• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ הרשמה.

"ברוכים הבאים לארמוריקה, שחקני מזרח אירופה. ארמוריקה הגיעה עם המערכת הוירטואלית שאתם שמתם על עיניכם, ואתם יכולים להנות משלל הנאות- סיפקנו חווית עולם אמיתית שתכלול יצירת חפצים בצורה דינמית, דב"שים שיגיבו בצורה טובה מתמיד, מערכות קרב חזקות, ועוד דברים שתהנו לגלות. מערכת הקסמים שלנו רבה מתמיד, ואל תדאגו בנוגע לרמה מקסימלית של לחשים- יקח לכם המון, המון זמן.

רק עוד משהו אחד- אתם תקועים פה. אתם לא יכולים להתנתק, ואם תמותו או תנותקו מהחיבור, אתם תמותו מחשמול של המערכת. לא יעזור גם לנתק את החשמל, כן?

אל תדאגו, אתם לא תישארו כאן לנצח- רק עד שתנצחו את הבוס האחרון. אחרי זה המשחק יגמר"
ההודעה המוקלטת אומרת בטון מונוטוני של אישה ובשפה שבה שמתם את המשחק, והפאניקה מתחילה באותו הרגע שההודעה מתחלפת, הכינויים מוחלפים בשמותיכם האמיתיים (אלו ששמתם בעמוד ההרשמה של המשחק), המראה שנתתם לדמות מוחלף במראה שלכם, והכל משתנה.

=========
המשחק החדש ביותר בשוק, ארמוריקה, הגיע. משחק עם קונספט פשוט למדי- עולם פנטזיה די ג'נרי, אם כי אין בו גזעים חוץ מבני אדם, שבו שבע הממלכות רבו אחת עם השניה, ואתם נלחמים למען ארמוריקה, הממלכה הטובה שרוצה לאחד את כל הממלכות. הטכנולוגיה של המשחק מדהימה בכל קנה מידה אפשרי, והשגת המשחק הייתה מאוד קשה, בעיקר בישראל.

במשחק הזה, אתם תשחקו את עצמכם- לא את ג'ון סמית' מאמריקה ולא את טארלוק המג, אלא את עצמכם, עם כל יתרון וחיסרון שלכם. כל אחד מהדברים האלו יעבוד טוב כשאתם רוצים לתקשר עם אנשים אמיתיים- בשרת מזרח אירופה טוב לדעת רוסית, פולנית ושפות כאלו ואחרות, אם כי אנגלית עובדת לא רע ברוב המקרים. כמו כן, התכונות שנקבעו לכם הן לפי החיים האמיתיים. במשחק, אם זאת, הכל יכול להשתנות- ואולי רמת הטכנולוגיה היא יותר ממדהימה, ואם הגוף שלכם במשחק משתנה, משהו יקרה לכם?

הערה: למרות שאני אשמח אם תשחקו ממש את עצמכם, אני אבין אם תרצו לקחת דמות שהיא לא אתם.

הסברים-
1.תכונות: תכונות הן בבירור לא מאוזנות מהרגע שהמשחק השתנה- אנשים מוצלחים קיבלו יותר ואנשים חסרי מזל קיבלו פחות. פתאום הלוחם הקשוח שהוא באמת ילד חולה איבד 10 מהחוסן שלו, אבל הקוסם שמשחק אותו אדם שמתאמן בחדר כושר קיבל 7 כוח לפחות. 10 זה הממוצע האנושי, כאשר תכונה נמוכה נחשבת 6 (טיפש, חלש, חולה הרבה...) , תכונה גבוהה נחשבת 15 (מבריק, חזק מאוד, גוף פלדה), תכונה בקצה הגבול האנושי היא 20 ומעבר לזה אתם כנראה לא משיגים (לא שאני מצפה שתתקרבו לזה אפילו, כן?).
אתם יכולים לשים חפצים לפי התכונות שלכם והאינטרקציה עם העולם תשתנה בהתאם לכמה גבוה או נמוך יש לכם בתכונה המתאימה.

2.מאפיינים: קחו עד שלושה מאפיינים שלכם שהכנסתם למשחק. הם יעזרו לכם בעתיד. כן, אפילו דברים כמו בישול, סריגה וריקודי סלסה.

3.שפות- איזה שפות אתם מדברים? השפות האלו משנות כי כשאתם צריכים לדבר עם מישהו שחולק איתכם שפה, אתם לא תצטרכו לגלגל כריזמה כדי להבין אותו. שפות מתחלקות למתחיל (יודע כמה מילים ויזהה את השפה על המקום, אבל לא יותר), מתקדם (יצליח לנהל שיחה פשוטה עם דובר השפה ברמה מתקדמת או שפת אם) ושפת אם (מסוגל לדבר בסלנג רחוב, לספר בדיחות ומה שבא לו בשפה הזו). שימו לב שלמרות שאנחנו מדברים על מזרח אירופה, כל שפה תעזור.

4. אתם בטח רואים שיש פחות מדי דברים בשביל דמות במשחק מחשב. רוב הדברים הם די אבסטרקטים, אבל במשחק עצמו אני אתרגם את התכונות שלכם לדברים פחות פשטניים.

הרשמה:
שם שלכם (מה שנתתם בהרשמה לאתר כשם אמיתי):
כוח:
זריזות:
חוסן:
חוכמה:
כריזמה:
מאפיינים:
שפות:
הערות (מה שבא לכם):


דוגמה:
שם שלכם: ירין אזולאי.
כוח: 10
זריזות: 8
חוסן: 12
חוכמה: 14
כריזמה: 9
מאפיינים: אמן לחימה, מלומד, חובב סדר.
שפות: עברית (שפת אם), אנגלית (שפת אם), גרמנית (מתחיל).
הערות: זה דף דמות לדוגמה.
 
קודם כל, אני רוצה לציין שאתה מדבר על האנימה sword art online. אין לי שום בעיה עם זה, פשוט אני חושב שמגיע קרדיט. בהקשר הזה, האם זו בעיה אם ראיתי את הסדרה?
הרעיון של לשחק אשכרה את עצמך ממש מעניין לדעתי, ובאמת דרוש הסבר לגבי איך ליצור את הדמות.
עוד שאלה היא איך המשחק יתנהל. באיזו שיטה משתמשים? יש הטלות? האם בגדול אנחנו משחקים את האנשים שמביסים את המשחק, או שלא מצופה מאיתנו להילחם יותר מאשר לנהל חווה מצליחה?
 
ליאור- התכונות עובדות לפי מה שאתה מחליט ותו לא. אם אתה רוצה לשחק את עצמך, אתה צריך לחשוב על החוזקות והחולשות שלך, להפשיט אותן ולהכניס אותן לתוך חמש גבולות. אין באמת גבול, כי אני מצפה שאנשים יקחו את עצמם או אדם ממוצע אחר. אין לי בעיה עם מעל הממוצע ואין לי בעיה עם מתחת לממוצע, ובכל מקרה מקרי הקיצון שידרשו ממני לדפוק קצת שחקנים או לשפצר אותם כדי שהם יכנסו למשחק יהיו נדירים למדי.

טסוקימארו- השתמשתי ברעיון. אני לא ראיתי את האנימה, אבל אני מכיר את הסיפור. המשחק יתנהל עם הטלות שאני אתן לכם, אבל בכללי אתה יכול לחשוב על שימוש בשבע הקוביות של מו"ד לכל מיני דברים שונים. השיטה תכלול דברים ג'נרים כמו נק"פ, נקודות בסקילים שתרכוש במשחק או שתתחיל איתם בהתאם להתמחות שלך ודברים כאלו. אני פשוט לא רוצה לפרוש את הכל כדי שלא יהיה שימוש בone stat that rules all.

יצירת דמות- תשלימו את השורות שנתתי לכם. אל תדאגו, דברים נוספים יכנסו במשחק. אין צורך באמת ברקע או במשחק דמות שהיא לא כמוך, וזה מה שאני אוהב בזה. אתם כן יכולים להכניס, אם אתם רוצים לשחק דמות אחרת, קצת אופי ודברים כאלו, אבל אני מעדיף לראות איך אתם משחקים, בין אם זה את עצמכם או דמות שהשקעתם בה רק קצת קראנץ'.
 
הבנתי. שתי נקודות בכל זאת:
1) האם תוכל להגיד כמה נקודות בערך היית מצפה שיהיו לאדם נורמלי? 50?
2) אם לא ראית, אז בעיקרון האנשים חיים שם עולם שלם, כי הרי לא כל מי שנכנס יש לו את האומץ או היכולת להילחם ולנצח משחק ברמה כזאת, אז רובם פשוט חיים חיים רגילים במשחק, בונים עסק, מתפרנסים וכו, אז השאלה שלי האם זה יהיה ככה גם לדמויות שלנו בארמוריקה, או שאנחנו אמורים להיות הקבוצה של "הדמויות הראשיות" שאשכרה עושים משהו בעניין?
 
1.לאדם רגיל יש בתכונה אחת 12, בשלוש תכונות 10-11 ובתכונה אחת 8-9. 50 נקודות הן הממוצע, אבל קצת יותר או פחות לאדם רגיל (לי יש 53, שזה קצת יותר מנורמלי, אבל לא בהרבה). הייתי אומר שלאדם חסר מזל יש 45-48, לאדם רגיל 49-52, לאדם כשרוני 53-57 ולאדם דגול (heroic) יש משהו כמו 58-62 ככה.

2.לדמויות שלכם? אני אלך באיזו דרך שאתם תלכו. באופן אישי בארמוריקה הייתי בטח מייצר רובים (יש לי את הנוסחה לאבקת שרפה פשוטה ואני יודע איך לעבוד על רובים קצת, אז עם קצת היגיון של משחק מחשב כמו שיש בארמוריקה אני גם אחשל רובים), אבל אולי הייתי גם יוצא לקצת פשיטות והגנות. אתה יכול להיות הגיבור האחד ההירואי, אבל לא פחות חשובים הם האנשים בדרך. זה לא סותר באופן מוחלט, למעשה- סביר להניח שגם אם יצא לך לעבוד קצת והrandom number gods יהיו חברותיים אליך תקבל הרבה נקודות בסטאטים ותוכל באמת להיות לוחם של ממש (שיפצו על איבוד פוטנציאלי של נקודות מקללות וכאלו).
 
לפי מה שזכור לי אין טכנולוגיה כזאת בSAO, רק דברים של ימי הביניים וכדומה. זה חלק מהקסם לדעתי. אם במשחק שלך יש הבדלים משמעותיים, תגיד בבקשה.
מעבר לזה, אני חושב שאני אבנה את עצמי ואשלח בקרוב. בהחלט נשמע מעניין.
 
יש הבדל אחד- אתה מתחיל בדרגת פנטזיה קלאסית (ימי הביניים האירופאים+ רנסנס מוקדם בכמה אזורים), אבל הכל משתנה כשאנשים עובדים. כנראה שלא יהיה לך תיעוש, אבל האנשים החכמים יודעים לייצר דברים שיש כיום, טכנולוגית ותרבותית, אז צפה לדברים כמו מלח בכמויות ואבק שריפה. הטכנולוגיה והקסם תלויים בשחקנים (קסם זו מערכת דינמית מאוד של ארמוריקה).

fun fact: ארמוריקה זה אזור של הגאלים.
https://en.wikipedia.org/wiki/Armorica
 
אם כך, ובהנחה וסיפור הרקע של החיים שלי לא מצדיק איזכור, ובהנחה שיש צורך בספוילר
ליאור

כוח:10
זריזות:11
חוסן:10
חוכמה:13
כריזמה:12
מאפיינים: משכיל (אם התמקדות היסטורית), כישורי חייל בסיסים (טירונות 02), אוהב סמכות
שפות: עברית (אם) אנגלית (אם) פולנית/הונגרית/יידיש - מתחיל.
הערות : תולעת ספרים
 
אני
שם שלכם: גור קובץ.
כוח: 11
זריזות: 8
חוסן: 11
חוכמה: 15
כריזמה: 15
מאפיינים: תכנות, הרדקו גימר, אילתור.
שפות: עברית (שפת אם), אנגלית (דובר), ערבית (מתקדם+) ספרדית (הבנה בלבד) הונגרית (מתחיל-).
הערות: משחק בקונסול ישנה במקצת (צפואים לגים).
 
שם שלכם: הילה
כוח:7
זריזות:11
חוסן:9
חוכמה:14
כריזמה:12
מאפיינים: תפירה, כתיבה, נטיה להתרכז (אפילו יותר מדי) על הפרטים הקטנים.
שפות: עברית (שפת אם), אנגלית (שוטפת), רוסית (מקרטעת עם דגש על קללות שנוטות להישמע בכיתה), יפנית (מתחילה במובן של יכולה להרכיב כמה משפטים פשוטים), ערבית (בסיסית של כיתה ז')
הערות (מה שבא לכם): ידע נרחב על דברים מטרידים וחסרי תועלת כגון שיטות עינוי שונות, כיצד מתנקשים פועלים, ההיסטוריה של מלחמה ביולוגית וכימית, כיצד להוציא דם מהבגדים וכו'...
 
בלובל- 3 יכולות?

עריכה- גורר, אין לאגים ודברים כאלו. אחת מנקודות המכירה של ארמוריקה הן תמיכה והתקנה איכותית. אני לא אומר שזה לא עשוי לקרות אחר כך אם אני אחליט קצת להתאכזר אליך, אבל מבחינת ההתחלה אתה לא תקבל לאגים.
 
אחלה, יש לנו ארבעה כרגע, אם ככה.

שימו לב לדברים הבאים:
1. אני מצפה מכם לתגובות איכותיות. משהו קצר ובעל טעם עדיף על משהו ארוך שסתם קודח בראש, אך אני לא רוצה מצב שבו אתם עושים ממני צחוק עם תגובה של 2 חצאי שורות במקרה ואני מצפה מכם לתיאור של ממש. קצב תגובות נדרש הוא להגיב פעם בשלושה ימים, כי למרות שאני לא רוצה מינימום, אני רוצה שהמשחק יתקדם אפילו טיפה. אם במשחק יש שומרי שבת, אז הם וכל מי שאיתם יאלצו להמתין החל מכניסת שבת עד צאת שבת או לאלתר טיפה (ולפעמים שניהם). מי שלא עם שומרי שבת יתקדם כרגיל ואני פשוט אריץ טיפה את שומרי השבת ומי שאיתם.

2. מאחר ואתם לא חייבים להישאר ביחד, אתם רשאים להתקדם בדרך שלכם בעולם הזה. הרפתקנות היא מצרך נדיר ואני לא מצפה שכולכם תרצו לשים את חייכם למען סיכוי לנצח את המשחק. זה גם אומר את הדבר הבא: כפיית תעסוקה על מישהו (אינוס שחקן או שחקנים לחיי הרפתקנות או חיי עבודה) משמעה שאני בועט אתכם מהמשחק, פשוט וקל.

3. אני לא מקבל בקלות ניסיון מנצ'קיניות. אנשים שינסו לשחק מנצ'קיני עם דרך אחת יגלו את ההשלכות המציאותיות של הדבר הזה. אני לא אוסר את זה, שיהיה ברור, אבל אני רק רוצה שלא תופתעו ברגע שאתם לוחמים דגולים ופתאום תגלו שחרב אדירה היא לא הכל בחיים. אם כבר, שימו לב שזו מציאות מדומה (ומשחק) מרובת משתתפים- העונשים יהיו ריאליסטים ופרופורציונלים למקום שבו ביצעתם עבירה, חומרת העבירה והשימוש שלכם לקהילה הסובבת אתכם. אני אוציא אנשים על רצח שלא במקום בעיירה שידוע שרצח מוביל למוות של הרוצח, שיהיה לכם ברור.

3.5. כן, זה אומר שאתם לא תהיו החבר'ה הכי קשוחים במשחק אלא אם באמת תעבדו בשביל זה. תהילת הניצחון שלכם תהיה תלוייה במה שתעשו- בין אם תהיו ידועים לטובה או לשמצה, תפלסו את דרככם בכוחות עצמכם.

4.קללות הן בסדר במשחק שלי- אם אתם מרגישים שהייתם מקללים במצב הזה, תקללו. שימו לב, אם זאת, שתאלצו לצנזר את עצמכם לפי חוקי הפורום, ואם תקללו אדם או את משפחתו, הוא לא יאהב את זה. אם אתם מקללים קללות עסיסיות, פשוט תקראו להן "קללות עסיסיות", "קללות שכוללות את אמו" ו"קללות שלא היו מביישות מלח זעוף שדפק את הזרת בשולחן"

5. הדברים האלו הם בנוסף לחוקי הפורום וחוקי הנימוס שאינם מכוסים בידי כללי הפורום.
 
חזרה
Top