אז, בהפרש זמן מכובד מההתחלה בעקבות הרבה דברים שעיקבו אותי, אני מתחיל את המשחק!
והשחקנים (ודמויותיהן) הם-
dragonian- בתור פרומתיאוס.
nextorl- בתור אוסיריס.
Saradomin- בתור בליזארד.
spaghettielf- בתור החיה.
yarinarc- בתור נאהוה.
הסברי חוקים אני אביא ברגע שהחוקים יהיו רלוונטיים, ואז אדביק אותם להודעה הראשית כאן ואבהיר אותם אם משהו לא יהיה ברור, כדי שתוכלו לחזור ולקרוא דברים למקרה שיש שאלות חוקים. גם בנוגע לנתוני הדמויות, שאני יודע שלא מלאים, אותם אני אמלא איתכם ברגע שזה יהיה רלוונטי, אני פשוט לא רוצה לדחות את המשחק יותר.
בנוגע לגלגול קוביות- גלגלו בפורום או בחיים האמתיים, מה שנוח לכם יותר. אין לי העדפה אישית בנוגע לאיך תגלגלו.
עריכה- הסברי חוקים:
נקסטורל-
ירינארק-
סרדומין-
ספגטיאלף-
דרגוניין-
בהצלחה לנו!
והשחקנים (ודמויותיהן) הם-
dragonian- בתור פרומתיאוס.
nextorl- בתור אוסיריס.
Saradomin- בתור בליזארד.
spaghettielf- בתור החיה.
yarinarc- בתור נאהוה.
הסברי חוקים אני אביא ברגע שהחוקים יהיו רלוונטיים, ואז אדביק אותם להודעה הראשית כאן ואבהיר אותם אם משהו לא יהיה ברור, כדי שתוכלו לחזור ולקרוא דברים למקרה שיש שאלות חוקים. גם בנוגע לנתוני הדמויות, שאני יודע שלא מלאים, אותם אני אמלא איתכם ברגע שזה יהיה רלוונטי, אני פשוט לא רוצה לדחות את המשחק יותר.
בנוגע לגלגול קוביות- גלגלו בפורום או בחיים האמתיים, מה שנוח לכם יותר. אין לי העדפה אישית בנוגע לאיך תגלגלו.
עריכה- הסברי חוקים:
גלגולי קוביות
כאשר אתם מגלגלים את התכונות או המיומנויות שלכם, אתם בדרך כלל מנסים להשיג 4 ומעלה. יוצא דופן זה קרבות בהן יש לכול אויב ערך הגנה משלו, אבל לרוב 4 זה כול מה שאתם צריכים. אם יש מיומנות שמכסה את הפעולה שאתם מבצעים, אתם תמיד מגלגלים את המיומנות, גם אם אין לכם בה רמות אבל יש לכם ק12 בתכונה.
אם יוצא לכם 4 יותר מהמספר הדרוש, זוהי העלאה, ולרוב נותנת בונוסים. אפשר להשיג יותר מהעלאה אחת.
אם יוצא לכם המקסימום בקובייה שלכם, היא מתפוצצת, ואתם מגלגלים אותה שוב ומוסיפים. יצא שוב המקסימום? שוב התפוצץ. טכנית, אתם יכולים להגיע לאינסוף עם ק4, אבל זה מאוד לא סביר.
לבסוף, כולכם גיבורים, או כמו שהשיטה קוראת לכם- Wild Cards. לפעמים אתם לא מצליחים בדברים שאתם עושים בזכות זה שאתם מיומנים מאוד או יודעים לעשות את הפעולה במדויק, אלא פשוט בגלל שאתם גיבורים.
בכול פעם שאתם מגלגלים קובייה, גלגלו גם ק6. גם הק6 הזו מתפוצצת, ואתה לוקח את התוצאה הגבוהה מבין שני הגלגולים. חשוב להגיד גם את התוצאה של הגלגול השני, אל תאמרו לי תוצאה רק של גלגול אחד.
התקפות
גלגולי התקפה אתם מגלגלים, גלגולי נזק אני מגלגל. למה? כי גלגול הנזק מושפע מכמה הצלחתם בהתקפה, אז הוא לא קבוע, ואני לא רוצה לבזבז 2 הודעות על "פגעת, גלגל נזק"
"גלגול נזק"
אם אתם ממש מתעקשים, אתם יכולים לגלגל את נזק הבסיס שלכם ואני אוסיף תוספים מהתקפות וכאלו בעצמי. מערכת הנזק תוסבר בהמשך.
צ'ופרים
לכולכם כרגע יש 3+ יתרונות שלכמה מכם יש, אתם מחדשים שאני מחליט (מתי שאני ארגיש ש"עבר סשן"). אם אתם רוצים לעשות משהו ממש מגניב ולא מקובל, נצלו צ'ופר ואני אולי אאשר, אבל זה לא השימוש העיקרי שלהם.
אם אתם לא מרוצים מהגלגול שלכם, אתם יכולים לנצל צ'ופר ולגלגל אותו מחדש. אפשר לנצל כמה צ'ופרים שרוצים לכול גלגול. גלגולי נזק לא יכולים להיות מושפעים בידי צ'ופרים.
אם תעשו דברים ממש אפיים ומגניבים, אולי תקבלו אפילו מתנה צ'ופרים על לעשות אותם.
יוזמה
יוזמה מתנהלת על ידי קלפים. מי שמקבל גבוה יותר, פועל מהר יותר, ושולפים כול תור. לא מחזירים קלפים לחבילה, עד שיוצא ג'וקר למישהו. ג'וקר נותן לך 2+ לכול הפעולות בסיבוב ובכללי אומר שאתה מגניב, וברגע שנשלף ג'וקר מחזירים הכול לחבילה ומערבבים- מה שאומר שככול שעברתם יותר זמן בלי ג'וקר, יש יותר סיכוי שיצא ג'וקר. אני מנהל את היוזמה שלכם, כי אני מי שמחזיק את החבילה.
כאשר אתם מגלגלים את התכונות או המיומנויות שלכם, אתם בדרך כלל מנסים להשיג 4 ומעלה. יוצא דופן זה קרבות בהן יש לכול אויב ערך הגנה משלו, אבל לרוב 4 זה כול מה שאתם צריכים. אם יש מיומנות שמכסה את הפעולה שאתם מבצעים, אתם תמיד מגלגלים את המיומנות, גם אם אין לכם בה רמות אבל יש לכם ק12 בתכונה.
אם יוצא לכם 4 יותר מהמספר הדרוש, זוהי העלאה, ולרוב נותנת בונוסים. אפשר להשיג יותר מהעלאה אחת.
אם יוצא לכם המקסימום בקובייה שלכם, היא מתפוצצת, ואתם מגלגלים אותה שוב ומוסיפים. יצא שוב המקסימום? שוב התפוצץ. טכנית, אתם יכולים להגיע לאינסוף עם ק4, אבל זה מאוד לא סביר.
לבסוף, כולכם גיבורים, או כמו שהשיטה קוראת לכם- Wild Cards. לפעמים אתם לא מצליחים בדברים שאתם עושים בזכות זה שאתם מיומנים מאוד או יודעים לעשות את הפעולה במדויק, אלא פשוט בגלל שאתם גיבורים.
בכול פעם שאתם מגלגלים קובייה, גלגלו גם ק6. גם הק6 הזו מתפוצצת, ואתה לוקח את התוצאה הגבוהה מבין שני הגלגולים. חשוב להגיד גם את התוצאה של הגלגול השני, אל תאמרו לי תוצאה רק של גלגול אחד.
התקפות
גלגולי התקפה אתם מגלגלים, גלגולי נזק אני מגלגל. למה? כי גלגול הנזק מושפע מכמה הצלחתם בהתקפה, אז הוא לא קבוע, ואני לא רוצה לבזבז 2 הודעות על "פגעת, גלגל נזק"
"גלגול נזק"
אם אתם ממש מתעקשים, אתם יכולים לגלגל את נזק הבסיס שלכם ואני אוסיף תוספים מהתקפות וכאלו בעצמי. מערכת הנזק תוסבר בהמשך.
צ'ופרים
לכולכם כרגע יש 3+ יתרונות שלכמה מכם יש, אתם מחדשים שאני מחליט (מתי שאני ארגיש ש"עבר סשן"). אם אתם רוצים לעשות משהו ממש מגניב ולא מקובל, נצלו צ'ופר ואני אולי אאשר, אבל זה לא השימוש העיקרי שלהם.
אם אתם לא מרוצים מהגלגול שלכם, אתם יכולים לנצל צ'ופר ולגלגל אותו מחדש. אפשר לנצל כמה צ'ופרים שרוצים לכול גלגול. גלגולי נזק לא יכולים להיות מושפעים בידי צ'ופרים.
אם תעשו דברים ממש אפיים ומגניבים, אולי תקבלו אפילו מתנה צ'ופרים על לעשות אותם.
יוזמה
יוזמה מתנהלת על ידי קלפים. מי שמקבל גבוה יותר, פועל מהר יותר, ושולפים כול תור. לא מחזירים קלפים לחבילה, עד שיוצא ג'וקר למישהו. ג'וקר נותן לך 2+ לכול הפעולות בסיבוב ובכללי אומר שאתה מגניב, וברגע שנשלף ג'וקר מחזירים הכול לחבילה ומערבבים- מה שאומר שככול שעברתם יותר זמן בלי ג'וקר, יש יותר סיכוי שיצא ג'וקר. אני מנהל את היוזמה שלכם, כי אני מי שמחזיק את החבילה.
נקסטורל-
In
מסיבות השקה מעולם לא היו החביבות עליך. בכול פעם שאחת מהחברות שלך המציאה איזה משהו גדול החברה צריכה לארגן מסיבה ואתה צריך להגיע אליה. הפעם זו מכונית חדשה, ורק מלשמוע עליה אתה יכול לשמוע מרחוק את היפנים מקללים אותך ומתפללים למותך. מה לעשות, האנשים שלך טובים במה שהם עושים.
אבל ההשקה לא נראית לך כזו נוראית. האוכל מעולה, שכרו איזה שף גורמה אחד שיבשל, הרבה אנשים, וכמובן כול רגע מגיע אדם להחמיא לך וקצת ללקק. זה מה שקורה שאתה עשיר עד כדי כך, אנשים רוצים שתראה אותם. אתה רואה את ג'סמין יושבת לה עם כמה חברות שלה באחד מהשולחנות, אתה זוכר שהיא מלמלה משהו על זה שהיא מביאה חברות, לא באמת הקשבת באותו הרגע.
בשלב מסוים במסיבה, אדם טרנר מגיע אליך. "אז… מה אתה חושב על המכונית החדשה?" הוא שואל ובבירור הוא יודע ששניכם לא מתעניינים בה. "אגב, רג'ילנד, הסתכלת לאחרונה על הפרויקט שהתחלתי?" הוא שואל. אתה לא זוכר משהו ששמעת לאחרונה שאדם עשה בחברה, והנושא… מרגיש קצת מסריח.
==
אחרי השיחה עם אדם, לפני שאתה מצליח לזוז קצת, אישה צעירה עוצרת אותך. "סליחה, אדון רג'ילנד?" היא שואלת. היא לבושה בחליפת מלאה, והשיער שלה הוא כנראה הדבר שעוצר אותך מפשוט לנפנף אותה במהירות ולהמשיך להתקדם, אלא לקפוא לרגע במקום ובכך לדון את עצמך להשתתפות אמתית בשיחה הזו. השיער שלה, כמו העיניים שלה, ירוק. חתיכת הצהרה אופנתית. "האם תוכל לפנות כמה דקות מזמנך?" היא שואלת, ואתה שם לב שביד שלה היא מחזיקה לוח קטן עליו דף.
אתה חושב לעצמך שאם ראית אותה לפני זה, בבירור היית מזהה אותה, ושואל את עצמך מי זו לעזאזל בראשך.
Out
כמו שאתה רואה, אני נותן לך לנהל פה 2 שיחות במקביל, פשוט בשביל להריץ את זה מהר יותר. שתי השיחות לא קשורות אחת לשנייה, ואני חושב שזה ניצול די טוב של הפלטפורמה לעשות את זה. אם לא ירוץ חלק, לא נעשה את זה יותר, כרגע נמשיך ככה.
מסיבות השקה מעולם לא היו החביבות עליך. בכול פעם שאחת מהחברות שלך המציאה איזה משהו גדול החברה צריכה לארגן מסיבה ואתה צריך להגיע אליה. הפעם זו מכונית חדשה, ורק מלשמוע עליה אתה יכול לשמוע מרחוק את היפנים מקללים אותך ומתפללים למותך. מה לעשות, האנשים שלך טובים במה שהם עושים.
אבל ההשקה לא נראית לך כזו נוראית. האוכל מעולה, שכרו איזה שף גורמה אחד שיבשל, הרבה אנשים, וכמובן כול רגע מגיע אדם להחמיא לך וקצת ללקק. זה מה שקורה שאתה עשיר עד כדי כך, אנשים רוצים שתראה אותם. אתה רואה את ג'סמין יושבת לה עם כמה חברות שלה באחד מהשולחנות, אתה זוכר שהיא מלמלה משהו על זה שהיא מביאה חברות, לא באמת הקשבת באותו הרגע.
בשלב מסוים במסיבה, אדם טרנר מגיע אליך. "אז… מה אתה חושב על המכונית החדשה?" הוא שואל ובבירור הוא יודע ששניכם לא מתעניינים בה. "אגב, רג'ילנד, הסתכלת לאחרונה על הפרויקט שהתחלתי?" הוא שואל. אתה לא זוכר משהו ששמעת לאחרונה שאדם עשה בחברה, והנושא… מרגיש קצת מסריח.
==
אחרי השיחה עם אדם, לפני שאתה מצליח לזוז קצת, אישה צעירה עוצרת אותך. "סליחה, אדון רג'ילנד?" היא שואלת. היא לבושה בחליפת מלאה, והשיער שלה הוא כנראה הדבר שעוצר אותך מפשוט לנפנף אותה במהירות ולהמשיך להתקדם, אלא לקפוא לרגע במקום ובכך לדון את עצמך להשתתפות אמתית בשיחה הזו. השיער שלה, כמו העיניים שלה, ירוק. חתיכת הצהרה אופנתית. "האם תוכל לפנות כמה דקות מזמנך?" היא שואלת, ואתה שם לב שביד שלה היא מחזיקה לוח קטן עליו דף.
אתה חושב לעצמך שאם ראית אותה לפני זה, בבירור היית מזהה אותה, ושואל את עצמך מי זו לעזאזל בראשך.
Out
כמו שאתה רואה, אני נותן לך לנהל פה 2 שיחות במקביל, פשוט בשביל להריץ את זה מהר יותר. שתי השיחות לא קשורות אחת לשנייה, ואני חושב שזה ניצול די טוב של הפלטפורמה לעשות את זה. אם לא ירוץ חלק, לא נעשה את זה יותר, כרגע נמשיך ככה.
In
הערב יורד על דונסיטי, ואתה הולך לך ברחובות. שמעת שיש איזו מסיבה בחלק אחר של העיר של איזה עשיר אחד, השיק מכונית חדשה. לא הייתה יודע על זה אם לא היית שומע מהשכנה אליס אלדרווד החביבה שהבת שלה הוזמנה לשם. אתה עצמך מעולם לא היית במסיבה שכזו, אתה יכול רק לדמיין עליה.
שיחה מג'ונתן קרופס, אתה עונה. הנטייה שלו לדבר איתך שיחות חולין לפחות אחת ליומיים דווקא לא כזו נוראית, למרות שהתזמון שלו לא תמיד מושלם. הפעם דווקא אין לך בעיה עם התזמון. אתה עונה, ומקשקש איתו קצת על ענייני היום.
ופתאום, אתה מרגיש שחם לך. כאילו שיא הקיץ עכשיו. השיחה נתקלת בבעיות סטטיות, ואתה רק רוצה להוריד את החולצה מרוב שחם לך עכשיו. כעבור עוד כמה רגעים, החום עולה אפילו יותר. אתה שומע את הטלפון שלך נשרף מפנים, ואתה מרגיש את עצמך לוהט, כאילו מישהו יורה עליה בלהביור ברגעים אלו. אתה לא נכווה, אבל אתה מרגיש כאילו אתה בקושי יכול לזוז. כול כך חם לך, בעיקר באזורים הקרובים לאיברי המתכת שלך. אתה מתחיל להטיף במהירות טיפות של זיעה, ורואה את האנשים שמצדדיך רצים בבהלה, וכמה אנשים מנסים להתקשר למשטרה והמומים מכך שגם הטלפון שלהם הפך לחתיכת פלסטיק חסרת משמעות. מה שזה לא יהיה, זה נמצא בהמשך הרחוב.
הערב יורד על דונסיטי, ואתה הולך לך ברחובות. שמעת שיש איזו מסיבה בחלק אחר של העיר של איזה עשיר אחד, השיק מכונית חדשה. לא הייתה יודע על זה אם לא היית שומע מהשכנה אליס אלדרווד החביבה שהבת שלה הוזמנה לשם. אתה עצמך מעולם לא היית במסיבה שכזו, אתה יכול רק לדמיין עליה.
שיחה מג'ונתן קרופס, אתה עונה. הנטייה שלו לדבר איתך שיחות חולין לפחות אחת ליומיים דווקא לא כזו נוראית, למרות שהתזמון שלו לא תמיד מושלם. הפעם דווקא אין לך בעיה עם התזמון. אתה עונה, ומקשקש איתו קצת על ענייני היום.
ופתאום, אתה מרגיש שחם לך. כאילו שיא הקיץ עכשיו. השיחה נתקלת בבעיות סטטיות, ואתה רק רוצה להוריד את החולצה מרוב שחם לך עכשיו. כעבור עוד כמה רגעים, החום עולה אפילו יותר. אתה שומע את הטלפון שלך נשרף מפנים, ואתה מרגיש את עצמך לוהט, כאילו מישהו יורה עליה בלהביור ברגעים אלו. אתה לא נכווה, אבל אתה מרגיש כאילו אתה בקושי יכול לזוז. כול כך חם לך, בעיקר באזורים הקרובים לאיברי המתכת שלך. אתה מתחיל להטיף במהירות טיפות של זיעה, ורואה את האנשים שמצדדיך רצים בבהלה, וכמה אנשים מנסים להתקשר למשטרה והמומים מכך שגם הטלפון שלהם הפך לחתיכת פלסטיק חסרת משמעות. מה שזה לא יהיה, זה נמצא בהמשך הרחוב.
הערב יורד לו לאיטו, ואתה יושב לך בבית קפה, נהנה מקפה ומאפה. מעולם לא הצלחת באמת ליהנות מקפה חם לחלוטין, הוא תמיד התקרר שנגעת בו. לפחות הקוראסון פה טעים. ארתור היה אמור להגיע לפני רבע שעה, אבל נראה שהוא מאחר.
האנשים מסביב מדברים, צוחקים. אתה רואה כמה עם מחשבים ניידים, כנראה עסוקים באיזו עבודה שלהם. מלצרית אחת משועממת מסתובבת, מטפלת בכול הלקוחות, זה לא בית קפה כזה גדול אבל נראה שמישהי לקחה היום יום חופש. מהחלונות אתה יכול לראות את שצף המכוניות נוסע, העיר דונסיטי היא עיר גדולה, ורכבים רבים נוסעים שם.
אתה מוריד לרגע את מבטך אל הרצפה, בלי לשים לב, ושם לב למשהו. מעיין… ערפל, בגובה של כמה סנטימטרים בודדים, ערפל שחור שמרחף מעל הקרקע. לא נראה שעוד מישהו שם לב אליו חוץ ממך, אבל יש לך הרגשה רעה בנוגע לזה.
האנשים מסביב מדברים, צוחקים. אתה רואה כמה עם מחשבים ניידים, כנראה עסוקים באיזו עבודה שלהם. מלצרית אחת משועממת מסתובבת, מטפלת בכול הלקוחות, זה לא בית קפה כזה גדול אבל נראה שמישהי לקחה היום יום חופש. מהחלונות אתה יכול לראות את שצף המכוניות נוסע, העיר דונסיטי היא עיר גדולה, ורכבים רבים נוסעים שם.
אתה מוריד לרגע את מבטך אל הרצפה, בלי לשים לב, ושם לב למשהו. מעיין… ערפל, בגובה של כמה סנטימטרים בודדים, ערפל שחור שמרחף מעל הקרקע. לא נראה שעוד מישהו שם לב אליו חוץ ממך, אבל יש לך הרגשה רעה בנוגע לזה.
בעוד הערב יורד, אתה הולך בנחת ברחוב הקטן בקצה דרום העיר. אמילי נפגשה איתך פה לפני פחות משעה, ודיברה איתך. היא אמרה שמספר גדול של דברים על טבעיים קורה לאחרונה בעיר, היא נראתה לחוצה, וזו הסיבה שהיא לא יכולה להיפגש איתך במקום נורמלי יותר. כך או כך, היא הייתה צריכה את עזרתך במילוי מספר דוחות בנוגע לפושעים בהם נלחמת, פרטים שהיו לאמילי חסרים ואתה ידעת.
בסופו של דבר, אתה מוצא את עצמך מטייל בחלק הישן של העיר, בין בתים ישנים וקורסים. כמה שהחלק הזה בעיר שונה מהתדמית שהעיר מנסה לייצר, תדמית של עיר גדולה ומדהימה, ועם זאת זה עדיין קיים. פה ושם אתה רואה עסקים מקומיים- מספרה של איזה ספרדי זקן, מוסך בו אתה רואה מספר יוצאי ארצות ערב עובדים. בחלק הזה של העיר נמצאים גם כול המהגרים, אז זה לא מפתיע.
פתאום, אתה שומע רעש מאחת מהסמטאות, רעש שמסקרן אותך. שאתה פונה לשם, להסתכל, אתה רואה קרבות רחוב. אנשים מרביצים זה לזה, ובצד אנשים מהמרים על כך. זה הימורים לא חוקיים, אבל בחלק הזה של העיר אין אף אחד שיאמר על זה כלום.
ופתאום, אתה מרגיש רצון להילחם, לתת אגרוף. אתה לא מבין למה, אבל אתה מרגיש כאילו משהו בתוכך נוהם בקול, מנסה להתפרץ.
שאתה מסתכל לכיוון שהוא רוצה להתפרץ, אתה מבין, ומגלה מידע נוסף על טיב היכולת שלך.
אחד מהאנשים לובש פרווה של דוב על גבו, ומשהו בתוכך פשוט רוצה לקרוע אותו לגזרים בגלל זה.
בסופו של דבר, אתה מוצא את עצמך מטייל בחלק הישן של העיר, בין בתים ישנים וקורסים. כמה שהחלק הזה בעיר שונה מהתדמית שהעיר מנסה לייצר, תדמית של עיר גדולה ומדהימה, ועם זאת זה עדיין קיים. פה ושם אתה רואה עסקים מקומיים- מספרה של איזה ספרדי זקן, מוסך בו אתה רואה מספר יוצאי ארצות ערב עובדים. בחלק הזה של העיר נמצאים גם כול המהגרים, אז זה לא מפתיע.
פתאום, אתה שומע רעש מאחת מהסמטאות, רעש שמסקרן אותך. שאתה פונה לשם, להסתכל, אתה רואה קרבות רחוב. אנשים מרביצים זה לזה, ובצד אנשים מהמרים על כך. זה הימורים לא חוקיים, אבל בחלק הזה של העיר אין אף אחד שיאמר על זה כלום.
ופתאום, אתה מרגיש רצון להילחם, לתת אגרוף. אתה לא מבין למה, אבל אתה מרגיש כאילו משהו בתוכך נוהם בקול, מנסה להתפרץ.
שאתה מסתכל לכיוון שהוא רוצה להתפרץ, אתה מבין, ומגלה מידע נוסף על טיב היכולת שלך.
אחד מהאנשים לובש פרווה של דוב על גבו, ומשהו בתוכך פשוט רוצה לקרוע אותו לגזרים בגלל זה.
יום, לילה, אור, חושך. אחרי אלפי שנים כלוא, אתה כבר לא שם לב לדברים האלו במיוחד, אבל נראה שבני האדם מייחסים הרבה חשיבות ליום וללילה. זה מסדר להם את היום. וכרגע, אתה רואה שמתחיל הערב.
היום תחנת המשטרה געשה. שוטרים רצים לפה, אנשים רצים לשם, טלפונים. לבקי בקושי היה זמן לומר לך בוקר טוב. לפי מה ששמעת, אחת מהשוטרות לקחה היום יום חופש, מה שהשאיר את בקי עם הרבה עבודה. קצת חבל.
זה לא היה היום הראשון ככה, כול השבוע האחרון היה ככה. והדבר המדאיג היה שכמעט כול פעם זה היה דיווח על משהו… לא טבעי. ג'ון אוקנווד היה כול כך מתוח השבוע שהייתה ההרגשה שאם מישהו יפנה אליו הוא יחטוף סדרת צעקות נוראיות. שוטרים אחרים אפילו נעזרו בך, בעיקר להעביר תיקיות ודברים ממקום למקום, מרוב הלחץ, ושמעת גם שמספר שוטרים נפגעו. אתה רק מקווה בשביל בני התמותה האלו שהתקופה הקשה תיגמר במהירות, הם נראים סובלים.
אתה יוצא להוציא את הזבל מהתחנה, ומכניס את הזבל אל הפח. ופתאום, כול הקולות, המכוניות, עוברי האורח. נעלמים.
"אז… פרי?" שאלה האישה מאחוריך, בקול שהידהד בראשך. אתה יודע מי זו, זו הייתה פנדורה, ונראה שהיה מעט לעג בקולה שהיא פנתה אליך ככה.
אתה מסתובב אליה. כרגיל, היא לבושה בבגדים שחורים המכסים את כולה, חוץ מכפות ידיה והחלק התחתון של הפנים שלה- ככה שפיה חשוף. "אני שמחה לראות שאתה נהנה מחייך בין בני התמותה, פרומתיאוס" היא אומרת, כאילו מתחילה שיחת חולין. "משהו מעניין לספר?" היא שואלת. אבל אתה מכיר את פנדורה, אתה יודע שהיא כנראה רוצה ממך משהו, היא סתם מעדיפה להתעכב קצת לפני שהיא תבקש אותו.
היום תחנת המשטרה געשה. שוטרים רצים לפה, אנשים רצים לשם, טלפונים. לבקי בקושי היה זמן לומר לך בוקר טוב. לפי מה ששמעת, אחת מהשוטרות לקחה היום יום חופש, מה שהשאיר את בקי עם הרבה עבודה. קצת חבל.
זה לא היה היום הראשון ככה, כול השבוע האחרון היה ככה. והדבר המדאיג היה שכמעט כול פעם זה היה דיווח על משהו… לא טבעי. ג'ון אוקנווד היה כול כך מתוח השבוע שהייתה ההרגשה שאם מישהו יפנה אליו הוא יחטוף סדרת צעקות נוראיות. שוטרים אחרים אפילו נעזרו בך, בעיקר להעביר תיקיות ודברים ממקום למקום, מרוב הלחץ, ושמעת גם שמספר שוטרים נפגעו. אתה רק מקווה בשביל בני התמותה האלו שהתקופה הקשה תיגמר במהירות, הם נראים סובלים.
אתה יוצא להוציא את הזבל מהתחנה, ומכניס את הזבל אל הפח. ופתאום, כול הקולות, המכוניות, עוברי האורח. נעלמים.
"אז… פרי?" שאלה האישה מאחוריך, בקול שהידהד בראשך. אתה יודע מי זו, זו הייתה פנדורה, ונראה שהיה מעט לעג בקולה שהיא פנתה אליך ככה.
אתה מסתובב אליה. כרגיל, היא לבושה בבגדים שחורים המכסים את כולה, חוץ מכפות ידיה והחלק התחתון של הפנים שלה- ככה שפיה חשוף. "אני שמחה לראות שאתה נהנה מחייך בין בני התמותה, פרומתיאוס" היא אומרת, כאילו מתחילה שיחת חולין. "משהו מעניין לספר?" היא שואלת. אבל אתה מכיר את פנדורה, אתה יודע שהיא כנראה רוצה ממך משהו, היא סתם מעדיפה להתעכב קצת לפני שהיא תבקש אותו.
בהצלחה לנו!