יש לנו תגים חדשים בשבילכם!
ההצבעה לגל השני של התגים הסתיימה והתוצאות כאן: תגים למשתמשים - הגל השני זמין עכשיו.
ניתן להוסיף את התגים לפרופיל שלכם דרך לוח הבקרה למשתמש -> פרופיל -> ניהול תגים

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[4/4].נסגר.

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
spaghettielf
הודעות: 923
הצטרף: 02 ספטמבר 2015, 14:43

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי spaghettielf » 19 אפריל 2016, 19:54

מגדל
ספוילרהצג
הורין פשוט מדבר אל תוך מוחם של שלושת האחרים, תתרחקו מהאורגל, עכשיו
"שומרים, לכאן" הוא צועק ותוקף את זה שמולו, עדיין עם החלק השטוח של הלהב כדי לא להרוג אותו
[dice seed=11384 secure=83853641_0]1d8[/dice]
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4592
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי המגדל הבודד » 19 אפריל 2016, 19:59

הל
ספוילרהצג
סאפירה עונה לכם לאחר כמה דקות:
אני ואראגון התייעצנו קצת,ואמרנו שאנחנו צריכים אתכם ועוד כמה רוכבים למשימת סיור במזרח.חכו כמה זמן עד שעוד רוכבים יצטרפו למשימה.
אראגון מהנהן באישור ומשחק בניצב חרבו האגדית,בריסינגר.
ספגטי
ספוילרהצג
הם לא מבינים את הקשר המוחי.
השומרים מתקרבים אל האנשים וצועקים:"התרחקו מכאן!אלו אנשים שלא חשים כאב!התרחקו!".
המכה שלך מפילה את האיש ומפילה את חרבו מידו.
שלושה שומרים משתלטים על אחד האנשים והאחרים נאבקים בשאר האנשים.
.It's time for the jedi,to end
spaghettielf
הודעות: 923
הצטרף: 02 ספטמבר 2015, 14:43

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי spaghettielf » 19 אפריל 2016, 20:03

המגדל הבודד
ספוילרהצג
סטורם? יש לנו עסק עם בחורים הרבה יותר מוזרים ממה שחשבתי הורין מודיע לו, הוא תופס את החרב של מי שהוא הפיל בידו השמאלית ומזנק על אחד מהאחרים שנאבק בשומרים, מנסה לבצע עם מפלחת הקרח חתך מעט עמוק בגבו
[dice seed=11906 secure=69112505_0]1d8[/dice]
eubrs phi
הודעות: 309
הצטרף: 26 ינואר 2012, 15:44

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי eubrs phi » 19 אפריל 2016, 20:08

מגדל
ספוילרהצג
אני מביט על השוק העמוס ומלא הפעילות סביבי, ומנסה לקלוט כמה שיותר צבעים, ריחות וקולות. אני מתקרב בצעד קטן לעבר ההמולה המהפנטת אך אני מניד בראשי ומתרחק 'אני כל כך קרוב, לא כדאי לי לעצור כרגע' חשבתי ויצאתי בריצה לקראת היעד הסופי שלי.
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4592
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי המגדל הבודד » 19 אפריל 2016, 20:14

ספגטי
ספוילרהצג
המכה של הורין פוגעת באיש בגבו ועושה חתך שטחי אבל ארוך.האיש מסתובב אליך ומכה בך בחרבו:
[dice seed=10453 secure=78f50e05_0]1d8[/dice]
אוברס
ספוילרהצג
OUT
היעד הסופי הוא רסטוואק דו שורטוגאלאר,כן?.
IN
לפני שאתה עוזב את השוק מתקרב אליך אורגל ואומר לך במבטא גרוני:"רוצה לקנות יין מיוחד? אני מכין אותו מקליפות עצים מהרי השדרה,דובדבנים ואלכוהול והוא מאוד מעורר ומרענן.רק 7 כתרים לליטר."
.It's time for the jedi,to end
spaghettielf
הודעות: 923
הצטרף: 02 ספטמבר 2015, 14:43

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי spaghettielf » 19 אפריל 2016, 20:18

מגדל
ספוילרהצג
אתה יכול להודיע לרוכב החטטן הזה לרדת למטה אל המוזרים האלה? אומר הורין לסטורם, ופונה לדקירה בבטן של אויבו, אם הוא לא מרגיש כאב סתם ככה הוא לא פה בלי סיבה, הוא גם מסמן לשומרים ליד הבחור לתקוף אותו.
[dice seed=10379 secure=31ef5900_0]1d8[/dice]
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4592
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי המגדל הבודד » 19 אפריל 2016, 20:23

ספגטי
ספוילרהצג
סטורם שולח לך הסכמה ופונה אל הרוכב השני.
ההתקפה של האיש חלפה על פניך בלי פגע ואתה חותך לו חתך עמוק ברגלו.
השומרים נמצאים מסביבך,שישה מהם במאבק עם שני אנשים שהם השתלטו עליהם ושלושה מהם שוכבים על הרצפה עם חתכים עמוקים.
הבחור שהאורגל דקר מתרומם מהרצפה ותוקף אותך בהפתעה מאחור:
[dice seed=11073 secure=dd098abc_0]1d8+1[/dice]
עריכה:הוא פוגע בך קשות וחותך לך חתך מאוד עמוק בגב.אתה נופל לרצפה וחרבך נשמטת מידיך,וגם החרב השניה נופלת.
סטורם שואג בזעם וצולל לעברך.
שחר
ספוילרהצג
הדרקון מתחיל לדבר איתך ועם בלת'זר:
הרוכב שלי אומר שהוא צריך את עזרתכם למטה,אז רדו מהר!.
לאחר כמה שניות הוא שואג בזעם וצולל למטה,לעבר הרוכב שלו,שנופל לרצפה עם חתך עמוק בגבו.
.It's time for the jedi,to end
eubrs phi
הודעות: 309
הצטרף: 26 ינואר 2012, 15:44

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי eubrs phi » 19 אפריל 2016, 20:28

מגדל
ספוילרהצג
"אני מצטער" אמרתי וחייכתי בעדינות "בטח האוזניים שלי סתומות. הרגע שמעתי 7 כתרים במקום 2" [dice seed=49921 secure=ae3c77c0_0]זה יכול להיות שימושי עם הלחש שלי 'בסינגר'[/dice]
אאוט-כמה שקלים זה כתר?
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4592
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי המגדל הבודד » 19 אפריל 2016, 20:31

אוברס
ספוילרהצג
מה גלגלת?
IN
האורגל מחייך ואומר:"2?לא.רכס השדרה רחוק מכאן 400 קילומטרים לפחות,וזה לא זול להביא את הקליפות לפה".
OUT
שקלים?למה?בכל מקרה,כתר הוא שווה ערך לעשרה שקלים.
.It's time for the jedi,to end
eubrs phi
הודעות: 309
הצטרף: 26 ינואר 2012, 15:44

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי eubrs phi » 19 אפריל 2016, 20:35

המגדל
ספוילרהצג
טעות, ניסיתי לעשות כתב נטוי...
"אני אולי יכול לעלות לארבעה כתרים" אמרתי בהתלבטות וגירדתי בסנטרי בפיקפוק "אני לא יודע..."
spaghettielf
הודעות: 923
הצטרף: 02 ספטמבר 2015, 14:43

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי spaghettielf » 19 אפריל 2016, 20:36

המגדל הבודד
ספוילרהצג
"לעזאזל איתם" מקלל הורין, סביר להניח שהוא לא יכול להגיע אל החרב ולקום, "ג'יירדה!" הוא מנסה לשבור את הגולגולת של האדם כדי שהשברים יהרסו את מוחו, הוא מתגלגל הצידה ומנסה לקום, "סטורם, מחץ אותם!" הוא צועק
לחש- [dice seed=9221 secure=36ad0e63_0]1d8[/dice]
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4592
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי המגדל הבודד » 19 אפריל 2016, 20:41

אוברס
ספוילרהצג
הוא אומר לך,עדיין בחיוך:"אני מוכן ללכת לקראתך ולהויד את המחיר לחמישה כתרים,וזה מחיר סופי".
ספגטי
ספוילרהצג
הלחש מצליח,אבל בגלל איבוד הכוח והפציעה שלך אתה מתעלף.
אתה מספיק לראות את האיש שכוונת עליו את השטח מתמוטט ואת סטורם נוחת בשאגה.
.It's time for the jedi,to end
spaghettielf
הודעות: 923
הצטרף: 02 ספטמבר 2015, 14:43

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי spaghettielf » 19 אפריל 2016, 20:44

המגדל הבודד
ספוילרהצג
out
אני צריך לחכות כמה הודעות עד שאני חוזר להכרה?
eubrs phi
הודעות: 309
הצטרף: 26 ינואר 2012, 15:44

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי eubrs phi » 19 אפריל 2016, 20:48

המגדל
ספוילרהצג
"טוב, נו,.בסדר" אמרתי והעברתי לו חמישה כתרים ולאחר שלקחתי את הבקבוק יצאתי ישר לכיוון הרוכבים. [dice seed=50369 secure=fe749da8_0]זהו, אני חייב להפסיק להתעכב[/dice]להתעכב חשבתי קוד קוביה לא תקין!
Hell lord
הודעות: 3625
הצטרף: 15 דצמבר 2015, 15:14
מיקום: בין הלימבו להלהיים

Re: חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[7/7]התחלנו!.

שליחה על ידי Hell lord » 19 אפריל 2016, 22:46

ספוילרהצג
"אז מתי אנחנו יוצאים"
את עוד רעבה? כדי שאני אדע אם לקנות עוד בשר
"מותר לנו לחכות בספרייה? יש שם כמה ספרים שמסקרנים אותי"
I am no nightmare, nightmares fear me
שלח תגובה