ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הרפתקאות משחקי תפקידים בפורום - מצאו שחקנים והשתתפו בהרפתקה וירטואלית. תוכלו גם לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות שולחניות.
סמל אישי של המשתמש
טסוקימארו
הודעות: 1969

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#76 » 13 פברואר 2018, 20:39

ח'אן
ספוילר
אני לא יכול להגיב נורמלי כרגע. אני רק רוצה לשאול אם גילינו משהו חדש על איך שהם חיים, אולי חלק מהם מתבודדים או במובהק לא אוהבים את השבט וכדומה?

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2650

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#77 » 13 פברואר 2018, 20:51

מגדל
ספוילר
טוב, כן. אתה לא חייב להמשיך לשחק את הטוארג.
אם אתה רוצה לשחק בתככים ומרידות, תמשיך עם השבט שלך. אם אתה רוצה לשלוט, תשתנה, תעבור לטיפינאר! התרבות ממילא זהה בערך.

ליזי
ספוילר
META
כאטים:
קוביות: 2d6
תוצאות הגלגול: 1, 4. סך-הכל: 5

ברוקטרים:
קוביות: 2d6
תוצאות הגלגול: 6, 3. סך-הכל: 9

בולוורקים:
קוביות: 2d6
תוצאות הגלגול: 2, 3. סך-הכל: 5

וארינים:
קוביות: 2d6
תוצאות הגלגול: 1, 5. סך-הכל: 6


IN
לוחמים רבים יוצאים למסע הציד עם עלות השמש. יום ארוך הם נלחמים, צדים וקוטלים בבעלי החיים, עד שלבסוף, הם חוזרים לסלע המשפט.

את שלל הציד העלוב ביותר הביאו דווקא... הבולוורקים. 3-4 איילים הם הישג נחמד, אך לא באמת מעיד על גדולה.
הברוקטרים הביאו שור בר ושלוש פרות. הישג טוב יותר מזה של הבולוורקים, אך לא מספיק לתואר ''גדול הציידים בריין''.
הכאטים הביאו שלל מדהים, של שני איילי ענק זכרים. וכשהשאמאנים עמדו להכריז על מנצח...
חזרו הוארינים, עם שני מסטודונים פרוותיים וענקיים. אין צורך לשאול מי היארל החדש.

OUT
אם אתה רוצה לשחק בתככים ומרידות, תישאר בולוורקי. אם אתה רוצה לשלוט... תעבור לוארינים.

טסוקימארו
ספוילר
OUT
אני לא מוצא איך לומר את זה ב-IN, סלח לי.
ובכן, מי שלא אוהב את השבט מגורש ממנו, ולשרוד לבד בטבע מול שבטים עוינים וחיות עוינות זה גזר דין מוות. משהו חדש על דרכי חייהם?... בלילות הירח המלא הם יוצאים לקרחות היער, לבצע טקסים שאמאניים לכבוד הירח.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״שאלוהים ירחם על האויבים שלי... כי אני לא ארחם עליהם.״
[גנרל ג׳ורג׳ פטון]

סמל אישי של המשתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4527

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#78 » 13 פברואר 2018, 21:03

ח'אן
ספוילר
בעיקרון כולם שבט אחד...אז אני פשוט אשחק את הפלג השליט,שהוא הטיפינאר.
.It's time for the jedi,to end

סמל אישי של המשתמש
ליזי
הודעות: 554

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#79 » 13 פברואר 2018, 21:08

ח'אן
ספוילר
OUT
אני מעדיף להשאר עם השליטה עכשיו :). אני מקבל נתונים חדשים לשבט מבחינת ציידים, משאבים וכו לדפד או שזה לא משנה כרגע?
IN
היראל לשעבר סקובאלד נופל על ברכיו, עייף ומובס. אכזבתי אותכן, רוחות. אכזבתי את כל השבט שלי. מי ייתן שעתידנו עם השבטים האחרים יהיה טוב יותר.. היארל החדש, יארל יאמירון הואריני, עומד אל מול השבטים, ואומר בשקט: "אני, אינני ואריני יותר. אתם, אינכם כארטים או בולוורקים או ברוקרטים. השבטים הללו, הם אינם קיימים יותר. כעת, אנחנו כולנו ריינגנים!" השבט החדש מריע בעוז, וקולותיהם נשמעים בכל רחבי העמק.
תחת הנהגתו של יאמירון, הריינגנים לוקחים את מספר השבועות הבאים למסעות צייד משותפים ולהתגבשות, כמו גם בניית מחנה גדול לשבט על גדות הריין.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"

סמל אישי של המשתמש
טסוקימארו
הודעות: 1969

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#80 » 14 פברואר 2018, 13:05

ח'אן
ספוילר
בראותו את ההזדמנות שבכך שהשבטים מגרשים מקרבם אנשים אל היערות, מלאנגה נותן את פקודותיו בשקט לפוקקו והיבי.
השלושה הולכים אל האזור ביער אליו נשלחים האנשים; רחוק מספיק כדי לא להראות על ידי אנשי השבט, אבל קרוב מספיק כדי לדעת שהמגורשים יגיעו לשם. הם מוצאים שני פגרים של חיות כמו אריה כיס או כל חיה אחרת שיכולה להיות מאיימת בחושך, ועובדים זמן מה כדי לרוקן אותן מרוב התוכן. הם משננים את האגדות הפשוטות שלמדו מפי אנשי היער בזמן שהם עובדים, ובתום המלאכה משתמשים בשתן של טורפים וטכניקות אחרות שידועות להם כדי למנוע מחיות מסוכנות להתקרב לאזור, לפחות לבינתיים. כשהלילה בו הם אמורים לשוב יורד, היבי ופוקקו מסתתרים באזור המיועד, שניהם עוטים כתחפושות גסות את הגופות שהכינו. באותו זמן מלאנגה עוד צופה על אנשי היער. אם באותו ערב איש אינו מגורש מהשבט, הוא יגרום לזה לקרות- בעזרת לפיד בוער מכוון לביתם של כמה אנשים פחות אהודים על שאר בני השבט.

OUT
אני חושב שאני אעצור כאן ואראה מה קורה לפני שאתאר את שאר התוכנית.
גם בדמות וגם מחוץ לדמות אני די מאלתר בשלב הזה ;)

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2650

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#81 » 14 פברואר 2018, 20:43

וולף, זאב, טודו בום?

טסוקימארו
ספוילר
OUT
אתה מדבר כאילו כל יום השבטים מגרשים מישהו. בדיוק כמו שלא כל יום אצלנו מישהו נכנס לכלא בעוון בגידה, גם שם זה דבר נדיר מאוד. והמסכן לרוב לא שורד הרבה. תצטרך הרבה מזל בשביל שתכנית כזו תצליח... זריקה בד''ק 9, למשל.
חוץ מזה, איך שריפת בית של מישהו תגרום לגירוש שלו?...

META
קוביות: 2d6
תוצאות הגלגול: 4, 6. סך-הכל: 10


OUT
איי... כמעט...

IN
וכעבור שלושה ימים חוזרים השלושה הביתה, ריקם. היה סכסוך באחד השבטים שעמד להפוך לגירוש, אך לבסוף הוא נפתר בדרכי שלום.
ומה עכשיו?

ליזי
ספוילר
OUT
אכן. תשנה את שם השבט לריינינגים (בני הריין); תשנה את המספר ל-160; מספר הציידים הוא כאוות נפשך. האמונות נשארות זהות.

IN
השבט בונה מחנה גדול על גדות הריין, של אוהלי עורושנהב. יום יום חוזרים הציידים, הדייגים והמלקטות, עמוסי שלל. והשבט נשאר במקומו, גם בעוד 30 שנים, והיארל יאמירון מת.
ומי יחליף אותו?

ובינתיים, שמים הריינינגים לב שכמה מגרעיני השיפון ושיבולת השועל שליקטו הנערות נפלו לייד המחנה וצמחו למעין שדה בר קטן. בני השבט, שרואים בו מקור לא אכזב למזון, דואגים להגן עליו ממיני מכרסמים וחרקים, בהצלחה חלקית.

מגדל
ספוילר
OUT
ובכן, שם השבט שלך הוא בני האגם מהיום.

IN
והימים חולפים.
אנשי האגם רואים כי האגם ממשיך להתייבש. בינתיים, שדה בור קטן של חיטה, מגרעיני מלקטות שנפלו לייד המחנה, צומח. אנשי האגם, שרואים בו מקור לא אכזב למזון, דואגים לשמור עליו היטב ממכרסמים ומזיקים, בהצלחה חלקית.
יום אחד, אחרי כמעט עשור, בא לשני המנהיגים אחד מהציידים, עם רעיון מקורי וחדשני.
הוא מציע שבמקום לרדוף אחרי בקר הבר יומם וליל, אפשר פשוט לשים אותם במקומות סגורים-ואדי שנחסם, למשל-ולהרוג מהם.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״שאלוהים ירחם על האויבים שלי... כי אני לא ארחם עליהם.״
[גנרל ג׳ורג׳ פטון]

thewolf
הודעות: 271

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#82 » 14 פברואר 2018, 21:10

סליחה אני עסוק מאוד פשוט השבוע, מחר אצליח כנראה לכתוב תגובה.

סמל אישי של המשתמש
טסוקימארו
הודעות: 1969

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#83 » 14 פברואר 2018, 21:25

ח'אן
ספוילר
טוב, אז קודם כל כן, ברור לי שאין סיכוי גדול שבדיוק מישהו מגורש מהכפר- החלטתי לקחת את הסיכון שההכנות לא יתגשמו מיד. הכל בסדר.
בנוסף, אם אני יודע על העניין של הגירוש, זה אומר שאו ראיתי את זה קורה, ואז אני יכול לנסות דברים עם מי שזה קרה לו, או ששמעתי את בני השבט מדברים על זה, כלומר בסבירות גבוהה מרכלים על מישהו שלא מרוצים ממנו ואולי יגרשו אותו.
שוב, ממש לא מובטח, אבל יש בסיס.

בקשר להטלה שלך, אצלי נראה שאמרת ד"ק 9 והטלת 10, שזה עובר ד"ק 9, לא?..

איך שריפת בית של מישהו לא אהוד תגרום שיסלקו אותו? שוב, לא בהכרח, אבל אני יכול לחשוב על מספר דרכים:
1) הוא נתפס כסכנה לסביבה, וזה הופך לקש האחרון מצד השבט שממילא לא היו מרוצים ממנו, וכך הוא מגורש.
2) הוא חושב שמישהו מהשבט שלו עשה את זה, מתחילה מריבה ומאחר וכאמור, לא אוהבים אותו, הוא מגורש.
3) תרחיש דומה, רק שהוא מצליח לשכנע את השבט שאכן הברנש השני עשה את זה, ואז מגרשים את השני.
אני יכול לחשוב על עוד תרחישים יותר ויותר משונים, אבל לא משנה. פשוט חיפשתי משהו שיש לו סיכוי לעבוד, אבל כמעט ולא מעורר סיכון לברנשים שלי.
הייתי יכול לשלוח אחד מהם לקחת בומרנג של אחד ולהשליך אותו לבית של השני, אבל אז זה הרבה יותר הסתננות וסכנה מצד בני השבט שלי, שאני רואה אותם כמאוד מאוד חשאיים.

אני רואה שדי חפרתי, אבל חלק מזה אולי רלוונטי, במיוחד ההטלה- לא הבנתי מה קורה שם, אז אני אמתין לתגובה.

הזאב
הודעות: 163

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#84 » 15 פברואר 2018, 07:21

חאן
ספוילר
אז אני עושה את זה

המנהיג אומר "עד אז אני מבקש שהווספאי לא יוכלו לתקוף אותנו! הם כנראה רוצים להמשיך עם זה. או שאתם מעדיפים שאף אחד לא יוכל לתקוף אחד את השני?"

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2650

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#85 » 15 פברואר 2018, 16:05

זאב
ספוילר
OUT
הערה: הוואסופאי,לא וואסופאי. Hwasofai.

IN
''בוא נאסור גם על האריה להרוג את הביזון'', אומר לפתע אחד הצ'יפים, ''ועל הזאבים לצוד את האיילים. איננו יכולים לכפות דבר על ההוואסופאי. אם ברצונם לתקוף אתכם, שיעשו זאת. דמם בראשם. אנחנו נשב כציפורי הטרף על הסלעים ונביט במשחקיכם''.

טסוקימארו
ספוילר
OUT
אוי, לעזאזל. כשעשיתי לתגובה הצגה מקדימה זה הראה 8.

IN
נראה שהיה מזל גדול הלילה לשלישיה, וחוסר מזל לאחד מבני השבטים ביער. צייד בן כ-25 גורש מהשבט, כיוון שהתחצף אל מנהיג השבט.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״שאלוהים ירחם על האויבים שלי... כי אני לא ארחם עליהם.״
[גנרל ג׳ורג׳ פטון]

סמל אישי של המשתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4527

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#86 » 15 פברואר 2018, 16:37

ח'אן
ספוילר
"זה רעיון טוב,אבל איך נאכיל את החיות האלו? נצטרך לקצור כמויות אדירות של עשב כדי להאכיל אותן" אומר המנהיג מתחום הכוח,אדם בגיל ה30,בעל שיער שחור שנודע ברגליו הזריזות,בשם אלקירטיק.
"נוכל לשמור גם על החיטה הקטן שגדל לידנו,ולתת את הגבעולים של החיטה לחיות,אם כי נצטרך להגדיל את השדה" אומר המנהיג מתחום המוח,נער צעיר בגיל 19 בשם וקינטיק.
"אפשר באמת לנסות לזרוק קצת מהגרעינים שניקח מהשדה ליד השדה כדי להגדיל אותו כמו שהוא גדל מההתחלה.אבל נצטרך להגן על החיטה ממזיקים...אולי אם נצליח לחפור תעלות עמוקות מספיק בשביל לחצוץ בין המזיקים לשדה,ונוכל לשים בולי עץ שיוכלו לשמש כגשר בשבילנו וכשנצא מהשדה נסיר אותם,כך כל פעם מחדש" אומר אלקירטיק.
Out
השבט נשאר באותו גודל ועם אותה כמות ציידים?
.It's time for the jedi,to end

סמל אישי של המשתמש
ליזי
הודעות: 554

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#87 » 15 פברואר 2018, 16:43

ח'אן
ספוילר
לאחר טקס מותו של יאמירון, מועצת החכמים מתכנסת לבחור יארל חדש. חלקם מציעים תחרות בין בני השבטים השונים לשעבר, בדיוק כמו זו שבה יאמירון הוכתר ליארל, אך הצעה זו לבסוף נדחית בטענה שרק תגרום לפילוג לא הכרחי בין השבטים. הם מחליטים במקום זאת לחזור אל דרכי העבר ולבחור בצייד המתאים ביותר. כמעט בפה אחד עולה השם של סקאדי, צייד צעיר אבל מצליח שתמיד מצליח לשלהב את שאר הציידים עם חוש ההומור שלו וליבו החם. סקאדי מקבל את ההצעה בכבוד ומתמנה ליארל החדש של הריינינגים.
סקאדי מוצא עניין רב בשדה הבר הקטן שנוצר, וכאחת ההחלטות הראשונות שלו כיארל, הוא ממנה את איירה, אחת מנשות השבט המתמחה בצמחי בר, לטפל בשדה ולראות האם הוא שווה השקעה.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"

thewolf
הודעות: 271

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#88 » 15 פברואר 2018, 17:56

ח'אן סליחה על התגובה המאוחרת, הרבה עבודות.
ספוילר
אחרי שהאדם מציע והולך, הצ'יף חושב וחושב עד שמגיע להחלטה גורלית.
הוא מכנס את כל העם ועומד מולם על האבן הגדולה ביותר
"אחי ואחיותיי, בני הג'ונגל, האיתנים כמו העץ, החזקים כמו הסלע והחכמים כחוכמת הנהר. אני כאן כיום כדי להגיד לכם רעיון שישמע מוזר אבל תאמינו לי מרעיון זה אנחנו רק נצמח. במשך שנים ברחנו מאויבנו, במשך שנים היינו רק כעוברים בג'ונגל, אבל כל זה ישתנה מיום זה ואלה אנחנו נתיישב רק במקום אחד, המקום שבו אנו נמצאים כרגע.
אבל למה שנעשה רעיון כזה? אתם וודאי שואלים, טוב התשובה לא באה,מפי אלא באה מפי אדם חכם ממני שהבין משהו שנוכל להשתמש בו בתור יתרון. מאחורי הצ'יף מתגלה הוגה הרעיון ומתחיל להסביר את רעיונו:
" חברי, האם שאלתם את עצמכם פעם למה?, למה אנחנו נודדים כל פעם שעדר הפקארי עוזב?, למה אנחנו מנסים לעקוב אחרי האוכל? למה, באמת, טוב אז הרעיון שלי הוא כזה." הוא לוקח נשימה ואז הוא מכריז על הרעיון שלו
"מהיום והלאה נשאר במקום אחד ונפסיק את הנדודים שלנו!!!." הוא מסתכל לראות את הקהל וחוזר לדבר "במקום לרדוף אחרי האוכל, נעשה לנו רעיון שאני קורא לו גידול בע"ח, במקום לרדוף אחרי עדר פאקרי ניקח לעצמנו כמה עדרים ונהיה אחראים עליהם. תפקידם של הציידים מהיום הוא להרוג מספר מסוים של פאקרים מהעדר שלנו ולפקח על הפקארים האחרים. בשביל רעיון כזה אנו נצטרך להשתנות, השנוי הוא שמהיום ועד עולמים אנחנו נפסיק לנדוד. האומנם זה נשמע מוזר אך היו בטוחים חברי ששנוי זה רק ישפר את כוחנו ויעזור לנו. אז מי איתי?!?!?!"
בסיום הנאום הזה הצ'יף נותן לעם הזדמנות להגיב לשינוי ולחשוב עליו.
בחצות הלילה העם הולך והצ'יף נשאר לבדו חושב על השינוי הגדול הזה.

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2650

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#89 » 16 פברואר 2018, 13:14

וולף
ספוילר
''כן! תמיד יהיה לנו בשר!'', קוראים בני השבט. ''כן!''. אחד מהציידים מציע רעיון. ''למה שלא נביית גם את הקפיברות והטפירים?'', וההמון מהנהן בהסכמה.

ובכן, תתאר, כיצד אתם מבייתים את החיות.

ליזי
ספוילר
OUT
ליזי כתב:Qr Bbpost אחת מנשות השבט המתמחה בצמחי בר
אצל הקדמונים, כולם היו צריכים לדעת להתמחות בהכל. כל הנשים היו מלקטות, וכל הגברים היו ציידים/דייגים.

IN
איירה מבשרת לו כי השדה אכן שווה השקעה, אך הגרעינים האכילים קטנים. אם יחסלו את הקטנים, ויתנו רק לגדולי הגרעינים להתרבות, ערך השדה יגדל כפליים.
בינתיים, בא אל היארל אחד הציידים, ובפיו הצעה מהפכנית. הוא מציע, שבמקום שהריינינגים ירדפו יומם וליל אחרי הבקר, האיילים ואיילי הענק, הם יכלאו כמה במקום סגור, ויהרגו מהם. כך גם יוכלו לגרום לכך שהם יהפכו לשמנים וטעימים יותר עם חלוף הזמן-והכי חשוב, כך תמיד יהיה להם בשר, ללא קשר למזל בציד.

מגדל
ספוילר
OUT
אכן כן.
ו... סליחה אם אני מעליב, אבל תוכל להמציא שמות יותר ברבריים? ''וקינטיק'' ו''אלקירטיק'' נשמעים גרמאניים, למען האמת, ומאוד לא קשורים.
נער בן 19 כמנהיג מתחום המוח? זה לא אמור להיות איזה זקן רב ניסיון? נער צעיר שלא עבר חצי מהחיים שלו, כמנהיג המוח, זה... כמו לתת למישהו שסיים תיכון רק לפני שנה להיות ראש ממשלה...
יש סיכוי שאני אוכל לשחק את אחד המנהיגים? שני אנשים אמורים לחשוב אחרת...

IN
''החיות יוכלו להמשיך ולאכול עשב'', אומר הצייד. ''אם נוכל לאלפן להיות צייתניות מספיק, הן יסתובבו בכרי המרעה בהשגחת... רועים (?) חמושים. ובאשר לשדה-מכרסמים וארנבים יוכלו לעבור דרך המחסום הזה. עם זאת, אני מניח שגם העופות הדורסים והנחשים ימשיכו לטרוף אותם...''.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״שאלוהים ירחם על האויבים שלי... כי אני לא ארחם עליהם.״
[גנרל ג׳ורג׳ פטון]

סמל אישי של המשתמש
ליזי
הודעות: 554

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

הודעה#90 » 16 פברואר 2018, 13:25

ח'אן
ספוילר
היארל דוחה את ההצעה בראשונה, בטענה שהרבה מהצעירים יאבדו את התלהבותם אם לא יורשה להם לצוד. אך לאחר מחשבה נוספת, היארל מבין שרעיון זה יכול לעזור נרחבות לשבט מבחינת תפוקת מזון. הוא מצווה על כמה מהציידים המבוגרים יותר לבנות גדר מעגלית באזור מחוץ למחנה, ואז אוסף כמה ציידים צעירים ונותן להם אתגר: לתפוס כמה שיותר איילים, ולהחזיר אותם למחנה בחיים. את צייד שהציע את הרעיון הוא ממנה לאחראי על האיילים, ותפקידו למצוא להם מספיק אוכל כך שישרדו מספיק זמן בשביל להתרבות.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים