(יש אישור מ-rui)
הנפח הלם במתכת, מהדק היטב את הנחושת והבדיל הלוהטים. הסדן עמד במכות, והנפח ניסה להתעלם מהחום העז בחדר. לבסוף, לבש גוש המתכת צורת ראש-חנית. הנפח אחז בו במלקחיים, וטבל אותו במים הקרים. אדים עלו, והנפח הוציא את ראש החנית מהמים, וחיבר אותו למוט העץ. הוא ידע, שדבר לא יעמוד בפני החנית הזו. תם עידן האבן הנחשל. עידן הברונזה החל.
ובכן, חברים, ברוכים הבאים לעידן המתכת! זה עתה יצאתם מעידן האבן, וגיליתם את הברונזה. לרשותכם נמצאות ערי המדינה שלכם, ואתם תנהלו אותן, את צבאן ואת משאביהן. יש רק שאלה אחת: לאן תובילו אותן?
זמן המשחק לא מוגבל. מי שלא מגיב שבועיים בלי להודיע לי מראש יעוף, ובבקשה: תשקיעו בתגובות.
יש קסם בעולם.
גזעים-לכל גזע יש יתרונות וחסרונות מיוחדים, אז תחשבו היטב לפני שאתם בוחרים, שחקן אחד לכל גזע
משאבים (בהמשך תוכלו לקבל מיוחדים):
חיות-חיות בוחרים לפי אזורי מחייה כללים (חם ויבש? נחשב מדבר. קר ויש הרבה שלג? הרים או ערבות, זה אותו מושלג)
דף ההרשמה:
המשחק יתנהל עם קוביות 2d6. כל יום ראשון אני אפרסם אירוע מיוחד שקורה (שליח מעם כלשהו בא, יש מגיפה, גשמים מועטים וכו'). כל יום בעולם האמיתי הוא 3 חודשים (עונה) במשחק. מתחילים ב''חורף''. הסדר הוא חורף-אביב-קיץ-סתיו.
תודות: ל-dragonitzan, nautti והמגדל הבודד, שעזרו מאוד בהכנת המשחק והשיטה, וכן המגדל הבודד, hell lord ו-gguurr, שהנחו את ''בראשית התרבות'' לדורותיו ושסייע לי מאוד בבניית המשחק.
רשומים:
בני אנוש: dragonitzan
גמדים: המגדל הבודד
הנפח הלם במתכת, מהדק היטב את הנחושת והבדיל הלוהטים. הסדן עמד במכות, והנפח ניסה להתעלם מהחום העז בחדר. לבסוף, לבש גוש המתכת צורת ראש-חנית. הנפח אחז בו במלקחיים, וטבל אותו במים הקרים. אדים עלו, והנפח הוציא את ראש החנית מהמים, וחיבר אותו למוט העץ. הוא ידע, שדבר לא יעמוד בפני החנית הזו. תם עידן האבן הנחשל. עידן הברונזה החל.
ובכן, חברים, ברוכים הבאים לעידן המתכת! זה עתה יצאתם מעידן האבן, וגיליתם את הברונזה. לרשותכם נמצאות ערי המדינה שלכם, ואתם תנהלו אותן, את צבאן ואת משאביהן. יש רק שאלה אחת: לאן תובילו אותן?
זמן המשחק לא מוגבל. מי שלא מגיב שבועיים בלי להודיע לי מראש יעוף, ובבקשה: תשקיעו בתגובות.
יש קסם בעולם.
גזעים-לכל גזע יש יתרונות וחסרונות מיוחדים, אז תחשבו היטב לפני שאתם בוחרים, שחקן אחד לכל גזע
גמדים: טובים בנפחות (2+ לגלגולים להתקפה/הגנה לחיילי קפא''פ עם נשק מתכת), נמוכים ומגושמים (2- לגלגולים להתקפות פרשים)
אלפים: טובים בקשתות (2+ לגלגולים לירי קשתים), אנשי המרחבים הפתוחים (2- לגלגולים להתקפה/הגנה בשטח בנוי/תת קרקעי/צר)
בני אנוש: בעלי כושר המצאה מפותח (2+ לגלגולים להמצאות ופיתוח), בני תמותה עלובים (סיכוי לזעם האלים על פעולות כושלות)
אורקים: מטילי אימה וחזקים (2- לגלגולי מגננה של היריב נגד הסתערות אורקים), פרימיטיביים (2- לגלגולים להמצאות ופיתוח)
דמי דרקון: חמקמקים כנחש (2+ לגלגולים להסתרת הלוחמים), בעלי דם קר (2- לגלגולים להתקפה/מגננה בתנאי אקלים קיצוניים)
ניאנדרטלים: גבוהים וחזקים (5+ להסתערות על האויב), השמאנים של דוב המערות (5+ לגלגולים לקסם), אנשי המערות (בתקופת האבן, אין שימוש במתכות)
אלפים: טובים בקשתות (2+ לגלגולים לירי קשתים), אנשי המרחבים הפתוחים (2- לגלגולים להתקפה/הגנה בשטח בנוי/תת קרקעי/צר)
בני אנוש: בעלי כושר המצאה מפותח (2+ לגלגולים להמצאות ופיתוח), בני תמותה עלובים (סיכוי לזעם האלים על פעולות כושלות)
אורקים: מטילי אימה וחזקים (2- לגלגולי מגננה של היריב נגד הסתערות אורקים), פרימיטיביים (2- לגלגולים להמצאות ופיתוח)
דמי דרקון: חמקמקים כנחש (2+ לגלגולים להסתרת הלוחמים), בעלי דם קר (2- לגלגולים להתקפה/מגננה בתנאי אקלים קיצוניים)
ניאנדרטלים: גבוהים וחזקים (5+ להסתערות על האויב), השמאנים של דוב המערות (5+ לגלגולים לקסם), אנשי המערות (בתקופת האבן, אין שימוש במתכות)
משאבים (בהמשך תוכלו לקבל מיוחדים):
נחושת-בעירבוב עם בדיל יוצר ברונזה
בדיל-בעירבוב עם נחושת יוצר ברונזה
אוכל-כל 100 איש, לוחמים או לא, אוכלים 1 אוכל ליום, וכן גם חלק מהחיות. כל יום 10% מהאוכל נרקב, אלא אם תמציאו שיטות לשימור מזון. שדות מביאים אוכל רק בקיץ.
זהב
עץ
אבן
טיט
יש 700 נקודות לחלוקה.
בדיל-בעירבוב עם נחושת יוצר ברונזה
אוכל-כל 100 איש, לוחמים או לא, אוכלים 1 אוכל ליום, וכן גם חלק מהחיות. כל יום 10% מהאוכל נרקב, אלא אם תמציאו שיטות לשימור מזון. שדות מביאים אוכל רק בקיץ.
זהב
עץ
אבן
טיט
יש 700 נקודות לחלוקה.
חיות-חיות בוחרים לפי אזורי מחייה כללים (חם ויבש? נחשב מדבר. קר ויש הרבה שלג? הרים או ערבות, זה אותו מושלג)
מדבר: גמלים ** *** ****, חרדוני ענק*, צבועי רכיבה*
ערבה: סוסי רכיבה***, איילי רכיבה** *** ****, גריפון*
מושלג: דובי קוטב לרכיבה* ****, איילים קוראים ** *** ****, וארגים*
ג'ונגל וביצות: סטגוזאורים, נחשי רכיבה מעופפים*, לטאות רכיבה*
יער: דוב רכיבה* ****, וארג*, חד קרן*** **** (לא קדוש, פשוט סוס עם קרן וזקן תיש)
ממוזג: זאבי רכיבה*, פגסוס** *** ****, ביזון** *** ****
*טורף-כל 100 אוכלים 1 אוכל ליום
**מביא בשר
***מביא חלב
****מביא צמר/עור
אפשר רק סוג חיות אחד, ובין 10 ל-50.
ערבה: סוסי רכיבה***, איילי רכיבה** *** ****, גריפון*
מושלג: דובי קוטב לרכיבה* ****, איילים קוראים ** *** ****, וארגים*
ג'ונגל וביצות: סטגוזאורים, נחשי רכיבה מעופפים*, לטאות רכיבה*
יער: דוב רכיבה* ****, וארג*, חד קרן*** **** (לא קדוש, פשוט סוס עם קרן וזקן תיש)
ממוזג: זאבי רכיבה*, פגסוס** *** ****, ביזון** *** ****
*טורף-כל 100 אוכלים 1 אוכל ליום
**מביא בשר
***מביא חלב
****מביא צמר/עור
אפשר רק סוג חיות אחד, ובין 10 ל-50.
דף ההרשמה:
שם עיר המדינה:
גזע:
רקע: ההיסטוריה בקצרה של העיר. מי ייסד אותה? האלים, הנחשים הקדמונים, או אולי אנשי המערות? מתי?
דת: במה אנשי עיר המדינה מאמינים? בנוסף, כל שחקן בוחר לאן הדת מנתבת אותו- דת שמאמינה שכולם חייבים לבוא תחת כנפיה, גם בכוח הזרוע, תנתב אתכם ללוחמה, ואילו דת שמאמינה בצבירת עושר כסמל לחסד האלים תנתב אותכם למסחר. לפי הנתיב שתבחרו האלים או האל שלכם יתנו לכם משימות, שאם תעמדו בהן תקבלו נק''ן לעלייה בעידנים (מעידן הברונזה לעידן הברזל וכו')
מקום מחייה: היכן עומדת עיר המדינה שלכם? איך נקרא המקום?
אוכלוסיה: בין 500 ל-1000
חיית בית: בוחרים לפי אזור המחייה, וכמה מכל מין. אפשר בין 10 ל-50.
ממשל: מה המשטר בעיר מדינה? מלוכה? יש מועצה? משהו אחר?
משאבים: יש 700 נקודות לחלוקה.
צבא: מתחילים בלי, מגייסים במהלך המשחק, ניתן לגייס עד 25% מהאוכלוסיה. אם מגייסים יותר הכלכלה נפגעת קשה.
נק''ן: מתחילים ב-0, במהלך המשימות אתם צוברים עוד ועוד נק''ן, כשהוא מגיע ל-100 אתם עוברים עידן, ואז כולו נמחק ואתם צוברים מחדש)
*כל שינוי עורכים מייד בדף ההרשמה: אבידות בקרב, משאבים, חיילים שמגוייסים, מבנים שנבנים כו'
גזע:
רקע: ההיסטוריה בקצרה של העיר. מי ייסד אותה? האלים, הנחשים הקדמונים, או אולי אנשי המערות? מתי?
דת: במה אנשי עיר המדינה מאמינים? בנוסף, כל שחקן בוחר לאן הדת מנתבת אותו- דת שמאמינה שכולם חייבים לבוא תחת כנפיה, גם בכוח הזרוע, תנתב אתכם ללוחמה, ואילו דת שמאמינה בצבירת עושר כסמל לחסד האלים תנתב אותכם למסחר. לפי הנתיב שתבחרו האלים או האל שלכם יתנו לכם משימות, שאם תעמדו בהן תקבלו נק''ן לעלייה בעידנים (מעידן הברונזה לעידן הברזל וכו')
מקום מחייה: היכן עומדת עיר המדינה שלכם? איך נקרא המקום?
אוכלוסיה: בין 500 ל-1000
חיית בית: בוחרים לפי אזור המחייה, וכמה מכל מין. אפשר בין 10 ל-50.
ממשל: מה המשטר בעיר מדינה? מלוכה? יש מועצה? משהו אחר?
משאבים: יש 700 נקודות לחלוקה.
צבא: מתחילים בלי, מגייסים במהלך המשחק, ניתן לגייס עד 25% מהאוכלוסיה. אם מגייסים יותר הכלכלה נפגעת קשה.
נק''ן: מתחילים ב-0, במהלך המשימות אתם צוברים עוד ועוד נק''ן, כשהוא מגיע ל-100 אתם עוברים עידן, ואז כולו נמחק ואתם צוברים מחדש)
*כל שינוי עורכים מייד בדף ההרשמה: אבידות בקרב, משאבים, חיילים שמגוייסים, מבנים שנבנים כו'
המשחק יתנהל עם קוביות 2d6. כל יום ראשון אני אפרסם אירוע מיוחד שקורה (שליח מעם כלשהו בא, יש מגיפה, גשמים מועטים וכו'). כל יום בעולם האמיתי הוא 3 חודשים (עונה) במשחק. מתחילים ב''חורף''. הסדר הוא חורף-אביב-קיץ-סתיו.
תודות: ל-dragonitzan, nautti והמגדל הבודד, שעזרו מאוד בהכנת המשחק והשיטה, וכן המגדל הבודד, hell lord ו-gguurr, שהנחו את ''בראשית התרבות'' לדורותיו ושסייע לי מאוד בבניית המשחק.
רשומים:
בני אנוש: dragonitzan
גמדים: המגדל הבודד