• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הרשמה-"שד השקרים" [מו"ד 4] [0/4] (מו"ד 4, פנטזיה)

ובכן, זה פרוייקט קטן שאני עובד עליו קצת זמן, וקיבלתי אישור מnextorl וrui, אז קדימה!


שלושה נהרות זורמים ברחבי היקום כולו, הזמן, המרחב, והגורל.
הם מתפתלים זה סביב זה, מתקרבים ומתרחקים, משתנים תמיד, כשהקבוע היחיד הוא הגורל, ממנו אי אפשר לחמוק.
אך רק לעתים נדירות הם נפגשים ומתערבבים, במקומות הנדירים הללו, נוצרים עולמות, מקומות מוזרים, שביכולתם להשפיע על זרימת הזמן והמרחב.
לעתים, השאפתנים שבבני העולמות יחלמו על שינוי גורלם, ובתגובה הגורל יתנגד לשינוי ויגיב בהתאם בחומרה.
-------------------------------------
אדם צעיר עומד, מביט דרך עיניו הכחולות והמטורפות ברכס קטן בהרי הערפל, ובכפר קטן שניצב שם, במרחק קילומטרים ספורים.
אנחה נפלטת מפיו, ובחיוך הוא נעלם מהעין.
בכפר, האנשים יצאו כדי למכור את מרכולתם בשוק הקטן, עד שמתוך העצים שמקיפים את הכפר, יוצא האדם, עיניו הכחולות נוצצות בשיגעון.
"שלום לכם, אנשים! התגעגעתי נורא! מה איתכם?" הוא צועק על האנשים בשוק, שבמביטים בו בבלבול.
"אתם לא זוכרים אותי? נעלמתי רק לכמה אלפי שנים... אתם מאכזבים אותי, ציפיתי ליותר מכפר הולדתי..." הוא אומר, ואז צוחק בהיסטריה, חושף ניבים חדים כמו מחטים במקום שיניים.
שלוש איכרים ניגשים אליו בזהירות, אחד מהם שואל "מי אתה בדיוק? ואם תואיל בבקשה להירגע?", בעודו מכוון בזהירות את קלשונו לכיוון האיש.
חיוך האיש מתרחב עוד יותר, לרמה גדולה יותר משבן אדם אמור להיות מסוגל לחשוף, ועוד ניבים מופיעים, "בדיוק מה שקיוויתי שתגיד, זה אומר שאכן שכחתם ממני לחלוטין, אבל, יש לי כמה דברים ששכחתי בכפר, ולצערי אסור לי להשאיר עדים, גם אם סביר להניח שהם לא יתגלו לעולם".
...
שבוע לאחר מכן, איכר שחוזר מהעיר, רכוב על כרכרתו, חוזר לכפר, רק כדי לגלות שאין כלום, האדמה שעליה פעם הכפר ניצב מצולקת, מתה, חסרת חיים, ועל האדמה, מרוטשים לחתיכות קטנות, חלקי הגוף של בני הכפר מעוצבים כמו כוכב מחומש גדול שנפרש על פני כל השטח המת, אך בטרם הספיק לפלוט צליל של בעתה מהמחזה, ראש מופיע ליד פניו, ראש עם עיניים כחולות וניבים, ובעקבותיו גם גוף, ששואל "האין זה מחזה מרנין? ראה את היופי, אך כפי שנאמר להם, אני חייב לדאוג שכמה סודות ישארו סודות..."


שלום, וברוכים הבאים למשחק שלי: "שד השקרים"
המשחק יתקיים בימי ראשון עד חמישי, לטובת אלו שאינם יכולים להגיב עקב פגישות, דת, וכל סיבה אחרת, אם אתם לא יכולים להגיב עקב טיסה או כל דבר דומה במשך זמן מה, אני סומך עליכם שתודיעו לי.
דרישה שבעיני מקובלת היא שתקראו את מה שחשוב לדמות שלכם (הגזע לדוגמה, או האלים), גם אם זה נראה לא חשוב, ועם הזמן לקרוא את כל מה שכתוב כאן.


המשחק יתנהל בגרסא 4 של מבוכים ודרקונים, כל דבר רשמי גם באנגלית מותר מלבד כמה דברים ספציפיים: מקצועות וגזעים או כל דבר כזה מהאינטרנט צריך לעבור אישור שלי, אני יכול להשיג את הספרים הצדדיים של מבוכים ודרקונים בpdf בעצמי, פשוט לציין מאיזה ספר זה, הbackgrounds מאושרים אם הפלאף תואם והוא לא סתם רק כדי לקבל בונוסים, בלי themes.
הערכי תכונה ההתחלתיים הם ע"פ שיטת הנקודות.
אני יודע שאני לא הכי מדהים בגרסא, והסיכויים שיהיו לי טעויות לא נמוכים, ואני מבקש מכם שאם אתם רואים את הטעויות, תעירו לי עליהן בפרטי, ואני לא אחזור עליהן.
כמו כן, אתם מתבקשים להפריד מידע חוץ משחקי למידע תוך משחקי, כלומר אם יש לכם את ספר המפלצות לדוגמה אל מיד תשתמשו בהתקפה שאתם יודעים שלמפלצת תגרום נזק נוסף, אלא אם זה ממש ברור כמו שהתקפת קור תגרום ליותר נזק נגד יסודן אש.
המשחק הוא ארוך טווח, מה שאומר שתתחילו לשחק בדרגה 1 ותעברו מספר הרפתקאות בתוך העלילה, ההרפתקאות יכילו קרבות רבים, אבל גם הרבה מאוד פוליטיקה, הפוליטיקה תהיה חלק גם בדרגות הנמוכות אבל תהפוך להרבה יותר חשובה בדרגות הגבוהות.
המשחק לא חייב להיות מהיר, מבחינתי אתם קובעים את המהירות שלו, אבל אני דורש תגובות ארוכות ומושקעות עם הרבה פלאף.
אני יותר מאשמח אם תמציאו דברים - העולם שייך לשחקנים לא פחות משהוא שייך למנחה, אבל אל תגזימו, אני בכל זאת השה"ם ואני לא אאשר דברים שבאמת ישפיעו קריטית על העולם (אתם יכולים להמציא את המקדש הקטן והמסתורי, אבל לא לשכתב את ההיסטוריה של העולם).
אני אקבל את הדפ"דים בפרטי בלבד.
כל מי שלא בפנים לא נחשב מבחינתי כשחקן ספסל! תודיעו לי בפרטי אם יש לכם רצון להיות שחקני ספסל, במקרה כזה, נא לשלוח בפרטי, אין צורך להספים את העץ.
בחירת השחקנים תהיה על ידי דדליין שיתקיים ב28/9, שבוע וחצי מהיום, ודי והותר זמן לבניית דמות, השחקנים שימצאו חן בעיני ויתאימו למערכה והעולם הכי הרבה יבחרו, מי שלא התקבל, זה לא שאני שונא אתכם או שאתם כתבתם לא טוב, פשוט אחרים כתבו טוב יותר.
צריך לשלח עד סוף הדדליין לא את הסטאטים והכל, אלא את הגזע, מקצוע, שם הדמות והרקע שלה, כשהסעיף האחרון הוא זה שבאמת ישפיע על האם תתקבלו למשחק או לא, כמובן שכל זה ישלח בפרטי.
הרקע צריך להיות מושקע, מה שאומר שאני לא אטרח בכלל לקרוא רקע של פחות מ4 שורות במחשב, מגילות ארוכות יתקבלו בברכה.
בנוסף לכך, אני כבר מודיע שרקע רדוד כמו "אורקים תקפו את הכפר כשהייתי ילד" ולא יותר יחשב בעיני לספאם.
רשמתי 4 שחקנים, אבל אם למעלה מ10 שחקנים ינסו להירשם יכול להיות שאפתח מקום 5.


האלים
בשמם האחר, והמקובל יותר, ה"נראק", הם יצורי קסם רבי עוצמה, עם מקום בפנתאון האלים, הם מהיצורים הראשונים ששוטטו בעולם, ונוהגים ללבוש גלימות עם ברדסים בצבע של המיקום שלהם: אפור לפנתאון האור, שחור לפנתאון האופל, וירוק לניטרלי, אך יש להם גם צורות אחרות שהם נוטים ללבוש, השיוך לטוב ורע הוא שיוך של הגזעים התבונתיים אך אינו אומר דבר, נראק מפנתאון האור יכול להיות אכזרי ומרושע לא פחות מהנראק ה"רעים" לכאורה, וההפך.
הפנתיאון האפל
1) טוניר-אדון הדממה והחשכה, פטרון הגנבים והרוצחים, נוהג לעתים קרובות ללבוש צורת עורב שחור וגדול, סימנו הוא חצי סהר שתלוי מקצהו של פגיון מוכסף.
2) סיראר-שליטת נהר הנשמות, היא ממתינה ליד הגוססים והעומדים למות, אוחזת בחרמשה הכסוף, ומחכה לאיסוף נשמתם, סמלה הוא ורד כסוף ומדמם, והיא נוהגת ללבוש את צורת ציפור הבנשי.
3) היראק-מנהיג הלוחמים והציידים באשר הם, לובש את צורת הנמר והעכביש, הציידים המושלמים, וסמלו הם חרב וחנית מוצלבים.
4) מוטון-שר הסודות והלחשים האפלים, אחיו התאום של ווארט, הוא ראש הפנתיאון האפל, וסמלו היא עין שחורה שאישונה הוא פה פעור מלא ניבים גרוטסקיים ולשון נחש יוצאת החוצה, הוא לובש את צורת הנחש וספרן לבוש שחור.
5) ליראנט-גבירת היופי והטוהר, סמלה הוא פרח לבן, והיא לובשת צורת אישה יפה, או צורת כלב זאב אפור וגדול.
הפנתיאון הניטרלי
1) היחיד מהפנתיאון הזה, הוא "חסר השם", שדואג שישאר איזון בין האופל לאור, במקרים הנדירים שכל האלים מסכימים, הוא מייצג אותם, הוא אינו לובש צורה גשמית כמעט אף פעם, וסמלו הם מאזניים שחורים שבצד אחד שלהם משקולת כסף ובצד השני זהב.
פנתיאון האור
1) קורמאק-שליט הטבע, הוא לובש צורת חיית פרא, וסמלו הוא עץ בעל 13 שורשים.
2) פאנין-גבירת השמש, היא מתגלה ככדור של אור, וסמלה היא השמש.
3) ווארט-אדון קסם האור ואחיו התאום של מוטון, הוא שולט ברזי קסמי האור, והוא מתגלה כספרן לבוש לבן, סמלו הוא ספר לחשים פתוח.
4) נויירק-היוצר, הוא מלמד את מלאכת הכפיים, והוא הפטרון של הבנאים והממציאים, הוא מתגלה בצורה של אדם עשוי מתכת ובדים, וסמלו היא אבן שמצד אחד מלוטשת לשלמות ומצד שני נראית כאילו כרגע הרימו אותה מהקרקע.
5) ראש פנתאון האור, הייבוס, חולשת על השלטון והתרבות, והיא הפטרונית של מנהיגים ומלכים, היא מתגלה כעיט זהוב או פניקס, וסמלה היא מפה סימטרית.


הגזעים התבונתיים
(יתווספו עוד)
כאשר נבראו הנראק, שניים הכריזו כי העולם שייך להם, ובעזרת מגוון רחב של שקרים, מתנות וסודות הם פיתו לשירותם את הנראק האחרים, וכך בעצם נוצרו פנתאונים לא מאוזנים, 6 בפנתאון האופל, 5 בפנתאון האור.
בסיס העולם התערער מחוסר האיזון ואיים להשבר ולקרוס חזרה ל3 הנהרות, ובתגובה האלים החליטו כי מוטב יהיה מאשר שאחד מהם ישלוט בעולם שיהיה להם עולם לשלוט בו, ואחד מהאלים האפלים נטש את הפנתאון האפל בשביל האיזון החדש, עם כוח רב יותר שניתן לו על ידי הנראק האחרים, והוא נעשה הנגיד של הנראק, השופט העליון, חסר השם.
העולם שקיבלו לידיהם הנראק היה עולם ריק, מת ושומם, מלא בכוחות קסם הרסניים.
הם צעדו בעולם, והיכן שהלכו, העולם צמח, אך הנראק התקשו ביצירת חיים, ומשום כך חסר השם קטע את כף ידו השמאלית כהחלפה תמורת זרע החיים, וקיבל אותו.
החיים גדלו בעולם, התפצלו והלכו לדרכם, אך הנראק אהבו את החיים האלו והחליטו לתת להם מתנות, שינו אותם מדרך הטבע ויצרו גזעים חדשים, חלקם עם אדיקות דתית קיצונית כלפי האל.

יש לי הערה קטנה, אף על פי שאולי זה ייראה ככה, הגזעים אינם כולם תקועים בערים שלהם ובודדים משאר העולם, חוץ מאלו שאני מציין במיוחד שהם כאלו, וישנם מקומות רבים בהם ניתן למצוא את כל הגזעים, גם בתוך השטחים של הממלכות.
כמו כן, גם לא כל הגזעים כאן שחיקים, אני סומך עליכם שתדעו מי מהם כן (זה לא מסובך מאוד).
בחלק מהגזעים מצוין אם יש להם תתי מינים מה ההבדלים הקראנצ'יים.

בני אדם
נולדו מזרע החיים המקורי וכמעט ולא השתנו, אם בכלל, והם הגזע הנפוץ ביותר בזכות קצב ריבוי פריטים מהיר בהרבה משל שאר הגזעים התבונתיים.
בני האדם נשלטים בראגנרין על ידי ממלכת "וויספ", והמלך "ראדרקין פאטלמור", בשושלת פאטלמור, שנאמר עליה שהיא העתיקה שבשושלות המלוכה האנושיות.
וויספ קרועה במלחמת אזרחים שנראית כמחריפה כל הזמן, המורדים גדלים כל הזמן והפעולות נעשות אלימות ואכזריות יותר, אך מי שסובל אינו המלך או המורדים, כי אם האזרחים שפשוט מעוניינים לחיות בשלום.
בצפון ממוקמת עיר הנקרומנסרים וילנאן, מלאה בפלאות וזוועות, היא מוחרמת על ידי כנסיית סיראר ורוב האלים, אבל בעזרת שוחד וקשרים היא ממשיכה להתקיים.
המלוכה בוויספ עד כה הייתה בידי שושלת פאטלמור, המלך העדכני ה69 במספר, אך נראה כי המורדים מעוניינים ברעיון המוזר בעיני העם לא פחות מבעיני המלך, רעיון מהפכני בשם "דמוקרטיה".
ההיררכיה של בני האנוש מורכבת בעצם מפאודליזם מסודר יותר, כשמתחת למלך אין רק את האצילים, אלא גם 13 אבירי השולחן העגול, הלוחמים והקוסם הטובים ביותר בנמצא, כמובן שגם קשרים וכסף אף פעם לא הזיקו לבחירת האבירים...
סמל הממלכה הוא החרב הקדושה, "וילפראנד", חרב אגדית שעל פי הסיפורים ניתנה למשפחת פאטלמור על ידי הנראק בתחילת השושלת, החרב ידועה בכך שיש לה כוח קסום רב עוצמה, אך הכוח אינו ידוע.

אלפים
בהתחלה הם נבראו מזרע החיים על ידי חסר השם, כגזע שישמור על איזון, אך הנראק האחרים התלהבו, והסיתו אותם כנגד הנראק האחרים ושינו אותם ל3 גזעים שונים לחלוטין.
הגזע הראשון והידוע ביותר הם אלפי העצים, האלפים המפורסמים שחיים ביערות ועוזרים לטובי הלב, הם מאמינים באלי הטוב, אך אינם סוגדים לשום אל במיוחד, הם חיים בכפרים שלווים ביערות, אך יש להם כמה ערים, ועיר גדולה אחת ביערות הצפוניים יותר, שמשמשת כדרך תקשורת ומסחר עיקרית עם שאר העולם, שם העיר "וגיל".
ההיררכיה האלפית המסוימת הזאת מאוד אנרכיסטית, עם מעמד אחד.
הדוברים הם מעין מועצה שליטה שמורכבת מכל מי שלמעשה מעוניין להיות כזה, וניתנת לו זכות הצבעה עבור חוקים.
ישנו אדם אחד שברשותו כוח פוליטי גדול יותר מכל אדם אחר, וזהו ראש מועצת הדוברים, הוא מוחלף אחד ל7 שנים, בבחירות במועצת הדוברים.
סמלם של אלפי היערות הוא דרקון כסוף על רקע עלה זהוב, שלטענת כל אלפי יער הוא התגלמות כל אלי האור, אך אפילו כוהני האלפים נאלצים להודות שאין שום הוכחה שכל אלי האור התאחדו אי פעם בכלל להתגלמות אחת.
אלפי היער משתמשים בגזע השחקן הרגיל של האלפים.

אך לעומת אלפי היער, אלפי הביצה הם עניין שונה לחלוטין, הם סוגדים בצורה אדוקה לקורמאק, אל היער והפרא, אך הם אינם עדיני הליכות, ואינם הולכים בדרכו של קורמאק כאל הטבע העדין, אל האביב והפריחה, אלא הם הולכים בדרכו של קורמאק אל הסופות וחיות הפרא, הם ציידים אכזריים ולוחמים אימתניים, שחיים במספר קטן של מצודות ענק בביצות, הם נחשבים ללוחמים איכותיים, בשל אימונם הקשה וחכמתם הצבאית.
הם כמעט ואינם מתקשרים עם שאר העולם, מלבד בגיחותיהם המפתיעות מתוך 6 המצודות השחורות שלהם, לתקוף ולשדוד את שוכני הסביבה, ומעבר לה.
בניגוד למה שניתן לצפות מחבורת לוחמים צמאי דם כמו אלפי הביצה, הם חברה מתורבתת ומסודרת להפליא, עם מעמדות ברורים, של נשלט ושולט, עבד ואדון, החברה מסודרת מ8 מעמדות, שלכל אחד מהם יותר זכויות מהמעמד הקודם, ניתן לרדת ולעלות במעמדות.
בראש המעמדות עומד המנהיג הנוכחי, יש לו וטו בלתי מוגבל ובלתי מעורער, אך כל חודש נבחר במועצת היער מנהיג חדש, המנהיג עצמו יכול להיות מכל מעמד למעשה, אפילו מהנמוך ביותר.
המעמד השני בעיר, שכולל כמות מוגבלת של 50 אצילים בלבד, זו מועצת היער, המועצה נקבעת על פי רצונו של קורמאק כל 40 שנה, אלא אם אחד מהאצילים חוטא או עושה מעשה שמכעיס את קורמאק, ואז הוא מוחלף מיד במישהו אחר לבחירת המועצה.
המעמד השלישי הוא וסל, המשרתים הנעלים ביותר של האצילים, הם מעין פלדינים חזקים במיוחד של קורמאק, והם הלוחמים הגדולים ביותר אצל אלפי הביצה, אבל הרבה פעמים הלחימה מתבטאת לא רק בשימוש בחרב אם כי גם במוח יצירתי או כישרון בקסמים. הם המורים ב"ריימונד פאטארה".
מאחורי הוסלים נמצאים הכוהנים, הם לרוב מעמיקים בקסמי הקרב והטבע מעבר לכפי שמלמדים כל אלף ב"ריימונד פאטארה", בית הספר ללוחמים האלפים, בו הם לומדים הכל, החל ממלאכת הלחימה וקסם בסיסי, לידיעת הטבע ושרידה במקומות עוינים, ועד לאמירת שקרים מתוחכמים והערכת ציוד.
המעמד החמישי הוא לוחם, הלוחמים מהווים מרכז הצבא, ומקבלים כבוד רב מכולם, הם ידועים בכידונות שלהם, שמשוחים בחומר מיוחד שבתגובה לדם זורח באור ירקרק חולני, ובברדסם הירוק, שמסתיר את זהותם, ועד העלייה/ירידה בדרגה חובה עליהם לחבוש את הברדס.
המעמד השישי הוא שכירי החרב. בסוף הלימודים בריימונד פאטארה, צריך האלף לצאת למסע בן 10 שנים בו הוא משמש כשכיר חרב בעולם שמחוץ לחומות, והם מזוהים בברדסם האפור. כל הכסף חוץ מהכסף שצריך לתחזוק הציוד ולשרידה של האלף נשלח לעיר הבית שלו, אין גבולות מוסריים לעבודות, החל מלחימה פנים אל פנים ועד התנקשויות, הכל בסדר חוץ מפגיעה במאמיני קורמאק, ובאלפי ביצה אחרים, אלף שפגע בטעות, יודה בפומבי בעירו, מרצונו החופשי גם אם אין עדים, ושם הוא יוגלה בבושה מהעיר.
המעמד השביעי הוא של האזרח הפשוט, רוב אלפי הביצה הם כאלה, ולאו דווקא לוחמים, המעמד הזה כולל גם איכרים, תופרים ושאר המלאכות.
המעמד הנמוך ביותר הוא העבדים, שמטופלים בכבוד ויש להם זכויות רבות, אפילו להתלונן על אדונם בפני בית המשפט. בנוסף לכך עבד הוא מעמד אליו ניתן להגיע רק כשלל ממלחמות, וניתן לעלות ממעמד זה למעמד גבוה יותר, ולמעשה ישנה פעם מתועדת בה עבד הגיע למעמד אציל חבר במועצת היער.
סמלם של אלפי הביצות הוא סמל פרטי לכל עיר.
אלפי הביצה משתמשים בגזע השחקן wild elf, אבל הם מוכרחים לבחור בWild Elf Weapon Proficiency, ובמקום חוכמה הם יכולים לבחור תוסף לתכונות של כוח.

האלפים האפלים הם אלפים שבחרו לסטות אל מסלול האפלה, והם נשלטים על ידי כוהנות ליראנט, הכל אצל האלפים השחורים הללו מושלם, החל מהרחובות הנקיים ועד הבתים המסודרים, העיר נראית כאילו נבנתה על ידי חולה OCD קיצוני במיוחד, כשאין אבן חצץ אחת לא סימטרית בעריהם העצומות והסימטריות.
הערים מורכבות משני רחובות עצומים שבצידם מאות בתים גדולים ומפוארים, ובמרכז הרחובות אגם ענקי עם אי שמכיל את המשק החי של האלפים.
בנקודת הפגישה של הרחובות יש מצודה ענקית, שבנוסף לשימוש כמצודה הוא מקדש עצום לליראנט.
ההיררכיה שלהם פשוטה, ישנו "הבית הגדול", למעשה עיר, שמורכב מכל תושבי העיר, בראש ההיררכיה עומדות הכוהנות הגדולות - כל אלפית נקבה, שבחדר גדול במרכז המצודה מתווכחות על הפעולות שהעיר צריכה לעשות, ומתחת לנקבות ישנם הגברים, שמדוכאים ומשמשים כבשר תותחים במלחמות האלפים יחד עם העבדים ולמטרות רבייה.
בתחתית המדרג ישנם העבדים - מאות אלפי יצורים אומללים שהגיעו בדרך זו או אחרת לעיר אלפית ושועבדו, וכעת משרתים את האלפים האפלים.
האלפים האפלים משתמשים בגזע השחקן drow.

ישנם שמועות אודות גזעים אחרים של אלפים, אבל או שהשמועות הן שמועות ותו לא, או שיש בהן גרעין של אמת, אך האלפים הללו מסתתרים מהעולם כל כך טוב שהם נעשו לא יותר מאוסף אגדות.

גמדים
הגזע הזה היה בעבר שליט של אימפריה אדירה ששלטה על חצי מהעולם, ושיעבדה את שאר הגזעים, אך עקב סיבה לא ידועה, האימפריה שלהם קרסה בין לילה והייתה לאפר, והם נפוצו ברחבי העולם, חלקם שמרו על מראם המקורי, ונקראו מאז "דוארגרים", "גמדים אפלים", והם מתחבאים בעריהם התת קרקעיות, מתפללים שיום אחד יקרה משהו שיחזיר אותם לעוצמתם העתיקה.
האחרים הסתגלו לחיים לא כשליטים, והם אט אט פיתחו קשרים עם הגזעים האחרים, נעשים הגמדים הידועים והמוכרים.
הגמדים חיים בערים עצומות ותת קרקעיות, רובן בבטן הרי הערפל, כמו גם ערים שנמצאות בחלקן מעל ובחלקן מתחת לאדמה, פזורות ברחבי ראגנרין.
הגמדים פועלים בשיטה הפאודלית, כשמלך הגמדים הוא החוק, אך היחס לצמיתים והעבדים בחברת הגמדים הוא טוב, ולרוב הצמיתים נאמנים מאוד לבעליהם.
הגמדים מנהלים פעמים רבות קרבות עם היטים על שטחי מחיה, מה שמעורר איבה טבעית בין שני הגזעים.

שוכני התהום, האילת'ידים
האלים השונים בראו גזעים הרסניים ומטורפים, אך אף אחד מהם אינו מתקרב לאילת'ידים, הגזע התמנוני והנורא שנברא על ידי מוטון.
הם שוכנים בעריהם התת קרקעיות העצומות, מתפללים באדיקות למוטון, מתקשרים איתו ישירות דרך הכוהן הגדול, אילת'יד מפלצתי וענק שמוחו הושמד כדי לפנות מקום לתודעתו של מוטון.
האילת'ידים הם מעטים ביחס לגזעים האחרים, אך יש להם קסמים עוצמתיים, ומוחות מבריקים, כמו גם כמויות אינסופיות של עבדים, כולם משרתים אותם בנאמנות מוחלטת.
אין להם היררכיה מסודרת במיוחד, מלבד זאת שיש להם את הכוהן הגדול, שעומד מעל כולם, ואת הספרנים השחורים, הספרנים בספריית הסודות המצוייה בכל עיר, ומהווה מעין מקדש, מעבר לכך שאר האילת'ידים שווים.
הערים של האילת'ידים פזורות ברחבי העולם התת קרקעי, ומתקשרות ביניהן באמצעות הכוהן הגדול, ויכולותיו הטלפתיות שגדולות בהרבה משל האילת'יד המצוי.
האילת'יד כמעט ואינם מתקשרים עם שאר הגזעים, מלבד כאשר כל כמה שנים הם עולים אל פני הקרקע כדי לקחת עבדים מבני שאר הגזעים.
כאשר משלחת אילת'ידים יוצאת מהעיר שלה בלי סיבה ידועה כל עולם המעמקים ממהר לסגור את שעריו, ומקווה שהאילת'ידים יפסחו עליהם, משום שמשלחת כזו שסתם נשלחת אומרת שיש ריבוי אוכלוסין בערי האילת'ידים, והם מחפשים עיר לכבוש כדי להתיישב בה.

אורקים
האורקים נוצרו כמו בני האדם, מזרע החיים בלי להשתנות כמעט, אך לאחר מלחמת אחים עקובה מדם הם התפצלו לשני תתי מין, היטים, האורקים שחיים בהרים, עטופים בפרוותיהם הלבנות וצדים עם ציפורי הענק שלהם, והאורקים ששמרו על שמם המקורי, שחיים ברחבי ראגנרין, בין 2 הגזעים שוררת איבה עזה ביותר.
היטים חיים באנרכיה שעל פיה מי שחזק יותר-פיזית או מוחית, ראוי למעמד גדול יותר, כך שגם אם יטי נולד נכה הוא מסוגל להגיע לדרגות גבוהות בחברה אם ברשותו מוח חד, היטים נוטים לכיוון קסמי הפיירומנסיה או הקריומנסיה, הגדולים בתחומי הקסם הללו הם כמעט תמיד יטים.
היטים מטפחים בראשי ההרים שלהם ציפורי ענק ששמן בפיהם הוא "ר'ול", אך בפיהם של שאר הגזעים שמן הוא רוק, הציפור המפלצתית.
הרוק נראה כברבור ענק ושחור, אך צווארו קצר במעט מצוואר הברבור ביחס לגדלים שלהם וראשם שונה לחלוטין, דומה יותר לראשן של https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%9D, והן אוכלות בשר בלי קשר למקורו, כולל קניבליזם. הן אינן טיפשות, ונחנו ביכולת לחוש בשקרים, ובהבנה מוגבלת של יצורים תבונתיים.
היטים משתמשים בגזע השחקן orc, אבל במקום כוח הגזע Running Charge הם זוכים בעמידות של 5+חצי רמה לנזק קור, ובמקום כוח הם יכולים לבחור בתבונה.

האורקים שחיים על פני הקרקע נשלטים על ידי "ווילן", המלך העליון, ישות נרקיסיסטית ורבת עוצמה בעלת כוחות קסם גדולים, שנוצרה בטעות על ידי קוסם אנושי שטעה ביצירת קסם רב עוצמה ובמקום זאת ברא ישות שקטלה אותו והשתלטה על האורקים.
האורקים סוגדים לווילן באדיקות קיצונית, ומשתייכים ל3 דרגות, ובתוכן תתי דרגות בכמויות אינסופיות.
הקוסמים מקומם הוא החשוב ביותר, הם שולטים בערים תחת ברכתו של וויילן, משמשים ככוהנים ושופטים.
אחריהם ישנם הלוחמים, כלומר-כל מי שלא חונן ביכולת מאגית ובמקום זאת הם לוחמים בקרב פיזי, כל העם חוץ מהקוסמים משתייכים לקבוצה הזו, כולל הילדים, שנעשים לוחמים מלאים בגיל 15 ומשרתים עד מותם בנאמנות.
העבדים הם חסרי זכויות לחלוטין, ולרוב הם נשלחים ברגע שהם נתפסים לקוסמים, ששוברים את מוחם והופכים אותם למשרתים חסרי כל כוח רצון.
האורקים משתמשים בגזע השחקן orc.

ת'רי קרין
הת'רי קרין, ילדי המדבר, לא נבראו כמו שאר הגזעים על ידי זרע החיים, אלא הם נולדו מ"סי", האם הגדולה, רוח המדבר, שגידלה אותם ונתנה להם בית להתיישב בו, שאינו אכול מלחמות כמו שאר העולם, ובו הם יכולים להתקיים בשלום, או כך לפחות הם רוצים להאמין.
במציאות הם אכן נבראו בטעות ולא מזרע החיים, אבל לא על ידי אלילתם סי, רוח הטבע, אם כי על ידי שיבוש בזרימת הנהרות, מה שגרם לכך שהראשונים הגיחו מתוך הנהרות, במקום בעולם בו הם אמורים היו להיווצר.
הת'רי קרין חיים בים החול, והנם לוחמים אימתניים, אך למרות זאת הם שוחרי שלום וינסו לדבר עם האויב, ורק אם יסרב הם יתקפו, בנוסף לכך שקל להם מאוד לבטוח בזרים.
הם מכבדים מאוד את אבותיהם ואת סי, והבניין הנודע ביותר בעירם האגדית "סוונרל" הוא מוזוליאום המדבר, בניין ענק שמתפרש גם מתחת לקרקע, הוא נשמר גם בפנים וגם בחוץ על ידי גלמי בזלת מכוסים רונות תכולות בצורת ת'רי קרין ששומרים מפני משחיתים ושודדי קברים, ובפנים מליוני גומחות מלאות ארונות קבורה, חדרים שלמים מלאים בגולגלות ואף מספר רב של אל מתים, שיחד עם הגלמים שומרים על העמוקים שבקברים.

מינוטאורים
מה קורה כששד עושה ילד עם בן תמותה?
המינוטאורים הראשונים נולדו כתוצאה של זיווג מעוות בין שד ובת תמותה במהלך מלחמות אינפרנום.
אף שיש להם ממלכה קטנה בפאתי ראגנרין, הם אוהבים חברה לא מינוטאורית והם לא קשים במיוחד למציאה בערים גדולות.
הדבר העיקרי בו הם ידועים הוא כתר האודם, חפץ אגדי שנשמר בכספות העמוקות ביותר של המינוטאורים, החפץ הזה הוא בעל תכונות לא ידועות לאיש מלבד הבכירים שבממלכת המינוטאורים, אך ידוע שלכתר תודעה אפלה ומרושעת משל עצמו, ושהוא נמצא בכספת לא כדי להגן עליו מגניבה, אלא כדי לשמור על אחרים מפניו.
אצל המינוטאורים יש חילוק למשפחות, מינוטאורים בעלי סימן מזהה משותף וקרבת דם, גם אם רחוקה. ערבוב בין משפחות הוא מקור לבושה.
השלטון של המינוטאורים הוא משפחת המלוכה, שמתאפיינת בפרווה שחורה ומעין "כתר" זהוב על ראשם, כשהשלטון מועבר לבן המועדף על המלך.
מתחתיו יש את 20 המשפחות החזקות ביותר (גם אם משפחת המלוכה אינה החזקה ביותר היא תשמור על מקומה), ומשמשות כשרים בעלי עמדות חשובות, המשפחות הללו מתחלפות רק עם מותו של המלך (גם אם משפחה אחרת עוקפת אחת מהנוכחיות בכוחה)
מתחת להם יש אנרכיה מוחלטת, ואין עבדים, אם מינוטאורים מחליטים לצאת למלחמה (מה שקורה לעתים רחוקות) הם אינם לוקחים שבויים, אלא הורגים את כולם.

ומה עם שאר הגזעים?
זדים/בני מחצית לא קיימים בכלל בחלק הזה של העולם, ולכן מי שרוצה ממש לשחק בן מחצית/זד שיפנה אלי בפרטי.
ליקינטרופים למיניהם, גנאסי, דווה, וגית'ייאנקי/גית'זראי אינם שחיקים, נקודה.
מולים, חצי אלפים ושאר שילובים בין גזעים הם פשוט נדירים, ובדר"כ מוצאים את עצמם באחת מהחברות שאליהן אחד ההורים שלהם השתייך.
מעבר לזה אתם מוזמנים לשאול על כל גזע שלא מופיע אחר, אבל קחו בחשבון שרוב הסיכויים שאני לא אאשר.


ובכן, יש לכם את אלי וגזעי העולם, אבל משהו חשוב לא פחות הוא מגוון החיים של העולם, בנוסף למגוון בעלי חיים ומפלצות כמו שיש בכמעט כל עולם פנטזיה אופייני, יש בעולם זה מגוון של חיות וצמחים, שיהוו חלק מההרפתקה או סתם יעזרו כדי להעשיר את העולם, מידי פעם הרשימות יתעדכנו:
בעלי החיים:
1) חיה נדירה למדי שחיה בביצות היא ציפור הבנשי, ציפור דמוית עורב אך גדולה יותר, בגודל הטווס, עם עיניים סגולות עמוקות, נוצות לבנות ונוצות זנב ארוכות וארגמניות, נאמר שיללתה פעם אחת מסמלת מזל, שני יללות מסמלות צער ושלושה מסמלות מוות.
2) חיפושית הרקב היא חיפושית גדולה למדי, בגודל של תיקן, וביכולתה להחדיר בתוך מזון את הביצים שלה, שבאות בתוך תמיסה שנראית כמו עובש. כמו נבגים הביצים נשארות רדומות עד שנאכלות, בין עם על ידי אדם שלא שם לב ל"עובש" או שאין לו משהו טוב יותר לאכול, או על ידי עכברוש בביוב, וכאשר הביצים מגיעות לקיבה הן בוקעות, ואז משתמשות בזוג צבתות גדולות שינשרו בהמשך כדי לקדוח חור בקיבה, והן ניזונות מהפנים גוף שמומס על ידי חומצות הקיבה, חיפושיות הרקב הן הבסיס למזון השטני.
3) נחש המטבעות, הוא נחש בגודל של סוס שגופו עשוי ממאות קשקשים דמויי מתכת, וכאשר הוא מעוניין הוא מסוגל לשקשק את קשקשי המתכת שלו כך שישמעו כמטבעות, והוא יכול לחכות צלילים ששמע באמצעות מיתרי קול מפותחים במיוחד, כך שהרפתקנים שמצפים לראות מטבעות זהב אצל שודד או סוחר במצוקה, יקבלו קצת יותר מזה...
4) סוסי רפאים הם להקות של יצורים מבעיתים דמויי סוסים שלדיים ומעורפלים, שמסתובבים בכל מקום בו ניתן למצוא את בשר האדם ממנו הם ניזונים, מחקרים גילו כי למעשה בשר שאינו בשר אדם רעיל עבורם.
5) "שטנים אפורים", כינוי שניתן לגזע של מעין עזים אפורות עם קרניים מסולסלות וגדולות בגודל אדם שעומדות בצורה שפופה מעט על שתיים, והן בעלות ידיים עם בוהן דמויות אדם, אבל הטבע בחר שלא להעניק להן תבונה רבה יותר משל הטורף הבסיסי, וכך הן חיות בין ההרים, צדות את האומללים שאיבדו את דרכם.
חשוב לציין - אף על שמן, אין לשטנים האפורים שום קשר לשאול או לשטנים.
צמחים:
1) חנקן העצים הוא צמח מטפס בצבע העץ שעליו הוא נטפל, ברגע שיצור אומלל מתקרב אליו הוא נדבק אל וחלק קטן ממנו נכנס אל מוחו, והיצור משתגע ומתחיל להזות, וכאשר הנבג שבתוך הראש יחוש בעץ מתאים שקרוב אליו, הוא יצא מהראש של היצור (שלא יפסיק להזות) וייטפל אל העץ.
2) שיח האבל הוא שיח לבן אפרפר עם עלים שחורים, שריח פרחיו גורם לתחושות צער ואובדן חזקות, ואכילת הפירות השחורים והקטנים יוצרות תחושות צער כל כך חזקות שיכולות להביא להתאבדות, הצמח עצמו נדיר למדי מחוץ למעבדות קוסמים, שם הוא מהווה מרכיב חשוב בשיקויים רבים.
3) עץ היהלומים הוא עץ נדיר ביותר וכמעט תבוני, רחב גזע עם עלים עשויי יהלומים, אך העץ נמצא רק במעמקי האדמה, וגם אם הצלחת למצוא אותו העץ אינו פשוט מאפשר לך לקחת את עליו, חלק רחב מהענפים שלו מסוגלים בן רגע לשנות צורה למעין נחשים גרוטסקיים שיחסלו את התוקף, ולעתים קרובות מסביב לעץ מתאספים שבטים שמנהיגיהם השאמאנים משתמשים בסגולותיהם הקסומות של עלי העץ עבור הלחשים שלהם, ובתמורה נותנים לעץ הגנה.


כעת, כשעברו על החי של הסקרין, הגיע הזמן לעבור על הדומם והרקע של העולם
מפה בסיסית:
העולם מורכב מכמה יבשות, אך העיקרית שנעסוק בה היא הסקרין, יבשת באמצע אוקיינוס ווארין, שמחולקת לראגנרין וים החול, יחד עם שני קבוצות איים, קבוצה אחת בדרום, והשנייה בצפון מזרח.
ליד הסקרין יש בצפון מזרח ארכיפלג שמוקף בחומת ארד עצומה, האיים הללו הם בגדר מסתורין משום שתושביהם מאוד חשאיים ומגנים על פרטיותם בתקיפות.
בצפון-מזרח עד כמעט קצה הדרום-מזרח משתרע רכס הרי הערפל, ועוד רכס הרים גדול במיוחד נמצא בדרום, בשם הרי התולעת.
בכל הסקרין יש מזג אוויר לח למדי וקר בחורף, אך בקיץ חמים.
כל ראגנרין פחות או יותר מכוסה בשטלרין, יער ענק שמורכב ממגוון עצום של עצים שונים, היער עצמו מחולק לחלקים שונים, ביניהם הביצות, מקום מגוריהם של אלפי הביצה, המקום הזה ממוקם ליד הרי התולעת, ויש את יער הצללים, מקום אפלולי ומלא במגוון רחב של זוועות בצפון, וסביבו חומת פלדה שמונעת כניסה ויציאה, וישנו היער העתיק, אך המקום הזה נחשב בעיני רוב לאגדה, משום שמיקומו אינו ידוע, והאחרון שטען כי ראה אותו חי לפני מאות שנים.
בדרום יש עוד ארכיפלג, שידוע בכך שהוא מוקף בסערה ענקית כל ימות השנה, והתושבים שלו הם קניבלים שאינם יוצאים מהאי שלהם, ולפיכך אינם יודעים על קיום השמש, מאחר והעננים מסתירים את אורה לחלוטין.
מעט לפני הרי הערפל ניתן למצוא את בקעת הרוחות, מקום שעקב לחש רב עוצמה שהשתבש נועד להיות אזור קפוא ומוכה רוחות לנצח, כל האזורים האלה נכללים יחדיו כ"ראגנרין".
ככל שמתקדמים למערב האוויר מתחמם יותר ויותר עד שמגיעים לים החול, המדבר הגדול, שהוא שטח שנשלט על ידי ערי מדינה שבעיני שאר העולם נחשבות ברבריות, אך למעשה, לא הרבה ידוע על ים החול.

הקסם בעולם
בראגנרין המאגיה מחולק לשניים, כישוף וקסם.
הקסם מחולק ל4 סוגים,
הקסם הקדמוני: זה מקור קסם רב עוצמה, מקורו אינו ידוע, ומשום כך אין קוסם המשתמש בו, מכיוון שאין איפה להתחיל עם למידת הקסם הזה, כמו גם שגוף אדם לא מסוגל להכיל את הקסם הזה, אבל מהקסם הזה ישויות של קסם נוצרות, בין הישויות נמצאים הנראק, שרי השדים ועוד.
קסם רונות: הרונות הן מילים עתיקות של עוצמה טהורה, אבל בפני עצמן אין בהן כל משמעות, ולכן צריך לקשר אותן בכתיבה למה שרוצים שהן יעשו, לדוגמה כדי לגרום לאש באמצעות רונה צריך לכתוב אותה על ידי פחם על גבי חומר דליק, וכך הלאה.
הקוסמים שמשתמשים ברונות הם אך ורק לאחר שהשיגו עוצמה וידע רבים, משום שאף על כוחן, הרונות הן מסוכנות ביותר, אפילו לחזקים שבקוסמים.
קסם צללים: סוג הקסם הזה הוא הנפוץ ביותר, משום שהוא משתמש באנרגיות של נשמת האדם, מה שהופך את השימוש בו לפשוט וקל באופן יחסי לשאר סוגי הקסם.
הקסם הזה הוא הקסם אשר משמש לכל הלחשים שמשתמשים בהם הרבה, ומחולק בתוכו לסוגים שונים, קסמי הכאוס, אופל, אור וזימון, שפועלים על חלקים שונים של הנשמה, פירוט העל הנשמה תקבלו בפרטי רק אם אתם פועלים במקצוע קסם/קדושה.
קסם יסודני: זה הקסם אשר מגיע מלידה, הקסם שהסיבה שלו אינה ברורה, לרוב בגלל חשיפה לכוח יסודני, הקסמים הללו לרוב מתבטאים בצורה מסוימת, לאנשים שאנרגיית אש אצורה בתוכם לדוגמה, הרבה פעמים יש כישרון להדלקת דברים בצורה לא ברורה כאשר רגשות מתפרצים, או שמדי פעם יש השתקפות של להבות בעיניים, גם כשאין שום להבה שתשתקף או כל דבר אחר.
כישוף:
כישוף הוא דבר אחר לגמרי מקסמים. בעוד קסמים, גם אם ממקור לא ידוע, שואבים את כוחם ממשהו ארצי, הכישוף שואב את כוחו מהנהרות עצמם, בתהליך של החלפה של משהו בתמורה למשהו.
אם מקריבים חולדה כדי לזמן שד רב עוצמה באמצעות כישוף, לא יקרה דבר, אבל אם תגרום למשהו משנה עולם, כמו מלחמת אזרחים עצומה, במטרה מראש כדי לספק קורבן, אז תוכל לזמן את השד.
בקיצור: כדי לזמן דברים בעלי ערך צריך להחזיר דברים בעלי ערך זהה או בעלי השפעה.

מסדרי המאגיה
ישנם סוגים רבים של מסדרים וקוסמים בעולם, מי שמצוינים כאן הם הגדולים שבראגנרין, רוב הקוסמים סוגדים לווארט או למוטון.

לרוב המסדרים אין בעיה שהקוסם יהיה משויך לעוד מסדרים, כך שלדוגמה קוסם צבע יוכל להיות גם קוסם ספינת הפלדה, המסדר היחיד מהחשובים שדורש שיוך אך ורק אליו הוא מסדר קוסמי הקודש.

המסדר הראשון והמפורסם ביותר הוא מסדר ה9, שמתאגד ב9 צריחים שמפוזרים ברחבי ראגנרין.
מסדר ה9 נשלט על ידי ה"מועצה", קוסמים רבי עוצמה שנקראים על שם בעל החיים של מסדרם, ואט אט משנים צורה ליצור דמוי החיה.
כל מסדר מתמקד בפן אחר של המאגיה, אף על פי שישנם לחשים שכל המסדרים יכולים ללמוד וכולם לומדים, ואלו הם המסדרים:
1) עכביש: קסמי שינוי הגוף
2) עורב: אומברמנסיה
3) נחש: קסמי רעל ופחד
4) זאב: קסמי טבע
5) צלופח: קסמי מים וקרח
6) תמנון: קסמי המחשבה
7) עטלף: אארומנסיה
8) הגירית: קסמי טבע
9) הנץ: כשפי ציד ולחימה
הדרגות הייחודיות למסדר ה9 הן:
התגלמות החיה/ראש המסדר - משתתף במועצת ה9, וההחלטות שלו נוגעות לכל הקוסמים במסדר ה9.

המסדר השני הוא מסדר ספינת הפלדה, מסדר שמקבל אליו רק קוסמים שהוסמכו על ידי מסדר אחר, עם עדיפות למסדר ה9, קוסמי ספינת הפלדה מצויים בריב עם קוסמי הקודש ולפיכך הם יוצאים מהכלל של קוסמים שיכולים להתקבל.
הקוסמים מאומנים לא רק בקסם אם כי גם בלחימה פיזית ומדע, המסדר קיבל את שמו על כך שבסיסו בספינת פלדה עצומה שמשוטטת ברחבי ראגנרין כולה.
המסדר אינו בעל דרגות מסודרות במיוחד, מלבד זאת שכולם מכבדים את המורים השונים, בין אם ללחימה או לקסם, והנציגים השונים של המסדר נבחרים על ידי כל המסדר.

המסדר השלישי הוא מכשפי הצבע, מכשפים שמשתמשים במגוון מרוחב של קסמים, אין להם בסיס מסודר, אך הם הקוסמים המאורגנים הנפוצים ביותר, מיקום הארכי-מגים שלהם ידוע, והם אלו שבוחרים לכל קוסם שמצטרף למסדר את צבעו, הצבע יאמר באיזה סוג קסמים הוא ישתמש בעיקר, וגם לא מעט על אישיותו.

המסדר הרביעי הוא קוסמי הקודש, קוסמים שמשתמשים בכוחות אלוהיים כמקור כוח, ומתפללים לאלי האור, לרוב הקוסמים שמשתפים פעולה עם מקדשים הם כאלו, חלקם הגדול של הקוסמים הללו הם גם אבירי קודש.
הם אינם משתמשים בסידור הדרגות של המסדרים האחרים, אלא נשלטים על ידי האלים שלהם, ובנוסף אין מבחנים כדי להצטרף אליהם, כל הרוצה מוזמן.

המסדר היחידי כאן שאני לא מאשר שחקנים שישתייכו אליו - הנקרומנסרים של וילנאן, הם קוסמים שמנצלים את נשמות המתים כדי להשיג עוצמה מאגית או כדי ליצור זוועות שונות מגופות המתים.

ישנם עוד מסדרים, אבל הם כולם או קטנים וחסרי חשיבות או שפשוט אינם פעילים במיוחד, כמו גם אלו שפשוט מסתירים את עצמם מהעולם.
ניתן למצוא בכמעט כל כפר רופא שיודע לחש או שניים, אבל לרוב לא יותר, בנוסף לכך ישנם קוסמים שאינם משויכים לשום מסדר אך יודעים מספיק קסם כדי להיקרא קוסמים, והקוסמים האחרים מתייחסים אליהם בבוז או מנסים לגייס אותם למסדרם, קוסמים שערקו ממסדר כלשהו יירדפו על ידי המסדר עד שימותו או ימצאו חסות אצל מסדר אחר, מלבד העורקים ממסדר קוסמי הקודש, שירדפו עד מוות.

הדרגות שמשותפות לרוב המסדרים הן:
ארכי-מג - בתוך כל אחד מהמסדרים ישנה מועצה של 17 אנשים שמחליטים על הדברים בתוך המסדר, 17 הקוסמים הללו הם 17 הארכי-מגים, לארכי-מג סמכות על הספרייה של המסדר שלו ויש לו גישה לכל הספרים.
קוסם - הקוסם הוא אדם שעבר את המבחנים והצטרף למסדר כלשהו, הספרייה של המסדר שלו פתוחה בפניו חוץ ממספר ספרים שבהם יש לחשים מסוכנים מכדי שכל אדם ידע אותם.
מתלמד - המתלמדים הנם אנשים בעלי פוטנציאל לקסמים, שלומדים אצל קוסם כלשהו, למתלמדים אין שום גישה לספרייה, משום שהם עדיין רשמית אינם בשום מסדר, וכדי להפוך לקוסמים הם צריכים להוכיח במספר מבחנים שיש ברשותם מספיק קסם כדי להיות קוסמים ראויים, ולא סתם להטוטנים זולים.

מטבעות ומסחר
אני בהתחלה תכננתי ליצור מערכת מסחר ומטבעות מסובכת, אבל הגעתי למסקנה שזה חסר תועלת ומיותר לחלוטין, כשאחר כך נצטרך לעשות התאמות והכל למערכת של מו"ד... בקיצור, יש את המטבעות הרגילים של מו"ד: מ"פ, מ"ז, מ"כ ומ"נ.




המשחק נכתב בלשון זכר אך מיועד לשני המינים כאחד.

תודות:
1) ספרים שונים ומשונים, וסדרות אנימה (שונות ומשונות גם הן).
2) מגוון רחב של משחקי פורום ישנים, שאני הולך וקורא בהם, ומשחקים שעדיין פעילים, אם תמצאו העתקה, אני מצטער, זה פשוט נתקע לי בתת מודע בלי ששמתי לב.
3) השחקנים שעזרו לי: המגדל הבודד, dodo, dragonian, the oldman, adran, yds, העוג הברברי, liorgonen3.
4) עוד ספרים, סיפורים או שיחות עם חברים שנתקעו לי בתת מודע ובלי לחשוב על זה אני משתמש בהם.
5) השחקן dodo, חבר טוב שלי שהמציא איתי את המזון השטני (הפתעה נחמדה להמשך המשחק :devil: ).
6) הלהקות ayreon, blind guardian, rhapsody, ועוד כמה, מודה שכנראה ששורות שלמות מההרפתקה כנראה לקחתי מהשירים שלהן...
7) אחרונים - כמובן שnextorl, rui, וצוות ההנהלה של הפונדק, כל הכבוד ותודה!
 
אני רואה שביקשת שישלחו לך דמוית בפרטי, אבל בגלל ש4 דורשת סוג של סינרגיה בקבוצה (אפשר לשחק 5 רכזים, אבל... זה יהיה מסובך) אני חושב שכדאי שכל אחד יגיד לפחות איזה תפקיד הוא הולך לשחק (אם לא מקצוע)- אני אישית מעדיף לשחק סער, אבל אם צריך אין לי בעייה לשחק מגונן או מנהיג.

בכל מקרה, אני מאוד מעוניין לשחק, יש לי כרגע כמה רעינות שונים בראש, אז יש לי כמה שאלות כדי לכוון את עצמי טוב יותר.

יש אפשרות להשתמש ביכולת של הגזע אלף יער מהספר של neverwinter? (אני מתכוון לsense threat) אם משחקים אלף רגיל?

מותר להשתמש בדברים מדרגון?
 
לגבי היכולת גזע - כן, אין בעיה

לגבי דרגון - מעדיף שפחות תשתמשו בדברים משם, כי יש שם דברים ממש לא מאוזנים, אבל אם זה חשוב או שממש רוצים זה בסדר

עריכה: שכחתי לציין, אין בעיה עם דמויות לא טובות, אבל אל תיצרו דמויות זדוניות מרושעות מוהאהא להשתלט על העולם.
 
מאוד מעניין ומושקע ומאוד ארצה לשחק, אבל...
יש בעיה אחת:... אני לא יודע לשחק מו''ד... יש סיכוי ללימוד תוך כדי משחק ולהסבר קצר או שאשכח מזה?...
 
קודם כל, ברכותיי על פתיחת המשחק.

אני מעוניין לשחק מנהיג, אותם אני מכיר הכי טוב, בעיקר כוהן, למרות שאין לי בעיה לשחק מגונן אם החבורה תצטרך אחד. לא יצא לי לשחק הרבה רכזים או סערים, אז הייתי מעדיף להשאיר את התפקידים האלו לאחרים.

שאלה בנוגע לנכתב לעיל, האם תהיה מטרה מסויימת לחבורה, או סיפור-רקע מסויים מאחורי הקמפיין? או שאנחנו ניפגש ונחליט בעצמנו מה לעשות ולאן להתקדם משם?
 
רשמתי איך עובד הקסם, בבקשה, אם אתם רוצים להיות אלפים, תסתכלו על האלפים, קוסמים, תסתכלו איך הקסם עובד, אני לא רשמתי את זה סתם...

חאן - אם אתה יכול לקרוא אנגלית כמו שצריך אולי תוכל להבין את זה מקובץ PDF, או אולי תוכל למצוא את הספר בצומת ספרים או סטימצקי, או אולי אם אתה מכיר מישהו שיכול להסביר לך...

רקע משותף - דבר ראשון, אין לי בעיה אם כמה שחקנים רוצים רקע משותף, אבל מבחינת ההרפתקה זו הרפתקה, היא לא מוסללת לגמרי אבל היא בהחלט לא עולם פתוח, אני אסביר איפה אתם 'מתחילים' בעץ משחק.

עריכה: זה ציר הזמן של העולם: https://docs.google.com/document/d/1Il87FBhGC8mzbswHXPF3sY6PPnW-zVkU8eXYP7ABJcw/edit?usp=sharing
תדאגו להפריד בין הידע שאתם יודעים לבין הידע שהדמות יודעת, אם הדמות היא לא היסטוריונית כל מה שהיא תדע על האימפריה הגמדית זה שהייתה כזאת אימפריה, ודמות שהיא לא כוהנת לא תדע כמעט כלום לגבי המלחמות של סיראר נגד הנקרומנסרים, הדמות רק תדע שהם עוינים אחד את השני...
 
יש סיכוי לקצת יותר מידע על אלפים? בסך הכל הבנתי את הסגנון חיים שלהם וכל זה (אני מדבר על אלפי היער). אבל מה ההתיחסות אליהם בעולם, איך הם מתייחסים לגזעים אחרים, מה נחשב ללא מקובל אצלם בחברה? הייתי שמח לדעת את זה כדי לדעת איך לכתוב את הסיפור

מנדל- אין לי בעייה, אבל אתה בטוח ששני סיריים אלפים יעבדו טוב? (הבילד שלי הוא לחימה ב2 כלי נשק.)
 
ליאור-שיט,גם שלי.
אם אתה רוצה סער(לא סייר,אלא אם כן סגנון לחימה בקשת) אתה אולי יכול להיות לוחם,או אם אתה רוצה מגונן אתה יכול להיות כוהן...
כי שים לב-לאלפי הביצה(שאני משחק אחד מהם) יש כמה מעמדות,שהסערים והמגוננים הם חלקים חשובים בהם.
 
אלפי היער סך הכל מקובלים בחברה ומקבלים אליהם, חשוב להבין שאין בהסקרין באמת גזענות כלשהיא, הדבר הכי קרוב הוא הפחד מהאילת'ידים והשנאה של הדוארגרים לשאר הגזעים...
לא ממש נפוץ לסגוד לפנתאון האפל, והם חברה די שמרנית מהבחינה הזאת, כשהם לא ממש מסוגלים לקבל אנשים שסוגדים לפנתאון האפל. (בבקשה מי שדתי לא להיעלב, זו פשוט הדוגמה הכי טובה שמצאתי, זה בערך כמו שהיהודים לא היו מסוגלים לקבל את הדעות של ישו, רק שלא צולבים את מי שמאמין בפנתאון האפל...)

כמו כן, וואו, אתם מתווכחים על מי יהיה מגונן, מנהיג, ואיזה סוג סייר? אני חייב לומר שתמיד המקצועות המאגיים קרצו לי הרבה יותר.
 
הייתי משחק מגונן עם היה גזע שעובד טוב עם הסורדמאיג' אבל בלי גאנסי. אין באמת גזע (חוץ מבני אנוש) שעובד איתם טוב.

וזה לא ממש לריב מי משחק מה. זה פשוט משהו שחיביים לסגור כמה שיותר מראש, כי ל4 יש נטייה של לא לעבוד הכי טוב עם הקבוצה לא מסודרת
 
חזרה
Top