• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לאדמות המלחמה ! - הרפתקאת מוד 3.5 - OOC

טוב, ברוכים הבאים (או השבים, אם כבר שיחקתם איתי) לעולם המערכה חסר השם שלי, ולהרפתקאה 3.5 בעולם זה.

רקע על העולם
לפני הרבה שנים העולם נראה קצת אחרת, היבשות היו מאוחדות בשטחם ואיש לא היה צריך לצאת לים כדי לסחור אם הממלכות השכנות, עד שהתרחשו שתי מאורעות עיקריים.
• הפיצול- איש לעולם לא יבין מה היה המניע שלהם, אבל זוג אלים פסקו שהעולם לא יכול להמשיך בצורת שבה הוא מתפקד, וניסו להתחילו מחדש. התוצאה: היבשות נקראו, ממלכות נעלמו מההיסטרויה, ופער טכנולוגי לא מוסבר נוצר בין העמים השונים.
גלקוס היפה, שפעם הייתה יבשת אחת גדולה ואדירה התפצלה ליבשות קטנות

o גלקוס- היבשת המרכזית והיותר גדולה, מחולקת לכמה ממלכות בת, אשר נשלטות על ידי שושלת דלגדו מהתחלה חדשה, בני אנוש רגילים אירופאים טיפסים. ישנה ממלכה נוספת בצפון,אשר נשלטת מהעיר/מבצר טירת-כפור, יש הטוענים שאנשייה ברברים חסרי רסן (טיפה מזכירה את סקיירים למי שזה עוזר לו). יש ממלכה סגורה של אלפים ביערות גאלה, ועיר קדושה לדרואידם בשם אלור-גאנה. דרום גלקוס לא ממופע, יש מדבר ענק שהדרך היחידה לעבור אותו הייתה על כנפי דרקונים, שדי נעלמו מהעולם לאחרונה. גם הקסם לא עובד שם כמו שצריך...
o רעגייה- ממלכה/יבשת קטנה יותר ששוכנת ממערב לגלקוס, יש הרבה היתקלויות ותגרות ימיות בין גלקוס לרעגיה, אשר מתקפדת כמדינה דתית פנאטית בעלת אופי מוסלמי מעט, הם מאמינים באל אחד, ושאר האלים הם אלי שקר כופרים, יש שם מועצה ששולטת, אחת לעשור בדרך כלל יש מרד של מעמד כזה או אחר אשר תופס את השלטון, האנשים די התרגלו לזה.... הסיירם של רעגיה מגיעים מאיזור מדבר דרש, אשר שורץ באנשי חרק מסוכנים. אבל הסיירים מסתירים סודות שהם הביאו מערים רחוקת ביבשות, ויש אומרים שיש להם מקלות שירוים אש ורעמים.
o גוז'אן/סנחרב- כנראה שהמלחמה על השליטה ביבשת הגדולה ביותר לעלום לא תיגמר. מצד אחד עומד קיסר גוז'אן, אשר שולט ביד קשה במספר עצום של נתינים, רובם בורים חסרי דעת ודת, מבחינתם הקיסר הוא אל והם יעשו הכול בשבילו, כנראה שלא מספיק. (קהילה סינית.) מהצד השני יש את קיסרות סנחרב, אשר מונהגת על ידי הקיסר "אל אלי אדמות" שלהם האנשים שם משכילים ודי עשירים, הקיסר האל כבש את הממלכות הקטנות והקים את האימפריה, ובניגוד לקיסר השני שאיתו הוא חולק את היבשת, מקבל את תפילות האנשים שלו ברצון, מה שהפך אותו לאל. (שילוב של יוון/רומא העתיקה אם קצת מיסטיקה, הקיסר שלהם הוא באמת אל בן אלמוות.)
• הצלקת- כולם זוכרים את המעשה הזה, האשף האפל טאלין מג'סאנס טימא לנצח את החלק של צפון היבשת, ויצר איזור חסר חיים, אשר מלא באל-מתים, שדים, וקסם חסר צורה.






הסבר גיאוגרפי:

גלקוס הינה יבשת/ממלכה בסדר גדול של 1.5 בריטניה, צפון היבשת הינו איזור מושלג והררי, מרבית החיים באיזור זה הינם בני אנוש החיים בקרבה לחופי הצפון, מנצלים את הים בכל דרך אפשרית.
הגבול הלא כל כך רשמי של ממלכת הצפון הוא הצלקת, איזור מת וחסר חיים של קסם פראי וחסר רסן, אשר מאוכלס בהמון אל מתים חסרי בינה, ובשאר יצורי תהומות אשר נוטים לצוץ במקום זה, ישנם שני "חורים" בצלקת, מדובר באיזורי חיץ אשר בהם יש מעבר בטוח (פחות או יותר) בין גבול הצפון למרכז היבשת, באיזורים הללו ניתן למצוא בדרך כלל מוצב של מסדר אבירי אלטוס, אבירים ממוצא אלפי אשר צדים את יצורי האופל הנמצאים בצלקת, ומנהלים מאבק עיקש נגד הרוע. החורים בצלקת נוצרו לאחר עבודה קשה וקורבן של עשרות כוהנים ואבירים, ויש לתחזק את החורים כדי למנוע מהצלקת להתשפט בחזרה לתוך השטח, ולמלא את החור. יש לציין שאומנם החורים נקיים בערך מיצורי אופל, אבל האדמה עדיין מתה ורוויות מחלות.
בצפון נמצא אחת מהכנסיות לממלכת הגמדים, אשר מרביתם חיים מתחת לאדמה בערי ענק הנחפרות באופן קבוע. מערכת המעברים של ממלכת הגמדים מגיעה ככל הנראה עד למרכז היבשת, אולם מאחר ומדובר במס' קהילות גמדים שונות, אשר מתפקדות כממלכות אוטנומיות לכל דבר, קשה לדעת בבירור היכן כל מעבר מסתיים, אם כי ברור שזו שאלה של זמן עד שהמעברים יחצו את היבשת מצפון לדרום, ואלי יאפשרו את חציית המדבר.
חלקה הדרומי של גלקוס אינו ממופה, מדובר במדבר רחב ידיים ואין סופי ככל הנראה, למדבר יש תכונה נוספת של "קסם מת" והוא מתפקד כחור בקסם לכל דבר- לא ניתן להטיל בו כל לחש (קדושה/מאגיה או כל סגנון לחש אחר) והוא מפיג כל לחש המתקרב עליו. עד כה, לא מחזיק איש בטענה כי הצליח לחצות מדבר זה, או למפה כל חלק ממנו, אלה שניסו, והצליחו לחזור בחיים, מספרים על מסע ארוך ואין סופי, וללא כל נקדות מיים או צל במרחק של לפחות 25 ימים לתוך המדבר.
נעשו ניסיונות לחצות את המדבר באמצעות מעוף, אולם נראה כי החייה היחידה שיש בכוחה לחצות את המרחק העצום של המדבר היא דרקון, אשר אינם נוטים להתלהב מהרעיון לשמש כבהמות רכיבה.
במערב היבשת שוכנת עיר הנמל העיקרית של גלקוס, "אורקל", לאור העובדה שמודבר בעיר הנמל הפונה לכיוון היבשת רעגיה, היא ידועה בכך שהיא היעד הראשון אשר מותקף בכל ניסון התגרות ומלחמה בין היבשות, והעיר נחרבה מס' פעמים לא מבוטל לאורך ההסיטוריה, אם כי היא תמיד נבנת מחדש, מדובר בשטח מישורי אשר משמש כמרכז החיים בישבת, וחלק גדול מהערים והכפרים הוקמו בו.
יוצא הדופן הוא הר "תמ-אדרה" אשר פסגתו היא מקום מחייתם של אלפי ההרים והגריפינים שלהם, המסע לפסגה ללא מעוף נחשב בלתי אפשרי ומסוכן, ממלכת ההרים של האלפים שומרת על ניתוק משאר הממלכות ונוטה שלא להתערב במאבקים המתרחשים בסביבתה, שכן ההר מעולם לא נכבש, ואין מצור אשר מצליח לשבור את יושביו.
מזרח הישבת הינו המקום המיוער ביותר ביבשת, מדובר בחלק היבשת שבו שוכן יער גאלה העתיק, אשר מכסה את מרבית חלק זה של היבשת.
במזרח נמצאות עיר אלפי היערות- סלה-קלה, אשר מוסתרת בתור היער ומוגנת על ידי שומריה האיתנים. מיקום העיר אינו סודי, וניתן להגיע אליה באמצעות מסע רגלי דרך היערות.
העיר השנייה השוכנת בשכנות לעיר האלפים הינה אלור-גאנה, עיר הדרואדים הראשית של היבשת.
אלור גאנה מתפקדת כמרכז לכלל הדרואדים בישבת, ובה מתאמנים כלל הדרואדים טרם הם מוקצים למעגל מסויים ונשלחים להצבה מסודרת.
נוסף לכך, העיר גם מאמנת את הזרוע המבצעת של הקהילה הדרואית, וצבא של סיירי עילית חיים בעיר ומגנים עליה, ועל היערות הסובבים אותה באדיקות. כמו הדרואדים, גם הסיירים מוקצים לאיזור ספציפי ביבשת, אולם זה נעשה בחלק האמצעי של האימונים, ולמקום ההקצאה יש השפעה רבה על סגנון הלחימה של הסיירים.
בעת זו קיימים שני מעוזים בהם מוצבים הסיירים, אלור-גאנה במזרח, אשר מאמנת את סייריה להיות חרשיים ביער,לנוע בשקט בין העצים, ולצלוף באויבהם ממרחק באמצעות קשתות. וקסטה בצפון, אשר מאמנת את סייריה להיות לוחמים עזים בשטח המחייה הקשה, ולהילחם בשני כלי נשק במקביל, לרוב מדובר בזוג חרבות, אולם ניתן למצוא גם כלי נשק נוספים באמתחתם.
הדוראידם נחשבים לרוב ל"קול ההיגיון" והם אינם נוטים לבחור צד במאבקים אשר אינם מוכרים על ידם כ"מלחמות חובה",הם תמיד ינטו לכיוון הנטרלי במאבקי הטוב והרע, אבל לא יהססו לצאת למלחמת חורמה במקרה ויהיה צורך בכך.

המצב כיום:
לפני חמש עשרה שנה החל שר מלחמה בשם קורט במסכת כיבושים לאורך יבשת גלקוס, זה לקח לו 12 שנה, אבל בסופו של דבר, הוא הצליח לכבוש את כלל ממלכות המרכז של היבשת, לגרום לאלפים לסגת ליערות העד שלהם, להניס את עומות הצפון למעבר לצלקת, ולהחזיק באימפריה הגדולה ביותר שידעה היבשת הזו באלפי השנים האחרונות. כעת יושב לו קורט בארמונו בעיר הבירה שלו, אותה בנה מעל עיר הבירה הקודמת של ממלכת גאלה "התחלה-חדשה" ומנהל מאבק עיקש בשלושת החזיתות שנשארו לו, מול הכוח המשולב של האלפים, הדרואדים והסיירים שלהם, אשר מנהלים לחימה חזיתית מול צבאו של קורט במזרח הישבת.
מול צבא הצפון אשר משלב פעולה עם הדרואידים של צפון היבשת ועם מסדר ציידי האל מתים -אבירי אלטוס, בלחימת גרילה לאורך הגבול הצפוני של היבשת.
ומערכה עיקשת מול המעוז האחרון של המתנגדים העיקריים לו, כוחות המורדים אשר מורכבים משאריות שלוש הממלכות של מרכז הישבת, ומונהגים על ידי שלטון "הדוכסות".
למרות המערכות שמנהל קורט, הוא שולט באגרוף פלדה על היבשת, הכפרים אשר נמצאים בשליטתו נדרשים לשלם מסים כבדים, או להתגייס לשורות הצבא שלו. חל איסור מוחלט לפגוע בחייליו, ואלה מנהלים אורך חיים בריוני מול הכפרים: הוצאות להורג, מיסים חדשים ואלימות הם דבר שבשגרה.

מפה
https://drive.google.com/open?id=0By7n4BKke1o_c3hJZHRmQ2tjQ1U (בדוקס)

דת (רשימה של אלים ונטייה, רלבנטי אם אתם משחקים דמות קדושה או בקטע של דמות מאמינה)
גליס – אלת היער והחיים אשתו של קריוס N
קריוס – אדון השמש וההתפתחות, נצר ראשון של הקדמון הטוב G
ויסני – גבירת הקסם (כלל הסוגים), והידע, אשתו של אדון הזמן, ואחת האלות החזקות ביותר בפנטאון N
אדון הזמן- שמו האמיתי לא מופיע בהיסטירה, כשמו הוא אדון קסם הזמן ושומרו, אין לו בדיוק מאמינים ומקדשים, הוא לא שולט על האלים, אבל הוא יכול, בהסכמה של מחצית מהאלים, להשעות את כוחותיו של אל אחר לאלתר, ולכל משך שיקבע.
תרלש – אל הדרקונים האפלים בנם של גליס וגמר ואחיו של מליוס N
מליוס אל הדרקונים הטובים בנם של קריוס וגליס החורג של תרלש N
גמר – אל הדרכים והציד N
דך – אלת קרבות החובה והצדק ובתם של קריוס וגליס G
מלים – האל הצעיר ואל הגנבים N
פולך- אל הרצח והגנבות ופטרונם של הפיראטים E
טראקך – אל המוות והאש E אח של ג'ון
ג'ן – אל היופי והקרח G אחות של טראקך
אלתוס- אביר השמש, אלף שעלה לאלוהת ומתפקד כפטורן לאבירי הקודש הצדים את הרע. G

טייזר :
אפשר להגיד שהיום הזה יכול היה להתנהל טוב יותר.
זאת אומרת, סביר להניח שלמצוא את עצמך על עגלה, אזוק ובדרך למשפט שדה, כשברור שאין דרך שתצא זכאי מכל הסיפור, זה דבר רע, ולא מן הנמנע שכל אחד ינסה שלא להביא עצמו למצב הזה.
אבל יש הבדל גדול בין רצוי לבין למצוי, וככה אתם מוצאים את עצמכם,כאשר אתם מוקפים במס' שומרים, כולם לבושים במדים של צבאו של קורט, בדרך לפגוש את סמל דוך, ויש מצב טוב שמהסיפור הזה לא תצאו טוב, אבל... אולי בכל זאת יש סיכוי?
יש עוד יום שלם של מסע בעגלה את למוצב שבו נמצא הסמל דוך, ודברים יכולים להשתנות.
השאלה היא אם יש בכם את האומץ לקחת את החיים שלכם בידיים, או לא?

אוקי, אחרי שחפרתי הרבה על העולם, ואחרי שהייתי צריך לסנן הרבה דברים כדי לא ליצור לאף אחד כאב ראש של קריאה, אני שמח להכריז על המשחק שלי למו"ד 3.5.

לעניין מכאניקה וכאלה:
הדמוית מתחילות רמה 1, כל חומר רשמי מאושר, אבל דורש הפנייה מותאמת (אם אתם מעלים ספר באוב, אז לפחות תגידו לי איזה ספר זה ואיזה עמוד אני צריך לחפש.) ואם אתם מביאים משהו לא רשמי (כדוגמת ויקי ,giantitp, ושאר ירקות) אז יש צורך באישור שלי לפני כן.
flew's and trait בפנים, נשקים הזויים מarms and armor וגזעים לא ברורים גם הם בפנים, כנ"ל כלל מקצועות הבסיס (אני כרגע לא מתעסק במקצועת יוקרה, אבל אם אתם בונים דמות שעתידה להיות X, עדיף שתגידו מראש כדי לוודא שמקצוע היוקרה הזה מאושר)
יוצא הדופן בעסק זה magic of incarnum, לא התעמקתי מספיק בספר הזה, וכל הניסינות שלי להריץ לדמויות מהספר הזה עלו בתוהו, אז אני לא נכנס לזה.

כדי להיכנס למשחק יש צורך להעביר לי רקע לדמות, יש צורך גם בלהעביר לי העתק של דף הדמות (סרוק,קובץ pdf או כל דף דמות אינטראקטיבי כזה או אחר), אני בדרך כלל מציע להעביר קדום רקע ולהמתין לקבלה לפני שמשקיעים זמן על לבנות דמות, אבל החלטה שלכם.
חובה להכליל ברקע איך הגעתם לעגלת האסירים שנעה למשפט של סמל דוך, אתם יכולים לחשוב על כל סיבה שעולה לכם בראש, אבל היא חשובה.

עכשיו, אני בראש פתוח, אז אם אתם רוצים להמציע עיר,מסדר,אל חדש או דברים אחרים בסגנון אז זה אפשרי, רק להעביר לי הסבר מפורט בנושא ולהיות מוכן לשינויים במידת הצורך.

בטוח שחכתי משהו, ובטוח כתבתי אם שגיאות כתיב פה ושם, אז אני מצטער על האחרון וממתין להערות על הראשון.

שאלות על המשחק,על העולם, על דמויות ספציפיות ועל היסטוריה כללית יענו בשמחה.

אין בינתיים דד-לין להגשת דמות. קצב תגובות רצוי - לא איטי, תגובה בשבוע זה בערך המינימום, אבל לכל אחד יש זמנים קשה, אז אם אתם לא יכולים לעמוד בזה במשך תקופה פשוט להגיד... אין עם זה בעייה וזה הגיוני לחלוטין.

דבר אחרון, דמויות וסיפורי רקע להגיש פה.... לא בהודעה פרטית. אחרת זה עושה לי באלאגן ואני עלול לאבד דברים... בסופו של דבר אני תמיד משלב את הרקעים בעלילה, ואני שהרקעים שלכם יהיו לי מסודרים בשלוף בעץ הזה במקום בהודעה פרטית שאני עלול למחוק בטעות.)

קדימה להסתער.

רשימת דב"שים


  • אנטיגונסטים
    דיוואש- יד ימינו של קורט, בעל הזהות "תאנור קול רעם" כשמדובר בפיקוד על הצבא, מסוגל להטיל לחשים, ללא ספק מעוניין בחיסול הפעילות של הקבוצה, לא משנה מה.

    קורט- שר המלחמה שכבש את גאלקוס,

    ניקולאי-אביר המוות, חזר לחיים ודורש נקמה נגגד קורט, אחראי להריסה של כמה ערים
    באלגניסטים
    *נוק- משנה צורה, בגד בקבוצה וגנב את הזהב, כשהו מפליל אותם. תקף אותם בכפר ונמלט כשנפגע קשה. נראה שמשרת את הכאוס. יחס-עוין
    מירה- הייתה עם נוק, עפורה, ללא ספק משתפת פעולה עם נוק. יש לה עניין לא ברור כשמדובר בפסיונים ומצליפי מוח יחס עוין.
    באחדור- אח של מליק, רצח את רוב משפחתו במאבק ירושה, סייר, משתף פעולה עם נוק (לדבריו של נוק) ויש לו משהו נגד מליק.
    *קלור- בן אנוש מכשף שהיה בשיירה, נעלם אחרי שלאטמיר תקף אותו, הופיע שוב באורקל בקרב נגד הקבוצה, הובס ונלקח לכלא בידי חברי הגידלה של לאטמיר. יחס- עוין.

    וליראן מלח, שר שיר על גוואן, ושט איתה בכוב הנופל, נראה שבעל רצון להפיל את קורט, יחס-חברתי.
    גוואן, קפטן הכוכב הנופל, לא ברור בדיוק מה המטרה שלה, אבל היא חברותית לקבוצה והושיטה אותם לרעגיה
    דרסט- ראש מעגל הכסף, בחור נחמד בסך הכל, יחס חברתי
    קיילי, דרואידית ממעגל הארד היא ייצגה אתכם אין לה הרבה כוח, אבל היא מפצה על זה בליבה.

    ראג'ין- זד, אחיו נעלם אצל הסיריים של רעגיה, שכר את הקבוצה על מנת לחלץ את אחיו.
    אח של ראג'ין - זד, נעלם אצל הסיירים של רעיגה, ישנה טענה כי גילה סוד עתיק


מכתבים

המכתב של נוק
liorgonen3 אמר/ה:
[post]661416[/post] שעירים יקרים לעזזאל.
אם להיות כנה, הזהב נגנב מהעגלה עוד לפני שהיא יצאה מאורקל, ככה זה עם חללים אטומים, אחרי שהם סגורים, אף אחד לא טורח לבדוק שהכול עדיין שם.
עכשיו אתם בטח שואלים למה לעזזאל להציע לכם את כל הסיפור, אם מההתחלה יכולתי לגנוב את הזהב לבד? ובכן זה פשוט, סביר להניח שבעוד שאתם קוראים את זה, כבר כל צבא קורט מחפש אתכם, יכול להיות לזה קשר לכך שאיכשהו, כמה שומרים ראו אתכם כבר מסתובבים באיזור של העגלה במבצר, טוב.. לפחות עד שנעלמתם משם באורך פלא, בעוד שאת הפרצוף שלי, איש לא ראה.

העניין המצער, הוא שאתם סוג של קצה לא סגור... ועד כמה שזה מצער אותי, אני לא יכול לתת לכם להסתובב ולחפש אותי, או גרוע יותר, לספר עלי למישהו.

מפתיע שאתם נותנים הרגשה צודקת ונכונה רק הפעם.

לכו לעזזאל.

נ.ב - המכתב שקראתם כרגע הוכן בעזרת רונות.

מפות
 
כהרגלי בקודש... כמובן ששחכתי להסביר.

זוטנים (gnomes) אכן קימיים בעולם, אבל הם קצת פחות שחכים בגלקוס (ניתן למצוא אותם בריכוז באיזור ספציפים ברעגיה.), כשהם בגלקוס, הם לרוב מצטרפים לערים הגדולות, ולרוב בתור בעלי מלאכה, אם כי לכל כלל יש יוצא מן הכלל.

לעניין הגמדים- לאור העובדה שאף אחד לא סגור איפה נמצאות כל הכניסות והיציאות של ערי הגמדים התת קרקעיות, קורט השכיל שלא לתקוף אותם. (לפחות לא עכשיו.)
למרות זאת, ישנם בתי גמדים שמבינים שהמצב כיום הוא לא תמידי, וחלק מהם הכריזו מלחמה על קורט.
מאחר ומדובר בבתים בלבד, ולא בקהילה גמדית שלמה שיכולה ליצור צבא מסוד, ולאור העובדה שגם לגמדים יש צורות משלהם מתחת לאדמה, אז לרוב ניתן למצוא חוליות של גמדים מצטרפות לאחד הצבאות הנלחמים בקורט.
גם להם יש צד הופכי, ויש בתי גמדים שמנצלים את הנטרליות השברירית מול קורט כדי לנסות להתחבב על מי שעלול לשלוט יום אחד בכל היבשת, ואף על פי שהם לא נלחמים בצבאו (לפחות בדרך כלל) הם כן יהיו בעלי מלאכה בצבא שלו, ויבצעו עסקאות משכר מבלי להרגיש אשמה.

אני מנצל את הבמה כדי לספר גם על בני המחצית (הובטים/helfligs)- אלו חיים ביערות ביחד עם הדרואדים של אלור גאנה, הם לא לוחמים, ואין להם חלק מעשי במלחמה, רובם מתפקדים כאנשי לוגיסטיקה ודרואדים פחותי דרגה בעיר.
בעבר ניתן היה למצוא בני מחצית גם בערים מחוץ לאיזור היערות, אבל לאור הסלידה הכללית שלהם ממלחמה, וחוסר המטיבציה שלהם להילחם באויב מתקדם יותר (בני המחצית משתמשים באותם כלים כמו הדרואדים, ולכן לא תראה אותם לובשים שריונות כבדים או חמושים בנשקים צבאיים, בן מחצית שיגן על עצמו ישתמש לרוב בקלע/מקל/פגיון או במקרים קיצוניים -חרב קצרה) כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, והאפשרות לראות בן מחצית לבוש בשריון פלדה רכוב על פוני וחמוש ברומח מסתער על אוביו היא אפשרות, אם כי לא סבירה במיוחד.

דבר נוסף ששחכתי לציין - יערות המזרח הן לא המקום הבטוח ביותר ביבשת, נכון שסיירים מפטרלים ביערות ומחסלים איומים, ונכון שצבא האלפים מבצע ניקיון יסודי אחת ל... אבל היערות מלאים בגנולים,גובלינים והובגובלנים.

הצרות הנוספות שיש לגמדים מתחת לאדמה הם אויביהם משכבר הימים- הקובלודים. ושאר יצורים תת קרקעים מסוכנים יותר או פחות.
 
בגלל זה קראתי לזה גם עץ תיאום ציפיות.

יש לי מס' כיווני עלילה שמתקדמים בהתאם לבחירות שלכם כקבוצה וכדמויות, יכול להיות שתימלטו ותחליטו להילחם בקורט ולהצטרף לאחד הצבאות הנלחמים בו, יכול להיות שפשוט תברחו כדי לחזור לחיו בשקט יחסי באחד הכפרים, או אולי תחליטו שאתם רוצים לעבוד בשביל גורט ולנסות לחיות במעמד טוב יותר, כשאתם משרתים את הצד המנצח.

זו תהיה החלטה שלכם כדמויות, ובהתאם להחלטות שלכם אני אמשיך לכיוון העלילה שהכנתי.
ברור שיש לי כמה נקדות מוכנות מראש, ו"קבועות" בעלילה.
 
בגדול רעיון שמעניין אותי אולי לשחק, זאת דמות עירונית אבל בשולי החברה. אם חד הורית מגזע זר (או למחצה?( לא היה לה כסף לשלם את המסים, והיא היתה צריכה לבחור בין זה שיקחו את ילדיה לעבדות/מכרןת לבין שיקחו אותה לכלא.

מבחינת גזע- אורקית, חצי אורקית, גמדה, אולי בת מחצית...

מבחינת מקצוע- משהו בסגנון של סייר או נוכל
 
דרגוניין- זה יכול לעבוד, אבל חשוב לי להדגיש ששליחה של האם לכלא היא לא מה שימנה מילדיה להיות מגויסים לצבא.
אנחנו מדברים פה על שר מלחמה מרושע שמגיע בעסקת הכל כלול, באם לאמא לא יהיה כסף לשלם מיסים, אז ילדיה ילקחו להיות חיילים/עבדים. באם היא תתנגד, אז סבירות גבוהה שהיא תישלח לכלא, והאופציה שבניה יוצאו להרוג "במשפט שדה" היא יותר מסבירה, הכל למען יראו ויראו.

אגב מבחינת מקצוע- שים לב שהסיירים הם לא מקצועות עירוניים. הם ארגון צבאי לכל דבר שמקבל פקודת מהדרואדים שאחראים עליו, כומבן שיש עריקים וכאלה שמגורשים מהמסלול, אבל סייר אמיתי הוא לא אחד שגר בבית אבן בעיר, רחוק מכל הסיירים האחרים ובלי דרואיד ממעגל גבוה לתת לו פקודות

גזע- הכל עובד במקרה הזה, מעטים הם אלה שהצליחו לשמור לעצמם על מקום גבוה בחברה, קורט לקח הכל מכולם, כמעט.
 
שלום! כמו שאמרתי בפורום חיפוש, אין לי ניסיון באשכרה לשחק את השיטה אבל זה הרעיון שיש לי לדמות:
כוהן עוצמה (ללא אל). הוא כמו לוחם קפא"פ שמתחזק את עצמו בלחשי קודש, וגם יכול לתפקד כמו שכוהן בדרך כלל מתפקד. מנסה תמיד להגיע לגבול הכוח שלו ולבחון את עצמו, וזה כנראה מה שהביא אותו לעגלת האסירים.
is that a thing what might be good for the playing?
 
דפ"ד
גזע: אלף פרא
שם: איינאליס נאיילו
רקע: איינאליס נולד ביער גאלה. כבן לאחת המשפחות העתיקות של האלפים, שמבודדות מהשאר, ולא בודדו את עצמן מהרוחות העתיקות של היער והטבע ופנו ללימוד הקסם במקום. הדם העתיק עדיין זורם בעורקיהם של המשפחה של איינאליס, של משפחתו ושל שאר המשפחות העתיקו הבודדות ששרדו ומשמרות את דרכי ימי קדם. הוא גדל בכפר קטן ונידח ביער, שהיה כפר די שיתופיי, לא היה כסף, וכולם עזרו לכולם, איינאליס מעולם לא ראה את אבא שלו, אבל שמע מהאנשים בכפר שהוא עזב כשהוא היה ממש קטן. עד שההתבגר הכפר שלו דאג לאמו, שהייתה חולה, ומשוגעת ומלמלה כל מיני דברים שאיינאליס אמנם זוכר, אבל ייחס לשיגעון שלה. למרות זאת, בסופו של דבר חלק גדול מהדבריים שאמרהה התגלו כנכונים. הוא פוחד ממנה, ועצם העובדה שלא הייתה לו אמא ואבא בילדותו גרמו לו לדאוג לעצמו ולהיות משוכנע שאתה חייב לדעת להסתדר בעצמך כדי לשרוד. שהיה גדול מספיק כדי לצאת ליער הוא התחילל לעשות את זה, ולמד להקשיב לרוחות הטבע ולהתחיל לבקש מהן לעשות דברים פשוטים בשבילו, כמו להאיר את סביבתו או לטהר קצת מים מזוהמים. היו לו רק שני חברים. אחד מהם הוא אלף, בן למשפחת אלפי פרא אחרת. שמו היה אראמיל אמאקיאר, והוא היה לוחם עוצמתי שהיה זריז וחזק כאחד, הם הסתדרו מצויין, ונשארו כל הזמן ביחד. החבר השני שלו היה זאב. הזאב (שאיינאליס קרא לו שן אדומה, בגלל איך שהוא נראה כשהוא סיים לצוד) נפגש עם איינאליס, כשהוא התחיל לחזור הביתה עם החבר שלו. הוא צפה בהם מרחוק, ונהם כשאראמיל התחיל להתקרב אליו. כשהם התחילו להיותת ממש קרובים לכפר שלהם הזאב נהם על איינאליס בקול, והוא קפא לרגע. וחץ של גובלין שהתחבא בשיחים עבר במקום שהוא היה התכוון ללכת אליו. אחרי שהגובלין ראה שאף אחד לא נפגע הוא ברח והזאב הלך. כעבור כמה שבועות כשאיינאליס ואראמיל הלכו שוב ליער, הם שמעו יבבה מאחורי אחד העצים, ושם היה הזאב עוד פעם. איינאליס האכיל אותו באוכל שלו, והביא אותו למרפא של הכפר, שטיפל בו, ומאז הוא נשאר עם איינאליס. כל הזמן הזה איינאליס המשיך לפתח את המיומנות שלו עם רוחות הטבע, עד שהגיע כבר לכמה לחשים יותר מתקדמים בצורה לא טובה, והחליט ללכת למסדר הדרואידים עם הזאב. הוא ואראמיל נשבעו שייפגשו שוב וכל אחד נתן לשני תליון מעץ, לו יש של זאב ולי יש של נמר (סמל הבית שלו, סמל הבית שלי הוא נץ). הגעתי לעיר אלור גאנה לאחר מסע של כמה שבועות עם עוד כמה מחברי הכפר שרצו ללכת להתלמד (זה לא נדיר בכפר שלנו). בניגוד לכפר שלי שהיה מנותק כמעט באופן מוחלט משאר העולם, כדרואיד מתלמד לא הייתי כזה, ושמעתי חדשות על הכובש (קורט), והחלטתי שאני חייב לעזור נגדו, אבל הדרואיד שאימן אוותי לא הסכים לי למרות שהייתי מתקדם יחסית לשאר, ואמר שאני חייב לסיים את ההכשרה שלי. החלטתי שאני לא עושה את זה וברחתי על ספינה שהפליגה לחזית הצפונית. משם הגעתי לברברים וניסיתי לעזור קצת במאמץ המלחמתי נגד קורט. אחרי חודשיים בערך נגד קורט קייבלתי מסר מאראמיל. תבוא "חרב הכוכבים" שבאימפריה. אני צריך אותך. ועוד כמה משפטים לא ברורים שלא הצלחתי לפענח עזבתי הכל וניסיתי להגיע לעיר שבתוך האימפריה של קורט בדרך נתפסתי והובאתיי למשפט שדה (התחלת ההרפתקה), מה שכן, לא יודעים שאני מורד אלא בטוחים שאני רק מבריח כי ניסיתי להתגנב לאחת הערים כדי לקבל מידע על "חרב הכוכבים" והבאתי לשם הרבה מזון כדי שיהיה לי מה לאכול (הדמות שלי יודעת מה זה כסף, אבל לא אוהבת להשתמש בו. רק אחרי שתפסו אותה במשפט היא הבינה את היעילות בשימוש במטבעות.
אופי: מאמין בחופש (זו הסיבה שהוא מתמרד נגד קורט), פתיל קצר יחסית, עוקצני, בטוח בעצמו, נחוש.
נטייה: תוהו נייטרלי
 
טסוקימארו*
בוא נאמר ששיחקתי לפני שנים. אני זוכר בכללי. למשל בכוהן לא זכרתי את העניין עם התחומי השפעה. (בנוסף, אני כן אצטרך לעבור או להיות מתוזכר על החוקים הבסיסיים של, נניח, איזה מתאמים הולכים להתקפה\בקרב, וכו)
 
ד"ד
גזע:חצי אלף
שם: מיילו נגן להב
רקע:מיילו גדל בקרב אבירי אלטוס, כבן לחייל אנושי ואבירה אלפית, וכשהחייל הוחזר לבירת גלקוס, מיילו הוחזר עימו למען בטיחותו. הוא גדל בלי אימו למשך רוב חייו (אז גיל חצי שנה), ולמד מאביו את אמנות חישול החרבות, שהייתה המקצוע המשפחתי למשך שנים רבות.הוא התפרנס די יפה, עד שהמלחמה החלה. הוא היה בן חמש עשרה כשזה קרה, ועד השנה האחרונה של הכיבוש של ארצות המרכז, המלחמה לא ממש השפיעה עליו, מאחר שהוא גר באזור שכבר נשלט על ידי שר המלחמה, ואז, בשנה האחרונה, כשהשר החל להילחם בצפון, הגיעה הודעה מוצפנת מהאבירים. אמא שלו נהרגה בקרב. הוא זעם, זעם שאיש לא יודע על מותה של אימו, שאיש לא יכבד אותה בלכתה, שאיש לא יבוא להלווייתה של מישהי שנלחמה למען חייהם של אנשי הממלכה, ונשבע שכולם ידעו. הוא החליט לנדוד בעולם, לספר את תהילתם של גיבורי המרד, להפיץ שמחה ואומץ בכל מקום, לזכרה של אימו,והוא נשבע שיום אחד הוא יקים לזכרה מצבה בעיר הבירה של גלקוס. הוא חישל לעצמו חרב, שבה מוטבע הסמל של אבירי אלטוס, ויצר חריצים בצידיה. כשהוא מניף אותה, הרוח שורקת דרכה ויוצרת נגינה. זהו כלי הנגינה שלו. זהו כלי הנשק שלו. הוא הפך את שם משפחתו למציאות. הוא החל להסתובב בעולם, לאסוף מידע על הקרב הגורלי בו מתה אימו, ולהפיץ את תהילת אבירי אלטוס בכל מקום. הוא נעצר לפני שבועיים, על דיבורי מרד בקרב החיילים, ונלקח למשפט.
מראה-הוא לובש בגדי עור למסעות ומחזיק את חרבו בנדן מעוטר באותיות אלפיות, ועל גבו הוא לובש גלימה בצבעי ירוק טחב וזהב עם סמל האבירים עליה, וכשמגיע הצורך הוא הופך אותה לצידה הפנימי, שבו היא שחורה משופשפת.
אופי-אופטימיסט, סקרן, ממוקד מטרה, מאמין בקארמה (אם אפשר לקרוא לזה ככה)
נטייה-ניטרלי טוב-אף על פי שהוא מדבר נגד הממשל, הוא לא ספציפי נגדו, אלא נגד מי שמנהיג אותו

עריכה-אני מתכנן להיות bladesinger ברגע שאוכל (דרגה שבע לפי מה שבדקתי אם אני אהיה טרובדור)
טרובדור חצי אלף-מיילו נגן להב
 
אלטון "בוקר טוב" גרינבאטל - בן מחצית דרואיד.
למרות שעיקר ריכוזם של הדרואידים נמצא ביערות גלאקוס, גם ברגעייה יש קבוצות של דרואידים שמנהלות את חייהם בבידוד יחסי משאר התושבים המקומיים. משפחת גרינבאטל שייכת מזה דורות רבים לקבוצה כזאת, ויחד עם עירבוביה של אלפים ובני מחצית נוספים הם מנהלים אורך חיים שקט ורגוע, מטפחים את היער, ובעיקר משתדלים לא להתערב בכל ההפיכות התכופות ביבשת, או להביע ברבים את אי אמונתם באל האחד.
אלטון זכה לכינוי שלו "בוקר טוב" משום שהוא נוהג להקדים ברכת שלום, בוקר טוב, או ערב טוב לכל אחד שפוגש בחיוך לבבי.

כשהשמועות על המלחמה הרחוקה בגלאיס החלו לזרום, איש לא התייחס אליהם ברצינות. מה להם ולצרות של בני האדם המרוחקים? אלטון גם חשב כך, אך כשהשמועות החלו להתרבות, וסיפורי הזוועה על קורט ואנשיו נעשו מוחשיים יותר, הם החלו להפריע לאלטון.
חברי הקבוצה שלו לא הבינו למה הצרות המרוחקות האלו מעניינות אותו, והוא טען כנגדם בלהט שאם היו שומעים על התעללות חסרת פשר בבעלי חיים או השמדה שיטטית של הטבע בוודאי שהיו מתקוממים. האם בני אדם הם לא חלק מהטבע?
"זה יעבור לך" הם פטרו אותו בהרמת גבה וניפנפו בידם בביטול. "הטבע הרבה יותר גדול מכמה בני אדם".

ובכן, זה לא עבר לו, ובשלב מסוים החליט לעשות מעשה, ולהצטרף להתנגדות, הוא עלה על ספינה אל אורקל וירד שם.
התפקיד שלו בהתנגדות היה קצר, כי מיד כשירד הוא הוכרז כמרגל מרגעייה ונשלח למשפט אצל סמל דוך.
חבל שלא הקשיב לחבריו ביער...
 
אני אשמח עם כולם ירשמו את המקצוע שלהם מחוץ לספווילר.

לעניין
yellow_acid
אני אהיה כנה איתך, לא בניתי על דמויות מרעגיה ולכן לא נכסתי עמוק לתוך הפירוט שלה.

רעגייה היא ארץ מדברית ברובה, פרט לערים שהוקמו במקומת שבם ניתן להשיג מים

עכשיו, כמו שציינתי ברקע, סיירי רעגיה מגיעים ממדברוית דרש, וזה כולל גם את הדרואדים שלהם (או בשמם המקומי "רפיק", מה גם שמרבית תושבי רעגיה הם בני אנוש, אומה פאנטית של אל אחד לא מסתדרת טוב עם זרים שלא מאמינים בו.

אבל
כמו שציינתי, אני פתוח, ואין לי מניעה עקרונית להקים עוד מושבת דרואדים ברעגיה, שחייה באיזור יותר ירוק וגם מתפחת אותו, יכול להיות שהם הגיעו לפני שנים מגלקוס כדי להפריח את השממה ברעגיה, יכול להיות שהם היו שם מאז ומעולם, במקום נסתר מהצבא של רעגיה.

זו החלטה שלך, אם אתה רוצה להתאים את הרקע שלך למצב בשטח של רעגיה, זה בסדר גמור. אם אתה רוצה ליצור איזור חדש ברעגיה, גם זה עובד, פשוט אני רוצה להבהיר את הנקודה הזו.

פרגי
עקרונית אם נטשת את הדרואדים ולא הקשבת לממונה שלך בזמנו זה עלול לרדוף אותך, אין הכרח שתהיה רצוי בערי הדרואדים, ואולי כשכל העסק יסתדר מול קורט, אתה עלול למצוא את עצמך נרדף על ידי סיירים אשר רוצים להביאך למשפט צדק. כך את הדבר הזה בחשבון.

טסוקימארו- השאלה שלי היא אם אתה חושב שתכול לעבור מחדש על החוקים ולהתרענן בנושא לפני שנתחיל.
זו שיטה מאוד כבדה, שמגיעה עם מהדורה כבדה לא פחות... אני פשוט מרגיש שללמד מישהו לשחק את השיטה הזו מ0 זה לא למשחק פורום, פשוט בגלל שאני חושב שקשה לעבור על הכל במסגרת הודעות תזכורת, אבל זו החלטה שלך. (אגב, אין לי שום בעייה לעזור לך לבנות דף דמות אם בזה מדובר.)

לעניין הדמות שלך, אני לא אוהב את הרעיון של כוהנים ללא אל, הרצתי ליותר מידי כאלה ותמיד הרגשתי שיש משהו חסר בדמוית שלה, אבל כמו שאמרתי- ניתן להמציע ידע חדש על העולם ברוב המקרים, וליצור אל שדי תומך בהתנהגות שאתה מתאר לא אמור להיות בעייה.

YDS- יודע שלא רשמתי כלום, אין לי הערות כרגע.
 
אני מאד אוהב את האבל שלך, במיוחד את האופציה הראשונה.
מה דעתך שיש איזה נווה מדבר מרוחק שהדרואידים מתחזקים ויש מן הסכמה שבשתיקה להעלים מהם עין, והם מכריזים פומבית שהם מאמינים באל הזה למרות שכולם יודעים שזה לא נכון
 
חזרה
Top