ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5) [פעיל]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 7869
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי Nextorl » 18 מרץ 2018, 11:32

יוזמה:
2+2= 4
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
מרתוס
הודעות: 3183
הצטרף: 28 אפריל 2009, 13:16
מיקום: מקום שאתם לא מכירים. 550 נק"ן פורום
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי מרתוס » 18 מרץ 2018, 15:06

אשיגה ממהר יחד עם שאר החבורה אבל בעודם יוצאים מהמקדש הוא מעיף מבט לאחור ונאנח. יש עוד סיפורים רבים במקדש שהוא לא הספיק לגלות, והוא חושש שלא תהיה לו הזדמנות לחזור לכאן.
אבל לעצור את הצפעים זה הצורך המיידי, ואולי הוא יוכל לגלות חלק מהסיפורים מהחפצים שהם לקחו מהמקדש.
Meta
יוזמה-15
בארני כתב:קוראים בפורום הם כמו ילדים קטנים: הם מחכים כל הזמן שיביאו להם את ה- kinder בארוחה, כי זה מה שטעים. אם הארוחה מתמשכת ומתמשכת והקינדר רק מובטח בסוף הארוחה כל הזמן מתי שהוא הם מתחילים לבכות.
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2072
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי Qurrion » 19 מרץ 2018, 18:55

ריוסקה נעמד אל מול הסכנה החדשה ושולף את חרבו באנחה.

META
יוזמה - 15+3 = 18
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12208
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 21 מרץ 2018, 10:25

META
יוזמה למידרה: 5+4=9.

אתם יכולים לכתוב את תורכם לפני מישהו אחר, או להשהות את תורכם, אבל אלא אם השהיתם במפורש את תורכם- התורות יתבצעו על פי סדר היוזמה, בגלל מבנה ההתקלות.
סדר היוזמה:
ריוסקה 18
שאנג-רן 16 (זריזות 3+)
צ׳אהו 16 (זריזות 2+)
אשיגה 15
מידרה 9
שינה 4

IN
המכשול הראשון שעומד בפניכם בעודכם רצים, הוא הסלעים והאבנים הרבים העומדים בדרך. הם לא מאוזנים, קל להחליק עליהם, ואתם צריכים לזנק מאחד לשני בשביל לא ליפול ולהיפצע או להיחתך מהם. אתם שומעים מרחוק כבר את הנביחות של החיות המורעבות.

META
על מנת לעבור את השלב, אתם יכולים להשתמש בבדיקת אקרובטיקה (ד"ק בינוני) על מנת לזנק ולקפוץ בין האבנים, או בתפיסה (ד"ק בינוני) על מנת לזהות מה הן האבנים היציבות יותר ולעבור עליהן.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
padron
הודעות: 1520
הצטרף: 21 אפריל 2016, 19:28

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי padron » 21 מרץ 2018, 13:40

שאנג-רן מסתכל על הקיר ומחייך - אם יש משהו שהוא טוב בו חוץ מלדבר, זה זינוקים. הוא עוצם עיניים לשנייה ורץ לכיוון הסלעים במהירות שנראית על אנושית. שנייה לפני שהוא מגיע הוא מזנק ומתחיל לקפוץ בינהם.
Meta
מנצל נקודת צ'י כדי להעלות מהירות ב20 Feet, מה שמוסיף +8 לבדיקת האקרובטיקה. (נותרה נקודה אחת)
אקרובטיקה: 13+20=33
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12208
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 22 מרץ 2018, 18:23

IN
שאנג-רן מזנק בקלילות מעל האבנים, מומחה בזינוקים מהסוג הזה, והדבר מוזר- לראות את הסוחר השמנמן מזנק לגובה על טבעי כמעט למבנה גופו. שאנג-רן מרים את ידו בסוף הקפיצה, עוצר את המשקפיים שלו מליפול ולהישבר תחת האבנים.

שאנג-רן כעת מתקדם עוד קצת קדימה, מעבר לאחרים. והוא רואה אותם. למען האמת, הוא שמע אותם כבר מרחוק. הוא רואה את העמק בו הם צריכים לעבור, מלא בשועלים נגועים, תנים אכזריים, ויצורים אחרים שטומאו בידי הקסם של המכשפה, וכעת הם חסרי השליטה שלה. סימנים נוספים של דם נראים, אפילו של לחימה, ושאנג-רן יודע שהדבר יהיה קשה למעבר.

META
כיצד לעבור את השלב השני אני אפרט בתור הבא.

כרגע זה ששאנג-רן עבר מעניק לכול מי שמנסה לעבור את השלב הראשון תוסף מצב 1+ לבדיקה (ככול תוסף מצב, הוא מצטבר כמובן עם תוספי מצב אחרים).
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
מרתוס
הודעות: 3183
הצטרף: 28 אפריל 2009, 13:16
מיקום: מקום שאתם לא מכירים. 550 נק"ן פורום
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי מרתוס » 22 מרץ 2018, 21:04

אשיגה עוקב אחרי שאנג רן, הוא נע בצורה מעט מגושמת וזהירה יותר ממנו אבל המעבר של האיש המהיר יותר נותן מלמדת את אשיגה היכן כדאי לעבור.
META
תפיסה- 9+9+1=19
בארני כתב:קוראים בפורום הם כמו ילדים קטנים: הם מחכים כל הזמן שיביאו להם את ה- kinder בארוחה, כי זה מה שטעים. אם הארוחה מתמשכת ומתמשכת והקינדר רק מובטח בסוף הארוחה כל הזמן מתי שהוא הם מתחילים לבכות.
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2072
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי Qurrion » 23 מרץ 2018, 12:20

ריוסקה סוקר במהירות את המכשול שלפניו, ואז את השתיים שעומדות מאחוריו.
זה לא יעבוד.
הוא מחזיר את חרבו לנדן ונעמד עם גבו לסלעים ופניו כלפי צ'אהיו ושינה, מתכופף מעט ומצמיד את ידיו זו לזו בצורה של כף בגובה ברכיו.
"מהר." הוא אומר לשתיים, "אני אתן לכן הקפצה לצד השני של הסלעים הללו."

OUT
אמרת שיש דרכים חלופיות לעבור את המכשולים, לכן אני רוצה ליזום אחת בה ריוסקה מקפיץ את שינה וצ'אהיו מעבר לסלעים במקום שהן יסתכנו בבדיקת אקרובטיקה.
אם הן יסכימו, כיצד זה יעבוד?
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12208
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 23 מרץ 2018, 15:19

אשיגה כמעט ומחליק מטה ונופל אל התהום, אך ברגע האחרון מתאזן על האבן שהוא בחר בדרכו, ועוצר לצידו של שאנג-רן.

OUT
ריוסקה יכול לבצע פעולת עזרה לאחר, מה שיאפשר לו לגלגל בדיקה בד"ק 10 ולהעניק לשינה או צ'אהו תוסף מצב 2+ לבדיקה הבאה שלהם מאותו הסוג. אם כמובן יש לו איזשהו מאפיין שקשור לפעולות עזרה לאחר, הוא משפיע גם כאן.
אם ריוסקה רוצה לסחוב את שינה או צ'אהו על הגב ולקפוץ, זה מחסר של 6- לבדיקה שלו, ודורש ממנו לפחות ערך כוח של 15 (מה שאני די בטוח שיש לו), אבל אני מוכן לקבל את זה. זה כמובן, ידרוש ממנו לגלגל אקרובטיקה ולא תפיסה, אם יש ספק בדבר.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2072
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי Qurrion » 23 מרץ 2018, 15:40

ריוסקה מסתכל על איך שאשיגה עובר את האבנים החדות ומשנה את דעתו. הוא ניגש אל צ'אהיו ותופס בזרועה, מרים אותה ומרכיב אותה על גבו, ואז מושך את ידיה מעל כתפיו על מנת למנוע ממנה ליפול.
"אני מתנצל, תוכלי לכעוס עליי אחר-כך." הוא אומר ומזנק על צ'אהיו על האבנים.
משקלו מוכבד על ידי הציוד שלו והנוסעת אותה הוא סוחב על גבו, אך כוחו מספיק לדחוף אותו מאבן לאבן בעודו שומר על שיווי משקלו.

META
בדיקת אקרובטיקה: 14+4+2 = 20 סה"כ.
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
סמל אישי של משתמש
Nextorl
The Crescent Archmage
הודעות: 7869
הצטרף: 31 יולי 2011, 13:37
מיקום: סרמיאת, עולם המערכה הביתי שלי

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי Nextorl » 23 מרץ 2018, 15:59

שינה בוחנת את האבנים, את הזוויות שלהן ואת היציבות שלהן. במוחה, היא מחשבת את הדרך המהירה והבטוחה ביותר- ומזנקת, נעה מאבן לאבן בחן של איילה.
META
תפיסה: 11+8+2= 21
"Honor is dead, but I'll see what I can do."
Kaladin Stormblessed
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12208
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 23 מרץ 2018, 19:01

IN
מידרה עוקב אחריכם, מזנק בקלילות ובחן מעל האבנים, לא מזיז אותן כלל בעוד שכפותיו היחפות נוגעות בהן. אתם כולכם עומדים מול העדר הרעב של החיות הרעבות, שרק רוצות לקחת חתיכה מכם, ויעשו זאת אם תיתנו להן הזדמנות- ואתם חייבים לעבור היישר בניהן. כולכם רואים את דמו של קונאט, שיוצר דרך קלה מאוד למעבר.

META
על מנת לעבור את השלב הזה, עליכם לגלגל בדיקת איום (ד"ק בינוני) על מנת להפחיד את החיות ולהבריח אותן מכם, שייתנו לכם מעבר, או בדיקת טיפול בחיות (ד"ק גבוה).
לחילופין, אתם יכולים לגלגל גלגול התקפה (ד"ק גבוה), אך זוהי רק חצי הצלחה- בתור הבא תצטרכו להצליח שוב בגלגול התקפה, ובתור בו אתם מחכים אתם חשופים להתקפות מהעדר של החיות.
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 7527
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי liorgonen3 » 24 מרץ 2018, 19:46

צ'אהיו רצה קדימה, קסם מתתחיל להיווצר בתוכה כאשר היא מנסה לפלס נתיב, היא לא יודעת לאיים, אבל האש שלה תבריח את החיות, או שתצלה לה מעבר.
מטיל ידיים בוערוות ד"ק 17 לחצי
11 נזק אש בחרוט של ידיים בועורת
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
padron
הודעות: 1520
הצטרף: 21 אפריל 2016, 19:28

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי padron » 24 מרץ 2018, 19:59

שאנג-רן מסתכל על שורות החיות הרעבות שמלפניו ומגיע למסקנה שצורתו הנוכחית מהווה חיסרון בסיטואציה זו, ולמרות שהוא לא אוהב לשנות צורה מול אנשים אין ברירה. הוא מתרכז ומתעל את הקסם הטבעי של בני מינו. גופו מתחיל להשתנות ולהתכווץ עד שבמקום בו עמד לפני רגע בן אנוש שמנמן עומד שועל קטן. הוא רץ לכיוון השועלים ומנסה לעבור בינהם כאחד מהם.
Meta
התחזות: 13+22=35
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12208
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק (5/5)

שליחה על ידי העוג הברברי » 24 מרץ 2018, 20:16

שאנג-רן עובר בצורת חיה דרך החיות, והלחש של צ'אהו יוצר להבות שמפחידות את השועלים ומרחיקות אותן, נותנות לה מעבר בטוח. החיות כעת יותר תזזיתיות ומפוחדות, קשות יותר להרגעה אך קלות יותר להפחדה.

שאנג-רן וצ'אהו עוברים, והם רואים כעת נהר גדול, שיורד מן ההרים. השלג התמידי על ראש חומת גן עדן יורד לאט לאט מטה, מתחמם והופך לנהרות זורמים שממשיכים בכול רחבי היבשת או אל האוקיינוס האמבאראלי. על גדול הנהר גדל צמח עצום שנראה ששותה ממי הנהר, והוא שוצף וגועש, מקשה מעבר בו.

META
צ'אהו ושאנג-רן עברו. הד"ק לאיום ירד בעוד הד"ק לטיפול בחיות עלה בעקבות הפעולה של צ'אהו.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
שלח תגובה