מפגש פונדקאים יוצא לדרך בפריק
חשבנו להחזיר מסורת עתיקה, ולערוך מפגש פיזי של חברי הפונדק, בחנות החדשה של פריק באבן-גבירול בתל-אביב שהזמינו אותנו להתארח ולשחק. אז מתי אתם יכולים? מה אתם רוצים שיהיה במפגש? ממתינים לכם בנושא: יש עניין במפגש פונדקאים בפריק?.

עידן המתכת-המשחק נגמר, תודה לשחקנים ולכולם!

הרפתקאות משחקי תפקידים בפורום - מצאו שחקנים והשתתפו בהרפתקה וירטואלית. תוכלו גם לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות שולחניות.
הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-המשחק נגמר, תודה לשחקנים ולכולם!

הודעה#1 » 18 אוגוסט 2017, 14:07

(יש אישור מ-Nextorl)
הנפח הלם במתכת, מהדק היטב את הנחושת והבדיל הלוהטים. הסדן עמד במכות, והנפח ניסה להתעלם מהחום העז בחדר. לבסוף, לבש גוש המתכת צורת ראש-חנית. הנפח אחז בו במלקחיים, וטבל אותו במים הקרים. אדים עלו, והנפח הוציא את ראש החנית מהמים, וחיבר אותו למוט העץ. הוא ידע, שדבר לא יעמוד בפני החנית הזו. תם עידן האבן הנחשל. עידן הברונזה החל.

ובכן, חברים, ברוכים הבאים לעידן המתכת! זה עתה יצאתם מעידן האבן, וגיליתם את הברונזה. לרשותכם נמצאות ערי המדינה שלכם, ואתם תנהלו אותן, את צבאן ואת משאביהן. יש רק שאלה אחת: לאן תובילו אותן?

זמן המשחק לא מוגבל. מי שלא מגיב שבוע בלי להודיע לי מראש יעוף, ובבקשה: תשקיעו בתגובות.

יש קסם בעולם.

גזעים-לכל גזע יש יתרונות וחסרונות מיוחדים, אז תחשבו היטב לפני שאתם בוחרים, שחקן אחד לכל גזע
ספוילר
גמדים: טובים בנפחות (2+ לגלגולים להתקפה/הגנה לחיילי קפא''פ עם נשק מתכת), נמוכים ומגושמים (2- לגלגולים להתקפות פרשים)
אלפים: טובים בקשתות (2+ לגלגולים לירי קשתים), אנשי המרחבים הפתוחים (2- לגלגולים להתקפה/הגנה בשטח בנוי/תת קרקעי/צר)
בני אנוש: בעלי כושר המצאה מפותח (2+ לגלגולים להמצאות ופיתוח), בני תמותה עלובים (סיכוי לזעם האלים על פעולות כושלות)
אורקים: מטילי אימה וחזקים (2- לגלגולי מגננה של היריב נגד הסתערות אורקים), פרימיטיביים (2- לגלגולים להמצאות ופיתוח)
דמי דרקון: חמקמקים כנחש (2+ לגלגולים להסתרת הלוחמים), בעלי דם קר (2- לגלגולים להתקפה/מגננה בתנאי אקלים קיצוניים)
ניאנדרטלים: גבוהים וחזקים (5+ להסתערות על האויב), השמאנים של דוב המערות (5+ לגלגולים לקסם), אנשי המערות (בתקופת האבן, אין שימוש במתכות)



משאבים (בהמשך תוכלו לקבל מיוחדים):
ספוילר
נחושת-בעירבוב עם בדיל יוצר ברונזה
בדיל-בעירבוב עם נחושת יוצר ברונזה
אוכל-כל 100 איש, לוחמים או לא, אוכלים 1 אוכל ליום, וכן גם חלק מהחיות. האוכל ההתחלתי ולחם לא נרקבים, אך פירות, ירקות, חלב ובשר נרקבים תוך יום, בנוסף להזנת התושבים, אם לא תמציאו שיטות שימור. שדות מביאים אוכל רק בקיץ.
זהב
עץ
אבן
טיט
שמן זית-דליק ושימושי למסחר. מפיקים ממטעי זיתים.
יין-מעלה מוראל ללוחמים אם מחלקים לפני קרב, שימושי למסחר ולמשתאות. מפיקים מכרמי גפנים.
עור-שימושי למסחר, אפשר להכין ממנו גם מיגון נגד חצים ועוד מוצרים.
יש 350 נקודות לחלוקה.



חיות-חיות בוחרים לפי אזורי מחייה כללים (חם ויבש? נחשב מדבר. קר ויש הרבה שלג? הרים או ערבות, זה אותו מושלג)
ספוילר
מדבר: גמלים ** *** ****, חרדוני ענק*, צבועי רכיבה*
ערבה: סוסי רכיבה***, איילי רכיבה** *** ****, גריפון*
מושלג: דובי קוטב לרכיבה* ****, איילים קוראים ** *** ****, וארגים*
ג'ונגל וביצות: סטגוזאורים, נחשי רכיבה מעופפים*, מגלניה (לטאת רכיבה גדולה)*
יער: דוב רכיבה* ****, וארג*, חד קרן*** **** (לא קדוש, פשוט סוס עם קרן וזקן תיש)
אירופאי/ים תיכוני: זאבי רכיבה*, פגסוס** *** ****, ביזון** *** ****

*טורף-כל 100 אוכלים 1 אוכל ליום
**מביא בשר
***מביא חלב
****מביא צמר/עור

אפשר שני סוגי חיות, ובין 30 ל-70.


דף ההרשמה:

ספוילר
שם עיר המדינה:
גזע:
רקע: ההיסטוריה בקצרה של העיר. מי ייסד אותה? האלים, הנחשים הקדמונים, או אולי אנשי המערות? מתי?
דת: במה אנשי עיר המדינה מאמינים? בנוסף, כל שחקן בוחר לאן הדת מנתבת אותו- דת שמאמינה שכולם חייבים לבוא תחת כנפיה, גם בכוח הזרוע, תנתב אתכם ללוחמה, ואילו דת שמאמינה בצבירת עושר כסמל לחסד האלים תנתב אותכם למסחר. לפי הנתיב שתבחרו האלים או האל שלכם יתנו לכם משימות, שאם תעמדו בהן תקבלו נק''ן לעלייה בעידנים (מעידן הברונזה לעידן הברזל וכו')
מקום מחייה: היכן עומדת עיר המדינה שלכם? איך נקרא המקום?
אוכלוסיה: בין 800 ל-1300
חיית בית: בוחרים לפי אזור המחייה, וכמה מכל מין. אפשר בין 30 ל-70.
ממשל: מה המשטר בעיר מדינה? מלוכה? יש מועצה? משהו אחר?
משאבים: יש 350 נקודות לחלוקה.
צבא: מתחילים בלי, מגייסים במהלך המשחק, ניתן לגייס עד 25% מהאוכלוסיה. אם מגייסים יותר הכלכלה נפגעת קשה.
נק''ן: מתחילים ב-0, במהלך המשימות אתם צוברים עוד ועוד נק''ן, כשהוא מגיע ל-100 אתם עוברים עידן, ואז כולו נמחק ואתם צוברים מחדש)

*כל שינוי עורכים מייד בדף ההרשמה: אבידות בקרב, משאבים, חיילים שמגוייסים, מבנים שנבנים כו'


מכאניקה
ספוילר
בקרב הצד המתקיף זורק 2ק6, והמגן זורק 2ק6. אם לתוקף יצא יותר מלמגן, הוא מצליח להרוג. אם לא, אז לא, או הורג מעט.
המשחק מתנהל בקוביות 2ק6, ויש גם בונוסים של גזעים.


כל יום ראשון אני אפרסם אירוע מיוחד שקורה (שליח מעם כלשהו בא, יש מגיפה, גשמים מועטים וכו'). כל יום בעולם האמיתי הוא 3 חודשים (עונה) במשחק. מתחילים ב''חורף''. הסדר הוא חורף-אביב-קיץ-סתיו.

תודות: ל-dragonitzan, nautti והמגדל הבודד, שעזרו מאוד בהכנת המשחק והשיטה, וכן המגדל הבודד, hell lord ו-gguurr, שהנחו את ''בראשית התרבות'' לדורותיו ושסייע לי מאוד בבניית המשחק.

רשומים:
בני אדם: אלמוג סי
אלפים: הזאב
גמדים: [מספר המקומות הצטמצם, לא למשחק]
דמי דרקון: thewolf
אורקים: חובב מוד
ניאנדרטלים: [מספר המקומות הצטמצם, לא למשחק]
נערך לאחרונה על ידי הח׳אן הטטרי ב 13 נובמבר 2017, 18:20, נערך 24 פעמים בסך הכל.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#2 » 18 אוגוסט 2017, 14:09

הערה: בני האדם והגמדים תפוסים, ניצן ומגדל ביקשו שאשמור להם מקום.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

סמל אישי של המשתמש
dragonitzan
הודעות: 1679

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#3 » 18 אוגוסט 2017, 16:10

ארשום דפ"ד בקרוב. הוא יהיה שונה ממה שהוא היה פעם קודמת, אבל עדיין בני אדם.
"מה יש בעולם ששווה לחיות בשבילו? חתולים. חתולים זה דבר נחמד."

[נאמר ע"י מוות, ספרי טרי פראצ'ט]

סמל אישי של המשתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4416

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[4/6] התחלנו

הודעה#4 » 18 אוגוסט 2017, 16:46

דפ"ד
ספוילר
שם עיר המדינה:דארמין
גזע:גמדים
רקע:העיר דארמין נוסדה לפני כ100 שנים בידי גמדים שמאסו בחיים הקשים בתוך המכרות ובחציבת הנחושת והאבן,ונדדו לעולם שבחוץ.
לאחר כמה חודשי נדודים,הם השתקעו על כמה גבעות,ולידן גילו כמה עדרי ביזונים,שאותם הם בייתו והשתמשו בהן כמקור מזון עיקרי.
לאחר כמה שנים,כשהעיר כבר גדלה,החלו הגמדים לייצא דברים שייצרו מעדרי הביזונים-עור,פרוות,בשר מומלח,כלי עצם ומוצרי חלב,וגילו שהם מצליחים במסחרם.לאחר מכן החל אחוז נכבד מתושבי העיר לעסוק במסחר,והדבר תפס חלק גדול בחיי העיר.כל העודפים מגידול הביזונים והשדות מיוצאים למסחר.
דת:אנשי דארמין מאמינים בשישה אלים:
ריקמנד-האל העליון שברא את הגמדים והנחה אותם למקום מבטחים.הוא האל הגדול ששומר על כל גזע הגמדים.הוא גם פטרון האור.
מילקיר-אלת השגשוג והעושר.היא קיבלה מקום של כבוד אצל הגמדים,כי הם מייחסים לה את שגשוג עירם.
נמארד-אל הטבע והפרא,אבל גם החקלאות והחיות,שהנחה את הגמדים בסוד ביות הביזונים.הגמדים סוגדים גם לו,אבל הוא אל פחות נחשב מהשאר.
קירית'-אלת התרבות והערים.היא המגינה של דארמין,וקורבן תמידי מוקרב לה,כדי שתשמור על העיר יום יום.
מירקאן-אל האדמה,המתכות והמלאכה.הוא מוערך מאוד בקרב הגמדים על הברונזה שגילה להם,ששיפרה את חייהם ללא היכר.
פארמה-אלת הלילה,החושך והאהבה.למרות שמהחושך יוצאים דברים רעים,פארמה היא אינה רעה,להפך.בזכות הלילה והחושך המנוחה מגיעה לכל היצורים,והיא אלה שכל תושבי העיר סוגדים לה.
הגמדים מאמינים כי מילקיר היא פטרונית המסחר,והיא ככל הנראה האלה המוערכת ביותר בעיר.הם הולכים בדרכה ומחפשים תמיד לסחור.
מקום מחייה:דארמין ניצבת על כמה גבעות פוריות,באזור ממוזג.מימינה כמה חורשות ומשמאלה הדרך שממנה באו המייסדים מהמכרות האפלים.
הגבעות זכו לשם "מתנת האלים",על כך שהאלים נתנו להם במתנה את המקום הנוח הזה למחייה.
בין הגבעות מתפתל לו נהר "זרם כסף",שנקרא כך בגלל מראהו הכסוף.בני העיר החלו לדוג בו,ומצאו שהדגים מוסיפים רבות לשולחנם.
אוכלוסיה:
15% גידול בחורף.
בדארמין:
2094 גמדים,1403 ניאנדרטלים,103 אורקים,29 טרולים,752 בני אדם,330 בני טוקור.
במושבה המסחרית סרקינה:15 גמדים,10 ניאנדרטלים,5 אורקים.(10 לוחמים,20 סוחרים).
במלאגה:
537 גמדים,336 ניאנדרטלים,270 אורקים.
בלומורה:
575 גמדים.
(6459 אזרחים-64 אוכל ליום)
חיית בית:1515 ביזונים.(+37 ליום)
ממשל:הממשל בעיר מתנהל ע"י מועצה אחת,שחברים בה 27 נציגים.
הנציגים באים משכבות שונות של העם,שמספר הנציגים לכל שכבה קבוע מראש,ולא ניתן לשנות אותו בזכות הרבה קולות.
מעמד הסוחרים-שבעה נציגים,שנבחרים בהצבעה של כל הסוחרים בעיר.
מעמד הלוחמים-שישה נציגים,שלא נבחרים בידי הצבא אלא הם הגנרלים הרמים ביותר בצבא.
מעמד הכוהנים-חמישה נציגים שנבחרים בידי האלים ע"י טקס מקודש שבו האלים בוחרים מבין כל הכוהנים את הראויים ביותר.
מעמד בעלי המלאכה-ארבעה נציגים שנבחרים בהצבעה של כל בעלי המלאכה בעיר.
מעמד החקלאים-ארבעה נציגים שנבחרים בהצבעה של כל החקלאים בעיר.
המועצה מקבלת החלטות לפי הצבעות,ומה שהצביעו לו יותר מתקבל.
משאבים:
בדיל-301(+28 ליום)
נחושת-310(+29 ליום)
זהב-135(+16 ליום)
אבן-252(+31 ליום)
עץ-124(+62 ליום)
אוכל-274(-8 ליום,0 אוכל בקיץ)
טיט-598(+33 ליום)
יין-89(+1 ליום)
עור דרקון-22
צמחי מרפא-9
ענבר-129(+6 ליום)
שנהב-131(+5 ליום)
דבש-139(+5 ליום)
בזלת-45(+5 ליום)
ארז-175(+5 ליום)
קני סוף-767(+19 ליום)
גבינה-7(+3 ליום,40 מומרים ל8 אוכל)
שמן זיתים-212(+2 ליום)
פרווה-254
שריון צב-7
חפצי שריון צב ושנהב-183(+4 ליום)
טבק-0
סיגרים-190(+2 ליום)
קקאו מיובש-138(+2 ליום)
שוקו-14
צמר-1893(+30 ליום)
צמר חדי קרן-136(+17 כל אביב וקיץ,-2 כל יום)
(כשעוטפים בו עץ העץ עמיד יותר לאש (אחרי חצי שעה באש ענף יהיה חרוך אבל לא יישרף)
כשעוטפים בו חומרים דוממים הם מפיצים זוהר, שלא מאיר אבל בולט בחשכה.
כשעוטפים בו חומרים מהחי שאינם בשר הם הופכים לקשים וגמישים יותר.
כשעוטפים בו בשר הוא נשמר ליותר זמן (נרקב כעבור ארבעה ימים אמיתיים))
עצם-0
אבני חן-2
תבלינים-120(+2 ליום)
תכשיטי עצם-10
כלי שנהב-1180
תכשיטי ענבר ועצם-208(+2 ליום)
מלח-163
תכלת-101(+2 ליום)
עור-192(+2 ליום)
שתילי דקלים-40
ירקן-0
מטבעות מסוג דפאט-6600(+10800 ליום)
מטבעות מסוג דארקן-247000(+80000 ליום)
שחיתות רמה 1:-2 מכל משאב ליום.
חדי קרן-174(+3 ליום)
סוסים:328 סוסים די חסונים ודי מהירים(+10 ליום)
176 היפוגריפים(+10 ליום)
6 גריפונים
8 גריפוניות
50 בהמאלים.
מבנים בדארמין:
חומת אבן.
חומת אבן שנייה.
שוק גדול.
נפחייה.
בית ספר.
בית בד.
מגבנה.
איצטדיון.
מזבח(קורבנות של שני ביזונים ליום).
מקדש ששת האלים.
פסלים מפוארים לששת האלים.
תחנת קמח על הנהר.
תיאטרון.
מצודת בזלת(50 אוכל בפנים)
נאמנות:
בדארמין-20
בסרקינה-13
במאלגה-13
בלומורה-5
סניטריה:
בדארמין-0
בסרקינה-1
במאלגה-1
בלומורה-1
מבנים בלומורה:
תיאטרון.
חומת אבן.
מגדלי שמירה.
מקדש.
אצטדיון משחקים.
בית ספר.
מצודת בזלת(50 אוכל בפנים)
מבנים בסרקינה:
מחסנים.
תיאטרון.
חומת אבן.
בית ספר.
מגדלי שמירה.
מטעי טבק וקקאו.
מקדש.
מצודת בזלת(50 אוכל בפנים)
מבנים במאלגה:
מחסנים.
תיאטרון.
חומת אבן.
מספנה.
בית ספר(+1 להמצאה)
בתי מגורים רבים.
מגדלי שמירה.
מקדש.
בית ספר לימאים(+1 להתקפות ימיות).
מצודת בזלת(50 אוכל בפנים)
יחסי חוץ:
1)ברית צבאית ומסחר עם העיר האלפית קנולהירנה,ושגרירות שם.להם יש גם שגרירות אצלי.
2)ברית הגנה(מחוזקת בנישואין דיפלומטיים) ומסחר עם עיר אלפי העצים לורנאן,ושגרירות שם.להם יש גם שגרירות אצלי.
3)מסחר עם עיר בני אדם,שמשמשת מדינת חסות.
4)ברית עם הדרקון אנקלאגון(-5 מכל משאב פעם בארבעה ימים,+1 עור דרקון פעם בארבעה ימים).
5)מסחר עם האימפריה סקאנדזה.
6)מסחר עם העיר טייר.
7)מסחר עם ממלכה של אנשים שחורים.
8)מסחר עם כמה ערי מדינה.
9)מסחר עם עיר בני אדם מעבר להרים.
אנשים חשובים:
טורטמום(3 כריזמה,4 חוכמה,2 כוח)-היורש של משפחת הסחר לארן.נישואין איתו יביאו לשיתוף פעולה גדול בעתיד בין סוחרי לוראן לבין משפחת הסחר לארן.נשוי לניקארה,האחות של המלכה האלפית(+1 כריזמה לבעל,-1 חוכמה לבעל)
×מרהון(3 כריזמה,2 חוכמה,4 כוח) -הנציג הצעיר ביותר במועצה,מטעם הצבא. הוא קצין מבטיח שמיועד להיות גנרל ביום מין הימים,ונישואין איתו יביאו לחלוקת ידע צבאי עם צבא לוראן.נשוי לראין,הבת של הזוג האלפי המלכותי(+2 חוכמה לבעל).מת בקרב על סרמיגוסטה.
מודריק(4 כריזמה,3 חוכמה,2 כוח)-בנו של הכהן מיקראל.הוא אדוק מאוד ודי קנאי לדתות אחרות,אך כריזמטי מאוד.נישואין איתו יביאו ללחץ דתי על לוראן מבפנים,אבל יחסים חמים מאוד מצד הכוהנים.נשוי לסיפקה,הנכדה של הזוג המלכותי האלפי(-2 כריזמה לבעל)
פולקרוג(3 כריזמה,4 חוכמה,2 כוח)-הניאנדרטל החשוב ביותר בעיר.הוא מנהל את המסחר בעור ובקלף,ואחראי על כל המידע המצטבר.נישואין איתו יביאו לחלוקת מידע רב יותר בין הערים,ולשיתוף פעולה מסחרי.נשוי לניינור,הבת הלא חוקית של המלך האלפי(+2 כריזמה לבעל)
צי:
ספינת סחר לנהרות בשם דסטריס.
ספינת סחר לנהרות אכלירה.
טרירמה בשם קורלון,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.
טרירמה בשם סא,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.
טרירמה בשם אל,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.
טרירמה בשם סאהונין,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון משופר.
טרירמה בשם זאהיר,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון משופר.
טרירמה בשם ווקנה,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון משופר.
טרירמה בשם פיילור,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.
טרירמה בשם קורד,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.
חמש חתרית בשם אדה,מצויידת באיל ניגוח ובסקורפיון.ספינת הדגל.
קאראוול בשם אראת'יס,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם ויידר,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם פלייגוס,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם טיראנוס,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם רייבן,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם מרהון,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם אבאנדרה,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם בהאמות,מצויידת בשני סקורפיונים.
קאראוול בשם לולת',מצויידת בשני סקורפיונים.
צבא:
150 זורקי כידונים.
180 נושאי קרדומים.
100 נושאי קרדומים ממוגנים.
100 מטילי כידונים ממוגנים.
220 נושאי רומח(פלנגיטים).
50 קשתים ממוגנים עם היפוגריפים.
30 סקורפיונים משופרים.
6 אילי ניגוח ממוגנים.
3 מגדלי מצור מצופים בצמר חדי קרן.
20 סולמות.
3 סככות מגן לחיילים.
5 טרולים נושאי אלות.
20 פרשים ניאנדרטלים נושאי חרב על סוסים מהירים.
40 פרשים ניאנדרטליים מטילי כידונים על סוסים מהירים,וסוסים די מהירים ודי חסונים(11,41).
40 פרשים ניאנדרטליים נושאי חניתות על סוסים חסונים,וסוסים די מהירים ודי חסונים(30,17)
50 פרשים כבדים עם רמחים על סוסים די מהירים ודי חסונים.
100 קוסמים עם מטות קסם(+2 לגלגולי קסם),יודעים קסמי ריפוי,בירוך,כיוון יצורים,לחימה וחיזוי מזג אוויר.
20 חפרים.
תגליות:
מפרש משולש(מהיר יותר ממרובע),עישון מזון שומר עליו,גבינה,אלפבית(+1 להמצאות),טחנת מים,בניית חומות אבן.
נק''ן:20.

שאלה-100 נקודות לחלוקה זה לא קצת מדי? יוצא שיש פחות מעשרים לכל משאב...
נערך לאחרונה על ידי המגדל הבודד ב 03 נובמבר 2017, 10:56, נערך 112 פעמים בסך הכל.
.It's time for the jedi,to end

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#5 » 18 אוגוסט 2017, 17:00

צודק, משנה ל-200... שיהיה לכם לפרויקטים של ההתחלה כמו חומה.

הערה: הל ביקש שאשמור לו מקום עם דמי הדרקון.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

nautti
הודעות: 525

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#6 » 18 אוגוסט 2017, 21:16

לא יכול להגיב כרגע. אשמח אם תשמור לי מקום כאלפים

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#7 » 18 אוגוסט 2017, 21:19

נשמר.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

nautti
הודעות: 525

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[6/6] התחלנו!

הודעה#8 » 18 אוגוסט 2017, 21:58

דפד
ספוילר
שם עיר המדינה: מומנתן

גזע: אלפים

רקע: השבט היה שבט שבט נודד שטייל באזור עד שהכוהנים של השבט. כולם. קיבלו חיזיון בו הם ראו תמונה של מערה עצומה העשויה מבזלת המוקפת מהרי געש וקול שאומר: "מצאו את המערה, תקנו את המקדש, שחררו אותי ובתמורה קבלו תכנולגיות שאינכם יכולים לדמיין!"
השבט החל לחפש את המערה ותוך זמן קצר אכן מצא אותה. בתוך המערה נמצא מקדש ובתוך המקדש היה כוהן אחד. כשהכוהן ראה את תושבי השבט הוא אמר: "תודה רבה, תפילתי נענתה!" הוא הסביר שהאלה נירונסי נכלאה בתור גוף של אישה על ידי התושבים הקודמים של המערה במטרה לשלוט בהרי הגעש. הכישוף פעל אבל האלה ברגע האחרון חיסלה את כל השבט פרט לו, העבד הנאמן שלה, כדי שתוכל להשתחרר מהגוף המחליא הזה אבל, כדי לעזוב את הגוף יש צורך שטיפת דם של אלף אנשים תצייר כוכב אשר מסביבו ירח במרכז המקדש וקורבן אדם. השבט תיקן את המקדש, כל אחד מהאנשים בשבט תרם טיפת דם אחת והקישוף הוטל והכוהן מת. אנו בתמורה לעזרתנו קיבלנו את הברונזה ו50 פגסוסים.

משאבים:
אוכל: 170 +21 (4 חיטה-לחם *רק בקיץ*{נחשב 1 ליום}, 3 דיג *נרקב*, 5 ענבים-יין,3 ירקות שורש *נרקב*, 3 פירות-ריבות\ייבוש, 3 זיתים*נרקב*, 3 כוסמת ושיבולת שועל)
נחושת: 63 +5
בדיל: 49 +3
זהב: 21 -2
עץ: 44 +3
אבן:92 +8 (בזלת)
טיט: 20
פרווה: 5

מקום מחיה: קבורים עמוק בתוך האדמה, בתוך מערת בזלת ענקית שמסביבה שטחים חקלאיים ומסביבם עשרות הרי געש פעילים הנשלטים על ידי האלה נירונסי

דת: השבט סוגד לאלה נירונסי השולטת בהרי הגעש מסביב. הדת מחייבת את כולם להכיר בקיומה של האלה ולשלם לה מיסים אבל לא יותר מזה. פונה לכיוון צבאי

חיית בית: 90 פגסוסים

ממשל: דיקטטורה עם היררכיה ברורה
1. האלה
2. השליט שמקבל את כוחו מהאלה
3. הדרואידים שמתקשרים עם האלה ומעלים לה קורבנות.
4. יתר העם
5. העבדים(יש רק 2 דרכים להפוך לעבדים, 1. לא לשלם מיסים או 2. לכפור בפומבי באלה

אוכלוסייה: 1100

צבא: 250 קשתים (+1 בגלל יכולת, +2 בגלל גזע)

נק"נ: 0
נערך לאחרונה על ידי nautti ב 29 אוגוסט 2017, 15:39, נערך 3 פעמים בסך הכל.

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#9 » 19 אוגוסט 2017, 07:52

נאוטי
ספוילר
דפד טוב, אבל:
מה שם עיר המדינה?
לא שמת משאבים...
הרי הגעש פעילים?
אני צריך הסבר על הדת, ולאן היא מכוונת אותך. מה היא אומרת לך לעשות, מה הערכים שלה וכו׳.
קצת הסבר על השלטון.

חוץ מזה טוב, מעניין שבחרת אלפים, כי יש להם חיסרון בשטח בנוי ומערות. נו, שוין :)
ותזכור שיש בדיל ונחושת, ברונזה היא לא משאב התחלתי.


כולם: מבחינתכם הדת אמיתית, היא מכוונת אתכם וכנראה שהאלים יעזרו לכם, אבל זה לא אומר שהאלים שלכם קיימים מבחינת האחרים.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

Hell lord
הודעות: 3017

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול פנטזיה)<משחק מקוון>[5/6] התחלנו

הודעה#10 » 19 אוגוסט 2017, 12:56

והנה השבט:
ספוילר
שם המשתמש: hell lord
גזע: דמי דרקון, "ג'ארקין", בני המחשבה.
עיר: ניאמר, עיר העצים.
אוכלוסייה:
ניאמר(20): 1350, 1% מחלקים, 5% טורפים סגולים, 5% טורפים אדומים, 2 דרקונים-סדריד/זמיי גאריניץ', 1 טורף ירוק, 75 עיטים
אוכלוסיית טרוקמר (אינה נתמכת)(20): 2389, בני אדם
אוכלוסיית הצ'יאניץ'(20): 1617 אלפים
אוכלוסיית דארוין(20): 1210, 1% מחלקים, 5% טורפים סגולים, 5% טורפים אדומים
יתרונות וחסרונות:
+1 ללחימה בים בזכות תחרויות
+1 להסתערות חיל רגלים בזכות תחרויות
+2 להסתתרות בזכות תוסף טבעי
+1 ללחימה בקפא"פ בגלל להבים בקצה הזנבות
+1 להמצאות בזכות בתי הספר
+2 ללחימה בזכות הבית ספר
חיות:
1200 מגלניות
1200 איילי רכיבה
1200 עכבישים
1200 עקרבים
200 זאבים
1 קוף ענק חצי תבוני
200 יגוארים מקודשים
200 אנקונדות מקודשות
1000 סוסים
100 סלמנדרות
100 סוסי ים
64 קרחות לבנות
200 פרות
רקע/גיאוגרפיה/דת: לפני מאות שנים הגיעו האבות הקדמונים, ה"ז'ארקין", בני הערבות ליער, ומצאו בו מקום מושלם, עבורם ועבור צאצאיהם.
הז'ארקין התיישבו במקום ובמשך אלפי שנים, הם התפצלו, ושני אדוני הג'ונגל נוצרו, ה"ג'ארקין", בני המחשבה, אנשי הלטאה החושבים, וה"ניארקין", בני העצים, המגלניה, לטאות ענקיות שמטפסות בעצים ושוחות במים.
הג'ארקין התפשטו לאורך היער ועל ראשי העצים, בגובה שמגיעה ללמעלה מ200 מטרים, רחוק מכל איום שגר על הקרקע, והם סוגדים לזוג ז'ארקין שחיים אצלם במקדש, זיגורט קטן שנבנה על ראש העצים, שם הז'ארקין חיים בתהילה של מלכים.
הז'ארקינים הם מעין וריאציה גדולה יותר של המגלניה, אבל צימחוניים, וחיים עד 300 שנים בממוצע, ובעלי תבונה למחצה (כמו של טרול, לדוגמא), כשכל פעם נמצא אצל השבט זוג מקודש אחד, וכל פעם ששני בני הזוג מתים נשלחת משלחת לערבות שמעבר ליער להביא עוד זוג מקודש.
השבט דוגל בשלום וינסה קודם כל להשיג שלום, אבל יש לו גם צד אפל - בני השבט סוגדים לז'ארקינים והמגלניות באדיקות ומנסים לחקות אותם, מה שכולל קניבליזם, כשה10% מהביצים שלא הצליחו לבקוע לבני השבט ניתנות למגלניות/בני השבט לאכול, ואם ביצים מוטלות על ידי הזוג המקודש דואגים שהביצים כולן יבקעו ואז מרטשים את הולדים לחתיכות קטנות ומחלקים בין חשובי וכוהני השבט את הבשר.
כמו כן גם המגלניות ובני השבט אשר מתים מזקנה נאכלים, עקב מאות דורות קניבליזם וחיים במקום שהוא בחציו ביצה השבט זכה לחסינות מלאה בפני מחלות שנובעות מקניבליזם, ומערכת חיסונית חזקה.
אצל בני השבט יש היררכיה ברורה של מי זה מי, כשכל מי שנולד לבקן, מחזה לא נדיר מידי, נעשה 'מחלק', בערך 1% מהשבט הם מחלקים, שקובעים מה יהיה כל נולד, אם צייד, אם לוחם, אם תופר ואם מעבד עורות.
המעמד השני בחשיבותו בשבט לאחר המחלקים זה מעמד הטורפים, לטאים שנולדו עם רונות אדומות או סגולות סביב גופם, משמעות הרונות אינה ידועה אבל תמיד על פי הצבע של הרונות שלהם הם יקבלו יכולות: מי שנולד עם רונות סגולות יעשו למעין ענקים, נישאים לגובה של עד 3 מטרים, ובעלי כוח פיזי מספיק כדי לקרוע אדם לשניים בידיים חשופות, הם מהווים בערך 5% מאוכלוסיית השבט, ואלו שנולדו עם רונות אדומות לרוב יהיו קטנים ורזים יותר, אבל בעלי מוח חד והם יעשו למשרתים האישיים של הקדושים, הכוהנים המכשפים של השבט, מהווים גם הם בערך 5% מאוכלוסיית השבט.
מעבר לכך אין באמת היררכיה בשבט, כשכולם מאמינים אדוקים באלוהיהם, הז'ארקינים, ורוחות הטבע של הז'ארקינים והמגלניות.
יש לשבט ידע מעמיק על היער, על כל החיים בו ועל הגיאוגרפיה שלו, והם מנצלים את הידע הזה לטובתם, נגד כל אויב שמתקרב ליער.
הדרכים בהן השבט אוסף השבט מזון הן ליקוט עשבי מרפא, ויציאה למסעות ציד ב'ניאקמר', יער החושך, החלק האפלולי ביותר של היער, אשר מלא בעכבישי ועקרבי ענק (לא האלה מההוביט, כאלה בגודל של חתול עד גודל של כלב קטן, ולא תבונתיים), ואוספים משם גם ארס מהעכבישים המתים, כמו גם כיטין מגופות העקרבים עבור שריון (ארס של עקרבים בגודל הזה מקסימום יכאב קצת, משום שכמו אצל נחשים, ככל שהם גדולים יותר הם יותר נחשי חנק ומסתמכים על הצבתות שלהם), פרוקי הרגליים כבר מזמן למדו לברוח כל פעם שהם מגלים משלחות של אנשי לטאה, אבל המגלניות כל פעם מחדש לוכדות אותם, חופרות אותם במחילות שלהם ומטפסות על העצים כדי ללכוד אותם, וכל פעם מחדש חוזרים הלטאים לשבט עם ערימות של גופות חרקים, להאכיל את השבט.
אין לשבט זהב, במקום הם משתמשים באבני חן שהם מוצאים בהמוניהן בשפכי הנהרות הזורמים ביער, ולמעשה הסיבה למיקום הספציפי של ניאמר בתוך היער זה שמתחתם יש את שפך הנהר העשיר ביותר באבני חן ביער.
כמו כן יש לא רחוק מניאקמר חוף שגובל באחד מהנהרות והוא מלא בסלעים, שאם מפצחים אותם ניתן למצוא בתוך הרבה מהם ג'ייד, ובקרקע מסביב לעצים ניתן למצוא ענבר.
למרבה ההפתעה ראשי העצים הם מהמקומות היותר טובים להתבצר בהם, משום שבתוך העצים יש ריכוזים גדולים מאוד של נחושת, מה שאומר שניסיון לשרוף אותם זה כמו לנסות לשרוף אבן, ובשעות מצור השבט יכול לחתוך קצת בתוך העצים כדי להשיג את השרף המתוק שבפנים, החיסרון הוא שהנחושת שבתוך העץ רעילה בשלב מסויים, ולכן צריך לסנן את השרף.
השבט משיג את הנחושת שלו מלקיחת עץ בודד (השבט נזהר מאוד לא להגיע למצב שבו הם משתמשים ביער יותר מכפי שהוא מתחדש) לחתוך אותו לחתיכות קטנות ולטחון לאבקה (הם שומרים את רוב העץ שהם כרתו כחתיכות קטנות במחסנים, ובהתחשב בגודלו של כל עץ כל עץ נותן לא מעט נחושת), ואז הם שורפים את הכל (בריכוזים כל כך קטנים העץ נשרף ומותיר רק את הנחושת שבחום הזה רק הנחושת וקצת שאריות נשארים), מסננים עד שנותר רק הנחושת, ואז את הנחושת המסוננת הם שומרים במחסנים עד לשימוש.
עץ השבט משיג מהעצים הקטנים שנמצאים למטה על יד הנהרות, השבט כורת אותם ומניח אותם בראשי העצים, כדי שיתייבשו ואז משתמש בהם.
החיסרון העיקרי של היער הוא מחסור בבדיל, שכמעט ולא קיים ביער, ומה שכן קיים קבור מתחת לבוץ.
בניאמר נמצאים בתי הדרקונים סדריד וזמיי גאריניץ', בנויים בפאר רב מאבני חן ומתכות נוצצות, מלאים במשרתים ושומרים שכל מטרתם לעזור לדרקונים.
נאמנות: 24
סניטריה: 3
יש לי את האי איילין-ברידייאן, אי קטן ולא מיושב בדרום הארכיפלג, שיש בו גבעות, חורשות ומעט עזי בר וזאבים.
הסוסים מהירים יותר; האיילים בגודל סוסים ובעלי קרניים גדולות יותר; המגלניות באורך 8 מטר, יכולות לשאת 6 פרשים; הנמרים באורך 3 מטר; הזאבים בגודל דני ענק.
יש לי את הניאטיל, יש בו הרבה שרף דליק, וענפיו הם חומר בערה מעולה. פירותיו מתוקים, ובתוכם יש אגוזים מזינים. העלים יכולים לשמש למטריות ולדברים נגד מים.
מספנה: בעלת בית ספר ללחימה בים
נימקאן - ספינה שבנויה לקרב עם מפרשים משודרגים, קטפולטה מובנית, וכל סוגי קליעי הקטפולטה.
נימטור - ספינה שבנויה לקרב עם מפרשי קורי עכביש, קטפולטה מובנית, וכל סוגי קליעי הקטפולטה.
20 סירות דיג
ספינת מלחמה עם בליסטרה: וינמאי
ספינת מלחמה עם בליסטרה: וינקרי
ספינת מלחמה עם בליסטרה: וינטור
20 ספינות מלחמה עצומות של 3 תרנים עם מפרשי קורי עכביש, אייל ניגוח, קטפולטה מובנית על הסיפון חמושה בכל סוגי הקליעים, כמו גם 2 עקרבים מתחת לסיפון בכל צד, הן מהירות מאוד ביחס לגודלן, ויש חביות של שומן.
משאבים:
נחושת: 186
בדיל: 182
אוכל: 223
ענבר: 188
ג'ייד: 192
אבני חן: 343
אבני חן יקרות: 293
תכשיטים יקרים: 20
זהב: 204
עץ: 125
אבן: 498
טיט: 658
כיטין: 476
רעל: 2294
קורי עכביש דביקים: 804
שערות עכבישים: 844
עור איילים: 1020
צמר איילים: 426
עצמות מגלניה: 1015
עור מגלניה: 595
שיני מגלניה (5 ס"מ): 985
טפרי מגלניה (8 ס"מ): 1005
פטריות הזיה: 2224
דבש: 44
עצם איילים: 1017
קרן איילים: 1017
מלח: 290
גופרית: 71
זכוכית געשית: 55
בזלת: 42
מגנזיום: 114
אשלגן חנקתי: 184
שנהב: 20
יוגורט/חמאה: 640
צואת דרקון: 264
שתן דרקון: 264
צואת מגלניות: 862
שתן מגלניות: 838
צואת איילים: 780
שתן איילים: 938
צואת יגוארים: 368
שתן יגוארים: 368
עור פרות: 92
שתן פרות: 92
צואת פרות: 92
עור דרקון: 13
עור יגוארים: 308
עצמות יגוארים: 468
עור אנקונדות: 457
עצמות אנקונדות: 457
שומן: 3910
עור סלמנדרות: 75
מדוזות מתות: 27
אצות מאכל: 15
עצמות זאבים: 398
פרוות זאבים: 398
שתן זאבים: 298
צואת זאבים: 298
צואת סוסים: 598
שתן סוסים: 598
עור סוסים: 598
ארגמן: 82
תכלת: 41
אצות אור: 34
אלמוגי חמצן: 34
מטבעות ג'ריר: 23650
מטבעות ג'רור: 13450
מטבעות ג'רר: 7150
משאבים קבועים:
+5 מכל משאב בסיס כל יום מטרוקמר (+17 אוכל, +20 עץ)
+18 אבני חן מפטרולי איסוף בסתיו/חורף +36, 1 ליצור ג'רר, 5 לבית הספר ללחימה
+10 אבני חן יקרות מפטרולי איסוף בסתיו/חורף +20
+40 ענבר כל יום מביתן לאיסוף, 4 ליצור ג'ריר, 10 לבית הספר ללחימה
+40 ג'ייד כל יום מביתן לאיסוף, 2 מהג'ייד מגיעים למגדל כל יום, 2 ליצור ג'רור, 10 לבית הספר ללחימה
+19 מזון מגידולים, בעיקר תירס, שעועית ובטטה
+3 מזון מהאדירים כל יום
+3 מכל משאב ארצי
+9 מכל משאב בסיס ליום מהצ'יאניץ' (+18 אוכל, +36 עץ)
+27 מזון משדות סביב הצ'יאניץ'
+20 אוכל משדות ניאטיל כל יום
+10 אוכל מתעלות מים כל יום
+44 עץ ממנסרה
+3 אבן ממחצבה קטנה
+3 טיט מאיסוף יומי
+13 זהב כל יום ממכרות
+7 זהב כל יום ממכרות באי
+8 גופרית כל יום
+3 זכוכית געשית כל יום
+2 בזלת כל יום
+60 צמר כל אביב וקיץ מהאיילים
+60 אוכל כל יום מהאיילים המתים
+60 עור כל יום מהאיילים המתים
+51 רעל כל יום מעכבישים/עקרבים מתים
+39 רעל כל יום מעכבישים/עקרבים חיים
+48 כיטין ומעקרבים ועכבישים מתים כל יום
+36 שערות עכביש כל יום
+36 אוכל מגופות עקרבים ועכבישים כל יום
+36 קורי עכביש דביקים מעכבישים חיים
+60 עצמות מגלניה כל יום
+60 עור מגלניה כל יום
+60 שיני מגלניה כל יום
+60 טפרי מגלניה כל יום
+126 פטריות הזיה כל יום
+60 עצם איילים כל יום
+60 קרן כל יום
+4 דבש כל יום ממגדל
+3 מלח ממכרות כל יום
+19 מלח מייבוש כל יום
+8 שתן דרקון כל יום מהדרקונים
+8 צואת דרקון כל יום מהדרקונים
+1 עור דרקון כל יומיים
+60 צואת איילים כל יום, 4 כדי לדשן את השדות
+60 שתן איילים כל יום
+60 צואת מגלניות כל יום
+60 שתן מגלניות כל יום
+10 צואת יגוארים כל יום
+10 שתן יגוארים כל יום
+10 עורות נמרים כל יום
+10 עורות אנקונדות כל יום
+10 עצמות אנקונדות כל יום
+10 עצמות נמרים כל יום
+10 עצמות זאבים כל יום
+10 פרוות זאבים כל יום
+10 שתן זאבים כל יום
+10 צואת זאבים כל יום
+50 צואת סוסים כל יום
+50 שתן סוסים כל יום
+50 עור סוסים כל יום
+50 אוכל כל יום מבשר סוסים
+10 אוכל כל יום מבשר פרות
+10 עור פרות כל יום
+10 צואת פרות כל יום
+10 שתן פרות כל יום
+60 יוגורט/חמאת סוסים/איילים כל יום
+225 שומן כל יום, (220 לאחר יצירת נרות על בסיס יומי)
+50 מכל סוג מטבע ליום
+2 ארגמן כל יום ממסחר
+1 תכלת כל יום ממסחר
+5 עור סלמנדרות כל יום
+2 אלמוגי חמצן כל יום ממסחר עם בני הים
+2 אצות זוהרות כל יום ממסחר עם בני הים
+4 עמלצים לבנים נקבות כל יום ממסחר עם בני הים
יש לי אופציה להחליף יחידת עור דרקון ב4 יסודני מים
יש לי אופציה להחליף יחידת עור דרקון ב3 יסודני אוויר
יש לי אופציה להחליף יחידת עור דרקון ב2 יסדוני אש
יש לי אופציה להחליף יחידת עור דרקון ב3 יסודני אדמה
כל יום בתמורה ל20 מלח ו4 גופרית אני משיג 16 אשלגן חנקתי ו9 מגנזיום.
אני נותן 20 אוכל כל יום בתמורה להגנה של רוח הר הגעש על הכורים
בתמורה ל80 פטריות יש מסחר עם בני הים
בתמורה ל2 ירקן יש מסחר עם מגדל
בתמורה ל5 ירקן, 5 ענבר ו10 אבני חן כל יום אני מתחזק את הביה"ס ללחימה
ערים:
בירה: ניאמר, ממוקמת בעצים, בית הדרקון סדריד, מסננות.
טרוקמר: עיר בני אדם, חומות עץ, ממוקמת במישור, משמר קטן.
הצ'יאניץ': עיר אלפים, חומות חזקות עם קוצים ומגדלי שמירה, ממוקמת במישור, מזבח גדול לאלים שלהם, משמר.
ציוד:
65 חניתות ברונזה - 55 אצל הציידים הלוחמים
70 חרבות ברונזה אדירות - 30 מתוכן אצל הסגולים
30 פטישי קרב מברונזה - אצל הסגולים
תחמושת ברונזה ל305 קשתים - מיועד לציידים הלוחמים ולבני האנוש ולאלפים.
60 חרבות ברונזה - 20 אצל רוכבי האיילים האנושיים, 20 בהצ'יאניץ' ועוד 20 אצל בני האנוש הרגליים
20 קטפולטות פרימיטיביות - מתופעלות על ידי הלוחמים הממוגנים
40 חניתות כבדות+80 קלות - אצל הלוחמים הממוגנים
40 מגיני ברונזה כבדים - אצל הלוחמים הממוגנים
50 אלות - בהצ'יאניץ'
200 חרבות קצרות - אצל הלוחמים הקשתים
415 שריונות כיטין מלאים
צבא: (חמוש ברעל)
ניאמר: (חמושים בשקיקי שערות עכבישים) (כל ניאמר חוץ מהציידים חמושה בשריונות כיטין מלאים)
55 ציידים לוחמים עם כידונות וקשתות
200 קשתים לוחמים עם חרבות קצרות וקשתות
30 סגולים עם פטישי קרב וחרבות אדירות
35 אדומים דרגה 1 מוכשרים בקסמי אשליה, אלמנטים, זימון, פריון וריפוי
20 קטפולטות פרימיטיביות
40 לוחמים ממוגנים עם מגן כבד, חנית כבדה ו2 חניתות קלות
200 לוחמים עם מגינים גדולים וחרבות קצרות, מאומנים בחומת מגינים
4 יסודני מים
4 יסודני אש
6 יסודני אוויר
6 יסודני אדמה
טרוקמר:
20 רוכבי איילים אנושיים עם חרבות
20 נושאי חרב אנושיים לא משוריינים
10 קשתים אנושיים
נשאר להם צבא משלהם של 10 רוכבי איילים, 30 נושאי חרב, 20 קשתים, 20 כידונאים.
הצ'יאניץ':
50 אוחזי אלות
30 קשתים
20 חרבות

מיליציה:
ניאמר-985 לוחמים, מהם:
285 קשתים, 350 חניתאים, 350 גרזנאים.
טרוקמר-900 לוחמים, מהם:
300 קשתים, 300 חניתאים, 300 גרזינאים.
הצ'יאניץ'-600 לוחמים, מהם:
200 קשתים, 200 נושאי חרב, 200 חניתאים.

נק"ן: 45
דמויות מפתח בשבט:
ארנוק: המנהיג השני של השבט, המצביא העיקרי
נימקין: המנהיג בפועל של השבט, הירוק
ליאוק: ראש המחלקים, המנהיג השלישי של השבט, הממציא העיקרי
מוטקסוימה: מנהיג הצ'יאניץ'
סדריד: דרקון
וירהול: מנהיג טרוקמר
נערך לאחרונה על ידי Hell lord ב 31 אוקטובר 2017, 06:25, נערך 146 פעמים בסך הכל.
I am no nightmare, nightmares fear me

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#11 » 19 אוגוסט 2017, 13:15

הל
ספוילר
מעולה!
בעניין העצים, לצערי אאלץ לבטל את זה שהם חסיני אש... לא נראה לי שיש בהם מספיק נחושת כדי למנוע את זה. פולשים יירתעו מהיער בגלל פרוקי הרגליים, מחלות טרופיות, בוץ, רטיבות שתקשה על שריפה... וכנראה גם ממך :)
אז אבני חן יבואו מאוחר יותר כמשאב מיוחד, אבל ג'ייד ועינבר נכנסים בקטגוריה הזו.
והדת מכוונת ל...?

שכחתי לערוך בדף ההרשמה, יש 200 נקודות.
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

thewolf
הודעות: 105

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[4/4] התחלנו

הודעה#12 » 19 אוגוסט 2017, 13:20

דפד
ספוילר
הדפד השני שלי
שם עיר המדינה: טועקס
גזע: דמי דרקון
רקע: המצביא הגדול ראטור הוביל את דמי הדרקון במשך שבועות למסע למציית בית חדש לאחר שהציידים של בני השטנים ניסו להורגם שוב ושוב כדי לקבל עוד אוצרות, ראטור עצמו היה אמור להירצח ביד ציידים אך ראטור לא נכנע הוא הרג אותם, ואחר כך יצא למסע למציאת בית חדש לבני עמו, הנקודה בה הם התיישבו הייתה נהר רחב, אחרי שהם הגיעו ראטור מת מתשישות, ואנשי העיר החדשה החריזו שמהיום לנהר יקראו נהר ראטור על שמו ומאז הם חיים על הנהר ומתכוננים ליום שבו הם יפגשו שוב את בני השטנים.
דת: היקום והזמן נוצרו על ידי הדרקונים העתיקים, אורו- אל המחשבה והיצירתיות וטורו- אחיו אל המעשים והביצוע, לאחר שהם יצרו את העולם ואת כל היצורים החיים, בני השטנים שגם הם יצרו אותם בגדו בהם והם עכשיו שולטים על העולם, אך אורו ונורו לא איבדו תקווה הם התפצלו, נוצרו שני סוגים של הדרקונים העתיקים דמי הדרקון, והדרקונים. הנבואה אומרת שיום יבוא ובני השטן שרוצים למחות את זכרם של הדרקונים יתקפו שוב, ויום זה היה היום שבסופו אורו ונורו יחזרו לשלוט על העולם והסדר ישוב על כינו.
מקום מחייה: אירופאי, יש מעט גבעות, ובדרום יש את נהר ראטור
אוכלוסיה: 900
חיית בית: 45 פגסוסים.
ממשל: המשטר בעיר זה אספת עם שבה דנים על האירועים שקרו בעיר, כל תושב יכול להכינס למועצה אם הוא עבר לפחות אחת מהשתלמויות (דת, צבא, מסחר, מדע), לכל תושב יש אפשרות להתמנות לראש האספה הבחור שמחליט מה יהיה הנושאים שידברו עליהם באסיפה , ראש האספה מתחלף כל שני חורפים
משאבים:
נחושת- 28
בדיל-28
אוכל-40 (6+ אוכל בקיץ)
זהב- 5
עץ-0
אבן-24
טיט-1
מבנים בעיר- טועקס :נפחייה
צבא: 50 גרזנאים, 50 חנתיאים, 90 עם חרבות, 10 קוסמי ריפוי
נק''ן: 0.
נערך לאחרונה על ידי thewolf ב 11 נובמבר 2017, 08:49, נערך 12 פעמים בסך הכל.

Hell lord
הודעות: 3017

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#13 » 19 אוגוסט 2017, 13:23

ספוילר
אז הם לא חסיני אש? האמת שחסיני אש זה משני, עם כמויות המים והלחות באזור זה כבר בלתי אפשרי כמעט להבעיר את המקום.
אני רוצה לציין שזה דווקא הרבה יותר הגיוני שיהיו עצים מלאים בנחושת מזה נשמע, משום שנחושת בכמויות גדולות לא רעילות לצמחים ברמות שזה רעיל לבני האדם, ברור שאין שום סיבה ביולוגית לקיום של דבר כזה, אבל למי אכפת, אנחנו בעולם פנטזיה.
אני שג'ייד וענבר הם אבני חן, לכן ציינתי את כל זה תחת הכותרת של איך אני משיג "זהב", כי אין לי באמת זהב באזור, ולכן הכלכלה שלי מבוססת אבני חן שנפוצות בהרבה.

רשמת בסעיף 'דף הרשמה' שיש 700 נק'
I am no nightmare, nightmares fear me

הח׳אן הטטרי
הודעות: 2066

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[0/6] מחפש שחקנים!

הודעה#14 » 19 אוגוסט 2017, 13:30

אני יודע, שכחתי לערוך, יש 200 נקודות.

הזאב
ספוילר
רעיון מאוד מקורי, להפוך אורקים לפציפיסטים :)
אז הדת שלך מכוונת לשילוב ושיתוף של כל הגזעים, סוג של קוסמופוליטיות?... מעולה.

הל
ספוילר
אז תחליף סעיף זהב באבני חן, תוכל לעשות סחר חליפין בכאלה עם אחרים.
אין לי בעיה עם הנחושת, לא משנה.
ולאן הדת מכוונת?
היכן שדרך טטרי, שוב לא יצמח העשב מחדש!...

״כשאני צודק, אינני צריך הסכמה של איש כדי לאשש זאת״.
הח״ט

סמל אישי של המשתמש
dragonitzan
הודעות: 1679

עידן המתכת-(חופשיטה, ניהול, פנטזיה)<משחק מקוון>[6/6] התחלנו

הודעה#15 » 19 אוגוסט 2017, 13:32

דפ"ד!
ספוילר
שבט הסוחרים הנודד עצר בגדת נהר עצום מימדים. הוא בנה את אוהליו בחסות עצי היער, ונרדם.
בבוקר למחרת, קרה לו הנס. עדר פגסוסים אדיר עף מעליהם, חושף בפניהם את גדולתו וקדושתו של היער.
באותו היום הבין שבט הסוחרים שהם מצאו את המקום שחיפשו - מקום בו יוכלו להתיישב, לבנות כפר משלהם. הנהר יאפשר להם סחר ימי כשיבוא הזמן, היער יעניק להם ממשאביו הרבים, והפגסוסים יעניקו להם מגדולתם ומיכולותיהם.
100 שנים עברו מאז.

השבט התפתח, הכפר גדל, אבל הסחר הימי עוד לא יצא לפועל. הפגסוסים אולפו, המנהיגים התחלפו, והכפר כעת עמד מול עידן חדש, עידן שיביא לו ספינות טובות, מכשירים יעילים ונשק קטלני:
עידן הברונזה הגיע לכפר.


שם עיר המדינה: רונאקה
גזע: בני אדם
רקע: למעלה, ב'טיזר', נכתבה הקמת הכפר.
שנת 10- לפני ההתישבות
שבט הסוחרים 'לאקונאס', מונה כמה עשרות בני אדם, מתחיל להצליח. שמו מפורסם והוא מתחיל לאגור עושר.
שנת 0 להתיישבות
לאקונאס מגיעים ליער פגארון, וחונים על מפרץ קוראן שבנהר דימוקוס. בוקר רונאקה, מנהיגת השבט, רואה את הפגסוסים ומכריזה כי זהו אות ועליהם לחנות כאן. הכפר שנוצר נקרא על שמה, רונאקה.
שנת 34 להתיישבות
רונאקה, מנהיגת הכפר, מתה. מערכת השלטון של מועצת הכנפיים מתחיל, וההפרדה בין שני המעמדות (אצילי הפגסוס ופשוטי העם).
שנת 54 להתיישבות
הישוב גדל, ושני המעמדות (אצילי הפגסוס ופשוטי העם) נפרדים רשמית, בחיקוק חוקים שונים למעמדות השונים. ספינת הסחר הראשונה של הישוב שטה לעבר ארצות לא ידועות, ולא חוזרת.
שנת 67 להתיישבות
אחרון בני האדם שלא נולד בכפר מת. כעת כל תושבי הכפר הם ילידיו, ואף לא אחד מהם לא חי בחיי הנדודים של הסוחרים.
שנת 82 להתיישבות
שריפת יער מתפשטת בכפר, הורגת כמה עשרות בני אדם ומשחיתה חלק גדול מהפיתוח של הכפר. 3 ספינות הסחר של הכפר (שמעולם לא שומשו, אף אחד לא רצה לצאת למסע בעקבות שנת 54) נשרפות, יחד עם חלק גדול מהמשאבים של הכפר. קבוצה של כ-50 איש נוטשים את הכפר לטובת חיי הנדודים, ופוקדים אותו לפעמים כסוחרים. בעוד יחסי ידידות וסחר שוררים בין הקבוצה שעזבה לכפר, הם לא מחבבים זה את זה וכל קבוצה לועגת בסתר לאחרת.
שנת 99 להתיישבות
בעקבות יחס מזלזל של אצילי הפגסוס לפשוטי העם, מרד קטן התפתח, והמועצה וקבוצת האצילים כמעט הוחלפו באחרים מפשוטי העם. בתגובה, חוקקה המועצה חוקים שמקלים על פשוטי העם, עוזרים להם, מורידים ממיסיהם ועוד, כך שהמרד נפסק.
שנת 114 להתיישבות
עידן הברונזה מגיע לרונאקה, ומתחיל המשחק.
דת: אנשי רונאקה מאמינים שכאשר נולד אדם, האלים מקציבים לו יעוד ונותנים לו יכולת לעשות זאת טוב במיוחד. בתי הספר ברונאקה עובדים כדי לעזור לאדם לגלות ולפתח את היעוד שלו, ורונאקה מלאה בנפחים, איכרים, עובדי כפיים, סופרים ושאר בעלי מקצוע. אך הדת טוענת שיותר מכך - סחר הוא היעוד הקדוש, משום שהוא משתף את יעודך לאחרים. לכן רונאקה מתמקדת בסחר, ומי שלא עובד ליצירת סחורות עובד למסחר בהן.

מקום מחייה: על גדת נהר דימוקוס, במפרץ קוראן, מצא ישוב קטן. הוא עצמו בתוך היער, צמוד לנהר, שמביא לו ממימיו, ונותן לו דרך סחר אדירה.

אוכלוסיה:
742
ממשל: המועצת הכנפיים, המונה 16 אנשים, היא המחליטה על מה שקורה בממלכה. היא בנויה מ-6 אצילים ו-10 פשוטי עם, ובראשה עומד שופט המועצה, שלו אין כוח במועצה אבל הוא מארגן אותה, מסכם הצבעות והצעות והוא שמחליט מתי להעיף חבר מועצה (ברוב של 10) או מתי לארגן בחירות חדשות (ברוב של 12, קורב כל 10 שנים :)).

האוכלוסיה מחולקת לשני מעמדות: אצילי הפגסוס, המונים כ-35 איש (5% מהאוכלוסיה) ומונים כ-4/5 משפחות גדולות ורבות חברים, ופשוטי העם, שמונים את השאר. אצילי הפגסוס מחזיקים ברוב מערכות הסחר של רונאקה, בעוד פשוטי העם 'ממלאים את יעודם' כנפחים, עובדי כפיים, חקלאים וכדומה.

משאבים:
נחושת-36 (2+ ליום [מכרות])
בדיל-396 (12+ ליום [מכרות])
זהב-171 (3+ ליום [חובב], 4+ זהב [מכרות] סה"ך: 7+ זהב)
עץ-216 (8+ [מנסרה])
אבן-137 (5+ [מחצבה])
טיט-253 (7+ [גדת הנהר])
פרווה-271 (12+ כל אביב וקיץ=6+ ליום[פגסוסים])
יין-184 (4+ [פארסטון, עיר בני ברית; סחר על גבינה]; מעלה מורל ומשמח אנשים)
179.0 אוכל (7- תושבים, 15+ אוכל [גבינה], 5+ אוכל כל קיץ [שדות, 1.25 ליום], סך הכל 4.25 ליום, זמני 2)
תתי סוג אוכל:
  • לחם (מיוצר בשדות ובאבני הריחיים, עמיד; 5 כל קיץ, 1.25 ליום)
  • גבינה (מיוצר מחלב הפגסוסים ואיילי האלים, עמיד; 14 כל יום, 4 נשלח כל יום לשבט בני הברית פארסטון, סך הכל 10+ ליום)

חיות:
  • פגסוסים, 340 (5+ כל יום).
    לא לוקחים מזון, מביאים פרווה (מנוצל), חלב (מנוצל) ובשר (לא ינוצל/מנוצל). משומשים:
  • זאבים, 10. לוקחים 1 מזון לכל 100, 0.1 מזון ליום, אפשר להתעלם.
  • איילי אלים, 40 (10+ כל יום)
    לא לוקחים מזון, מביאים פרווה (מנוצל), חלב (מנוצל)ובשר (לא ינוצל/מנוצל).
מבנים:

מייצרים:

4 שדות [5 אוכל כל קיץ]
40 פגסוסי חווה [14 מזון (גבינה), 12 פרווה כל אביב וקיץ (6 כל יום)]
אבני ריחיים [מזון שדות נהיה עמיד]
גדת הנהר [7+ טיט ליום]
מחצבה [5+ אבן]
3 מנסרות [8+ עץ]
מכרה זהב [4+ זהב]
מכרות בדיל [12+ בדיל]

טכנולוגיה:
קיאקים
קטפולטות
סירות מפרש משולש
מפות (1+ לגלגולי ספינה)

מדע ומחקר:
אקדמיה (1+ למחקר לא צבאי)

סחר:

נמל

סירה קטנה (מופעלת לקשר סחר גבינה-יין, פארסטון)

ספינת סחר קטנה, במסע לפרסטון:
סחורות:
18 פרווה (1 משאב לפרווה)
12 יין (1 משאב ליין)
ו-10 זהב לקניית משאבים נוספים (לקנייה במחירי הצד האחר)

קשרי סחר:
  • קשר סחר גבינה-יין, פארסטון
    עיר פארסטון, בצפון הנהר.
    4- גבינה ליום, 4+ יין ליום.

[*]קשר הגנה-כסף, חובב חו"ד
חובב מו"ד
אני מגן עליו, הוא נותן לי 3 כסף ליום.

דת, תרבות וחברה:
מקדש גדול

הגנה:
נפחייה
מוטות עץ מחודדים בקרקע לעיכוב ופציעת פולשים.
מגדל שמירה גבוה

חוזות הגנה:
  • חוזה הגנה פארסטון
    עיר פארסטון, בצפון בנהר.
    אנו מגנים עליהם בתמורה להגנה שלהם עלינו.

צבא:

43 נושאי חנית
70 קשתים
46 נושאי חרב
9 קטפולטות בסיסיות
5 בליסטראות פשוטות
80 לוחמי פגסוס (שריון קל, חנית ארוכה וקשת) ברמה 2 (1+ להתקפה)

- קסם -

קוסמי קרב:
קוסמים אלו זורעים הרס ומוות בשדה הקרב, עם קסמים כמו כדורי אש, ידיים בוערות, חצי קרח וקסם ומכות חשמל.

20 קוסמי קרב רכובי פגסוסים (קסמי הרס, חנית קצרה לקפא"פ)
20 קוסמי קרב קרקעיים (קסמי הרס, חרב קצרה לקפא"פ)

קוסמי טבע:
קוסמים אלו מרפאים את בני בריתך ומחזקים אותם, שולטים בחיות וצמחים ומשתמשים בטבע לתועלתם.

20 קוסמי טבע רכובי פגסוסים (קסמי טבע, אלת עץ כבדה לקפא"פ)
10 קוסמי טבע קרקעיים (קסמי טבע, אלת עץ כבדה לקפא"פ)
נק''ן:
30

שביעות רצון:
1+

ישובים נוספים:

קרנואה

אוכלוסייה:
200

מבנים:


נמל
מקדש
שוק בסיסי

שביעות רצון: 2
נערך לאחרונה על ידי dragonitzan ב 17 אוקטובר 2017, 09:41, נערך 40 פעמים בסך הכל.
"מה יש בעולם ששווה לחיות בשבילו? חתולים. חתולים זה דבר נחמד."

[נאמר ע"י מוות, ספרי טרי פראצ'ט]

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים