ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[4/4].נסגר.

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4541
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי המגדל הבודד » 27 ינואר 2018, 21:53

מצטער,לא ראיתי את התגובות...
טיקיי
ספוילרהצג
אתה מצליח לפצוע כמה אלפים,אבל אחד מהם מצליח להתחמק מהלהב שלך ודוקר אותך עם חניתו.פצע עמוק נפער בחזה שלך ואתה כושל לאחור,המום.:
[dice seed=25480 secure=48c4e3d7_0]1d8[/dice]
ח'אן
ספוילרהצג
ויגלאף מועף אחורה בעוצמה,שכל חזהו עטור שריטות מדממות.
וינדורף צועק בבהלה,ומסתער לעבר הדוב,מנסה לקצוץ את אחת מכפותיו.הדוב מסתכל על וינדורף כמעט בשעשוע,שמשתנה לחלוטין כשפצע עמוק נפער בכפו הקדמית.:
[dice seed=56226 secure=ba236034_1]1d8[/dice]
נאני
ספוילרהצג
האלמנה מתחמקת במיומנות,מטילה את אחד מהסכינים לעבר הבטן של לינגאה,ופוגעת,לינגאה כושלת אחורה ונופלת,כשהסכין רק מעמיק את הפצע הקיים בבטן שלה.:
[dice seed=5084 secure=fc0d4eb7_2]1d8[/dice]
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2507
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי tkhag1 » 27 ינואר 2018, 22:34

המגדל הבודד
ספוילרהצג
out
אהבת את הסגנון של ההודעה הקודמת?.
בכול מקרה אני רוצה לעבוד בשיטה שאני אומר מה המהלך שלי זורק את הקוביות ואז מתאר איך אני חושב שזה הלך ואתה מתקן אותי או משנה את זה, בסדר?
in
"אנחנו צריכים להסתלק מכאן מהר, תרדי ותרימי אותי בכף שלך" אני משדר לרין ונועץ מבט עצבני באלף ומתחיל את המהלך שלי.
מהלך:
אני נוהם ומניף את החרב בנעיצה/חיתוך מלמעלה שהמטרה שלה היא לא באמת לפגוע אלה לאלץ את האלף לסוג הצידה ואז יד אחת עוזבת את החרב תופסת אותו בראש לוחצת ומטיח אותו בראש שלי בעדי נוגח בו/משפד אתו.
חרב (לא הכי רלוונטי כי המטרה שלה בעיקר לערער את שווי המשקל שלו, אבל כישלון או הצלחה חמורים עשויים לשנות את זה:
[dice seed=32044 secure=ffa73fc0_0]1d8[/dice]
תפיסה (כולל לחיצה והטחה):
[dice seed=50438 secure=3b892456_1]1d8[/dice]
נגיחה:
[dice seed=3448 secure=097b0706_2]1d8[/dice]
תיאור תוצאה: באמת שאין לי מושג איך לתאר את התוצאה הזו...
נערך לאחרונה על ידי tkhag1 ב 28 ינואר 2018, 09:38, נערך פעם 1 בסך הכל.
כדאי להכות ראשון אבל תמיד עדיף להכות אחרון.
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4028
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 28 ינואר 2018, 07:43

ספוילרהצג
סנרד מביט לרגע בחרדה בחברו הוותיק, חרדה שמתחלפת בגאווה כשהוא רואה את מתלמדו פוצע את הדוב. ''יפה!'', הוא אומר, ומסתער על הדוב עם גרזינו, משלך את מגינו ואוחז בגרזן בשתי ידיו. הוא כבר היה במצב הזה בעת נדודיו בהרי הביור, והוא יודע מה לעשות מול דוב אימים כשיש לך רק גרזן. להסתער.
[dice seed=57013 secure=71049694_0]1d8[/dice]
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Aquiris quodcumque rapis.
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2681
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי dragonitzan » 28 ינואר 2018, 11:24

נאני
ספוילרהצג
אפשר לדעת איך היא קמה מזה שאני יושב עליה עם חרב צמודה לצוואר ומתקיפה? זה קצת לא הגיוני...
ברגע נסיון ההשתחררות, לינגאה מנסה לדקור את צווארה:[dice seed=45916 secure=a818d03d_0]1d8[/dice]
nautti
הודעות: 606
הצטרף: 15 אפריל 2016, 12:40
מיקום: בשרותים

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי nautti » 28 ינואר 2018, 12:43

ספוילרהצג
בינתיים השריון הדומם מנסה להתאושש מהחצים הקטלניים, לפחות למספיק זמן כדי לירות חץ על האלמנה.
להתאוששות[dice seed=46022 secure=1b6105bd_0]1d8[/dice]
necro flame
הודעות: 808
הצטרף: 13 פברואר 2016, 18:30

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי necro flame » 30 ינואר 2018, 19:29

מגדל, אני עדיין מחכה
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4541
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי המגדל הבודד » 01 פברואר 2018, 09:06

נקרו
ספוילרהצג
אתה מתעורר,והדבר הראשון שאתה רואה זה שהאלפים התמקדו במישהו אחר.הוא נראה כמו בן אנוש עם קרניים,והוא מחזיק בידו חרב של רוכבים.
טיקיי
ספוילרהצג
כן,זה נחמד.
In
האלף מצליח להתחמק מהמהלך שלך,אם כי הוא מאבד את שיווי המשקל שלו ונופל.מהר מאוד חנית משפדת אותו והוא מת.
אתה רואה את האלף המעולף קם בחולשה,מביט מסביב.
שאר הרוכבים מצטרפים לקרבכך שחלק גדול מהאלפים עסוק בלברוח על חייו בזמן שהשאר נלחמים.
ח'אן
ספוילרהצג
הדוב הודף את סנרד בקלות,אבל וינדורף שוב מסיח את דעתו ממך.הוא הולם שוב בכפתו לעבר וינדורף,כשהנער מכה לעברה בגרזן:
כפה-[dice seed=18152 secure=de0601bf_0]1d8[/dice]
גרזן-[dice seed=65218 secure=d00e4921_1]1d8[/dice]
נאני
ספוילרהצג
Out
בגלל שנכשלת בסיבוב האחרון עם הניסיון לדרוך על הידיים שלה כישלון קריטי.
In
האלמנה מתחמקת מהדקירה,אבל מסתובבת לעבר השריון הדומם,שקם בחולשה מהקרקע.היא זורקת עליו סכין נוספת,ורק עוד אחד נשאר בחגורתה:
[dice seed=14012 secure=4d4acd58_2]1d8[/dice]
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2681
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי dragonitzan » 01 פברואר 2018, 09:41

נאני
ספוילרהצג
אבל לי נשארו עוד שניים.
---
כל אויב שאיבד את נשקו, מכשף עייף או לוחם ללא חרב, מאבד את רוב כוחו. ברגע שתצליחי לשתק לאויב את מלאי הנשק, ניצחת.
---
לינגאה שולפת את הסכין ומטילה אותו לעבר חגורת הנשק של האלמנה, מנסה לפצוע אותה ולחתוך את חגורת הנשק.
[dice seed=59013 secure=c61c6582_0]1d8[/dice]
וליתר ביטחון - סכין נוסף נזרק על ראשה של האלמנה. גמרנו עם משחקי ה"נכנעת?"
[dice seed=24239 secure=3674a07e_1]1d8[/dice]
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2507
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי tkhag1 » 01 פברואר 2018, 10:33

מגדל
ספוילרהצג
אני רץ לאלף ומעמיס אותו על הגב ואז מתחיל לרוץ ומחפש נקודה שתוכל לעזור לי לזנק (גבע קטנה או ערמת גופות) ומזנק לאוויר בזמן שרין צוללת לתפוס אותנו.
לקפיצה עם צריך [dice seed=47780 secure=bfb67b19_0]1d8[/dice]
כדאי להכות ראשון אבל תמיד עדיף להכות אחרון.
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4028
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 01 פברואר 2018, 21:09

ספוילרהצג
OUT
אממ... להבא, תוכל בבקשה לרשום את תוצאות הגלגולים?
IN
סנרד מביט בסיפוק בוינדורף הנועץ את גרזינו בכפתו של הדוב. הילד הזה הוא נער כלבבו. ''קדימה!'', הוא צועק, רטט של נוסטלגיה עובר בו כשהוא נזכר בנדודיו בהרים. הוא נועץ את גרזינו ברגל הדוב.
[dice seed=58798 secure=a7f7df43_0]1d8[/dice]
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Aquiris quodcumque rapis.
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4541
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי המגדל הבודד » 04 פברואר 2018, 00:28

ח'אן
ספוילרהצג
הדוב שואג בכאב איום כשכפתו נופלת לקצפה,כרותה.הוא בועט בסנרד והודף אותו אחרוה,כשכרגע כל זעמו מופנה לעבר יצור אחד-וינדורף.
הוא קופץ על הנער,מנסה לשסע אותו בשיניו:
[dice seed=31391 secure=530125d8_0]1d8[/dice]
כשוינדורף מנסה לנעוץ את גרזינו בראשו,עכשיו כשהוא נמוך יותר.הדוב מפספס במעט את הנער,כשזה מצליח לשרוט מעט את ראשו.
[dice seed=49845 secure=49a67555_1]1d8[/dice]
טיקיי ונקרו
ספוילרהצג
אז נפגשתם.טיקיי הוא הבחור עם הקרניים ונקרו הוא האלף המטושטש שקם עכשיו.דברו ביניכם!
In
הבחור המקורנן רץ לאלף ומעמיס אותו על הגב ואז מתחיל לרוץ ומחפש נקודה שתוכל לעזור לו לזנק (גבעה קטנה או ערמת גופות) ומזנק לאוויר בזמן שדרקונית צוללת לתפוס אותם.
נאני
ספוילרהצג
החגורה נופלת,חתוכה,אבל הסכין רק שורט את האלמנה,כשזאת מנסה גם היא לפגוע בלינגאה עם סכין משלה,ונכשלת.עכשיו היא ללא כלי נשק:
[dice seed=3042 secure=4760afd1_2]1d8[/dice]
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 2507
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי tkhag1 » 04 פברואר 2018, 01:12

המגדל הבודד+ונקרו
ספוילרהצג
הנער המקורנן מעיף מבט באלף ששב להכרה על כתפו "או! סתכלו מי החליט להתעורר!. אז אם אתה ער יש מצב שתוכל להרים אותנו באוויר מטר או שתיים?" רוטן בעל הקרניים.
נ.ב הדרקונית מצליחה לתפוס אותנו?
כדאי להכות ראשון אבל תמיד עדיף להכות אחרון.
סמל אישי של משתמש
המגדל הבודד
הודעות: 4541
הצטרף: 23 דצמבר 2014, 13:14
מיקום: (*קול של חרב אור נדלקת קרוב אליך*) אני חושב שאתה יודע איפה אני

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי המגדל הבודד » 04 פברואר 2018, 06:49

טיקיי ונקרו
ספוילרהצג
הדרקונית מנסה לתפוס אתכם אבל מטח כידונים מרחיק אותה בדנייה האחרונה.אתם מביטים לאחור ורואים שיש עוד חבורת אלפים שלא עסוקה עם הרוכבים האחרים,וכרגע חלק גדול ממנה עסוק בלנסות לפגוע בדרקונית.
.It's time for the jedi,to end
סמל אישי של משתמש
הח׳אן הטטרי
הודעות: 4028
הצטרף: 07 אפריל 2017, 15:53
מיקום: יוּרטה במונגוליה

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי הח׳אן הטטרי » 04 פברואר 2018, 07:19

ספוילרהצג
Out
למה כל הזמן יוצא לי 1 בקוביה?! :? :( :bang:
In
הדוב הזה קשוח יותר מרוב הדובים שיצא לסנרד להילחם איתם... אבל זה לא ישבור אותו. הוא מזנק על הפורום, נועץ בו את גרזינו בהנפה דו ידנית.
[dice seed=4377 secure=9035ddc5_0]1d8[/dice]
There, where I have passed, the grass will never grow again.

Aquiris quodcumque rapis.
סמל אישי של משתמש
dragonitzan
הודעות: 2681
הצטרף: 15 ספטמבר 2016, 15:19
מיקום: מול המחשב, או מעבר לו.

חוזרים לאלאגייזיה-עץ משחק והרשמה<משחק מקוון>(חופשיטה,פנטזיה,אראגון)[5/5] .

שליחה על ידי dragonitzan » 04 פברואר 2018, 19:54

נאני
ספוילרהצג
לינגאה מחייכת, ומסתערת עם הסייף על האלמנה הלא-חמושה, חותכת שוב ושוב:
[dice seed=24881 secure=0ee8eafb_0]1d8[/dice]
שלח תגובה