ולעלות''

הוא מגשש בכיסו ושולף קמע קטן דמוי כוכב, במרכזו יש גולת סכוכית מלאה בנוזל שמזכיר מתכת נוזלית ''שברו את הקמע, לכו למבצר האבוד, אל תביטו לאחור, וכשהעץ המזמר יפול, זו תהיה שעתכם האחרונה בעולם הזה. אני סומך עליכם, העולם כולו סומך עליכם''

הוא לוקח שאיפה אחרונה ומשתנקת, ואז שוקע לתרדמה נצחית, לחישה אחרונה נפלטת משפתיו ''בהצלחה...''

אצבעותיו הרועדות טומנות את הקמע באצבעותיכם, ואז נודמות.


שדות הכוח ומבני האבן שהקיפו אתכם מתחילים לקרוס, האשליות מתפוגגות, ואתם מוצאים את עצמכם בצומת דרכים.

''האם תבחרו ללכת בעקבות הקמע, למצוא את הרסיסים האחרים? או שמא תסמכו על גורלכם, ותקוו שמותו הזמני של האורקל יהיה מספיק כדי להשתיק אותו?

אחרי הכל, בני אלמוות לא יכולים למות באופן קבוע. הם נדחים, מורחקים, נלכדים, אבל הם תמיד חוזרים.

אך בינתיים, הגיעה עת המנוחה. הנביא המשוגע הובס לבינתיים, כוחות האופל נסוגו. זכיתם ביושר במה שהגיע לכם. חזרה לשבט, תהילה בקרב המסדר, גוף חדש...אבל כמו כל הדברים, גם אילו זמניים.

רק דבר אחד קבוע בעולם הזה

נקמתם של בני האלמוות
נקמתי שלי''


הדמות המוצללת מכסה את כדור הבדולח הגדול, ופוסעת להתבונן מחלון הצריח אל שמי הלילה הנצחיים. יצורים מעורפלים מרחפים שם, דרקון שעיניו נראות כמו לידתם של כוכבים דואה מרחוק.

האל המרוסק מרים שני בקבוקוני גביש, בתוך כל אחד מהם מתערבבים צללים דמוי פנים ישנות, שקועות בסיוטים. הוא מחייך

''ביטארי...סקיי....עורו...יש לי משימה עבורכם''

הוא מעיך מבט נוסף מהחלון, מתמקד על ניצוץ הארד הבוהק בחשכה

''אז לקחתם ממני את אחד הפיונים שלי, השפלתם אותי, מנעתם ממני לעלות לכוחי, ודחקתם אותי לתוך האפלה
טוב ויפה, הצעד הראשון היה שלכם''

הוא שומט את שני הבקבוקונים, ודמויות צללים מעורפלות יוצאות מהם, אוחזות בלהבים של אור קר ואש זדונית

''הצעד האחרון יהיה שלי''

וצחוקו של האל המטורף מרעיד את המישור, גורם לגלי הדף שמשטיחים את העצים הכמושים ואת הבתים החרבים

''ניצחתם, פיונים קטנים....בינתיים''


הסוף?

OUT

טוב, אז פה המשחק מגיע לסיומו. לאחר בעיות קצב מרובות, בעיקר מצידי, פרישות והחלפות דמות, בעיות בעלילה ובעולם, ועוד מגוון של תקלות, החלטתי לסגור את המשחק בטרם עת, מקווה שזה סגר את כל הקצוות הפתוחים.

ואם לא...לכן אני מביא סוף פתוח (;

אז הנה התודות

תודה לכל השחקנים שהיו איתי מההתחלה ןעד הסוף, או קצת לפני הסוף - תודה לקווריון, לamitf0123, לliorgonen3, ולפרגי

תודה לכל חברי הפורום שיעצו לי כיצד להשאיר את המשחק בחיים ולקדם אותו עד לסופו היחסי - העוג הברברי, נקסטורל, ואדראן.

לכל העוקבים השקטים, אני מתנצל על הקצב ועל זה שהמשחק לא הגיע לסיומו הראוי, מקווה שזה היה מספיק.

בטוח יש עוד מישהו ששכחתי, אבל אילו המרכזיים שעולים לי בראש.

היה לי מאוד כיף, ומקווה שבעתיד אוכל להמשיך ולהריץ הרפתקאות ומשחקים בפורום הזה!

YDS out
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
שלח תגובה