יש לנו תגים חדשים בשבילכם!
ההצבעה לגל השני של התגים הסתיימה והתוצאות כאן: תגים למשתמשים - הגל השני זמין עכשיו.
ניתן להוסיף את התגים לפרופיל שלכם דרך לוח הבקרה למשתמש -> פרופיל -> ניהול תגים

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (הרשמה סגורה, נבחרו שחקנים)

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 07 יוני 2017, 15:44

@פדרון- ראיתי אותה כרגע, אדבר איתך על הדמות בפרטי. אני אוסיף (אחרי שליחת ההודעה) מידע על האל טסוקיו, קופוסאצ'י ודאיקיטסו, ואומר לך בפרטי מה כדאי לך לקרוא.
tkhag1 כתב: "אוני" זה תת סוג של ה"יוקי" שבאים בצורות רבות, אז אולי כדאי שתכתוב יותר על ה"יוקי", יש יותר מאלף סוגים של יוקי וזה יהיה קצת חבל להיצתמצם לסוג אחד
האמת שזה לגמרי תלוי מאיפה אתה לוקח את המידע שלך. אני מכיר כמה וכמה גרסאות לאוני, החל ממה שאתה מדבר עליו, לאוני של Re:Zero (שנראים לחלוטין כמו בני אדם רק עם קרן שהופכת אותם לעוצמתיים, או משהו), לאוני של Uchouten Kazoku (שהם עוגים גדולים בצבעים אדום או כחול שעשו אותם אנושיים בצורה מאוד משעשעת, תכל'ס האהובים עליי. תראו את האנימה הזו היא מדהימה), לעוד מלא מלא סוגים. ממליץ בדרך כלל לא לשאוב מידע מאנימות כ"עובדות", הדברים שם הם בלי הרבה תאימות לרוב אחד לשני, אלא תואמים לסיפור שלהם.

בכול מקרה, אני אמצא מקום להוסיף את זה בהודעה הראשית, ולכרגע:
האוני הם חוצנים מרושעים שחיים במישור החומר (בניגוד לשדים או שטנים שפולשים ממישורים אחרים). לרוב מגיעים מקאמי שנכשלו או אפילו נטשו את חובותיהם, אך לעתים נדירות נשמות מרושעות לעתים עוברות טרספורמציה נוראית ומוצאות את עצמן בצורת אוני. בצורתם האמתית, האוני הם נראים כמו דמויי אדם שונים, למעט זה שהם נראים מפלצתיים הרבה יותר. ניבים, עיניים נוספות, עור בצבע מוזר (לרוב אדום או כחול). ועם זאת, כול האוני הם משני צורה, והם משתמשים ביכולת הזו על מנת להסתנן לקבוצות בני אדם ולנצל את החלשים. הם שונאים את הקאמי, ולרוב מנסים לפגוע בהם. הידוע מבין האוני הוא "העוג המאגי", שמקושר לרוב לשבטי ענקים אמתיים ומשתף איתם פעולה.

אוני נפוצים בעיקר בצ'ו יה, שזה מקום שאני ממליץ לקרוא אם אתם רוצים באמת להבין את הטבע של היצורים הללו. הם נפוצים גם ביער הרוחות.

@dark one- בהחלט, עץ ההרשמה רק נפתח.

עריכה: נוסף מידע על קופוסאצ'י, דאיקיטסו, טסוקיו, האצ'ימיו (קוד הלוחם), הקוסארי גאמה ושבט צל הדרקון.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
Hell lord
הודעות: 3625
הצטרף: 15 דצמבר 2015, 15:14
מיקום: בין הלימבו להלהיים

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי Hell lord » 07 יוני 2017, 17:29

עם כמה כסף/חפצק"ים/מה שלא יהיה מתחילים בדרגה 4?
I am no nightmare, nightmares fear me
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 07 יוני 2017, 17:36

אני אדבר על זה עם כול שחקן בנפרד על איזה ציוד הוא ייקח ועל איך חפצים קסומים בדיוק עובדים פה, אבל בכללי אתה מתחיל עם הכסף מהמקצוע שלך+ 6000 מ"ז.

עריכה: נוסף מידע על אגודת מגלי הארצות.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2950
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי tkhag1 » 07 יוני 2017, 20:42

תודה על התשובה!.
והאנימה Re:Zero באמת מדהימה (ראיתי אותה באחד אתרי הפאנסאב כי כל האנימה נשמעת זוועה בשפה שהיא לא יפנית).
בחזרה לנושא, אני רוצה לבנות מכשף שמתמחה בזימון (אשמח לדעת מה שאני יכול לזמן בעולם שלך) אכפת לך אם אצור מסורת עם דגש על זימון? ( אני אבנה את הפלף ברגע שיהיה לי מידע יותר על האפשרויות לזימון)
ישבתי חצי שעה מול המסך בניסיון לחשוב על משהו חכם ומתוחכם, ואז הבנתי שאין לי שום דבר מעניין להגיד.
א.ש.
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 07 יוני 2017, 21:28

@טקהאג1-
אתה בהחלט יכול לשחק מכשף מומחה בזימונים, אבל מכשפים לא עובדים לפי מסורות- אשפים עובדים. אתה יכול לזמן את כול מה שכתוב בלחשי הזימון מפלצת, ואנחנו יכולים לתאר מפלצות בצורות שונות המתאימות יותר לאזור.

בנוגע לנתיבי דם: אלא אם יש לך סיבה מאוד טובה, אני מעדיף שתיקח נתיב דם קיים.
הנתיב הימי (Aquatic) נותן בונוסים אם אתה מזמן יצורים מימיים ולחש זימון בדרגה 15. הנתיב נפוץ באיזור מינאטה, וואנשו ושידאו, אך בפועל גם באזורים אחרים עם גישה לים.
הנתיב השדי (Abyssal) מקבל גם הוא בונוסים לזימונים- הפחתת נזק עם חולשה לטוב לכול הזימונים, בדרגה 15 בונוס גדול לזימונים, ובדרגה 19 לחש זימון נוסף. הוא לא נפוץ מאוד באזור הזה, בהחלט לא כמו באזורים אחרים בעולם ובמערב, אבל כתות של לאמאשטו קיימות כאן, והיא אם כול השדים.
הנתיב השמימי (Celestial) נותן הפחתת נזק עם חולשה לרוע לכול הזימונים. הוא נפוץ מאוד בטיאן-שיה, שכן אאסימרים הם גזע נפוץ ודם מלאכים זורם בין רבים. הוא הכי נפוץ בטיאנג'ינג, אבל גם באזורים אחרים.
הנתיב האלמנטלי בוריאנט הקדמוני שלו (Elemental- Primal) נותן בדרגה 9 עמידות 10 לזימונים שלך ותוסף 1ק6 נזק יסודני להתקפות הטבעיות שלהם, ומקבל בדרגות 17 ו-19 לחשים יסודניים. הוא נפוץ יותר בוונדרה מאשר בטיאן-שיה, אך קיים גם שם, בעיקר במדבר השאגואנג.

נתיבי דם נוספים שטובים בזימון אבל לא נפוצים כלל באזור: Verdant (והוריאנט שלו- Groveborn), מאגיה. לשניהם תצטרך רקע מיוחד בשביל להצדיק.

אם התכוונת לאשף, ולא למכשף. מסורת היצירה כבר מעכשיו מתמקדת בזימונים, ויש לה כמה וריאנטים. תסתכל עליהם.

עריכה: נוסף מידע על האל קי ז'ונג.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2950
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי tkhag1 » 07 יוני 2017, 23:39

התכוונתי למורשת.
אני לא מוצא נתיב ימי בספר, ודרך אגב הספר שלי בעברית אז אשמח אם תוכל לומר את המושגים בעברית.
ואני די אוהב את נתיב השאול מבחינת פלף אבל אני לא מת על המכניקה (זה נועד לאנשים שאוהבים להיכנס ללחימה בטווח קרוב) מבחינת המכניקה אני די אוהב את המרום אבל את הפלף לא ממש...
אני יכול ננסות ליצור משהוא שמשלב אותם? אני אשלך לך את זה אם אתה מעוניין (אם לא תאהב את זה אני אקח משהו רגיל).
ישבתי חצי שעה מול המסך בניסיון לחשוב על משהו חכם ומתוחכם, ואז הבנתי שאין לי שום דבר מעניין להגיד.
א.ש.
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 07 יוני 2017, 23:52

כמו שאמרתי, אני לא אוהב ליצור ולשנות. אם היית יוצר מורשת חדשה של משהו שלא קיים בספרים, לדוגמה- אם אתה רוצה לשחק פרא-דמים ממורשת ראקשסה, משהו שלא קיים, אז אולי הייתי שוקל לעבוד איתך על מכאניקה חדשה, אבל כול עוד אנחנו לא נמצאים במצב כזה, שגם אליו אני מנסה שלא להגיע, אין לנו סיבה ליצור מכאניקה חדשה.

קו דם ימי: Aquatic Bloodline – d20PFSRD
אני אנסה לעקוב אחרי המושגים בעברית יותר, לקחתי לתשומת ליבי.

אמרתי את זה כבר לשחקן אחר ששאל בפרטי, אבל לא כול חלק במכאניקה צריך להתאים לחלוטין ל'בילד'. אם אתה הולך על נתיב השאול, נכון שטפרים הם לאו דווקא משהו שתרצה להשקיע בו, אבל זה לא אומר שהוא שונה רק כי אתה לא משקיע בו. זה חלק מהטבע של הדמות שלך, וזה יכול להועיל לך לעתים. אם נגיד אתה נשאר בלי לחשים, או שאתה צריך דרך מהירה לשבור דלת/לחתוך חבל/משהו כזה, או אפילו שסתם תשתמש בזה בצורה פלאפית מגניבה. זה שאתה לא רוצה במיוחד טפרים לא אומר שאנשים עם מורשת שאול מפסיקים לקבל טפרים, זה רק אומר שאתה לא תבסס את הבילד שלך עליהם.

לא כול יכולת של הדמות שלך צריכה להיות חלק אינטגרלי בבילד שלה שמתאים מאוד וממש עוזר לדמות.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
Hell lord
הודעות: 3625
הצטרף: 15 דצמבר 2015, 15:14
מיקום: בין הלימבו להלהיים

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי Hell lord » 08 יוני 2017, 07:43

ראיתי גם שיש מקצוע שנקרא summoner, שנראה מגניב אם זה עוזר במשהו
I am no nightmare, nightmares fear me
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 10 יוני 2017, 23:39

פירוט קטן על התהליך שנעבור פה מבחינת איך נכנסים למשחק:

שלב ראשון, אתם שולחים לי קונספט בסיסי. אני מדבר איתכם עליו, דן איתכם בנושא שלו ואיך הוא משתלב בעולם, ואז אולי מפנה אתכם לקריאה של קטעים מסוימים ברקע העולם.
שלב שני, אנחנו עושים תיאום ציפיות. יש מספר שאלות קבועות, יש שאלות שאני נותן ספציפית לכול שחקן. תיאום הציפיות הוא השלב החשוב ביותר ביצירת הדמות. מכול החלקים, זה החלק שאני אשקול הכי הרבה לפני שאכניס אתכם למשחק, דברים כמו "איזון חבורה" או "מי כותב את הרקע הכי ארוך" נכנסים במקום שני בשיקולים שלי, אם בכלל.

בנוסף, הוסף מידע על הדברים הבאים: בני מחצית וננסים (זרים לאזור), גריפלי, הולכי עכברוש, בני אנוש (טאלדנים וונדראני), והפילוסופיה טאמאשיגו.

=====
בעקבות הבגרויות בפיזיקה, כול תיאומי הציפיות יתחילו/ימשיכו מיום שלישי
עד אז אני אנסה להיות כאן כדי לענות על שאלות פלאף ולדבר איתכם על רעיונות דמות. כאמור, אני מעדיף לקחת קצת את הזמן עם ההרשמה- שאני מאמין שבסופו של דבר זה יועיל למשחק, אז זה לדעתי לא דבר כזה נורא.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 24 יוני 2017, 22:31

חזרתי מפראג, ואנחנו בקרוב נתחיל לדעתי. כול מי שעוד לא התחיל איתי תיאום ציפיות, לשלוח לי הודעה פרטית.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12327
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי העוג הברברי » 27 יוני 2017, 20:13

בשעה טובה, הגיע הזמן להכריז על השחקנים. אני מתרגש מאוד מצד אחד שאנחנו קרובים כול כך להתחיל, ואני מתנצל לאלו שלא התקבלו, במיוחד אחרי תהליך כול כך ארוך בדרך להיכנס למשחק. אני אשמח לשחק איתכם ולהנחות לכם בעתיד, אבל כאן יש לי מקום מוגבל.

ובנימה יותר חיובית, השחקנים שהתקבלו:
liorgonen3
Nextorl
Padron
Qurrion
מרתוס

עכשיו, למרות שעבר הרבה זמן מאז שנפתח עץ המשחק, יש לי כמה שאלות לתיאום ציפיות קבוצתי לפני שנתחיל. אני אנסה לקצר אותו בשביל לא לגזול יותר זמן אותו אנחנו יכולים לנצל על לשחק, אבל הן חשובות- והתשובות כאן גלויות גם לשאר הקבוצה. אני אשמח אם תתייחסו לכול השאלות.

1. כמה תרצו שאתן לכם זמן לשיחות בין דמויות ולחיזוק קשרים קבוצתיים? אני רוצה לדעת כמה כול שחקן פה חושב על זה וכמה אתם רוצים מזה, וזו שאלה לקבוצה- לא לשאול כול שחקן לבד.

2. הדמויות של כולכם טובות, אבל חלקן מרגישות לי לעתים קצת יותר מידי קרובות בקונספטים. אני אשמח אם כול אחד ירשום לי את הקטע שהדמות שלו טובה בו/מגניבה איתו. זה לא חייב להיות משהו מאוד מכאני, אם ניקח את הנזיר מהטיזר, השחקן שלו ככול הנראה היה כותב "הקטע המגניב שלי זה להיות חברותי מאוד ונראה לא מזיק, אבל כשמגיע קרב האגרופים שלי פתאום פוגעים בכוח שאף אויב לא ציפה לו". אם יהיו 2 שחקנים שיכתבו דברים דומים מידי, אנחנו נעבוד על זה. אני בנוסף אעבור על הסקילים שלכם ואם אראה שחקנים שמקבילים מידי בבחירות שלהם אעיר על זה, אבל זה ייעשה מעט יותר מאוחר.

3. למספר דמויות יש קשרים עם ארגונים וגורמים שונים בעולם שעשויים להעניק להם משימות סודיות או לדבר איתם בדרך סודית. כיצד תרצו שננהל כזה דבר? ספוילרים? הודעות פרטיות?

וזה לכרגע. חוקים חלופיים, המשך של זה ועוד יבואו בהמשך, אבל לכרגע זה מספיק לי.

בהצלחה לכולנו :D
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
סמל אישי של משתמש
liorgonen3
הודעות: 7852
הצטרף: 07 ינואר 2013, 23:12

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי liorgonen3 » 27 יוני 2017, 20:25

1.- עד כמה שאני חושב שזה דבר חשוב, נראה לי שזה יכול להיכנס יופי בתוך סצנות רגילות, ולא מחייב זמן מיוחד לדיבורים. אני מניח שזמן שהדמיות יושבות לנוח אחרי יום ארוך יכול להיות דבר טוב כדי לפתח את הקשרים בינהן, אבל זה יכול להופיע גם בעוד מצבים, ולאו דווקא דורש מצב מיוחד לשם כך.

2.הדמות שלי טבוה בסיטאוציות חברתיות, בקרבות היא פחות תגרום נזק, ויותר תקשה את החיים של האויבים שלה. כשזה מגיע ללהילחם באמת, היא תצרטך עזרה.

3.הכל טוב, מניח שעדיף ספולרים אם יש מישהו שקורא את המשחק וירצה לעקוב.
I don't want to be at the mercy of my emotions. I want to use them, to enjoy them,and to dominate them
Oscar Wilde, The Picture of Dorian Gray
סמל אישי של משתמש
Qurrion
הודעות: 2176
הצטרף: 01 אוגוסט 2011, 12:43
מיקום: היכנשהו בבריאה, רוב הזמן.
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי Qurrion » 27 יוני 2017, 20:35

1. משחק-תפקידים ובניית קשרים בין דמויות די חשוב לי, אך לא על חשבון ההרפתקאה, אז אני אומר היכנשהו באמצע: מספיק זמן כדי ליצור קשרים, אבל לא יותר מדי שיצא מצב שכל ההרפתקאה עוצרת כי שני שחקנים נכנסים לרולפליי ליותר מדי זמן.

2. הדמות שלי טובה בלגרום לעצמה להיראות בתור מישהו שהיא לא. מתבודדת, אנטי-חברתית, רוצחת בדם-קר. האמת רחוקה מכך, שכן היא תעשה כל דבר, קיצוני ככל שיהיה, על מנת להגן על משפחתה, ממלכתה והאידיאלים שלה.

3. ספויילרים בהתחלה, לפתוח אם מחליטים לערב את שאר השחקנים.
"It takes 43 muscles to frown and 17 muscles to smile, but only 3 muscles for a proper trigger squeeze."
padron
הודעות: 1572
הצטרף: 21 אפריל 2016, 19:28

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי padron » 27 יוני 2017, 21:18

1. קשר בין דמויות יכול להיבנות תוך כדי משחק. לא צריך זמן ייעודי - תוך כדי המסע ובעצירות זה אחלה.

2. הדמות שלי מתמחה בהסוואה והעמדת פנים, אבל יכולה לגרום נזק לא רע בקרב כשהתנאים מתאימים לה.

3.לדעתי הכי נוח ספוילרים.
סמל אישי של משתמש
מרתוס
הודעות: 3205
הצטרף: 28 אפריל 2009, 13:16
מיקום: 550 נק"ן פורום
יצירת קשר:

[PF] קללת הדרקון- עץ הרשמה (מחפש שחקנים)

שליחה על ידי מרתוס » 27 יוני 2017, 21:53

1. אני חושב שלפחות בהתחלה כדאי לתת לקשרים והכרויות בין הדמויות זמן, גם כדי שאנחנו בתור שחקנים נלמד להכיר את הדמויות של השחקנים האחרים, גם כדי שכל אחד מאיתנו ילמד לכיר את הדמות שלו (אני יודע שלי לוקח כמה שיחות ומצבים עד שאני קולט בדיוק את האופי של הדמות) וגם כדי שהדמויות בתוך המשחק יכירו אחת את השנייה ותהיה להן סיבה למה הן ממשיכות להסתובב יחד. ברגע שבו נוצרים הקשרים אפשר לתת להם להתפתח יותר לאט בטבעיות תוך כדי ההרפתקא.

2.עדיין בדיבורים עם עוג על הדמות, אז אני אמלא את זה בהמשך.

3.אני מעדיף הודעות פרטיות, יהיה לי יותר קל לעקוב ככה מה רק אני ידוע ומה כל החבורה יודעת.
בארני כתב:קוראים בפורום הם כמו ילדים קטנים: הם מחכים כל הזמן שיביאו להם את ה- kinder בארוחה, כי זה מה שטעים. אם הארוחה מתמשכת ומתמשכת והקינדר רק מובטח בסוף הארוחה כל הזמן מתי שהוא הם מתחילים לבכות.
שלח תגובה