טוב, ברוכים הבאים (או השבים, אם כבר שיחקתם איתי) לעולם המערכה חסר השם שלי, ולהרפתקאה 3.5 בעולם זה.
רקע על העולם
מפה
https://drive.google.com/open?id=0By7n4BKke1o_c3hJZHRmQ2tjQ1U (בדוקס)
דת (רשימה של אלים ונטייה, רלבנטי אם אתם משחקים דמות קדושה או בקטע של דמות מאמינה)
טייזר :
אוקי, אחרי שחפרתי הרבה על העולם, ואחרי שהייתי צריך לסנן הרבה דברים כדי לא ליצור לאף אחד כאב ראש של קריאה, אני שמח להכריז על המשחק שלי למו"ד 3.5.
לעניין מכאניקה וכאלה:
הדמוית מתחילות רמה 1, כל חומר רשמי מאושר, אבל דורש הפנייה מותאמת (אם אתם מעלים ספר באוב, אז לפחות תגידו לי איזה ספר זה ואיזה עמוד אני צריך לחפש.) ואם אתם מביאים משהו לא רשמי (כדוגמת ויקי ,giantitp, ושאר ירקות) אז יש צורך באישור שלי לפני כן.
flew's and trait בפנים, נשקים הזויים מarms and armor וגזעים לא ברורים גם הם בפנים, כנ"ל כלל מקצועות הבסיס (אני כרגע לא מתעסק במקצועת יוקרה, אבל אם אתם בונים דמות שעתידה להיות X, עדיף שתגידו מראש כדי לוודא שמקצוע היוקרה הזה מאושר)
יוצא הדופן בעסק זה magic of incarnum, לא התעמקתי מספיק בספר הזה, וכל הניסינות שלי להריץ לדמויות מהספר הזה עלו בתוהו, אז אני לא נכנס לזה.
כדי להיכנס למשחק יש צורך להעביר לי רקע לדמות, יש צורך גם בלהעביר לי העתק של דף הדמות (סרוק,קובץ pdf או כל דף דמות אינטראקטיבי כזה או אחר), אני בדרך כלל מציע להעביר קדום רקע ולהמתין לקבלה לפני שמשקיעים זמן על לבנות דמות, אבל החלטה שלכם.
חובה להכליל ברקע איך הגעתם לעגלת האסירים שנעה למשפט של סמל דוך, אתם יכולים לחשוב על כל סיבה שעולה לכם בראש, אבל היא חשובה.
עכשיו, אני בראש פתוח, אז אם אתם רוצים להמציע עיר,מסדר,אל חדש או דברים אחרים בסגנון אז זה אפשרי, רק להעביר לי הסבר מפורט בנושא ולהיות מוכן לשינויים במידת הצורך.
בטוח שחכתי משהו, ובטוח כתבתי אם שגיאות כתיב פה ושם, אז אני מצטער על האחרון וממתין להערות על הראשון.
שאלות על המשחק,על העולם, על דמויות ספציפיות ועל היסטוריה כללית יענו בשמחה.
אין בינתיים דד-לין להגשת דמות. קצב תגובות רצוי - לא איטי, תגובה בשבוע זה בערך המינימום, אבל לכל אחד יש זמנים קשה, אז אם אתם לא יכולים לעמוד בזה במשך תקופה פשוט להגיד... אין עם זה בעייה וזה הגיוני לחלוטין.
דבר אחרון, דמויות וסיפורי רקע להגיש פה.... לא בהודעה פרטית. אחרת זה עושה לי באלאגן ואני עלול לאבד דברים... בסופו של דבר אני תמיד משלב את הרקעים בעלילה, ואני שהרקעים שלכם יהיו לי מסודרים בשלוף בעץ הזה במקום בהודעה פרטית שאני עלול למחוק בטעות.)
קדימה להסתער.
רשימת דב"שים
מכתבים
המכתב של נוק
מפות
רקע על העולם
לפני הרבה שנים העולם נראה קצת אחרת, היבשות היו מאוחדות בשטחם ואיש לא היה צריך לצאת לים כדי לסחור אם הממלכות השכנות, עד שהתרחשו שתי מאורעות עיקריים.
• הפיצול- איש לעולם לא יבין מה היה המניע שלהם, אבל זוג אלים פסקו שהעולם לא יכול להמשיך בצורת שבה הוא מתפקד, וניסו להתחילו מחדש. התוצאה: היבשות נקראו, ממלכות נעלמו מההיסטרויה, ופער טכנולוגי לא מוסבר נוצר בין העמים השונים.
גלקוס היפה, שפעם הייתה יבשת אחת גדולה ואדירה התפצלה ליבשות קטנות
o גלקוס- היבשת המרכזית והיותר גדולה, מחולקת לכמה ממלכות בת, אשר נשלטות על ידי שושלת דלגדו מהתחלה חדשה, בני אנוש רגילים אירופאים טיפסים. ישנה ממלכה נוספת בצפון,אשר נשלטת מהעיר/מבצר טירת-כפור, יש הטוענים שאנשייה ברברים חסרי רסן (טיפה מזכירה את סקיירים למי שזה עוזר לו). יש ממלכה סגורה של אלפים ביערות גאלה, ועיר קדושה לדרואידם בשם אלור-גאנה. דרום גלקוס לא ממופע, יש מדבר ענק שהדרך היחידה לעבור אותו הייתה על כנפי דרקונים, שדי נעלמו מהעולם לאחרונה. גם הקסם לא עובד שם כמו שצריך...
o רעגייה- ממלכה/יבשת קטנה יותר ששוכנת ממערב לגלקוס, יש הרבה היתקלויות ותגרות ימיות בין גלקוס לרעגיה, אשר מתקפדת כמדינה דתית פנאטית בעלת אופי מוסלמי מעט, הם מאמינים באל אחד, ושאר האלים הם אלי שקר כופרים, יש שם מועצה ששולטת, אחת לעשור בדרך כלל יש מרד של מעמד כזה או אחר אשר תופס את השלטון, האנשים די התרגלו לזה.... הסיירם של רעגיה מגיעים מאיזור מדבר דרש, אשר שורץ באנשי חרק מסוכנים. אבל הסיירים מסתירים סודות שהם הביאו מערים רחוקת ביבשות, ויש אומרים שיש להם מקלות שירוים אש ורעמים.
o גוז'אן/סנחרב- כנראה שהמלחמה על השליטה ביבשת הגדולה ביותר לעלום לא תיגמר. מצד אחד עומד קיסר גוז'אן, אשר שולט ביד קשה במספר עצום של נתינים, רובם בורים חסרי דעת ודת, מבחינתם הקיסר הוא אל והם יעשו הכול בשבילו, כנראה שלא מספיק. (קהילה סינית.) מהצד השני יש את קיסרות סנחרב, אשר מונהגת על ידי הקיסר "אל אלי אדמות" שלהם האנשים שם משכילים ודי עשירים, הקיסר האל כבש את הממלכות הקטנות והקים את האימפריה, ובניגוד לקיסר השני שאיתו הוא חולק את היבשת, מקבל את תפילות האנשים שלו ברצון, מה שהפך אותו לאל. (שילוב של יוון/רומא העתיקה אם קצת מיסטיקה, הקיסר שלהם הוא באמת אל בן אלמוות.)
• הצלקת- כולם זוכרים את המעשה הזה, האשף האפל טאלין מג'סאנס טימא לנצח את החלק של צפון היבשת, ויצר איזור חסר חיים, אשר מלא באל-מתים, שדים, וקסם חסר צורה.
הסבר גיאוגרפי:
גלקוס הינה יבשת/ממלכה בסדר גדול של 1.5 בריטניה, צפון היבשת הינו איזור מושלג והררי, מרבית החיים באיזור זה הינם בני אנוש החיים בקרבה לחופי הצפון, מנצלים את הים בכל דרך אפשרית.
הגבול הלא כל כך רשמי של ממלכת הצפון הוא הצלקת, איזור מת וחסר חיים של קסם פראי וחסר רסן, אשר מאוכלס בהמון אל מתים חסרי בינה, ובשאר יצורי תהומות אשר נוטים לצוץ במקום זה, ישנם שני "חורים" בצלקת, מדובר באיזורי חיץ אשר בהם יש מעבר בטוח (פחות או יותר) בין גבול הצפון למרכז היבשת, באיזורים הללו ניתן למצוא בדרך כלל מוצב של מסדר אבירי אלטוס, אבירים ממוצא אלפי אשר צדים את יצורי האופל הנמצאים בצלקת, ומנהלים מאבק עיקש נגד הרוע. החורים בצלקת נוצרו לאחר עבודה קשה וקורבן של עשרות כוהנים ואבירים, ויש לתחזק את החורים כדי למנוע מהצלקת להתשפט בחזרה לתוך השטח, ולמלא את החור. יש לציין שאומנם החורים נקיים בערך מיצורי אופל, אבל האדמה עדיין מתה ורוויות מחלות.
בצפון נמצא אחת מהכנסיות לממלכת הגמדים, אשר מרביתם חיים מתחת לאדמה בערי ענק הנחפרות באופן קבוע. מערכת המעברים של ממלכת הגמדים מגיעה ככל הנראה עד למרכז היבשת, אולם מאחר ומדובר במס' קהילות גמדים שונות, אשר מתפקדות כממלכות אוטנומיות לכל דבר, קשה לדעת בבירור היכן כל מעבר מסתיים, אם כי ברור שזו שאלה של זמן עד שהמעברים יחצו את היבשת מצפון לדרום, ואלי יאפשרו את חציית המדבר.
חלקה הדרומי של גלקוס אינו ממופה, מדובר במדבר רחב ידיים ואין סופי ככל הנראה, למדבר יש תכונה נוספת של "קסם מת" והוא מתפקד כחור בקסם לכל דבר- לא ניתן להטיל בו כל לחש (קדושה/מאגיה או כל סגנון לחש אחר) והוא מפיג כל לחש המתקרב עליו. עד כה, לא מחזיק איש בטענה כי הצליח לחצות מדבר זה, או למפה כל חלק ממנו, אלה שניסו, והצליחו לחזור בחיים, מספרים על מסע ארוך ואין סופי, וללא כל נקדות מיים או צל במרחק של לפחות 25 ימים לתוך המדבר.
נעשו ניסיונות לחצות את המדבר באמצעות מעוף, אולם נראה כי החייה היחידה שיש בכוחה לחצות את המרחק העצום של המדבר היא דרקון, אשר אינם נוטים להתלהב מהרעיון לשמש כבהמות רכיבה.
במערב היבשת שוכנת עיר הנמל העיקרית של גלקוס, "אורקל", לאור העובדה שמודבר בעיר הנמל הפונה לכיוון היבשת רעגיה, היא ידועה בכך שהיא היעד הראשון אשר מותקף בכל ניסון התגרות ומלחמה בין היבשות, והעיר נחרבה מס' פעמים לא מבוטל לאורך ההסיטוריה, אם כי היא תמיד נבנת מחדש, מדובר בשטח מישורי אשר משמש כמרכז החיים בישבת, וחלק גדול מהערים והכפרים הוקמו בו.
יוצא הדופן הוא הר "תמ-אדרה" אשר פסגתו היא מקום מחייתם של אלפי ההרים והגריפינים שלהם, המסע לפסגה ללא מעוף נחשב בלתי אפשרי ומסוכן, ממלכת ההרים של האלפים שומרת על ניתוק משאר הממלכות ונוטה שלא להתערב במאבקים המתרחשים בסביבתה, שכן ההר מעולם לא נכבש, ואין מצור אשר מצליח לשבור את יושביו.
מזרח הישבת הינו המקום המיוער ביותר ביבשת, מדובר בחלק היבשת שבו שוכן יער גאלה העתיק, אשר מכסה את מרבית חלק זה של היבשת.
במזרח נמצאות עיר אלפי היערות- סלה-קלה, אשר מוסתרת בתור היער ומוגנת על ידי שומריה האיתנים. מיקום העיר אינו סודי, וניתן להגיע אליה באמצעות מסע רגלי דרך היערות.
העיר השנייה השוכנת בשכנות לעיר האלפים הינה אלור-גאנה, עיר הדרואדים הראשית של היבשת.
אלור גאנה מתפקדת כמרכז לכלל הדרואדים בישבת, ובה מתאמנים כלל הדרואדים טרם הם מוקצים למעגל מסויים ונשלחים להצבה מסודרת.
נוסף לכך, העיר גם מאמנת את הזרוע המבצעת של הקהילה הדרואית, וצבא של סיירי עילית חיים בעיר ומגנים עליה, ועל היערות הסובבים אותה באדיקות. כמו הדרואדים, גם הסיירים מוקצים לאיזור ספציפי ביבשת, אולם זה נעשה בחלק האמצעי של האימונים, ולמקום ההקצאה יש השפעה רבה על סגנון הלחימה של הסיירים.
בעת זו קיימים שני מעוזים בהם מוצבים הסיירים, אלור-גאנה במזרח, אשר מאמנת את סייריה להיות חרשיים ביער,לנוע בשקט בין העצים, ולצלוף באויבהם ממרחק באמצעות קשתות. וקסטה בצפון, אשר מאמנת את סייריה להיות לוחמים עזים בשטח המחייה הקשה, ולהילחם בשני כלי נשק במקביל, לרוב מדובר בזוג חרבות, אולם ניתן למצוא גם כלי נשק נוספים באמתחתם.
הדוראידם נחשבים לרוב ל"קול ההיגיון" והם אינם נוטים לבחור צד במאבקים אשר אינם מוכרים על ידם כ"מלחמות חובה",הם תמיד ינטו לכיוון הנטרלי במאבקי הטוב והרע, אבל לא יהססו לצאת למלחמת חורמה במקרה ויהיה צורך בכך.
המצב כיום:
לפני חמש עשרה שנה החל שר מלחמה בשם קורט במסכת כיבושים לאורך יבשת גלקוס, זה לקח לו 12 שנה, אבל בסופו של דבר, הוא הצליח לכבוש את כלל ממלכות המרכז של היבשת, לגרום לאלפים לסגת ליערות העד שלהם, להניס את עומות הצפון למעבר לצלקת, ולהחזיק באימפריה הגדולה ביותר שידעה היבשת הזו באלפי השנים האחרונות. כעת יושב לו קורט בארמונו בעיר הבירה שלו, אותה בנה מעל עיר הבירה הקודמת של ממלכת גאלה "התחלה-חדשה" ומנהל מאבק עיקש בשלושת החזיתות שנשארו לו, מול הכוח המשולב של האלפים, הדרואדים והסיירים שלהם, אשר מנהלים לחימה חזיתית מול צבאו של קורט במזרח הישבת.
מול צבא הצפון אשר משלב פעולה עם הדרואידים של צפון היבשת ועם מסדר ציידי האל מתים -אבירי אלטוס, בלחימת גרילה לאורך הגבול הצפוני של היבשת.
ומערכה עיקשת מול המעוז האחרון של המתנגדים העיקריים לו, כוחות המורדים אשר מורכבים משאריות שלוש הממלכות של מרכז הישבת, ומונהגים על ידי שלטון "הדוכסות".
למרות המערכות שמנהל קורט, הוא שולט באגרוף פלדה על היבשת, הכפרים אשר נמצאים בשליטתו נדרשים לשלם מסים כבדים, או להתגייס לשורות הצבא שלו. חל איסור מוחלט לפגוע בחייליו, ואלה מנהלים אורך חיים בריוני מול הכפרים: הוצאות להורג, מיסים חדשים ואלימות הם דבר שבשגרה.
• הפיצול- איש לעולם לא יבין מה היה המניע שלהם, אבל זוג אלים פסקו שהעולם לא יכול להמשיך בצורת שבה הוא מתפקד, וניסו להתחילו מחדש. התוצאה: היבשות נקראו, ממלכות נעלמו מההיסטרויה, ופער טכנולוגי לא מוסבר נוצר בין העמים השונים.
גלקוס היפה, שפעם הייתה יבשת אחת גדולה ואדירה התפצלה ליבשות קטנות
o גלקוס- היבשת המרכזית והיותר גדולה, מחולקת לכמה ממלכות בת, אשר נשלטות על ידי שושלת דלגדו מהתחלה חדשה, בני אנוש רגילים אירופאים טיפסים. ישנה ממלכה נוספת בצפון,אשר נשלטת מהעיר/מבצר טירת-כפור, יש הטוענים שאנשייה ברברים חסרי רסן (טיפה מזכירה את סקיירים למי שזה עוזר לו). יש ממלכה סגורה של אלפים ביערות גאלה, ועיר קדושה לדרואידם בשם אלור-גאנה. דרום גלקוס לא ממופע, יש מדבר ענק שהדרך היחידה לעבור אותו הייתה על כנפי דרקונים, שדי נעלמו מהעולם לאחרונה. גם הקסם לא עובד שם כמו שצריך...
o רעגייה- ממלכה/יבשת קטנה יותר ששוכנת ממערב לגלקוס, יש הרבה היתקלויות ותגרות ימיות בין גלקוס לרעגיה, אשר מתקפדת כמדינה דתית פנאטית בעלת אופי מוסלמי מעט, הם מאמינים באל אחד, ושאר האלים הם אלי שקר כופרים, יש שם מועצה ששולטת, אחת לעשור בדרך כלל יש מרד של מעמד כזה או אחר אשר תופס את השלטון, האנשים די התרגלו לזה.... הסיירם של רעגיה מגיעים מאיזור מדבר דרש, אשר שורץ באנשי חרק מסוכנים. אבל הסיירים מסתירים סודות שהם הביאו מערים רחוקת ביבשות, ויש אומרים שיש להם מקלות שירוים אש ורעמים.
o גוז'אן/סנחרב- כנראה שהמלחמה על השליטה ביבשת הגדולה ביותר לעלום לא תיגמר. מצד אחד עומד קיסר גוז'אן, אשר שולט ביד קשה במספר עצום של נתינים, רובם בורים חסרי דעת ודת, מבחינתם הקיסר הוא אל והם יעשו הכול בשבילו, כנראה שלא מספיק. (קהילה סינית.) מהצד השני יש את קיסרות סנחרב, אשר מונהגת על ידי הקיסר "אל אלי אדמות" שלהם האנשים שם משכילים ודי עשירים, הקיסר האל כבש את הממלכות הקטנות והקים את האימפריה, ובניגוד לקיסר השני שאיתו הוא חולק את היבשת, מקבל את תפילות האנשים שלו ברצון, מה שהפך אותו לאל. (שילוב של יוון/רומא העתיקה אם קצת מיסטיקה, הקיסר שלהם הוא באמת אל בן אלמוות.)
• הצלקת- כולם זוכרים את המעשה הזה, האשף האפל טאלין מג'סאנס טימא לנצח את החלק של צפון היבשת, ויצר איזור חסר חיים, אשר מלא באל-מתים, שדים, וקסם חסר צורה.
הסבר גיאוגרפי:
גלקוס הינה יבשת/ממלכה בסדר גדול של 1.5 בריטניה, צפון היבשת הינו איזור מושלג והררי, מרבית החיים באיזור זה הינם בני אנוש החיים בקרבה לחופי הצפון, מנצלים את הים בכל דרך אפשרית.
הגבול הלא כל כך רשמי של ממלכת הצפון הוא הצלקת, איזור מת וחסר חיים של קסם פראי וחסר רסן, אשר מאוכלס בהמון אל מתים חסרי בינה, ובשאר יצורי תהומות אשר נוטים לצוץ במקום זה, ישנם שני "חורים" בצלקת, מדובר באיזורי חיץ אשר בהם יש מעבר בטוח (פחות או יותר) בין גבול הצפון למרכז היבשת, באיזורים הללו ניתן למצוא בדרך כלל מוצב של מסדר אבירי אלטוס, אבירים ממוצא אלפי אשר צדים את יצורי האופל הנמצאים בצלקת, ומנהלים מאבק עיקש נגד הרוע. החורים בצלקת נוצרו לאחר עבודה קשה וקורבן של עשרות כוהנים ואבירים, ויש לתחזק את החורים כדי למנוע מהצלקת להתשפט בחזרה לתוך השטח, ולמלא את החור. יש לציין שאומנם החורים נקיים בערך מיצורי אופל, אבל האדמה עדיין מתה ורוויות מחלות.
בצפון נמצא אחת מהכנסיות לממלכת הגמדים, אשר מרביתם חיים מתחת לאדמה בערי ענק הנחפרות באופן קבוע. מערכת המעברים של ממלכת הגמדים מגיעה ככל הנראה עד למרכז היבשת, אולם מאחר ומדובר במס' קהילות גמדים שונות, אשר מתפקדות כממלכות אוטנומיות לכל דבר, קשה לדעת בבירור היכן כל מעבר מסתיים, אם כי ברור שזו שאלה של זמן עד שהמעברים יחצו את היבשת מצפון לדרום, ואלי יאפשרו את חציית המדבר.
חלקה הדרומי של גלקוס אינו ממופה, מדובר במדבר רחב ידיים ואין סופי ככל הנראה, למדבר יש תכונה נוספת של "קסם מת" והוא מתפקד כחור בקסם לכל דבר- לא ניתן להטיל בו כל לחש (קדושה/מאגיה או כל סגנון לחש אחר) והוא מפיג כל לחש המתקרב עליו. עד כה, לא מחזיק איש בטענה כי הצליח לחצות מדבר זה, או למפה כל חלק ממנו, אלה שניסו, והצליחו לחזור בחיים, מספרים על מסע ארוך ואין סופי, וללא כל נקדות מיים או צל במרחק של לפחות 25 ימים לתוך המדבר.
נעשו ניסיונות לחצות את המדבר באמצעות מעוף, אולם נראה כי החייה היחידה שיש בכוחה לחצות את המרחק העצום של המדבר היא דרקון, אשר אינם נוטים להתלהב מהרעיון לשמש כבהמות רכיבה.
במערב היבשת שוכנת עיר הנמל העיקרית של גלקוס, "אורקל", לאור העובדה שמודבר בעיר הנמל הפונה לכיוון היבשת רעגיה, היא ידועה בכך שהיא היעד הראשון אשר מותקף בכל ניסון התגרות ומלחמה בין היבשות, והעיר נחרבה מס' פעמים לא מבוטל לאורך ההסיטוריה, אם כי היא תמיד נבנת מחדש, מדובר בשטח מישורי אשר משמש כמרכז החיים בישבת, וחלק גדול מהערים והכפרים הוקמו בו.
יוצא הדופן הוא הר "תמ-אדרה" אשר פסגתו היא מקום מחייתם של אלפי ההרים והגריפינים שלהם, המסע לפסגה ללא מעוף נחשב בלתי אפשרי ומסוכן, ממלכת ההרים של האלפים שומרת על ניתוק משאר הממלכות ונוטה שלא להתערב במאבקים המתרחשים בסביבתה, שכן ההר מעולם לא נכבש, ואין מצור אשר מצליח לשבור את יושביו.
מזרח הישבת הינו המקום המיוער ביותר ביבשת, מדובר בחלק היבשת שבו שוכן יער גאלה העתיק, אשר מכסה את מרבית חלק זה של היבשת.
במזרח נמצאות עיר אלפי היערות- סלה-קלה, אשר מוסתרת בתור היער ומוגנת על ידי שומריה האיתנים. מיקום העיר אינו סודי, וניתן להגיע אליה באמצעות מסע רגלי דרך היערות.
העיר השנייה השוכנת בשכנות לעיר האלפים הינה אלור-גאנה, עיר הדרואדים הראשית של היבשת.
אלור גאנה מתפקדת כמרכז לכלל הדרואדים בישבת, ובה מתאמנים כלל הדרואדים טרם הם מוקצים למעגל מסויים ונשלחים להצבה מסודרת.
נוסף לכך, העיר גם מאמנת את הזרוע המבצעת של הקהילה הדרואית, וצבא של סיירי עילית חיים בעיר ומגנים עליה, ועל היערות הסובבים אותה באדיקות. כמו הדרואדים, גם הסיירים מוקצים לאיזור ספציפי ביבשת, אולם זה נעשה בחלק האמצעי של האימונים, ולמקום ההקצאה יש השפעה רבה על סגנון הלחימה של הסיירים.
בעת זו קיימים שני מעוזים בהם מוצבים הסיירים, אלור-גאנה במזרח, אשר מאמנת את סייריה להיות חרשיים ביער,לנוע בשקט בין העצים, ולצלוף באויבהם ממרחק באמצעות קשתות. וקסטה בצפון, אשר מאמנת את סייריה להיות לוחמים עזים בשטח המחייה הקשה, ולהילחם בשני כלי נשק במקביל, לרוב מדובר בזוג חרבות, אולם ניתן למצוא גם כלי נשק נוספים באמתחתם.
הדוראידם נחשבים לרוב ל"קול ההיגיון" והם אינם נוטים לבחור צד במאבקים אשר אינם מוכרים על ידם כ"מלחמות חובה",הם תמיד ינטו לכיוון הנטרלי במאבקי הטוב והרע, אבל לא יהססו לצאת למלחמת חורמה במקרה ויהיה צורך בכך.
המצב כיום:
לפני חמש עשרה שנה החל שר מלחמה בשם קורט במסכת כיבושים לאורך יבשת גלקוס, זה לקח לו 12 שנה, אבל בסופו של דבר, הוא הצליח לכבוש את כלל ממלכות המרכז של היבשת, לגרום לאלפים לסגת ליערות העד שלהם, להניס את עומות הצפון למעבר לצלקת, ולהחזיק באימפריה הגדולה ביותר שידעה היבשת הזו באלפי השנים האחרונות. כעת יושב לו קורט בארמונו בעיר הבירה שלו, אותה בנה מעל עיר הבירה הקודמת של ממלכת גאלה "התחלה-חדשה" ומנהל מאבק עיקש בשלושת החזיתות שנשארו לו, מול הכוח המשולב של האלפים, הדרואדים והסיירים שלהם, אשר מנהלים לחימה חזיתית מול צבאו של קורט במזרח הישבת.
מול צבא הצפון אשר משלב פעולה עם הדרואידים של צפון היבשת ועם מסדר ציידי האל מתים -אבירי אלטוס, בלחימת גרילה לאורך הגבול הצפוני של היבשת.
ומערכה עיקשת מול המעוז האחרון של המתנגדים העיקריים לו, כוחות המורדים אשר מורכבים משאריות שלוש הממלכות של מרכז הישבת, ומונהגים על ידי שלטון "הדוכסות".
למרות המערכות שמנהל קורט, הוא שולט באגרוף פלדה על היבשת, הכפרים אשר נמצאים בשליטתו נדרשים לשלם מסים כבדים, או להתגייס לשורות הצבא שלו. חל איסור מוחלט לפגוע בחייליו, ואלה מנהלים אורך חיים בריוני מול הכפרים: הוצאות להורג, מיסים חדשים ואלימות הם דבר שבשגרה.
מפה
https://drive.google.com/open?id=0By7n4BKke1o_c3hJZHRmQ2tjQ1U (בדוקס)
דת (רשימה של אלים ונטייה, רלבנטי אם אתם משחקים דמות קדושה או בקטע של דמות מאמינה)
גליס – אלת היער והחיים אשתו של קריוס N
קריוס – אדון השמש וההתפתחות, נצר ראשון של הקדמון הטוב G
ויסני – גבירת הקסם (כלל הסוגים), והידע, אשתו של אדון הזמן, ואחת האלות החזקות ביותר בפנטאון N
אדון הזמן- שמו האמיתי לא מופיע בהיסטירה, כשמו הוא אדון קסם הזמן ושומרו, אין לו בדיוק מאמינים ומקדשים, הוא לא שולט על האלים, אבל הוא יכול, בהסכמה של מחצית מהאלים, להשעות את כוחותיו של אל אחר לאלתר, ולכל משך שיקבע.
תרלש – אל הדרקונים האפלים בנם של גליס וגמר ואחיו של מליוס N
מליוס אל הדרקונים הטובים בנם של קריוס וגליס החורג של תרלש N
גמר – אל הדרכים והציד N
דך – אלת קרבות החובה והצדק ובתם של קריוס וגליס G
מלים – האל הצעיר ואל הגנבים N
פולך- אל הרצח והגנבות ופטרונם של הפיראטים E
טראקך – אל המוות והאש E אח של ג'ון
ג'ן – אל היופי והקרח G אחות של טראקך
אלתוס- אביר השמש, אלף שעלה לאלוהת ומתפקד כפטורן לאבירי הקודש הצדים את הרע. G
קריוס – אדון השמש וההתפתחות, נצר ראשון של הקדמון הטוב G
ויסני – גבירת הקסם (כלל הסוגים), והידע, אשתו של אדון הזמן, ואחת האלות החזקות ביותר בפנטאון N
אדון הזמן- שמו האמיתי לא מופיע בהיסטירה, כשמו הוא אדון קסם הזמן ושומרו, אין לו בדיוק מאמינים ומקדשים, הוא לא שולט על האלים, אבל הוא יכול, בהסכמה של מחצית מהאלים, להשעות את כוחותיו של אל אחר לאלתר, ולכל משך שיקבע.
תרלש – אל הדרקונים האפלים בנם של גליס וגמר ואחיו של מליוס N
מליוס אל הדרקונים הטובים בנם של קריוס וגליס החורג של תרלש N
גמר – אל הדרכים והציד N
דך – אלת קרבות החובה והצדק ובתם של קריוס וגליס G
מלים – האל הצעיר ואל הגנבים N
פולך- אל הרצח והגנבות ופטרונם של הפיראטים E
טראקך – אל המוות והאש E אח של ג'ון
ג'ן – אל היופי והקרח G אחות של טראקך
אלתוס- אביר השמש, אלף שעלה לאלוהת ומתפקד כפטורן לאבירי הקודש הצדים את הרע. G
טייזר :
אפשר להגיד שהיום הזה יכול היה להתנהל טוב יותר.
זאת אומרת, סביר להניח שלמצוא את עצמך על עגלה, אזוק ובדרך למשפט שדה, כשברור שאין דרך שתצא זכאי מכל הסיפור, זה דבר רע, ולא מן הנמנע שכל אחד ינסה שלא להביא עצמו למצב הזה.
אבל יש הבדל גדול בין רצוי לבין למצוי, וככה אתם מוצאים את עצמכם,כאשר אתם מוקפים במס' שומרים, כולם לבושים במדים של צבאו של קורט, בדרך לפגוש את סמל דוך, ויש מצב טוב שמהסיפור הזה לא תצאו טוב, אבל... אולי בכל זאת יש סיכוי?
יש עוד יום שלם של מסע בעגלה את למוצב שבו נמצא הסמל דוך, ודברים יכולים להשתנות.
השאלה היא אם יש בכם את האומץ לקחת את החיים שלכם בידיים, או לא?
זאת אומרת, סביר להניח שלמצוא את עצמך על עגלה, אזוק ובדרך למשפט שדה, כשברור שאין דרך שתצא זכאי מכל הסיפור, זה דבר רע, ולא מן הנמנע שכל אחד ינסה שלא להביא עצמו למצב הזה.
אבל יש הבדל גדול בין רצוי לבין למצוי, וככה אתם מוצאים את עצמכם,כאשר אתם מוקפים במס' שומרים, כולם לבושים במדים של צבאו של קורט, בדרך לפגוש את סמל דוך, ויש מצב טוב שמהסיפור הזה לא תצאו טוב, אבל... אולי בכל זאת יש סיכוי?
יש עוד יום שלם של מסע בעגלה את למוצב שבו נמצא הסמל דוך, ודברים יכולים להשתנות.
השאלה היא אם יש בכם את האומץ לקחת את החיים שלכם בידיים, או לא?
אוקי, אחרי שחפרתי הרבה על העולם, ואחרי שהייתי צריך לסנן הרבה דברים כדי לא ליצור לאף אחד כאב ראש של קריאה, אני שמח להכריז על המשחק שלי למו"ד 3.5.
לעניין מכאניקה וכאלה:
הדמוית מתחילות רמה 1, כל חומר רשמי מאושר, אבל דורש הפנייה מותאמת (אם אתם מעלים ספר באוב, אז לפחות תגידו לי איזה ספר זה ואיזה עמוד אני צריך לחפש.) ואם אתם מביאים משהו לא רשמי (כדוגמת ויקי ,giantitp, ושאר ירקות) אז יש צורך באישור שלי לפני כן.
flew's and trait בפנים, נשקים הזויים מarms and armor וגזעים לא ברורים גם הם בפנים, כנ"ל כלל מקצועות הבסיס (אני כרגע לא מתעסק במקצועת יוקרה, אבל אם אתם בונים דמות שעתידה להיות X, עדיף שתגידו מראש כדי לוודא שמקצוע היוקרה הזה מאושר)
יוצא הדופן בעסק זה magic of incarnum, לא התעמקתי מספיק בספר הזה, וכל הניסינות שלי להריץ לדמויות מהספר הזה עלו בתוהו, אז אני לא נכנס לזה.
כדי להיכנס למשחק יש צורך להעביר לי רקע לדמות, יש צורך גם בלהעביר לי העתק של דף הדמות (סרוק,קובץ pdf או כל דף דמות אינטראקטיבי כזה או אחר), אני בדרך כלל מציע להעביר קדום רקע ולהמתין לקבלה לפני שמשקיעים זמן על לבנות דמות, אבל החלטה שלכם.
חובה להכליל ברקע איך הגעתם לעגלת האסירים שנעה למשפט של סמל דוך, אתם יכולים לחשוב על כל סיבה שעולה לכם בראש, אבל היא חשובה.
עכשיו, אני בראש פתוח, אז אם אתם רוצים להמציע עיר,מסדר,אל חדש או דברים אחרים בסגנון אז זה אפשרי, רק להעביר לי הסבר מפורט בנושא ולהיות מוכן לשינויים במידת הצורך.
בטוח שחכתי משהו, ובטוח כתבתי אם שגיאות כתיב פה ושם, אז אני מצטער על האחרון וממתין להערות על הראשון.
שאלות על המשחק,על העולם, על דמויות ספציפיות ועל היסטוריה כללית יענו בשמחה.
אין בינתיים דד-לין להגשת דמות. קצב תגובות רצוי - לא איטי, תגובה בשבוע זה בערך המינימום, אבל לכל אחד יש זמנים קשה, אז אם אתם לא יכולים לעמוד בזה במשך תקופה פשוט להגיד... אין עם זה בעייה וזה הגיוני לחלוטין.
דבר אחרון, דמויות וסיפורי רקע להגיש פה.... לא בהודעה פרטית. אחרת זה עושה לי באלאגן ואני עלול לאבד דברים... בסופו של דבר אני תמיד משלב את הרקעים בעלילה, ואני שהרקעים שלכם יהיו לי מסודרים בשלוף בעץ הזה במקום בהודעה פרטית שאני עלול למחוק בטעות.)
קדימה להסתער.
רשימת דב"שים
אנטיגונסטים
דיוואש- יד ימינו של קורט, בעל הזהות "תאנור קול רעם" כשמדובר בפיקוד על הצבא, מסוגל להטיל לחשים, ללא ספק מעוניין בחיסול הפעילות של הקבוצה, לא משנה מה.
קורט- שר המלחמה שכבש את גאלקוס,
ניקולאי-אביר המוות, חזר לחיים ודורש נקמה נגגד קורט, אחראי להריסה של כמה ערים
באלגניסטים
*נוק- משנה צורה, בגד בקבוצה וגנב את הזהב, כשהו מפליל אותם. תקף אותם בכפר ונמלט כשנפגע קשה. נראה שמשרת את הכאוס. יחס-עוין
מירה- הייתה עם נוק, עפורה, ללא ספק משתפת פעולה עם נוק. יש לה עניין לא ברור כשמדובר בפסיונים ומצליפי מוח יחס עוין.
באחדור- אח של מליק, רצח את רוב משפחתו במאבק ירושה, סייר, משתף פעולה עם נוק (לדבריו של נוק) ויש לו משהו נגד מליק.
*קלור- בן אנוש מכשף שהיה בשיירה, נעלם אחרי שלאטמיר תקף אותו, הופיע שוב באורקל בקרב נגד הקבוצה, הובס ונלקח לכלא בידי חברי הגידלה של לאטמיר. יחס- עוין.
וליראן מלח, שר שיר על גוואן, ושט איתה בכוב הנופל, נראה שבעל רצון להפיל את קורט, יחס-חברתי.
גוואן, קפטן הכוכב הנופל, לא ברור בדיוק מה המטרה שלה, אבל היא חברותית לקבוצה והושיטה אותם לרעגיה
דרסט- ראש מעגל הכסף, בחור נחמד בסך הכל, יחס חברתי
קיילי, דרואידית ממעגל הארד היא ייצגה אתכם אין לה הרבה כוח, אבל היא מפצה על זה בליבה.
ראג'ין- זד, אחיו נעלם אצל הסיריים של רעגיה, שכר את הקבוצה על מנת לחלץ את אחיו.
אח של ראג'ין - זד, נעלם אצל הסיירים של רעיגה, ישנה טענה כי גילה סוד עתיק
מכתבים
המכתב של נוק
liorgonen3 אמר/ה:[post]661416[/post] שעירים יקרים לעזזאל.
אם להיות כנה, הזהב נגנב מהעגלה עוד לפני שהיא יצאה מאורקל, ככה זה עם חללים אטומים, אחרי שהם סגורים, אף אחד לא טורח לבדוק שהכול עדיין שם.
עכשיו אתם בטח שואלים למה לעזזאל להציע לכם את כל הסיפור, אם מההתחלה יכולתי לגנוב את הזהב לבד? ובכן זה פשוט, סביר להניח שבעוד שאתם קוראים את זה, כבר כל צבא קורט מחפש אתכם, יכול להיות לזה קשר לכך שאיכשהו, כמה שומרים ראו אתכם כבר מסתובבים באיזור של העגלה במבצר, טוב.. לפחות עד שנעלמתם משם באורך פלא, בעוד שאת הפרצוף שלי, איש לא ראה.
העניין המצער, הוא שאתם סוג של קצה לא סגור... ועד כמה שזה מצער אותי, אני לא יכול לתת לכם להסתובב ולחפש אותי, או גרוע יותר, לספר עלי למישהו.
מפתיע שאתם נותנים הרגשה צודקת ונכונה רק הפעם.
לכו לעזזאל.
נ.ב - המכתב שקראתם כרגע הוכן בעזרת רונות.
מפות