מפגש פונדקאים בשבועות - יום שישי, 18 במאי
תזכורת, המפגש עוד יומיים :) ביום שישי בפריק, החל בשעה אחת. בואו לפגוש את החברים מאחורי המסך: מפגש שבועות, 18 במאי יום שישי בפריק

בראשית האנושות-עץ משחק (3/3)

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
טסוקימארו
הודעות: 2003
הצטרף: 02 אוקטובר 2011, 15:58
מיקום: ראשון לציון

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי טסוקימארו » 13 פברואר 2018, 20:39

ח'אן
ספוילרהצג
אני לא יכול להגיב נורמלי כרגע. אני רק רוצה לשאול אם גילינו משהו חדש על איך שהם חיים, אולי חלק מהם מתבודדים או במובהק לא אוהבים את השבט וכדומה?
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 3168
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 13 פברואר 2018, 20:51

מגדל
ספוילרהצג
טוב, כן. אתה לא חייב להמשיך לשחק את הטוארג.
אם אתה רוצה לשחק בתככים ומרידות, תמשיך עם השבט שלך. אם אתה רוצה לשלוט, תשתנה, תעבור לטיפינאר! התרבות ממילא זהה בערך.
ליזי
ספוילרהצג
META
כאטים:
[dice seed=34842 secure=05e5c9be_0]2d6[/dice]
ברוקטרים:
[dice seed=12336 secure=cc906e55_1]2d6[/dice]
בולוורקים:
[dice seed=63566 secure=df6d2f9d_2]2d6[/dice]
וארינים:
[dice seed=41060 secure=de9b94ef_3]2d6[/dice]

IN
לוחמים רבים יוצאים למסע הציד עם עלות השמש. יום ארוך הם נלחמים, צדים וקוטלים בבעלי החיים, עד שלבסוף, הם חוזרים לסלע המשפט.

את שלל הציד העלוב ביותר הביאו דווקא... הבולוורקים. 3-4 איילים הם הישג נחמד, אך לא באמת מעיד על גדולה.
הברוקטרים הביאו שור בר ושלוש פרות. הישג טוב יותר מזה של הבולוורקים, אך לא מספיק לתואר ''גדול הציידים בריין''.
הכאטים הביאו שלל מדהים, של שני איילי ענק זכרים. וכשהשאמאנים עמדו להכריז על מנצח...
חזרו הוארינים, עם שני מסטודונים פרוותיים וענקיים. אין צורך לשאול מי היארל החדש.

OUT
אם אתה רוצה לשחק בתככים ומרידות, תישאר בולוורקי. אם אתה רוצה לשלוט... תעבור לוארינים.
טסוקימארו
ספוילרהצג
OUT
אני לא מוצא איך לומר את זה ב-IN, סלח לי.
ובכן, מי שלא אוהב את השבט מגורש ממנו, ולשרוד לבד בטבע מול שבטים עוינים וחיות עוינות זה גזר דין מוות. משהו חדש על דרכי חייהם?... בלילות הירח המלא הם יוצאים לקרחות היער, לבצע טקסים שאמאניים לכבוד הירח.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

''.Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul Ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul''
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4540
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי המגדל הבודד » 13 פברואר 2018, 21:03

ח'אן
ספוילרהצג
בעיקרון כולם שבט אחד...אז אני פשוט אשחק את הפלג השליט,שהוא הטיפינאר.
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
ליזי
הודעות: 779
הצטרף: 09 מרץ 2012, 19:45
מיקום: בחהפן הבירה, מגדל הרבמג

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי ליזי » 13 פברואר 2018, 21:08

ח'אן
ספוילרהצג
OUT
אני מעדיף להשאר עם השליטה עכשיו :). אני מקבל נתונים חדשים לשבט מבחינת ציידים, משאבים וכו לדפד או שזה לא משנה כרגע?
IN
היראל לשעבר סקובאלד נופל על ברכיו, עייף ומובס. אכזבתי אותכן, רוחות. אכזבתי את כל השבט שלי. מי ייתן שעתידנו עם השבטים האחרים יהיה טוב יותר.. היארל החדש, יארל יאמירון הואריני, עומד אל מול השבטים, ואומר בשקט: "אני, אינני ואריני יותר. אתם, אינכם כארטים או בולוורקים או ברוקרטים. השבטים הללו, הם אינם קיימים יותר. כעת, אנחנו כולנו ריינגנים!" השבט החדש מריע בעוז, וקולותיהם נשמעים בכל רחבי העמק.
תחת הנהגתו של יאמירון, הריינגנים לוקחים את מספר השבועות הבאים למסעות צייד משותפים ולהתגבשות, כמו גם בניית מחנה גדול לשבט על גדות הריין.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"
סמל אישי של משתמש
טסוקימארו
הודעות: 2003
הצטרף: 02 אוקטובר 2011, 15:58
מיקום: ראשון לציון

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי טסוקימארו » 14 פברואר 2018, 13:05

ח'אן
ספוילרהצג
בראותו את ההזדמנות שבכך שהשבטים מגרשים מקרבם אנשים אל היערות, מלאנגה נותן את פקודותיו בשקט לפוקקו והיבי.
השלושה הולכים אל האזור ביער אליו נשלחים האנשים; רחוק מספיק כדי לא להראות על ידי אנשי השבט, אבל קרוב מספיק כדי לדעת שהמגורשים יגיעו לשם. הם מוצאים שני פגרים של חיות כמו אריה כיס או כל חיה אחרת שיכולה להיות מאיימת בחושך, ועובדים זמן מה כדי לרוקן אותן מרוב התוכן. הם משננים את האגדות הפשוטות שלמדו מפי אנשי היער בזמן שהם עובדים, ובתום המלאכה משתמשים בשתן של טורפים וטכניקות אחרות שידועות להם כדי למנוע מחיות מסוכנות להתקרב לאזור, לפחות לבינתיים. כשהלילה בו הם אמורים לשוב יורד, היבי ופוקקו מסתתרים באזור המיועד, שניהם עוטים כתחפושות גסות את הגופות שהכינו. באותו זמן מלאנגה עוד צופה על אנשי היער. אם באותו ערב איש אינו מגורש מהשבט, הוא יגרום לזה לקרות- בעזרת לפיד בוער מכוון לביתם של כמה אנשים פחות אהודים על שאר בני השבט.

OUT
אני חושב שאני אעצור כאן ואראה מה קורה לפני שאתאר את שאר התוכנית.
גם בדמות וגם מחוץ לדמות אני די מאלתר בשלב הזה ;)
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 3168
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 14 פברואר 2018, 20:43

וולף, זאב, טודו בום?

טסוקימארו
ספוילרהצג
OUT
אתה מדבר כאילו כל יום השבטים מגרשים מישהו. בדיוק כמו שלא כל יום אצלנו מישהו נכנס לכלא בעוון בגידה, גם שם זה דבר נדיר מאוד. והמסכן לרוב לא שורד הרבה. תצטרך הרבה מזל בשביל שתכנית כזו תצליח... זריקה בד''ק 9, למשל.
חוץ מזה, איך שריפת בית של מישהו תגרום לגירוש שלו?...

META
[dice seed=64572 secure=c4f71bdd_0]2d6[/dice]

OUT
איי... כמעט...

IN
וכעבור שלושה ימים חוזרים השלושה הביתה, ריקם. היה סכסוך באחד השבטים שעמד להפוך לגירוש, אך לבסוף הוא נפתר בדרכי שלום.
ומה עכשיו?
ליזי
ספוילרהצג
OUT
אכן. תשנה את שם השבט לריינינגים (בני הריין); תשנה את המספר ל-160; מספר הציידים הוא כאוות נפשך. האמונות נשארות זהות.

IN
השבט בונה מחנה גדול על גדות הריין, של אוהלי עורושנהב. יום יום חוזרים הציידים, הדייגים והמלקטות, עמוסי שלל. והשבט נשאר במקומו, גם בעוד 30 שנים, והיארל יאמירון מת.
ומי יחליף אותו?

ובינתיים, שמים הריינינגים לב שכמה מגרעיני השיפון ושיבולת השועל שליקטו הנערות נפלו לייד המחנה וצמחו למעין שדה בר קטן. בני השבט, שרואים בו מקור לא אכזב למזון, דואגים להגן עליו ממיני מכרסמים וחרקים, בהצלחה חלקית.
מגדל
ספוילרהצג
OUT
ובכן, שם השבט שלך הוא בני האגם מהיום.

IN
והימים חולפים.
אנשי האגם רואים כי האגם ממשיך להתייבש. בינתיים, שדה בור קטן של חיטה, מגרעיני מלקטות שנפלו לייד המחנה, צומח. אנשי האגם, שרואים בו מקור לא אכזב למזון, דואגים לשמור עליו היטב ממכרסמים ומזיקים, בהצלחה חלקית.
יום אחד, אחרי כמעט עשור, בא לשני המנהיגים אחד מהציידים, עם רעיון מקורי וחדשני.
הוא מציע שבמקום לרדוף אחרי בקר הבר יומם וליל, אפשר פשוט לשים אותם במקומות סגורים-ואדי שנחסם, למשל-ולהרוג מהם.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

''.Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul Ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul''
thewolf
הודעות: 368
הצטרף: 01 מרץ 2017, 20:27

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי thewolf » 14 פברואר 2018, 21:10

סליחה אני עסוק מאוד פשוט השבוע, מחר אצליח כנראה לכתוב תגובה.
סמל אישי של משתמש
טסוקימארו
הודעות: 2003
הצטרף: 02 אוקטובר 2011, 15:58
מיקום: ראשון לציון

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי טסוקימארו » 14 פברואר 2018, 21:25

ח'אן
ספוילרהצג
טוב, אז קודם כל כן, ברור לי שאין סיכוי גדול שבדיוק מישהו מגורש מהכפר- החלטתי לקחת את הסיכון שההכנות לא יתגשמו מיד. הכל בסדר.
בנוסף, אם אני יודע על העניין של הגירוש, זה אומר שאו ראיתי את זה קורה, ואז אני יכול לנסות דברים עם מי שזה קרה לו, או ששמעתי את בני השבט מדברים על זה, כלומר בסבירות גבוהה מרכלים על מישהו שלא מרוצים ממנו ואולי יגרשו אותו.
שוב, ממש לא מובטח, אבל יש בסיס.

בקשר להטלה שלך, אצלי נראה שאמרת ד"ק 9 והטלת 10, שזה עובר ד"ק 9, לא?..

איך שריפת בית של מישהו לא אהוד תגרום שיסלקו אותו? שוב, לא בהכרח, אבל אני יכול לחשוב על מספר דרכים:
1) הוא נתפס כסכנה לסביבה, וזה הופך לקש האחרון מצד השבט שממילא לא היו מרוצים ממנו, וכך הוא מגורש.
2) הוא חושב שמישהו מהשבט שלו עשה את זה, מתחילה מריבה ומאחר וכאמור, לא אוהבים אותו, הוא מגורש.
3) תרחיש דומה, רק שהוא מצליח לשכנע את השבט שאכן הברנש השני עשה את זה, ואז מגרשים את השני.
אני יכול לחשוב על עוד תרחישים יותר ויותר משונים, אבל לא משנה. פשוט חיפשתי משהו שיש לו סיכוי לעבוד, אבל כמעט ולא מעורר סיכון לברנשים שלי.
הייתי יכול לשלוח אחד מהם לקחת בומרנג של אחד ולהשליך אותו לבית של השני, אבל אז זה הרבה יותר הסתננות וסכנה מצד בני השבט שלי, שאני רואה אותם כמאוד מאוד חשאיים.

אני רואה שדי חפרתי, אבל חלק מזה אולי רלוונטי, במיוחד ההטלה- לא הבנתי מה קורה שם, אז אני אמתין לתגובה.
הזאב
הודעות: 163
הצטרף: 23 ספטמבר 2017, 20:56

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי הזאב » 15 פברואר 2018, 07:21

חאן
ספוילרהצג
אז אני עושה את זה

המנהיג אומר "עד אז אני מבקש שהווספאי לא יוכלו לתקוף אותנו! הם כנראה רוצים להמשיך עם זה. או שאתם מעדיפים שאף אחד לא יוכל לתקוף אחד את השני?"
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 3168
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 15 פברואר 2018, 16:05

זאב
ספוילרהצג
OUT
הערה: הוואסופאי,לא וואסופאי. Hwasofai.

IN
''בוא נאסור גם על האריה להרוג את הביזון'', אומר לפתע אחד הצ'יפים, ''ועל הזאבים לצוד את האיילים. איננו יכולים לכפות דבר על ההוואסופאי. אם ברצונם לתקוף אתכם, שיעשו זאת. דמם בראשם. אנחנו נשב כציפורי הטרף על הסלעים ונביט במשחקיכם''.
טסוקימארו
ספוילרהצג
OUT
אוי, לעזאזל. כשעשיתי לתגובה הצגה מקדימה זה הראה 8.

IN
נראה שהיה מזל גדול הלילה לשלישיה, וחוסר מזל לאחד מבני השבטים ביער. צייד בן כ-25 גורש מהשבט, כיוון שהתחצף אל מנהיג השבט.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

''.Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul Ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul''
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4540
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי המגדל הבודד » 15 פברואר 2018, 16:37

ח'אן
ספוילרהצג
"זה רעיון טוב,אבל איך נאכיל את החיות האלו? נצטרך לקצור כמויות אדירות של עשב כדי להאכיל אותן" אומר המנהיג מתחום הכוח,אדם בגיל ה30,בעל שיער שחור שנודע ברגליו הזריזות,בשם אלקירטיק.
"נוכל לשמור גם על החיטה הקטן שגדל לידנו,ולתת את הגבעולים של החיטה לחיות,אם כי נצטרך להגדיל את השדה" אומר המנהיג מתחום המוח,נער צעיר בגיל 19 בשם וקינטיק.
"אפשר באמת לנסות לזרוק קצת מהגרעינים שניקח מהשדה ליד השדה כדי להגדיל אותו כמו שהוא גדל מההתחלה.אבל נצטרך להגן על החיטה ממזיקים...אולי אם נצליח לחפור תעלות עמוקות מספיק בשביל לחצוץ בין המזיקים לשדה,ונוכל לשים בולי עץ שיוכלו לשמש כגשר בשבילנו וכשנצא מהשדה נסיר אותם,כך כל פעם מחדש" אומר אלקירטיק.
Out
השבט נשאר באותו גודל ועם אותה כמות ציידים?
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
ליזי
הודעות: 779
הצטרף: 09 מרץ 2012, 19:45
מיקום: בחהפן הבירה, מגדל הרבמג

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי ליזי » 15 פברואר 2018, 16:43

ח'אן
ספוילרהצג
לאחר טקס מותו של יאמירון, מועצת החכמים מתכנסת לבחור יארל חדש. חלקם מציעים תחרות בין בני השבטים השונים לשעבר, בדיוק כמו זו שבה יאמירון הוכתר ליארל, אך הצעה זו לבסוף נדחית בטענה שרק תגרום לפילוג לא הכרחי בין השבטים. הם מחליטים במקום זאת לחזור אל דרכי העבר ולבחור בצייד המתאים ביותר. כמעט בפה אחד עולה השם של סקאדי, צייד צעיר אבל מצליח שתמיד מצליח לשלהב את שאר הציידים עם חוש ההומור שלו וליבו החם. סקאדי מקבל את ההצעה בכבוד ומתמנה ליארל החדש של הריינינגים.
סקאדי מוצא עניין רב בשדה הבר הקטן שנוצר, וכאחת ההחלטות הראשונות שלו כיארל, הוא ממנה את איירה, אחת מנשות השבט המתמחה בצמחי בר, לטפל בשדה ולראות האם הוא שווה השקעה.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"
thewolf
הודעות: 368
הצטרף: 01 מרץ 2017, 20:27

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי thewolf » 15 פברואר 2018, 17:56

ח'אן סליחה על התגובה המאוחרת, הרבה עבודות.
ספוילרהצג
אחרי שהאדם מציע והולך, הצ'יף חושב וחושב עד שמגיע להחלטה גורלית.
הוא מכנס את כל העם ועומד מולם על האבן הגדולה ביותר
"אחי ואחיותיי, בני הג'ונגל, האיתנים כמו העץ, החזקים כמו הסלע והחכמים כחוכמת הנהר. אני כאן כיום כדי להגיד לכם רעיון שישמע מוזר אבל תאמינו לי מרעיון זה אנחנו רק נצמח. במשך שנים ברחנו מאויבנו, במשך שנים היינו רק כעוברים בג'ונגל, אבל כל זה ישתנה מיום זה ואלה אנחנו נתיישב רק במקום אחד, המקום שבו אנו נמצאים כרגע.
אבל למה שנעשה רעיון כזה? אתם וודאי שואלים, טוב התשובה לא באה,מפי אלא באה מפי אדם חכם ממני שהבין משהו שנוכל להשתמש בו בתור יתרון. מאחורי הצ'יף מתגלה הוגה הרעיון ומתחיל להסביר את רעיונו:
" חברי, האם שאלתם את עצמכם פעם למה?, למה אנחנו נודדים כל פעם שעדר הפקארי עוזב?, למה אנחנו מנסים לעקוב אחרי האוכל? למה, באמת, טוב אז הרעיון שלי הוא כזה." הוא לוקח נשימה ואז הוא מכריז על הרעיון שלו
"מהיום והלאה נשאר במקום אחד ונפסיק את הנדודים שלנו!!!." הוא מסתכל לראות את הקהל וחוזר לדבר "במקום לרדוף אחרי האוכל, נעשה לנו רעיון שאני קורא לו גידול בע"ח, במקום לרדוף אחרי עדר פאקרי ניקח לעצמנו כמה עדרים ונהיה אחראים עליהם. תפקידם של הציידים מהיום הוא להרוג מספר מסוים של פאקרים מהעדר שלנו ולפקח על הפקארים האחרים. בשביל רעיון כזה אנו נצטרך להשתנות, השנוי הוא שמהיום ועד עולמים אנחנו נפסיק לנדוד. האומנם זה נשמע מוזר אך היו בטוחים חברי ששנוי זה רק ישפר את כוחנו ויעזור לנו. אז מי איתי?!?!?!"
בסיום הנאום הזה הצ'יף נותן לעם הזדמנות להגיב לשינוי ולחשוב עליו.
בחצות הלילה העם הולך והצ'יף נשאר לבדו חושב על השינוי הגדול הזה.
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 3168
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 16 פברואר 2018, 13:14

וולף
ספוילרהצג
''כן! תמיד יהיה לנו בשר!'', קוראים בני השבט. ''כן!''. אחד מהציידים מציע רעיון. ''למה שלא נביית גם את הקפיברות והטפירים?'', וההמון מהנהן בהסכמה.

ובכן, תתאר, כיצד אתם מבייתים את החיות.
ליזי
ספוילרהצג
OUT
ליזי כתב: אחת מנשות השבט המתמחה בצמחי בר
אצל הקדמונים, כולם היו צריכים לדעת להתמחות בהכל. כל הנשים היו מלקטות, וכל הגברים היו ציידים/דייגים.

IN
איירה מבשרת לו כי השדה אכן שווה השקעה, אך הגרעינים האכילים קטנים. אם יחסלו את הקטנים, ויתנו רק לגדולי הגרעינים להתרבות, ערך השדה יגדל כפליים.
בינתיים, בא אל היארל אחד הציידים, ובפיו הצעה מהפכנית. הוא מציע, שבמקום שהריינינגים ירדפו יומם וליל אחרי הבקר, האיילים ואיילי הענק, הם יכלאו כמה במקום סגור, ויהרגו מהם. כך גם יוכלו לגרום לכך שהם יהפכו לשמנים וטעימים יותר עם חלוף הזמן-והכי חשוב, כך תמיד יהיה להם בשר, ללא קשר למזל בציד.
מגדל
ספוילרהצג
OUT
אכן כן.
ו... סליחה אם אני מעליב, אבל תוכל להמציא שמות יותר ברבריים? ''וקינטיק'' ו''אלקירטיק'' נשמעים גרמאניים, למען האמת, ומאוד לא קשורים.
נער בן 19 כמנהיג מתחום המוח? זה לא אמור להיות איזה זקן רב ניסיון? נער צעיר שלא עבר חצי מהחיים שלו, כמנהיג המוח, זה... כמו לתת למישהו שסיים תיכון רק לפני שנה להיות ראש ממשלה...
יש סיכוי שאני אוכל לשחק את אחד המנהיגים? שני אנשים אמורים לחשוב אחרת...

IN
''החיות יוכלו להמשיך ולאכול עשב'', אומר הצייד. ''אם נוכל לאלפן להיות צייתניות מספיק, הן יסתובבו בכרי המרעה בהשגחת... רועים (?) חמושים. ובאשר לשדה-מכרסמים וארנבים יוכלו לעבור דרך המחסום הזה. עם זאת, אני מניח שגם העופות הדורסים והנחשים ימשיכו לטרוף אותם...''.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

''.Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul Ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul''
סמל אישי של משתמש
ליזי
הודעות: 779
הצטרף: 09 מרץ 2012, 19:45
מיקום: בחהפן הבירה, מגדל הרבמג

בראשית האנושות-עץ משחק (5/6)

שליחה על ידי ליזי » 16 פברואר 2018, 13:25

ח'אן
ספוילרהצג
היארל דוחה את ההצעה בראשונה, בטענה שהרבה מהצעירים יאבדו את התלהבותם אם לא יורשה להם לצוד. אך לאחר מחשבה נוספת, היארל מבין שרעיון זה יכול לעזור נרחבות לשבט מבחינת תפוקת מזון. הוא מצווה על כמה מהציידים המבוגרים יותר לבנות גדר מעגלית באזור מחוץ למחנה, ואז אוסף כמה ציידים צעירים ונותן להם אתגר: לתפוס כמה שיותר איילים, ולהחזיר אותם למחנה בחיים. את צייד שהציע את הרעיון הוא ממנה לאחראי על האיילים, ותפקידו למצוא להם מספיק אוכל כך שישרדו מספיק זמן בשביל להתרבות.
"...And we are all connected to each other, in a circle, in a loop that never ends"
שלח תגובה