עץ הרשמה ומידע על המשחק - https://www.pundak.co.il/forums/threads/38901
מחוץ לגבולותיו של יער הפרא עומד שער שישגר אתכם אל האי שמי-חושך. מאחר שהתחילו להשתמש באי ככלא, הכניסה לאי נאסרה. לפני השער עומדים שומרים מטעם הארכימג, כפי שנראה מהסמל שעל בגדיהם. קהל גדול עומד בתור לפני השער – כנראה שלא רק אתם שמעתם על סוד שהתגלה פה.
ככל שאתם מתקרבים לשער, אתם שומעים יותר צעקות וויכוחים. השומרים מאשרים את הכניסה לאחדים בלבד מההמון, ואלה שבאו מרחוק בתקווה לפתור את כל בעיותיהם השונות לא מזדרזים ללכת.
"באתי לכאן אחרי מהלך יומיים על משענתי, רק בשביל הגבישים האלה!" צורח נכה אחד אל השומר. אתם יכולים לראות שמצבו האומלל לא מזיז את השומר. השומרים מחסלים את אלה שמסרבים לצאת, או שאלימים, עם לחשי שינה.
אתם יכולים להבין עכשיו שתתבקשו לספק את הטעם שאתם מבקשים להיכנס לאי, או שגם אתכם יפנו מהמקום. איך אתם מצליחים לשכנע את השומרים לתת לכם להיכנס?
OUT
נתחיל עם גלגול נקודת היחס. תגלגלו ק6 לכל נקודה שיש לכם (אז 3ק6). 6 יעזור לכם, ו-5 יעזור וגם יסבך אתכם.
קצת מידע על הסצנה הזאת: נעבור את זה כמונטאז', שזה אומר שתתארו את המעבר לאי יותר כסיפור, בלי גלגול קובייה או קרב. זה לא יהיה טיפוסי לכל המשחק, ואעשה את זה בעיקר רק בהתחלת הסשן. אפשר לחשוב על זה כשלב מעבר בין יצירת הדמות למשחק עצמו.
תסבירו בקצרה איך אתם משיגים רשות להיכנס (אולי לכמה מכם יהיה מכתב מאייקון כלשהו שמבקש רשות כניסה), מרמים את השומרים (אולי ממציאים סיבה, או מסיחים את דעתם), או כל פתרון אחר שתוכלו לחשוב עליו. אין צורך בדיאלוג ארוך או משהו כזה. אל תהססו לקבוע משהו חדש על העולם, זה בדיוק מה שאמור לקרות.
אחרי שאתם מתארים איך אתם עוברים את השער, תהיו בפנים האי עם השחקנים אחרים, אז זאת גם תהיה ההיכרות שלכם איתם. משם נמשיך הלאה.
הדמויות
יתרונות לנקודות יחס
מחוץ לגבולותיו של יער הפרא עומד שער שישגר אתכם אל האי שמי-חושך. מאחר שהתחילו להשתמש באי ככלא, הכניסה לאי נאסרה. לפני השער עומדים שומרים מטעם הארכימג, כפי שנראה מהסמל שעל בגדיהם. קהל גדול עומד בתור לפני השער – כנראה שלא רק אתם שמעתם על סוד שהתגלה פה.
ככל שאתם מתקרבים לשער, אתם שומעים יותר צעקות וויכוחים. השומרים מאשרים את הכניסה לאחדים בלבד מההמון, ואלה שבאו מרחוק בתקווה לפתור את כל בעיותיהם השונות לא מזדרזים ללכת.
"באתי לכאן אחרי מהלך יומיים על משענתי, רק בשביל הגבישים האלה!" צורח נכה אחד אל השומר. אתם יכולים לראות שמצבו האומלל לא מזיז את השומר. השומרים מחסלים את אלה שמסרבים לצאת, או שאלימים, עם לחשי שינה.
אתם יכולים להבין עכשיו שתתבקשו לספק את הטעם שאתם מבקשים להיכנס לאי, או שגם אתכם יפנו מהמקום. איך אתם מצליחים לשכנע את השומרים לתת לכם להיכנס?
OUT
נתחיל עם גלגול נקודת היחס. תגלגלו ק6 לכל נקודה שיש לכם (אז 3ק6). 6 יעזור לכם, ו-5 יעזור וגם יסבך אתכם.
קצת מידע על הסצנה הזאת: נעבור את זה כמונטאז', שזה אומר שתתארו את המעבר לאי יותר כסיפור, בלי גלגול קובייה או קרב. זה לא יהיה טיפוסי לכל המשחק, ואעשה את זה בעיקר רק בהתחלת הסשן. אפשר לחשוב על זה כשלב מעבר בין יצירת הדמות למשחק עצמו.
תסבירו בקצרה איך אתם משיגים רשות להיכנס (אולי לכמה מכם יהיה מכתב מאייקון כלשהו שמבקש רשות כניסה), מרמים את השומרים (אולי ממציאים סיבה, או מסיחים את דעתם), או כל פתרון אחר שתוכלו לחשוב עליו. אין צורך בדיאלוג ארוך או משהו כזה. אל תהססו לקבוע משהו חדש על העולם, זה בדיוק מה שאמור לקרות.
אחרי שאתם מתארים איך אתם עוברים את השער, תהיו בפנים האי עם השחקנים אחרים, אז זאת גם תהיה ההיכרות שלכם איתם. משם נמשיך הלאה.
הדמויות
יתרונות לנקודות יחס
6 נותן אפשרות אחת מתוך היתרונות. 5 נותן אפשרות אחת מהיתרונות עם אפשרות אחת מתוך הסיבוכים.
יתרונות ל-5 (בלי סיבוך):
יתרונות ל-6 (או ל-5 עם סיבוך):
סיבוכים:
יתרונות ל-5 (בלי סיבוך):
- +5 בגלגול רקע (לבחור להשתמש בו אחרי הגלגול)
- לקבל פריט לשימוש חד-פעמי (כמו שיקוי רפואה)
- לקבל התאוששות
- לעשות משהו מגניב, עם מחיר
יתרונות ל-6 (או ל-5 עם סיבוך):
- לגלגל התקפה מחדש ולקחת את הטוב ביותר (או לתת למישהו אחר לעשות כך)
- להכריח לאויב לגלגל התקפה מחדש ולקחת את הרע ביותר
- להציל מישהו ממוות
- +10 בגלגול רקע (לבחור להשתמש בו אחרי הגלגול)
- חפץ קסום (פעם ברמה)
- לקבל 2 התאוששויות (ריקאבריז)
- לעשות משהו מגניב
סיבוכים:
- לאבד התאוששות
- לספוג נק"פ בכמות של התאוששות רגילה
- האויבים יוכלו לגלגל התקפה מחדש
- לאבד פעולה רגילה
- לאבד חפץ קסום